abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174003531
Hoi!

Ik heb een tijdje gedate met een vriend van een vriendin van me. Ik kende hem dus al een beetje maar hij wilde op date. We zijn dus op een paar dates geweest en het was heel gezellig. Ik wist niet of we nou echt bij elkaar pasten maar ik wilde het wel ontdekken. Tot op een gegeven moment ik weer vroeg om af te spreken en hij was druk (pff ja druk. Yeah right. Meestal een smoes). Stelde verder geen alternatief voor dus vond ik niet zo leuk. Dat is niet hoe ik normaal omga met afspraken maken. Maar goed hij zei dat hij nog met een voorstel zou komen. Jullie raden het al.. nooit meer een voorstel gezien. En dat is dus een maand geleden ongeveer.

Hij kwam van het weekend iets ophalen wat nog bij mij lag en toen hebben we weer even staan kletsen en was weer gezellig. En ik dacht jeetje jammer dat het daten gestopt is. Maarja hij zal wel niet willen, anders had hij wel wat voorgesteld.

Maar nu vraag ik me af of ik gewoon niet iets moet sturen naar hem waarom hij nooit meer met een voorstel is gekomen. Ik heb het idee dat hij niet zo goed weet hoe je moet daten aangezien hij zich niet meer kon herinneren wanneer hij voor het laatste gedate had. Maar aan de andere kant denk ik tja als ik ondertussen een ander had ontmoet, was ik wel verder gegaan.

En ik wil dat eigenlijk ook vragen omdat ik het anders heel raar vind als ik hem weer zie. Want dat gaat sowieso een keer gebeuren, omdat we elkaar vaker zien op feestjes en dergelijke. Maar ik kan erg slecht toneel spelen en doen alsof er niks aan de hand is dat hij nooit meer wat heeft voorgesteld terwijl ik het eigenlijk helemaal niet leuk vind.

Dus wat vinden jullie wat wijsheid is?
pi_174003563
Ik denk dat het wijsheid is om je ervan bewust te worden dat hij je geen enkele verklaring schuldig is na een paar dates.
Resistance is futile.
  dinsdag 26 september 2017 @ 11:24:30 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_174003579
Ik denk dat je je niet zo druk moet maken. Wil je nu echt een antwoord hebben dan zeg je dit al gewoon tegen hem.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 26 september 2017 @ 11:25:54 #4
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174003607
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:21 schreef Bodybutter het volgende:
Maar nu vraag ik me af of ik gewoon niet iets moet sturen naar hem waarom hij nooit meer met een voorstel is gekomen.
Typisch vrouwen.. Kom zelf met een voorstel ipv te gaan zeuren.. :{w
  dinsdag 26 september 2017 @ 11:28:08 #5
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_174003634
Persoonlijk vermoed ik dat hij er niet hetzelfde voor voelt als jij, om de reden die je noemt. Als hij het leuk had gevonden, had hij wel actie ondernomen.
Maar als je zelf wel graag nog een keer wil afspreken dan zou ik dat gewoon voorstellen. Dan weet je hoe het ervoor staat en kan je door (wat nu kennelijk niet lukt).

Ik zou in elk geval niet vragen: 'waarom heb je nooit meer wat gestuurd'. Stel dat hij het tóch wel ziet zitten is dat niet de manier om het balletje weer rollend te krijgen.
  dinsdag 26 september 2017 @ 11:28:37 #6
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_174003640
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:21 schreef Bodybutter het volgende:
Hoi!

Ik heb een tijdje gedate met een vriend van een vriendin van me. Ik kende hem dus al een beetje maar hij wilde op date. We zijn dus op een paar dates geweest en het was heel gezellig. Ik wist niet of we nou echt bij elkaar pasten maar ik wilde het wel ontdekken. Tot op een gegeven moment ik weer vroeg om af te spreken en hij was druk (pff ja druk. Yeah right. Meestal een smoes). Stelde verder geen alternatief voor dus vond ik niet zo leuk. Dat is niet hoe ik normaal omga met afspraken maken. Maar goed hij zei dat hij nog met een voorstel zou komen. Jullie raden het al.. nooit meer een voorstel gezien. En dat is dus een maand geleden ongeveer.

Hij kwam van het weekend iets ophalen wat nog bij mij lag en toen hebben we weer even staan kletsen en was weer gezellig. En ik dacht jeetje jammer dat het daten gestopt is. Maarja hij zal wel niet willen, anders had hij wel wat voorgesteld.

Maar nu vraag ik me af of ik gewoon niet iets moet sturen naar hem waarom hij nooit meer met een voorstel is gekomen. Ik heb het idee dat hij niet zo goed weet hoe je moet daten aangezien hij zich niet meer kon herinneren wanneer hij voor het laatste gedate had. Maar aan de andere kant denk ik tja als ik ondertussen een ander had ontmoet, was ik wel verder gegaan.

En ik wil dat eigenlijk ook vragen omdat ik het anders heel raar vind als ik hem weer zie. Want dat gaat sowieso een keer gebeuren, omdat we elkaar vaker zien op feestjes en dergelijke. Maar ik kan erg slecht toneel spelen en doen alsof er niks aan de hand is dat hij nooit meer wat heeft voorgesteld terwijl ik het eigenlijk helemaal niet leuk vind.

Dus wat vinden jullie wat wijsheid is?
Als hij na zon tijd niet met een voorstel is gekomen wil gewoon zeggen dat er te weinig intresse is geweest vanuit zijn kant. Beetje klote maar dan zou ik er ook geen moeite meer voor doen. zou verloren tijd zijn als ik eerlijk ben.
pi_174003648
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:23 schreef Seven. het volgende:
Ik denk dat het wijsheid is om je ervan bewust te worden dat hij je geen enkele verklaring schuldig is na een paar dates.
Zo simpel is het soms :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_174003690
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:25 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Typisch vrouwen.. Kom zelf met een voorstel ipv te gaan zeuren.. :{w
Ik zeur juist helemaal niet snel en ben zelf een initiatiefnemer. In dit geval was ik degene geweest die iets had voorgesteld en hij kon niet want "druk".
pi_174003725
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:23 schreef Seven. het volgende:
Ik denk dat het wijsheid is om je ervan bewust te worden dat hij je geen enkele verklaring schuldig is na een paar dates.
Tuurlijk hoef je geen reden te geven waarom je niet meer wil afspreken. Maar had het op prijs gesteld dat hij dan had gezegd van joh ik wil het er liever bij laten.

Nu was het van nee ik wil ook heel graag afspreken maar ondertussen niet met een alternatief komen toen ik wat had voorgesteld. En daarna amper nog wat laten horen..
pi_174003735
Misschien is de testrit niet goed bevallen.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
  dinsdag 26 september 2017 @ 11:34:39 #11
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174003760
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:30 schreef Bodybutter het volgende:

[..]

Ik zeur juist helemaal niet snel en ben zelf een initiatiefnemer. In dit geval was ik degene geweest die iets had voorgesteld en hij kon niet want "druk".
Aangezien ik nergens zeg dat je snel zeurt bewijs je direct even wat ik zeg.. :)
Verder moet dus alles op de weegschaal.. want het is zijn beurt nu ofzo?

Als je hem zo graag wilt, maak hem dat dan duidelijk.. Dan krijg je vanzelf antwoord..
pi_174003768
De testrit was eerder bij mij niet goed gevallen (beetje kort). Maar goed. Ik schrijf iemand niet gelijk af..
  dinsdag 26 september 2017 @ 11:36:28 #13
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_174003797
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:32 schreef Bodybutter het volgende:

[..]

Tuurlijk hoef je geen reden te geven waarom je niet meer wil afspreken. Maar had het op prijs gesteld dat hij dan had gezegd van joh ik wil het er liever bij laten.

Nu was het van nee ik wil ook heel graag afspreken maar ondertussen niet met een alternatief komen toen ik wat had voorgesteld. En daarna amper nog wat laten horen..
Voor sommige mensen is het gewoon wat moeilijk om direct te zijn. Kijk maar eens naar je eigen houding...je bent bang om hem zelf wat te sturen om echt duidelijkheid te krijgen. Directheid is soms lastig, helemaal als je die ander wel gewoon mag.

Sluit me dus aan bij de ''vraag hem er zelf naar'' groep, als je denkt dat je er wat aan hebt. Persoonlijk zou ik de hint al wel snappen, helemaal als je eigen intenties gewoon duidelijk zijn bij hem.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_174003851
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:35 schreef Bodybutter het volgende:
De testrit was eerder bij mij niet goed gevallen (beetje kort). Maar goed. Ik schrijf iemand niet gelijk af..
Ik zou nog 1 keer een poging doen, iets van "Jammer dat we niet meer afgesproken hebben, maar leuk om je weer te spreken" als je hem tegenkomt. Als hij dan niet zegt dat hij weer graag zou willen afspreken zou ik het verder laten liggen, pushen werkt averechts.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_174003857
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:35 schreef Bodybutter het volgende:
De testrit was eerder bij mij niet goed gevallen (beetje kort). Maar goed. Ik schrijf iemand niet gelijk af..
Wellicht denk hij hetzelfde erover, heb je het met hem erover gehad? Maar wat wil je hier eigenlijk nou concreet mee bereiken? Als hij antwoord geeft op jouw vraag, wordt het dan ineens minder 'raar' om elkaar te zien?
pi_174003954
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:40 schreef Ranzbal het volgende:

[..]

Wellicht denk hij hetzelfde erover, heb je het met hem erover gehad? Maar wat wil je hier eigenlijk nou concreet mee bereiken? Als hij antwoord geeft op jouw vraag, wordt het dan ineens minder 'raar' om elkaar te zien?
Ik zou willen dat hij gewoon eerlijk zegt dat hij het erbij wil laten. Alhoewel het al duidelijk is in z'n acties uiteraard. Niet gehad met hem over de testrit nee. En ik ben ook bang dat het sowieso nu raar blijft om elkaar weer te gaan zien. Voor mij is eigenlijk een leuke beginfase van daten niet meer zo leuk. En ik denk ook dat als ik dan weer zou afspreken met hem, dat ik dan denk: gast, waarom heb je gewoon niks voorgesteld? Zo moeilijk is dat toch niet?

Dus misschien is de conclusie wel dat het voor mij al niet meer leuk kan worden omdat ik eigenlijk een beetje teleurgesteld ben. Hmm
pi_174004074
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:44 schreef Bodybutter het volgende:

[..]

Ik zou willen dat hij gewoon eerlijk zegt dat hij het erbij wil laten. Alhoewel het al duidelijk is in z'n acties uiteraard. Niet gehad met hem over de testrit nee. En ik ben ook bang dat het sowieso nu raar blijft om elkaar weer te gaan zien. Voor mij is eigenlijk een leuke beginfase van daten niet meer zo leuk. En ik denk ook dat als ik dan weer zou afspreken met hem, dat ik dan denk: gast, waarom heb je gewoon niks voorgesteld? Zo moeilijk is dat toch niet?

Dus misschien is de conclusie wel dat het voor mij al niet meer leuk kan worden omdat ik eigenlijk een beetje teleurgesteld ben. Hmm
Dan is de meest logische stap het laten voor wat het is, niet?
  dinsdag 26 september 2017 @ 11:58:59 #18
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174004222
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:32 schreef Bodybutter het volgende:

[..]

Tuurlijk hoef je geen reden te geven waarom je niet meer wil afspreken. Maar had het op prijs gesteld dat hij dan had gezegd van joh ik wil het er liever bij laten.

Nu was het van nee ik wil ook heel graag afspreken maar ondertussen niet met een alternatief komen toen ik wat had voorgesteld. En daarna amper nog wat laten horen..
Tja, leuk is anders maar uiteindelijk is de boodschap zo ook meer dan helder toch?
Resistance is futile.
pi_174004479
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:44 schreef Bodybutter het volgende:
Ik zou willen dat hij gewoon eerlijk zegt dat hij het erbij wil laten.
Hij heeft toch helemaal geen verplichting tegenover jou?

Er is gewoon helemaal niet die 'klik' die je wel wil zien... jij legt kennelijk de bal helemaal bij hem dat hij een date moet uitkiezen en hij heeft daarin helemaal geen zin..
lijkt me overduidelijk een voorbeeld van een Non-Match.

Waarom zou je je tijd besteden aan iemand waarover je zo negatief lijkt te denken (zie de opmerkingen dat 'hij niet zou weten hoe te daten' en 'dat als je iemand anders gevonden had je wel verder gegaan zou zijn')
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_174004545
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:14 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Hij heeft toch helemaal geen verplichting tegenover jou?

Er is gewoon helemaal niet die 'klik' die je wel wil zien... jij legt kennelijk de bal helemaal bij hem dat hij een date moet uitkiezen en hij heeft daarin helemaal geen zin..
lijkt me overduidelijk een voorbeeld van een Non-Match.

Waarom zou je je tijd besteden aan iemand waarover je zo negatief lijkt te denken (zie de opmerkingen dat 'hij niet zou weten hoe te daten' en 'dat als je iemand anders gevonden had je wel verder gegaan zou zijn')
Ik heb niet helemaal de bal bij hem neergelegd. Ik heb juist gevraagd om af te spreken. Hij kon niet en kwam niet met een ander voorstel. Vond ik een beetje jammer. Normaal komt iemand met een tegenvoorstel. Daarna niks meer gehoord. Ja dat hij druk was maar ondertussen ging hij ook naar allerlei feestjes en dergelijke.

Maar goed. Conclusie is inderdaad dan maar beter laten voor wat het is. Ik ben al zo vaak degene geweest met mannen dat ik er achteraan ging. Maar ik heb daar geen zin meer in. Iemand komt maar een keer achter mij aan (na uiteraard mijn interesse duidelijk te hebben getoond. Trust me dat laat ik zeker wel merken).

Maar goed. Blijft frustrerend. En ja iemand hoeft niet eerlijk te zijn, verantwoording af te leggen bladbla. Ik vind het gewoon jammer als mensen niet eerlijk zijn. Hoe moeilijk is het om even te melden van "ik wil liever niet verder daten". Heel moeilijk schijnbaar.
  dinsdag 26 september 2017 @ 12:20:47 #21
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_174004572
quote:
Hoe moeilijk is het om even te melden van "ik wil liever niet verder daten". Heel moeilijk schijnbaar.
Net zo moeilijk als dat het voor jou is om gewoon even om duidelijkheid te vragen blijkbaar.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 26 september 2017 @ 12:22:06 #22
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174004591
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:18 schreef Bodybutter het volgende:

[..]

Ik heb niet helemaal de bal bij hem neergelegd. Ik heb juist gevraagd om af te spreken. Hij kon niet en kwam niet met een ander voorstel. Vond ik een beetje jammer. Normaal komt iemand met een tegenvoorstel. Daarna niks meer gehoord. Ja dat hij druk was maar ondertussen ging hij ook naar allerlei feestjes en dergelijke.

Maar goed. Conclusie is inderdaad dan maar beter laten voor wat het is. Ik ben al zo vaak degene geweest met mannen dat ik er achteraan ging. Maar ik heb daar geen zin meer in. Iemand komt maar een keer achter mij aan (na uiteraard mijn interesse duidelijk te hebben getoond. Trust me dat laat ik zeker wel merken).

Maar goed. Blijft frustrerend. En ja iemand hoeft niet eerlijk te zijn, verantwoording af te leggen bladbla. Ik vind het gewoon jammer als mensen niet eerlijk zijn. Hoe moeilijk is het om even te melden van "ik wil liever niet verder daten". Heel moeilijk schijnbaar.
Snap dat het je frustreert maar hoezo zou hij niet eerlijk zijn? Omdat je niets meer hoort? Wat is daar niet eerlijk aan?

Ik geloof dat je het niet eerlijk vind dat jij zijn match niet bent...
pi_174004593
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:18 schreef Bodybutter het volgende:
Ik heb niet helemaal de bal bij hem neergelegd. Ik heb juist gevraagd om af te spreken. Hij kon niet en kwam niet met een ander voorstel.
Dat noemen we dus : "de bal bij een ander leggen"...
je hebt aangegeven dat hij iets moet doen en hij laat dat na, en dat is dan heel duidelijk en klaar. punt.

Ik snap werkelijk niet waar je dan nog moeilijk over blijft doen, uit alles blijkt dat je hem verder helemaal niet ziet zitten...
Op mij komt het eerder een beetje over alsof het hier gaat om je zelf-beeld.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 26 september 2017 @ 12:26:24 #24
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174004652
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:20 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Net zo moeilijk als dat het voor jou is om gewoon even om duidelijkheid te vragen blijkbaar.
Dit dus :D de ironie. Typisch :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174004756
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:20 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Net zo moeilijk als dat het voor jou is om gewoon even om duidelijkheid te vragen blijkbaar.
Maar volgens een aantal van hier is het toch al duidelijk genoeg? Hij wil niet (meer). En als ik duidelijkheid ga vragen ben ik bang dat hij niet eerlijk is. Maar iets gaat zeggen in de trant van huh ik dacht dat jij niet meer wilde afspreken.
  dinsdag 26 september 2017 @ 12:55:12 #26
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174005137
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:33 schreef Bodybutter het volgende:

[..]

Maar volgens een aantal van hier is het toch al duidelijk genoeg? Hij wil niet (meer). En als ik duidelijkheid ga vragen ben ik bang dat hij niet eerlijk is. Maar iets gaat zeggen in de trant van huh ik dacht dat jij niet meer wilde afspreken.
_O-
  dinsdag 26 september 2017 @ 12:55:25 #27
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_174005142
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:33 schreef Bodybutter het volgende:

[..]

Maar volgens een aantal van hier is het toch al duidelijk genoeg? Hij wil niet (meer). En als ik duidelijkheid ga vragen ben ik bang dat hij niet eerlijk is. Maar iets gaat zeggen in de trant van huh ik dacht dat jij niet meer wilde afspreken.
Het is dus niet de onduidelijkheid die je dwarszit, maar zijn 'oneerlijkheid' door je geen uitleg/tweede date te geven.

Lees nog eens deze post:

quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:23 schreef Seven. het volgende:
Ik denk dat het wijsheid is om je ervan bewust te worden dat hij je geen enkele verklaring schuldig is na een paar dates.
  dinsdag 26 september 2017 @ 13:13:13 #28
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_174005568
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:33 schreef Bodybutter het volgende:

[..]

Maar volgens een aantal van hier is het toch al duidelijk genoeg? Hij wil niet (meer). En als ik duidelijkheid ga vragen ben ik bang dat hij niet eerlijk is. Maar iets gaat zeggen in de trant van huh ik dacht dat jij niet meer wilde afspreken.
Ja, het is vrij duidelijk. Punt is dat jij er toch over door blijft gaan en toch laat merken (meer) duidelijkheid te willen. Nou, als je (meer) duidelijkheid wil moet je dat aangeven bij hem. Zo niet, moet je ook niet zeuren dat hij ''niet eerlijk is''. Zelf heb je er net zoveel moeite mee om eerlijk te zijn namelijk.

Sowieso...waarom zoveel tijd en moeite stoppen in iemand waarvan je eigenlijk verwacht dat hij gaat liegen? Tijd en moeite stoppen in iemand die je alleen maar frustratie geeft?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_174006153
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:33 schreef Bodybutter het volgende:
En als ik duidelijkheid ga vragen ben ik bang dat hij niet eerlijk is.
Definieer dan eens wat dan wél 'eerlijk' is ?

Heb je hem ook verteld dat je van mening bent dat hij niet zou weten hoe je moet daten en dat je denkt dat je niet verder met hem zou gaan als je iemand anders zou ontmoeten?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_174006343
Was ie zo speciaal TS, dat je er zo erg mee zit?
pi_174006479
Je wordt gewoon afgewezen op een wat onhandige manier, gebeurt iedereen wel eens. Niet te lang bij stilstaan. Je vind het een beetje onnaardig van hem, en blijkbaar wil je wat met die emotie doen. Rancune is niet iets wat je hier gaat helpen.
-nee-
pi_174006482
Sowieso bedankt voor jullie antwoorden. Ze helpen me zeker in mijn denkproces. Of ie zo speciaal was.. daar kende ik hem niet genoeg voor. Ik denk dat ik gewoon een soort afsluiting wil ofzo in plaats van dit net doen of er niks is. Het is allemaal weer een beetje aangewakkerd toen ik hem dus zaterdag zag. Daarvoor had ik er al enigszins vrede mee gesloten. Misschien kan ik slecht loslaten.

Qua eerlijkheid bedoel ik dus dat hij gewoon zegt van joh ik heb niks meer laten horen, omdat ik het niet durfde te zeggen. Iets in die trant. Ik word er gewoon geïrriteerd van dat dit schijnbaar de norm is tegenwoordig. Bij mensen die ik niet nog eens ga tegen komen a la. Maar ik ken hem. En ga hem zeker nog zien. Vind ik gewoon vervelend. Ik spreek het dan liever uit zodat ik niet met nog vervelende gevoelens erover zit.
  dinsdag 26 september 2017 @ 14:33:15 #33
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_174007321
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 13:52 schreef Bodybutter het volgende:

Ik spreek het dan liever uit zodat ik niet met nog vervelende gevoelens erover zit.
Nee, dat doe je niet. Want je zit nu met vervelende gevoelens (je mist duidelijkheid/eerlijkheid) maar uitspreken ho maar.
pi_174007389
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:33 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Nee, dat doe je niet. Want je zit nu met vervelende gevoelens (je mist duidelijkheid/eerlijkheid) maar uitspreken ho maar.
Klopt, omdat ik bang was dat dat desperate over zou komen. Maar ik ga het toch maar wel vragen denk ik. Dan kan ik het beter loslaten.
  dinsdag 26 september 2017 @ 14:38:23 #35
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_174007408
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:37 schreef Bodybutter het volgende:

[..]

Klopt, omdat ik bang was dat dat desperate over zou komen. Maar ik ga het toch maar wel vragen denk ik. Dan kan ik het beter loslaten.
^O^ .
pi_174008144
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:37 schreef Bodybutter het volgende:

[..]

Klopt, omdat ik bang was dat dat desperate over zou komen. Maar ik ga het toch maar wel vragen denk ik. Dan kan ik het beter loslaten.
Ik had het nooit gedaan, beetje eer aan jezelf houden..
En achter mannen aan gaan is in meeste gevallen ook geen goed idee
pi_174008659
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:15 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik had het nooit gedaan, beetje eer aan jezelf houden..
En achter mannen aan gaan is in meeste gevallen ook geen goed idee
Klopt, dan word je voor labiel of slet aangezien.
  dinsdag 26 september 2017 @ 15:54:11 #38
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_174008923
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:37 schreef Bodybutter het volgende:

[..]

Klopt, omdat ik bang was dat dat desperate over zou komen. Maar ik ga het toch maar wel vragen denk ik. Dan kan ik het beter loslaten.
Mja en dan krijg je het 'druk' excuus weer terwijl je al weet dat hij wel gewoon naar feestjes gaat enzo dus dat druk maar relatief is.
Ik snap het wel ik kon dat in eerst ook niet loslaten, en baalde dat dit inderdaad de norm kennelijk was.
Inmiddels heb ik mijn fatsoen ook enigzins laten varen heb ik het ook wel eens toegepast. :@

Ik zou het lekker loslaten. Niks horen is ook een antwoord.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_174066664
Hier hebben ze ooit een film over gemaakt... He's not that in to you. Of zoiets...

Als hij je echt leuk had gevonden had hij je wel op date gevraagd. Hij heeft dat niet gedaan ga dan niet allerlei redenen bedenken waarom niet.
  vrijdag 29 september 2017 @ 07:43:49 #40
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_174066709
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:22 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Snap dat het je frustreert maar hoezo zou hij niet eerlijk zijn? Omdat je niets meer hoort? Wat is daar niet eerlijk aan?

Ik geloof dat je het niet eerlijk vind dat jij zijn match niet bent...
Dit dus. Geen reactie is ook een reactie, namelijk die van ik ben niet geïnteresseerd.
pi_174066770
naja dat hij wel komt om iets op te halen en te 'druk' is om te daten geeft het al aan. Ik had ook zo'n klootzak (van te druk)maar je schiet er uiteindelijk niks mee op.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_174068241
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 07:38 schreef Nappetje het volgende:
Hier hebben ze ooit een film over gemaakt... He's not that in to you. Of zoiets...

Als hij je echt leuk had gevonden had hij je wel op date gevraagd. Hij heeft dat niet gedaan ga dan niet allerlei redenen bedenken waarom niet.
ja klopt :Y . Gebaseerd op een boek, die heb ik pasgeleden gelezen. Wel een eyeopener. Wat je zegt idd. Als hij je echt leuk vind, dan zoekt ie je op, neemt ie echt wel contact op. Doet ie dat niet, ongeacht welk excuus: he's just not that into you.

Moving on. Is het beste.

(boek is van Greg Behrendt)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_174081197
Ik heb het er met hem over gehad. Heeft voor mij voor gemoedsrust gezorgd dus dat idee fijn. Ik hou niet zo van open eindjes. Dan sluit ik het liever gewoon af en bespreek dat graag. Dus nu kan ik weer lekker fris verder en dit is nu officieel een gesloten hoofdstuk.

Sukkel.
pi_174081754
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 21:49 schreef Bodybutter het volgende:
Ik heb het er met hem over gehad. Heeft voor mij voor gemoedsrust gezorgd dus dat idee fijn. Ik hou niet zo van open eindjes. Dan sluit ik het liever gewoon af en bespreek dat graag. Dus nu kan ik weer lekker fris verder en dit is nu officieel een gesloten hoofdstuk.

Sukkel.
^O^
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 21:06:03 #45
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_174242618
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:32 schreef Bodybutter het volgende:

[..]

Tuurlijk hoef je geen reden te geven waarom je niet meer wil afspreken. Maar had het op prijs gesteld dat hij dan had gezegd van joh ik wil het er liever bij laten.

Nu was het van nee ik wil ook heel graag afspreken maar ondertussen niet met een alternatief komen toen ik wat had voorgesteld. En daarna amper nog wat laten horen..
mensen laten het meestal doodbloeden omdat ze het niet durven te zeggen.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 21:15:56 #46
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_174242859
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 21:49 schreef Bodybutter het volgende:
Ik heb het er met hem over gehad. Heeft voor mij voor gemoedsrust gezorgd dus dat idee fijn. Ik hou niet zo van open eindjes. Dan sluit ik het liever gewoon af en bespreek dat graag. Dus nu kan ik weer lekker fris verder en dit is nu officieel een gesloten hoofdstuk.

Sukkel.
o je hebt al met hem gepraat. Tja op naar de volgende. En goed dat je voor afsluiting gezorgd hebt. Ik hou daar ook van hoor, ik ben daarnaast niet vh scharrelen dus dat laat ik al van te voren doorschemeren . Scheelt een hoop gedoe :D
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_174244502
Alles gebeurt met een reden :) dan zal hij wel ergens anders rondlopen
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 23:26:19 #48
456432 Kamina
Tenacious!
pi_174245644
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:23 schreef Seven. het volgende:
Ik denk dat het wijsheid is om je ervan bewust te worden dat hij je geen enkele verklaring schuldig is na een paar dates.
Dat, en welke verklaring hij ooit zal geven, je xal het nooit leuk vinden.
1 + 1 = blauw
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 23:28:43 #49
456432 Kamina
Tenacious!
pi_174245709
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:15 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik had het nooit gedaan, beetje eer aan jezelf houden..
En achter mannen aan gaan is in meeste gevallen ook geen goed idee
Zelfde voor vrouwen.
1 + 1 = blauw
  Moderator zaterdag 7 oktober 2017 @ 00:22:23 #50
441859 crew  Lenny77
pi_174246928
Ken je het gezegde:
'wie wil de koe als de melk gratis is'?
Denk daar maar eens over na :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:40:22 #51
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_174252029
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 21:49 schreef Bodybutter het volgende:
Ik heb het er met hem over gehad. Heeft voor mij voor gemoedsrust gezorgd dus dat idee fijn. Ik hou niet zo van open eindjes. Dan sluit ik het liever gewoon af en bespreek dat graag. Dus nu kan ik weer lekker fris verder en dit is nu officieel een gesloten hoofdstuk.

Sukkel.
Waarom is het dan meteen een sukkel? :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_174252774
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:40 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Waarom is het dan meteen een sukkel? :')
TS vindt het gewoon enkel van belang om als 'winnaar' van het daten naar buiten te komen. Het moet aan die jongen liggen, die is stom.

Was toch vanaf het begin duidelijk dat het enige dat ze wilde is dat ze niet bekend staat als 'afgewezen'?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 7 oktober 2017 @ 14:03:59 #53
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_174254315
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:40 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Waarom is het dan meteen een sukkel? :')
Dit..
Het is dus toch een ego dingetje voor TS
Jammer .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')