abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  Moderator woensdag 27 september 2017 @ 19:52:02 #26
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_174038263
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 16:44 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Niet verkeerd. Die zal hij niet accepteren omdat we wel voor kwaliteit staan. Een Dacia zal hij geen kwaliteitsmerk vinden.
Een Audi Q2 vind ik zelf wel erg mooi. Niet heel eigenzinnig maar wel kwaliteit. Al betwijfel ik of daar een buggy in past.
Als je baas uitstraling wil regelt hij maar een E klasse estate of 5 serie Touring. :P

Waarom koop je zelf geen auto, ipv bijtelling betalen voor een auto die je niet wil.
lebt denn der alte Holzmichl noch?
  Moderator woensdag 27 september 2017 @ 20:34:30 #27
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_174039451
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 16:47 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

grappig wel..
Als er iets geen kwaliteit is, is het VAG..

Dacia komt al jaren goed uit kwaliteitstests, maar het gaat blijkbaar puur om imago
Probleem is dat de baas er persoonlijk misschien weinig om geeft, maar dat hij weet dat z'n klanten wel zulke oppervlakkige horken zijn. Je weet het niet.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator woensdag 27 september 2017 @ 20:41:10 #28
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_174039693
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:34 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Probleem is dat de baas er persoonlijk misschien weinig om geeft, maar dat hij weet dat z'n klanten wel zulke oppervlakkige horken zijn. Je weet het niet.
Ik heb meer respect voor een vertegenwoordiger die met z'n goed onderhouden auto met 5 ton op de teller langs komt, dan iemand met z'n bijtelling Jeep. (Fiat 500 die hoog op de poten staat)
  woensdag 27 september 2017 @ 20:53:05 #29
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_174040104
De clubman en countryman hebben 360 en 350 liter ruimte in de kofferbak. Dat is hetzelfde als een golf en daar gaat eenvoudig een bugaboo donkey (dubbele kinderwagen) in.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  Moderator woensdag 27 september 2017 @ 21:08:30 #30
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_174040624
quote:
99s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:53 schreef XL het volgende:
De clubman en countryman hebben 360 en 350 liter ruimte in de kofferbak. Dat is hetzelfde als een golf en daar gaat eenvoudig een bugaboo donkey (dubbele kinderwagen) in.
Dat zegt niet alles natuurlijk... Als de vorm gek is kun je alsnog niets kwijt
  Moderator woensdag 27 september 2017 @ 21:23:52 #31
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_174041032
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik heb meer respect voor een vertegenwoordiger die met z'n goed onderhouden auto met 5 ton op de teller langs komt, dan iemand met z'n bijtelling Jeep. (Fiat 500 die hoog op de poten staat)
Jij en ik ja, er zijn echter talloze bedrijven die daar heel anders tegenaan kijken. Imago en status is alles in de show-maatschappij anno 2017
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_174042385
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Fiat 500L of 500X bedoel je natuurlijk, want een 500 is wel heel veel kleiner
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  woensdag 27 september 2017 @ 23:27:46 #33
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_174044735
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 21:08 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat zegt niet alles natuurlijk... Als de vorm gek is kun je alsnog niets kwijt
hoedenplank gaat dan nog gewoon dicht. Hier doen we net of die auto’s klein zijn. Dat zijn hele redelijke middenklassers. Alleen de naam is mini
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_174045129
quote:
99s.gif Op woensdag 27 september 2017 23:27 schreef XL het volgende:

[..]

hoedenplank gaat dan nog gewoon dicht. Hier doen we net of die auto’s klein zijn. Dat zijn hele redelijke middenklassers. Alleen de naam is mini
Dus volgens jou is een Volvo C30 net zo groot als een Golf Van 3 Deurs, want de lengte en breedte zijn vrijwel gelijk?

Terwijl in werkelijkheid de C30 heel klein van binnen is, een laadruimtetoegang heeft waar niks in kan etc?

Mini is net als Volvo klein van binnen..
Een V50 is dan wel vrijwel hetzelfde als een Focus, zelfde onderstel etc maar de Focus is groter van binnen.. (door slechtere veiligheid)
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  donderdag 28 september 2017 @ 07:13:45 #35
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_174046738
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 23:59 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Dus volgens jou is een Volvo C30 net zo groot als een Golf Van 3 Deurs, want de lengte en breedte zijn vrijwel gelijk?

Terwijl in werkelijkheid de C30 heel klein van binnen is, een laadruimtetoegang heeft waar niks in kan etc?

Mini is net als Volvo klein van binnen..
Een V50 is dan wel vrijwel hetzelfde als een Focus, zelfde onderstel etc maar de Focus is groter van binnen.. (door slechtere veiligheid)
Nee, een volvo is 100 liter kleiner qua kofferbak. Pakweg een derde kleiner. Ongeveer gelijk aan een 5 deurs mini (dus groter dan een gewone mini)
pi_174047183
Neem een Honda Civic.

Binnen budget, eigenzinnige vormgeving, goede rij eigenschappen, uitstekende kwaliteit (stukken beter dan al die Duitsers met 'hoge kwaliteit'), ruim interieur en ook verkrijgbaar als stationwagen als de hatchback nog niet ruim genoeg is.

Als je werkgever dit niet eigenzinnig genoeg vindt of zegt dat de kwaliteit niet in orde is, dan weet ik het echt niet meer.
  donderdag 28 september 2017 @ 09:15:48 #37
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_174047853
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Als je baas uitstraling wil regelt hij maar een E klasse estate of 5 serie Touring. :P

Waarom koop je zelf geen auto, ipv bijtelling betalen voor een auto die je niet wil.
Ik koop liever niet zelf een auto omdat ik dan gelijk een groot deel van mijn spaargeld kwijt ben. Bovendien is een auto van de zaak wel heerlijk. Niet irriteren aan de benzineprijs of duur onderhoud.
Maar.... ik ga inderdaad geen genoegen nemen met een auto waar ik zelf blij mee ben. Dus ik moet inderdaad gewoon genoeg goede opties terug kaatsen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')