abonnement Unibet Coolblue
pi_174022898
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 00:44 schreef mootie het volgende:

[..]

Snap je nou zelf niet dat je met dit soort posts heel veel reacties uitlokt.
Dit is een forum, zonder reacties is er geen forum.
pi_174022910
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 00:48 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

Dit is een forum, zonder reacties is er geen forum.
Je hebt reacties en je hebt reacties.
pi_174022922
Bizar ongeval met een helaas een tragische afloop :(

Ook voor de chauffeur erg. Ik geloof best dat je niet hoeft te zien als je tegen iemand aan rijdt.
Zeker als het mistig en donker is. Maar beter had hij dan toch even de politie gebeld, mede ook omdat hij wist dat daar een schuurfeest in de omgeving gaande was.

Anderzijds .. waarom zou hij doorrijden als hij wist dat hij iemand had geschept?
Het lijkt me dat als je aan het werk bent je geen alcohol hebt genuttigd oid
pi_174022935
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 00:50 schreef Plumooh het volgende:
Bizar ongeval met een helaas een tragische afloop :(

Ook voor de chauffeur erg. Ik geloof best dat je niet hoeft te zien als je tegen iemand aan rijdt.
Zeker als het mistig en donker is. Maar beter had hij dan toch even de politie gebeld, mede ook omdat hij wist dat daar een schuurfeest in de omgeving gaande was.

Anderzijds .. waarom zou hij doorrijden als hij wist dat hij iemand had geschept?
Het lijkt me dat als je aan het werk bent je geen alcohol hebt genuttigd oid
Helemaal doorgesnoven om de nacht door te komen, lees ik net. :+
pi_174022947
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 00:52 schreef mootie het volgende:

[..]

Helemaal doorgesnoven om de nacht door te komen, lees ik net. :+
Leer lezen, mafketel.
´
pi_174022952
Voor vrachtauto's, opleggers en autobussen zwaarder dan 3.500 kilo geldt de 'zware APK'. Op overtreding van de APK-plicht voor deze voertuigen staat een hoge boete.

https://www.om.nl/onderwe(...)apk-verzekering/apk/
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174022963
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 00:53 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Leer lezen, mafketel.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 00:42 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Kijk ze staan dan.
Zou me ook idd niks verbazen als ze zelf hun neus door de poeder halen oid om de nachten door te kunnen komen.
pi_174022976
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 00:42 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Kijk ze staan dan.
Zou me ook idd niks verbazen als ze zelf hun neus door de poeder halen oid om de nachten door te kunnen komen.
Dat zegt dan meer over jou dan over hen.
pi_174022978
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 00:50 schreef Plumooh het volgende:
Bizar ongeval met een helaas een tragische afloop :(

Ook voor de chauffeur erg. Ik geloof best dat je niet hoeft te zien als je tegen iemand aan rijdt.
Zeker als het mistig en donker is. Maar beter had hij dan toch even de politie gebeld, mede ook omdat hij wist dat daar een schuurfeest in de omgeving gaande was.

Anderzijds .. waarom zou hij doorrijden als hij wist dat hij iemand had geschept?
Het lijkt me dat als je aan het werk bent je geen alcohol hebt genuttigd oid
Was die bus op weg naar dat schuurfeest om discogangers op te halen ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174022980
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 00:54 schreef mootie het volgende:

[..]

[..]

Wat begrijp jij niet aan; het zou mij niet verbazen? Jij brengt het als feit. 8)7
´
pi_174022994
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 00:56 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Wat begrijp jij niet aan; het zou mij niet verbazen? Jij brengt het als feit. 8)7
Jezus, je herkent een beetje tongue in cheek toch wel. De smiley leek me ook overduidelijk.
pi_174022999
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 00:56 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat zegt dan meer over jou dan over hen.
Meid, vertel, wat zegt dat over mij? Ben reuze benieuwd.
´
pi_174023028
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 00:58 schreef mootie het volgende:

[..]

Jezus, je herkent een beetje tongue in cheek toch wel. De smiley leek me ook overduidelijk.
´
pi_174023038
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 00:56 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Was die bus op weg naar dat schuurfeest om discogangers op te halen ?
Dat wordt wel gezegd, maar ik weet niet of het ook bevestigd is.
pi_174023039
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 00:58 schreef mootie het volgende:

[..]

Jezus, je herkent een beetje tongue in cheek toch wel. De smiley leek me ook overduidelijk.
Nee, die herken ik bij jou helaas niet.
´
pi_174023048
quote:
Derde keer Kim ;)
pi_174023943
Pesse en Spier.

Wereldnieuws dit.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_174024385
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 22:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

3-5 meter zijwaarts verderop?
Die greppel is amper twee meter naast de weg.

[ afbeelding ]

Bron: http://www.dvhn.nl/drenth(...)-niets-22526002.html
Staat ook een filmpje in de link.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 22:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

3-5 meter zijwaarts verderop?
Die greppel is amper twee meter naast de weg.

[ afbeelding ]

Bron: http://www.dvhn.nl/drenth(...)-niets-22526002.html
Staat ook een filmpje in de link.
En die chauffer heeft gezocht en niks gevonden? Die dacht ws dat die een zwijn of ree heeft geraakt
Die lopen altijd midden in de nacht in Pesse en Spier rond :')
pi_174024445
https://www.facebook.com/(...)s/?ref=page_internal

Sommige recensies incombinatie met dit nieuwsbericht komen ook niet echt positief over.
  woensdag 27 september 2017 @ 08:48:13 #170
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_174024908
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 00:42 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Kijk ze staan dan.
Zou me ook idd niks verbazen als ze zelf hun neus door de poeder halen oid om de nachten door te kunnen komen.
Je grossiert weer in treurige aannames.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_174024913
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 07:33 schreef WP8iscool het volgende:
https://www.facebook.com/(...)s/?ref=page_internal

Sommige recensies incombinatie met dit nieuwsbericht komen ook niet echt positief over.
bericht is oud, ik denk van iemand die de hondjes uitliet en niet doorhad dat de bus voor de verandering niet gevuld was met bejaarden en dus wel op normale snelheid kan rijden.

Ff nog snel voor de bus oversteken... Dit soort commentaar op fb vind ik altijd zo sneu.
pi_174026568
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 08:48 schreef Dven het volgende:

[..]

Je grossiert weer in treurige aannames.
Is dat zo? Je hebt de privéfoto's niet gezien?
´
  woensdag 27 september 2017 @ 10:58:39 #173
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_174026697
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 10:52 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Is dat zo? Je hebt de privéfoto's niet gezien?
Bedankt voor de bevestiging dat het een treurige aanname is :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_174026712
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 10:58 schreef Dven het volgende:

[..]

Bedankt voor de bevestiging dat het een treurige aanname is :)
Nee dus. Je hebt ze niet gezien :W
´
pi_174026789
Kim-Holland en dit soort topics _O_ . Een genot om te lezen altijd.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174026833
quote:
10s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:03 schreef Ludachrist het volgende:
Kim-Holland en dit soort topics _O_ . Een genot om te lezen altijd.
Ah, daar heb je mijn grootste fan. Ik geniet ook altijd van jouw geweldige bijdrage, hoor. :*
´
pi_174027377
Zit toevallig op een camping in Spier😎 en hoor in de winkels er over praten. Er zijn hier idd wel eng diepe greppels langs de weg
  woensdag 27 september 2017 @ 11:37:32 #178
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_174027444
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 07:14 schreef BeriBeri het volgende:

[..]

[..]

En die chauffer heeft gezocht en niks gevonden? Die dacht ws dat die een zwijn of ree heeft geraakt
Die lopen altijd midden in de nacht in Pesse en Spier rond :')
Zwijnen niet, reeën wel.
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_174027446
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 08:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

bericht is oud, ik denk van iemand die de hondjes uitliet en niet doorhad dat de bus voor de verandering niet gevuld was met bejaarden en dus wel op normale snelheid kan rijden.

Ff nog snel voor de bus oversteken... Dit soort commentaar op fb vind ik altijd zo sneu.
Volgens mij heb je de recensie niet gelezen, want jouw reactie slaat nergens op.
Het bericht is twee maanden oud en is de meest recente recensie.

quote:
,,Een gezegde wat NIET bij de heer huisman past;

EEN MAN EEN MAN, EEN WOORD EEN WOORD""
Dit gaat over een zakelijke afspraak, niet over een mogelijke aanrijding.
pi_174027550
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:37 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

Volgens mij heb je de recensie niet gelezen, want jouw reactie slaat nergens op.
Het bericht is twee maanden oud en is de meest recente recensie.

[..]

Dit gaat over een zakelijke afspraak, niet over een mogelijke aanrijding.

ik dacht inderdaad dat je die eronder bedoelde.

Maar over degene die je bedoelt, ook lekker vaag en dom.

Wat zegt het nou, wie zegt het en in welke context? Gewoon dom geblaat op fb.

Verhaal heeft altijd twee kanten en fatsoenlijke mensen spreken dingen uit en gaan dat niet ordinair delen op Facebook. Zeker niet zakelijk gezien en zonder onderbouwing.
pi_174027700
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ik dacht inderdaad dat je die eronder bedoelde.

Maar over degene die je bedoelt, ook lekker vaag en dom.

Wat zegt het nou, wie zegt het en in welke context? Gewoon dom geblaat op fb.

Verhaal heeft altijd twee kanten en fatsoenlijke mensen spreken dingen uit en gaan dat niet ordinair delen op Facebook. Zeker niet zakelijk gezien en zonder onderbouwing.
Jij geeft aan dat je het over de verkeerde recensie hebt, maar toch blijf je bij je standpunt?

Volgens mij ben jij aan het blaten en weet je de achtergronden niet van de recensie.

Weet jij dat de man niet eerst heeft proberen te praten? Kom jij uit de omgeving van dat bedrijf?
Ken jij de reputatie van dat bedrijf? Heb jij ooit zaken gedaan met dat bedrijf?

Als je bevestigend kan antwoorden, dan kan je argumenten maken. Anders moet je niet een bedrijf verdedigen dat zich niet aan afspraken en regels houdt.
pi_174027749
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:48 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

Jij geeft aan dat je het over de verkeerde recensie hebt, maar toch blijf je bij je standpunt?

Volgens mij ben jij aan het blaten en weet je de achtergronden niet van de recensie.

Weet jij dat de man niet eerst heeft proberen te praten? Kom jij uit de omgeving van dat bedrijf?
Ken jij de reputatie van dat bedrijf? Heb je ooit zaken gedaan met dat bedrijf?

Als je bevestigend kan antwoorden, dan kan je argumenten maken. Anders moet je niet een bedrijf verdedigen dat zich niet aan afspraken en regels houdt.
Ho eens, jij vertrouwt nu blindelings op een random persoon op FB die zegt dat ze zich niet aan regels en afspraken houden. _O-
pi_174027798
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:49 schreef mootie het volgende:

[..]

Ho eens, jij vertrouwt nu blindelings op een random persoon op FB die zegt dat ze zich niet aan regels en afspraken houden. _O-
Weet je wat de grap is? Ik heb een soortgelijke ervaring met dat bedrijf, dus ik weet dat de man de waarheid spreekt. Alleen ik ga dat niet op Facebook zetten, omdat ik weet dat er veel naïevelingen zijn die dat toch niet geloven.
pi_174028056
Zakelijk en profesionaliteit is idd ver te zoeken op hun FB. Zou ik verlegen zitten om vervoer, zou op basis van alleen al FB zeker nooit voor dit bedrijf kiezen. :N
´
pi_174028106
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:51 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

Weet je wat de grap is? Ik heb een soortgelijke ervaring met dat bedrijf, dus ik weet dat de man de waarheid spreekt. Alleen ik ga dat niet op Facebook zetten, omdat ik weet dat er veel naïevelingen zijn die dat toch niet geloven.
Hier mag dat wel... >:)
´
pi_174028214
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:48 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

Jij geeft aan dat je het over de verkeerde recensie hebt, maar toch blijf je bij je standpunt?

Volgens mij ben jij aan het blaten en weet je de achtergronden niet van de recensie.

Weet jij dat de man niet eerst heeft proberen te praten? Kom jij uit de omgeving van dat bedrijf?
Ken jij de reputatie van dat bedrijf? Heb jij ooit zaken gedaan met dat bedrijf?

Als je bevestigend kan antwoorden, dan kan je argumenten maken. Anders moet je niet een bedrijf verdedigen dat zich niet aan afspraken en regels houdt.
Iemand blaat wat op een sociaal platform en jij neemt dat zonder meer aan. Da's ook dom.
pi_174028248
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Iemand blaat wat op een sociaal platform en jij neemt dat zonder meer aan. Da's ook dom.
Euuh... lees je wel wat er geschreven wordt?

De ironie...
pi_174028302
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:10 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

Euuh... lees je wel wat er geschreven wordt?

De ironie...
Dat jij een slechte ervaring hebt, en iemand op Fb zegt natuurlijk heel weinig. Er staan enorm veel positieve ervaringen op, die kun je niet zomaar wegpoetsen.
pi_174028350
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:12 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat jij een slechte ervaring hebt, en iemand op Fb zegt natuurlijk heel weinig. Er staan enorm veel positieve ervaringen op, die kun je niet zomaar wegpoetsen.
Jij stelt dat je niet zomaar moet geloven wat er op sociale media staat en tegelijkertijd beweer je dat je de positieve recensies niet 'weg kunt poetsen'.

Ik mis de logica.
pi_174028357
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:10 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

Euuh... lees je wel wat er geschreven wordt?

De ironie...
een man een man, een woord een woord...

Welke idiote conclusie meen jij aan die woorden te kunnen ophangen?
pi_174028429
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:14 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

Jij stelt dat je niet zomaar moet geloven wat er op sociale media staat en tegelijkertijd beweer je dat je de positieve recensies niet 'weg kunt poetsen'.

Ik mis de logica.
Als je de negatieve berichten serieus neemt, moet je ook de positieve meenemen.
pi_174028591
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:17 schreef mootie het volgende:

[..]

Als je de negatieve berichten serieus neemt, moet je ook de positieve meenemen.
Een zakelijke deal van duizenden euro's is te vergelijken met een taxiritje (met een bevriende chauffeur)?

Je stelt dat ik idiote conclusies trek en tegelijkertijd beweer je dat je negatieve berichten serieus moet nemen.

Het kan mij niet schelen wat anderen van het bedrijf vinden. Op basis van mijn ervaring weet ik voldoende. Ik heb geen enkel bewijs dat de positieve recensies oprecht en eerlijk zijn.
pi_174028627
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:24 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

Een zakelijke deal van duizenden euro's is te vergelijken met een taxiritje (met een bevriende chauffeur)?

Je stelt dat ik idiote conclusies trek en tegelijkertijd beweer je dat je negatieve berichten serieus moet nemen.

Het kan mij niet schelen wat anderen van het bedrijf vinden. Op basis van mijn ervaring weet ik voldoende. Ik heb geen enkel bewijs dat de positieve recensies oprecht en eerlijk zijn.
Waar haal je die zakelijke deal van duizenden euro's vandaan?
pi_174028646
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:25 schreef mootie het volgende:

[..]

Waar haal je die zakelijke deal van duizenden euro's vandaan?
Uit eigen ervaring.
pi_174028700
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 22:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Maar met een schampschot belandt je toch niet 3-5 meter ver in een greppel?

Dan klap je imo toch neer het gras?
duidelijk nog nooit een voetganger geraakt. Die vliegen bizar ver :@
pi_174033156
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:28 schreef rival het volgende:

[..]

duidelijk nog nooit een voetganger geraakt. Die vliegen bizar ver :@
Want iedereen hier moet op z'n minst een paar keer mensen de lucht in hebben laten vliegen met hun auto?
´
pi_174034401
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 15:56 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Want iedereen hier moet op z'n minst een paar keer mensen de lucht in hebben laten vliegen met hun auto?
Ze springen hier altijd net op tijd aan de kant.
pi_174034438
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 17:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ze springen hier altijd net op tijd aan de kant.
Ik doe altijd heel hard mijn best maar met de fiets is dat toch best moeilijk.
´
pi_174034807
Dorpen rouwen om geliefde Ellen..

PESSE - De Drentse dorpen Pesse en Spier zijn in diepe rouw gedompeld na het verschrikkelijke ongeval dat dit weekend de 18-jarige Ellen Drost uit Pesse het leven kostte. Ze werd zo goed als zeker geraakt door een taxibus die bezoekers van een schuurfeest op zou pikken in Spier. Het onderzoek naar haar dood is nog in volle gang.

> Ze had veel vrienden. Wat een verdriet! Wat is er gebeurd? Het lijkt erop dat ze aan de verkeerde kant van de weg stond. Maar er wordt van alles gezegd.”

> Haar collega Kim Oosterveld (19) woont vlakbij de boerderij waar het schuurfeest was. „Ik was er ook, en heb haar nog gezien rond twee uur. Ze was niet dronken. Het was buiten wel mistig die avond.”

> De familie waar het schuurfeest in Spier gehouden werd, zitvol vragen. Hoe kon het dat ze op die plek is beland? klinkt het bij de poort. [Telegraaf]

Zoveel vrienden, zo geliefd.. leest toch een beetje raar als je weet dat ze alleen was op een plek waar ze niet had moeten zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kim-Holland op 27-09-2017 17:24:05 ]
´
  woensdag 27 september 2017 @ 17:25:14 #200
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_174034923
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 17:18 schreef Kim-Holland het volgende:
Dorpen rouwen om geliefde Ellen..

PESSE - De Drentse dorpen Pesse en Spier zijn in diepe rouw gedompeld na het verschrikkelijke ongeval dat dit weekend de 18-jarige Ellen Drost uit Pesse het leven kostte. Ze werd zo goed als zeker geraakt door een taxibus die bezoekers van een schuurfeest op zou pikken in Spier. Het onderzoek naar haar dood is nog in volle gang.

> Ze had veel vrienden. Wat een verdriet! Wat is er gebeurd? Het lijkt erop dat ze aan de verkeerde kant van de weg stond. Maar er wordt van alles gezegd.”

> Haar collega Kim Oosterveld (19) woont vlakbij de boerderij waar het schuurfeest was. „Ik was er ook, en heb haar nog gezien rond twee uur. Ze was niet dronken. Het was buiten wel mistig die avond.”

> De familie waar het schuurfeest in Spier gehouden werd, zitvol vragen. Hoe kon het dat ze op die plek is beland? klinkt het bij de poort. [Telegraaf]

Zoveel vrienden, zo geliefd.. leest toch een beetje raar als je weet dat ze alleen was op een plek waar ze niet had moeten zijn.
Voor de 100e keer : :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')