abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180221563
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 20:57 schreef Sarabi het volgende:
Fitbit charge 2

We kunnen een crea fitbit challenge doen als er meerdere mensen met een fitbit zijn :D
Leuk! Ik had het zoeken naar uitdagende, maar niet demotiverende mensen opgegeven. (De enige 2 die ik ken met een fitbit zijn f 10k op een dag meer dan ik gemiddeld, of 5k minder)

Als we dan daarnaast ook nog minstens een uur in de week aan creatieve dingen besteden is t nog CREgerelateerd ook. :+
One could tolerate a world of demons, for the sake of an angel.
pi_180221967
Pfffft...net vijf dromenvangers gemaakt. Nu kramp in mijn nek
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180223555
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja, ik ben ook niet echt opgewonden erover ;) Kan het relativeren. Ik ben de hele dag actief geweest, lichamelijk. Alleen niet in stappen
ik moet er eigenlijk nog 350 doen om mijn tax te halen vandaag. Alleen niet zoveel zin meer....
pi_180223590
Dan doe je het toch lekker niet :*

Zo..net bed uit elkaar gehaald (krijg een nieuwe). Dus slapen op een matrasje op de grond.Alleen ik zag zo tegen het sloopwerk op :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180223701
Ik heb mijn fitbit nu sinds oktober ofzo (charge2) en ben er heel blij mee. Was ook iets met mijn fitbit, mail gestuurd naar Fitbit en binnen 5 dagen na wat gemail een nieuwe (zonder bandje de oude er aan klikken en klaar)
pi_180224465
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:46 schreef Goitske het volgende:
Ik heb mijn fitbit nu sinds oktober ofzo (charge2) en ben er heel blij mee. Was ook iets met mijn fitbit, mail gestuurd naar Fitbit en binnen 5 dagen na wat gemail een nieuwe (zonder bandje de oude er aan klikken en klaar)
Hun service is echt super :Y

Slaap lekker allemaal :W
pi_180224548
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 21:05 schreef _Hestia_ het volgende:

Dat Kayla itsines klinkt wel leuk Sarabi, is dat gewoon via Youtube ofzo dan?
Had over deze vraag heen gelezen
Het is een (e)book en tegenwoordig volgens mij ook een app
pi_180224589
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 23:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Had over deze vraag heen gelezen
Het is een (e)book en tegenwoordig volgens mij ook een app
Ja dat gebeurt vaker met de laatste post op een pagina, maar geeft niet ;)
Aha oke! En wat kost dat? ;)
pi_180228856
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 23:02 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Dat weet ik zo niet...Heb hem jaren geleden gekregen :)

Goedemorgen wat zijn iedereens plannen vandaag?
  woensdag 4 juli 2018 @ 06:54:04 #260
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_180228912
Goedemorgen. Vandaag nog rustig aan, vanmiddag thuiswerken. Nu eerst een paracetamol en met een kussentje op mijn buik op de bank. ( veel te warm voor een kruik)
pi_180228915
Hey leven, gezellig *O*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180229624
Goedemorgen allemaal!
pi_180229630
Gisteravond heb ik mijn bed al gesloopt, dus dat hoeft vandaag niet meer. Dus lekker de hele dag knutselen hier...
En de rest?
pi_180229638
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 06:54 schreef Patapon het volgende:
Goedemorgen. Vandaag nog rustig aan, vanmiddag thuiswerken. Nu eerst een paracetamol en met een kussentje op mijn buik op de bank. ( veel te warm voor een kruik)
Misschien toch eens voor een second opium gaan?
pi_180229710
Vooral zweten hehe.

Groetjes vanuit Belgie.
Trotse tante van Loes, Jaan, Mie, Eef, Wiebke, Olle en Doukje
pi_180229812
Ja... de thermometer kruipt hier ook al omhoog

Op vakantie in Belgi?
pi_180229949
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 06:54 schreef Patapon het volgende:
Hopelijk gaat het weer iets beter :)
  woensdag 4 juli 2018 @ 09:16:04 #268
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_180230048
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Misschien toch eens voor een second opium gaan?
Ik moet toevallig volgende week naar de huisarts. Dus dan nog eens overleggen. Voel me nu een stuk beter. Douchen en wat normaal aantrekken en dan misschien eerst een uurtje borduren voordat ik ga werken.
pi_180230154
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 08:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja... de thermometer kruipt hier ook al omhoog

Op vakantie in Belgi?
Woon in Belgie.
Trotse tante van Loes, Jaan, Mie, Eef, Wiebke, Olle en Doukje
pi_180230197
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 23:02 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ik sport(te) veel met jillian michaels, die doet ook programma's van maar 20-35 minuten, cardio en kracht gecombineerd. Stonden altijd op youtube, maar weet niet of dat nog zo is.
pi_180230208
En ik heb een rustig dagje met zoon gepland. Ik denk dat we vanmiddag nog even gaan badderen bij de schoonouders, of wandelen. En de haakdeken afmaken tijdens zijn slaapjes, hoop ik. :P
pi_180230250
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:16 schreef Patapon het volgende:

[..]

Ik moet toevallig volgende week naar de huisarts. Dus dan nog eens overleggen. Voel me nu een stuk beter. Douchen en wat normaal aantrekken en dan misschien eerst een uurtje borduren voordat ik ga werken.
Gelukkig... het klinkt echt heel extreem. Beterschap :*
pi_180230256
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:22 schreef sararaats het volgende:

[..]

Woon in Belgie.
Ooops, sorry
pi_180230270
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:26 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Ik sport(te) veel met jillian michaels, die doet ook programma's van maar 20-35 minuten, cardio en kracht gecombineerd. Stonden altijd op youtube, maar weet niet of dat nog zo is.
Ik zal eens kijken, ik sport dus wel veel al, maar miss leuk voor de afwisseling eens als ik niet naar de sportschool ga.

Ik ga zo banenzwemmen in het buitenbad en daarna zie ik het wel weer verder. Gaat psychisch niet zo heel goed hier, dus leef vooral in het moment. Vanavond zou een vriendin komen, maar ze is ziek. Misschien dat het lukt om wat creatiefs te doen, er is toch geen voetbal op tv ook.
pi_180230336
Ik krijg meteen allemaal dieetreclame :/
Stond een fitbit te koop hier in de stad, maar was precies al verkocht. Verder zoeken maar.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')