abonnement bol.com Unibet Coolblue
  ESF Reporter woensdag 27 september 2017 @ 22:34:22 #51
87554 Cee
Welluk?
pi_174043219
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 22:19 schreef Redefine het volgende:

[..]

Tof nummer ja. Inderdaad weer vanouds goed. Ik ga naar The Killers in Ziggdome volgend jaar *O*
Leuk! *O*
Ik heb ze een aantal jaar geleden ook gezien, volgens mij was het ook de Ziggo Dome. Begonnen ze met Mr. Brightside in het volle licht en dat was best vreemd.
Brandon Flowers daarna nog hier om de hoek in de 013 gezien, ook erg leuk!
  woensdag 27 september 2017 @ 22:40:13 #52
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174043438
quote:
11s.gif Op woensdag 27 september 2017 22:25 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Oeh. Tof ^O^
Wel een tikkie jaloers though. :@ :P .
Ik heb het geluk dat mijn broer veel naar concerten gaat en er altijd wel als de kippen bij is als er kaarten te koop zijn :)

In dit geval was het ook nog een mooie upgrade voor mij. Want we zouden eerst naar The War on Drugs gaan (broer of ik mee wilde). Maar had een tijd die muziek geluisterd en vond het niet veel aan (saai, voorspelbaar, herhalend). Die kaarten heeft hij toen kunnen verkopen en i.p.v. daarvan is het The Killers geworden. Win-win *O*
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 27 september 2017 @ 22:41:12 #53
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174043477
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 22:34 schreef Cee het volgende:

[..]

Leuk! *O*
Ik heb ze een aantal jaar geleden ook gezien, volgens mij was het ook de Ziggo Dome. Begonnen ze met Mr. Brightside in het volle licht en dat was best vreemd.
Brandon Flowers daarna nog hier om de hoek in de 013 gezien, ook erg leuk!
Klinkt goed. Ik heb ze zelf alleen een keer live gezien toen ze nog in het voorprogramma van U2 stonden jaren geleden, toen ze net in Nederland echt aan het doorbreken waren.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 27 september 2017 @ 22:42:36 #54
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174043524
En een FOK! ESF dorp, ik ben voor *O* Ondanks dat ik wel echt een stadsmens ben.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 27 september 2017 @ 22:47:31 #55
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174043677
Als stadsmens ben ik ook wel wat gewend qua geluid. Al is het in mijn huis en wijk nog best stil. En gelukkig ook geen constant luidruchtige buren. Alleen een man een paar huizen verder die nogal een dragende stem heeft en beetje een tokkie niveau heeft. En die hebben ook een hond die je af en toe hoort. Dat is niet zo storend, maar die heeft wel zo'n saldo van blaffen, in een bepaald ritme. Die blaf nooit een keer, nooit vier keer. Nee altijd in een salvo van vijf keer blaffen en dan om de halve minuut ofzo. Maar gelukkig is dat dan weer niet de hele dag door.

Afgelopen jaar was het dan wel even lang doorbijten. Omdat ze toen de hele straat en die daaromheen (zeg maar mijn wijkje) gingen verbouwen (ook mijn woning). Daardoor wel een maand of acht in de bouwherrie gezeten. Daar kan ik erg slecht tegen, vooral als ik dan een keer een beetje wil uitslapen.

Al was het gelukkig nog niet zo erg als toen ik nog in een studentenflat in Amsterdam woonde. Waar er een zomer lang geheid werd :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 28 september 2017 @ 22:17:55 #56
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_174062392
Joy Fleming, Duitse deelneemster in '75 met Ein Lied Kann Ein Brúcke Sein is overleden. 72 jaar oud.

http://www.songfestivalweblog.nl/2017/09/joy-fleming-72-overleden/#more-80472
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † donderdag 28 september 2017 @ 22:20:09 #57
368283 ato
pi_174062427
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 22:17 schreef ijs_beer het volgende:
Joy Fleming, Duitse deelneemster in '75 met Ein Lied Kann Ein Brúcke Sein is overleden. 72 jaar oud.

http://www.songfestivalweblog.nl/2017/09/joy-fleming-72-overleden/#more-80472
RIP
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 28 september 2017 @ 22:33:50 #58
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_174062777
esf-updatje uit verschillende landen: (lijkt me nog wat vroeg om verschillende landentopics ervoor te gaan openen, dus dan maar zo :P

- Frankrijk kiest trouwens dit jaar weer voor een Nationale voorronde.15 kandidaten verspreid over 2 rondes en daarna de finale. Lijkt me een leuke voorronde om te volgen. *O*

Ierland op zoek naar ervaring (en we weten uit NL dat dat verstandig kan zijn
quote:
songfestivalweblog / 2 weeks ago
De Ierse omroep RTÉ zet in de zoektocht naar een inzending voor 2018 in op ervaring. De omroep heeft een oproep gedaan aan componisten en uitvoerenden met een bewezen staat van dienst in de muziekwereld om zich aan te melden. De omroep gaat daarnaast ook zelf actief op zoek naar een geschikte inzending. Uit het totale aanbod wordt dan uiteindelijk de Ierse inzending gekozen.

De Ieren zijn de afgelopen jaren weinig succesvol en hielden in augustus een speciaal Eurovisieforum waar van gedachten kon worden gewisseld hoe het tijd kan worden gekeerd. Met een (deels) open inschrijving werd aan één van de aanbevelingen inmiddels voldaan. De open inschrijving loopt tot en met 6 november.
bron: songfestivalweblog

- Opmerkelijk is trouwens dat in Slovenië men dit jaar alleen nummers kan insturen in de eigen taal. Vloeit wellicht voort uit het succes van Salvador in het Portugees. :? :? Lijkt me iig niet heel verstandig eerlijk gezegd.

- Cyprus gaat voor het Piere Kartner model, hoewel het nummer pas bekend gemaakt gaat worden na de Nationale Voorronde. Dus helaas geen epische show waar het nummer 5 keer gezongen gaat worden. *O* (maar wat dan wel :X )
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † donderdag 28 september 2017 @ 22:36:36 #59
368283 ato
pi_174062859
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 22:33 schreef ijs_beer het volgende:
esf-updatje uit verschillende landen: (lijkt me nog wat vroeg om verschillende landentopics ervoor te gaan openen, dus dan maar zo :P

- Frankrijk kiest trouwens dit jaar weer voor een Nationale voorronde.15 kandidaten verspreid over 2 rondes en daarna de finale. Lijkt me een leuke voorronde om te volgen. *O*

Ierland op zoek naar ervaring (en we weten uit NL dat dat verstandig kan zijn

[..]

bron: songfestivalweblog

- Opmerkelijk is trouwens dat in Slovenië men dit jaar alleen nummers kan insturen in de eigen taal. Vloeit wellicht voort uit het succes van Salvador in het Portugees. :? :? Lijkt me iig niet heel verstandig eerlijk gezegd.

- Cyprus gaat voor het Piere Kartner model, hoewel het nummer pas bekend gemaakt gaat worden na de Nationale Voorronde. Dus helaas geen epische show waar het nummer 5 keer gezongen gaat worden. *O* (maar wat dan wel :X )
Dank je. Leuk Slovenië in eigen taal.
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 28 september 2017 @ 22:59:11 #60
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174063433
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 22:33 schreef ijs_beer het volgende:
esf-updatje uit verschillende landen: (lijkt me nog wat vroeg om verschillende landentopics ervoor te gaan openen, dus dan maar zo :P

- Frankrijk kiest trouwens dit jaar weer voor een Nationale voorronde.15 kandidaten verspreid over 2 rondes en daarna de finale. Lijkt me een leuke voorronde om te volgen. *O*

Ierland op zoek naar ervaring (en we weten uit NL dat dat verstandig kan zijn

[..]

bron: songfestivalweblog

- Opmerkelijk is trouwens dat in Slovenië men dit jaar alleen nummers kan insturen in de eigen taal. Vloeit wellicht voort uit het succes van Salvador in het Portugees. :? :? Lijkt me iig niet heel verstandig eerlijk gezegd.

- Cyprus gaat voor het Piere Kartner model, hoewel het nummer pas bekend gemaakt gaat worden na de Nationale Voorronde. Dus helaas geen epische show waar het nummer 5 keer gezongen gaat worden. *O* (maar wat dan wel :X )
- Leuk dat de Fransen ook een voorronde gaan houden. Gezien de vaak toch wel interessante/leuke inzendingen van ze, zal een voorronde toch ook wel meerdere goede nummers/artiesten opleveren.

- Ierland moet echt iets gaan doen, want ze sturen echt al jaren waardeloze acts naar het festival. Sowieso zijn ze na het top decennium van de nineties de weg behoorlijk kwijtgeraakt. Dan hebben ze een keer echt een opvallende act, Jedward, dan sturen ze die het jaar erna weer. Verder nog wel een paar aardige nummers/acts tussendoor. Maar het merendeel ben je echt al snel vergeten.

- Als de keuze van Slovenië voor de eigen taal ervoor zorgt dat ze daardoor geen echt goede act kunnen kiezen. Dan is het een slechte keuze ja. Waarbij het sowieso altijd een slecht idee is om de lijn van de vorige winnaar te kiezen. Maar het is nog de vraag of ze daarom ervoor kiezen. Het kan ook zijn dat de vraag naar inzendingen van de eigen taal al jarenlang naar wordt gevraagd in het land. En ze na dit jaar zoiets hebben van, het kan inderdaad wel. Een lied in eigen taal hoeft verder helemaal niet onverstandig te zijn. Goede muziek is taaloverstijgend, dus dat kan iedereen aanspreken (een redelijk nummer kan dan wel weer te lijden hebben onder een onverstaanbare taal). Zie vorig jaar en ook Moltiva. Maar nog diverse andere acts die behoorlijk tot de verbeelding hebben doen spreken.

- Cyprus heeft er dus juist weer niets van gesnapt, want de kans dat een dergelijke inzending wat wordt is bijzonder klein. Jammer dat er dan inderdaad geen Pierre Kartner taferelen gaan volgen. Dus geen Cypriotische Yolanthe die zegt: <naam van de schrijver> πρέπει να επιλέξετε τώρα/gerçekten şimdi seçmek zorundasın. (google translate).
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 28 september 2017 @ 22:59:36 #61
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174063443
[quote]0s.gif Op donderdag 28 september 2017 22:33 schreef ijs_beer het volgende:
esf-updatje uit verschillende landen: (lijkt me nog wat vroeg om verschillende landentopics ervoor te gaan openen, dus dan maar zo :P

Bedankt voor de update, altijd leuk om te lezen ^O^
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 28 september 2017 @ 23:04:20 #62
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_174063531
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 22:59 schreef Redefine het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 28 september 2017 22:33 schreef ijs_beer het volgende:
esf-updatje uit verschillende landen: (lijkt me nog wat vroeg om verschillende landentopics ervoor te gaan openen, dus dan maar zo :P

Bedankt voor de update, altijd leuk om te lezen ^O^
Reagerende over Slovenië. Ik denk dat je dus artiesten en componisten uitsluit die zich wellicht prettiger voelen in het Engels bijv., en dus de kans kleiner wordt dat je een echt goed nummer hebt. Daar ik vermoed dat de poel in Slovenié toch al niet groot is lijkt me dat onverstandig. (Uiteraard ben ik het eens dat een nummer in de eigen taal het ook goed kan doen hoor.)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 28 september 2017 @ 23:15:24 #63
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174063728
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 23:04 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Reagerende over Slovenië. Ik denk dat je dus artiesten en componisten uitsluit die zich wellicht prettiger voelen in het Engels bijv., en dus de kans kleiner wordt dat je een echt goed nummer hebt. Daar ik vermoed dat de poel in Slovenié toch al niet groot is lijkt me dat onverstandig. (Uiteraard ben ik het eens dat een nummer in de eigen taal het ook goed kan doen hoor.)
Ja dat begrijp ik. Daarom zei ik dat ook al in mij reactie. Het kan inderdaad zijn dat daardoor de keuze te beperkt wordt, maar misschien ook weer niet. Het kan ook juist wel schrijvers enthousiast maken. Ik weet niet genoeg van de Sloveense muziekscene af om daarover te oordelen.

Wel wisselen de Slovenen minder interessante met hele toffe nummers af. Die dan vervolgens veel te laag eindigen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 28 september 2017 @ 23:29:39 #64
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_174064027
We gaan het zien. :)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 28 september 2017 @ 23:41:59 #65
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174064241
Zeker. Net zoals we het nog steeds moeten gaan zien wie en wat het voor Nederland gaat worden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 00:28:10 #66
375570 crew  Cyan9
pi_174064797
De Sloveense voorronde had dit jaar wel echt goede nummers in de eigen taal, wat mij betreft vele malen beter dan wat er uiteindelijk ging. Daarnaast speelde de omroep al langer met het idee.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  vrijdag 29 september 2017 @ 01:03:22 #67
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174065250
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 september 2017 00:28 schreef Cyan9 het volgende:
De Sloveense voorronde had dit jaar wel echt goede nummers in de eigen taal, wat mij betreft vele malen beter dan wat er uiteindelijk ging. Daarnaast speelde de omroep al langer met het idee.
Dat verklaard al veel.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 29 september 2017 @ 12:06:15 #68
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_174070515
De hond is ziekjes. ;( Vind dat altijd zo zielig. ;(
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 september 2017 @ 13:05:45 #69
163650 Greys
pi_174071623
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 september 2017 12:06 schreef ijs_beer het volgende:
De hond is ziekjes. ;( Vind dat altijd zo zielig. ;(
Aw! Wat heeft ie?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 september 2017 @ 13:07:37 #70
163650 Greys
pi_174071654
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 september 2017 00:28 schreef Cyan9 het volgende:
De Sloveense voorronde had dit jaar wel echt goede nummers in de eigen taal, wat mij betreft vele malen beter dan wat er uiteindelijk ging. Daarnaast speelde de omroep al langer met het idee.
Wat dat betreft heeft Portugal wrs dan wel echt meegespeeld in het weghalen van hun 'eigen taal wordt vast niks ondanks dat het zo'n goede inzending zou zijn'. Want als je lied idd maar goed genoeg is kan het prima in eigen taal. Dat bleek.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 29 september 2017 @ 13:20:29 #71
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_174071849
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 13:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Aw! Wat heeft ie?
Overgegeven en dunne ontlasting, is de laatste tijd al meer geweest, dus net met dierenarts gebeld, en we gaan even wat ontlasting opvangen straks en laten controleren.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 september 2017 @ 13:47:44 #72
163650 Greys
pi_174072278
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 september 2017 13:20 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Overgegeven en dunne ontlasting, is de laatste tijd al meer geweest, dus net met dierenarts gebeld, en we gaan even wat ontlasting opvangen straks en laten controleren.
Laten controleren is sowieso top. Zekere voor het onzekere. Hoop dat het meevalt.

En het klinkt misschien belachelijk maar haal een doosje Okugest bij de drogist. Ik kreeg dat ooit als tip voor Bowie die vrij snel last heeft van z'n maag/darmen. Zodra ik merk dat ie er last van heeft geef ik hem een paar keer per dag zo'n tabletje (is homeopathisch en kan je echt gewoon aan je hond geven, ik zal de laatste zijn die een risico met m'n honden zou nemen) en dat scheelt belachelijk veel. Geen krampen en misselijk meer.

Dus stel dat de DA straks tegen je zegt dat de hond bv een ontsteking aan maagdarmkanaal heeft en je er pillen voor krijgt die natuurlijk wel (ook) gewoon geven! Dit van mij is alleen ter ondersteuning, niet als vervanging van DA. Maar ik heb sindsdien altijd zo'n doosje in huis. Werkt als een malle. Normaal sliep hij dan amper van de krampen als hij bv iets verkeerds had gegeten, met zo'n pilletje heeft ie wel een dagje schijterig maar verder geen last of pijn. Google er maar eens op, Okugest en hond. Wordt echt vaak gegeven. Niet gevaarlijk. En bijna elke drogist heeft het. En ik geef een paar keer per week een eetlepel Activia naturel yoghurt. Vindt ie lekker en er zitten goede bacteriën in.

Ik duim voor jullie!

[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 29-09-2017 13:52:50 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 29 september 2017 @ 14:11:31 #73
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_174072615
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 13:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Laten controleren is sowieso top. Zekere voor het onzekere. Hoop dat het meevalt.

En het klinkt misschien belachelijk maar haal een doosje Okugest bij de drogist. Ik kreeg dat ooit als tip voor Bowie die vrij snel last heeft van z'n maag/darmen. Zodra ik merk dat ie er last van heeft geef ik hem een paar keer per dag zo'n tabletje (is homeopathisch en kan je echt gewoon aan je hond geven, ik zal de laatste zijn die een risico met m'n honden zou nemen) en dat scheelt belachelijk veel. Geen krampen en misselijk meer.

Dus stel dat de DA straks tegen je zegt dat de hond bv een ontsteking aan maagdarmkanaal heeft en je er pillen voor krijgt die natuurlijk wel (ook) gewoon geven! Dit van mij is alleen ter ondersteuning, niet als vervanging van DA. Maar ik heb sindsdien altijd zo'n doosje in huis. Werkt als een malle. Normaal sliep hij dan amper van de krampen als hij bv iets verkeerds had gegeten, met zo'n pilletje heeft ie wel een dagje schijterig maar verder geen last of pijn. Google er maar eens op, Okugest en hond. Wordt echt vaak gegeven. Niet gevaarlijk. En bijna elke drogist heeft het. En ik geef een paar keer per week een eetlepel Activia naturel yoghurt. Vindt ie lekker en er zitten goede bacteriën in.

Ik duim voor jullie!
Ik hoop inderdaad dat het meevalt. :X Hopelijk weet de DA uiteindelijk er iets uit op te maken. Thanks voor de tip :) Ik ga even lezen over Okugest.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 29 september 2017 @ 14:12:29 #74
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_174072626
Hij heeft overigens geen krampen of misselijkheid... dus dat is echt even goed kijken waar het nou vandaan komt. :{
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_174074175
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 september 2017 00:28 schreef Cyan9 het volgende:
De Sloveense voorronde had dit jaar wel echt goede nummers in de eigen taal, wat mij betreft vele malen beter dan wat er uiteindelijk ging. Daarnaast speelde de omroep al langer met het idee.
Ze hebben al iets van 15 jaar geen Top 10 meer gescoord, dus wat dat betreft is het de moeite om het eens op een afwijkende manier aan te vliegen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')