Hi, de leverancier kan op dit moment alleen zeggen dat dat voor 15 oktober is, maar een precieze datum ontbreekt helaas nog.. Mocht je vragen hebben over een ander toestel dan beantwoord ik die ook graag voor jequote:Op dinsdag 26 september 2017 20:30 schreef VixenFromHell het volgende:
https://www.banggood.com/(...)phone-p-1192846.html
Is er iets bekend over de levertijd hiervan? Dit leek mij wel een goede vervanger voor die andere telefoon (had ik ook al gemaild). Eerst stond er dat deze verwacht werden op 22 september, maar nu staat er Coming soon, dus vandaar.
Hi, dat kan inderdaad; hij is op dit moment even niet op voorraad, maar ik heb een resend in het systeem laten aanmaken, dus zodra de voorraad er is komt 'ie naar je toequote:Op dinsdag 26 september 2017 15:19 schreef -Tommy- het volgende:
[..]
Nou Heb liever een nieuwe valt daar iets mee te regelen?
Hi, de tracking geeft aan dat 'ie gisteren aan PostNL is overgegeven, dus er is nog een redelijke kans dat 'ie binnen de termijn wordt bezorgd (voor a.s. maandag). Mocht dat niet het geval zijn dan hoor ik het graag van jequote:Op woensdag 27 september 2017 09:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
Thomas, ik wil nog wel effe wachten (en dat zal ook 't enige zijn wat kan nu), maar wil toch effe aangeven dat ik order 34249635 nog niet ontvangen heb. Is 4-9 verzonden. Alle orders rondom (laatste 9-9) zijn inmiddels binnen, maar deze nog niet.
Kun je misschien iets zien in jullie systeem qua tracking?
Ok prima!quote:Op woensdag 27 september 2017 12:27 schreef VixenFromHell het volgende:
Dankje voor de reactie! Ik zie nog niet echt interessante alternatieven, dus dan wacht ik nog wel even
En laat net vandaag 't pakketje afgeleverd wordenquote:Op woensdag 27 september 2017 12:35 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, de tracking geeft aan dat 'ie gisteren aan PostNL is overgegeven, dus er is nog een redelijke kans dat 'ie binnen de termijn wordt bezorgd (voor a.s. maandag). Mocht dat niet het geval zijn dan hoor ik het graag van je
Graag een resend. Zit met smart op deze items te wachten namelijk.quote:Op woensdag 27 september 2017 08:18 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik kan je voor deze orders een resend of refund aanbieden; waar gaat je voorkeur naar uit?
Top super, krijg ik daar nog bericht van zodra deze verstuurd word ?quote:Op woensdag 27 september 2017 12:22 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat kan inderdaad; hij is op dit moment even niet op voorraad, maar ik heb een resend in het systeem laten aanmaken, dus zodra de voorraad er is komt 'ie naar je toe
Hoezo maak je niet gewoon een filmpjequote:Op woensdag 27 september 2017 16:15 schreef -wtf- het volgende:
Hoi,
Mijn order nummer :34147156
Digoo DG-WO2F outdoor wifi camera.
Nu al een week bezig met de camera aan de gang te krijgen.
Zowel wifi als netwerk aansluiting werkt niet.
De camera word niet gezien en herkent ook niet als je gewoon zoekt naar een wifi punt.
Met digoo gemaild geen oplossing.
Met jullie gemaild geen oplossing.
Door iedereen keurig geholpen maar geen oplossing nu willen jullie dat ik een filmpje maak van het probleem.
Misschien dat jij nog wat kan betekenen.
Hi, een resend kunnen we uiteraard doen, en ook met tracking dit keer. PDM helaas niet, omdat dat alles bij elkaar opgeteld aardig wat extra gaat kosten. Mocht je daar alsnog voor willen gaan dan kunnen we uiteraard de orders refunden en dan kun je ze vervolgens met PDM bestellen. Ik hoor graag van je waar je voorkeur in dat geval naar uitgaatquote:Op woensdag 27 september 2017 13:09 schreef kapeens het volgende:
Omdat oude topic was afgesloten:
[..]
Graag een resend. Zit met smart op deze items te wachten namelijk.
Nu wel met priority direct?
Hi, als je het ordernummer voor me hebt ga ik m'n best voor je doenquote:Op woensdag 27 september 2017 15:28 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb op 12 september een goude Xiaomi mi a1 bij jullie besteld. Nu vraag ik me af wanneer die verstuurd gaan worden. Al enig idee? Alvast bedankt!
Hi, allereerst vervelend dat je product niet werkt! Wat betreft de oplossing: daarvoor hebben we inderdaad even een filmpje nodig. Reden daarvoor is dat m'n collega's alleen op die manier kunnen bevestigen dat het product inderdaad een probleem/defect heeft, en daarnaast kan eventueel verkeerd gebruik ook op die manier worden ontdekt (waarna we in dat geval kunnen uitleggen hoe het product wel werkend te krijgen is).quote:Op woensdag 27 september 2017 16:15 schreef -wtf- het volgende:
Hoi,
Mijn order nummer :34147156
Digoo DG-WO2F outdoor wifi camera.
Nu al een week bezig met de camera aan de gang te krijgen.
Zowel wifi als netwerk aansluiting werkt niet.
De camera word niet gezien en herkent ook niet als je gewoon zoekt naar een wifi punt.
Met digoo gemaild geen oplossing.
Met jullie gemaild geen oplossing.
Door iedereen keurig geholpen maar geen oplossing nu willen jullie dat ik een filmpje maak van het probleem.
Misschien dat jij nog wat kan betekenen.
Hi, daar krijg je normaal gesproken een mailtje over inderdaadquote:Op woensdag 27 september 2017 17:38 schreef -Tommy- het volgende:
[..]
Top super, krijg ik daar nog bericht van zodra deze verstuurd word ?
Hi, dat is vervelend! Kun je even een kort filmpje maken (en deze via bijv. Youtube uploaden) waarin te zien is dat de lader je telefoon niet oplaadt, en ook nog even vermelden om welk merk en type telefoon het gaat? Ik ga er dan voor je achteraan!quote:Op woensdag 27 september 2017 22:10 schreef Thomox het volgende:
Beste banggood.
Mijn order met nummer 34383686 is binnengekomen. Het betreft een QI draadloze ontvanger. Helaas werkt hij niet. Ik kon het vandaag pas testen omdat de blitzwolf draadloze QI lader vandaag pas binnenkwam. Ik heb het vanmiddag ook nog geverifieerd bij de draadloze laders in de IKEA.
Kan ik hiervoor een resend krijgen?
Groetjes
Thomox
Hi, momenteel beschikken deze toestellen over de officiële Stable Rom. Dat betekent dat de Play Store nog niet is geïnstalleerd, en dat je zelf Google Play Services nog even moet installeren na ontvangst. De verwachting is wel dat we op een later moment toestellen met de officiële Global Rom gaan verkopen, maar op dit moment is het helaas nog niet bekend wanneer we die gaan krijgen..quote:Op woensdag 27 september 2017 20:41 schreef radeloosje1987 het volgende:
https://m.banggood.com/Xi(...)phone-p-1198702.html
Vraagje, heeft bovenstaande link de global rom er op en dus de Play Store pre installed?
Goed om te horen!quote:Op woensdag 27 september 2017 12:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
En laat net vandaag 't pakketje afgeleverd worden
Toch bedankt!
Natuurlijk! Ordernr: 35149621quote:Op donderdag 28 september 2017 04:18 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, als je het ordernummer voor me hebt ga ik m'n best voor je doen
Ok doet ik morgen evenquote:Op donderdag 28 september 2017 04:23 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, allereerst vervelend dat je product niet werkt! Wat betreft de oplossing: daarvoor hebben we inderdaad even een filmpje nodig. Reden daarvoor is dat m'n collega's alleen op die manier kunnen bevestigen dat het product inderdaad een probleem/defect heeft, en daarnaast kan eventueel verkeerd gebruik ook op die manier worden ontdekt (waarna we in dat geval kunnen uitleggen hoe het product wel werkend te krijgen is).
Als je dus even een kort filmpje kunt maken van het probleem, dan zal ik zorgen voor een snelle oplossing!
Doe maar de resend dan gewoon alsjeblieft aangezien sommige prijzen inmiddels gestegen zijn ben ik dan een stuk duurder uitquote:Op donderdag 28 september 2017 04:17 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, een resend kunnen we uiteraard doen, en ook met tracking dit keer. PDM helaas niet, omdat dat alles bij elkaar opgeteld aardig wat extra gaat kosten. Mocht je daar alsnog voor willen gaan dan kunnen we uiteraard de orders refunden en dan kun je ze vervolgens met PDM bestellen. Ik hoor graag van je waar je voorkeur in dat geval naar uitgaat
Hi, ik kan bij deze order helaas niets anders zien dan dat 'ie inderdaad al een tijdje in NL is. Het is dus nog even een kwestie van geduld hebben, en als 'ie na volgende week nog niet binnen is (eind van volgende week loopt de bezorgtermijn af) dan hoor ik het graag van je!quote:Op donderdag 28 september 2017 09:21 schreef dimmak het volgende:
Ordernummer 35073802 moet al sinds 17 september in Nederland zijn. Ik heb echter nog niets gezien of gehoord. Kun je het misschien even checken?
Thnx voor de reactie. Ik hou het in de gaten.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:42 schreef Banggood het volgende:
Hi, ik kan bij deze order helaas niets anders zien dan dat 'ie inderdaad al een tijdje in NL is. Het is dus nog even een kwestie van geduld hebben, en als 'ie na volgende week nog niet binnen is (eind van volgende week loopt de bezorgtermijn af) dan hoor ik het graag van je!
Hi, op jouw verzoek hebben we de kleur gewijzigd in Roze (die nu op voorraad is), en die wordt spoedig opgestuurdquote:Op donderdag 28 september 2017 08:04 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Natuurlijk! Ordernr: 35149621
Hebben jullie de Xiaomi mi a1 wel in een andere kleur in voorraad? Als ie bijv wel in Roze beschikbaar is en snel verstuurd kan worden vind ik het goed. Dan wil ik best wisselen namelijk.
Ok topquote:Op vrijdag 29 september 2017 10:45 schreef dimmak het volgende:
[..]
Thnx voor de reactie. Ik hou het in de gaten.
Hi, de nieuwe voorraad staat gepland voor 6 oktober, dus als het goed is wordt 'ie snel daarna verzonden.quote:Op donderdag 28 september 2017 08:10 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb een zwarte Mi A1 gepreorderd begin deze maand. Enig idee wanneer deze verstuurd gaat worden? 35362140
Bedankt!quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:19 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, op jouw verzoek hebben we de kleur gewijzigd in Roze (die nu op voorraad is), en die wordt spoedig opgestuurd
Oke top, dan ga ik er vanuit dat het nu gewoon goed komt! Mocht je toch nog tegen iets aanlopen dan help ik jequote:Op vrijdag 29 september 2017 17:41 schreef -wtf- het volgende:
Filmpje gestuurd.
Ik heb alles geprobreerd zowel bedraad als alleen wifi.
Niks werkt jammer genoeg.
Het filmpje is alleen via de bedrade aansluiting.
Alvast bedankt voor je hulp.
Hi, dat eerste ga ik voor je navragen! Wat betreft dat laatste: ik heb dat laatst toevallig ook meegemaakt met een andere klant (wel andere tablet) en dat is erg slordig. Mocht dat daadwerkelijk het geval zijn dan zoeken we samen naar een oplossing. Heb je een screenshot om dat te laten zien? En heb je ook de ordernummers van beide tablets voor me?quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:42 schreef thecuriousone het volgende:
Hoi,
Ik heb met enekele weken tussentijd 2 Cube tabletjes gekocht voor mijn dochters.
Nu heb ik enkele vragen.
Bij het opstarten van de laatst geleverde tablet merkte ik onmiddellijk een verschil in de interface en in kwalitiet van de Wifi ontvangst. De nieuwste levering heeft een recentere firmware. Onderzoek leert me dat die firmware inderdaad problemen met 5GHz oplost. De nieuwe firmware heeft nu ook een OTA update functie.
Ik ben dan op zoek gegaan naar de firmware maar stuit op problemen. Ik vind de downloadpagina (http://www.51cube.com/search.php?productname=U78) van de firmware (U78_V1.0_20170613).
Deze linkt naar een Chinese downloadsite. Zo ver geraak ik nog. Maar op die site word ik verplicht van een client te installeren en een account aan te maken. Het aanmaken van de account lukt niet omdat ik een telefoonnummer moet opgeven.
Hebben jullie de mogelijkheid om die firmware via een andere weg te delen?
Bijkomend is er nu bij mijn onderzoek uitgekomen dat de eerst geleverde tablet slechts 8GB geheugen heeft in plaats van de geadverteerde 16GB!
Hi, m'n collega heeft je een resend gedaan van de screenprotector die je beschadigd hebt ontvangen. Zij geeft aan dat dit een goede screenprotector is, maar dat 'die waarschijnlijk slecht was verpakt en daardoor onderweg is beschadigd. Daar is bij het warehouse tevens melding van gemaakt, dus dat zou nu wel goed moeten gaan!quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:31 schreef BadderHaring het volgende:
Bestelling met nummer 34882761 gisteren binnen gekregen, met daarin onder andere een screenprotector voor mijn S7.
Helaas, die was al stuk on arrival.
Een eerdere screenprotector onder bestelnummer 34882762 was van zonnebrilmateriaal gemaakt en dus uiterst beroerd qua kwaliteit. Gewoon niet doorheen te kijken .
Dus wil ik vragen :
Graag een resend van een goede kwaliteit tempered glass screenprotector voor een Galaxy S7.
Super fijn! Ik wacht vrolijk af.quote:Op zaterdag 30 september 2017 08:38 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, m'n collega heeft je een resend gedaan van de screenprotector die je beschadigd hebt ontvangen. Zij geeft aan dat dit een goede screenprotector is, maar dat 'die waarschijnlijk slecht was verpakt en daardoor onderweg is beschadigd. Daar is bij het warehouse tevens melding van gemaakt, dus dat zou nu wel goed moeten gaan!
Top!quote:Op zaterdag 30 september 2017 08:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Super fijn! Ik wacht vrolijk af.
Bovenste helft van de foto is de eerst geleverde tablet (order 31591912) onderste is order 34817907.quote:Op zaterdag 30 september 2017 05:13 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat eerste ga ik voor je navragen! Wat betreft dat laatste: ik heb dat laatst toevallig ook meegemaakt met een andere klant (wel andere tablet) en dat is erg slordig. Mocht dat daadwerkelijk het geval zijn dan zoeken we samen naar een oplossing. Heb je een screenshot om dat te laten zien? En heb je ook de ordernummers van beide tablets voor me?
Ik heb een kort filmpje gemaakt waarin dit te zien is ik heb een Xiaomi Mi 5. De lader is een blitzwolf QI.quote:Op donderdag 28 september 2017 04:26 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is vervelend! Kun je even een kort filmpje maken (en deze via bijv. Youtube uploaden) waarin te zien is dat de lader je telefoon niet oplaadt, en ook nog even vermelden om welk merk en type telefoon het gaat? Ik ga er dan voor je achteraan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |