abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175296828
Ik heb me altijd al afgevraagd hoe die verpakking eruit ziet. Blij dat dat mysterie is opgelost.
pi_175296850
Kusjes!
pi_175302077
M'n pakket van Boozyshop is binnen en de Mystery Bag is net als vorige keer erg leuk :Y
Oa een oogschaduw pallet en highlighter/blush pallet.
Paar dingen die ik niet gebruik maar die heb ik aan m'n moeder gegeven en er gaat een BB Cream naar een vriendin met een donkere huidskleur.
pi_175315706
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 17:10 schreef Elvi het volgende:
M'n pakket van Boozyshop is binnen en de Mystery Bag is net als vorige keer erg leuk :Y
Oa een oogschaduw pallet en highlighter/blush pallet.
Paar dingen die ik niet gebruik maar die heb ik aan m'n moeder gegeven en er gaat een BB Cream naar een vriendin met een donkere huidskleur.
Vriendin van me heeft besteld en die kreeg geen mysterybag. Ze hadden er dus niet veel van.
Stond wel in haar wagentje dus ze baalt als een stekker.
Maar ja op is op he.
pi_175461068
hallo allemaal

om je oogschaduw kleuren te kiezen weet je best welke.oogkleur je hebt en.daar zit nou net het probleem bij.mij de ene keer denk.ik dit.en de andere keer weer dat.
willen jullie mij even helpen aub

ps ik.krijg de foto er niet op geplaatst want er word een URL gevraagd en.de foto's staan gewoon in mijn galerij is er iemand die weet hoe ik de foto's hier kan plaatsen aub
alvast bedankt
pi_175461482
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 23:27 schreef Sam-Billie het volgende:
hallo allemaal

om je oogschaduw kleuren te kiezen weet je best welke.oogkleur je hebt en.daar zit nou net het probleem bij.mij de ene keer denk.ik dit.en de andere keer weer dat.
willen jullie mij even helpen aub

ps ik.krijg de foto er niet op geplaatst want er word een URL gevraagd en.de foto's staan gewoon in mijn galerij is er iemand die weet hoe ik de foto's hier kan plaatsen aub
alvast bedankt
Via imgur werkt het beste :)
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 3 december 2017 @ 00:43:34 #157
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_175462510
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 23:27 schreef Sam-Billie het volgende:
hallo allemaal

om je oogschaduw kleuren te kiezen weet je best welke.oogkleur je hebt en.daar zit nou net het probleem bij.mij de ene keer denk.ik dit.en de andere keer weer dat.
willen jullie mij even helpen aub

ps ik.krijg de foto er niet op geplaatst want er word een URL gevraagd en.de foto's staan gewoon in mijn galerij is er iemand die weet hoe ik de foto's hier kan plaatsen aub
alvast bedankt
Je moet ze eerst uploaden voordat je ze hier kunt plaatsen :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_175465392
Soms denk ik dat een oogschaduw me mooi staat en dan lijk ik net een travo of een wandelende dode :')

Donkerbruin is vooralsnog wel leuk bij mij.
pi_175466798
Ik kan altijd vol bewondering kijken naar Tutorials op YouTube en zo waar ze werken met glitters en felle kleuren. Maar probeer ik het zelf dan ziet het er zo afschuwelijk uit... En dan toch maar weer een zacht roze of beige met een tintje donkerder in de crease en wat highlighter in het hoekje.
  zondag 3 december 2017 @ 12:04:17 #160
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175466898
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 10:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Soms denk ik dat een oogschaduw me mooi staat en dan lijk ik net een travo of een wandelende dode :')

Donkerbruin is vooralsnog wel leuk bij mij.
Als je donkerbruin als basis neemt en combineert met een kleur oogschaduw kan dat vaak heel mooie resultaten opleveren :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175470485
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 11:58 schreef MrsDuck het volgende:
Ik kan altijd vol bewondering kijken naar Tutorials op YouTube en zo waar ze werken met glitters en felle kleuren. Maar probeer ik het zelf dan ziet het er zo afschuwelijk uit... En dan toch maar weer een zacht roze of beige met een tintje donkerder in de crease en wat highlighter in het hoekje.
Die youtubers gebruiken filters en ringlight.
Als je diezelfde youtubers in het echt in vol daglicht ziet, zien ze er ook niet fraai uit.
Wayne Goss heeft meerdere fimpjes waarin hij dit fenomeen uitlegt.

Als je jezelf opmaakt het scheelt echt enorm als je dit bij daglicht doet. Dan ga je niet te zwaar met je makeup. Wil je wel uitpakken met paradijskleuren dan is Concealer een geweldige gum als het misgaat.

Trouwens .. over glitter gesproken. Glitter is niet voor op je oogleden!
Niet doen!
  zondag 3 december 2017 @ 20:20:55 #163
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_175476530
Knutselglitter niet nee. :+

Glitter. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_175480552
hoe doe je dat dan.uploadem van foto's ?
  zondag 3 december 2017 @ 23:29:26 #165
47102 Elvi
miemkwien
pi_175480633
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 23:24 schreef Sam-Billie het volgende:
hoe doe je dat dan.uploadem van foto's ?
Je gaat naar https://imgur.com/
Daar klik je op de groene knop "new post" (links bovenaan, naast het logo)
Dan komt er een pop-up en in die pop-up klik je op Browse.
Daarna zie je een nieuw scherm en kan je in dat scherm in je pc zoeken naar het plaatje. Je klikt op het plaatje, en druk dan op openen.
Dan wordt de foto geupload op de website.

Je klikt dan op de foto op Share, en kiest de bb-code voor forums. Dan staat de url van je foto tussen tags en dat ziet er zo uit:
[ img] foto url [/ img]
Dat stukje plak je hier en dan staat de foto op Fok.
pi_175521863
Ja hoi

Ik ben opzoek naar van die diensten waar je elke maand een box krijgt opgestuurd met allemaal make-up dingetjes er in. Een beetje zoals een HelloFresh e.d, maar dan voor make-up.

Zijn er een daarvoor een beetje degelijke opties in Nederland?
pi_175522054
Ja beautyboxen met makeup die over de datum is.
Of boxen met proefmonsters.

Mensen die beautyboxen nemen in Nederland vinden over het algemeen de Styletone box het beste.
Makeup merken die net starten of nog vrij onbekend zijn, sturen hun producten naar Styletone om meer bekendheid te krijgen.
Het is leuk als je dingen wil proberen en het niet erg vind om allerlei kleuren te gebruiken.
Het is een misser als je steeds spul toegestuurd krijgt wat niet bij je past.
Spaar dan liever wat geld op en koop zelf iets wat wel bij je past.
Your choice.
  woensdag 6 december 2017 @ 08:43:39 #168
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_175522082
Styletone kost ook echt geen drol. 12,50 per maand.

Ik heb hem een tijdje gehad en vond het toen een leuke box. En na een paar maandjes weer opgezegd want toen had ik genoeg donkere oogschaduw.

Ze hebben vaak ook wel grappige aanbiedingen. Pas geleden kocht ik een iets oudere box met Ariane Inden mascara voor 7.50
pi_175522424
quote:
99s.gif Op woensdag 6 december 2017 08:25 schreef Typisch het volgende:
Ja hoi

Ik ben opzoek naar van die diensten waar je elke maand een box krijgt opgestuurd met allemaal make-up dingetjes er in. Een beetje zoals een HelloFresh e.d, maar dan voor make-up.

Zijn er een daarvoor een beetje degelijke opties in Nederland?
Maak nu nog even gebruik van de verschillende make-up adventskalenders die deze maand te koop zijn. (nu met korting omdat 1 december voorbij is)
Douglas, iciparis, essence, rituals, l’occitane enz hebben ze.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_175522563
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 08:40 schreef quirina het volgende:
Ja beautyboxen met makeup die over de datum is.
Of boxen met proefmonsters.

Mensen die beautyboxen nemen in Nederland vinden over het algemeen de Styletone box het beste.
Makeup merken die net starten of nog vrij onbekend zijn, sturen hun producten naar Styletone om meer bekendheid te krijgen.
Het is leuk als je dingen wil proberen en het niet erg vind om allerlei kleuren te gebruiken.
Het is een misser als je steeds spul toegestuurd krijgt wat niet bij je past.
Spaar dan liever wat geld op en koop zelf iets wat wel bij je past.
Your choice.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 08:43 schreef RandomMoron het volgende:
Styletone kost ook echt geen drol. 12,50 per maand.

Ik heb hem een tijdje gehad en vond het toen een leuke box. En na een paar maandjes weer opgezegd want toen had ik genoeg donkere oogschaduw.

Ze hebben vaak ook wel grappige aanbiedingen. Pas geleden kocht ik een iets oudere box met Ariane Inden mascara voor 7.50
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 09:07 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Maak nu nog even gebruik van de verschillende make-up adventskalenders die deze maand te koop zijn. (nu met korting omdat 1 december voorbij is)
Douglas, iciparis, essence, rituals, l’occitane enz hebben ze.
Thanks!
Ik ga dan misschien toch voor dit:
https://www.boozyshop.nl/(...)ree.html?sqr=christ&

Is dat wat? Heb even snel een YouTube-filmpje met een unboxing gekeken en zag er wel prima uit. Het is overigens een cadeautje. :+

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2017 09:17:37 ]
pi_175523197
quote:
14s.gif Op woensdag 6 december 2017 09:16 schreef Typisch het volgende:

[..]


[..]


[..]

Thanks!
Ik ga dan misschien toch voor dit:
https://www.boozyshop.nl/(...)ree.html?sqr=christ&

Is dat wat? Heb even snel een YouTube-filmpje met een unboxing gekeken en zag er wel prima uit. Het is overigens een cadeautje. :+
Dat ziet er leuk uit. En dierproefvrij *O*. En groot!!!!! :D
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  woensdag 6 december 2017 @ 10:58:46 #172
47102 Elvi
miemkwien
pi_175524025
Styletone is wel ok, ik heb nu alleen genoeg eyeliner gehad :P ik pak alleen de decemberbox nog mee en dan probeer ik beautybox.
pi_175524136
quote:
14s.gif Op woensdag 6 december 2017 09:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

[..]

[..]

Thanks!
Ik ga dan misschien toch voor dit:
https://www.boozyshop.nl/(...)ree.html?sqr=christ&

Is dat wat? Heb even snel een YouTube-filmpje met een unboxing gekeken en zag er wel prima uit. Het is overigens een cadeautje. :+
Beheheh mn innerhollander werd getiggerd door de post dat de advents nu wel afgeprijsd zouden zijn maar ik zie ze helaas nog niet!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 6 december 2017 @ 11:10:27 #174
47102 Elvi
miemkwien
pi_175524211
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Beheheh mn innerhollander werd getiggerd door de post dat de advents nu wel afgeprijsd zouden zijn maar ik zie ze helaas nog niet!
Echt he, ik zocht ook al :D
Bij Douglas waren ze afgelopen weekend al in de aanbieding. Maar ook meteen uitverkocht :')
pi_175524247
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:10 schreef Elvi het volgende:

[..]

Echt he, ik zocht ook al :D
Bij Douglas waren ze afgelopen weekend al in de aanbieding. Maar ook meteen uitverkocht :')
O ja dan krijg je dat natuurlijk! Nou ja, maar beter ook, voor de rekening :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175555386
Hai
Ik zoek de ultieme mascara
Op volgorde van prioriteit zoek ik een mascara die lengte en volume geeft (dus het meest lengte)
Mijn wimpers zijn al zwart dus dat staan onder aan het prio-lijstje

Waar zweren jullie bij?
pi_175556031
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:01 schreef Allures het volgende:
Hai
Ik zoek de ultieme mascara
Op volgorde van prioriteit zoek ik een mascara die lengte en volume geeft (dus het meest lengte)
Mijn wimpers zijn al zwart dus dat staan onder aan het prio-lijstje

Waar zweren jullie bij?
Friday Mascara.
pi_175556237
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:28 schreef Elvi het volgende:

[..]

Friday Mascara.
even opgezocht maar welke heb je dan?
pi_175556788
Better than sex mascaravan too faced.
Fijne mascara.
En anders la volume van Chanel als tweede keuze.
pi_175556843
Trek gewoon een aantal Essence Mascara's uit het rek en test ze. Ik heb nog geen tegenvaller gehad en dat kan ik van de duurdere merken niet zeggen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')