abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174047909
registreer om deze reclame te verbergen
Ordernummer 35073802 moet al sinds 17 september in Nederland zijn. Ik heb echter nog niets gezien of gehoord. ;( Kun je het misschien even checken?
De biersmiley.
Nuchter zijn is een ongemakkelijke situatie.
pi_174051418
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 04:17 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, een resend kunnen we uiteraard doen, en ook met tracking dit keer. PDM helaas niet, omdat dat alles bij elkaar opgeteld aardig wat extra gaat kosten. Mocht je daar alsnog voor willen gaan dan kunnen we uiteraard de orders refunden en dan kun je ze vervolgens met PDM bestellen. Ik hoor graag van je waar je voorkeur in dat geval naar uitgaat :)
Doe maar de resend dan gewoon alsjeblieft aangezien sommige prijzen inmiddels gestegen zijn ben ik dan een stuk duurder uit
  CHI shopkeeper vrijdag 29 september 2017 @ 10:42:38 #28
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174068960
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 09:21 schreef dimmak het volgende:
Ordernummer 35073802 moet al sinds 17 september in Nederland zijn. Ik heb echter nog niets gezien of gehoord. ;( Kun je het misschien even checken?
Hi, ik kan bij deze order helaas niets anders zien dan dat 'ie inderdaad al een tijdje in NL is. Het is dus nog even een kwestie van geduld hebben, en als 'ie na volgende week nog niet binnen is (eind van volgende week loopt de bezorgtermijn af) dan hoor ik het graag van je!
pi_174068994
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 10:42 schreef Banggood het volgende:
Hi, ik kan bij deze order helaas niets anders zien dan dat 'ie inderdaad al een tijdje in NL is. Het is dus nog even een kwestie van geduld hebben, en als 'ie na volgende week nog niet binnen is (eind van volgende week loopt de bezorgtermijn af) dan hoor ik het graag van je!
Thnx voor de reactie. Ik hou het in de gaten.
De biersmiley.
Nuchter zijn is een ongemakkelijke situatie.
  CHI shopkeeper vrijdag 29 september 2017 @ 11:19:07 #30
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174069465
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 08:04 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Natuurlijk! Ordernr: 35149621

Hebben jullie de Xiaomi mi a1 wel in een andere kleur in voorraad? Als ie bijv wel in Roze beschikbaar is en snel verstuurd kan worden vind ik het goed. Dan wil ik best wisselen namelijk.
Hi, op jouw verzoek hebben we de kleur gewijzigd in Roze (die nu op voorraad is), en die wordt spoedig opgestuurd ;)
  CHI shopkeeper vrijdag 29 september 2017 @ 11:19:31 #31
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174069473
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 10:45 schreef dimmak het volgende:

[..]

Thnx voor de reactie. Ik hou het in de gaten.
Ok top ;)
  CHI shopkeeper vrijdag 29 september 2017 @ 11:20:59 #32
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174069498
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
7s.gif Op donderdag 28 september 2017 08:10 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb een zwarte Mi A1 gepreorderd begin deze maand. Enig idee wanneer deze verstuurd gaat worden? 35362140
Hi, de nieuwe voorraad staat gepland voor 6 oktober, dus als het goed is wordt 'ie snel daarna verzonden. :)
pi_174069644
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 11:19 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, op jouw verzoek hebben we de kleur gewijzigd in Roze (die nu op voorraad is), en die wordt spoedig opgestuurd ;)
Bedankt!
  vrijdag 29 september 2017 @ 11:31:57 #34
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174069704
Bestelling met nummer 34882761 gisteren binnen gekregen, met daarin onder andere een screenprotector voor mijn S7.

Helaas, die was al stuk on arrival.

Een eerdere screenprotector onder bestelnummer 34882762 was van zonnebrilmateriaal gemaakt en dus uiterst beroerd qua kwaliteit. Gewoon niet doorheen te kijken :').

Dus wil ik vragen :
Graag een resend van een goede kwaliteit tempered glass screenprotector voor een Galaxy S7.
pi_174069954
Hoi,
Ik heb met enekele weken tussentijd 2 Cube tabletjes gekocht voor mijn dochters.
Nu heb ik enkele vragen.
Bij het opstarten van de laatst geleverde tablet merkte ik onmiddellijk een verschil in de interface en in kwalitiet van de Wifi ontvangst. De nieuwste levering heeft een recentere firmware. Onderzoek leert me dat die firmware inderdaad problemen met 5GHz oplost. De nieuwe firmware heeft nu ook een OTA update functie.
Ik ben dan op zoek gegaan naar de firmware maar stuit op problemen. Ik vind de downloadpagina (http://www.51cube.com/search.php?productname=U78) van de firmware (U78_V1.0_20170613).
Deze linkt naar een Chinese downloadsite. Zo ver geraak ik nog. Maar op die site word ik verplicht van een client te installeren en een account aan te maken. Het aanmaken van de account lukt niet omdat ik een telefoonnummer moet opgeven.
Hebben jullie de mogelijkheid om die firmware via een andere weg te delen?

Bijkomend is er nu bij mijn onderzoek uitgekomen dat de eerst geleverde tablet slechts 8GB geheugen heeft in plaats van de geadverteerde 16GB!
jaja, en azo...
pi_174076279
Filmpje gestuurd.
Ik heb alles geprobreerd zowel bedraad als alleen wifi.
Niks werkt jammer genoeg.
Het filmpje is alleen via de bedrade aansluiting.
Alvast bedankt voor je hulp.
ver weg is duur betaald maar wel lekker
  CHI shopkeeper zaterdag 30 september 2017 @ 04:07:53 #37
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174085582
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 17:41 schreef -wtf- het volgende:
Filmpje gestuurd.
Ik heb alles geprobreerd zowel bedraad als alleen wifi.
Niks werkt jammer genoeg.
Het filmpje is alleen via de bedrade aansluiting.
Alvast bedankt voor je hulp.
Oke top, dan ga ik er vanuit dat het nu gewoon goed komt! Mocht je toch nog tegen iets aanlopen dan help ik je ;)
  CHI shopkeeper zaterdag 30 september 2017 @ 05:13:23 #38
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174085672
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 11:42 schreef thecuriousone het volgende:
Hoi,
Ik heb met enekele weken tussentijd 2 Cube tabletjes gekocht voor mijn dochters.
Nu heb ik enkele vragen.
Bij het opstarten van de laatst geleverde tablet merkte ik onmiddellijk een verschil in de interface en in kwalitiet van de Wifi ontvangst. De nieuwste levering heeft een recentere firmware. Onderzoek leert me dat die firmware inderdaad problemen met 5GHz oplost. De nieuwe firmware heeft nu ook een OTA update functie.
Ik ben dan op zoek gegaan naar de firmware maar stuit op problemen. Ik vind de downloadpagina (http://www.51cube.com/search.php?productname=U78) van de firmware (U78_V1.0_20170613).
Deze linkt naar een Chinese downloadsite. Zo ver geraak ik nog. Maar op die site word ik verplicht van een client te installeren en een account aan te maken. Het aanmaken van de account lukt niet omdat ik een telefoonnummer moet opgeven.
Hebben jullie de mogelijkheid om die firmware via een andere weg te delen?

Bijkomend is er nu bij mijn onderzoek uitgekomen dat de eerst geleverde tablet slechts 8GB geheugen heeft in plaats van de geadverteerde 16GB!
Hi, dat eerste ga ik voor je navragen! Wat betreft dat laatste: ik heb dat laatst toevallig ook meegemaakt met een andere klant (wel andere tablet) en dat is erg slordig. Mocht dat daadwerkelijk het geval zijn dan zoeken we samen naar een oplossing. Heb je een screenshot om dat te laten zien? En heb je ook de ordernummers van beide tablets voor me?
  CHI shopkeeper zaterdag 30 september 2017 @ 05:17:05 #39
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174085678
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 11:28 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Bedankt!
Geen dank ;)
  CHI shopkeeper zaterdag 30 september 2017 @ 08:38:11 #40
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174086144
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 11:31 schreef BadderHaring het volgende:
Bestelling met nummer 34882761 gisteren binnen gekregen, met daarin onder andere een screenprotector voor mijn S7.

Helaas, die was al stuk on arrival.

Een eerdere screenprotector onder bestelnummer 34882762 was van zonnebrilmateriaal gemaakt en dus uiterst beroerd qua kwaliteit. Gewoon niet doorheen te kijken :').

Dus wil ik vragen :
Graag een resend van een goede kwaliteit tempered glass screenprotector voor een Galaxy S7.
Hi, m'n collega heeft je een resend gedaan van de screenprotector die je beschadigd hebt ontvangen. Zij geeft aan dat dit een goede screenprotector is, maar dat 'die waarschijnlijk slecht was verpakt en daardoor onderweg is beschadigd. Daar is bij het warehouse tevens melding van gemaakt, dus dat zou nu wel goed moeten gaan!
  zaterdag 30 september 2017 @ 08:49:28 #41
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174086210
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 08:38 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, m'n collega heeft je een resend gedaan van de screenprotector die je beschadigd hebt ontvangen. Zij geeft aan dat dit een goede screenprotector is, maar dat 'die waarschijnlijk slecht was verpakt en daardoor onderweg is beschadigd. Daar is bij het warehouse tevens melding van gemaakt, dus dat zou nu wel goed moeten gaan!
Super fijn! Ik wacht vrolijk af.
  CHI shopkeeper zaterdag 30 september 2017 @ 11:12:18 #42
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174088067
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 08:49 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Super fijn! Ik wacht vrolijk af.
Top!
  CHI shopkeeper zaterdag 30 september 2017 @ 11:20:24 #43
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174088266
T/m 11 oktober is er tijdelijk geen webcare i.v.m. de Chinese National Day Holidays. Voor vragen of afhandeling van problemen kun je in de tussentijd natuurlijk wel gewoon bij onze customer service terecht. Je kunt in dat geval in het Engels contact met ons opnemen.
Na de 11de kan dat ook weer via hier ;)

P.s. Eventuele lopende zaken zal ik a.s. maandag nog wel afhandelen.
pi_174096543
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 05:13 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat eerste ga ik voor je navragen! Wat betreft dat laatste: ik heb dat laatst toevallig ook meegemaakt met een andere klant (wel andere tablet) en dat is erg slordig. Mocht dat daadwerkelijk het geval zijn dan zoeken we samen naar een oplossing. Heb je een screenshot om dat te laten zien? En heb je ook de ordernummers van beide tablets voor me?
Bovenste helft van de foto is de eerst geleverde tablet (order 31591912) onderste is order 34817907.
JZPxaNP.png

Bedankt!
jaja, en azo...
pi_174138304
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 04:26 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat is vervelend! Kun je even een kort filmpje maken (en deze via bijv. Youtube uploaden) waarin te zien is dat de lader je telefoon niet oplaadt, en ook nog even vermelden om welk merk en type telefoon het gaat? Ik ga er dan voor je achteraan!
Ik heb een kort filmpje gemaakt waarin dit te zien is :) ik heb een Xiaomi Mi 5. De lader is een blitzwolf QI.

Filmlink:
pi_174170834
Goedenavond!
Afgelopen weekend heb ik order 35304107 mogen ontvangen. Volgens mij is er iets verkeerd gegaan bij het verschepen want het is aardig kapot binnengekomen helaas.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174204962
Hoi

Order nummer ; 31442714

Item ; Original Xiaomi Piston Basic Edition In-ear Headset Earphone With Mic

Aantal ; 2x

Ordered '11 juli 2017, verzonden 11 juli 2017

Nooit aangekomen.

Oplossing ajb..
pi_174221443
Hallo

Ik verwachtte twee pakketjes, 35494387 & 35494386, geleverd op mijn werkadres. Bij beiden is hetzelfde fout gelopen, twee dagen na elkaar:

• pakket komt voorbij douane
• pakket komt in distributiecentrum Gent (Belgie)
• pakket gaat mee met postbode op toer
• pakket wordt nooit bij werkadres aangeboden en in track trace de melding: Terug naar afzender : bestemmeling ontvangt niet meer op het aangeduide adres

Beide pakketten worden nu, vermoed ik, teruggezonden naar Thailand. Wat eigenlijk absurd is aangezien ze momenteel op 10km van mijn deur opgeborgen liggen...
Bpost kan de pakketten nergens blokkeren of achterlaten in een postkantoor om op te halen, ze kunnen ook het adres van de pakketten niet bekijken.

Is het adres op het pakket verkeerd overgenomen tov van hetgeen ik doorgaf? Ik heb het nog eens nagekeken en het adres staat correct bij beide bestellingen op mijn account.

Kan het pakket alsnog ergens worden tegengehouden?

Hoe zit het met eventuele douanekosten? Als dit twee maal betaald moet worden zeg ik liever mijn bestelling af en koop ik wel ergens lokaal...

Dank bij voorbaat
pi_174236250
Kan je een resend doen voor: 34894931 ?
pi_174237020
Alles keurig opgelost.
Bedankt.
ver weg is duur betaald maar wel lekker
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')