abonnement Unibet Coolblue
pi_174007873
quote:
Over the weekend, a user on Twitter pointed out that two of Showtime’s websites had a script running in the background that’s used to hijack visitors’ CPUs to mine cryptocurrency. Other users and outlets later confirmed that the code was present. Now it’s gone, and Showtime refuses to answer questions.
Lees meer..

Coinhive biedt zijn gebruiker JavaScripts aan om een miner op hun website te zetten. Vinden jullie als bezoeker van zo'n website dit prima als vervanging voor ads of zien jullie liever ads. Buitenom dat het op de website van Showtime werk was van een hacker.

Poll: Coinhive
Done
Not done
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

TS begint: Zolang het geen 100% van mijn CPU zou trekken, zie ik geen probleem. Maar tot nu toe is dat wel zo geloof ik.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_174007929
Tenminste beter dan die sneeuwvlokken in Fok forum header. Die vreten 100% van je CPU.
  dinsdag 26 september 2017 @ 15:12:21 #3
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_174008088
De reden om een adblocker te gebruiken zijn:
- Irritante banners
- Tracking
- Dataverkeer

Hoeveel dataverkeer coinhive kost weet ik niet maar het wint in ieder geval al op 2 punten in ruil voor wat rekenkracht. Prima alternatief dus.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')