abonnement Unibet Coolblue
pi_174636146
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 04:29 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat is balen.. Als je het ordernummer voor me hebt dan kijk ik voor je of ik nog iets kan doen!
27273092 alvast bedankt
pi_174688113
Hi Banggood,

Hele tijd geleden al een Xiaomi Mi Yeelight besteld bij jullie (30 augustus 2017).
Tot op heden nog steeds niet ontvangen helaas. Aangezien ik tot nu toe altijd alles netjes had ontvangen, ging ik er vanuit dat het nog wel zou komen, maar dit duurt wel heel lang.

Order nummer is: 34050383

Zouden jullie hier eens naar kunnen kijken? Alvast dank :)
pi_174755969
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 08:59 schreef Banggood het volgende:
Hey Banggood, where you at?
Ff een quote omdat je al bijna een week geen reacties meer achter laat in dit topic en al veel langer niet in het coupon topic.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 09:23 schreef Azerdion het volgende:
Hey BG,

na de aanschaf van mijn nieuwe toetsenbord (fijn ding zeg!) heb ik hem een aantal keer meegenomen naar kantoor. Een paar collega's hebben hem uitgeprobeerd en er is nu eentje die hem ook wil.

Maar ze zou er wel graag een muis bij willen.

Heb je daarom ook een code voor me voor de toetsenbord + muis combo?

Alvast bedankt!
En ik vroeg me af of jullie nog meer schakelaars hebben zoals de Xiaomi Aqara (https://www.banggood.com/(...)oller-p-1153554.html). Ik wil namelijk een gemakkelijke schakelaar in m'n badkamer hebben die met m'n Smart Home software kan communiceren (via een hub / relay). Echter heb ik nog geen Zigbee en zou ik dus een hub moeten kopen speciaal voor die ene schakelaar. Dat vind ik een beetje te duur, dus ben op zoek naar alternatieven.
  CHI shopkeeper dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:51:33 #154
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174775927
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:00 schreef psycoxl het volgende:

[..]

27273092 alvast bedankt
Hi, sorry voor de late reactie. Ik heb m'n best voor je gedaan, maar het bleek dat de lamp al meer dan 180 dagen geleden was verzonden op het moment dat je melding maakte van het probleem, en dat betekent dat voor dit product de garantie is verlopen. :'( Ik kan om die reden helaas niets meer voor je betekenen, maar ik kan je wel 200 Banggoodpunten aanbieden zodat je in ieder geval nog iets hebt. Mocht je daar interesse in hebben dan hoor ik het graag van je en dan zorg ik dat ze meteen worden overgemaakt!
  CHI shopkeeper dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:52:20 #155
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174775942
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 10:49 schreef R4m0n_46 het volgende:
Hi Banggood,

Hele tijd geleden al een Xiaomi Mi Yeelight besteld bij jullie (30 augustus 2017).
Tot op heden nog steeds niet ontvangen helaas. Aangezien ik tot nu toe altijd alles netjes had ontvangen, ging ik er vanuit dat het nog wel zou komen, maar dit duurt wel heel lang.

Order nummer is: 34050383

Zouden jullie hier eens naar kunnen kijken? Alvast dank :)
Hi, ik kan je een refund of resend aanbieden voor deze order; kun je me laten weten waar je voorkeur naar uitgaat? :)
  CHI shopkeeper dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:01:07 #156
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174776119
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 13:02 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Hey Banggood, where you at?
Ff een quote omdat je al bijna een week geen reacties meer achter laat in dit topic en al veel langer niet in het coupon topic.

[..]

En ik vroeg me af of jullie nog meer schakelaars hebben zoals de Xiaomi Aqara (https://www.banggood.com/(...)oller-p-1153554.html). Ik wil namelijk een gemakkelijke schakelaar in m'n badkamer hebben die met m'n Smart Home software kan communiceren (via een hub / relay). Echter heb ik nog geen Zigbee en zou ik dus een hub moeten kopen speciaal voor die ene schakelaar. Dat vind ik een beetje te duur, dus ben op zoek naar alternatieven.
Hi, dat klopt inderdaad; het is momenteel drukker dan ooit en dat betekent dat er meer blijft liggen dan de bedoeling is. De webcare heeft de afgelopen tijd prioriteit gehad maar zodra m'n tijd het toelaat ga ik ook achter coupons aan. Ik heb zojuist een coupon aangevraagd voor de muis/toetsenbord-combo en ik vraag m'n collega morgenochtend of we alternatieven hebben voor de Xiaomi-schakelaar. Moet die precies hetzelfde kunnen als die van Xiaomi?
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:01:41 #157
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_174777143
Hallo, zou je kunnen navragen of Priority Direct Mail ook beschikbaar komt voor deze hele mooie laptop van Xiaomi?

https://www.banggood.com/(...)00.html?rmmds=search
pi_174779740
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 11:01 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat klopt inderdaad; het is momenteel drukker dan ooit en dat betekent dat er meer blijft liggen dan de bedoeling is. De webcare heeft de afgelopen tijd prioriteit gehad maar zodra m'n tijd het toelaat ga ik ook achter coupons aan. Ik heb zojuist een coupon aangevraagd voor de muis/toetsenbord-combo en ik vraag m'n collega morgenochtend of we alternatieven hebben voor de Xiaomi-schakelaar. Moet die precies hetzelfde kunnen als die van Xiaomi?
Dank voor het reageren! Klinkt ook wel positief, drukker dan ooit. Dus ook meer klanten / bestellingen dan ooit?

Ook bedankt voor de aanvraag van de coupon.

Wat betreft het alternatief voor de Xiaomi schakelaar: In de basis is dit inderdaad hetzelfde als de Aqara.

Ik wil graag een schakelaar op batterij (dus niet als vervanger van de huidige lichtschakelaar o.i.d.) die ik op de muur kan plakken / bevestigen en die bij het indrukken een signaal afgeeft. Het liefst geen touch (maar als het niet anders kan dan zij het zo) omdat de schakelaar gemakkelijk gevonden moet kunnen worden 's nachts, zonder te veel gedoe met het moeten vinden van het precieze rondje waar je op moet drukken (als ik de schakelaars die wel in de muur moeten als voorbeeld neem).

Welk protocol er gebruikt wordt maakt me niet heel veel uit, als ik er maar geen dure hub voor hoef aan te schaffen. Mocht ik een goedkope hub erbij aan moeten schaffen, vind ik dit niet erg. Een hub van 50 euro vind ik gewoon wat te veel.

De schakelaar hoeft ook geen dimfunctie te hebben, gewoon een toggle is prima.

Thanks again :)
pi_174779768
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 11:01 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat klopt inderdaad; het is momenteel drukker dan ooit en dat betekent dat er meer blijft liggen dan de bedoeling is. De webcare heeft de afgelopen tijd prioriteit gehad maar zodra m'n tijd het toelaat ga ik ook achter coupons aan. Ik heb zojuist een coupon aangevraagd voor de muis/toetsenbord-combo en ik vraag m'n collega morgenochtend of we alternatieven hebben voor de Xiaomi-schakelaar. Moet die precies hetzelfde kunnen als die van Xiaomi?
Hebben jullie openstaande vacatures?
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:29:22 #160
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_174786537
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 14:39 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hebben jullie openstaande vacatures?
Zelfde vraag :+
  CHI shopkeeper woensdag 1 november 2017 @ 09:07:02 #161
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174797415
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:01 schreef Shamalamadindong het volgende:
Hallo, zou je kunnen navragen of Priority Direct Mail ook beschikbaar komt voor deze hele mooie laptop van Xiaomi?

https://www.banggood.com/(...)00.html?rmmds=search
Hi, dat kan met de huidige PDM-voorwaarden niet, maar ik heb al een aantal weken niets meer gehoord van m'n collega dus ik heb weer even nagevraagd hoe het er met de gewichtsuitbreiding voor staat. Ik ga er vanuit dat ik morgen een antwoord heb en dan hoor je het van me ;)
  CHI shopkeeper woensdag 1 november 2017 @ 09:12:11 #162
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174797492
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 14:39 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hebben jullie openstaande vacatures?
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 19:29 schreef Shamalamadindong het volgende:

[..]

Zelfde vraag :+
Hi, hebben jullie interesse in een positie in Nederland of in China? Die eerste hebben we namelijk niet, maar bij interesse in een positie in China kan ik navraag doen naar de vacatures die momenteel open staan. :)
  CHI shopkeeper woensdag 1 november 2017 @ 11:09:48 #163
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174799380
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 14:38 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Dank voor het reageren! Klinkt ook wel positief, drukker dan ooit. Dus ook meer klanten / bestellingen dan ooit?

Ook bedankt voor de aanvraag van de coupon.

Wat betreft het alternatief voor de Xiaomi schakelaar: In de basis is dit inderdaad hetzelfde als de Aqara.

Ik wil graag een schakelaar op batterij (dus niet als vervanger van de huidige lichtschakelaar o.i.d.) die ik op de muur kan plakken / bevestigen en die bij het indrukken een signaal afgeeft. Het liefst geen touch (maar als het niet anders kan dan zij het zo) omdat de schakelaar gemakkelijk gevonden moet kunnen worden 's nachts, zonder te veel gedoe met het moeten vinden van het precieze rondje waar je op moet drukken (als ik de schakelaars die wel in de muur moeten als voorbeeld neem).

Welk protocol er gebruikt wordt maakt me niet heel veel uit, als ik er maar geen dure hub voor hoef aan te schaffen. Mocht ik een goedkope hub erbij aan moeten schaffen, vind ik dit niet erg. Een hub van 50 euro vind ik gewoon wat te veel.

De schakelaar hoeft ook geen dimfunctie te hebben, gewoon een toggle is prima.

Thanks again :)
Voor mij persoonlijk in ieder geval wel ;)
Ik heb alvast een code voor de toetsenbord/muis-combo: met code motospeed krijg je 20% korting!

Voor de schakelaar heb ik iets meer tijd nodig, want daarvan zijn de categorieën een beetje een rommeltje, dus daar zijn allemaal verschillende mensen voor verantwoordelijk en is het een kwestie van de juiste weten te vinden. Wordt vervolgd ;)
pi_174804582
Hoi Thomas,

We willen camera's hangen op onze vereniging. Nu lees ik veel goede dingen over https://www.banggood.com/(...)amera-p-1085200.html maar jullie hebben hem niet meer in stock. Komen deze nog terug?
pi_174805011
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 11:09 schreef Banggood het volgende:

[..]

Voor mij persoonlijk in ieder geval wel ;)
Ik heb alvast een code voor de toetsenbord/muis-combo: met code motospeed krijg je 20% korting!

Voor de schakelaar heb ik iets meer tijd nodig, want daarvan zijn de categorieën een beetje een rommeltje, dus daar zijn allemaal verschillende mensen voor verantwoordelijk en is het een kwestie van de juiste weten te vinden. Wordt vervolgd ;)
Thanks, besteld!

Ik ben benieuwd of er een alternatief is voor de Aqara, ik wacht het af :)
  CHI shopkeeper donderdag 2 november 2017 @ 02:59:25 #166
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174817750
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:36 schreef kweenie1 het volgende:
Hoi Thomas,

We willen camera's hangen op onze vereniging. Nu lees ik veel goede dingen over https://www.banggood.com/(...)amera-p-1085200.html maar jullie hebben hem niet meer in stock. Komen deze nog terug?
Hi, BlitzWolf is een tijdje geleden helaas gestopt met het maken van deze camera, omdat een aantal klanten kwaliteitsproblemen ondervond en ook de software te wensen overliet. Op basis van klantenfeedback kan ik je de Escam QD900 aanraden; die is ietsje duurder, maar als je interesse hebt dan kan ik voor je kijken of het mogelijk is een kortingscoupon te regelen. :)
pi_174819471
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 02:59 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, BlitzWolf is een tijdje geleden helaas gestopt met het maken van deze camera, omdat een aantal klanten kwaliteitsproblemen ondervond en ook de software te wensen overliet. Op basis van klantenfeedback kan ik je de Escam QD900 aanraden; die is ietsje duurder, maar als je interesse hebt dan kan ik voor je kijken of het mogelijk is een kortingscoupon te regelen. :)
We zoeken juist iets waarbij de beelden zowel lokaal (SD kaart) als centraal (recorder, moeten we er dan nog bij zoeken) worden opgenomen. We hebben al camera's hangen, maar bij een inbraak is toen de recorder meegenomen. Toevallig daar nog een suggestie voor dit soort caerma's?
pi_174828826
Hoi Thomas,

Momenteel heb ik het volgende probleem.

Ik heb twee smartwatches gekocht bij Banggood.
Eentje 3 weken geleden, een andere is vorige week Woensdag gearriveerd voor een collega welke ook interesse had.

Van het weekend is bij het omdoen van mijn eigen smartwatch het rechterbandje afgebroken.
( in de bandjes zijn de GSM en GPS sensoren verwerkt, in dit geval de GPS ), in eerste instantie dacht ik "dikke pech" en ik wat lijm gepakt en het bandje vast gezet, dan maar zonder GPS.
Echter spreek ik gisteren mijn collega en deze heeft exact hetzelfde probleem, en inmiddels is mijn bandje ook opnieuw los gekomen.

Dit is geen toeval, dit is gewoon een fabrikage fout.

Inmiddels heb ik contact opgenomen met Banggood, maar de communicatie en assistentie laat veel te wensen over.

Inmiddels heb ik een dispute en claim moeten openen bij PayPal, maar graag zou ik dit netjes met Banggood willen regelen.

Zou jij mij via PM kunnen assisteren en samen naar een gepaste oplossing kunnen werken?

Het gaat om orders: 37085386 / 35731321
pi_174831299
Mijn Blitzwolf Apple kabel doet het ineens niet meer. Ik krijg een melding dat het een niet ondersteunde kabel is.

Order 34171621
  CHI shopkeeper vrijdag 3 november 2017 @ 04:41:34 #170
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174838260
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 18:27 schreef Prelude_JJ het volgende:
Hoi Thomas,

Momenteel heb ik het volgende probleem.

Ik heb twee smartwatches gekocht bij Banggood.
Eentje 3 weken geleden, een andere is vorige week Woensdag gearriveerd voor een collega welke ook interesse had.

Van het weekend is bij het omdoen van mijn eigen smartwatch het rechterbandje afgebroken.
( in de bandjes zijn de GSM en GPS sensoren verwerkt, in dit geval de GPS ), in eerste instantie dacht ik "dikke pech" en ik wat lijm gepakt en het bandje vast gezet, dan maar zonder GPS.
Echter spreek ik gisteren mijn collega en deze heeft exact hetzelfde probleem, en inmiddels is mijn bandje ook opnieuw los gekomen.

Dit is geen toeval, dit is gewoon een fabrikage fout.

Inmiddels heb ik contact opgenomen met Banggood, maar de communicatie en assistentie laat veel te wensen over.

Inmiddels heb ik een dispute en claim moeten openen bij PayPal, maar graag zou ik dit netjes met Banggood willen regelen.

Zou jij mij via PM kunnen assisteren en samen naar een gepaste oplossing kunnen werken?

Het gaat om orders: 37085386 / 35731321
Hi, erg vervelend dat je met beide watches problemen hebt; het lijkt er dan inderdaad op dat er sprake is van een kwaliteitsprobleem. Gezien de waarde van de watches het verzoek deze naar ons terug te sturen: ze gaan dan terug naar de leverancier die voor de kosten van de watches opdraait, en dan nemen wij de kosten voor het terugsturen op ons.
Jij kijgt uiteraard gewoon de aankoopbedragen + de kosten voor het opsturen terug.
Ik wacht je reactie af :)
  CHI shopkeeper vrijdag 3 november 2017 @ 04:43:55 #171
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174838263
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 20:15 schreef Halldor het volgende:
Mijn Blitzwolf Apple kabel doet het ineens niet meer. Ik krijg een melding dat het een niet ondersteunde kabel is.

Order 34171621
Hi, dat is bijzonder, want deze kabels zijn MFI gecertificeerd. Kun je een foto sturen waarbij te zien is dat de BlitzWolf-kabel is ingeplugd en je telefoon de melding geeft?
We gaan het dan oplossen!
  CHI shopkeeper vrijdag 3 november 2017 @ 04:46:38 #172
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174838267
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:01 schreef Shamalamadindong het volgende:
Hallo, zou je kunnen navragen of Priority Direct Mail ook beschikbaar komt voor deze hele mooie laptop van Xiaomi?

https://www.banggood.com/(...)00.html?rmmds=search
Hi, volgens m'n collega komt de uitbreiding van PDM-gewicht er nu snel aan (grote kans dat dat binnen 2 weken is), en in dat geval verwacht ik dat dit product met PDM kan worden verstuurd ;)
Ik laat het hier op het forum weten als er nieuws is!
pi_174841198
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:52 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik kan je een refund of resend aanbieden voor deze order; kun je me laten weten waar je voorkeur naar uitgaat? :)
Thanks voor je reactie, een resend graag in dat geval :)
pi_174845479
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:51 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, sorry voor de late reactie. Ik heb m'n best voor je gedaan, maar het bleek dat de lamp al meer dan 180 dagen geleden was verzonden op het moment dat je melding maakte van het probleem, en dat betekent dat voor dit product de garantie is verlopen. :'( Ik kan om die reden helaas niets meer voor je betekenen, maar ik kan je wel 200 Banggoodpunten aanbieden zodat je in ieder geval nog iets hebt. Mocht je daar interesse in hebben dan hoor ik het graag van je en dan zorg ik dat ze meteen worden overgemaakt!
Dat is altijd beter dan niks. Bedankt. Dus graag de punten.
  zaterdag 4 november 2017 @ 19:31:01 #175
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_174868314
Hello,

Zojuist zag ik dat alle aankopen die ik in het verleden heb gedaan niet meer zichtbaar zijn.
Wat is hier de reden van?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 4 november 2017 @ 20:04:08 #176
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_174869257
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hello,

Zojuist zag ik dat alle aankopen die ik in het verleden heb gedaan niet meer zichtbaar zijn.
Wat is hier de reden van?
Toevallig niet per ongeluk met Google/Facebook/Twitter sign in ingelogd in plaats van je normale login?
  zondag 5 november 2017 @ 08:55:07 #177
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_174877573
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:04 schreef Shamalamadindong het volgende:

[..]

Toevallig niet per ongeluk met Google/Facebook/Twitter sign in ingelogd in plaats van je normale login?
Nee ik log altijd in met hetzelfde mailadres.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 5 november 2017 @ 12:14:38 #178
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_174880348
Hallo,

ik zie de volgende LED controller:
https://www.banggood.com/(...)ory&cur_warehouse=CN

Nu wil ik er 2 naast elkaar plaatsen en beide apart kunnen bedienen. Hoe gaat dat met die afstandsbediening? Als ik dan controller 1 bedien met afstandsbediening 1, gaat dan controller 2 niet veranderen?

hebben jullie de volgende LED strip ook in een stuk van een meter:
https://www.banggood.com/(...)der&cur_warehouse=CN

En bij mij ontbreekt ook mijn orderhistorie.

[ Bericht 26% gewijzigd door rulerofdeath op 05-11-2017 12:37:35 ]
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  CHI shopkeeper maandag 6 november 2017 @ 03:36:03 #179
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174897370
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 november 2017 10:57 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Thanks voor je reactie, een resend graag in dat geval :)
We hebben je een resend gedaan ;)
  CHI shopkeeper maandag 6 november 2017 @ 03:46:29 #180
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174897377
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 14:54 schreef psycoxl het volgende:

[..]

Dat is altijd beter dan niks. Bedankt. Dus graag de punten.
Hi, dat klopt, al had ik je liever geholpen met een betere oplossing, maar m'n collega heeft zojuist de punten naar je overgemaakt :)
  CHI shopkeeper maandag 6 november 2017 @ 03:47:12 #181
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174897378
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hello,

Zojuist zag ik dat alle aankopen die ik in het verleden heb gedaan niet meer zichtbaar zijn.
Wat is hier de reden van?
Hi, ik heb geen idee maar ik heb net m'n collega gevraagd het uit te zoeken. Zodra ik meer weet hoor je dat van me!
  CHI shopkeeper maandag 6 november 2017 @ 03:50:24 #182
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174897382
quote:
5s.gif Op zondag 5 november 2017 12:14 schreef rulerofdeath het volgende:
Hallo,

ik zie de volgende LED controller:
https://www.banggood.com/(...)ory&cur_warehouse=CN

Nu wil ik er 2 naast elkaar plaatsen en beide apart kunnen bedienen. Hoe gaat dat met die afstandsbediening? Als ik dan controller 1 bedien met afstandsbediening 1, gaat dan controller 2 niet veranderen?

hebben jullie de volgende LED strip ook in een stuk van een meter:
https://www.banggood.com/(...)der&cur_warehouse=CN

En bij mij ontbreekt ook mijn orderhistorie.
Hi, volgens m'n collega bedienen de afstandsbedieningen alleen de controllers waarbij ze geleverd zijn, dus het vormt geen probleem on ze naast elkaar te zetten.
Ze adviseert tevens deze Ledstrip van een meter. :)
  maandag 6 november 2017 @ 06:32:44 #183
375927 Halldor
like a boss
pi_174897503
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 04:43 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat is bijzonder, want deze kabels zijn MFI gecertificeerd. Kun je een foto sturen waarbij te zien is dat de BlitzWolf-kabel is ingeplugd en je telefoon de melding geeft?
We gaan het dan oplossen!
Je hebt een PB
  CHI shopkeeper maandag 6 november 2017 @ 06:48:52 #184
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174897537
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 06:32 schreef Halldor het volgende:

[..]

Je hebt een PB
Hi, ik zie het inderdaad. Kun je nog even een foto sturen waarbij te zien is dat het om de betreffende BlitzWolf-kabel gaat?
  maandag 6 november 2017 @ 22:45:24 #185
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_174913221
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 03:50 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, volgens m'n collega bedienen de afstandsbedieningen alleen de controllers waarbij ze geleverd zijn, dus het vormt geen probleem on ze naast elkaar te zetten.
Ze adviseert tevens deze Ledstrip van een meter. :)
Bedankt voor je antwoord.

Het stukje van een meter is duurder dan het stuk van 5 meter.
Tevens zou ik 6 stukken van 5m willen bestellen maar dit is nu gelimiteerd tot 3. hoe kan ik dit oplossen?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  dinsdag 7 november 2017 @ 06:40:37 #186
375927 Halldor
like a boss
pi_174915490
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 06:48 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik zie het inderdaad. Kun je nog even een foto sturen waarbij te zien is dat het om de betreffende BlitzWolf-kabel gaat?
Wederom via PB verzonden
  CHI shopkeeper dinsdag 7 november 2017 @ 06:59:51 #187
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174915524
quote:
5s.gif Op maandag 6 november 2017 22:45 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

Bedankt voor je antwoord.

Het stukje van een meter is duurder dan het stuk van 5 meter.
Tevens zou ik 6 stukken van 5m willen bestellen maar dit is nu gelimiteerd tot 3. hoe kan ik dit oplossen?
Hi, geen dank, en ik heb m'n collega gevraagd om de limiet te verruimen/verwijderen, en dat heeft ze zojuist gedaan, dus je kunt er nu meer bestellen :)
  CHI shopkeeper dinsdag 7 november 2017 @ 07:02:57 #188
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174915535
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 06:40 schreef Halldor het volgende:

[..]

Wederom via PB verzonden
Hi, ik zie het, en we hebben je zojuist een nieuwe kabel opgestuurd. ;)
Er waren er een paar meer die deze melding gaven, en dat is inmiddels opgelost, maar zou je me nog even de viercijferige code door kunnen geven dat je op het plastic gedeelte van één van de connectoren kunt vinden?
  CHI shopkeeper dinsdag 7 november 2017 @ 09:55:41 #189
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174917178
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 08:55 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Nee ik log altijd in met hetzelfde mailadres.
Hi, zou je mij per PM even een screenshot kunnen sturen van hoe je overzicht er nu uitziet (dus de pagina waar eerst wel je vorige orders te zien waren) en daarbij ook het e-mailadres dat toebehoort aan je BG-account?
pi_174917230
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 04:39 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik zie dat bij beide bestellingen het huisnummer ontbreekt in het bezorgadres, maar beide pakketjes zijn wel bezorgd, op huisnummer 2 in de straat uit je bezorgadres (ik stuur je de link via DM).
Daar moeten allebei je bestellingen liggen, dus zou je daar eens langs kunnen gaan? ;)
Vanwege het volledige achterliggende verhaal heb ik even alles in een DM PM gezet naar je, hopelijk komt er nu wel iets van resultaat uit. PostNL heb je niets aan als er een pakket verdwenen is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Timminater op 07-11-2017 12:22:59 ]
Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
  CHI shopkeeper dinsdag 7 november 2017 @ 10:40:55 #191
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174917849
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:57 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Thanks, besteld!

Ik ben benieuwd of er een alternatief is voor de Aqara, ik wacht het af :)
Hi, sorry voor het lange wachten, maar sommige productgroepen (waaronder deze) zijn ondergebracht in heel veel verschillende categorieën. Ik heb zelf voor je gezocht en ook verschillende collega's geraadpleegd, maar ik heb helaas niet kunnen vinden waar je naar op zoek bent, en dan voornamelijk omdat vrijwel alle switches dienen te worden aangesloten op het lichtnet. Ik hoop dat je alsnog kunt vinden waar je naar op zoek bent!
  dinsdag 7 november 2017 @ 13:15:08 #192
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_174920874
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 09:55 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, zou je mij per PM even een screenshot kunnen sturen van hoe je overzicht er nu uitziet (dus de pagina waar eerst wel je vorige orders te zien waren) en daarbij ook het e-mailadres dat toebehoort aan je BG-account?
Zal ik vanavond even voor zorgen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_174923442
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:40 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, sorry voor het lange wachten, maar sommige productgroepen (waaronder deze) zijn ondergebracht in heel veel verschillende categorieën. Ik heb zelf voor je gezocht en ook verschillende collega's geraadpleegd, maar ik heb helaas niet kunnen vinden waar je naar op zoek bent, en dan voornamelijk omdat vrijwel alle switches dienen te worden aangesloten op het lichtnet. Ik hoop dat je alsnog kunt vinden waar je naar op zoek bent!
Dankjewel voor het zoeken! Jammer dat jullie niets hebben kunnen vinden, ik ga zelf ook nog wel op zoek ja :)
  CHI shopkeeper woensdag 8 november 2017 @ 04:18:15 #194
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174935383
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:42 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Dankjewel voor het zoeken! Jammer dat jullie niets hebben kunnen vinden, ik ga zelf ook nog wel op zoek ja :)
Geen dank en succes daarmee! ;)
  CHI shopkeeper woensdag 8 november 2017 @ 08:10:08 #195
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174935922
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 november 2017 09:59 schreef Timminater het volgende:

[..]

Vanwege het volledige achterliggende verhaal heb ik even alles in een DM PM gezet naar je, hopelijk komt er nu wel iets van resultaat uit. PostNL heb je niets aan als er een pakket verdwenen is.
Hi, ik zie het en zal er meteen op reageren!
  woensdag 8 november 2017 @ 09:42:22 #196
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_174936856
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 09:55 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, zou je mij per PM even een screenshot kunnen sturen van hoe je overzicht er nu uitziet (dus de pagina waar eerst wel je vorige orders te zien waren) en daarbij ook het e-mailadres dat toebehoort aan je BG-account?
Done.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_174956055
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 07:02 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik zie het, en we hebben je zojuist een nieuwe kabel opgestuurd. ;)
Er waren er een paar meer die deze melding gaven, en dat is inmiddels opgelost, maar zou je me nog even de viercijferige code door kunnen geven dat je op het plastic gedeelte van één van de connectoren kunt vinden?
Bedankt voor het verzenden van een nieuwe kabel.
Ik kan nergens een viercijferige code vinden op de connectoren.
pi_174973416
Ik heb gisteren een order geplaatst voor een smartphone, alleen vergeten Priority Direct aan te vinken, zou dit aangepast kunnen worden zonder de order te annuleren? Ordernummer 38416459
Bedankt! :)
  CHI shopkeeper vrijdag 10 november 2017 @ 02:43:17 #199
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174973604
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 09:42 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Done.
Top ik zie het inderdaad, ik geef em door aan mn collega en dan hoor je van me als ik een antwoord heb :)
  CHI shopkeeper vrijdag 10 november 2017 @ 02:44:57 #200
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174973610
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:45 schreef Halldor het volgende:

[..]

Bedankt voor het verzenden van een nieuwe kabel.
Ik kan nergens een viercijferige code vinden op de connectoren.
Geen dank ;) Ik heb deze kabel er zelf ook even bij gepakt en kan inderdaad ook geen nummer vinden. Laat dan maar gewoon zitten :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')