Klopt.quote:Op dinsdag 26 september 2017 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
mooi frontseinenplaatje van internet gejat.
twitter:ProRail twitterde op dinsdag 26-09-2017 om 13:49:53 Met dank aan goed lobbywerk uit #Grou en #Jirnsum, groetjes aan @Gemeente_Zwolle en wethouder @edanker 😉 https://t.co/ddwnpbxaNc reageer retweet
niet? Ik check altijd voor iedere trein die ik rij in en uit voor het geval dat....quote:
Slimquote:Op dinsdag 26 september 2017 21:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet? Ik check altijd voor iedere trein die ik rij in en uit voor het geval dat....
Inderdaad... Ze hebben net een bak vol geld gehad voor uitbreidingen aan het emplacement, een dive-under, viersporigheid tussen Zwolle en Herfte en een super-de-luxe ingepast RGS-opstelterrein met grondwaterfolie en een (jawel...) fecaliënspoor.quote:
Ik stel voor om de topictitel ook te veranderenquote:Op dinsdag 26 september 2017 21:24 schreef Peterselieman het volgende:
Zwolle wil dat het station Zwolle Centraal gaat heten. Wereldstation Grou-Jirnsum is hun al voorgegaan
[ afbeelding ]twitter:ProRail twitterde op dinsdag 26-09-2017 om 13:49:53 Met dank aan goed lobbywerk uit #Grou en #Jirnsum, groetjes aan @Gemeente_Zwolle en wethouder @edanker 😉 https://t.co/ddwnpbxaNc reageer retweet
Nuance, details... En nog steeds geen reden voor Zwolle Centraal. Overigens betekent dit de komende weken vast wel weer wat Kamervragen beantwooorden . Waarschijnlijk iets als "1. JA, 2. NEE, 3. NEE, 4. Bij deze.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:57 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Dubbele tweesporigheid, geen viersporigheid.
Salatrel, was je weer vergeten de ventilatie aan te zetten? Ik weet wel dat er boven het knopje 'verwarming' staat, maar dat is toch echt de ventilatiequote:Op dinsdag 26 september 2017 22:18 schreef RokStarr het volgende:
Vanochtend weer gezellig druk in de Sprinter Den Haag - Dordrecht, leek wel veevervoer... Hebben die SGMm's in de stukken met de deuren geen airco ofzo? En dan stonk t ook nog
SGMm heeft überhaupt geen aircoquote:Op dinsdag 26 september 2017 22:18 schreef RokStarr het volgende:
Vanochtend weer gezellig druk in de Sprinter Den Haag - Dordrecht, leek wel veevervoer... Hebben die SGMm's in de stukken met de deuren geen airco ofzo? En dan stonk t ook nog
En VRKEHEO niet te vergetenquote:Op dinsdag 26 september 2017 22:23 schreef MTL het volgende:
Maar wel ventilatie, die werkt ook op de balkons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
kon je niet schreeuwen dat de ramen open moesten?quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:24 schreef RokStarr het volgende:
Dan deed die ventilatie niks vrees ik... Leek wel een sauna
Kwam zwaar bezweet aan op Delft
Die lui moeten eens een treinkaartje gaan kopen. Lees hierboven dat ze vertikken om in te checken en ermee wegkomen dat ze zwartrijden.quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:21 schreef dennistd het volgende:
[..]
SGMm heeft überhaupt geen airco
edit: voordat die lui die altijd voorin willen zitten gaan zeuren, in de cabine zit wel airco ja
"Details zijn niet belangrijk", en hij sneed 20 centimeter aan vlees rondom de infectie weg.quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:20 schreef Goverman het volgende:
[..]
Nuance, details... En nog steeds geen reden voor Zwolle Centraal.
Bashir is weg dus welke linkse rakker het nu moet zijn, geen idquote:Op dinsdag 26 september 2017 22:20 schreef Goverman het volgende:
[..]
Nuance, details... En nog steeds geen reden voor Zwolle Centraal. Overigens betekent dit de komende weken vast wel weer wat Kamervragen beantwooorden . Waarschijnlijk iets als "1. JA, 2. NEE, 3. NEE, 4. Bij deze.
Wie raadt wat de vragen zijn? En bonuspunten voor wie de vragensteller raadt...
quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:29 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Maar nee, daarvoor is toch gewoon een meetbaar iets? Zoveel reizigers per dag? Volgens mij komt het daar nog lang niet aan.
quote:Een stad mag haar treinstation niet zomaar de toevoeging Centraal geven. Er bestaat een lijst van criteria waaraan moeten worden voldaan, laat de NS weten. Zo moeten er dagelijks voldoende reizigers in- en uitstappen en moet het station een belangrijk spoorwegknooppunt zijn. Ook dient er regelmatig een internationale trein te stoppen. Absolute minimumvoorwaarden heeft de NS niet: de 'commissie stationsnamen' oordeelt van geval tot geval. De NS meldt het verzoek van Zwolle 'niet onwelwillend' te behandelen.
Viersporig baanvak of 2xdubbelspoor baanvak gaat echt nergens over. Het zijn vier sporen. In mijn Rijkswaterstaattijd hadden we deze discussie overigens ook steeds: het verschil tussen rijBANEN en rijSTROKEN, dus ik snap hem wel.quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:29 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
"Details zijn niet belangrijk", en hij sneed 20 centimeter aan vlees rondom de infectie weg.
Maar nee, daarvoor is toch gewoon een meetbaar iets? Zoveel reizigers per dag? Volgens mij komt het daar nog lang niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |