abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 30 september 2017 @ 20:16:56 #201
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_174098543
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 september 2017 08:49 schreef chansadres het volgende:

[..]

Probleem is dat ze niet deden bezorgen in Nederland. Is dat nu opgelost?

Gisteren de stad in gelopen. Na enkele USA hype filmpjes te hebben gezien, verwachtte ik gigantische rijen. En die stonden er! Voor Fifa :') . Aan de ene kant vind ik huismoeders die games willen kopen voor hun kroost super schattig. Maar de vragen die ze stelden, vertraagde de hele rij. Een vrouw met een Xbox One spel in de rij, "Ja dat kan onze kids fijn op hun PS4 spelen". Uhm, mevrouw, dan heeft u de verkeerde versie. De PS4 versie is helaas uitverkocht voor vandaag. "Onze Kiano wilt Fifa en krijgt Fifa. Regel maar" :X Na tientallen mensen wachten kreeg ik de bestelde console mee. Voor de geïnteresseerden: ik was de enige die voor de mini kwam :D
Ik ook althans in de rij in de ochtend. Vrouwtje achter de kassa meteen “Ah hij is zo schattig hè”
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_174098935
Is er nog iemand op zoek? Heb nog een pre-order open staan die af te halen is bij de nedgame in Utrecht.
pi_174098999
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 20:16 schreef Gutanoth het volgende:
Bij de mediamarkt in dordt stonden er nog 3 :D
dan kan ik morgen zelfs nog proberen m'n slag te slaan _O-
pi_174099376
In Deventer rond 14.00 vanmiddag nog een stuk of 20 bij de mm.
pi_174109440
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:03 schreef nomar83 het volgende:
Ik vind Star Fox 2 niet zo goed... :@

De missies zijn te simpel en te kort, de framerate te slecht en de besturing bijna niet te doen. Ik vind de gameplay wel leuk, maar ik zie wel in waarom het destijds een wijs besluit was om deze te cancellen en in plaats daarvan StarFox 64 te maken.
Starfox 1 is ook echt niet meer te doen. :') Het is leuk om te zien hoe 3D-gaming is ontstaan, voor de rest is het ontzettend gedateerd. Super Mario Kart vind ik ook echt gaar. Enige '3D-game' die mij wel verrast is F-Zero. Nog altijd super soepel en leuk.

Ben trouwens echt blij met m'n aanschaf. Ik dacht eerst gewoon een leuke collectors-item binnen gehaald te hebben die ik hooguit een paar uurtjes ga gebruiken. Maar voel nu alweer de drang om elke game uit te spelen. Yoshi's Island, Donkey Kong Country en Super Mario World blijven sublieme games die de moeite waard zijn om voor de 100% te gaan. Ook een stukje van Earthbound en Mario RPG gespeeld, games die ik nooit gespeeld heb. Ga ik ook zeker uitspelen!

Dat Kirby Dream Course snap ik niet echt, was dat destijds echt een goede/populaire game?

Ik blijf het trouwens een bijzondere keuze vinden dat Chrono Trigger en Donkey Kong Country 2/3 zijn weggelaten. Ik snap dat ze met Super Mario All-Stars geen collectie in een collectie wilden doen, maar ik mis wel een aantal games. Ben normaal ook helemaal niet van het downloaden en hacken, maar ik denk dat als het zo ver is ik die missende games er toch op ga zetten.
  zondag 1 oktober 2017 @ 11:47:25 #206
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_174110194
Met Super Mario Kart wist ik ook echt niet wat ik zag hahaha. Ben nu bezig met Super Mario World. Blijft geweldig.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_174110217
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 11:17 schreef Bananenpap het volgende:

Ik blijf het trouwens een bijzondere keuze vinden dat Chrono Trigger en Donkey Kong Country 2/3 zijn weggelaten. Ik snap dat ze met Super Mario All-Stars geen collectie in een collectie wilden doen, maar ik mis wel een aantal games. Ben normaal ook helemaal niet van het downloaden en hacken, maar ik denk dat als het zo ver is ik die missende games er toch op ga zetten.
Inderdaad. Ik mis het ook echt, gaten in een verder uitstekende library. Ze moeten er echt bij.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_174113141
Fijn dat ze ook gewoon in de winkel liggen. :) Of tenminste lagen.

Nu nog een oplossing vinden voor dat voedingsprobleempje.
pi_174116841
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 11:17 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Starfox 1 is ook echt niet meer te doen. :') Het is leuk om te zien hoe 3D-gaming is ontstaan, voor de rest is het ontzettend gedateerd. Super Mario Kart vind ik ook echt gaar. Enige '3D-game' die mij wel verrast is F-Zero. Nog altijd super soepel en leuk.

Ben trouwens echt blij met m'n aanschaf. Ik dacht eerst gewoon een leuke collectors-item binnen gehaald te hebben die ik hooguit een paar uurtjes ga gebruiken. Maar voel nu alweer de drang om elke game uit te spelen. Yoshi's Island, Donkey Kong Country en Super Mario World blijven sublieme games die de moeite waard zijn om voor de 100% te gaan. Ook een stukje van Earthbound en Mario RPG gespeeld, games die ik nooit gespeeld heb. Ga ik ook zeker uitspelen!

Dat Kirby Dream Course snap ik niet echt, was dat destijds echt een goede/populaire game?

Ik blijf het trouwens een bijzondere keuze vinden dat Chrono Trigger en Donkey Kong Country 2/3 zijn weggelaten. Ik snap dat ze met Super Mario All-Stars geen collectie in een collectie wilden doen, maar ik mis wel een aantal games. Ben normaal ook helemaal niet van het downloaden en hacken, maar ik denk dat als het zo ver is ik die missende games er toch op ga zetten.
Ik was ook verbaasd dat Dream Course ertussen zat. Dat spel vroeger best veel gespeeld, maar echt bijzonder is niet.

Verder vind ik de keuze prima. Er zijn meer dan 700 games voor de snes uitgebracht, dus er moeten wel keuzes gemaakt worden. Nu is het een mix van verschillende genres.
ROBODEMONS..................|:(
pi_174116863
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 16:20 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik was ook verbaasd dat Dream Course ertussen zat. Dat spel vroeger best veel gespeeld, maar echt bijzonder is niet.

Verder vind ik de keuze prima. Er zijn meer dan 700 games voor de snes uitgebracht, dus er moeten wel keuzes gemaakt worden. Nu is het een mix van verschillende genres.
Over twee weken gooi je er nog 100 bij.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174116949
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 16:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Over twee weken gooi je er nog 100 bij.
Alsof ik tijd heb om 100 games uit te spelen. :{
ROBODEMONS..................|:(
pi_174116961
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 16:26 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Alsof ik tijd heb om 100 games uit te spelen. :{
Je zorgt er maar voor !
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174116965
Blijft toch mooi hoe bepaalde games wel en bepaalde games niet de tand des tijds doorgekomen zijn. F-Zero en Starfox zijn pixelated als wat. Maar een Donky Kong Country, Mario Kart en Super Mario World blijven geweldig om te zien en te spelen.
mag het weten
  zondag 1 oktober 2017 @ 16:45:56 #214
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_174117370
Best lastig nog Super Mario World, al vaak afgegaan. :D
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_174118109
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Games zondag 1 oktober 2017 @ 18:01:11 #216
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_174118996
Grappig dat er nogal verschillende meningen zijn over welke spellen pixelated as fucked waren. Maar ik moet zeggen dat de CRT-optie nog een beetje aan een oldskool tv doet denken.. :P
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zondag 1 oktober 2017 @ 23:49:34 #217
178710 Colonia
Viva Colonia !!
pi_174129027
Ik ben dol op Mario Kart, alleen dat ziet er echt niet uit. Vooral op de ijsbaan-track was het erg slecht te zien. In CRT-modus is het gelukkig wel beter te doen.
pi_174131505
Ik was even vergeten hoe ongelooflijk kut de besturing van mario kart was!
Desondanks ben ik weer ouderwets heerlijk aan het genieten. Coop Final fantasy met mijn vriendin en zo nu en dan samen Super mario world. Genieten.
pi_174131731
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  maandag 2 oktober 2017 @ 10:20:20 #220
69994 seto
-|||--------|||-
pi_174132983
quote:
Is het erg dat ik de muziek kon horen bij het zien van het scherm? :P

Heb het origineel nog wel liggen maar als de mini te hacken is ga ik die er ook op zetten.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_174133029
Klopt het nou dat er in 2018 een nieuwe oplage Nes Classic mini's komt?
  maandag 2 oktober 2017 @ 10:23:51 #222
69994 seto
-|||--------|||-
pi_174133062
quote:
99s.gif Op maandag 2 oktober 2017 10:22 schreef Gutanoth het volgende:
Klopt het nou dat er in 2018 een nieuwe oplage Nes Classic mini's komt?
Ja

https://tweakers.net/nieu(...)nsole-in-europa.html
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 2 oktober 2017 @ 11:09:53 #224
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_174134002
Kan je de NES controller ook aansluiten(gebruiken) op de SNES? (dan zou je na het hacken ook NES games op de SNES zetten; hoef ik geen NES classic te kopen)
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_174134050
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 11:09 schreef satecl het volgende:
Kan je de NES controller ook aansluiten(gebruiken) op de SNES? (dan zou je na het hacken ook NES games op de SNES zetten; hoef ik geen NES classic te kopen)
ja dat kan

quote:
There were way more people who wanted an NES Classic than were able to get their hands on one. So far, Nintendo seems to have done a better job of meeting the demand for the SNES Classic (although we'll see how that holds up over time). Either way, the overlap in the Venn diagram covering NES Classic owners and SNES Classic owners doesn't represent a massive number of people so far.

Having said that, those lucky few will have plenty of controllers to go around. (While the NES Classic came with one gamepad, the SNES Classic includes two.)

The NES Classic and SNES Classic feature identical controller ports -- it happens to be the same port that the Wii used -- and we can confirm that the two consoles' throwback gamepads are interchangeable. In other words: You can use an SNES Classic Controller to play games on an NES Classic, and you can play SNES Classic games with with an NES Classic Controller. The functionality was first reported by Select All.

Of course, the latter situation presents some problems. The NES controller only has a D-pad and two buttons, A and B, while the SNES gamepad has a D-pad and six buttons: four face buttons (A, B, X, Y) and two shoulder buttons (L and R). Obviously, any Super Nintendo game that uses more than two buttons will be difficult to play with an NES controller, if not impossible.

As for the inverse scenario -- an NES Classic with an SNES Classic Controller -- we tested Super Mario Bros. 3. In that game, the A button jumps and B runs. On an SNES Classic Controller, the Y button can double as B, and X can double as A. The same setup applies if you're playing with a Wii Classic Controller or Classic Controller Pro hooked up to your NES Classic. (Those gamepads are also compatible with the SNES Classic.)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')