27273092 alvast bedanktquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 04:29 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is balen.. Als je het ordernummer voor me hebt dan kijk ik voor je of ik nog iets kan doen!
Hey Banggood, where you at?quote:
En ik vroeg me af of jullie nog meer schakelaars hebben zoals de Xiaomi Aqara (https://www.banggood.com/(...)oller-p-1153554.html). Ik wil namelijk een gemakkelijke schakelaar in m'n badkamer hebben die met m'n Smart Home software kan communiceren (via een hub / relay). Echter heb ik nog geen Zigbee en zou ik dus een hub moeten kopen speciaal voor die ene schakelaar. Dat vind ik een beetje te duur, dus ben op zoek naar alternatieven.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 09:23 schreef Azerdion het volgende:
Hey BG,
na de aanschaf van mijn nieuwe toetsenbord (fijn ding zeg!) heb ik hem een aantal keer meegenomen naar kantoor. Een paar collega's hebben hem uitgeprobeerd en er is nu eentje die hem ook wil.
Maar ze zou er wel graag een muis bij willen.
Heb je daarom ook een code voor me voor de toetsenbord + muis combo?
Alvast bedankt!
Hi, sorry voor de late reactie. Ik heb m'n best voor je gedaan, maar het bleek dat de lamp al meer dan 180 dagen geleden was verzonden op het moment dat je melding maakte van het probleem, en dat betekent dat voor dit product de garantie is verlopen. Ik kan om die reden helaas niets meer voor je betekenen, maar ik kan je wel 200 Banggoodpunten aanbieden zodat je in ieder geval nog iets hebt. Mocht je daar interesse in hebben dan hoor ik het graag van je en dan zorg ik dat ze meteen worden overgemaakt!quote:
Hi, ik kan je een refund of resend aanbieden voor deze order; kun je me laten weten waar je voorkeur naar uitgaat?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:49 schreef R4m0n_46 het volgende:
Hi Banggood,
Hele tijd geleden al een Xiaomi Mi Yeelight besteld bij jullie (30 augustus 2017).
Tot op heden nog steeds niet ontvangen helaas. Aangezien ik tot nu toe altijd alles netjes had ontvangen, ging ik er vanuit dat het nog wel zou komen, maar dit duurt wel heel lang.
Order nummer is: 34050383
Zouden jullie hier eens naar kunnen kijken? Alvast dank
Hi, dat klopt inderdaad; het is momenteel drukker dan ooit en dat betekent dat er meer blijft liggen dan de bedoeling is. De webcare heeft de afgelopen tijd prioriteit gehad maar zodra m'n tijd het toelaat ga ik ook achter coupons aan. Ik heb zojuist een coupon aangevraagd voor de muis/toetsenbord-combo en ik vraag m'n collega morgenochtend of we alternatieven hebben voor de Xiaomi-schakelaar. Moet die precies hetzelfde kunnen als die van Xiaomi?quote:Op maandag 30 oktober 2017 13:02 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Hey Banggood, where you at?
Ff een quote omdat je al bijna een week geen reacties meer achter laat in dit topic en al veel langer niet in het coupon topic.
[..]
En ik vroeg me af of jullie nog meer schakelaars hebben zoals de Xiaomi Aqara (https://www.banggood.com/(...)oller-p-1153554.html). Ik wil namelijk een gemakkelijke schakelaar in m'n badkamer hebben die met m'n Smart Home software kan communiceren (via een hub / relay). Echter heb ik nog geen Zigbee en zou ik dus een hub moeten kopen speciaal voor die ene schakelaar. Dat vind ik een beetje te duur, dus ben op zoek naar alternatieven.
Dank voor het reageren! Klinkt ook wel positief, drukker dan ooit. Dus ook meer klanten / bestellingen dan ooit?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 11:01 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat klopt inderdaad; het is momenteel drukker dan ooit en dat betekent dat er meer blijft liggen dan de bedoeling is. De webcare heeft de afgelopen tijd prioriteit gehad maar zodra m'n tijd het toelaat ga ik ook achter coupons aan. Ik heb zojuist een coupon aangevraagd voor de muis/toetsenbord-combo en ik vraag m'n collega morgenochtend of we alternatieven hebben voor de Xiaomi-schakelaar. Moet die precies hetzelfde kunnen als die van Xiaomi?
Hebben jullie openstaande vacatures?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 11:01 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat klopt inderdaad; het is momenteel drukker dan ooit en dat betekent dat er meer blijft liggen dan de bedoeling is. De webcare heeft de afgelopen tijd prioriteit gehad maar zodra m'n tijd het toelaat ga ik ook achter coupons aan. Ik heb zojuist een coupon aangevraagd voor de muis/toetsenbord-combo en ik vraag m'n collega morgenochtend of we alternatieven hebben voor de Xiaomi-schakelaar. Moet die precies hetzelfde kunnen als die van Xiaomi?
Zelfde vraagquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hebben jullie openstaande vacatures?
Hi, dat kan met de huidige PDM-voorwaarden niet, maar ik heb al een aantal weken niets meer gehoord van m'n collega dus ik heb weer even nagevraagd hoe het er met de gewichtsuitbreiding voor staat. Ik ga er vanuit dat ik morgen een antwoord heb en dan hoor je het van mequote:Op dinsdag 31 oktober 2017 12:01 schreef Shamalamadindong het volgende:
Hallo, zou je kunnen navragen of Priority Direct Mail ook beschikbaar komt voor deze hele mooie laptop van Xiaomi?
https://www.banggood.com/(...)00.html?rmmds=search
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hebben jullie openstaande vacatures?
Hi, hebben jullie interesse in een positie in Nederland of in China? Die eerste hebben we namelijk niet, maar bij interesse in een positie in China kan ik navraag doen naar de vacatures die momenteel open staan.quote:
Voor mij persoonlijk in ieder geval welquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:38 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Dank voor het reageren! Klinkt ook wel positief, drukker dan ooit. Dus ook meer klanten / bestellingen dan ooit?
Ook bedankt voor de aanvraag van de coupon.
Wat betreft het alternatief voor de Xiaomi schakelaar: In de basis is dit inderdaad hetzelfde als de Aqara.
Ik wil graag een schakelaar op batterij (dus niet als vervanger van de huidige lichtschakelaar o.i.d.) die ik op de muur kan plakken / bevestigen en die bij het indrukken een signaal afgeeft. Het liefst geen touch (maar als het niet anders kan dan zij het zo) omdat de schakelaar gemakkelijk gevonden moet kunnen worden 's nachts, zonder te veel gedoe met het moeten vinden van het precieze rondje waar je op moet drukken (als ik de schakelaars die wel in de muur moeten als voorbeeld neem).
Welk protocol er gebruikt wordt maakt me niet heel veel uit, als ik er maar geen dure hub voor hoef aan te schaffen. Mocht ik een goedkope hub erbij aan moeten schaffen, vind ik dit niet erg. Een hub van 50 euro vind ik gewoon wat te veel.
De schakelaar hoeft ook geen dimfunctie te hebben, gewoon een toggle is prima.
Thanks again
Thanks, besteld!quote:Op woensdag 1 november 2017 11:09 schreef Banggood het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk in ieder geval wel
Ik heb alvast een code voor de toetsenbord/muis-combo: met code motospeed krijg je 20% korting!
Voor de schakelaar heb ik iets meer tijd nodig, want daarvan zijn de categorieën een beetje een rommeltje, dus daar zijn allemaal verschillende mensen voor verantwoordelijk en is het een kwestie van de juiste weten te vinden. Wordt vervolgd
Hi, BlitzWolf is een tijdje geleden helaas gestopt met het maken van deze camera, omdat een aantal klanten kwaliteitsproblemen ondervond en ook de software te wensen overliet. Op basis van klantenfeedback kan ik je de Escam QD900 aanraden; die is ietsje duurder, maar als je interesse hebt dan kan ik voor je kijken of het mogelijk is een kortingscoupon te regelen.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:36 schreef kweenie1 het volgende:
Hoi Thomas,
We willen camera's hangen op onze vereniging. Nu lees ik veel goede dingen over https://www.banggood.com/(...)amera-p-1085200.html maar jullie hebben hem niet meer in stock. Komen deze nog terug?
We zoeken juist iets waarbij de beelden zowel lokaal (SD kaart) als centraal (recorder, moeten we er dan nog bij zoeken) worden opgenomen. We hebben al camera's hangen, maar bij een inbraak is toen de recorder meegenomen. Toevallig daar nog een suggestie voor dit soort caerma's?quote:Op donderdag 2 november 2017 02:59 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, BlitzWolf is een tijdje geleden helaas gestopt met het maken van deze camera, omdat een aantal klanten kwaliteitsproblemen ondervond en ook de software te wensen overliet. Op basis van klantenfeedback kan ik je de Escam QD900 aanraden; die is ietsje duurder, maar als je interesse hebt dan kan ik voor je kijken of het mogelijk is een kortingscoupon te regelen.
Hi, erg vervelend dat je met beide watches problemen hebt; het lijkt er dan inderdaad op dat er sprake is van een kwaliteitsprobleem. Gezien de waarde van de watches het verzoek deze naar ons terug te sturen: ze gaan dan terug naar de leverancier die voor de kosten van de watches opdraait, en dan nemen wij de kosten voor het terugsturen op ons.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:27 schreef Prelude_JJ het volgende:
Hoi Thomas,
Momenteel heb ik het volgende probleem.
Ik heb twee smartwatches gekocht bij Banggood.
Eentje 3 weken geleden, een andere is vorige week Woensdag gearriveerd voor een collega welke ook interesse had.
Van het weekend is bij het omdoen van mijn eigen smartwatch het rechterbandje afgebroken.
( in de bandjes zijn de GSM en GPS sensoren verwerkt, in dit geval de GPS ), in eerste instantie dacht ik "dikke pech" en ik wat lijm gepakt en het bandje vast gezet, dan maar zonder GPS.
Echter spreek ik gisteren mijn collega en deze heeft exact hetzelfde probleem, en inmiddels is mijn bandje ook opnieuw los gekomen.
Dit is geen toeval, dit is gewoon een fabrikage fout.
Inmiddels heb ik contact opgenomen met Banggood, maar de communicatie en assistentie laat veel te wensen over.
Inmiddels heb ik een dispute en claim moeten openen bij PayPal, maar graag zou ik dit netjes met Banggood willen regelen.
Zou jij mij via PM kunnen assisteren en samen naar een gepaste oplossing kunnen werken?
Het gaat om orders: 37085386 / 35731321
Hi, dat is bijzonder, want deze kabels zijn MFI gecertificeerd. Kun je een foto sturen waarbij te zien is dat de BlitzWolf-kabel is ingeplugd en je telefoon de melding geeft?quote:Op donderdag 2 november 2017 20:15 schreef Halldor het volgende:
Mijn Blitzwolf Apple kabel doet het ineens niet meer. Ik krijg een melding dat het een niet ondersteunde kabel is.
Order 34171621
Hi, volgens m'n collega komt de uitbreiding van PDM-gewicht er nu snel aan (grote kans dat dat binnen 2 weken is), en in dat geval verwacht ik dat dit product met PDM kan worden verstuurdquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 12:01 schreef Shamalamadindong het volgende:
Hallo, zou je kunnen navragen of Priority Direct Mail ook beschikbaar komt voor deze hele mooie laptop van Xiaomi?
https://www.banggood.com/(...)00.html?rmmds=search
Thanks voor je reactie, een resend graag in dat gevalquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:52 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik kan je een refund of resend aanbieden voor deze order; kun je me laten weten waar je voorkeur naar uitgaat?
Dat is altijd beter dan niks. Bedankt. Dus graag de punten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:51 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, sorry voor de late reactie. Ik heb m'n best voor je gedaan, maar het bleek dat de lamp al meer dan 180 dagen geleden was verzonden op het moment dat je melding maakte van het probleem, en dat betekent dat voor dit product de garantie is verlopen. Ik kan om die reden helaas niets meer voor je betekenen, maar ik kan je wel 200 Banggoodpunten aanbieden zodat je in ieder geval nog iets hebt. Mocht je daar interesse in hebben dan hoor ik het graag van je en dan zorg ik dat ze meteen worden overgemaakt!
Toevallig niet per ongeluk met Google/Facebook/Twitter sign in ingelogd in plaats van je normale login?quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hello,
Zojuist zag ik dat alle aankopen die ik in het verleden heb gedaan niet meer zichtbaar zijn.
Wat is hier de reden van?
Nee ik log altijd in met hetzelfde mailadres.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:04 schreef Shamalamadindong het volgende:
[..]
Toevallig niet per ongeluk met Google/Facebook/Twitter sign in ingelogd in plaats van je normale login?
We hebben je een resend gedaanquote:Op vrijdag 3 november 2017 10:57 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Thanks voor je reactie, een resend graag in dat geval
Hi, dat klopt, al had ik je liever geholpen met een betere oplossing, maar m'n collega heeft zojuist de punten naar je overgemaaktquote:Op vrijdag 3 november 2017 14:54 schreef psycoxl het volgende:
[..]
Dat is altijd beter dan niks. Bedankt. Dus graag de punten.
Hi, ik heb geen idee maar ik heb net m'n collega gevraagd het uit te zoeken. Zodra ik meer weet hoor je dat van me!quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hello,
Zojuist zag ik dat alle aankopen die ik in het verleden heb gedaan niet meer zichtbaar zijn.
Wat is hier de reden van?
Hi, volgens m'n collega bedienen de afstandsbedieningen alleen de controllers waarbij ze geleverd zijn, dus het vormt geen probleem on ze naast elkaar te zetten.quote:Op zondag 5 november 2017 12:14 schreef rulerofdeath het volgende:
Hallo,
ik zie de volgende LED controller:
https://www.banggood.com/(...)ory&cur_warehouse=CN
Nu wil ik er 2 naast elkaar plaatsen en beide apart kunnen bedienen. Hoe gaat dat met die afstandsbediening? Als ik dan controller 1 bedien met afstandsbediening 1, gaat dan controller 2 niet veranderen?
hebben jullie de volgende LED strip ook in een stuk van een meter:
https://www.banggood.com/(...)der&cur_warehouse=CN
En bij mij ontbreekt ook mijn orderhistorie.
Je hebt een PBquote:Op vrijdag 3 november 2017 04:43 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is bijzonder, want deze kabels zijn MFI gecertificeerd. Kun je een foto sturen waarbij te zien is dat de BlitzWolf-kabel is ingeplugd en je telefoon de melding geeft?
We gaan het dan oplossen!
Hi, ik zie het inderdaad. Kun je nog even een foto sturen waarbij te zien is dat het om de betreffende BlitzWolf-kabel gaat?quote:
Bedankt voor je antwoord.quote:Op maandag 6 november 2017 03:50 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, volgens m'n collega bedienen de afstandsbedieningen alleen de controllers waarbij ze geleverd zijn, dus het vormt geen probleem on ze naast elkaar te zetten.
Ze adviseert tevens deze Ledstrip van een meter.
Wederom via PB verzondenquote:Op maandag 6 november 2017 06:48 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie het inderdaad. Kun je nog even een foto sturen waarbij te zien is dat het om de betreffende BlitzWolf-kabel gaat?
Hi, geen dank, en ik heb m'n collega gevraagd om de limiet te verruimen/verwijderen, en dat heeft ze zojuist gedaan, dus je kunt er nu meer bestellenquote:Op maandag 6 november 2017 22:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord.
Het stukje van een meter is duurder dan het stuk van 5 meter.
Tevens zou ik 6 stukken van 5m willen bestellen maar dit is nu gelimiteerd tot 3. hoe kan ik dit oplossen?
Hi, ik zie het, en we hebben je zojuist een nieuwe kabel opgestuurd.quote:
Hi, zou je mij per PM even een screenshot kunnen sturen van hoe je overzicht er nu uitziet (dus de pagina waar eerst wel je vorige orders te zien waren) en daarbij ook het e-mailadres dat toebehoort aan je BG-account?quote:Op zondag 5 november 2017 08:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee ik log altijd in met hetzelfde mailadres.
Vanwege het volledige achterliggende verhaal heb ik even alles in een DM PM gezet naar je, hopelijk komt er nu wel iets van resultaat uit. PostNL heb je niets aan als er een pakket verdwenen is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 04:39 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie dat bij beide bestellingen het huisnummer ontbreekt in het bezorgadres, maar beide pakketjes zijn wel bezorgd, op huisnummer 2 in de straat uit je bezorgadres (ik stuur je de link via DM).
Daar moeten allebei je bestellingen liggen, dus zou je daar eens langs kunnen gaan?
Hi, sorry voor het lange wachten, maar sommige productgroepen (waaronder deze) zijn ondergebracht in heel veel verschillende categorieën. Ik heb zelf voor je gezocht en ook verschillende collega's geraadpleegd, maar ik heb helaas niet kunnen vinden waar je naar op zoek bent, en dan voornamelijk omdat vrijwel alle switches dienen te worden aangesloten op het lichtnet. Ik hoop dat je alsnog kunt vinden waar je naar op zoek bent!quote:Op woensdag 1 november 2017 15:57 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Thanks, besteld!
Ik ben benieuwd of er een alternatief is voor de Aqara, ik wacht het af
Zal ik vanavond even voor zorgen.quote:Op dinsdag 7 november 2017 09:55 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, zou je mij per PM even een screenshot kunnen sturen van hoe je overzicht er nu uitziet (dus de pagina waar eerst wel je vorige orders te zien waren) en daarbij ook het e-mailadres dat toebehoort aan je BG-account?
Dankjewel voor het zoeken! Jammer dat jullie niets hebben kunnen vinden, ik ga zelf ook nog wel op zoek jaquote:Op dinsdag 7 november 2017 10:40 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, sorry voor het lange wachten, maar sommige productgroepen (waaronder deze) zijn ondergebracht in heel veel verschillende categorieën. Ik heb zelf voor je gezocht en ook verschillende collega's geraadpleegd, maar ik heb helaas niet kunnen vinden waar je naar op zoek bent, en dan voornamelijk omdat vrijwel alle switches dienen te worden aangesloten op het lichtnet. Ik hoop dat je alsnog kunt vinden waar je naar op zoek bent!
Geen dank en succes daarmee!quote:Op dinsdag 7 november 2017 15:42 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Dankjewel voor het zoeken! Jammer dat jullie niets hebben kunnen vinden, ik ga zelf ook nog wel op zoek ja
Hi, ik zie het en zal er meteen op reageren!quote:Op dinsdag 7 november 2017 09:59 schreef Timminater het volgende:
[..]
Vanwege het volledige achterliggende verhaal heb ik even alles in een DM PM gezet naar je, hopelijk komt er nu wel iets van resultaat uit. PostNL heb je niets aan als er een pakket verdwenen is.
Done.quote:Op dinsdag 7 november 2017 09:55 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, zou je mij per PM even een screenshot kunnen sturen van hoe je overzicht er nu uitziet (dus de pagina waar eerst wel je vorige orders te zien waren) en daarbij ook het e-mailadres dat toebehoort aan je BG-account?
Bedankt voor het verzenden van een nieuwe kabel.quote:Op dinsdag 7 november 2017 07:02 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie het, en we hebben je zojuist een nieuwe kabel opgestuurd.
Er waren er een paar meer die deze melding gaven, en dat is inmiddels opgelost, maar zou je me nog even de viercijferige code door kunnen geven dat je op het plastic gedeelte van één van de connectoren kunt vinden?
Top ik zie het inderdaad, ik geef em door aan mn collega en dan hoor je van me als ik een antwoord hebquote:
Geen dank Ik heb deze kabel er zelf ook even bij gepakt en kan inderdaad ook geen nummer vinden. Laat dan maar gewoon zittenquote:Op donderdag 9 november 2017 10:45 schreef Halldor het volgende:
[..]
Bedankt voor het verzenden van een nieuwe kabel.
Ik kan nergens een viercijferige code vinden op de connectoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |