abonnement Unibet Coolblue
pi_180221563
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 20:57 schreef Sarabi het volgende:
Fitbit charge 2

We kunnen een crea fitbit challenge doen als er meerdere mensen met een fitbit zijn :D
Leuk! Ik had het zoeken naar uitdagende, maar niet demotiverende mensen opgegeven. (De enige 2 die ik ken met een fitbit zijn óf 10k op een dag meer dan ik gemiddeld, of 5k minder)

Als we dan daarnaast ook nog minstens een uur in de week aan creatieve dingen besteden is t nog CREgerelateerd ook. :+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_180221967
Pfffft...net vijf dromenvangers gemaakt. Nu kramp in mijn nek
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180223555
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja, ik ben ook niet echt opgewonden erover ;) Kan het relativeren. Ik ben de hele dag actief geweest, lichamelijk. Alleen niet in stappen
ik moet er eigenlijk nog 350 doen om mijn tax te halen vandaag. Alleen niet zoveel zin meer....
pi_180223590
Dan doe je het toch lekker niet :*

Zo..net bed uit elkaar gehaald (krijg een nieuwe). Dus slapen op een matrasje op de grond.Alleen ik zag zo tegen het sloopwerk op :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180223701
Ik heb mijn fitbit nu sinds oktober ofzo (charge2) en ben er heel blij mee. Was ook iets met mijn fitbit, mail gestuurd naar Fitbit en binnen 5 dagen na wat gemail een nieuwe (zonder bandje de oude er aan klikken en klaar)
pi_180224465
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:46 schreef Goitske het volgende:
Ik heb mijn fitbit nu sinds oktober ofzo (charge2) en ben er heel blij mee. Was ook iets met mijn fitbit, mail gestuurd naar Fitbit en binnen 5 dagen na wat gemail een nieuwe (zonder bandje de oude er aan klikken en klaar)
Hun service is echt super :Y

Slaap lekker allemaal :W
pi_180224548
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 21:05 schreef _Hestia_ het volgende:


Dat Kayla itsines klinkt wel leuk Sarabi, is dat gewoon via Youtube ofzo dan?
Had over deze vraag heen gelezen
Het is een (e)book en tegenwoordig volgens mij ook een app
pi_180224589
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 23:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Had over deze vraag heen gelezen
Het is een (e)book en tegenwoordig volgens mij ook een app
Ja dat gebeurt vaker met de laatste post op een pagina, maar geeft niet ;)
Aha oke! En wat kost dat? ;)
pi_180228856
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 23:02 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja dat gebeurt vaker met de laatste post op een pagina, maar geeft niet ;)
Aha oke! En wat kost dat? ;)
Dat weet ik zo niet...Heb hem jaren geleden gekregen :)

Goedemorgen wat zijn iedereens plannen vandaag?
  woensdag 4 juli 2018 @ 06:54:04 #260
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_180228912
Goedemorgen. Vandaag nog rustig aan, vanmiddag thuiswerken. Nu eerst een paracetamol en met een kussentje op mijn buik op de bank. ( veel te warm voor een kruik)
  woensdag 4 juli 2018 @ 06:54:26 #261
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180228915
Hey leven, gezellig *O*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180229624
Goedemorgen allemaal!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180229630
Gisteravond heb ik mijn bed al gesloopt, dus dat hoeft vandaag niet meer. Dus lekker de hele dag knutselen hier...
En de rest?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180229638
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 06:54 schreef Patapon het volgende:
Goedemorgen. Vandaag nog rustig aan, vanmiddag thuiswerken. Nu eerst een paracetamol en met een kussentje op mijn buik op de bank. ( veel te warm voor een kruik)
Misschien toch eens voor een second opium gaan?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 4 juli 2018 @ 08:43:32 #265
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_180229710
Vooral zweten hehe.

Groetjes vanuit Belgie.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_180229812
Ja... de thermometer kruipt hier ook al omhoog

Op vakantie in België?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180229949
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 06:54 schreef Patapon het volgende:
Goedemorgen. Vandaag nog rustig aan, vanmiddag thuiswerken. Nu eerst een paracetamol en met een kussentje op mijn buik op de bank. ( veel te warm voor een kruik)
Hopelijk gaat het weer iets beter :)
  woensdag 4 juli 2018 @ 09:16:04 #268
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_180230048
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Misschien toch eens voor een second opium gaan?
Ik moet toevallig volgende week naar de huisarts. Dus dan nog eens overleggen. Voel me nu een stuk beter. Douchen en wat normaal aantrekken en dan misschien eerst een uurtje borduren voordat ik ga werken.
  woensdag 4 juli 2018 @ 09:22:43 #269
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_180230154
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 08:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja... de thermometer kruipt hier ook al omhoog

Op vakantie in België?
Woon in Belgie.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_180230197
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 23:02 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja dat gebeurt vaker met de laatste post op een pagina, maar geeft niet ;)
Aha oke! En wat kost dat? ;)
Ik sport(te) veel met jillian michaels, die doet ook programma's van maar 20-35 minuten, cardio en kracht gecombineerd. Stonden altijd op youtube, maar weet niet of dat nog zo is.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_180230208
En ik heb een rustig dagje met zoon gepland. Ik denk dat we vanmiddag nog even gaan badderen bij de schoonouders, of wandelen. En de haakdeken afmaken tijdens zijn slaapjes, hoop ik. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_180230250
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:16 schreef Patapon het volgende:

[..]

Ik moet toevallig volgende week naar de huisarts. Dus dan nog eens overleggen. Voel me nu een stuk beter. Douchen en wat normaal aantrekken en dan misschien eerst een uurtje borduren voordat ik ga werken.
Gelukkig... het klinkt echt heel extreem. Beterschap :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180230256
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:22 schreef sararaats het volgende:

[..]

Woon in Belgie.
Ooops, sorry
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180230270
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:26 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Ik sport(te) veel met jillian michaels, die doet ook programma's van maar 20-35 minuten, cardio en kracht gecombineerd. Stonden altijd op youtube, maar weet niet of dat nog zo is.
Ik zal eens kijken, ik sport dus wel veel al, maar miss leuk voor de afwisseling eens als ik niet naar de sportschool ga.

Ik ga zo banenzwemmen in het buitenbad en daarna zie ik het wel weer verder. Gaat psychisch niet zo heel goed hier, dus leef vooral in het moment. Vanavond zou een vriendin komen, maar ze is ziek. Misschien dat het lukt om wat creatiefs te doen, er is toch geen voetbal op tv ook.
pi_180230336
Ik krijg meteen allemaal dieetreclame :/
Stond een fitbit te koop hier in de stad, maar was precies al verkocht. Verder zoeken maar.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_180230358
Het was voor mij reden om niet naar de sportschool te hoeven. Ik heb echt jaren lang haar programma's afgewisseld, in de woonkamer. Zodat niemand mijn wiebelende vetkwabbels hoefde te zien. :+ Als Dirk (forumnaam voor mijn zoon) wat groter is ga ik het ook weer oppakken. Voor vanavond staat het eerste rondje hardlopen weer op de planning. Zin in! Ik houd zo van sporten. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_180230412
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:38 schreef Nanuke het volgende:
Het was voor mij reden om niet naar de sportschool te hoeven. Ik heb echt jaren lang haar programma's afgewisseld, in de woonkamer. Zodat niemand mijn wiebelende vetkwabbels hoefde te zien. :+ Als Dirk (forumnaam voor mijn zoon) wat groter is ga ik het ook weer oppakken. Voor vanavond staat het eerste rondje hardlopen weer op de planning. Zin in! Ik houd zo van sporten. O+
Dat vind ik wel jammer om te lezen dat je het daarom deed. Ik heb juist altijd veel respect voor mensen met overgewicht in de sportschool. Ik heb zelf ook flink overgewicht gehad maar nu bijna 25 kg afgevallen afgelopen jaar en net weer op gezond gewicht nu (nog wel wat extra tot mn streefgewicht)
Succes vanavond ^O^
pi_180230447
Ik heb nu even een sportpauze. Ik heb zulke grote blaren onder mijn voetzolen zitten, jekkesauw.

Ik ben bezig met het haken van een portemonnee en wil nog een moodpotionspagina maken in mijn BuJo. Dus lekker CreaBea bezig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180230501
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:41 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Dat vind ik wel jammer om te lezen dat je het daarom deed. Ik heb juist altijd veel respect voor mensen met overgewicht in de sportschool. Ik heb zelf ook flink overgewicht gehad maar nu bijna 25 kg afgevallen afgelopen jaar en net weer op gezond gewicht nu (nog wel wat extra tot mn streefgewicht)
Succes vanavond ^O^
Niet alleen daarom, maar het speelde wel mee. Ik ben begonnen met sporten omdat ik echt moest afvallen, niet omdat het zo leuk was. Dus toen was elk excuus om het niet te doen er 1. Met sporten ín je woonkamer, wat minder dan 30 min tijd kost, worden de excuses al gelijk minder. :P

Ik zat net een jaar op mijn gewicht en werd zwanger: +20kilos. Nu nog op +6 en Dirk is echt al 9 maanden. Dus naast dat ik het sporten echt mis (ik deed yoga, dansen, 2x hardlopen en 3x fitness in de week), wil ik ook de laatste beetjes eraf nu.

Wat goed dat je al 25 kilo kwijt bent! Hoeveel wil je nog ongeveer? :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_180230709
Door mijn medicatie ben ik van ondergewicht naar overgewicht gegaan.
Ik ben heel dapper geweest en heb een diëtist ingeschakeld. Omdat ik zelf alleen het concept crashen ken. Dus ik ben benieuwd
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180230723
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:48 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Niet alleen daarom, maar het speelde wel mee. Ik ben begonnen met sporten omdat ik echt moest afvallen, niet omdat het zo leuk was. Dus toen was elk excuus om het niet te doen er 1. Met sporten ín je woonkamer, wat minder dan 30 min tijd kost, worden de excuses al gelijk minder. :P

Ik zat net een jaar op mijn gewicht en werd zwanger: +20kilos. Nu nog op +6 en Dirk is echt al 9 maanden. Dus naast dat ik het sporten echt mis (ik deed yoga, dansen, 2x hardlopen en 3x fitness in de week), wil ik ook de laatste beetjes eraf nu.

Wat goed dat je al 25 kilo kwijt bent! Hoeveel wil je nog ongeveer? :)
Ah ja dan begrijp ik het idd! Helemaal als je gewend bent om zo sportief te zijn ga je het echt missen ja. Ik kon me dat ook nooit voorstellen (sponsorde eerst de sportschool vooral. Maar nu mis ik het ook echt als ik druk of ziek ben en niet kan.

Dankje en ik had eerst gezegd streefgewicht van 60 kg (dan ben ik precies 25 kg kwijt). Maar mn vetpercentage is nog wel vrij hoog en ben nog niet helemaal tevreden over mn BBB-zone ;)

Dus alles wat ik nog meer afval is mooi meegenomen, maar het gaat er vooral om wanneer ik in de spiegel het er goed uit vind zien. Rationeel denk ik ergens tussen de 53 en de 58 kg ( ik ben ook maar 1.58m). Dat heb ik altijd gewogen voor ik diabetes type1 kreeg. Maar hoe realistisch dat nu dan is weet ik niet. Maar vanochtend precies 62.0 kg, dus eerst nog die 2 kg eraf sowieso ;)
pi_180230740
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Door mijn medicatie ben ik van ondergewicht naar overgewicht gegaan.
Ik ben heel dapper geweest en heb een diëtist ingeschakeld. Omdat ik zelf alleen het concept crashen ken. Dus ik ben benieuwd
Dat is zeker dapper, helemaal met jouw eetstoornis-verleden. Ik hoop dat ze je goed kan helpen :*
pi_180230752
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:06 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Dat is zeker dapper, helemaal met jouw eetstoornis-verleden. Ik hoop dat ze je goed kan helpen :*
En heden en toekomst ;) Ik denk er nooit vanaf te komen. Alleen nu doe ik er iig mijn best voor
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180230772
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

En heden en toekomst ;) Ik denk er nooit vanaf te komen. Alleen nu doe ik er iig mijn best voor
Dat is iig al een hele stap ^O^
pi_180230822
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Door mijn medicatie ben ik van ondergewicht naar overgewicht gegaan.
Ik ben heel dapper geweest en heb een diëtist ingeschakeld. Omdat ik zelf alleen het concept crashen ken. Dus ik ben benieuwd
Oo vreselijk dat medicatie gedoe altijd. Ik heb dan als extraatje medicatie waardoor ik niet goed kan sporten, mijn hartslag gaat niet goed naar boven.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_180230858
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:11 schreef dedodo het volgende:

[..]

Oo vreselijk dat medicatie gedoe altijd. Ik heb dan als extraatje medicatie waardoor ik niet goed kan sporten, mijn hartslag gaat niet goed naar boven.
Dikke knuffel... dat is naar...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180232840
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:26 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Ik sport(te) veel met jillian michaels, die doet ook programma's van maar 20-35 minuten, cardio en kracht gecombineerd. Stonden altijd op youtube, maar weet niet of dat nog zo is.
Die zijn ook super :Y

Alleen moeten die officieel elke dag en dat vind ik nu niet meer zo fijn
pi_180232913
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:05 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ah ja dan begrijp ik het idd! Helemaal als je gewend bent om zo sportief te zijn ga je het echt missen ja. Ik kon me dat ook nooit voorstellen (sponsorde eerst de sportschool vooral. Maar nu mis ik het ook echt als ik druk of ziek ben en niet kan.

Dankje en ik had eerst gezegd streefgewicht van 60 kg (dan ben ik precies 25 kg kwijt). Maar mn vetpercentage is nog wel vrij hoog en ben nog niet helemaal tevreden over mn BBB-zone ;)

Dus alles wat ik nog meer afval is mooi meegenomen, maar het gaat er vooral om wanneer ik in de spiegel het er goed uit vind zien. Rationeel denk ik ergens tussen de 53 en de 58 kg ( ik ben ook maar 1.58m). Dat heb ik altijd gewogen voor ik diabetes type1 kreeg. Maar hoe realistisch dat nu dan is weet ik niet. Maar vanochtend precies 62.0 kg, dus eerst nog die 2 kg eraf sowieso ;)
Voor de BBB is de kracht/cardio-afwisseling heel goed. Kracht om spieren op te bouwen overal (waardoor je ook in rust steeds meer gaat verbranden), cardio omdat je anders bijna geen kcal verbrandt. En de afwisseling vond ik fijn. Het is 30min heel intensief, maar dat is juist wat ik heel lekker vind. :)

Volgens mij is sporten als je het veel doet ook best een verslaving. Ik vond het echt hels dat ik dat niet meer kon met dikke babybuik. En daarna door gebrek aan tijd/energie. Dat is nu eindelijk weer anders, dus dat is echt heel fijn. O+

En dan ga ik nu toch echt even bezig met het afmaken van de haakdeken. ;)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_180232979
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 11:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Die zijn ook super :Y

Alleen moeten die officieel elke dag en dat vind ik nu niet meer zo fijn
Klopt ja. Maar dat deed ik op een gegeven moment ook niet meer. Dan deed ik 3x in de week en dan afwisselen met hardlopen en yoga.

In t begin vond ik dat juist fijn. Opstaan, sporten, ontbijten en de rest van de dag had ik in elk geval al wat goeds voor mezelf gedaan. :D
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_180232995
Zo... vandaag al mijn stappen gehaald...Ik ging even flink mijn best doen om vandaag de stappen te halen _O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180233001
Nu verder met het haken aan mijn portemonnee
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180233182
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 12:02 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Klopt ja. Maar dat deed ik op een gegeven moment ook niet meer. Dan deed ik 3x in de week en dan afwisselen met hardlopen en yoga.

In t begin vond ik dat juist fijn. Opstaan, sporten, ontbijten en de rest van de dag had ik in elk geval al wat goeds voor mezelf gedaan. :D
Vond ik toen ook :Y
Nu moet ik het met mijn danstrainingen combineren dus is het minder ideaal.
pi_180233227
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 11:59 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Voor de BBB is de kracht/cardio-afwisseling heel goed. Kracht om spieren op te bouwen overal (waardoor je ook in rust steeds meer gaat verbranden), cardio omdat je anders bijna geen kcal verbrandt. En de afwisseling vond ik fijn. Het is 30min heel intensief, maar dat is juist wat ik heel lekker vind. :)

Volgens mij is sporten als je het veel doet ook best een verslaving. Ik vond het echt hels dat ik dat niet meer kon met dikke babybuik. En daarna door gebrek aan tijd/energie. Dat is nu eindelijk weer anders, dus dat is echt heel fijn. O+

En dan ga ik nu toch echt even bezig met het afmaken van de haakdeken. ;)
Ja klopt helemaal idd! Ik probeer ook echt alkebei te doen, fitness, bodypump, cardio, zwemmen etc. Voelt echt goed dat ik het nu structureel vasthoud en daardoor ook echt resultaat merk. En ik vind 's ochtends sporten idd ook het fijnst. Wel na het ontbijt dan ivm mn diabetes. Maar dan voel je je de rest van de dag meteen goed al idd ^O^

Succes met je haakdeken!

Goed bezig met je stappen CotS!

Ik heb 40 banen gezwommen en ga nu nog ff lekker chillen op de ligweide 8-)
pi_180233634
Goed bezig Hestia!

Zwemmen zou ik wel willen, alleen duur en dik, dus nope

Maar goed :) Vandaag heb ik als doel gesteld om mijn portemonnee af te haken en de kameleon. Dan kan ik morgen aan de lama beginnen :) (ik moet echt eens volwassen dingen gaan haken)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180233750
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 12:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goed bezig Hestia!

Zwemmen zou ik wel willen, alleen duur en dik, dus nope

Maar goed :) Vandaag heb ik als doel gesteld om mijn portemonnee af te haken en de kameleon. Dan kan ik morgen aan de lama beginnen :) (ik moet echt eens volwassen dingen gaan haken)
Dankje! Ik had eerst een abo, maar met sportschool samen vond ik eigk toch wel veel geld. Dus zwemabo weer opgezegd van de winter. Maar miste het toch wel en nu in de zomer helemaal. Dus toch maar weer abo genomen.

Lekker creatief bezig hoor! En dat maakt toch niks uit, als jij het maar leuk vindt!
Ik vind het nog steeds jammer dat dat uiltje wat je voor mij gemaakt had nooit is aangekomen :'(
  woensdag 4 juli 2018 @ 12:35:36 #296
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180233764
Goed bezig dames *O*!

Ik heb een hele maand niet gesnaaid en mezelf ervoor een jurk cadeau gedaan :@.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180234134
Ik even een milkshake gehaald op m'n nieuwe brommer :o . Al die dingen vastnaaien kost nog wel wat tijd, ben daar niet zo snel in. Ik moet een naald hebben die uit zichzelf weer naar boven gaat, hechtnaald ofzo.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_180235255
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 12:35 schreef Samzz het volgende:
Goed bezig dames *O*!

Ik heb een hele maand niet gesnaaid en mezelf ervoor een jurk cadeau gedaan :@.
Nice!

Foto van de jurk?
pi_180235497
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 12:35 schreef Samzz het volgende:
Goed bezig dames *O*!

Ik heb een hele maand niet gesnaaid en mezelf ervoor een jurk cadeau gedaan :@.
Jij ook goed bezig!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 4 juli 2018 @ 14:04:11 #300
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180235505
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 13:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nice!

Foto van de jurk?
LIF / Vintage- en vintagelook kleding #4

Staat hier *O*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')