abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174002327
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 08:40 schreef Malteser het volgende:

[..]

Geen idee of jullie het überhaupt willen weten maar mocht dat niet zo zijn, dan bereid je maar voor op een hele zwangerschap lang deze vraag.
Wij wisten bij Twix het geslacht niet en er is ons de hele zwangerschap gevraagd:
"Wat wordt het? Dat wil je toch weten?"
"Jullie weten stiekem wel wat het wordt maar zeggen van niet, zodat wij niks vragen. Maar zeg eens op, wat wordt het?"
"Jullie hebben zoveel echo's gehad, jullie hebben het allang gezien."
Enz enz.

Wij hadden ivm (te) klein kind inderdaad iedere week een echo maar hadden een duidelijk afspraak met de gyn, zodra ze richting buik/benen ging echoën, waarschuwde ze ons zodat we weg konden kijken.

Overigens, als ze het geslacht in de omgeving wel weten, gaan ze vissen naar de naam. Zo is er altijd wat. Zie het als betrokkenheid en nieuwsgierigheid, want dat is het.

Wij willen het geslacht deze keer overigens weer niet weten.
Wij wisten het bij T ook niet. Ik geloof dat mijn schoonvader nog steeds niet gelooft dat we het echt niet wisten.

Ik denk dat we het bij deze baby ook niet willen weten, alhoewel ik een stuk nieuwsgieriger ben.

Morgen echo, spannend!

Hoe gaat het met jou, Malteser? En met de overtijd dames?
pi_174002358
Bij T waren we ergens in het eind van de zwangerschap voor een extra echo bij een andere arts, een marokaanse arts. Die vertelde dat hij veel mensen kreeg die vroeg wouden weten wat het geslacht was. Als het dan een meisje was braken ze de zwangerschap af. Daar werkte hij niet aan mee...Gelukkig maar!
pi_174002409
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 08:58 schreef minilot het volgende:
Ik heb overigens al sinds ik uit het zwembad klom vanmorgen het idee dat de koter in mij steeds dusdanig aan het spread eagelen is dat voetjes helemaal links- en rechtsonder tegen mijn schaambeen duwen en gebalde vuistjes tegelijkertijd richting maag stompen en dat ik daarbij zelf zowat een beetje uitrek. :')
Ik ben maar één meter achtenvijftig en het schijnt een lang kind te wezen - gaat dat de komende drie maanden wel blijven passen? :+
Die vraag met hoe dit moet blijven passen stel ik mezelf ook regelmatig. Hij drukt echt al regelmatig tegen schaambeen en aan de bovenkant, gelukkig nog niet tegen mijn ribben aan. Er zit niets anders op dan dat ik zelf ook maar een stukje ga groeien. :+

Ik krijg ook weleens de vraag of ik al weet wat het wordt, ook nadat ik het al een paar keer over "hij" heb gehad. :D

Zondag moest ik me, nota bene tegenover schoonmoeder, verdedigen dat ik geen alcohol drink tijdens de zwangerschap. Een week eerder had ik al besloten dat zij niet zomaar mag oppassen na meer van dit soort opmerkingen. :')

Volgens mij las ik ook over goede echo's en kloppende hartjes, gefeliciteerd dames. :* En hopelijk laten de late baby's zich nou ook snel zien. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_174002993
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 09:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Had ik de eerste keer ook niet en ik vond het heerlijk! Geen last van hormonen en stiekem kunnen lachen om en met de hormonale acties van anderen, maar ik herkende het totaal niet bij mezelf.

Hoe anders is dat deze keer... Ik snap ze nu helemaal, de hormonsters :')
Ja, heel herkenbaar. Ik moet deze keer echt constant huilen, om helemaal niets. Ben echt super onredelijk boos om dingen tegen vriend.
En dan daar ook weer eens om moeten brullen.
Vorige zwangerschap had ik dat echt zoveel minder.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_174003052
Pannenkoek, je schoonmoeder :X

Dadelijk strippen en daarna voetreflexmassage, ben zo benieuwd. Op dit moment grijp ik alles aan :)
Wel erg hoor, ga ik gruwelijk overtijd, sta ik nog niet bovenaan in de OP.
Maar misschien is Nanuke inmiddels wel een eindje op weg of al aan het knuffelen O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_174003135
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 09:15 schreef LadyS het volgende:
Ik krijg de laatste tijd geregeld de vraag of het er écht maar eentje is... :/
Wat een rotvraag is dat toch, ik snap niet waar mensen de brutaliteit vandaan halen :{

Wij wilden wel heel graag weten wat het wordt, maar als mensen naar de naam gaan vissen word ik er wel een beetje flauw van. 1. Er is al zo weinig geheim en 2. We zijn er nog steeds niet uit, ze eindigt straks naamloos :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174003157
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Bij T waren we ergens in het eind van de zwangerschap voor een extra echo bij een andere arts, een marokaanse arts. Die vertelde dat hij veel mensen kreeg die vroeg wouden weten wat het geslacht was. Als het dan een meisje was braken ze de zwangerschap af. Daar werkte hij niet aan mee...Gelukkig maar!
:o Wat schandalig ;(

Ik hoop dat Nanuke heerlijk aan het babyknuffelen is en vooral dat alles goed is gegaan bij haar met alle zorgen die ze had.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174003278
Meld, met baby op de buik, as we speak. O+ Gisteren 21.35 geboren, heftig en onverwachts heel snel. Met onze zoon gaat het prima; poept, plast, drinkt en slaapt. En houd keurig zijn medicijnen binnen. Ik heb wel verhoging dus we moeten nog even in het ziekenhuis blijven helaas.
Oja, voor de liefhebbers specs; 50cm, 3092 gram. Geboren in ongeveer 4 uur vanaf de eerste echte weeën, en ik ben 5 hechtingen rijker.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator dinsdag 26 september 2017 @ 11:09:14 #59
382129 crew  Donna
pi_174003306
Hee Nanuke, gefeliciteerd!! *O* *O*

Slim gedaan met die dikgedrukte letters. Gefeliciteerd met Dirk!
pi_174003320
Gefeliciteerd Nanuke!
pi_174003378
Gefeliciteerd Nanuke! Leuke naam O+ Wat is het inderdaad snel gegaan! Rust nu lekker uit en geniet met z'n drietjes
  dinsdag 26 september 2017 @ 11:14:42 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_174003405
Van harte gefeliciteerd nanuke! Wat een tempo zo op het einde nog :o maar wel fijn joh!
disclaimer
pi_174003409
Jullie zoon is er O+
Gefeliciteerd Nanuke *G*
pi_174003576
Nanuke, oh wat ben ik blij voor je O+ *O* Van harte gefeliciteerd met jullie zoon, nu heerlijk gaan genieten! Hoop dat het met jou ook goed gaat ondanks de hechtingen! En wat een leuke naam!!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174003628
Nanuke gefeliciteerd *O*
pi_174003647
Gefeliciteerd Nanuke! *O*
En LeSage ook, toch nog bovenaan de lijst. ;)

Mooie naam ook. O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_174003823
Gefeliciteerd Nanuke! *O*
Leuke naam! En leuke manier om de naam te vertellen hier :D
Wat is dat nog snel gegaan!
pi_174003911
Nanuke wat fijn!!! O+ Gefeliciteerd! Hopelijk mag je snel thuis genieten van je kraamperiode! O+ O+ *O*

Ik doe sinds wk 6 mee aan MvM. Vind het een kleine moeite en de kratten worden verwisseld als ik aan het werk ben. Heb de buren er nog niet over gehoord, maar geen idee of die weten wat die blauwe dingen nu zijn. Of ze kijken eroverheen. Ik ben wel een beetje lief voor mezelf. 's Nachts plas ik met mijn wazige hoofd in de pot ipv in die maatbeker...

Het leek mij leuk om het geslacht niet te weten maar man wil het wel weten en toen we laatst in de Prénatal stonden vond ik het toch wel heel leuk/praktisch om het wel te weten. Voor een van kant van de familie wordt het sowieso speciaal want bij man alleen meiden en bij mij alleen jongens.

Herkenbaar die opmerkingen van als je het niet weet. Iemand in de omgeving van m'n zus deed bij haar eerste zelfs een beetje gemeen en nam het haar echt kwalijk dat ze het niet wist en zei ook dat ze het vast wist maar niet wilde delen. Terwijl ik echt dacht: lekker boeiend. Dan horen we het toch als het er is? Kan me daar echt niet druk over maken.
Dit, dat, alles.
pi_174004038
Nanuke gefeliciteerd! Daar is hij dan eindelijk. *O*

Lesage dan toch nog bovenaan, wie weet heeft je jongetje daar op gewacht?

[ Bericht 25% gewijzigd door Nolita op 26-09-2017 12:04:09 ]
pi_174004180
Nanuke, gefeliciteerd met jullie zoon *G*!
pi_174004305
Nanuke, gefeliciteerd! O+. Wat een snelle bevalling, kom er lekker van bij en geniet van elkaar.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_174004315
Jaaa, Nanuke, daar is hij! Gefeliciteerd met jullie kleine man. O+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174004338
Gefeliciteerd Nanuke! *O* hopelijk mag je snel naar huis en gaan genieten. O+
pi_174004512
Ooooh Nanuke O+ O+ Wat fijn dat jullie mannetje er is en dat hij het zo goed doet *O* geniet ervan :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_174004607
Gefeliciteerd Nanuke! Geniet O+
pi_174004934
Gefeliciteerd Nanuke met je zoon *G* Hopelijk mogen jullie snel naar huis
pi_174004954
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:07 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Wij wisten het bij T ook niet. Ik geloof dat mijn schoonvader nog steeds niet gelooft dat we het echt niet wisten.

Ik denk dat we het bij deze baby ook niet willen weten, alhoewel ik een stuk nieuwsgieriger ben.

Morgen echo, spannend!

Hoe gaat het met jou, Malteser? En met de overtijd dames?
Hoe laat heb je de echo morgen?
Met mij gaat het wel. Gisteren weer bij de VK geweest en ons kindje heeft benen. Nu donderdag weer. Ik hoop dat het me lukt om na de termijnecho volgende week wat meer vertrouwen te krijgen.
pi_174005027
Gefeliciteerd Nanuke!! *O* *O*
pi_174005054
Nanuke gefeliciteerd! *G*
Lang op moeten wachten en dan toch nog zo'n snelle! Hoop dat jullie snel naar huis mogen en een fijne kraamweek hebben! O+
En ook een fijne tijd daarna uiteraard ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  Moderator dinsdag 26 september 2017 @ 12:52:23 #80
382129 crew  Donna
pi_174005073
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:46 schreef Malteser het volgende:

[..]

Hoe laat heb je de echo morgen?
Met mij gaat het wel. Gisteren weer bij de VK geweest en ons kindje heeft benen. Nu donderdag weer. Ik hoop dat het me lukt om na de termijnecho volgende week wat meer vertrouwen te krijgen.
Ik hoop het ook voor je. Na de termijnecho groeide bij mij het vertrouwen langzaam. We wachten nu op de NIPT uitslag, dus dat is weer even spannend, maar geloof dat ik wel bijna een beetje kan gaan genieten.
pi_174005303
Nanuke gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*
pi_174005374
Gefeliciteerd Nanuke! O+ Leuke naam! :D

Ik ben weer terug van vakantie en morgen hebben we weer een echo, wellicht weten we dan morgen ook of het 2 jongetjes of meisjes zijn. Mn man en ik willen het allebei weten, maar het geheim houden voor de buitenwereld. Tenminste.. mijn man denkt daar zo over onder het mom van 'niets is meer geheim als je een traject in gaat, dus dit houden we voor ons zelf'. Ik ben benieuwd hoe lang we het volhouden :D

Gisteren voor het eerst naar zwangerschapszwemmen gegaan en k vond het wel chill. Er waren maar 3 zwangere dames, maar er schijnen er soms ook 10 rond te dobberen. Daarna nog even in het bubbelbad was ook wel erg lekker :D
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_174005463
Gefeliciteerd Nanuke! Was hij het wachten waard? ;) Geniet van je verse gezin!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  dinsdag 26 september 2017 @ 13:23:07 #84
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174005811
Gefeliciteerd!

Zwangerschapszwemmen lijkt mij ook heerlijk ooit.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 26 september 2017 @ 13:35:42 #85
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_174006119
Gefeliciteerd Nanuke!!! *O*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_174006135
zwangerschapszwemmen staat hier ook op het lijstje. moet nog ff informeren vanaf hoeveel weken dat is want dat staat niet op de site maar eerst de termijnecho afwachten.
  dinsdag 26 september 2017 @ 13:39:54 #87
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_174006208
Net bij huisarts een bloeddruk van 140/102 gemeten, dus we zijn nu onderweg naar gyn voor controle bloed en urine.
Ben benieuwd... :|
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_174006241
Nanuke, gefeliciteerd! O+
LadyS, succes! :o
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 26 september 2017 @ 13:42:11 #89
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_174006254
Snel teruggelezen:
Nanuke *O*
Gefeliciteerd :* O+
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 26 september 2017 @ 13:44:50 #90
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_174006317
Gefeliciteerd! *O*

Hopelijk heb jij geen last van die verhoging en kan je gewoon veel knuffelen en daarna snel naar huis.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_174006324
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 08:40 schreef Malteser het volgende:
[..]

Geen idee of jullie het überhaupt willen weten maar mocht dat niet zo zijn, dan bereid je maar voor op een hele zwangerschap lang deze vraag.
Wij wisten bij Twix het geslacht niet en er is ons de hele zwangerschap gevraagd:
"Wat wordt het? Dat wil je toch weten?"
"Jullie weten stiekem wel wat het wordt maar zeggen van niet, zodat wij niks vragen. Maar zeg eens op, wat wordt het?"
"Jullie hebben zoveel echo's gehad, jullie hebben het allang gezien."
Enz enz.

Wij hadden ivm (te) klein kind inderdaad iedere week een echo maar hadden een duidelijk afspraak met de gyn, zodra ze richting buik/benen ging echoën, waarschuwde ze ons zodat we weg konden kijken.

Overigens, als ze het geslacht in de omgeving wel weten, gaan ze vissen naar de naam. Zo is er altijd wat. Zie het als betrokkenheid en nieuwsgierigheid, want dat is het.

Wij willen het geslacht deze keer overigens weer niet weten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Protège moi de mes désirs.
pi_174006469
Nanuke gefeliciteerd met jullie kleine man! *O*
Ik wens je een voorspoedig herstel en hopelijk snel naar huis.

LeSage succes met de laatste loodjes, hopelijk kan je ook snel met de kleine knuffelen

Jagärtrut succes met de echo morgen. Hopelijk is er nu een mooi knipperend hartje te zien.

Malteser wanneer heb je de termijnecho volgende week?

Silversjois klinkt wel lekker ontspannen Zwangerschapszwemmen.

Mabawa hoe gaat het met jou?

Wij hebben as maandag termijnecho, maar gaan het vanavond aan de ouders vertellen. Ben bang dat vriendinnen het anders eerder weten dit weekend als we uit eten gaan en ik niet alles eet en erg weinig water drink (normaal drink ik veel water en krijg ik nu amper weg) Ze zijn daar normaal nogal alert op, maar misschien gaat het bij een derde anders...
Verder weinig puf, ga 's Avonds tegelijkertijd met de kinderen naar bed.
pi_174006472
Snap wel dat je flink pissig daarom was/bent duman! Zou het zelf ook echt niet tof vinden als iemand je dat ontneemt.

Hier wil ik alleen dat mijn moeder en zusje het als eerste horen en wil het op mijn werk eigenlijk pas na 12 weken vertellen. Ivm een aantal collega's die ik ook op fb heb, houdt dat wss in de ik de rest ook pas met 12 weken inlicht. Zou het niet fijn vinden als dat al eerder voor mij gedaan werd.
pi_174007299
Terecht boos daarover D.U.M.A.N. :Y

Wat houdt zwangerschapszwemmen eigenlijk in? Ik trek nog altijd twee a drie keer per week een uur baantjes, maar da's gewoon alleen met mezelf. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174007313
OH EN NANUKE! O+ Gefeliciteerd! Eindelijk! En zo snel! En wat fijn dat -ie het goed doet! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_174007342
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 13:39 schreef LadyS het volgende:
Net bij huisarts een bloeddruk van 140/102 gemeten, dus we zijn nu onderweg naar gyn voor controle bloed en urine.
Ben benieuwd... :|
Oh jee :o Dat is ineens flink omhoog gegaan nog :{ Succes!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174007365
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 13:45 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een beetje respectloos dat ze dat doet terwijl je aangeeft het onder jullie te willen houden :{ Zou ik ook echt niet blij mee zijn.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174008020
LadyS wat goed dat je even bij de huisarts hebt laten meten. Benieuwd wat de gyn zegt!

LeSage, laat t strippen nu eindelijk iets doen. Ik duim voor je!

Wat stom dat er niet naar je wensen geluisterd wordt Duman. Nog even over nadenken dan.

Mijn conditie wordt slechter merk ik. Hardlopen mag ik niet meer van de bekkenfysio maar meer dan fietsen naar werk (10km enkele reis) en fietsen naar school van dochter en wkc enzo doe ik niet meer. Peutergym voelde vanochtend als een echte workout :') Ben wel benieuwd naar zwangerschapszwemmen, t lijkt me ergens wel wat maar anderzijds ook een beetje duf ofzo.
pi_174008037
Oh ik vergeet helemaal Nanuke te feliciteren met Dirk! *O*
pi_174008089
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:08 schreef Songeur het volgende:
LadyS wat goed dat je even bij de huisarts hebt laten meten. Benieuwd wat de gyn zegt!

LeSage, laat t strippen nu eindelijk iets doen. Ik duim voor je!

Wat stom dat er niet naar je wensen geluisterd wordt Duman. Nog even over nadenken dan.

Mijn conditie wordt slechter merk ik. Hardlopen mag ik niet meer van de bekkenfysio maar meer dan fietsen naar werk (10km enkele reis) en fietsen naar school van dochter en wkc enzo doe ik niet meer. Peutergym voelde vanochtend als een echte workout :') Ben wel benieuwd naar zwangerschapszwemmen, t lijkt me ergens wel wat maar anderzijds ook een beetje duf ofzo.
Is er geen zwangerfit ofzo bij jou in de buurt? Dat ben ik gaan doen, ik vind het heerlijk. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')