abonnement Unibet Coolblue
pi_174000030
Beste Fokkers,

Voor de goede voorbereiding, en in verband met een aankomend gesprek met de AAC, voor mijn sollicitatie als officier bij de infanterie (kort traject) zou ik graag in gesprek gaan met iemand die als officier gediend heeft en/of op de KMA heeft gezeten.

Ik heb nogal wat vragen die lastig te beantwoorden zijn met google werk;
Hoe is de sfeer? Zijn er nog bijzondere en/of belangrijke dingen die ik absoluut moet weten?
Hoe actief is het cadettencorps? En heb ik zelf nog enige invloed op het onderdeel waar ik uiteindelijk bij belandt?

Alvast bedankt,

Wouter
Ik doe mijn best.
  Forum Admin dinsdag 26 september 2017 @ 06:38:20 #2
58651 crew  murp
murp
pi_174000397
Ik vond het trouwens kut als iemand zonder ervaring vanuit de kma kwam vertellen wat ik moest doen. Als ik wist dat hij eerst soldaat was geweest had ik meer en beter naar m geluisterd..
pi_174000686
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 06:38 schreef murp het volgende:
Ik vond het trouwens kut als iemand zonder ervaring vanuit de kma kwam vertellen wat ik moest doen. Als ik wist dat hij eerst soldaat was geweest had ik meer en beter naar m geluisterd..
?
  dinsdag 26 september 2017 @ 11:34:19 #4
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_174003755
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 02:26 schreef Woutjeh het volgende:
Beste Fokkers,

Voor de goede voorbereiding, en in verband met een aankomend gesprek met de AAC, voor mijn sollicitatie als officier bij de infanterie (kort traject) zou ik graag in gesprek gaan met iemand die als officier gediend heeft en/of op de KMA heeft gezeten.

Ik heb nogal wat vragen die lastig te beantwoorden zijn met google werk;
Hoe is de sfeer? Zijn er nog bijzondere en/of belangrijke dingen die ik absoluut moet weten?
Hoe actief is het cadettencorps? En heb ik zelf nog enige invloed op het onderdeel waar ik uiteindelijk bij belandt?

Alvast bedankt,

Wouter
Cadettencorps was in mijn tijd vrij actief. Hangt wel af van jezelf of je meedoet aan de sportclubs etc...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')