abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 25 september 2017 @ 16:45:55 #1
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173989483
Kopstukken

President - Donald Trump
Vice President - Mike Pence

Het kabinet
Secretary of State - Rex Tillerson
Secretary of Treasury - Steven Mnuchin
Secretary of Defense - General Jim 'Mad Dog' Mattis
Attorney General - Jeff Sessions
Secretary of the Interior - Ryan Zinke
Secretary of Agriculture - Sonny Perdue
Secretary of Commerce - Wilbur Ross
Secretary of Labor - Alexander Acosta
Secretary of Health and Human Services - Tom Price
Secretary of Housing & Urban Development - Ben Carson
Secretary of Transportation - Elaine Chao
Secretary of Energy - Rick Perry
Secretary of Education - Betsy DeVos
Secretary of Veterans Affairs - Steve Shulkin
Secretary of Homeland Security - Elaine Duke (Acting)

Cabinet-level officials:
White House Chief of Staff - John F. Kelly
Trade Reprensentative - Robert Lighthizer
Director of National Intelligence - Dan Coats
Ambassador to the UN - Nikki Haley
Director of the Office of Management & Budget - Mick Mulvaney
Director of the Central Intelligence Agency - Mike Pompeo
Administrator of the Environmental Protection Agency - Scott Pruitt
Administrator of the Small Business Administration - Linda McMahon

Andere kopstukken:
Ivanka Trump (Advisor to the President), Jared Kushner (Senior Adviser Strategic Planning), Stephen Miller (Senior Adviser Policy), Herbert McMaster (National Security Adviser), Kellyanne Conway (Counselor), Donald McGahn (White House Counsel), Sarah Huckabee Sanders (Press Secretary), Christopher Wray (Director of the Federal Bureau of Investigation), Robert Mueller (Special Counsel), Rod Rosenstein (United States Deputy Attorney General).

Verdwenen of voormalige kopstukken:
Michael Flynn (National Security Advisor), Sally Yates (Attorney General (Acting)), James Comey (FBI Director), Reince Priebus (Chief of Staff), Mike Dubke (White House Communications Director), Sean Spicer (Press Secretary, White House Communications Director (Acting)), Anthony Scaramucci (White House Communications Director), Preet Bharara (U.S. Attorney), Stephen Bannon (Chief Strategist).
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_173989567
21 maanden cel voor Weiner inderdaad.
http://talkingpointsmemo.(...)&utm_campaign=buffer

Domme idioot. :')
pi_173989612
quote:
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 16:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je weet dat het satire is he?
Even voor de zekerheid :P
Iemand dit al naar Trump getweet?
Eveneens, gewoon voor de zekerheid? :P
  maandag 25 september 2017 @ 16:53:55 #4
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173989636
Het probleem met Weiner is dat er altijd een republikeinse oog rust op alle uitspattingen van Democraten. Sex kills, idiotery not.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 25 september 2017 @ 16:54:09 #5
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173989639
Maximale straf is 10 jaar, dus The Wiener komt goed weg of een plea barging?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 25 september 2017 @ 16:55:25 #6
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173989664
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 16:53 schreef klappernootopreis het volgende:
Het probleem met Weiner is dat er altijd een republikeinse oog rust op alle uitspattingen van Democraten. Sex kills, idiotery not.
Het probleem met Wiener is dat hij hij zich op zeer ongepaste wijze inliet met een minderjarige!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173989678
quote:
2s.gif Op maandag 25 september 2017 16:54 schreef dellipder het volgende:
Maximale straf is 10 jaar, dus The Wiener komt goed weg of een plea barging?
Nee, hij komt niet goed weg. Dit is serieuze hard time voor een relatief licht vergrijp. Hij had inderdaad een plea agreement trouwens.
  maandag 25 september 2017 @ 16:57:52 #8
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173989704
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 16:56 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, hij komt niet goed weg. Dit is serieuze hard time voor een relatief licht vergrijp.
Oneens. Maximale straf is 10 jaar (dit impliceert dat we hier niet te maken hebben met een licht vergrijp) en het vonnis is ongeveer 1/5 daarvan.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173989729
quote:
2s.gif Op maandag 25 september 2017 16:57 schreef dellipder het volgende:

[..]

Oneens. Maximale straf is 10 jaar (dit impliceert dat we hier niet te maken hebben met een licht vergrijp) en het vonnis is ongeveer 1/5 daarvan.
Je moet dat niet afzetten tegen de maximumstraf. Die is bewaard voor het meest extreme geval wat je kunt bedenken, dat is één foto van je eigen geslachtsdeel naar een minderjarige sturen niet. Je kunt niet 1-op-1 zeggen dat hij er goed mee weg komt.

Voorbeeld: je kunt ook levenslang krijgen voor het bezit van drugs, maar als je tien jaar krijgt met één gram wiet op zak zou je niet zeggen dat diegene er goed mee weg komt ;)
pi_173989738
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 16:53 schreef klappernootopreis het volgende:
Het probleem met Weiner is dat er altijd een republikeinse oog rust op alle uitspattingen van Democraten. Sex kills, idiotery not.
Waar heb je het over?
  maandag 25 september 2017 @ 17:00:35 #11
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173989742
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 16:59 schreef Tchock het volgende:

[..]

Je moet dat niet afzetten tegen de maximumstraf. Die is bewaard voor het meest extreme geval wat je kunt bedenken, dat is één foto van je eigen geslachtsdeel naar een minderjarige sturen niet. Je kunt niet 1-op-1 zeggen dat hij er goed mee weg komt.
Jij kan niet zeggen dat het hier gaat over een licht vergrijp.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173989768
quote:
2s.gif Op maandag 25 september 2017 17:00 schreef dellipder het volgende:

[..]

Jij kan niet zeggen dat het hier gaat over een licht vergrijp.
Jawel hoor. Bovendien zei ik relatief licht vergrijp.

Hij is zijn huwelijk en carrière al kwijt, gaat ongeveer anderhalf jaar de cel in en staat levenslang geregistreerd als sex offender. Hoe hard wil je iemand straffen om een paar foto's van zijn schwans, zeg.
  maandag 25 september 2017 @ 17:04:47 #13
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173989805
quote:
10s.gif Op maandag 25 september 2017 17:02 schreef Tchock het volgende:

[..]

Jawel hoor. Bovendien zei ik relatief licht vergrijp.

Hij is zijn huwelijk en carrière al kwijt, gaat ongeveer anderhalf jaar de cel in en staat levenslang geregistreerd als sex offender. Hoe hard wil je iemand straffen om een paar foto's van zijn schwans, zeg.
Kom nou zeg, dit ziekelijk gedrag downplayen! :{w
quote:
"He initially denied his conduct, he suffered personal and professional consequences, he publicly apologized and claimed reform," prosecutors wrote. "Yet he continued to engage in the very conduct he swore off, progressing ... to that which is also destructive to a teenage girl."
:W :W
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173989836
quote:
10s.gif Op maandag 25 september 2017 17:04 schreef dellipder het volgende:

[..]

Kom nou zeg, dit ziekelijk gedrag downplayen! :{w

[..]

:W :W
Ik downplay niet. Hij heeft een strafbaar feit begaan en moet daar voor worden bestraft, en dat is hij ook. Je moet hier wel realistisch naar kijken. Niet elk feit verdient de maximumstraf.

Hij krijgt trouwens ook nog een boete van $10.000 en staat tot drie jaar na zijn vrijlating onder toezicht.
  maandag 25 september 2017 @ 17:06:41 #15
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173989846
Weiner is een Democraat. Dat zegt genoeg voor onze goede vriend dellipder.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 25 september 2017 @ 17:09:16 #16
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173989892
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 17:06 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik downplay niet. Hij heeft een strafbaar feit begaan en moet daar voor worden bestraft, en dat is hij ook. Je moet hier wel realistisch naar kijken. Niet elk feit verdient de maximumstraf.

Hij krijgt trouwens ook nog een boete van $10.000 en staat tot drie jaar na zijn vrijlating onder toezicht.
Ik heb het over de verhouding maximale straf en vonnis. En dan vind ik dat The Wiener goed wegkomt.
En dat hij voor het leven geregistreerd staat lijkt me volkomen toepasselijk, gelet zijn leugenachtig gedrag in deze affaire..
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173989922
quote:
2s.gif Op maandag 25 september 2017 17:09 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik heb het over de verhouding maximale straf en vonnis. En dan vind ik dit The Wiener goed wegkomt.
En dat hij voor het leven geregistreerd staat lijkt me volkomen toepasselijk.
Als je bij je oordeel over een strafzaak alleen maar kijkt naar de maximumstraf en wat er opgelegd wordt, heb je nogal een tunnelvisie en zeker geen goed beeld van het recht.
pi_173989966
Wat een zieke, psychisch gestoorde actie eigenlijk.
pi_173989996
"He initially denied his conduct, he suffered personal and professional consequences, he publicly apologized and claimed reform," prosecutors wrote. "Yet he continued to engage in the very conduct he swore off, progressing ... to that which is also destructive to a teenage girl."


Paar extras maandjes erbij had ook nog gemogen hoor.
pi_173990008
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 17:12 schreef Hdero het volgende:
Wat een zieke, psychisch gestoorde actie eigenlijk.
Hij is ook ziek. Hij heeft zijn hele carrière kapotgemaakt omdat hij het niet kon laten tot vijf keer toe of zo vieze plaatjes naar vreemde vrouwen te sturen.

Ooit was hij een van de kroonprinsen van de democratische partij en had hij een gelukkig huwelijk en nu is hij niets meer. Je zou haast medelijden met hem hebben als het niet zo vreselijk dom was.
  maandag 25 september 2017 @ 17:15:37 #21
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173990048
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 17:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

Als je bij je oordeel over een strafzaak alleen maar kijkt naar de maximumstraf en wat er opgelegd wordt, heb je nogal een tunnelvisie en zeker geen goed beeld van het recht.
Natuurlijk is dit van belang. Elke journalist was benieuwd wat het opgelegde vonnis zou zijn.
Ik zie het niet als een relatief vergrijp, dus ik vind dat The Wiener goed wegkomt.

Heb jij al een transcript van het vonnis, want je klets volgens mij uit je nek wat betreft de onderbouwing van de rechter.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 25 september 2017 @ 17:17:42 #22
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173990106
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 17:14 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hij is ook ziek. Hij heeft zijn hele carrière kapotgemaakt omdat hij het niet kon laten tot vijf keer toe of zo vieze plaatjes naar vreemde vrouwen te sturen.

Ooit was hij een van de kroonprinsen van de democratische partij en had hij een gelukkig huwelijk en nu is hij niets meer. Je zou haast medelijden met hem hebben als het niet zo vreselijk dom was.
Er was inderdaad in de media een charmeoffensief, dus het verbaasd mij niks dat ik dit terug ontwaar in sommige reacties.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173990116
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 17:15 schreef dellipder het volgende:

[..]

Natuurlijk is dit van belang. Elke journalist was benieuwd wat het opgelegde vonnis zou zijn.
Wat heeft dat er mee te maken? Geen idee waar je het over hebt.
quote:
Ik zie het niet als een relatief vergrijp, dus ik vind dat The Wiener goed wegkomt.

Heb jij al een transcript van het vonnis, want je klets volgens mij uit je nek wat betreft de onderbouwing van de rechter.
Enerzijds zeg je dat ik het geen relatief licht vergrijp mag vinden en anderzijds vind je zelf wel dat dat niet zo is. Nice.
pi_173990228
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 17:14 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hij is ook ziek. Hij heeft zijn hele carrière kapotgemaakt omdat hij het niet kon laten tot vijf keer toe of zo vieze plaatjes naar vreemde vrouwen te sturen.

Ooit was hij een van de kroonprinsen van de democratische partij en had hij een gelukkig huwelijk en nu is hij niets meer. Je zou haast medelijden met hem hebben als het niet zo vreselijk dom was.
Soms speel ik Wordfeud en dan krijg ik ook die ongewenste plaatjes te zien van mannelijke geslachtsdelen van idioten die dat in hun profielfoto zetten. Het jammerlijke ervan is dat ik soms ook niet direct kan resignen daar het de beurt van de tegenstander is. En om de user te blokkeren moet ik een paar schermpjes doornavigeren waar die foto eerst uitvergroot wordt. :r :X En er is geen enkele mogelijkheid zo'n actie te rapporteren.

Ik ben een hele tijd daarom weggegaan van Wordfeud. Heb eigenlijk al mijn vertrouwen in en respect verloren voor mnnelijke spelers en speel sindsdien enkel met vrouwen.

Ik zou ook dit soort gedrag graag bestraft zien worden.
  maandag 25 september 2017 @ 17:25:06 #25
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173990276
quote:
10s.gif Op maandag 25 september 2017 17:18 schreef Tchock het volgende:

Wat heeft dat er mee te maken? Geen idee waar je het over hebt.

Het heeft er mee te maken dat dit a) geen 'relatief licht vergrijp' is als de maximale straf op dit vergrijp 10 jaar is en dat b) het volstrekt legitiem is benieuwd te zijn naar de verhouding maximale straf en uiteindelijke vonnis. En het vonnis dan ook te beoordelen (ik laat ook nog eens de optie open van een plea barging).

quote:
Enerzijds zeg je dat ik het geen relatief licht vergrijp mag vinden en anderzijds vind je zelf wel dat dat niet zo is. Nice.
Volgens mij kun je heel gemakkelijk 'ik' lezen in mijn berichten. Ik ben het simpelweg niet eens met jouw bewering, dat het hier over een relatief licht vergrijp betreft als de maximale straf op dit vergrijp 10 jaar is.
10 jaar!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 25 september 2017 @ 17:25:38 #26
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173990284
Kijk eens aan, een NASCAR-grootheid die zich uitspreekt ten faveure vd protesterende NFL-ers ^O^

https://mobile.twitter.com/DaleJr/status/912284220067893248

Gisteren leek het even of de hele NASCAR achter Trump stond in deze, maar dat blijkt gelukkig niet waar.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 25 september 2017 @ 17:25:53 #27
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173990294
quote:
6s.gif Op maandag 25 september 2017 17:25 schreef dellipder het volgende:
Ik ben het simpelweg niet eens met jouw bewering

Omdat hij een democraat is.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 25 september 2017 @ 17:26:45 #28
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173990307
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 17:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kijk eens aan, een NASCAR-grootheid die zich uitspreekt ten faveure vd protesterende NFL-ers ^O^

https://mobile.twitter.com/DaleJr/status/912284220067893248

Gisteren leek het even of de hele NASCAR achter Trump stond in deze, maar dat blijkt gelukkig niet waar.
Ik vind die NFL spelers alleen maar irritant. Wat hebben sportpersonen nou met politiek te maken? Belachelijke acties allemaal.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 25 september 2017 @ 17:26:46 #29
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_173990308
quote:
Defying Trump, Athletes Intensify Debate on Race and Protest
It began as a crowd-pleasing tirade from President Trump to an overwhelmingly white, conservative crowd in Alabama. But even before dozens of N.F.L. players knelt in silent protest on Sunday, Mr. Trump’s remarks had spiraled into a national uproar over race, patriotism and free speech, with an unpredictable political trajectory. It is not yet clear whether most Americans are likely to sympathize with Mr. Trump, and his caustic scolding of the athletes, overwhelmingly black, who engage in certain forms of dissent, or with players who have pushed back against Mr. Trump and called his criticism inappropriate and demeaning. (New York Times).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Trump Praises Nascar Fans and Again Rails Against N.F.L. Protests
WASHINGTON — President Trump praised Nascar drivers early Monday morning for not protesting the national anthem on Sunday, continuing his weekend tweet storm against the N.F.L. over the league’s refusal to punish players who knelt or sat during “The Star-Spangled Banner.” (New York Times).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173990309
quote:
6s.gif Op maandag 25 september 2017 17:25 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het heeft er mee te maken dat dit a) geen 'relatief licht vergrijp' is als de maximale straf op dit vergrijp 10 jaar is en dat b) het volstrekt legitiem is benieuwd te zijn naar de verhouding maximale straf en uiteindelijke vonnis. En het vonnis dan ook te beoordelen (ik laat ook nog eens de optie open van een plea barging).

[..]

Volgens mij kun je heel gemakkelijk 'ik' lezen in mijn berichten. Ik ben het simpelweg niet eens met jouw bewering, dat het hier een relatief licht vergrijp betreft als de maximale straf op dit vergrijp 10 jaar is.
10 jaar!
Lijkt me dat gedwongen medicatie meer hoop biedt eigenlijk.
  maandag 25 september 2017 @ 17:27:24 #31
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173990325
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 17:22 schreef Hdero het volgende:

[..]

Soms speel ik Wordfeud en dan krijg ik ook die ongewenste plaatjes te zien van mannelijke geslachtsdelen van idioten die dat in hun profielfoto zetten. Het jammerlijke ervan is dat ik soms ook niet direct kan resignen daar het de beurt van de tegenstander is. En om de user te blokkeren moet ik een paar schermpjes doornavigeren waar die foto eerst uitvergroot wordt. :r :X En er is geen enkele mogelijkheid zo'n actie te rapporteren.

Ik ben een hele tijd daarom weggegaan van Wordfeud. Heb eigenlijk al mijn vertrouwen in en respect verloren voor mnnelijke spelers en speel sindsdien enkel met vrouwen.

Ik zou ook dit soort gedrag graag bestraft zien worden.
Jij hebt sowieso een issue met mannen en met naaktheid....
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173990338
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 17:22 schreef Hdero het volgende:

[..]

Soms speel ik Wordfeud en dan krijg ik ook die ongewenste plaatjes te zien van mannelijke geslachtsdelen van idioten die dat in hun profielfoto zetten. Het jammerlijke ervan is dat ik soms ook niet direct kan resignen daar het de beurt van de tegenstander is. En om de user te blokkeren moet ik een paar schermpjes doornavigeren waar die foto eerst uitvergroot wordt. :r :X En er is geen enkele mogelijkheid zo'n actie te rapporteren.

Ik ben een hele tijd daarom weggegaan van Wordfeud. Heb eigenlijk al mijn vertrouwen in en respect verloren voor mnnelijke spelers en speel sindsdien enkel met vrouwen.

Ik zou ook dit soort gedrag graag bestraft zien worden.
Tenzij je onder de 18 bent is dit niet strafbaar. Hoogstens onbeleefd. En off-topic :P
  maandag 25 september 2017 @ 17:29:05 #33
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173990364
quote:
14s.gif Op maandag 25 september 2017 17:26 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik vind die NFL spelers alleen maar irritant. Wat hebben sportpersonen nou met politiek te maken? Belachelijke acties allemaal.
Sport wordt regelmatig gebruikt voor politieke statements, niets nieuws of belachelijks aan.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173990374
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 17:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Jij hebt sowieso een issue met mannen en met naaktheid....
Ja zeker, en ik heb ook issues met strafbare feiten. Maar goed, dit topic gaat niet over mij, en ik wil het die richting ook niet opsturen. Dus bij deze :W
  maandag 25 september 2017 @ 17:29:35 #35
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173990375
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 17:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Sport wordt regelmatig gebruikt voor politieke statements, niets nieuws aan.
Ok, bedankt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_173990390
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 17:28 schreef Tchock het volgende:

[..]

Tenzij je onder de 18 bent is dit niet strafbaar. Hoogstens onbeleefd. En off-topic :P
Hoezo is de actie van Wiener wel strafbaar dan? Het is niet anders? :?
  maandag 25 september 2017 @ 17:31:29 #37
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173990413
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 17:29 schreef Hdero het volgende:

[..]

Ja zeker, en ik heb ook issues met strafbare feiten. Maar goed, dit topic gaat niet over mij, en ik wil het die richting ook niet opsturen. Dus bij deze :W
Begin er dan ook niet zelf over...
En ivm die issues ben je niet echt neutraal en zijn jouw reacties geen graadmeter, vandaar dat ik het even meld :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173990427
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 17:31 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Begin er dan ook niet zelf over...
En ivm die issues ben je niet echt neutraal en zijn jouw reacties geen graadmeter, vandaar dat ik het even meld :)
Ik vergelijk twee verschillende acties en de strafbaarheid ervan. :|W
pi_173990457
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 17:30 schreef Hdero het volgende:

[..]

Hoezo is de actie van Wiener wel strafbaar dan? Het is niet anders? :?
Hij heeft dit een keer of vijf gedaan en de eerste vier keren waren niet strafbaar. De laatste keer, echter, was naar een 15-jarig meisje. Het verzenden van obsceen materiaal aan een minderjarige is in de VS wel strafbaar.
pi_173990478
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 17:22 schreef Hdero het volgende:

[..]

Soms speel ik Wordfeud en dan krijg ik ook die ongewenste plaatjes te zien van mannelijke geslachtsdelen van idioten die dat in hun profielfoto zetten. Het jammerlijke ervan is dat ik soms ook niet direct kan resignen daar het de beurt van de tegenstander is. En om de user te blokkeren moet ik een paar schermpjes doornavigeren waar die foto eerst uitvergroot wordt. :r :X En er is geen enkele mogelijkheid zo'n actie te rapporteren.

Ik ben een hele tijd daarom weggegaan van Wordfeud. Heb eigenlijk al mijn vertrouwen in en respect verloren voor mnnelijke spelers en speel sindsdien enkel met vrouwen.

Ik zou ook dit soort gedrag graag bestraft zien worden.
Mannen discrimineren is al verboden.
pi_173990545
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 17:34 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hij heeft dit een keer of vijf gedaan en de eerste vier keren waren niet strafbaar. De laatste keer, echter, was naar een 15-jarig meisje. Het verzenden van obsceen materiaal aan een minderjarige is in de VS wel strafbaar.
Wat een rare wetgeving, dus volwassenen mogen alles dat raar en schokkend is kunnen verwerken? :')

Maar meer naar de kern:

Moet hij eerst naar de leeftijd vragen van degene? En wat als degene liegt? Hoe kan hij dat bevestigen. Lijkt me eerder een probleem met het internet en de bijbehorende anonimiteit.

Je kan hem pas bestraffen als hij met zekerheid de echte leeftijd wist? Want dan ontbreekt het 'opzet'gedeelte dat noodzakelijk is voor een misdrijf..
pi_173990556
quote:
2s.gif Op maandag 25 september 2017 17:15 schreef dellipder het volgende:

[..]

Natuurlijk is dit van belang. Elke journalist was benieuwd wat het opgelegde vonnis zou zijn.
Ik zie het niet als een relatief vergrijp, dus ik vind dat The Wiener goed wegkomt.

Heb jij al een transcript van het vonnis, want je klets volgens mij uit je nek wat betreft de onderbouwing van de rechter.
De eis van de aanklager war 21 -27 maanden gevangenisstraf dus zo 'laag' is het vonnis niet.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_173990570
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 17:38 schreef Hdero het volgende:

[..]

Wat een rare wetgeving, dus volwassenen mogen alles dat raar en schokkend is kunnen verwerken? :')

Maar meer naar de kern:

Moet hij eerst naar de leeftijd vragen van degene? En wat als degene liegt? Hoe kan hij dat bevestigen. Lijkt me eerder een probleem met het internet en de bijbehorende anonimiteit.

Je kan hem pas bestraffen als hij met zekerheid de echte leeftijd wist? Want dan ontbreekt het 'opzet'gedeelte dat noodzakelijk is voor een misdrijf..
Het antwoord op al deze vragen is niet per se ja of nee. Ik ben geen expert in Amerikaans recht. Maar sowieso is het geen POLitiek.
pi_173990582
quote:
6s.gif Op maandag 25 september 2017 17:38 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

De eis van de aanklager war 21 -27 maanden gevangenisstraf dus zo 'laag' is het vonnis niet.
De eis was afgesproken met Weiner. Hij tekent dan een verklaring waarin hij bekent in ruil voor strafvermindering. Hij weet van te voren dus al wat de eis wordt. Vreemde praktijk in mijn ogen maar in de VS heel normaal.
  maandag 25 september 2017 @ 17:40:29 #45
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173990596
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 25 september 2017 @ 17:43:17 #46
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173990662
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 17:38 schreef Hdero het volgende:

[..]

Wat een rare wetgeving, dus volwassenen mogen alles dat raar en schokkend is kunnen verwerken? :')

Maar meer naar de kern:

Moet hij eerst naar de leeftijd vragen van degene? En wat als degene liegt? Hoe kan hij dat bevestigen. Lijkt me eerder een probleem met het internet en de bijbehorende anonimiteit.

Je kan hem pas bestraffen als hij met zekerheid de echte leeftijd wist? Want dan ontbreekt het 'opzet'gedeelte dat noodzakelijk is voor een misdrijf..
Hij was op de hoogte dat ze 15 was.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de complete gerechtelijke uitspraak.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173990664
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 17:39 schreef Tchock het volgende:

[..]

De eis was afgesproken met Weiner. Hij tekent dan een verklaring waarin hij bekent in ruil voor strafvermindering. Hij weet van te voren dus al wat de eis wordt. Vreemde praktijk in mijn ogen maar in de VS heel normaal.
Precies alles conform de Amerikaanse wetgeving verlopen dus.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_173990696
quote:
2s.gif Op maandag 25 september 2017 17:43 schreef dellipder het volgende:

[..]

Hij was op de hoogte dat ze 15 was.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de complete gerechtelijke uitspraak.
Ah oke, dus die 21 maanden valt ook mee.
  maandag 25 september 2017 @ 17:48:20 #49
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173990740
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 17:45 schreef Hdero het volgende:

[..]

Ah oke, dus die 21 maanden valt ook mee.
De eis lag tussen 21-27 maanden, omdat hij dus uiteindelijk schuld had bekend.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173990771
quote:
2s.gif Op maandag 25 september 2017 17:48 schreef dellipder het volgende:

[..]

De eis lag tussen 21-27 maanden, omdat hij dus uiteindelijk schuld had bekend.
Ik had die gore viespeuk graag 10 jaar zien krijgen, ze houden van pedofielen in de gevangenis.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')