abonnement Unibet Coolblue
pi_174003744
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174003759
Ja, PoGo is down.
Nee, we weten niet waarom.
Ja, we hopen op EX raids en Gen 3.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174003849
EX raids?

Al gevonden, nm. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_174003879
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
EX raids?
Mewtwo, special invite raids.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174003925
HYPED
pi_174004036
Stel je voor gen 3 😀
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_174004099
Triple XP beast mode AAN dan
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174004100
*toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk* *toenk*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174004109
_O- gaat echt tegenvallen straks als het niet Gen 3 is. Huilen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 26 september 2017 @ 11:56:00 #10
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_174004164
Niemand verwacht toch serieus gen 3? De soundfiles voor gen 3 zitten er nog niet in. Dat zou dan nu direct gepushed en gereleased moeten worden.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 september 2017 @ 11:57:25 #11
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174004189
Gewoon je kans grijpen en de Google server in Amsterdam hacken om gen3 te releasen :{w
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174004207
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:52 schreef Debsterr het volgende:
Triple XP beast mode AAN dan
Lucky egg erbij x6
pi_174004217
Enig idee hoe lang dit duurt?
pi_174004230
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:56 schreef Rabieluh het volgende:
Niemand verwacht toch serieus gen 3? De soundfiles voor gen 3 zitten er nog niet in. Dat zou dan nu direct gepushed en gereleased moeten worden.
De hype is wel groot. Maar we zullen het vanzelf zien :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174004233
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:58 schreef lytsewiete het volgende:
Enig idee hoe lang dit duurt?
5 minuten. Of langer.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174004249
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:56 schreef Rabieluh het volgende:
Niemand verwacht toch serieus gen 3? De soundfiles voor gen 3 zitten er nog niet in. Dat zou dan nu direct gepushed en gereleased moeten worden.
Nouja anders slaat die tripple xp bonus voor nieuwe pokemon ook nergens op.
pi_174004254
Als de boel over een uur of twee maar weer loopt, mijn eibroedplan, wat doe je. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_174004491
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:00 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Nouja anders slaat die tripple xp bonus voor nieuwe pokemon ook nergens op.
Voor nieuwe spelers scheelt dat een stuk die deze week hun Dex gaan vullen. Events hoeven niet alleen interessant te zijn voor spelers vanaf het eerste uur.
pi_174004507
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:14 schreef pixarnl het volgende:

[..]

Voor nieuwe spelers scheelt dat een stuk die deze week hun Dex gaan vullen. Events hoeven niet alleen interessant te zijn voor spelers vanaf het eerste uur.
Ik zit al op 7 in de afgelopen dagen *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174004598
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:14 schreef pixarnl het volgende:

[..]

Voor nieuwe spelers scheelt dat een stuk die deze week hun Dex gaan vullen. Events hoeven niet alleen interessant te zijn voor spelers vanaf het eerste uur.
Het hoeft niet, maar als je grootste spelersbase, die er al de meeste uren en soms geld in hebben zitten, nagenoeg geen voordeel hebben van een deel van een event, is dat wel wat zuur he.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174004611
Op twitter staat dat het gewoon server problemen zijn. Geeft Niantic aan
Vici, Vidi, Veni!
pi_174004625
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:00 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Nouja anders slaat die tripple xp bonus voor nieuwe pokemon ook nergens op.
Voor mij dus wel moet er nog 100

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:16 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik zit al op 7 in de afgelopen dagen *O*
hehe ik gooi binnrkort een lucky egg aan en heb 16 nieuwe evolves klaar staan :P
Vici, Vidi, Veni!
pi_174004673
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:22 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Het hoeft niet, maar als je grootste spelersbase, die er al de meeste uren en soms geld in hebben zitten, nagenoeg geen voordeel hebben van een deel van een event, is dat wel wat zuur he.
Dubbel XP komt misschien met Halloween wel weer. Ik ben blij met de dubbel stardust in ieder geval. XP is leuk, maar stardust is wat ik nu het meeste nodig heb.
pi_174004682
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:27 schreef pixarnl het volgende:

[..]

Dubbel XP komt misschien met Halloween wel weer. Ik ben blij met de dubbel stardust in ieder geval. XP is leuk, maar stardust is wat ik nu het meeste nodig heb.
Ja klopt, is ook allemaal prima, maar dan mogen we het toch wel jammer vinden dat we weinig aan die triple bonus hebben :)? Ik kan alles gebruiken!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174004725
Kom op Niantic, fix die shit! Moet zo werken...
pi_174004813
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:28 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ja klopt, is ook allemaal prima, maar dan mogen we het toch wel jammer vinden dat we weinig aan die triple bonus hebben :)? Ik kan alles gebruiken!
Dat is zeker waar. Had ook liever dubbel xp voor alles, dan alleen die triple hoor. Heb 92 pidgeys klaar staan, 27 rattata en 19 sentret. Met de rest (weelde, poliwag en zo) er bij, heb ik genoeg om een uur lang te evolven. Dubbel xp en eitjes aan en een uur lang gaan!
Vici, Vidi, Veni!
pi_174004829
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:37 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Dat is zeker waar. Had ook liever dubbel xp voor alles, dan alleen die triple hoor. Heb 92 pidgeys klaar staan, 27 rattata en 19 sentret. Met de rest (weelde, poliwag en zo) er bij, heb ik genoeg om een uur lang te evolven. Dubbel xp en eitjes aan en een uur lang gaan!
Ik heb geloof ik al zo'n 300 trash pokies klaar staan voor evolve sessies :') als ik doorspaar tot Halloween moet ik m'n tas maar flink uitbreiden haha.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174004837
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:37 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Dat is zeker waar. Had ook liever dubbel xp voor alles, dan alleen die triple hoor. Heb 92 pidgeys klaar staan, 27 rattata en 19 sentret. Met de rest (weelde, poliwag en zo) er bij, heb ik genoeg om een uur lang te evolven. Dubbel xp en eitjes aan en een uur lang gaan!
Mja zo bizar veel is dat ook weer niet :D Ik kan in een dag genoeg bij elkaar krijgen voor en evolvesessie van een half uur. Zeker met gebruik van die ananasjes.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174004876
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mja zo bizar veel is dat ook weer niet :D Ik kan in een dag genoeg bij elkaar krijgen voor en evolvesessie van een half uur. Zeker met gebruik van die ananasjes.
Dat kan ik dus niet. Betekent dat je of op een betere plek woont of werkt, of dat je veel meer tijd hebt dan ik
Vici, Vidi, Veni!
pi_174004888
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:41 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Dat kan ik dus niet. Betekent dat je of op een betere plek woont of werkt, of dat je veel meer tijd hebt dan ik
Atm beiden denk ik :D

Maar als ik een paar uur "erbij" pokemon en dus alles vang wat ik onderweg tegenkom, dan gaat het hier wel echt heel snel ja :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174004921
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Atm beiden denk ik :D

Maar als ik een paar uur "erbij" pokemon en dus alles vang wat ik onderweg tegenkom, dan gaat het hier wel echt heel snel ja :Y
haha ja helaas hier niet. 1 spawnen er maar 2 pokemons hier om dit gebouw. 2 heb ik geen stops/gyms in de buurt, dus kom ik vanzelf ballen te kort, 3 thuis kan ik nergens bij (pokemons/stops) 4 kleine van 6 maanden en werk 10 uur per dag....tja dan houdt het op haha
Vici, Vidi, Veni!
pi_174005363
WE DOEN HET WEER
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174005375
Of toch niet :')
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174005419
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 september 2017 13:07 schreef Debsterr het volgende:
Of toch niet :')
Blij met een dooie Pidgey. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_174005438
Hier doet ie het wel
Vici, Vidi, Veni!
pi_174005449
Jep ben er ook weer in.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174006128
Continu error.
pi_174006858
Ben ik de enige die hier last van heeft?
pi_174006889
Werkt bij mij ook niet
pi_174006895
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:09 schreef lytsewiete het volgende:
Ben ik de enige die hier last van heeft?
Nope heel PoGo spelend aarde!

Iemand trouwens nog een map voor Rome?
pi_174007727
Werkt het nu al?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 26 september 2017 @ 14:58:07 #42
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174007776
Stom dat op Android die spoof niet meer werkt en op iPhone wel.

Heb nu vies mazzel met die gym voor de deur anders zou ik niet meer spelen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_174008041
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stom dat op Android die spoof niet meer werkt en op iPhone wel.

Heb nu vies mazzel met die gym voor de deur anders zou ik niet meer spelen.
:')
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 september 2017 @ 15:13:06 #44
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174008103
* Nattekat zet Dr.Mikey op de zwarte lijst
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 26 september 2017 @ 15:21:29 #45
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174008263
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:13 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat zet Dr.Mikey op de zwarte lijst
Het werkt niet meer hé gebruikte sowieso niet veel alleen in me eigen buurt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_174008324
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:21 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Het werkt niet meer hé gebruikte sowieso niet veel alleen in me eigen buurt.
Juist in je eigen buurt ken je toch lekker lopen?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 september 2017 @ 15:24:26 #47
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174008336
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:21 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Het werkt niet meer hé gebruikte sowieso niet veel alleen in me eigen buurt.
Eens een spoofmongool altijd een spoofmongool :)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174008386
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:24 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Juist in je eigen buurt ken je toch lekker lopen?
Haha ja idd...klinkt heel gek. De gyms/stops in mijn eigen buurt zijn juist te gyms waar ik vaak zelf kom. Er zijn juist heel veel andere gyms verder weg waar ik nog nooit ben geweest.
Vici, Vidi, Veni!
pi_174008693
Nee, alleen je eigen gyms spoofen. Dan is het goed he :')
pi_174008804
Hier gaf iemand in de appgroep toe mensen gecycled (met ander account wippen voor een eigen plekkie) te hebben. Hij maakt als troost baklava :D.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator dinsdag 26 september 2017 @ 16:32:28 #51
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174009667
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:42 schreef muhahaha het volgende:
Nee, alleen je eigen gyms spoofen. Dan is het goed he :')
  dinsdag 26 september 2017 @ 17:49:38 #52
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174011138
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:21 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Het werkt niet meer hé gebruikte sowieso niet veel alleen in me eigen buurt.
Maar da's ook niet slim.. in de buurt kan je immers makkelijk zelf doen.
Ik zou dan ergens in Kijkduin of op Texel spoofen, kanje in elk geval meer zeldzame pokemon vangen, Unown bijv.
Of tijdens die events in Oberhausen en Amstelveen...
En regionals proberen te vinden.

Wel klote die errors vandaag, gym veroveren kostte echt enorm veel moeite en moest het programma ook regelmatig opnieuw opstarten.
Gyms draaien had ie ook al moeite mee en toen een 5km ei uitkwam kreeg ik dat niet eens te zien.
Wel weer een 10KM ei erbij.. en 2 2km eieren.
Die 2km eieren heb ik ook al 1 larvitar en 2 chanseys uit gekregen dus dat was wel fijn.
Die 10KM eieren geven nu kennelijk vooral Sudowoodoo en Aerodactyl.
pi_174012152
Je hebt tenminste nog iets kunnen doen, ik loop nu 50 coins mis ;(
  Moderator dinsdag 26 september 2017 @ 18:42:22 #54
42184 crew  DaMart
pi_174012219
Het is te lang goed gegaan met de servers... inloggen is nog moeilijker dan een ex-raid pass krijgen nu :').
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_174012428
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 18:42 schreef DaMart het volgende:
Het is te lang goed gegaan met de servers... inloggen is nog moeilijker dan een ex-raid pass krijgen nu :').
Hier werkt alles weer
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 26 september 2017 @ 18:56:02 #56
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174012516
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 18:39 schreef muhahaha het volgende:
Je hebt tenminste nog iets kunnen doen, ik loop nu 50 coins mis ;(
Mazzel gehad met gyms die nog niet vol waren en toevallig een collega Valor die wel 2 gyms kon neerhalen waar ik ook bij in de buurt was.
Het duurde bij mij langer om een pokemon in een van die gyms te zetten dan dat hij die andere gym neer wist te halen :o
Maar goed, door die errors zullen ze er ook minder snel uitgevochten worden gok ik.
Heb wel kilometers gemist vandaag, maar met driften gaan de kilometers soms sneller dan met echt lopen _O-
  Moderator dinsdag 26 september 2017 @ 19:19:15 #57
42184 crew  DaMart
pi_174013101
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 18:51 schreef Wantie het volgende:

[..]

Hier werkt alles weer
Ik kan niet inloggen... maar ja, Niantic heeft ook iets tegen mensen met een PTC-account volgens mij... ter compensatie wil ik gewoon een gratis Mewtwo in mijn pokedex hebben :+.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_174013441
Daar gaat mn gratis raidpas ;(
pi_174013565
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 19:33 schreef muhahaha het volgende:
Daar gaat mn gratis raidpas ;(
Morgen 2? Of liep je al 1 achter?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174013903
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 september 2017 19:37 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Morgen 2? Of liep je al 1 achter?
Ik liep er 1 achter. Heb er 1 op zak en moet er nog 1 spinnen maar het spel doet het nog steeds niet ;(
  Moderator dinsdag 26 september 2017 @ 19:52:43 #61
155227 crew  Guppy
dus
pi_174014011
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 19:19 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik kan niet inloggen... maar ja, Niantic heeft ook iets tegen mensen met een PTC-account volgens mij... ter compensatie wil ik gewoon een gratis Mewtwo in mijn pokedex hebben :+.
Het ligt dus niet aan mij ;(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Moderator dinsdag 26 september 2017 @ 20:05:11 #62
42184 crew  DaMart
pi_174014404
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 19:52 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Het ligt dus niet aan mij ;(
Nee, het ligt aan Failantic die niet weten hoe ze gameservers online moeten houden ;).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_174014489
Zou ik een tegoed van 150 coins kunnen krijgen? :P
pi_174014965
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 20:07 schreef muhahaha het volgende:
Zou ik een tegoed van 150 coins kunnen krijgen? :P
Nee, hooguit dat het event wordt verlengd..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174017574
Tot wannneer loopt het eigenlijk?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174019067
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 21:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tot wannneer loopt het eigenlijk?
2 oktober
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174020159
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 22:01 schreef Wantie het volgende:

[..]

2 oktober
Thanks! Dan hoef ik nog geen halve evolveset te doen om er nog snel een nieuwe bij te krijgen *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174024282
Event wordt met een dag verlengd na de problemen van gisteren, aldus de PoGo-pagina op Facebook:

quote:
Early this morning, we discovered an issue which prevented several players from logging into the game. After working with our partners, we were able to resolve the issue and can now confirm that login functionality has fully stabilized.
As a result of this outage, the equinox celebration will be extended by 24-hours and will now end at 1:00 P.M. PDT on October 3. We greatly appreciate your patience and hope to see you out and about earning Stardust and hatching Eggs.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_174024425
Gisteravond hebben een aantal spelers uit de Appgroep een EX raid pass ontvangen. Potver, ik moest zonodig voetbal kijken.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_174024685
ben benieuwd.,...wil 1 mewtwo, daarna maakt het mij niet echt meer uit haha.
Heb weinig geluk met eitjes tot nu toe.
3x Exeggcute,2x slowpoke, Togepi, Mankey, Sudowoodo. Alleen maar dat soort.
Nou is 1 slowpoke wel 98% en de togepi 96% das wel leuk, maar voor de rest prut.

Ooh ja 1 Larvitar van 89 %
Vici, Vidi, Veni!
  woensdag 27 september 2017 @ 08:34:41 #71
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_174024810
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 08:16 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
ben benieuwd.,...wil 1 mewtwo, daarna maakt het mij niet echt meer uit haha.
Heb weinig geluk met eitjes tot nu toe.
3x Exeggcute,2x slowpoke, Togepi, Mankey, Sudowoodo. Alleen maar dat soort.
Nou is 1 slowpoke wel 98% en de togepi 96% das wel leuk, maar voor de rest prut.

Ooh ja 1 Larvitar van 89 %
Wel uit 2km eieren of zelfs dat niet? Zelf krijg ik namelijk geen 2km eieren.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_174024859
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 19:49 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik liep er 1 achter. Heb er 1 op zak en moet er nog 1 spinnen maar het spel doet het nog steeds niet ;(
Meh. Maar las wel ergens dat als je issues hebt met een raid pass, je ze kan contacten. Misschien toch proberen?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174024876
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 07:27 schreef Madhouse11 het volgende:
Gisteravond hebben een aantal spelers uit de Appgroep een EX raid pass ontvangen. Potver, ik moest zonodig voetbal kijken.
Moet je er direct op reageren dan? Als je een uitnodiging krijgt lijkt het me toch dat het niet uit maakt of je die meteen bekijkt of een halve dag later? Of krijg je hem als je aan een gym draait?
pi_174025230
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 08:42 schreef pixarnl het volgende:

[..]

Moet je er direct op reageren dan? Als je een uitnodiging krijgt lijkt het me toch dat het niet uit maakt of je die meteen bekijkt of een halve dag later? Of krijg je hem als je aan een gym draait?
Woehaaa. Ik had de app nog niet geopend vandaag. Toen ik hem opende kreeg ik ook een EX Raid pass. Bij de bewuste Gym heb ik afgelopen weekend voor het eerst een Raid gedaan. Ik mag aankomende zondag proberen om Mewtwo te vangen.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_174025409
quote:
9s.gif Op woensdag 27 september 2017 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Wel uit 2km eieren of zelfs dat niet? Zelf krijg ik namelijk geen 2km eieren.
Ja had er nog wat staan. Nu heb ik wat nieuwe...ongeveer 2 2km, 2 5km en 2 10km eieren
Vici, Vidi, Veni!
  woensdag 27 september 2017 @ 09:40:20 #76
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_174025510
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 09:30 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Ja had er nog wat staan. Nu heb ik wat nieuwe...ongeveer 2 2km, 2 5km en 2 10km eieren
Hier 1 2km, 3 5km en 3 10km gehad.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_174025746
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 19:49 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik liep er 1 achter. Heb er 1 op zak en moet er nog 1 spinnen maar het spel doet het nog steeds niet ;(
Je kan maar 1 gratis Raid pass hebben he. Pas als je die gebruikt, kan je weer spinnen voor een gratis pass.

Ik heb nog geen EX pass gehad jammer genoeg... Wel bijna alle gyms in Zoetermeer al gehad.

[ Bericht 6% gewijzigd door HostiHawaii op 27-09-2017 10:05:14 ]
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_174026072
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 09:58 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

Je kan maar 1 gratis Raid pass hebben he. Pas als je die gebruikt, kan je weer spinnen voor een gratis pass.

Ik heb nog geen EX pass gehad jammer genoeg... Wel bijna alle gyms in Zoetermeer al gehad.
Die van mij betreft een Gym in een recreatiegebied in Zaanstad. Dus het is niet alleen Amstelveen/Zoetermeer.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_174026130
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 09:58 schreef HostiHawaii het volgende:

Je kan maar 1 gratis Raid pass hebben he. Pas als je die gebruikt, kan je weer spinnen voor een gratis pass.

Ik heb nog geen EX pass gehad jammer genoeg... Wel bijna alle gyms in Zoetermeer al gehad.
8)7

Serieus, denk je nou echt dat ik dat nog niet weet?
pi_174026139
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 10:22 schreef Madhouse11 het volgende:

[..]

Die van mij betreft een Gym in een recreatiegebied in Zaanstad. Dus het is niet alleen Amstelveen/Zoetermeer.
Afwachten dus. Ben benieuwd. Ik woon in Zoetermeer, vandaar dat ik ze allemaal bijna gehad heb. ;) Niet omdat er toen een event was. :)
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_174026152
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 10:26 schreef muhahaha het volgende:

[..]

8)7

Serieus, denk je nou echt dat ik dat nog niet weet?
quote:
Heb er 1 op zak en moet er nog 1 spinnen maar het spel doet het nog steeds niet ;(
Als ik het zo lees, dan JA.

1 op zak en 1 spinnen, simpel rekensommetje. 1+1=2 en je kan maar 1 free pass in je inventory hebben. Zo lees ik het. Als je wat anders bedoeld, dan excuses maar dan had je het beter kunnen formuleren. :)
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_174026467
Oke ik zal het helemaal uitkouwen voor je.

Ik heb er 1 op zak
Ik moet 1 raid doen
Daarna moet ik er 1 uit een gymstop halen
pi_174027522
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 10:47 schreef muhahaha het volgende:
Oke ik zal het helemaal uitkouwen voor je.

Ik heb er 1 op zak
Ik moet 1 raid doen
Daarna moet ik er 1 uit een gymstop halen
Helder. :P Mea Culpa.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_174031652
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:48 schreef Debsterr het volgende:
Hier gaf iemand in de appgroep toe mensen gecycled (met ander account wippen voor een eigen plekkie) te hebben. Hij maakt als troost baklava :D.
Daar gaan we van genieten van die Baklava
pi_174031968
quote:
12s.gif Op woensdag 27 september 2017 14:51 schreef Manonster het volgende:

[..]

Daar gaan we van genieten van die Baklava
EUJS :D m'n cover is blown :D
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174033555
Ik heb echt bizar veel mazzel gehad dat juist de Gym waar ik 1 van mijn maximaal 4 raids de afgelopen weken heb gedaan is uitgekozen als Gym waar de EX raid zal plaatsvinden. Er zijn in de Whatsapp-groep heel veel spelers die dagelijks een paar Entei raids doen en 20+ Gyms hebben gehad, maar deze niet. gnignigni
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_174033851
Nou heb uit mijn 10 KM een Porygon gekregen. Vlak er na komt mijn tweede 10KM ei uit...je raadt het al: NOG een porygon.

Ach ja gelijk genoeg candy om 1 van de 2 te evolven (heb special item vanochtend gekregen). Toch weer 1500XP omdat ik de evolve nog niet heb (met lucky egg wordt het 3000xp :) )
Vici, Vidi, Veni!
  woensdag 27 september 2017 @ 20:00:41 #88
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174038482
Benieuwd naar die raids, al zal ik zelf niet meeraiden.

Maar heb er een gouden gym bij, volledig op afstand gespeeld *O*
Nee, dat is geen spoofen maar als de bus erlangs rijdt precies op tijd een interactie met de gym doen. De gym staat wat afgelegen dus de beesten blijven er vaak langere tijd instaan *G* c_/
  woensdag 27 september 2017 @ 23:21:25 #89
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174044625
Oh wow.. eindelijk eens een Mankey uit een ei gekregen.. na meer dan een jaar :')
IV84 dus eindelijk ook eens geschikt om een eerste Primape mee te maken en met die 3x XP is dat ook wel fijn. :B

Ik moet van Gen 1 alleen Hitmoncahn nog, en Unown en de regionals.
pi_174044663
😡 wie komt er kebab eten? 😡
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 28 september 2017 @ 10:28:19 #91
18730 CAP-Team
Eigenwijs is ook wijs
pi_174048602
Vanmorgen ein-de-lijk een Snorlax gekregen uit een 10 km ei *O*
IV 84%, helaas niet de beste moves maar toch.

Uit een 10 km ei dat ik nog tijdens het event in Almere heb gekregen.
pi_174051023
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 10:28 schreef CAP-Team het volgende:
Vanmorgen ein-de-lijk een Snorlax gekregen uit een 10 km ei *O*
IV 84%, helaas niet de beste moves maar toch.

Uit een 10 km ei dat ik nog tijdens het event in Almere heb gekregen.
Feli! Ik heb 1x Snorlax wild gevangen met 41% en 1x een raid gedaan. Die ving ik en bleek 93% te zijn! Nu nog candy haha
Vici, Vidi, Veni!
pi_174051049
Net uit me ei een aerodactyl gekregen. Zijn mensen bij ons in de app groep die al bij ei 265 zijn en m nog niet hebben. Dit was mijn 81e ei pas (2,5 en 10 bij elkaar opgeteld)
Vici, Vidi, Veni!
pi_174051442
Ik heb er meerdere :)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 28 september 2017 @ 14:06:44 #95
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_174052293
Ik heb nu 3 Aerodactyl uit in totaal 569 eieren.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator donderdag 28 september 2017 @ 14:16:38 #96
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174052427
Ik had pas mijn eerste aerodatcyl na zon 1000 eieren...
  donderdag 28 september 2017 @ 14:21:52 #97
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_174052493
Aerodactyl had ik al redelijk vroeg (nog voor gen2 uit kwam). Lapras en Snorlax waren een stuk lastiger. Mijn eerste Snorlax had ik pas uit een raid en paar dagen terug voor het eerst uit een ei.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_174052615
Ik heb nog steeds geen Aerodactyl....Zit op 1000 eieren ofzo? (waarvan 20 10km ofzo?)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_174053904
hmm dus ik moet zo te zien blij zijn met mijn Aerodactyl. Hij heft ook nog eens 91%....ook al is het het niet waard om te uppen.
Vici, Vidi, Veni!
pi_174054480
ALtijd leuk badges vergelijken met de fanatieke mensen:

Mijn kilometers: 228 KM
Mijn Pokemons gevangen: 2560.

Van 3 groepsleden die erg actief zijn:
4328 KM 22.355 (zonder pogo plus)
2292 KM 36.176 (zonder pogo plus)
??? KM 42.731 Pokémon (met pogo plus)
Vici, Vidi, Veni!
  donderdag 28 september 2017 @ 16:10:44 #101
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_174054514
mijn kilometers: 1278 km
Mijn Pokémon gevangen: 5482
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 28 september 2017 @ 16:17:28 #102
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_174054605
2.699,6 km
26.993 pokemon
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  donderdag 28 september 2017 @ 16:19:56 #103
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_174054639
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 16:17 schreef Rabieluh het volgende:
2.699,6 km
26.993 pokemon
dat is ongeveer 10 Pokémon per km.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 28 september 2017 @ 16:21:06 #104
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_174054657
quote:
11s.gif Op donderdag 28 september 2017 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

dat is ongeveer 10 Pokémon per km.
Viel me ook al op ja. Proberen te houden zo :P.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  donderdag 28 september 2017 @ 16:22:10 #105
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_174054672
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 16:21 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Viel me ook al op ja. Proberen te houden zo :P.
Ja, precies, wel mooi streven.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_174056171
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
mijn kilometers: 1278 km
Mijn Pokémon gevangen: 5482
828.9 km
11234 pokemon gevangen
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 28 september 2017 @ 18:11:57 #107
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_174056586
2797km
35.046 Pokemon gevangen.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_174057447
3078km / 37079 gevangen
Heb ergens tijdens deze zomer een fiets gekocht... anders waren het wel een paar 100km meer.

[ Bericht 68% gewijzigd door DarkY.NL op 28-09-2017 19:09:43 ]
pi_174057637
Hier 2600 km gelopen, en 15308 pokies gevangen. Maar op t werk drift pogo veel, terwijl ik niet steeds kan kijken om te vangen. Met een go plus zouden het aantal Pokémon ook wel omhoog schieten denk ik.
Gek? kan je dat eten?
pi_174057826
2711km gelopen
19315 gevangen
pi_174063201
Ik speel sinds 28 juni 2017, ik zit nu op:
6828 gevangen
517 km "gelopen". Denk dat max 30km driften zal zijn en 100km door fietsen of zo.

En nog kleine 200k XP tot lvl 34.
pi_174066636
Leuk om van iedereen te zien :)
Vici, Vidi, Veni!
pi_174066842
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 22:50 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik speel sinds 28 juni 2017, ik zit nu op:
6828 gevangen
517 km "gelopen". Denk dat max 30km driften zal zijn en 100km door fietsen of zo.

En nog kleine 200k XP tot lvl 34.
Holy shit, in 3 maanden? :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_174067714
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 08:07 schreef Norrage het volgende:

[..]

Holy shit, in 3 maanden? :D
Ja, maar meeste heb ik te danken aan de raids en de dubbele xp/candy/etc event in de weken nadat de legendary raids uit was.
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 09:30:26 #115
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_174067726
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 09:29 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Ja, maar meeste heb ik te danken aan de raids en de dubbele xp/candy/etc event in de weken nadat de legendary raids uit was.
Ja, dat is wel lekker binnenkomen ja :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_174069627
Level 34,5
1193.50 km 'gelopen' en 10755 pokemon gevangen. Sinds een paar dagen een PoGo Plus dus het aantal gevangen pokemon zal hard stijgen nu denk ik ;).
  vrijdag 29 september 2017 @ 15:29:33 #118
18730 CAP-Team
Eigenwijs is ook wijs
pi_174073901
Level 30 (startdatum 1-9-2016)
774 km
352 eieren
3560 pokémon
pi_174075816
Level 32 (12-7-16)
1390 km
6606 pokemons
458 eggs
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_174076630
Level 34 (19/11/2016)
1511,7 km
11892 pokémon
646 eggs
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  vrijdag 29 september 2017 @ 22:00:15 #121
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174081416
Bijna lvl33 hier, nog 130.000xp.. (07-07-2016)
2481,2 KM
7505 Pkoémon
750 evolves en 732 eggs
pi_174086581
Wat is jullie meest "beetje jammer" pokemon ?

Ik ving net een cp 36 ursaring...
  zaterdag 30 september 2017 @ 09:43:12 #123
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_174086681
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 09:33 schreef Grimer het volgende:
Wat is jullie meest "beetje jammer" pokemon ?

Ik ving net een cp 36 ursaring...
Een 65% iv dragonite die ik aan het begin heb gemaakt. Lage CP eindevo's vind ik top.
pi_174086955
eerste onix, vroeger in de tijd .... cp 13 :'(
pi_174088075
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 09:33 schreef Grimer het volgende:
Wat is jullie meest "beetje jammer" pokemon ?

Ik ving net een cp 36 ursaring...
Een 100% iv flareon met 36cp...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator zaterdag 30 september 2017 @ 16:31:43 #126
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174093967
Krijgen we nou zondag of maandag de nieuwe legendary?
pi_174094014
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:31 schreef Momo... het volgende:
Krijgen we nou zondag of maandag de nieuwe legendary?
dinsdag
pi_174094420
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:34 schreef Syphixx het volgende:

[..]

dinsdag
Waarom dinsdag, en niet maandag al? Op sites staat available until 30 september. Nu is er dat geneuzel met de tijdzones natuurlijk, waardoor we waarschijnlijk nog steeds Entei's zien in de gyms, maar maandag zou dat niet meer het geval moeten zijn? Dan is het al 2 oktober.
  zaterdag 30 september 2017 @ 17:28:44 #129
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174095228
Zondag. Wissel is op 30 september (na de laatste raids vandaag dus).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174095293
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:53 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Waarom dinsdag, en niet maandag al? Op sites staat available until 30 september. Nu is er dat geneuzel met de tijdzones natuurlijk, waardoor we waarschijnlijk nog steeds Entei's zien in de gyms, maar maandag zou dat niet meer het geval moeten zijn? Dan is het al 2 oktober.
ik had ook gehoord dat veranderd wordt op zondag

maar calcy iv zegt 3dagen en 4uren :D
pi_174096487
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 17:32 schreef Syphixx het volgende:

[..]

ik had ook gehoord dat veranderd wordt op zondag

maar calcy iv zegt 3dagen en 4uren :D
Nee, calcy vertelt je het einde van het equinox event op dinsdag.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174098107
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 18:42 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, calcy vertelt je het einde van het equinox event op dinsdag.
aaah ok _O-
  zaterdag 30 september 2017 @ 20:12:40 #133
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_174098449


Straks een gym erbij in de middle of nergens.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zaterdag 30 september 2017 @ 21:39:39 #134
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174100410
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 september 2017 20:12 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]

Straks een gym erbij in de middle of nergens.
Die waren vroeger wel fijn.. zette je er een pokemon in en had je er de komende weken amper omkijken meer naar en kwamen de coins wel binnen.
Ik had laatst dat ik vanuit de bus langs zo'n gym reed, kon er zelf zonder te vechten een pokemon inzetten dus moest snel zijn.. plaatste ik per ongeluk m'n Blissey in die gym :o
Goed, die was ik dus meteen een paar dagen kwijt en uiteindelijk heeft 't me geen coins opgeleverd omdat er die dag al een andere uit een gym was gevochten.

Blijft jammer dat ze het zó hebben veranderd dat je eigenlijk maar max 1 pokemon 8uur20minuten per dag in een gym wil hebben en dat al 't andere er niet meer toe doet.
  zaterdag 30 september 2017 @ 21:42:26 #135
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_174100466
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 21:39 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Die waren vroeger wel fijn.. zette je er een pokemon in en had je er de komende weken amper omkijken meer naar en kwamen de coins wel binnen.
Ik had laatst dat ik vanuit de bus langs zo'n gym reed, kon er zelf zonder te vechten een pokemon inzetten dus moest snel zijn.. plaatste ik per ongeluk m'n Blissey in die gym :o
Goed, die was ik dus meteen een paar dagen kwijt en uiteindelijk heeft 't me geen coins opgeleverd omdat er die dag al een andere uit een gym was gevochten.

Blijft jammer dat ze het zó hebben veranderd dat je eigenlijk maar max 1 pokemon 8uur20minuten per dag in een gym wil hebben en dat al 't andere er niet meer toe doet.
Helaas werden zulke gyms ook heel vaak bezocht door spoofers. Qua ingress is deze afgelegen portal ook wel lekker, best strategisch.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_174100505
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 21:39 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Die waren vroeger wel fijn.. zette je er een pokemon in en had je er de komende weken amper omkijken meer naar en kwamen de coins wel binnen.
Ik had laatst dat ik vanuit de bus langs zo'n gym reed, kon er zelf zonder te vechten een pokemon inzetten dus moest snel zijn.. plaatste ik per ongeluk m'n Blissey in die gym :o
Goed, die was ik dus meteen een paar dagen kwijt en uiteindelijk heeft 't me geen coins opgeleverd omdat er die dag al een andere uit een gym was gevochten.

Blijft jammer dat ze het zó hebben veranderd dat je eigenlijk maar max 1 pokemon 8uur20minuten per dag in een gym wil hebben en dat al 't andere er niet meer toe doet.
Een gym is natuurlijk om te vechten, niet om te bezitten 😎
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 30 september 2017 @ 22:01:03 #137
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174100874
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 21:42 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Helaas werden zulke gyms ook heel vaak bezocht door spoofers. Qua ingress is deze afgelegen portal ook wel lekker, best strategisch.
Er zijn hier wel nog steeds ingress spelers, alleen hebben die een gym juist weggehaald (iets verderop is er wel een gym bijgekomen maar toch, een weg en een erbij is geen winst)
Gym bij een rotonde maar gewoon stoep er omheen, zelfs een zitbankje, geen last van verkeershinder ofzo.
Verder komt er weinig tot niets bij tot nu toe helaas.

quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 21:43 schreef Wantie het volgende:

[..]

Een gym is natuurlijk om te vechten, niet om te bezitten 😎
Dat ligt aan het systeem..
Zoals 't nu is dat alles snel motivatie verliest vind ik jammer.
Maar dan 18 keer hoef je een gym niet aan te vallen om 'm over te nemen, dat is nu een prima systeem (over het algemeen hoef je een pokemon maar 3 keer aan te vallen om 'm uit de gym te krijgen), daar hoeft die motivatie helemaal niet snel voor omlaag.
Sommige pokemon hebben er nu binnen 8 uur en 20 minuten al geen zin meer in, zijn de cijfers rood en het hartje leeg, dat slaat ook nergens op.

Dat er geen 10 pokemon meer in een gym zitten en dat je die ook niet meer tot 50.000 hoeft te prestigen vind ik wel een beter systeem, al mag je best een beetje moeite doen om een pokemon in een gym te zetten.
In principe hoef je alleen lege plekken op te zoeken nu terwijl anderen het werk doen.

Maar goed, ik moet ook niet te hard zeuren want al met al gaat het coins verzamelen hier nu een stuk harder dan voorheen.
Laatst 700 coins op zak en toen nog niks om 't aan uit te geven.. (inmiddels een small special box voor gekocht en coins over)
  Moderator zaterdag 30 september 2017 @ 22:30:29 #138
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174101564
Wij krijgen vanaf nu suicune
  zondag 1 oktober 2017 @ 01:47:10 #139
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_174104596
Pfft, vanavond weer 80.000 duist erbij gewandeld in Middelburg. En dikke dikke mazzel met een bizarre reeks aan 10km eggs waar ook nog eens vaak wat leuks in zit.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Moderator zondag 1 oktober 2017 @ 10:57:37 #140
42184 crew  DaMart
pi_174108809
Suicune ook binnen. 96% *O*.

En 7 day streak bij gouden gym moet ik vaker doen... 30 items :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator zondag 1 oktober 2017 @ 12:54:46 #141
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_174111939
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 21:39 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik had laatst dat ik vanuit de bus langs zo'n gym reed, kon er zelf zonder te vechten een pokemon inzetten dus moest snel zijn.. plaatste ik per ongeluk m'n Blissey in die gym :o

Wat moet je anders met Blisseys??
Die zijn toch juist voor in de gyms.
pi_174112303
Mewtwo in the pocket !!! *O*
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_174115703
quote:
3s.gif Op zondag 1 oktober 2017 12:54 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Wat moet je anders met Blisseys??
Die zijn toch juist voor in de gyms.
Liever in gyms met veel competitie 😎
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 1 oktober 2017 @ 16:02:35 #144
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174116373
quote:
3s.gif Op zondag 1 oktober 2017 12:54 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Wat moet je anders met Blisseys??
Die zijn toch juist voor in de gyms.
Dat wel maar je wil 'm na 8 uur en 20 minuten ook weer terug hebben om de volgende dag weer in een gym te gebruiken.
  zondag 1 oktober 2017 @ 16:02:49 #145
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174116383
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 13:08 schreef Madhouse11 het volgende:
Mewtwo in the pocket !!! *O*
Lekker! Congrats 🎉🎉🎉
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 1 oktober 2017 @ 16:26:27 #146
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_174116945
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 13:08 schreef Madhouse11 het volgende:
Mewtwo in the pocket !!! *O*
Netjes, nu nog upgraden. ^O^
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zondag 1 oktober 2017 @ 17:24:05 #147
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_174118191
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 september 2017 20:12 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]

Straks een gym erbij in de middle of nergens.
Wat betekent de 1000 AP?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  zondag 1 oktober 2017 @ 17:25:06 #148
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_174118217
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 10:57 schreef DaMart het volgende:
Suicune ook binnen. 96% *O*.

En 7 day streak bij gouden gym moet ik vaker doen... 30 items :D.
Is deze dan al beschikbaar?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  Moderator zondag 1 oktober 2017 @ 17:29:55 #149
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_174119382
Suicune is wel een pokkebeest. 0 uit 3 voorlopig. Dan was Mewtwo een makkie.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_174119789
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:18 schreef Madhouse11 het volgende:
Suicune is wel een pokkebeest. 0 uit 3 voorlopig. Dan was Mewtwo een makkie.
Eerste uit eerste raid binnen met savage season 😎
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:39:41 #152
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_174119812
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:24 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Wat betekent de 1000 AP?
Wat xp is in pokego is ap in ingress.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:40:29 #153
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_174119829
Heb suicuniennebce ook binnen, nu een maand wachten op de volgende.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_174123551
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:40 schreef Rabieluh het volgende:
Heb suicuniennebce ook binnen, nu een maand wachten op de volgende.
Ik had hem als savage season na de eerste raid 👌👌
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174123588
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:38 schreef Wantie het volgende:

[..]

Eerste uit eerste raid binnen met savage season 😎
Hmm, dat had ik al geschreven 🙃
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174128034
3 uit 5 suicune gevangen. Hoogste nu 89%

Eerste raid vanochtend om 8:45. Naast me eerst iemand 96% gevangen, de tweede persoon ving 98% en de derde 100%. Bizar gelijk zulke hoge IV. Verder nog iemand met 98% bij de laatste raid.
Vici, Vidi, Veni!
  zondag 1 oktober 2017 @ 23:23:17 #157
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_174128525
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 16:17 schreef Rabieluh het volgende:
2.699,6 km
26.993 pokemon
update:

2.727.7 km
27.644 pokemon
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_174128572
1 / 2 Suicuno
Beide waren geen wonder ;(
  zondag 1 oktober 2017 @ 23:34:30 #159
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_174128768
Iemand in de buurt van Middelburg heeft vandaag al een 100% gevangen, ook nog eens met een Hidden Power met Water type :o.

Jammer dat Vaporeon beter is.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  maandag 2 oktober 2017 @ 03:45:50 #160
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174130457
Aargh.. m'n telefoon is gevallen en nu is ie stuk! :o
Scherm is nog heel, geen enkele deuk maar ik drift niet meer als ik thuis ben ;(
Daar gaan m'n kilometers 's nachts, ik kon eerst makkelijk een 5km ei hatchen met driften, nu haal ik net 200 meter in een nacht.

Apart dat een telefoon eerst moet vallen voor lokatiebepaling accuraat werkt. :D
pi_174130674
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 23:34 schreef Rabieluh het volgende:
Iemand in de buurt van Middelburg heeft vandaag al een 100% gevangen, ook nog eens met een Hidden Power met Water type :o.

Jammer dat Vaporeon beter is.
Ja bij ons de eerste raid al om 8:45 in de ochtend. Meisje van 6 jaar. Had al ver van te voren gezegd dat Suicune haar favoriete Pokémon is. Was met beide ouders. Papa vangt even die 100% voor haar. Meisje veranderde ineens in een stuiterbal haha
Vici, Vidi, Veni!
pi_174131196
93% in mijn eerste raid. Op de laatste bal ook nog.
Raid twee een beroerd IV maar wederom op de laatste bal binnen.
De derde raid pinapte ik alles, die ging ervandoor.
pi_174132142
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 21:39 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Die waren vroeger wel fijn.. zette je er een pokemon in en had je er de komende weken amper omkijken meer naar en kwamen de coins wel binnen.
Ik had laatst dat ik vanuit de bus langs zo'n gym reed, kon er zelf zonder te vechten een pokemon inzetten dus moest snel zijn.. plaatste ik per ongeluk m'n Blissey in die gym :o
Goed, die was ik dus meteen een paar dagen kwijt en uiteindelijk heeft 't me geen coins opgeleverd omdat er die dag al een andere uit een gym was gevochten.

Blijft jammer dat ze het zó hebben veranderd dat je eigenlijk maar max 1 pokemon 8uur20minuten per dag in een gym wil hebben en dat al 't andere er niet meer toe doet.
Toch vond ik het ook wel wat hebben. Op Gymhuntr in een grote regio (van Enschede/Almelo totaan Deventer/Lochem) op zoek naar een aantal rode Gyms die al even stonden. Half dagje vrij na het werk nemen en dan ze stuk voor stuk langs, uppen en je pokemon erin droppen.

Of met mijn rode teamgenoten met 2 a 3 autos het buitengebied af in Deventer e.o om gyms over te nemen en te uppen.

Nu pak ik 3/4 gyms per dag om aan mijn coins te komen en alles wat ik gratis kan bijzetten is bonus voor gouden badges.
  maandag 2 oktober 2017 @ 09:59:53 #164
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174132637
Helaas, gister 1x Suicine geprobeerd maar nog niet gevangen. Behoorlijk verkouden geweest dit weekend (nog wel) dus hopelijk vandaag wel 2x proberen (loop 1 pas achter).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 2 oktober 2017 @ 10:01:10 #165
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174132658
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 09:33 schreef Gurian het volgende:

[..]

Toch vond ik het ook wel wat hebben. Op Gymhuntr in een grote regio (van Enschede/Almelo totaan Deventer/Lochem) op zoek naar een aantal rode Gyms die al even stonden. Half dagje vrij na het werk nemen en dan ze stuk voor stuk langs, uppen en je pokemon erin droppen.

Of met mijn rode teamgenoten met 2 a 3 autos het buitengebied af in Deventer e.o om gyms over te nemen en te uppen.

Nu pak ik 3/4 gyms per dag om aan mijn coins te komen en alles wat ik gratis kan bijzetten is bonus voor gouden badges.
Hier was het oude gymsysteem echt niet te doen, al speelde ik toen ook nog niet via een WA-groep. Nu gaan we vaak voor of na een raid met minstens 3 man nog effe gyms butsen, dan vul je 'm tenminste gelijk goed. Altijd wel gezellig :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174133491
Heerlijk dat Equinox event :) Had 21 nieuwe evolves klaar staan om mijn Pokedex bij te vullen. Lucky egg aan en gaan. Daarna aangevuld met Pidgeys. Totaal 129.000 XP!!!
Nu nog maar 50.000 XP te gaan naar level 30 :)
Vici, Vidi, Veni!
pi_174133979
Gaat rap :D

Bijna magisch milestone, je kan nu al je pokemon tot 90% kracht uppen :)
  maandag 2 oktober 2017 @ 11:21:57 #168
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_174134253
Vind het dikke bullshit met Mewtwo. Heb ik-weet-niet hoeveel raids gedaan de afgelopen 2 maanden, maar nog altijd geen Pass ontvangen...

Zo beloon je de spelers niet echt en de zin om door te gaan ebt ook weg zo.....

Al die moeite voor janlul
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_174135260
Je bent al beloont met tig vogels en honden...
  maandag 2 oktober 2017 @ 12:11:04 #170
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_174135267
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_174135527
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 11:08 schreef muhahaha het volgende:
Gaat rap :D

Bijna magisch milestone, je kan nu al je pokemon tot 90% kracht uppen :)
Ja echt wel!
Denk dat ik het in paar dagen zeker ben (doordeweeks niet veel tijd).
Mijn 7 dagens streaks komen er nog aan en zal nog wel paar keer Suicune doen.

Ik heb nog niet zoveel pokemons ge-upt. Alleen mijn 91% Tyranitar, 93% Gyarados en 90% Vaporeon. De rest is nog laag. Hoop dat ik vanaf level 30 wat leukere CP/IV ga vangen die het waard zijn.
Vici, Vidi, Veni!
pi_174135751
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 11:21 schreef HostiHawaii het volgende:
Vind het dikke bullshit met Mewtwo. Heb ik-weet-niet hoeveel raids gedaan de afgelopen 2 maanden, maar nog altijd geen Pass ontvangen...

Zo beloon je de spelers niet echt en de zin om door te gaan ebt ook weg zo.....

Al die moeite voor janlul
Ze doen nog fieldtests....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174137287
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 11:21 schreef HostiHawaii het volgende:
Vind het dikke bullshit met Mewtwo. Heb ik-weet-niet hoeveel raids gedaan de afgelopen 2 maanden, maar nog altijd geen Pass ontvangen...

Zo beloon je de spelers niet echt en de zin om door te gaan ebt ook weg zo.....

Al die moeite voor janlul
Zoals eerder al gezegd gaat het nog om testen. En daarbij is dit echt niet de laatste ladingen EX raid passes die uitgedeeld zijn.
  maandag 2 oktober 2017 @ 14:32:03 #174
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_174138282
Hier komt opnieuw geen volk opdagen :r
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_174138290
Suicine gevangen op eerste poging. Nu kan ik weer een maand rustig aan doen :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_174139094
quote:
7s.gif Op maandag 2 oktober 2017 14:32 schreef Norrage het volgende:
Suicine gevangen op eerste poging. Nu kan ik weer een maand rustig aan doen :P
Ja mooi. Om 12 uur op de eerste dag gevangen. Merkte bij de volgende die ik deed al dat ik direct anders goodie. Veel minder gedreven en ook sneller haha. Maakt toch niet meer uit.
Vici, Vidi, Veni!
  maandag 2 oktober 2017 @ 15:35:35 #177
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_174139721
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 14:32 schreef banaantjeEE het volgende:
Hier komt opnieuw geen volk opdagen :r
belachelijk op maandagmiddag.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_174139854
Raidje net, 1 persoon was zooo laat dat we maar 1 poging hadden en ik kreeg error op error. Pas weg en geen raid ;(
pi_174140776
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 15:41 schreef muhahaha het volgende:
Raidje net, 1 persoon was zooo laat dat we maar 1 poging hadden en ik kreeg error op error. Pas weg en geen raid ;(
Ja das dus zo kut....zeker toen ze groene scherm bug nog hadden.
Daarom beginnen we niet later dan 15 min voordat de boss verdwijnt
Vici, Vidi, Veni!
pi_174144983
Suicine is ook binnen. Das nummertje 240 in de pokkedex :D
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_174145179
Hier ook 240 :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 2 oktober 2017 @ 19:47:09 #182
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174146031
Yess... m'n eerste Suicine gemist :B
Maar goed, ik was niet de enige, eentje had 'm al 5 keer niet gevangen, een ander had er al 10 uit 10 waarvan ook nog een100% :o

234 stuks in de dex, 244 gezien.
pi_174147172
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 14:32 schreef banaantjeEE het volgende:
Hier komt opnieuw geen volk opdagen :r
quote:
7s.gif Op maandag 2 oktober 2017 14:32 schreef Norrage het volgende:
Suicine gevangen op eerste poging. Nu kan ik weer een maand rustig aan doen :P
Tja, het een veroorzaakt het ander ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 2 oktober 2017 @ 21:08:22 #184
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174149236
Jeuj, eerste Suicine binnen *O*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174152930
4 uit 8 nu bij Suicune. Wel net level 30 geworden!!! Mooie mijlpaal. Even rondje binnenstad gedaan en van 0 ballen naar 103 gegaan met een stuk of 40 Pokémon tussendoor gevangen. Lekker avondje dus
Vici, Vidi, Veni!
pi_174152942
quote:
17s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:08 schreef Debsterr het volgende:
Jeuj, eerste Suicine binnen *O*
Gefeliciteerd.... Voelt toch altijd fijn hč
Vici, Vidi, Veni!
  maandag 2 oktober 2017 @ 22:50:53 #187
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174153184
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:42 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Gefeliciteerd.... Voelt toch altijd fijn hč
Ja, zeker! En nu gewoon elke dag nog eens proberen :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174156950
quote:
17s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:50 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ja, zeker! En nu gewoon elke dag nog eens proberen :P.
Haha ja heb nu 89% met 1581 CP. Alles wat er boven zit wil ik nog wel vangen...alles wat er onder zit gooi ik Pinab berry op haha. 4 van de 8 nu
Vici, Vidi, Veni!
pi_174157100
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 07:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Haha ja heb nu 89% met 1581 CP. Alles wat er boven zit wil ik nog wel vangen...alles wat er onder zit gooi ik Pinab berry op haha. 4 van de 8 nu
Hier ook hoor. Ik heb een 1598 (93%IV). Vanaf 1585 gooi ik serieus, daaronder pinab. Laatste twee ballen gooi ik dan vaak zonder berrie en curve. Gek genoeg wil die dan nog wel redelijk vaak blijven zitten.

Vanavond ga ik nog maar ff een rondje. Paar lures aanzetten aangezien ik daar nu weer bergen van heb :S
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:10:33 #190
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_174157880
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:19:27 #191
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174158050
quote:
Daar staat dus echt helemaal niks interessants in..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174158156
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 08:07 schreef Gurian het volgende:

[..]

Hier ook hoor. Ik heb een 1598 (93%IV). Vanaf 1585 gooi ik serieus, daaronder pinab. Laatste twee ballen gooi ik dan vaak zonder berrie en curve. Gek genoeg wil die dan nog wel redelijk vaak blijven zitten.

Vanavond ga ik nog maar ff een rondje. Paar lures aanzetten aangezien ik daar nu weer bergen van heb :S
Ja ik heb nu ook 25 lures geloof ik. Gebruik ze nooit, maar toch weer zonde om weg te gooien.
Vici, Vidi, Veni!
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:28:25 #193
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174158241
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 09:23 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Ja ik heb nu ook 25 lures geloof ik. Gebruik ze nooit, maar toch weer zonde om weg te gooien.
Lang leve een stop in bereik van mijn werkplek *O* en weinig motivatie vandaag :@
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174158369
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 09:28 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Lang leve een stop in bereik van mijn werkplek *O* en weinig motivatie vandaag :@
Sommige mensen hebben dat geluk. Dan zou ik ze er idd ook wel opgooien. Chemische fabriek heeft geen PokeStops helaas haha
Vici, Vidi, Veni!
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:55:21 #195
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_174160032
Mijn datalimiet is bijna op :'(
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_174160148
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 10:55 schreef banaantjeEE het volgende:
Mijn datalimiet is bijna op :'(
Het is toch gunstig als je limiet op is. Dan heb je namelijk geen limiet meer :')

quote:
17s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 09:28 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Lang leve een stop in bereik van mijn werkplek *O* en weinig motivatie vandaag :@
vanaf mijn werkplek op de Universitteit Twente haal ik die stop net wel/net niet. Dus moet ik toch echt buiten ergens die lures gaan droppen.

Inderdaad zonde om weg te gooien :S
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:13:18 #197
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_174161859
Hier bij het Ministerie ook NET buiten bereik een stop.

Met driften kan ik hem af en toe pakken.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_174162726
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 09:19 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Daar staat dus echt helemaal niks interessants in..
Nieuwe Pokémon *O*
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:06:34 #199
18730 CAP-Team
Eigenwijs is ook wijs
pi_174163086
Nieuwe pokies = veel xp = snel naar level 31
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:10:19 #200
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174163190
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 12:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nieuwe Pokémon *O*
Zolang ik geen datum zie, reken ik nergens op :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:10:48 #201
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174163210
Maar als het event net als vorig jaar dubbel XP is, dan gaat het wel lekker hard met nieuwe mons :9.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:29:18 #202
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174163824
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 13:10 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Zolang ik geen datum zie, reken ik nergens op :P.
Er zitten wel een paar ghost pokemon in gen3, dat zou kunnen...maar verwacht dat eigenlijk niet.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:52:07 #203
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174164518
Zou wel betekenen dat we nog max 3 weken ongeveer hoeven te wachten *O* *hype*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:56:55 #204
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_174164644
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 13:52 schreef Debsterr het volgende:
Zou wel betekenen dat we nog max 3 weken ongeveer hoeven te wachten *O* *hype*
ik geloof het niet, duurt altijd langer dan verwacht
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:02:19 #205
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174164766
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 13:56 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik geloof het niet, duurt altijd langer dan verwacht
Er zijn 6 Ghost mons in Gen 3 - kan natuurlijk dat ze alleen die vrijgeven en de rest later pas. Maar goed, we merken het vanzelf ^^.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174164768
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 13:10 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Zolang ik geen datum zie, reken ik nergens op :P.
Halloween is op een vastgestelde datum ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:03:11 #207
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174164783
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 14:02 schreef Wantie het volgende:

[..]

Halloween is op een vastgestelde datum ;)
Ja dat weet ik _O- ik bedoelde: een vastgestelde datum voor release Gen 3.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174164817
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 14:03 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ja dat weet ik _O- ik bedoelde: een vastgestelde datum voor release Gen 3.
Dat wordt februari of zo denk ik
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174166034
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 14:04 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat wordt februari of zo denk ik
Dit denk ik ook!

Nieuwe Pokies: Wissel van Regio exclusive? Smeagle en Delibird? Wereldwijde release EX RAIDs met Mewto?
Er zijn nog zoveel dingen te bedenken qua nieuwe pokies voordat Gen 3 uitkomt
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:14:03 #210
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174166241
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 15:01 schreef Gurian het volgende:

[..]

Dit denk ik ook!

Nieuwe Pokies: Wissel van Regio exclusive? Smeagle en Delibird? Wereldwijde release EX RAIDs met Mewto?
Er zijn nog zoveel dingen te bedenken qua nieuwe pokies voordat Gen 3 uitkomt
Hoe nice dat ook zou zijn... ik denk niet dat ze ze ooit permanent wisselen. Maar idd, er is zoveel mogelijk wat op "nieuw" kan slaan :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174166728
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 15:14 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hoe nice dat ook zou zijn... ik denk niet dat ze ze ooit permanent wisselen. Maar idd, er is zoveel mogelijk wat op "nieuw" kan slaan :).
1 ding wat Niantic prima kan is mensen blij maken met een dooie mus :P
  woensdag 4 oktober 2017 @ 00:32:37 #212
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174180684
Zo, net nog even 5 5km eieren gehatched.. kwam niet echt iets bruikbaars uit maar kon daardoor wel 2 nieuwe event2km eieren in de tas plaatsen.
(en stiekem nog even een gym overnemen voor 0:00 ~O> )

Tot wanneer zou de aanbieding in de shop nog gelden?
Ik kom nog nét 24cent google play tegoed tekort om 550coins te kunnen kopen en dus nog wat snelle incubators in te slaan.

Google Opinion Rewards betaalt wel lekker uit de laatste tijd, elke week wel 2-3 vragen of ik naar de supermarkt ben geweest.
Heb er zelf al bijna ¤20 mee verdiend in een klein jaartje tijd.
pi_174180812
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 00:32 schreef SiGNe het volgende:
Zo, net nog even 5 5km eieren gehatched.. kwam niet echt iets bruikbaars uit maar kon daardoor wel 2 nieuwe event2km eieren in de tas plaatsen.
(en stiekem nog even een gym overnemen voor 0:00 ~O> )

Tot wanneer zou de aanbieding in de shop nog gelden?
Ik kom nog nét 24cent google play tegoed tekort om 550coins te kunnen kopen en dus nog wat snelle incubators in te slaan.

Google Opinion Rewards betaalt wel lekker uit de laatste tijd, elke week wel 2-3 vragen of ik naar de supermarkt ben geweest.
Heb er zelf al bijna ¤20 mee verdiend in een klein jaartje tijd.
Ja, viel mij ook op :)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 4 oktober 2017 @ 01:57:01 #214
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174181121
En m'n vraag is ook meteen beantwoord.. geen sale in de shop meer helaas maar was te verwachten.
Ach, kan ik weer een doorsparen voor de volgende sale,
  Moderator woensdag 4 oktober 2017 @ 06:38:43 #215
42184 crew  DaMart
pi_174181758
Qua eieren viel het event wel enorm tegen. Kreeg vooral 5 km-eieren en wat 10 km, maar mondjesmaat 2 km-eieren, waar vervolgens niks boeiends in zat (als in: niets wat nog niet in 2 km-eieren zat) -O-.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_174182187
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 06:38 schreef DaMart het volgende:
Qua eieren viel het event wel enorm tegen. Kreeg vooral 5 km-eieren en wat 10 km, maar mondjesmaat 2 km-eieren, waar vervolgens niks boeiends in zat (als in: niets wat nog niet in 2 km-eieren zat) -O-.
Heb 3 Chanseys gekregen (hoogste 87%) en voor de rest 1 Larvitar 89%. Ook heel veel 5 en 10 km eieren. Wel Lapras en Snotlax gekregen uit die 10 KM....ook 3 porygon helaas
Vici, Vidi, Veni!
  Moderator woensdag 4 oktober 2017 @ 15:26:08 #217
42184 crew  DaMart
pi_174189387
Volgens Facebook kun je je vanaf vrijdag 6 oktober 10 uur registreren voor event in Amstelveen... lekkere tijd onder werk- of schooltijd |:( 8)7 :|W :')

[ Bericht 1% gewijzigd door DaMart op 04-10-2017 16:44:09 ]
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 4 oktober 2017 @ 15:33:19 #218
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_174189588
quote:
3s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:26 schreef DaMart het volgende:
Volgens Facebook kun je je vanaf vrijdag 6 uur registreren voor event in Amstelveen... lekkere tijd onder werk- of schooltijd |:( 8)7 :|W :')
Is toch hetzelfde met concertkaartjes enzo.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_174189616
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 06:38 schreef DaMart het volgende:
Qua eieren viel het event wel enorm tegen. Kreeg vooral 5 km-eieren en wat 10 km, maar mondjesmaat 2 km-eieren, waar vervolgens niks boeiends in zat (als in: niets wat nog niet in 2 km-eieren zat) -O-.
Ik heb tijdens event nu 5 10 km eieren uitgebroed (dat is ongeveer een 25% toename van alle 10 km eieren die ik sinds het begin van PoGo heb gehad)D. Resultaat: 5 Porygons :') Ik heb er nog 2 te gaan, ben benieuwd of dat nog 2 Porygons gaan zijn.
En ik heb 1 2km ei gekregen: Togepi.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 4 oktober 2017 @ 15:37:44 #220
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_174189702
Gisteren 3 2km eieren uitgelope, 2x Remoraid en 1x Slowpoke. -O-
Daarnaast nog 3 10km met Aerodactyl, Porygon en Lapras.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 16:15:59 #221
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_174190458
Ik zie net dat het gedaan is met de dubbele stardust -O- -O-
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  woensdag 4 oktober 2017 @ 16:21:04 #222
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174190564
Meh, hele event weiig 2km eieren gekregen, vandaag; 4 stuks al :')

Maar goed, verder was 't een prima event, hoop stardust erbij gekregen waardoor ik ook een hoop pokemon sterker kon maken en de speciale 2km eieren hebben een paar larvitars, dratini's en ook 2 blisseys gegeven en als klap op de vuurpijl kwam er vandaag ook nog een Snorlax uit een 10km ei :B
Hopelijk is er snel weer zo'n event, 't gaat toch een stuk sneller allemaal.
pi_174190905
quote:
3s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:26 schreef DaMart het volgende:
Volgens Facebook kun je je vanaf vrijdag 6 uur registreren voor event in Amstelveen... lekkere tijd onder werk- of schooltijd |:( 8)7 :|W :')
Ik kreeg een bericht dat het op vrijdag 6 oktober om 10:00 uur kan. Het inschrijven
Vici, Vidi, Veni!
  Moderator woensdag 4 oktober 2017 @ 16:44:30 #224
42184 crew  DaMart
pi_174190987
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:39 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Ik kreeg een bericht dat het op vrijdag 6 oktober om 10:00 uur kan. Het inschrijven
Ja dat bedoelde ik ook O-).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator donderdag 5 oktober 2017 @ 06:35:02 #225
42184 crew  DaMart
pi_174204125
Van Facebookpagina Pokemon GO:

quote:
Remember, even if you aren't able to secure a ticket to attend the event at Stadshart Amstelveen, you'll still be able to catch a variety of Pokémon all throughout Amstelveen and Amsterdam. Have fun, Trainers!
Dat event blijft dus niet beperkt tot Amstelveen...
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  donderdag 5 oktober 2017 @ 06:57:31 #226
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_174204157
Dacht dinsdagavond die nieuwe legendary te kunnen pakken.
Kom terug van de bibliotheek, zie in de regen een groepje bij de Schroebrug staan en dacht Yes.

Waren ze net klaar :')

Ach ja. My bad luck.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 5 oktober 2017 @ 08:16:35 #227
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_174204619
Gisteren mijn derde Suicine raid gedaan. Waren met z'n zessen en met 22 seconde op de teller verslagen. Kreeg ik 12 ballen en vang ik 'm gelijk met mijn eerste bal met een ananas. :D _O- Helaas wel net een dag te laat voor de extra xp voor een nieuwe. -O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_174205605
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 06:35 schreef DaMart het volgende:
Van Facebookpagina Pokemon GO:

[..]

Dat event blijft dus niet beperkt tot Amstelveen...
Veel PoGo spelers uit Deventer waren ook op goed geluk naar Oberhausen gereden. Die hebben daar bergen goede Pokemon binnen geharkt buiten de Centro. En door een live map met IV hebben ze ook aardig wat 100IV Pokemon gepakt.

Als je Vodafone hebt had je het daar in het Centro prima voor elkaar. Alle andere providers hadden amper connectie.
pi_174205758
quote:
11s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 08:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren mijn derde Suicine raid gedaan. Waren met z'n zessen en met 22 seconde op de teller verslagen. Kreeg ik 12 ballen en vang ik 'm gelijk met mijn eerste bal met een ananas. :D _O- Helaas wel net een dag te laat voor de extra xp voor een nieuwe. -O-
Heb mijn eerste ook met een Pinab gevangen haha.
Eergister had ik Suicune gevangen met een critical op mijn laatste bal.
Gister ook op de laatste bal gevangen.

Heb er nu 6 van 10

Op 1 na allemaal gevangen met Pinab of zonder berry
Vici, Vidi, Veni!
pi_174209346
Buh, al een hele dag aan het regenen hier -O-
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  donderdag 5 oktober 2017 @ 13:47:00 #231
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_174210719
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:37 schreef Gurian het volgende:
En door een live map met IV hebben ze ook aardig wat 100IV Pokemon gepakt.

Huh, wie wat waar??
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:53:12 #232
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174228262
10 uur registratietijd *O* hopelijk krijg ik een ticket te pakken :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174229344
Ticket is binnen, ben benieuwd volgende week
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:05:35 #234
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_174229349
Helaas, toen ik op verzend drukte liep ie vast...
Net te laat.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  Moderator vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:06:11 #235
42184 crew  DaMart
pi_174229357
Geen ticket volgens mij -O-.

Moest mobiel eerst half uur tikken om de juiste geboortedatum te kunnen selecteren. Daarna ineens server error en toen was het klaar -O-.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:46:24 #236
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_174230092
Geteisterd door overbelaste site geen ticket bemachtigd. Jammer helaas.
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:44:17 #237
18730 CAP-Team
Eigenwijs is ook wijs
pi_174231323
Hoeveel miljoen bezoekers zouden nu naar het winkelcentrum komen :P
pi_174231327
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 10:06 schreef DaMart het volgende:
Geen ticket volgens mij -O-.

Moest mobiel eerst half uur tikken om de juiste geboortedatum te kunnen selecteren. Daarna ineens server error en toen was het klaar -O-.
Ja dat is een vreemde invoermechaniek, je kon het ook gewoon direct als cijfers intikken.
  Moderator vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:57:52 #239
42184 crew  DaMart
pi_174231588
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:44 schreef xminator het volgende:

[..]

Ja dat is een vreemde invoermechaniek, je kon het ook gewoon direct als cijfers intikken.
Die optie was handiger en.logischer geweest inderdaad. Dit was erg omslachtig... bijna 25 jaar per maand terugscrollen :').
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:33:56 #240
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174233532
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 10:05 schreef Madhouse11 het volgende:
Ticket is binnen, ben benieuwd volgende week
Ik ook *O*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174234264
Zoveel stelt het ook niet voor.

Je kan prima van het event profiteren zonder ticket (amstelpark bijv.)
pi_174234975
quote:
7s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:34 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik heb tijdens event nu 5 10 km eieren uitgebroed (dat is ongeveer een 25% toename van alle 10 km eieren die ik sinds het begin van PoGo heb gehad)D. Resultaat: 5 Porygons :') Ik heb er nog 2 te gaan, ben benieuwd of dat nog 2 Porygons gaan zijn.
En ik heb 1 2km ei gekregen: Togepi.
Ok, laatste 4 (nog 2 bijgekomen):

Miltank, Porygon, Porygon, Porygon.

Ongelooflijk :')
Kutspel. Eieren slaan echt nergens op.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_174235059
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:38 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ok, laatste 4 (nog 2 bijgekomen):

Miltank, Porygon, Porygon, Porygon.

Ongelooflijk :')
Kutspel. Eieren slaan echt nergens op.
Ikke mankey, mankey, mankey, tyrogue.

Enige nuttige die ik had was 1 milktank (had ik nog niet), snorlax ( voor candy) en 1 larvitar.
Verder troep.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:34:36 #244
18730 CAP-Team
Eigenwijs is ook wijs
pi_174237200
Sinds gisteren eindelijk Porygon2 :7
pi_174237961
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:07 schreef xminator het volgende:
Zoveel stelt het ook niet voor.

Je kan prima van het event profiteren zonder ticket (amstelpark bijv.)
Enig verschil is een goodiebag twv 50 cent, een gouden badge en de 2km eieren met 10km hatches (die ook tijdens het event beschikbaar waren).

Wij gaan in het park ergens vangen als een dolle, gouden pikachu medaille naar binnen hengelen :)
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 22:35:46 #246
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_174244521
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 09:19:57 #247
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_174250167
Ticket ook binnen, helaas als enige van de groep waar ik mee heen ga. Maar komt vast goed :D

Gister een machamp in de wijk van 96% iv 10XX CP. Die zijn altijd wel handig.

[ Bericht 19% gewijzigd door DarkY.NL op 07-10-2017 09:25:28 ]
  † In Memoriam † zondag 8 oktober 2017 @ 13:54:53 #248
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_174279038
Voor de Pokéhunt gebruikende Hagenezen; we kunnen weer een maandje.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_174279915
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:54 schreef Macka66 het volgende:
Voor de Pokéhunt gebruikende Hagenezen; we kunnen weer een maandje.
Je hebt weer een rib verpatst 😎
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174280966
Ok, ik heb een niet perse Pokémon gerelateerde vraag, naar stel hem wel vóór Pokémon, dus maar even hier.

Sinds kort heb ik een iPhone. Ik ben altijd Android gewend. Via Android ben ik gewend dat ik aankopen kan doen in de shop en dat ik die dan gewoon via mijn telefoon rekening kan betalen. Op de iPhone heb ik die optie nog niet gevonden.

Ik heb geen creditcard dus eerder heb ik een aankoop gedaan via mijn vriends Paypal. Ik wil niet dat al mijn aankopen via hem lopen, dus ik dacht, voor de equinoxboxen een giftcard te kopen. Zo gezegd, zo gedaan en ik heb nu 15 piek store tegoed.

Ik blij incubators kopen. Krijg ik de vraag van mn vriend wat ik met zijn Paypal heb gekocht :')

En nog steeds 15 piek tegoed :'D

Hoe krijg ik voor dat tegoed nou Pokécoins? :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 8 oktober 2017 @ 17:49:51 #251
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_174282963
Twee Tyranitar raids gedaan vandaag. Allebei gevangen en allebei precies dezelfde stats. Attack als beste. 15/14/14, IV van 95.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator maandag 9 oktober 2017 @ 18:21:11 #252
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_174307018
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 15:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok, ik heb een niet perse Pokémon gerelateerde vraag, naar stel hem wel vóór Pokémon, dus maar even hier.

Sinds kort heb ik een iPhone. Ik ben altijd Android gewend. Via Android ben ik gewend dat ik aankopen kan doen in de shop en dat ik die dan gewoon via mijn telefoon rekening kan betalen. Op de iPhone heb ik die optie nog niet gevonden.

Ik heb geen creditcard dus eerder heb ik een aankoop gedaan via mijn vriends Paypal. Ik wil niet dat al mijn aankopen via hem lopen, dus ik dacht, voor de equinoxboxen een giftcard te kopen. Zo gezegd, zo gedaan en ik heb nu 15 piek store tegoed.

Ik blij incubators kopen. Krijg ik de vraag van mn vriend wat ik met zijn Paypal heb gekocht :')

En nog steeds 15 piek tegoed :'D

Hoe krijg ik voor dat tegoed nou Pokécoins? :?
Paypal bij je accountgegevens verwijderen?
pi_174309112
quote:
3s.gif Op maandag 9 oktober 2017 18:21 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Paypal bij je accountgegevens verwijderen?
Kan ik wel eens proberen! Dank je!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174314794
quote:
7s.gif Op zondag 8 oktober 2017 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Twee Tyranitar raids gedaan vandaag. Allebei gevangen en allebei precies dezelfde stats. Attack als beste. 15/14/14, IV van 95.
Dan mag je niet klagen!!

By the way...ik heb ook een ticket voor Amstelveen! Nu nog tijd creëeren om te gaan haha
Vici, Vidi, Veni!
pi_174314928
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 22:30 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Dan mag je niet klagen!!

By the way...ik heb ook een ticket voor Amstelveen! Nu nog tijd creëeren om te gaan haha
Beetje jammer dit. Ik mag toch echt hopen dat je daadwerkelijk gaat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')