abonnement Unibet Coolblue
pi_173982437
Op FOX Sports heb je van die leuke reclames van BUX. BUX is een nieuwe app waarmee je lekker in de aandelen kunt gaan zitten. Heerlijke business. Je kunt er rijk mee worden.

BUX presenteert aandelen handelen als 'Je hoeft alleen maar te weten wat de aandelen van Shell gaan doen. Misschien komen die arabieren wel zonder olie en gaan ze ontzettend dalen!'. Een knap staaltje kennis, zou je zeggen. Maar ik vind het vooral een kansloze presentatie van een kansloos idee.

Je kunt de app 'gratis' proberen. Dat wil zeggen: voor de lol aandelen verzamelen. Zodat, als je goed gaat, je de app met écht geld gaat proberen, natuurlijk. Het is gewoon bedoeld om mensen geld af te troggelen, en ik vind dat dat niet op de juiste manier gebeurt. Oprecht vind ik dat die reclames niet toegestaan zouden moeten zijn. Het is een beetje vergelijkbaar met reclame maken voor een kansspel, zeggen 'je hoeft alleen maar een idee te hebben welk nummertje gaat winnen, misschien weet je wel dat eindcijfer 4 deze week gaat winnen' en vervolgens je ook nog even de kans geven om 'gratis mee te spelen zonder dat je iets kunt winnen'.

Lijkt me duidelijk wat mijn probleem hiermee is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173982599
Reclames kijken :')
pi_173982690
quote:
Tsja, de mazen van de wet zijn goed opgezocht zullen we maar zeggen :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin maandag 25 september 2017 @ 09:32:59 #5
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_173982691
Kwestie van gewoon een oorlog beginnen in Arabie en dan speculeren op de ruwe olieprijzen. Al dat gespeculeer zonder voorkennis, gewoon zelf het voortouw nemen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_173982750
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Tsja, de mazen van de wet zijn goed opgezocht zullen we maar zeggen :)
Ik snap je punt wel, maar de mensen die er over gaan, er goed naar hebben gekeken zeggen:

quote:
Gelet op het vorenstaande wordt als volgt beslist.

De beslissing

De Commissie wijst de klacht af.
pi_173982760
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 09:27 schreef Handleiding het volgende:
Reclames kijken :')
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_173982768
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 09:32 schreef Pharkus het volgende:
Kwestie van gewoon een oorlog beginnen in Arabie en dan speculeren op de ruwe olieprijzen. Al dat gespeculeer zonder voorkennis, gewoon zelf het voortouw nemen.
Overbodig. Er zijn 24/7/356 minimaal 3 partijen full-time bezig om een oorlog uit te lokken..
pi_173982774
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 09:27 schreef Handleiding het volgende:
Reclames kijken :')
Ik kijk ze ook niet bewust verder, maar ik ga niet zappen in de rust.

quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 09:36 schreef zovty het volgende:

[..]

Ik snap je punt wel, maar de mensen die er over gaan, er goed naar hebben gekeken zeggen:

[..]

Ja dat bedoel ik dus. Er is vast goed over nagedacht, maar erg chique oogt het allemaal niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173982834
Zeer terechte klacht. Ik erger me elke keer aan deze reclame. Alsof toegang tot de beurs is wat tussen Jan met de pet en rijkdom in de financiële sector vergaren in staat.

Dit is gewoon hetzelde als online pokeren. Via een toegankelijk middel wordt er een zooi amateurs toegelaten, die denken flink te gaan verdienen, maar eigenlijk alleen de pot groter maken. Alleen is dit nog wat slinkser, vanwege de presentatie.
  maandag 25 september 2017 @ 10:02:15 #11
381482 Plamboom
Exotische Struik
pi_173983130
TS doet niet mee met de big boys :')
pi_173983342
Men kan toch zeker wel voor zichzelf beslissen of ze geld in aandelen pompen :') ? De echte klacht is TS die wel even voor andere mensen beslist wat ze wel of niet moeten met hun geld
pi_173983414
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 10:19 schreef Koelkastdier het volgende:
Men kan toch zeker wel voor zichzelf beslissen of ze geld in aandelen pompen :') ? De echte klacht is TS die wel even voor andere mensen beslist wat ze wel of niet moeten met hun geld
Ik beslis dat helemaal niet? :?

Als mensen graag aan BUX mee willen doen mogen ze dat. Heb ook nergens gezegd dat dat niet mag.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173983459
Ik erger me altijd aan die handen die die smartphone vasthouden. Moesten ze daarvoor nou echt een 50-jarige vent met rimpelige, getatoeëerde handen en patserige ringen inhuren? :r
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_173985925
Ff moeten vermelden dat je Fox Sport hebt hè, geld speelt geen rol bij de TS.
  maandag 25 september 2017 @ 13:32:05 #16
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_173986264
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 09:38 schreef zovty het volgende:

[..]

Overbodig. Er zijn 24/7/356 minimaal 3 partijen full-time bezig om een oorlog uit te lokken..
Dat laat wat ruimte over voor zelfstandig ondernemers
pi_173987285
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op FOX Sports heb je van die leuke reclames van BUX. BUX is een nieuwe app waarmee je lekker in de aandelen kunt gaan zitten. Heerlijke business. Je kunt er rijk mee worden.

BUX presenteert aandelen handelen als 'Je hoeft alleen maar te weten wat de aandelen van Shell gaan doen. Misschien komen die arabieren wel zonder olie en gaan ze ontzettend dalen!'. Een knap staaltje kennis, zou je zeggen. Maar ik vind het vooral een kansloze presentatie van een kansloos idee.

Je kunt de app 'gratis' proberen. Dat wil zeggen: voor de lol aandelen verzamelen. Zodat, als je goed gaat, je de app met écht geld gaat proberen, natuurlijk. Het is gewoon bedoeld om mensen geld af te troggelen, en ik vind dat dat niet op de juiste manier gebeurt. Oprecht vind ik dat die reclames niet toegestaan zouden moeten zijn. Het is een beetje vergelijkbaar met reclame maken voor een kansspel, zeggen 'je hoeft alleen maar een idee te hebben welk nummertje gaat winnen, misschien weet je wel dat eindcijfer 4 deze week gaat winnen' en vervolgens je ook nog even de kans geven om 'gratis mee te spelen zonder dat je iets kunt winnen'.

Lijkt me duidelijk wat mijn probleem hiermee is.
terechte klacht maar dat hadden de echte beleggers allang door dat dit een zoveelste scam was om zogenaamd 'eerlijk' te beleggen.
pi_173988360
Dit is gewoon het zoveelste piramidespel,de prijzen gaan omhoog en de echte kenners stappen er op tijd uit en winnen groots,alleen de sukkels zien hun geld verdampen en lopen het risico met een mega schuld achter te blijven.

Zoek maar eens op pump en dump.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_173988424
Snel bel het nieuws, een app waarmee de ontwikkelaars geld willen verdienen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')