abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174275636
registreer om deze reclame te verbergen
En DM'en hoeft niet. Ik mag prima mijn mening hebben, leer daar mee omgaan. Je bent gewoon n van de weinigen die er zo over denkt en daar hebben mensen een mening over.
pi_174275708
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 10:33 schreef Krollie het volgende:
Ik gebruik hem voor FOK!, WhatsApp, Twitter, Facebook, YouTube
Van het spul wat je opnoemt gebruik ik alleen fok en youtube, maar die werken beiden zoveel fijner op een groot scherm met muis en toetsenbord dan op zo'n flutschermpje waarop je met je vingertjes moet gaan zitten kutten.
Veel meer overzicht, veel sneller kunnen schakelen tussen verschillende screens, veel sneller en fijner typen. Internet op je telefoon zuigt gewoon, niet voor niks dat in een kantooromgevingen nog steeds pc's staan opgesteld en dat niet iedereen op een foon/tablet zit te werken. Het is echt behelpen, net als een campingstoeltje.
Op maandag 9 oktober 2017 20:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Geschiedenis wordt geschreven door overwinnaars. Het eerste slachtoffer in een oorlog is de waarheid.
pi_174275781
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 10:39 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Van het spul wat je opnoemt gebruik ik alleen fok en youtube, maar die werken beiden zoveel fijner op een groot scherm met muis en toetsenbord dan op zo'n flutschermpje waarop je met je vingertjes moet gaan zitten kutten.
Veel meer overzicht, veel sneller kunnen schakelen tussen verschillende screens, veel sneller en fijner typen. Internet op je telefoon zuigt gewoon, niet voor niks dat in een kantooromgevingen nog steeds pc's staan opgesteld en dat niet iedereen op een foon/tablet zit te werken. Het is echt behelpen, net als een campingstoeltje.
Ik wou dat ik een goede computer had...
  zondag 8 oktober 2017 @ 15:49:08 #154
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_174280939
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:58 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dus nu jij een nokia hebt heeft niemand meer een mobiel in zijn handen in de kroeg. Ga ik ook maar eens doen.

Een mobiel in de kroeg wordt wel eens gebruikt, maar alleen om iets te presenteren. Ook heel handig voor discussies over wie in welke film zat.
Het is zoals vele mensen zeggen maar net voor waar je het wil gaan gebruiken en hoe goed je zelf bent van geest om zogenaamd iedere keer je mobiel te checken.
Dat opzoeken van informatie gebeurt nog massaal hoor, precies om de redenen die jij aanhaalt, voornamelijk films, muiziek en allerlei weetjes. Er is zelfs een laptop in een hoekje van de bar waar de kastelein iets kan opzoeken of desnoods via de muziekcomputer. Echter gaan sommigen helemaal op in hun chat en zitten ze afgesloten van de buitenwereld naar hun schermpje te staren. Dan kun je natuurlijk rekenen op een opmerking in de trant van: "H, gezellig dat je er ook bent! :D ".
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_174292101
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 10:35 schreef Krollie het volgende:
En DM'en hoeft niet. Ik mag prima mijn mening hebben, leer daar mee omgaan. Je bent gewoon n van de weinigen die er zo over denkt en daar hebben mensen een mening over.
Je mag inderdaad je mening hebben. Maar lees het topic eens terug en zie hoe je in alle reacties reageerde en mij dom noemt omdat jij niet begrijpt dat ik niks met mobiele telefoons heb.

Het lijkt er meer op dat jij er niet mee om kan gaan dat ik niks met mobiele telefoons heb.
pi_174295337
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 23:52 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

Je mag inderdaad je mening hebben. Maar lees het topic eens terug en zie hoe je in alle reacties reageerde en mij dom noemt omdat jij niet begrijpt dat ik niks met mobiele telefoons heb.

Het lijkt er meer op dat jij er niet mee om kan gaan dat ik niks met mobiele telefoons heb.
Dat laatste klopt.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')