abonnement Unibet Coolblue
pi_175917561
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 11:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Het was jouw post, jij zou het moeten weten. En als je nu serieus doorgaat met te doen alsof het een normale, nette, serieuze post was, dan zijn we klaar hier.

Zijn we trouwens sowies wel. Post gewoon normaal of post niet.
Jammer dat je het op deze manier wil afdoen. Geef gewoon aan waar hij gescholden heeft en waar hij zuigt, dan weet Vasion ook dat hij de volgende keer dat niet meer moet doen.

Ik heb overigens de post niet gezien, maar dit topic was toch om dit soort dingen te bespreken? Zo moeilijk is het niet om normaal antwoord te geven.
pi_175917573
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 11:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Het was jouw post, jij zou het moeten weten. En als je nu serieus doorgaat met te doen alsof het een normale, nette, serieuze post was, dan zijn we klaar hier.

Zijn we trouwens sowies wel. Post gewoon normaal of post niet.
Zo wordt het wel heel makkelijk he, posts verwijderen, users vragen toelichting en dan steeds wijzen dat het terecht was zonder onderbouwing. Hier leer ik dus niets van he.
pi_175917662
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 december 2017 11:31 schreef Vasion het volgende:

[..]

Zo wordt het wel heel makkelijk he, posts verwijderen, users vragen toelichting en dan steeds wijzen dat het terecht was zonder onderbouwing. Hier leer ik dus niets van he.
Vooruit, misschien heeft Lenny een punt.

Je begint met 'FC Indekken Eindhoven' en je sluit af met 'schijtluizen'. Daarnaast gebruik je de term 'de boertjes'. Wat verder geen verschrikkelijke term is, maar het geeft wel de toon van je post aan. Zulke bewoordingen gebruiken nodigt niet uit tot een normale discussie. Je probeert daar gewoon negatieve reacties mee uit te lokken.

Daarnaast vroeg je niet om toelichting. Ik denk dat je bij jezelf te rade moet gaan om toon van communiceren eens te gaan herevalueren.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_175917758
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 december 2017 11:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Vooruit, misschien heeft Lenny een punt.

Je begint met 'FC Indekken Eindhoven' en je sluit af met 'schijtluizen'. Daarnaast gebruik je de term 'de boertjes'. Wat verder geen verschrikkelijke term is, maar het geeft wel de toon van je post aan. Zulke bewoordingen gebruiken nodigt niet uit tot een normale discussie. Je probeert daar gewoon negatieve reacties mee uit te lokken.

Daarnaast vroeg je niet om toelichting. Ik denk dat je bij jezelf te rade moet gaan om toon van communiceren eens te gaan herevalueren.
Fc Indekken gebruik ik altijd om een punt te maken. Maar wie ben jij om te bepalen of een post moet uitnodigen tot discussie? Ik mag toch een mening geven/punt maken. Schijtluizen mag je eruit knippen als het je echt zó stoort. Prima. Maar kom mij niet aanspreken op mijn toon terwijl het nu een halve pagina heeft geduurd tot je toelichting gaf op mijn vraag, omdat je ervoor koos om een arrogant toontje aan te slaan wat ook niet voor positieve reacties oplevert.
Kijk dan ook kritisch naar jezelf.
pi_175917821
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 december 2017 11:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Daarnaast gebruik je de term 'de boertjes'. Wat verder geen verschrikkelijke term is, maar het geeft wel de toon van je post aan.
''Die kakkies verslaan we wel met 0-5.''

Dat mag wel? :?
pi_175917877
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 december 2017 11:40 schreef Vasion het volgende:

[..]

Fc Indekken gebruik ik altijd om een punt te maken. Maar wie ben jij om te bepalen of een post moet uitnodigen tot discussie? Ik mag toch een mening geven/punt maken. Schijtluizen mag je eruit knippen als het je echt zó stoort. Prima. Maar kom mij niet aanspreken op mijn toon terwijl het nu een halve pagina heeft geduurd tot je toelichting gaf op mijn vraag, omdat je ervoor koos om een arrogant toontje aan te slaan wat ook niet voor positieve reacties oplevert.
Kijk dan ook kritisch naar jezelf.
Als ik naar het Feyenoordtopic ga, en ik post met FC subtopper aan de nieuwe Maas, ha kakkies, nooit meer kampioen. En daartussen in een zinnetje mijn punt gooi. Daar gaat helemaal niemand (en terecht) normaal op reageren.
Doordat je nou mijn bewoordingen opeens terugkaatst, blijkt dat je dondersgoed weet dat je raar bezig.

Lees je 3 posts eens terug in FB, en vertel mij waar jij op een normale toon om feedback vraagt. Of laat gaan die normale toon, in welke post vraag jij mij om feedback? Jawel, de 3e. in de 2e 'vraag' je mij alleen om iets te doen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_175917920
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 december 2017 11:43 schreef Vasion het volgende:

[..]

''Die kakkies verslaan we wel met 0-5.''

Dat mag wel? :?
Mogen, mogen. Van mij mag jij best de term 'boertjes' gebruiken als jij daar blij van wordt. Het werd nu alleen een optelsom.

Maar verder is de term 'kakkies' vrij kinderachtig, en als iemand daar een TR over maakt, wil ik dat woord ook best wijzigen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  vrijdag 22 december 2017 @ 11:47:52 #288
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175917932
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 december 2017 11:43 schreef Vasion het volgende:

[..]

''Die kakkies verslaan we wel met 0-5.''

Dat mag wel? :?
Er is hier al jaren een verschil voor wat betreft de dingen die je per clubtopic kunt posten. Doe nou niet net of je dat niet weet, met je schijnheilige gezuig.
pi_175918092
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 december 2017 11:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Als ik naar het Feyenoordtopic ga, en ik post met FC subtopper aan de nieuwe Maas, ha kakkies, nooit meer kampioen. En daartussen in een zinnetje mijn punt gooi. Daar gaat helemaal niemand (en terecht) normaal op reageren.
Doordat je nou mijn bewoordingen opeens terugkaatst, blijkt dat je dondersgoed weet dat je raar bezig.

Lees je 3 posts eens terug in FB, en vertel mij waar jij op een normale toon om feedback vraagt. Of laat gaan die normale toon, in welke post vraag jij mij om feedback? Jawel, de 3e. in de 2e 'vraag' je mij alleen om iets te doen.
Kijk, en nu ga ik jou leren wat context is. In een discussie wil je een punt maken en dan reageer je op elkaar. Als ik krachttermen gebruik binnen de regels, dan hoeft niet heel de post verwijderd te worden, maar als jij daar blij van wordt haal je alleen de krachttermen eruit. Dan blijft de discussie aan, en mag jij sturen op de toon. Wat je nu hebt gedaan, is heel mijn posts verwijderd, dus je sloopt mijn punt en stuurt daarmee de discussie in een bepaalde kant.
pi_175918140
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 december 2017 11:54 schreef Vasion het volgende:

[..]

Kijk, en nu ga ik jou leren wat context is. In een discussie wil je een punt maken en dan reageer je op elkaar. Als ik krachttermen gebruik binnen de regels, dan hoeft niet heel de post verwijderd te worden, maar als jij daar blij van wordt haal je alleen de krachttermen eruit. Dan blijft de discussie aan, en mag jij sturen op de toon. Wat je nu hebt gedaan, is heel mijn posts verwijderd, dus je sloopt mijn punt en stuurt daarmee de discussie in een bepaalde kant.
Dat punt heb je in de post ervoor ook al gemaakt.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_175918181
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 december 2017 11:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Dat punt heb je in de post ervoor ook al gemaakt.
Nee, jij trekt een vergelijking over een verzonnen post in het Feyenoord-topic, houd je bij het onderwerp, waarom steeds dat afwijkende gedrag bij een hele simpele vraag? :?
pi_175918218
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 december 2017 11:57 schreef Vasion het volgende:

[..]

Nee, jij trekt een vergelijking over een verzonnen post in het Feyenoord-topic, houd je bij het onderwerp, waarom steeds dat afwijkende gedrag bij een hele simpele vraag? :?
Ik reageer gewoon op je reactie Vasion.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_175918242
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 december 2017 11:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik reageer gewoon op je reactie Vasion.
Wéér een ontwijkend antwoord. Ik stel voor dat als je geen argumenten hebt, je mijn post terugplaatst, eventueel aangepast met alleen de inhoud, om zo verdere verwarring in het psctopic te voorkomen.
  vrijdag 22 december 2017 @ 12:01:03 #294
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175918254
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 december 2017 12:00 schreef Vasion het volgende:

[..]

Wéér een ontwijkend antwoord. Ik stel voor dat als je geen argumenten hebt, je mijn post terugplaatst, eventueel aangepast met alleen de inhoud, om zo verdere verwarring in het psctopic te voorkomen.
Die verwarring nemen we voor lief, als dat één post van jou minder betekent.
pi_175918290
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 12:01 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Die verwarring nemen we voor lief, als dat één post van jou minder betekent.
Bij inhoud wordt het jou te moeilijk he.
pi_175918304
Bewaar de persoonlijke opmerkingen voor DM/PM.
BFF met GGMM
pi_175918325
Luister, ik heb een grote staat bij de FP als mod. Ik weet als geen ander hoe je discussies in goede banen moet leiden. NOOIT klachten of wat dan ook gehad. En dan komt zo'n nieuwkomer als lbm mij even vertellen hoe mijn toon moet klinken. Migado _O-
pi_175918335
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 december 2017 12:00 schreef Vasion het volgende:

[..]

Wéér een ontwijkend antwoord. Ik stel voor dat als je geen argumenten hebt, je mijn post terugplaatst, eventueel aangepast met alleen de inhoud, om zo verdere verwarring in het psctopic te voorkomen.
Daar is niks ontwijkend aan. Ik stel voor, dat je nu gewoon ophoudt. Als je hier problemen mee hebt, ga je maar naar een Admin toe en laat je het allemaal maar eens teruglezen. Kijken hoe zij dit beoordelen. Ik durf de uitkomst wel te voorspellen. Succes ermee.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_175918340
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 december 2017 12:03 schreef Vasion het volgende:
Luister, ik heb een grote staat bij de FP als mod. Ik weet als geen ander hoe je discussies in goede banen moet leiden.
:D
pi_175918345
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 december 2017 12:03 schreef Vasion het volgende:
Luister, ik heb een grote staat bij de FP als mod. Ik weet als geen ander hoe je discussies in goede banen moet leiden. NOOIT klachten of wat dan ook gehad. En dan komt zo'n nieuwkomer als lbm mij even vertellen hoe mijn toon moet klinken. Migado _O-
Ik heb ook een grote staat van dienst maar ik post niet met dedain voor een user of mods en denk het niet beter te weten.

Gr.
  vrijdag 22 december 2017 @ 12:06:31 #301
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175918387
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 december 2017 12:03 schreef Vasion het volgende:
Luister, ik heb een grote staat bij de FP als mod. Ik weet als geen ander hoe je discussies in goede banen moet leiden. NOOIT klachten of wat dan ook gehad. En dan komt zo'n nieuwkomer als lbm mij even vertellen hoe mijn toon moet klinken. Migado _O-
Voor iemand met zo'n grote staat van dienst ben je wel snel getriggered. _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')