abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 5 november 2017 @ 09:29:44 #251
249559 crew  Lavenderr
pi_174877941
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 01:20 schreef Kamina het volgende:

[..]

Uiteindelijk bleek het toch een kloon?
Ik haalde er twee door elkaar: Bankfurt en Bassos.
Bankfurt was van de aardbeien en Bassos van de scheldwoorden aan het

einde van
zijn
posts

:P
  zondag 5 november 2017 @ 15:50:24 #252
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_174885122
Weer een situatie waarom ziekenhuizen gewetensloze maffia-klootzakken zijn.

Wat een debiel verhaal over als iemand komt te overlijden in het ziekenhuis. Dat het ziekenhuis bepaald naar welk morturium. Deels met commerciele instellingen, zoals Monuta. En vervolgens wordt de nabestaande die al in rollercoaster zit, besodemieterd en dient hier dan ook die kosten te maken.

Wat zijn zijn ziekenhuizen en begrafenisondernemers gemene klootzakken. Wat een doortrapt business model.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_174885143
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 15:50 schreef Lambiekje het volgende:
Weer een situatie waarom ziekenhuizen gewetensloze maffia-klootzakken zijn.

Wat een debiel verhaal over als iemand komt te overlijden in het ziekenhuis. Dat het ziekenhuis bepaald naar welk morturium. Deels met commerciele instellingen, zoals Monuta. En vervolgens wordt de nabestaande die al in rollercoaster zit, besodemieterd en dient hier dan ook die kosten te maken.

Wat zijn zijn ziekenhuizen en begrafenisondernemers gemene klootzakken. Wat een doortrapt business model.
Praat je tegen jezelf?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174897437
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Van fruit eten krijg je dus dezelfde ziektes als van geen fruit eten. Doe waar je je lekker bij voelt, maar overdrijf niet.
Nou, van geen fruit eten krijg je waarschijnlijk heel wat meer ziektes. Zeker als je ook de groentes overslaat.
pi_174897441
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
De hele zomer en herfst heerlijk genoten van aardbeien. Na dit artikel vraag ik me af of het wel zo gezond is, al zal het wel meevallen want bij elk fruit worden bestrijdingsmiddelen gebruikt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat al gelijk fout in de eerste zin:

"Aardbeien in supermarkten bevatten zes keer zoveel schadelijke stoffen als ander fruit."

Variant op de naturalistic fallacy.
  maandag 6 november 2017 @ 10:40:47 #256
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_174899916
https://www.activistpost.(...)cbd-legal-state.html

Reguliere bigpharma artsen zijn echt totaal geschift.

Je moet en zal een ziek kind hebben. En als je het buiten onze smerige troep probeert op te lopen pakken we je kind af.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChrisCarter op 06-11-2017 18:03:34 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_174900185
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:40 schreef Lambiekje het volgende:
https://www.activistpost.(...)cbd-legal-state.html

Reguliere bigpharma artsen zijn echt totaal geschift.

Je moet en zal een ziek kind hebben. En als je het buiten onze smerige troep probeert op te lopen pakken we je kind af.
Waarom maak je je zo druk om een verhaal over een onbekend kind op enkele duizenden kilometers afstand?

[ Bericht 0% gewijzigd door ChrisCarter op 06-11-2017 18:03:43 ]
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174901067
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:40 schreef Lambiekje het volgende:
https://www.activistpost.(...)cbd-legal-state.html

Reguliere bigpharma artsen zijn echt totaal geschift.

Je moet en zal een ziek kind hebben. En als je het buiten onze smerige troep probeert op te lopen pakken we je kind af.
Ja, als jij het ok vindt dat ouders gaan experimenteren met ongeteste geneesmiddelen op een klein kind dan zegt dat genoeg over jouw morele kompas.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChrisCarter op 06-11-2017 18:03:53 ]
pi_174906665
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 09:34 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar wat bevreemdt je dan en waarom verwacht je dat Lambiekje de expertise heeft om hierover een zinnige verklaring te geven?
wat me bevreemdt is dat gevaccineerde mensen volgens dit onderzoek veel vatbaarder voor allerlei kwalen blijken dan niet-gevaccineerden. Ik begrijp niet waarom dat uitmaakt. Verder heb ik begrepen dat de arts zelf het onderzoek gefinancierd heeft om belangenverstrengeling te voorkomen. Nou, dat bevreemdt me ook.
pi_174906744
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 17:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

wat me bevreemdt is dat gevaccineerde mensen volgens dit onderzoek veel vatbaarder voor allerlei kwalen blijken dan niet-gevaccineerden.
Je kent de gezegde lies, damn lies and statistics wel denk ik..

quote:
Ik begrijp niet waarom dat uitmaakt. Verder heb ik begrepen dat de arts zelf het onderzoek gefinancierd heeft om belangenverstrengeling te voorkomen. Nou, dat bevreemdt me ook.
Okay, maar waarom denk je dat Lambiekje, die het liefst gisteren dan vandaag elke arts aan de galg hangt, daar helderheid in kan verschaffen?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 6 november 2017 @ 18:21:07 #261
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174907265
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 17:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

wat me bevreemdt is dat gevaccineerde mensen volgens dit onderzoek veel vatbaarder voor allerlei kwalen blijken dan niet-gevaccineerden. Ik begrijp niet waarom dat uitmaakt. Verder heb ik begrepen dat de arts zelf het onderzoek gefinancierd heeft om belangenverstrengeling te voorkomen. Nou, dat bevreemdt me ook.
Je gelooft toch niet werkelijk dat een homeopaat aan serieus onderzoek doet?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 6 november 2017 @ 19:21:21 #262
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_174908530
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 12:01 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ja, als jij het ok vindt dat ouders gaan experimenteren met ongeteste geneesmiddelen op een klein kind dan zegt dat genoeg over jouw morele kompas.
je weet dat bigpharma troep niet getest is en al helemaal niet op de doelgroep.

Jouw kompas is duidelijk. Total destruction of mankind and beyond.

Jij bent z'n z'n leery freak.
http://www.wakingtimes.co(...)rmanently-alter-dna/
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 6 november 2017 @ 19:23:35 #263
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_174908591
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 17:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

wat me bevreemdt is dat gevaccineerde mensen volgens dit onderzoek veel vatbaarder voor allerlei kwalen blijken dan niet-gevaccineerden. Ik begrijp niet waarom dat uitmaakt. Verder heb ik begrepen dat de arts zelf het onderzoek gefinancierd heeft om belangenverstrengeling te voorkomen. Nou, dat bevreemdt me ook.
Bigpharmas kankertroep saboteert en ruineert eigen afweersysteem.

Je moet en zal kanker krijgen. Rechtsom of linksom. Daarom vaccineren.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 6 november 2017 @ 19:49:52 #264
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174909243
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 19:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Bigpharmas kankertroep saboteert en ruineert eigen afweersysteem.

Je moet en zal kanker krijgen. Rechtsom of linksom. Daarom vaccineren.
En weer roep je maar wat, meer ben je niet in staat. Nul onderbouwing.
Je bent een usefull idioot voor de pillendraaiers van natural news
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_174909524
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 19:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Bigpharmas kankertroep saboteert en ruineert eigen afweersysteem.

Je moet en zal kanker krijgen. Rechtsom of linksom. Daarom vaccineren.
Daarom begreep ik ook al niet waarom Baconbus jouw visie wilde horen..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174911015
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 17:45 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je kent de gezegde lies, damn lies and statistics wel denk ik..

[..]

Okay, maar waarom denk je dat Lambiekje, die het liefst gisteren dan vandaag elke arts aan de galg hangt, daar helderheid in kan verschaffen?
Als je zo stellig bent in je mening, dan heeft hij zich er vast ook erg in verdiept.
Das toch niet zo'n vreemde gedachte?
pi_174911795
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 21:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Als je zo stellig bent in je mening, dan heeft hij zich er vast ook erg in verdiept.
Das toch niet zo'n vreemde gedachte?
Ik vind het knap dat je dat uit zijn reacties haalt :)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 6 november 2017 @ 22:16:28 #268
39237 crew  H_T
2733
pi_174912678
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 19:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je weet dat bigpharma troep niet getest is en al helemaal niet op de doelgroep.
Hebben ze dan proefdieren puur voor de lol? Of zijn proefdieren een hoax en bestaan die niet?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_174912887
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 22:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Hebben ze dan proefdieren puur voor de lol? Of zijn proefdieren een hoax en bestaan die niet?
https://qpsvrijwilliger.n(...)yd7qZywaAkxKEALw_wcB

Kan hij eerstehand de onderzoeken beleven :)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 6 november 2017 @ 23:22:08 #270
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174913872
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 19:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Bigpharmas kankertroep saboteert en ruineert eigen afweersysteem.

Je moet en zal kanker krijgen. Rechtsom of linksom. Daarom vaccineren.
Heb jij al kanker?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 7 november 2017 @ 05:56:51 #271
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174915456
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 19:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je weet dat bigpharma troep niet getest is en al helemaal niet op de doelgroep.

Oh, Aan wat voor een medicijntest neem mijn man dan deel?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 7 november 2017 @ 08:40:19 #272
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_174916187
New York Times confirms Natural News investigation: Mumps now spread mostly by vaccinated children
http://www.naturalnews.co(...)inated-children.html


Gohhh verrassend dat gevaccineerde kinderen vatbaarder zijn voor kinderziektes.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_174916268
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 08:40 schreef Lambiekje het volgende:
New York Times confirms Natural News investigation: Mumps now spread mostly by vaccinated children
http://www.naturalnews.co(...)inated-children.html


Gohhh verrassend dat gevaccineerde kinderen vatbaarder zijn voor kinderziektes.
Grappig, dus als de MSM er over bericht is het waar ;)
Maar je hebt duidelijk het artikel niet gelezen, anders wist je dat de uitbraak een halt was toegeroepen door de doelgroep opnieuw te vaccineren.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator dinsdag 7 november 2017 @ 10:22:17 #274
249559 crew  Lavenderr
pi_174917554
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 19:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Bigpharmas kankertroep saboteert en ruineert eigen afweersysteem.

Je moet en zal kanker krijgen. Rechtsom of linksom. Daarom vaccineren.
Man man man, houd toch eens op. Je overschreeuwt jezelf waardoor je jezelf zo neerzet dat niemand de dingen waar je wél een punt hebt nog gelooft.
  dinsdag 7 november 2017 @ 10:58:22 #275
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_174918080
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Man man man, houd toch eens op. Je overschreeuwt jezelf waardoor je jezelf zo neerzet dat niemand de dingen waar je wél een punt hebt nog gelooft.
kijk nog maar eens goed naar de motieven van bigpharma en hoe ziekenhuizen denken te handelen
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_174918409
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 19:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je weet dat bigpharma troep niet getest is en al helemaal niet op de doelgroep.

Jouw kompas is duidelijk. Total destruction of mankind and beyond.

Jij bent z'n z'n leery freak.
http://www.wakingtimes.co(...)rmanently-alter-dna/
Neemt niet weg dat die ouders OOK met een ongetest middel op hun kind experimenteren, dat vind je wel een goed idee?
pi_174921173
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

kijk nog maar eens goed naar de motieven van bigpharma en hoe ziekenhuizen denken te handelen
Volgens je eigen bron handelen ze met als doel de mensen te genezen.
Voortaan dus even helemaal lezen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174923436
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 19:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Bigpharmas kankertroep saboteert en ruineert eigen afweersysteem.

Je moet en zal kanker krijgen. Rechtsom of linksom. Daarom vaccineren.
Ah, dus vaccineren helpt tegen kanker?
pi_174923472
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 21:38 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik vind het knap dat je dat uit zijn reacties haalt :)
Heel makkelijk is dat niet, dat is waar.
pi_174940074
Coole shit, bacterien in je darmen beinvloeden kanker behandeling uitkomst. kanker wordt steeds meer een ziekte veroorzaakt/beinvloed door problemen met je immuunsysteem.

https://www.statnews.com/(...)biome-immunotherapy/
  woensdag 8 november 2017 @ 13:40:50 #281
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_174941004
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 12:50 schreef .SP. het volgende:
Coole shit, bacterien in je darmen beinvloeden kanker behandeling uitkomst. kanker wordt steeds meer een ziekte veroorzaakt/beinvloed door problemen met je immuunsysteem.

https://www.statnews.com/(...)biome-immunotherapy/
En daarom dus vaccineren. Een gesaboteerd immuun

Kanker is een biljoenenindustrie
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 8 november 2017 @ 13:43:01 #282
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174941035
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En daarom dus vaccineren. Een gesaboteerd immuun

Kanker is een biljoenenindustrie
Toch knap dat de niet gevaccineerde kindjes dan wel vaak de ziekte krijgen waartegen wordt gevaccineerd.
  woensdag 8 november 2017 @ 14:06:11 #283
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_174941408
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:43 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Toch knap dat de niet gevaccineerde kindjes dan wel vaak de ziekte krijgen waartegen wordt gevaccineerd.
Nee Nee Nee.

Het is precies andersom.

Onfucking believable.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_174941467
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 14:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee Nee Nee.

Het is precies andersom.

Onfucking believable.
Nope, kijk naar uitbraken in Nederland, die vonden plaats in gebieden waar een lage vaccinatiegraad is.
Verder liet jouw bron laatst zien dat een uitbraak van de bof werd gestopt door kinderen te vaccineren..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174943402
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En daarom dus vaccineren. Een gesaboteerd immuun

Kanker is een biljoenenindustrie
Hoe kom je erbij, toon eens aan dat een disregulatie van het immuunsysteem door vaccineren kanker veroorzaakt!

Wat er gebeurt is dat kanker ontstaat en dit het immuunsysteem disreguleert, niet andersom.
pi_174944527
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:03 schreef .SP. het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij, toon eens aan dat een disregulatie van het immuunsysteem door vaccineren kanker veroorzaakt!

Wat er gebeurt is dat kanker ontstaat en dit het immuunsysteem disreguleert, niet andersom.
Aantonen? Dat gaat niet lukken.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 8 november 2017 @ 17:37:15 #287
39237 crew  H_T
2733
pi_174944925
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 17:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Aantonen? Dat gaat niet lukken.
Je wordt niet ziek op je veertigste als je doodgaat op je vijfde. Veel verder dan dat zal je niet komen.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_174945569
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 17:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Je wordt niet ziek op je veertigste als je doodgaat op je vijfde. Veel verder dan dat zal je niet komen.
Zo waar :P
pi_174960247
Minister Bruno Bruins (Medische Zorg, VVD) moet keihard onderhandelen met farmaceutische bedrijven om dure medicijnen voor een „maatschappelijk aanvaardbare prijs” beschikbaar te maken. Het ministerie moet daarbij bereid zijn de octrooien van fabrikanten te omzeilen of breken.

Dat adviseert de gezaghebbende Raad voor Volksgezondheid en Samenleving (RVS) donderdag, in een rapport dat werd geschreven op verzoek van het ministerie. Daarin staat dat de overheid niet of nauwelijks gebruik maakt van de wettelijke mogelijkheden die er nu al zijn om de macht van grote medicijnfabrikanten te ondermijnen. „We moeten die instrumenten dus voortaan wél gaan inzetten”, zegt raadslid Bas Leerink deze donderdag in een interview met NRC.

De macht van fabrikanten is vooral gebaseerd op octrooien, die hun voor jaren een monopolie geven op een nieuw geneesmiddel. Daardoor kunnen ze voor zo’n middel in principe elke prijs vragen, zeker als de samenleving een grote bereidheid heeft om te betalen. Bij onderhandelingen over de vergoeding van een nieuw middel staat de overheid volgens Leerink bij voorbaat „op een 3-0-achterstand”.

Om dit te doorbreken, moet de overheid bijvoorbeeld de zogenoemde ‘magistrale bereiding’ mogelijk maken. Daarbij maken apothekers zelf een goedkope versie van een duur geneesmiddel, waarop nog patent zit. Wettelijk mag dit, zolang een apotheker dit alleen doet voor de eigen patiënt. Maar vaak durven apothekers het niet uit angst voor slepende juridische procedures – en problemen met de inspectie. De overheid moet daarom de apothekers juridisch beschermen, aldus de raad, en duidelijk maken dat ‘magistrale bereiding’ is toegestaan.

De raad vindt ook dat het ministerie in het uiterste geval ‘dwanglicenties’ moet inzetten. Daarbij wordt de oorspronkelijke fabrikant gedwongen om aan een andere fabrikant een licentie af te staan voor de productie van het geneesmiddel. In het verleden heeft Thailand dit gedaan voor hiv-remmers van een Amerikaanse fabrikant. De middelen werden inderdaad goedkoper, maar de Verenigde Staten dreigden een handelsverdrag op te zeggen.

Mede door dit soort economische risico’s heeft Nederland tot dusver afgezien van dwanglicenties. Eerder dit jaar noemde toenmalig minister Schippers (VWS, VVD) de dwanglicentie in de Tweede Kamer een „ultiem middel” dat „niet zomaar” ingezet kon worden.

Het ministerie maakt zich niettemin grote zorgen over de tientallen medicijnen die de komende jaren op de markt worden verwacht, met name voor kanker en zeldzame ziekten. Veel van die middelen kosten meer dan 100.000 euro per patiënt, per jaar. Vergoeding uit het basispakket van deze middelen stuwt de zorgkosten op.

In een eerste reactie zegt minister Bruno Bruins (Medische zorg, VVD) dat hij een „conflict” ziet tussen „de belangen van de geneesmiddelenindustrie en belangen van de samenleving”. Volgens Bruins hebben „extreem dure medicijnen” een verdringingseffect, omdat andere zorg er niet door betaald kan worden. „Elke Nederlander is de dupe” van de hoge prijzen die farmaceuten voor hun producten vragen, stelt hij.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)en-13911608-a1580507

'dwanglicentie' Wat vinden we daarvan?
pi_174961762
"Daarbij wordt de oorspronkelijke fabrikant gedwongen om aan een andere fabrikant een licentie af te staan voor de productie van het geneesmiddel. In het verleden heeft Thailand dit gedaan voor hiv-remmers van een Amerikaanse fabrikant. De middelen werden inderdaad goedkoper, maar de Verenigde Staten dreigden een handelsverdrag op te zeggen."

Vervelend voor de handel, maar goed voor de patiënt.
1 + 1 = blauw
  donderdag 9 november 2017 @ 18:55:28 #291
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174964903
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 14:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee Nee Nee.

Het is precies andersom.

Onfucking believable.
Je roept maar wat
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175046776
Krijg nou wat, vaccinatie bespaart geld en levens!

http://www.bbc.co.uk/news/health-41929267
  maandag 13 november 2017 @ 16:53:33 #293
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175046864
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 14:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee Nee Nee.

Het is precies andersom.

Onfucking believable.
Oke dus jij hebt alle ziektes gehad waarvoor je gevaccineerd bent?

Zo niet is het Onfucking believable.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_175046921
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 16:48 schreef .SP. het volgende:
Krijg nou wat, vaccinatie bespaart geld en levens!

http://www.bbc.co.uk/news/health-41929267
Wie had dat gedacht!
  dinsdag 14 november 2017 @ 11:10:21 #295
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_175062748
quote:
14s.gif Op maandag 13 november 2017 16:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wie had dat gedacht!
wat een misselijk makend stuk advertorial.

Walgelijk
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_175062844
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 11:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wat een misselijk makend stuk advertorial.

Walgelijk
Tuurlijk, alles wat jouw extreme opvattingen tegenspreekt is walgelijk. :') Als je er geen kanker van krijgt, is het nep.

[ Bericht 1% gewijzigd door ChrisCarter op 14-11-2017 11:32:34 (Doe eens niet) ]
pi_175063384
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 11:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wat een misselijk makend stuk advertorial.

Walgelijk
lol, waar hebben ze het mis waarde lambiekje? En kan je die kritiek ook onderbouwen?
pi_175067778
Vanavond 21.25u op NPO1 Dokters van Morgen.
Hoe ziet een ziekenhuis er uit in 2050? Ga je dan nog naar de dokter of kun je jezelf thuis laten onderzoeken?
  dinsdag 14 november 2017 @ 17:31:10 #299
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175069870
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 11:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wat een misselijk makend stuk advertorial.

Walgelijk
Jij doet niet anders dan linken naar websites die pillen willen verkopen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 14 november 2017 @ 17:35:18 #300
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175069959
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 11:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wat een misselijk makend stuk advertorial.

Walgelijk
Je weet toch wat naturalnews doet met hun artikelen? :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')