abonnement Unibet Coolblue
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:32:49 #26
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174119669
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:27 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Ik zou wel een sekte willen oprichten. Wie heeft advies hoe je kan beginnen?
Probeer het eens in BNW :Y.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 4 oktober 2017 @ 10:30:18 #27
370659 Elvenpath
Live life to its fullest
pi_174183786
Wellicht en grappig verhaal over een mogelijke sekte (het was officieel geen sekte volgens hen maar het was wel creepy).

Jaren geleden gaf ik mijn moeder voor haar verjaardag een cursus Reiki cadeau. Als snel gaf ze via deze stichting veel geld uit aan allerlei cursussen waarmee ze binnen mum van tijd reiki master werd. Ze wou graag dat ik een keertje meekwam naar een huiskamermeeting. Ikzelf ben altijd zeer sceptisch. De leider van de groep zou bijv. kanker in een vergevorderd stadium hebben. Doktoren waren zeer verbaast over hoe de leider nog rond kon lopen en het was een medisch wonder etc. Ik keek naar de 'leider' en zag een zeer gezond iemand. Overgewicht, veel jaar, make-up etc. Dus ik vroeg meteen naar dokterspapieren waaruit bleek dat diegene wel echt kanker had want het leek me sterk. Mijn moeder kon dit soort vragen niet waarderen... :{

Uiteindelijk ging ik na veel zeiken van mijn moeder mee naar een huiskamer meeting. Het vond plaats in een kleine woning die de stichting huurde. Hoe de stichting dit kon betalen wist ik niet (hoewel ze wel veel cursussen aanboden waarbij je in ruil voor een paar honderd euro reiki master kon worden of iets). We gingen in de woonkamer zitten en moesten de ogen dichtdoen terwijl de leider balsem op ons voorhoofd deed en een verhaal vertelde over engelen die ze in haar droom had gezien. Ik ben na de meeting naar nooit meer heen geweest. Het was een zeer rare ervaring :{w
pi_174183852
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:27 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Ik zou wel een sekte willen oprichten. Wie heeft advies hoe je kan beginnen?
Zorgen dat je een charismatische leider kunt zijn.
pi_174184205
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

Probeer het eens in BNW :Y.
Grappig
pi_174185000
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:47 schreef Apekoek het volgende:
Sektes zijn voor zwakzinnigen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')