abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173980668

Hier vind je de OP.


Loting Champions League:

GROEP F
Manchester City
SSC Napoli
Sjachthar Donetsk
Feyenoord

13 september : Feyenoord - Manchester City
26 september : SSC Napoli - Feyenoord
17 oktober : Feyenoord - Sjachthar Donetsk
1 november : Sjachthar Donetsk - Feyenoord
21 november : Manchester City - Feyenoord
6 december : Feyenoord - SSC Napoli

Kampioensgifjes _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173980677
Woudenberg slecht? Wanneer? Gio koos voor Kongolo omdat vd Heijden goed speelde en Kongolo niet op de bank hoorde. En Haps speelde als een dweil de 2e seizoenshelft en was elke keer geblesseerd.
pi_173980683
Woudenberg vorig seizoen 7x in de basis gestart 7 x werd er gewonnen.
Viel totaal door de mand aldus Caland.
blablablabla
pi_173980701
Jongens geen paniek FEYENOORD WORD KAMPIOEN!!!
pi_173980706
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 00:44 schreef Elan het volgende:
Woudenberg vorig seizoen 7x in de basis gestart 7 x werd er gewonnen.
Viel totaal door de mand aldus Caland.
Klopt, was toen een zwakke schakel. Positioneel matig en aanvallend voegde hij eigenlijk 0 toe.

Kwam niet voor niets daarna eigenlijk helemaal niet meer in beeld, Nelom won de concurrentie van hem als reserveback.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173980733
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 00:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Klopt, was toen een zwakke schakel. Positioneel matig en aanvallend voegde hij eigenlijk 0 toe.

Kwam niet voor niets daarna eigenlijk helemaal niet meer in beeld, Nelom won de concurrentie van hem als reserveback.
Wat een onzin, Woudenberg speelde helemaal niet zwak. Tegen United koos Gio voor Kongolo als extra slot, die wonnen ze en toen liet hij het staan.
pi_173980746
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 00:54 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Wat een onzin, Woudenberg speelde helemaal niet zwak. Tegen United koos Gio voor Kongolo als extra slot, die wonnen ze en toen liet hij het staan.
Alleen tegen Groningen speelde hij wel aardig, daarna niet meer. Zoals ik al zei, bij de blessures van Kongolo werd er ook niet meer voor Woudenberg gekozen. Dat was niet voor niets
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173980753
Jongens als met swift uit supporters mee mogen komen er denk je 020 fans mee?
pi_173980774
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 00:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Alleen tegen Groningen speelde hij wel aardig, daarna niet meer. Zoals ik al zei, bij de blessures van Kongolo werd er ook niet meer voor Woudenberg gekozen. Dat was niet voor niets
Nee want Nelom speelde goed in de wedstrijden dat hij speelde? Je ziet nu toch bij Heerenveen gewoon een degelijke back? Bij ons zie je een clown spelen, staat elke keer verkeerd opgesteld en aanvallend brengt hij ook niks.
pi_173980780
quote:
Haps is ook erg veel voor betaald, die gozer viel totaal door de mand bij AZ. Met Hoogma of Drongelen voor de helft van het geld had je een prima opvolger voor Kongolo. Woudenberg als back up en klaar is kees. Dumfries op rechtsback prima. Ik snap zo ie zo niet wat Gio tegen Woudenberg.
Hou toch op joh. :')

Dat Feyenoord veel betaalde voor spelers ontken ik niet, maar zoals ik in het vorige topic al uitlegde is dat inherent aan het behalen van de Champions League en dat clubs weten dat je veel geld hebt.

Daarnaast was Haps gewoon structureel één van de betere spelers bij AZ.

Van drongelen en Dumfries oppikken is verder helemaal niet zo evident als dat je doet overkomen.

Ja achteraf inderdaad, maar een technisch directeur moet vooraf inschatten en soms gokken dat een speler een overstap aan kan en of die het risico waard is, en of de prijs / kwaliteit verhouding goed is.

Ik snap best dat van Geel geen 3 miljoen wilde stukslaan op een talent waarbij het maar afwachten is of hij het Feyenoord Niveau aan kan.

Ja, nu achteraf kunnen we allemaal inschatten dat hij dat wel moet kunnen, maar dat hij het meteen zo goed zou doen bij HSV had ook niemand verwacht.

Dat opportunisme slaat soms wel door vind ik, en dat gezeur op van Geel is mij te ongenuanceerd.

Met de wijsheid achteraf is het makkelijk beslissingen nemen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_173980820
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 00:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Klopt, was toen een zwakke schakel. Positioneel matig en aanvallend voegde hij eigenlijk 0 toe.

Kwam niet voor niets daarna eigenlijk helemaal niet meer in beeld, Nelom won de concurrentie van hem als reserveback.
Die aanvallende impulsen zijn een leuke extra, Nelom komt constant mee op maar laat tegelijkertijd met enige regelmaat zijn man lopen daardoor. Woudenberg is in essentie een betere verdediger dan Nelom. Haps is verdedigend ook vrij kwetsbaar nog ( vergeleken met Kongolo)
blablablabla
pi_173980879
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 01:01 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Hou toch op joh. :')

Dat Feyenoord veel betaalde voor spelers ontken ik niet, maar zoals ik in het vorige topic al uitlegde is dat inherent aan het behalen van de Champions League en dat clubs weten dat je veel geld hebt.

Daarnaast was Haps gewoon structureel één van de betere spelers bij AZ.

Van drongelen en Dumfries oppikken is verder helemaal niet zo evident als dat je doet overkomen.

Ja achteraf inderdaad, maar een technisch directeur moet vooraf inschatten en soms gokken dat een speler een overstap aan kan en of die het risico waard is, en of de prijs / kwaliteit verhouding goed is.

Ik snap best dat van Geel geen 3 miljoen wilde stukslaan op een talent waarbij het maar afwachten is of hij het Feyenoord Niveau aan kan.

Ja, nu achteraf kunnen we allemaal inschatten dat hij dat wel moet kunnen, maar dat hij het meteen zo goed zou doen bij HSV had ook niemand verwacht.

Dat opportunisme slaat soms wel door vind ik, en dat gezeur op van Geel is mij te ongenuanceerd.

Met de wijsheid achteraf is het makkelijk beslissingen nemen.
Ja dat zal mooi worden, waar moet je dan op beoordeelt? Je ziet toch dat onze bank weer een drama is, Nelom, Kramer, Diks, Bilal het is allemaal kut. Dat soort spelers had je kunnen wegsaneren, maar nee we houden ze lekker vast. En luister voor alle drie (dus niet Diks) was er interesse en is het geweigerd door Van Geel. Ik vind dat een blunder, wat jij ervan vind moet jij weten.
  maandag 25 september 2017 @ 01:35:35 #13
198365 Morendo
The Real Deal
pi_173980956
Als je leest dat Fenerbahce zes miljoen wilde betalen voor Bilal. Drie Bundesligaclubs interesse hadden in Kramer en Nelom voor vier miljoen naar Frankrijk kon, dan is dat wel raar ja.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_173980967
Je had die backs van Sparta vorig jaar aan moeten trekken, iedereen zag het talent van die 2.

Ook een nieuwe spits erbij.

Maar Gio zou zijn wensen ook wel aan Van Geel hebben verteld, die is net zo goed schuldig.
  maandag 25 september 2017 @ 01:40:22 #15
198365 Morendo
The Real Deal
pi_173980980
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 01:37 schreef macca728 het volgende:
Je had die backs van Sparta vorig jaar aan moeten trekken, iedereen zag het talent van die 2.

Ook een nieuwe spits erbij.

Maar Gio zou zijn wensen ook wel aan Van Geel hebben verteld, die is net zo goed schuldig.
Precies. Dan had je die vijftien miljoen voor Bilal, Kramer en Nelom. Betaalde je twee miljoen voor de Sparta-backs en Matavz was bereid om praktisch voor niets te komen.

Plus 13 miljoen, én een betere bank/basis.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_173980988
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 00:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Alleen tegen Groningen speelde hij wel aardig, daarna niet meer. Zoals ik al zei, bij de blessures van Kongolo werd er ook niet meer voor Woudenberg gekozen. Dat was niet voor niets
omdat Gio koos voor zekerheid (in zijn ogen de ervaren jongens), zie Kramer, zie Bilal
pi_173981053
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 01:41 schreef macca728 het volgende:

[..]

omdat Gio koos voor zekerheid (in zijn ogen de ervaren jongens), zie Kramer, zie Bilal
Ja ervaren in het falen, Gio is een leuke gast maar tactisch echt enorm dom en onervaren. Fred Rutten met dit materiaal zou ik wel eens willen zien want die had een partij flut spelers.
  maandag 25 september 2017 @ 02:17:29 #18
198365 Morendo
The Real Deal
pi_173981091
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 01:57 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ja ervaren in het falen, Gio is een leuke gast maar tactisch echt enorm dom en onervaren. Fred Rutten met dit materiaal zou ik wel eens willen zien want die had een partij flut spelers.
Bird van Marwijk zou ook wel raad weten met dit materiaal. Plus dat Van Persie dan al had getekend, en dus niet geblesseeed was geraakt.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_173981763
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 01:37 schreef macca728 het volgende:
Je had die backs van Sparta vorig jaar aan moeten trekken, iedereen zag het talent van die 2.

Ook een nieuwe spits erbij.

Maar Gio zou zijn wensen ook wel aan Van Geel hebben verteld, die is net zo goed schuldig.
Die 2 liepen ook te schutten bij vlagen vorig jaar. Nu wordr er hier gedaan alsof dat wereldtop is.
pi_173981891
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 01:35 schreef Morendo het volgende:
Als je leest dat Fenerbahce zes miljoen wilde betalen voor Bilal. Drie Bundesligaclubs interesse hadden in Kramer en Nelom voor vier miljoen naar Frankrijk kon, dan is dat wel raar ja.
Ik geloof helemaal niets van die bedragen voor deze spelers.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_173981901
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 01:40 schreef Morendo het volgende:

[..]

Precies. Dan had je die vijftien miljoen voor Bilal, Kramer en Nelom. Betaalde je twee miljoen voor de Sparta-backs en Matavz was bereid om praktisch voor niets te komen.

Plus 13 miljoen, én een betere bank/basis.
Bod van 10 miljoen op El Hankouri ook afgeslagen las ik.
pi_173981941
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 01:01 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Hou toch op joh. :')

Dat Feyenoord veel betaalde voor spelers ontken ik niet, maar zoals ik in het vorige topic al uitlegde is dat inherent aan het behalen van de Champions League en dat clubs weten dat je veel geld hebt.

Daarnaast was Haps gewoon structureel één van de betere spelers bij AZ.

Van drongelen en Dumfries oppikken is verder helemaal niet zo evident als dat je doet overkomen.

Ja achteraf inderdaad, maar een technisch directeur moet vooraf inschatten en soms gokken dat een speler een overstap aan kan en of die het risico waard is, en of de prijs / kwaliteit verhouding goed is.

Ik snap best dat van Geel geen 3 miljoen wilde stukslaan op een talent waarbij het maar afwachten is of hij het Feyenoord Niveau aan kan.

Ja, nu achteraf kunnen we allemaal inschatten dat hij dat wel moet kunnen, maar dat hij het meteen zo goed zou doen bij HSV had ook niemand verwacht.

Dat opportunisme slaat soms wel door vind ik, en dat gezeur op van Geel is mij te ongenuanceerd.

Met de wijsheid achteraf is het makkelijk beslissingen nemen.
Beetje gelul. Hij legt toch ook 3.5 miljoen voor bilal neer?
pi_173981951
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 00:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jongens als met swift uit supporters mee mogen komen er denk je 020 fans mee?
Daar zal de Amsterdamse burgermeester wel een stokje voor steken.
pi_173981956
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 01:35 schreef Morendo het volgende:
Als je leest dat Fenerbahce zes miljoen wilde betalen voor Bilal. Drie Bundesligaclubs interesse hadden in Kramer en Nelom voor vier miljoen naar Frankrijk kon, dan is dat wel raar ja.
Bron? :)
pi_173982391
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 07:41 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Die 2 liepen ook te schutten bij vlagen vorig jaar. Nu wordr er hier gedaan alsof dat wereldtop is.
Opportunismegenot
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 25 september 2017 @ 09:15:33 #26
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173982423
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 00:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jongens als met swift uit supporters mee mogen komen er denk je 020 fans mee?
Nee ik denk dat ze bij Swift allemaal voor PEC Zwolle zijn. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_173982481
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 07:41 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Die 2 liepen ook te schutten bij vlagen vorig jaar. Nu wordr er hier gedaan alsof dat wereldtop is.
Dumfries was de 2e seizoenshelft minimaal zo dramatisch als Haps inderdaad, werd nog vaak zat uitgelachen dat ik in de eerste seizoenshelft die jongen zo op zat te hemelen.

Van Drongelen vond ik een beetje een Horny Mikey.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173982589
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dumfries was de 2e seizoenshelft minimaal zo dramatisch als Haps inderdaad, werd nog vaak zat uitgelachen dat ik in de eerste seizoenshelft die jongen zo op zat te hemelen.

Van Drongelen vond ik een beetje een Horny Mikey.
Ja maar van geel hep gewoon leggen slapen, snap dat dan

Alle aankopen kunnen er geen kut meer van en de middelmaat op andere velden is beter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173982648
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 09:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja maar van geel hep gewoon leggen slapen, snap dat dan

Alle aankopen kunnen er geen kut meer van en de middelmaat op andere velden is beter
Toch onvoorstelbaar hoe iedereen ineens roept dat het beleid heeft gefaald en dat alle aankopen kut zijn omdat je een keer een kutwedstrijd tegen NAC speelt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 25 september 2017 @ 09:36:19 #30
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173982737
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Toch onvoorstelbaar hoe iedereen ineens roept dat het beleid heeft gefaald en dat alle aankopen kut zijn omdat je een keer een kutwedstrijd tegen NAC speelt.
Tja, voetbalwereld. Voor het seizoen begon was iedereen in het Ajax-Topic er ook van overtuigd dat ze fluitend kampioen gingen worden omdat ze verreweg de beste selectie zouden hebben.

En nu is alles kut omdat ze 7e staan.
pi_173982753
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 09:36 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Tja, voetbalwereld. Voor het seizoen begon was iedereen in het Ajax-Topic er ook van overtuigd dat ze fluitend kampioen gingen worden omdat ze verreweg de beste selectie zouden hebben.

En nu is alles kut omdat ze 7e staan.
Vertrek van Sanchez is wel voelbaar natuurlijk. Veltman - De Ligt - 4giver - Dijks, tsja.

Maar daar gaat t hier niet over verder.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 25 september 2017 @ 09:41:05 #32
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_173982826
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 00:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jongens als met swift uit supporters mee mogen komen er denk je 020 fans mee?
Nee. Swift is een juppenclub vol met jongens die studeren in Amsterdam. Ik heb er zelf ook gespeeld :') Heeft weinig tot niks met 'echte' Amsterdammers te maken. Zeker niet met Ajacieden.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_173982859
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 09:41 schreef satecl het volgende:

[..]

Nee. Swift is een juppenclub vol met jongens die studeren in Amsterdam. Ik heb er zelf ook gespeeld :') Heeft weinig tot niks met 'echte' Amsterdammers te maken. Zeker niet met Ajacieden.
In Amsterdam wonen dan ook helemaal geen echte Amsterdammers meer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173982905
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dumfries was de 2e seizoenshelft minimaal zo dramatisch als Haps inderdaad, werd nog vaak zat uitgelachen dat ik in de eerste seizoenshelft die jongen zo op zat te hemelen.

Van Drongelen vond ik een beetje een Horny Mikey.
Ik durf zelfs zover te gaan dat Van Drongelen misschien we de slechtste speler van de 2e seizoenshelft was. Heel vaak om gelachen
pi_173982921
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 09:47 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik durf zelfs zover te gaan dat Van Drongelen misschien we de slechtste speler van de 2e seizoenshelft was. Heel vaak om gelachen
Ik nomineer Veltman voor die prijs, samen met Kramer.
BFF met GGMM
  maandag 25 september 2017 @ 09:52:09 #36
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_173982977
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 09:43 schreef Caland het volgende:

[..]

In Amsterdam wonen dan ook helemaal geen echte Amsterdammers meer.
Racist.
pi_173983101
Feyenoord twitterde op maandag 25-09-2017 om 09:49:52 Teamnieuws 📝 | Feyenoord zonder Eric Botteghin, met Bart Nieuwkoop naar Napels: ⬇️#UCL #napfey https://t.co/NsmQQokQrg reageer retweet
  maandag 25 september 2017 @ 10:01:01 #38
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173983106
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 09:41 schreef satecl het volgende:

[..]

Nee. Swift is een juppenclub vol met jongens die studeren in Amsterdam. Ik heb er zelf ook gespeeld :') Heeft weinig tot niks met 'echte' Amsterdammers te maken. Zeker niet met Ajacieden.
Toch komen die Ajacieden wel mee, want er kan rotzooi getrapt worden met Feyenoord supporters er bij.
  maandag 25 september 2017 @ 10:03:44 #39
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173983146
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 10:01 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Toch komen die Ajacieden wel mee, want er kan rotzooi getrapt worden met Feyenoord supporters er bij.
ik meen dat je lid of familielid moet zijn van Swift om mee te kunnen
  maandag 25 september 2017 @ 10:09:32 #40
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_173983229
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 10:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik meen dat je lid of familielid moet zijn van Swift om mee te kunnen
Houdt de club lekker "schoon".
pi_173983314
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 10:00 schreef Grifte het volgende:
Feyenoord twitterde op maandag 25-09-2017 om 09:49:52 Teamnieuws 📝 | Feyenoord zonder Eric Botteghin, met Bart Nieuwkoop naar Napels: ⬇️#UCL #napfey https://t.co/NsmQQokQrg reageer retweet
Zo blij dat vooral Nieuwkoop weer terug is _O_
  maandag 25 september 2017 @ 10:17:18 #42
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173983325
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 10:16 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Zo blij dat vooral Nieuwkoop weer terug is _O_
Botteghin geblesseerd is weer wat minder alleen. :{
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  maandag 25 september 2017 @ 10:19:39 #43
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173983347
Ik denk echt dat Kramerinho er gewoon weer in staat morgen ;(
Laffe huichelaar
pi_173983366
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 10:17 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Botteghin geblesseerd is weer wat minder alleen. :{
Idd :{
pi_173983369
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 10:19 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk echt dat Kramerinho er gewoon weer in staat morgen ;(
Nee.
  maandag 25 september 2017 @ 10:23:32 #46
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_173983401
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 10:19 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk echt dat Kramerinho er gewoon weer in staat morgen ;(
Misschien vallen de Napoli verdedigers om van het lachen, kunnen we er dan nog eentje scoren.

Tenminste een eretreffer.
  maandag 25 september 2017 @ 10:30:06 #47
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173983487
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 10:19 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk echt dat Kramerinho er gewoon weer in staat morgen ;(
maakt ook weinig uit
  maandag 25 september 2017 @ 10:41:19 #48
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_173983631
Was St Just nou ook geblesseerd? Dan hebben we nu wel een probleem. Kunnen moeilijk Van Beek zijn eerste minuutjes in de CL laten maken. :)
pi_173983697
Voorspellingen voor morgen?

3-0 zou mooi zijn.
pi_173984827
5 - 0 vrees ik.
  maandag 25 september 2017 @ 12:03:56 #51
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_173984891
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 10:41 schreef Rocket Ride het volgende:
Was St Just nou ook geblesseerd? Dan hebben we nu wel een probleem. Kunnen moeilijk Van Beek zijn eerste minuutjes in de CL laten maken. :)
St Juste is gewoon fit toch?
  maandag 25 september 2017 @ 12:14:34 #52
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173985084
Het is toch diep triest dat we nu weer met Kramer aankomen zetten in een cl pot terwijl iedereen anderhalf jaar geleden al zag dat hij er geen kut van kan. Ja hij heeft toevallig een paar keer op de juiste plek gestaan vorig jaar maar dat was elke andere heikeneuter van 2 meter ook gelukt.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_173985130
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 07:41 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Die 2 liepen ook te schutten bij vlagen vorig jaar. Nu wordr er hier gedaan alsof dat wereldtop is.
Overduidelijk potentie.
pi_173985401
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 09:47 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik nomineer Veltman voor die prijs, samen met Kramer.
Ik vind Te Ligt dit jaar ook wel lekker bezig
pi_173985462
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 09:43 schreef Caland het volgende:

[..]

In Amsterdam wonen dan ook helemaal geen echte Amsterdammers meer.
De fanatiekste supporters van Ajax zijn vaak ook geen echte Amsterdammers dus dat argument is niet zo heel nuttig. :P
pi_173985464
Ik heb echt met jullie te doen. Dat je tegen Napoli moet gaan spelen met Kramer in de spits.
pi_173985541
quote:
9s.gif Op maandag 25 september 2017 12:33 schreef Tchock het volgende:
Ik heb echt met jullie te doen. Dat je tegen Napoli moet gaan spelen met Kramer in de spits.
Gelukkig hebben we de keuze om niet te kijken. Dat ga ik dus ook niet doen.. wordt helemaal niks morgen.
pi_173985554
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 12:39 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we de keuze om niet te kijken. Dat ga ik dus ook niet doen.. wordt helemaal niks morgen.
:')
pi_173985556
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 12:39 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we de keuze om niet te kijken. Dat ga ik dus ook niet doen.. wordt helemaal niks morgen.
Een eckte hoor.
  maandag 25 september 2017 @ 12:47:12 #60
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_173985669
Moet ook wel toegeven dat die wedstrijd van morgen niet echt leeft hier. Zou tevreden zijn als we daar met een kleine nederlaag vertrekken, maar ik vrees dat we een ongekend pak slaag gaan krijgen.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_173985705
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 12:03 schreef fetX het volgende:

[..]

St Juste is gewoon fit toch?
Zaterdag niet en Gio wordt boos als je beweert dat hij wel had kunnen spelen.
pi_173985720
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 12:47 schreef PIETR het volgende:
Moet ook wel toegeven dat die wedstrijd van morgen niet echt leeft hier. Zou tevreden zijn als we daar met een kleine nederlaag vertrekken, maar ik vrees dat we een ongekend pak slaag gaan krijgen.
Vrees ik ook voor jullie...gewoon 5-4-1 spelen, met Boetius in de spits.
  maandag 25 september 2017 @ 12:57:51 #63
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_173985791
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 12:52 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Vrees ik ook voor jullie...gewoon 5-4-1 spelen, met Boetius in de spits.
Dat gaat niet want daarvoor komen we centrale verdedigers tekort .. Wellicht dat Tapia achterin kan worden opgesteld.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_173985824
Wat vinden we nu van het aankoopbeleid van Yellow? Kramer niet vervangen is een blunder geweest mogen we wel stellen.
pi_173985928
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 13:00 schreef Maastoren het volgende:
Wat vinden we nu van het aankoopbeleid van Yellow? Kramer niet vervangen is een blunder geweest mogen we wel stellen.
Gezien de beschikbare financiën, de vertrokken spelers, is het een prima zomer geweest. Zoals al vaker aangegeven; je kan geen complete selectie vervangen. Kramer was al bijna vervangen door Van Persie, maar dat is dus mislukt.

Enige wat minder is is de huur van Diks geweest, al kan je ook stellen dat hij als backup gewoon zou moeten voldoen. Jammere is dat we nog geen weken achter elkaar met onze beoogde basiself hebben gespeeld.
  Moderator maandag 25 september 2017 @ 13:26:48 #66
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173986198
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 13:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Gezien de beschikbare financiën, de vertrokken spelers, is het een prima zomer geweest. Zoals al vaker aangegeven; je kan geen complete selectie vervangen. Kramer was al bijna vervangen door Van Persie, maar dat is dus mislukt.

Enige wat minder is is de huur van Diks geweest, al kan je ook stellen dat hij als backup gewoon zou moeten voldoen. Jammere is dat we nog geen weken achter elkaar met onze beoogde basiself hebben gespeeld.
Ik kan me wel vinden in deze post. Diks is echt heel slecht en is gewoon nog slechter dan Nelom. Dan Nelom _O- Wie had dat gedacht?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173986276
Gewoon al 7 jaar bij Feyenoord.... Nelom
pi_173986319
Het wordt morgen 0-1 of 1-1.
pi_173986464
quote:
10s.gif Op maandag 25 september 2017 13:26 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik kan me wel vinden in deze post. Diks is echt heel slecht en is gewoon nog slechter dan Nelom. Dan Nelom _O- Wie had dat gedacht?
Hij heeft ook exact dezelfde motoriek als al die teamkneuzen die vroeger bij het amateurvoetbal uit een soort damage-control maar op de back werden gepleurd.

Had inderdaad niet verwacht dat iemand die bij Vitesse en Fiorentina heeft gespeeld zo slecht kon zijn. Aan de andere kant, zo veel back-up rechtsbacks in de Eredivsie zullen niet beter zijn...
Feyenoord Rotterdam
pi_173986479
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 13:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Gezien de beschikbare financiën, de vertrokken spelers, is het een prima zomer geweest. Zoals al vaker aangegeven; je kan geen complete selectie vervangen. Kramer was al bijna vervangen door Van Persie, maar dat is dus mislukt.

Enige wat minder is is de huur van Diks geweest, al kan je ook stellen dat hij als backup gewoon zou moeten voldoen. Jammere is dat we nog geen weken achter elkaar met onze beoogde basiself hebben gespeeld.
Geen enkele keer zelfs, want Nieuwkoop heeft nog niet meegedaan.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_173986497
Nee Vermeer ook niet :)
pi_173986571
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 13:48 schreef macca728 het volgende:
Nee Vermeer ook niet :)
Die is hopelijk snel weer fit ja.
pi_173986939
Sterkte morgen..

PS: Amrabat in de voorselectie van Marokko
pi_173986993
quote:
14s.gif Op maandag 25 september 2017 14:19 schreef PSVCL het volgende:
Sterkte morgen..

PS: Amrabat in de voorselectie van Marokko
Wie geeft een fuck
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173987030
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 14:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Wie geeft een fuck
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 14:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Wie geeft een fuck
Jij
  maandag 25 september 2017 @ 14:53:37 #76
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173987499
quote:
14s.gif Op maandag 25 september 2017 14:19 schreef PSVCL het volgende:
Sterkte morgen..

PS: Amrabat in de voorselectie van Marokko
Wie?
pi_173987510
quote:
10s.gif Op maandag 25 september 2017 13:26 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik kan me wel vinden in deze post. Diks is echt heel slecht en is gewoon nog slechter dan Nelom. Dan Nelom _O- Wie had dat gedacht?
Hij stond bij Vitesse ook wissel dus zo gek is dat toch niet?
pi_173987863
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 14:54 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hij stond bij Vitesse ook wissel dus zo gek is dat toch niet?
Maar hij had zo'n goed spandoek, dan hoop je er op de één of andere manier toch op dat hij er iets van kan.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 25 september 2017 @ 15:27:13 #79
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173988036
Wie heeft die gozer gescout dan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_173988051
quote:
9s.gif Op maandag 25 september 2017 12:33 schreef Tchock het volgende:
Ik heb echt met jullie te doen. Dat je tegen Napoli moet gaan spelen met Kramer in de spits.
Alsof je met Jorgenson wel een kans had gemaakt. :')
pi_173988260
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 15:28 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Alsof je met Jorgenson wel een kans had gemaakt. :')
Zonder Jorgensen verliezen jullie echt alles, dat zie je nu al.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator maandag 25 september 2017 @ 15:43:10 #82
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173988303
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 13:00 schreef Maastoren het volgende:
Wat vinden we nu van het aankoopbeleid van Yellow? Kramer niet vervangen is een blunder geweest mogen we wel stellen.
Wel als een betaalbaar en onomstreden beter alternatief voor handen was geweest.
Geprobeerd is Van Persie los te weken, niet gelukt helaas.
Dat Jörgensen langdurig wegvalt in de weken waarin meerdere CL-wedstrijden + een topper in de eredivisie worden gespeeld: best wel pech ook.

En dan Diks die door de mand valt. Dat het geen geweldenaar was wisten we allemaal wel, maar dat hij zó slecht is.... gelukkig is-ie alleen gehuurd.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_173988524
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 13:00 schreef Maastoren het volgende:
Wat vinden we nu van het aankoopbeleid van Yellow? Kramer niet vervangen is een blunder geweest mogen we wel stellen.
Welke TD heeft het beter gedaan de afgelopen transferperiodes? Je moet het altijd in perspectief zetten natuurlijk.

Er schijnt ook nog geboden te zijn op dat talent van Juve trouwens. 5 miljoentjes. :+

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2017 15:57:44 ]
  Moderator maandag 25 september 2017 @ 16:11:33 #84
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173988807
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Zonder Jorgensen verliezen jullie echt alles, dat zie je nu al.
M-m-maar we wonnen van ADO!!11!
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173989191
Dortmund - Real ook een leuk potje, als het heel kansloos blijkt te zijn dan ga ik dat kijken.
Botteghin dus ook een blessure? Wat een blessure golf zeg niet normaal.
pi_173989333
quote:
9s.gif Op maandag 25 september 2017 16:11 schreef onlogisch het volgende:

[..]

M-m-maar we wonnen van ADO!!11!
Ik overdrijf natuurlijk, maar Kramer ipv Jorgensen scheelt wel een heleboel :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173989365
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 15:28 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Alsof je met Jorgenson wel een kans had gemaakt. :')
Kansrijker wel, het aanvallende spel wordt anders met Jorgenson.
pi_173989399
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2017 16:39 schreef Vasion het volgende:

[..]

Kansrijker wel, het aanvallende spel wordt anders met Jorgenson.
Je buitenspelers en Toornstra worden door de Jorg beter.
pi_173989414
Paar kansjes creëeren, bij vlagen weerstand bieden en beetje goed voetbal daar teken ik voor. Meer hoef je niet te verwachten :X
pi_173989441
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 16:41 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Je buitenspelers en Toornstra worden door de Jorg beter.
Dat niet :?
pi_173989462
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2017 16:43 schreef Vasion het volgende:

[..]

Dat niet :?
Tuurlijk wel die kunnen de combinatie aangaan met hem, met Kramer lukt dat niet. Nu moeten ze alles alleen doen en forceren.
pi_173989524
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 16:44 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Tuurlijk wel die kunnen de combinatie aangaan met hem, met Kramer lukt dat niet. Nu moeten ze alles alleen doen en forceren.
Oh ja, dat is zeker waar. Met Kramer erin gaan zulke spelers inderdaad sneller voor eigen doelpunt dan hem weer doelloos aan Kramer geven.
pi_173990423
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2017 16:39 schreef Vasion het volgende:

[..]

Kansrijker wel, het aanvallende spel wordt anders met Jorgenson.
:') Je komt niet eens in de buurt van de 16 joh
pi_173990603
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2017 16:47 schreef Vasion het volgende:

[..]

Oh ja, dat is zeker waar. Met Kramer erin gaan zulke spelers inderdaad sneller voor eigen doelpunt dan hem weer doelloos aan Kramer geven.
Ze slaan hem vaak over zelfs, Diks die wordt ook overgeslagen omdat hij hem toch aan de verkeerde kleur geeft.
  maandag 25 september 2017 @ 17:47:28 #95
198365 Morendo
The Real Deal
pi_173990730
"Vitesse-back Kevin Diks heeft een relatie met Demi van Dongen. De twee zijn sinds drie jaar een stel.

Begin 2015 woonde Diks, tevens uitkomend voor Jong Oranje, nog thuis. Aan Voetbal International gaf hij een inkijkje in zijn privéleven: ,,Demi is al drie jaar lang mijn vriendin. Toen ik haar leerde kennen, vertelde ik dat ik elke dag met een busje naar school gebracht werd. Toen dacht ze dat ik niet helemaal goed was. Pas later begreep ze dat ik door Vitesse gebracht werd. We hebben het al weleens over samenwonen gehad, maar we wachten er nog even mee.”

Niettemin zegt hun Facebook-profiel zelfs dat het Vitesse-talent reeds is verloofd met Demi van Drogen. Over zijn vrouwenvoorkeur biechtte Kevin Diks op: ,,Beyoncé vind ik een heel mooie vrouw. Jennifer Lopez ook. Ik houd wel van curvy vrouwen. Ik ben geen fan van plat.”

Diks heeft twee oudere broers, Randall en Jamarro. Zijn zusje heet Zhané. Diks is vernoemd naar Kevin Corstner, omdat zijn moeder fan van hem is. Naar eigen zeggen was de vriend van Demi van Drogen fiscalist geworden als hij geen profcarrière had kunnen maken. Vanwege het voetbal stopte hij met de MBO-opleiding Business en Management, al had hij op de basisschool wel havo-vwo advies.

Het thuiswonen bevalt Diks vooralsnog wel: ,,Zelf ben ik niet zo’n ster in de keuken. Alcohol drink ik nooit. Ik heb het weleens geprobeerd, maar ik houd er niet van. We hebben thuis een hond. Ik knuffel hem veel, maar hoef hem nooit uit te laten. Wel de lusten, niet de lasten!”

Dat zelfs een doorbrekende profvoetballer zich niet geneert om te bedelen voor spullen bleek uit zijn deelname van een ‘like en deel actie’ van TrendandStyle.nl: ,,Mijn vriendin zou ze heel gaaf vind, maat 38 !” Right… Demi van Drogen, vriendin van Kevin Diks, komt uit Apeldoorn en heeft uiteraard ook Facebook!"

Die quote over dat busje....

Moet herkenbaar zijn voor veel Feyenoorders!
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_173990918
Botteghin er lange tijd uit bij jullie :o
Oh.
  maandag 25 september 2017 @ 18:03:39 #97
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_173991001
Flinke aderlating, al hebben we goede alternatieven.
Niets is sterker dan dat ene woord
  maandag 25 september 2017 @ 18:05:59 #98
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173991040
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 18:03 schreef PIETR het volgende:
Flinke aderlating, al hebben we goede alternatieven.
Van Beek is ook net weer 'fit', komt niet slecht uit
pi_173991043
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 18:03 schreef PIETR het volgende:
Flinke aderlating, al hebben we goede alternatieven.
Sven van Beek inderdaad, eigen goal genot
  maandag 25 september 2017 @ 18:07:20 #100
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173991061
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 18:06 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Sven van Beek inderdaad, eigen goal genot
Van Beek in 2014/15 _O_
  maandag 25 september 2017 @ 18:08:27 #101
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_173991085
Dacht zelf meer aan St. Juste.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_173991086
Jezus, de blessures lopen wel op zo.

Vermeer, Nieuwkoop, Toornstra, Jorgensen en nu Botteghin weer.

Haps en Boetiüs zijn net weer terug na milde blessures.

We zijn pas 9 officiële wedstrijden onderweg. :')

Gaat er iets fout bij de trainingen, voorbereiding of binnen de medische staf ofzo? Ik vind dit wel heel extreem.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 25 september 2017 @ 18:09:20 #103
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_173991100
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 18:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Jezus, de blessures lopen wel op zo.

Vermeer, Nieuwkoop, Toornstra, Jorgensen en nu Botteghin weer.

Haps en Boetiüs zijn net weer terug na milde blessures.

We zijn pas 9 officiële wedstrijden onderweg. :')

Gaat er iets fout bij de trainingen, voorbereiding of binnen de medische staf ofzo? Ik vind dit wel heel extreem.
We hebben dezelfde medische staf als vorig seizoen, dus dat lijkt me onzin.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_173991114
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 18:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Jezus, de blessures lopen wel op zo.

Vermeer, Nieuwkoop, Toornstra, Jorgensen en nu Botteghin weer.

Haps en Boetiüs zijn net weer terug na milde blessures.

We zijn pas 9 officiële wedstrijden onderweg. :')

Gaat er iets fout bij de trainingen, voorbereiding of binnen de medische staf ofzo? Ik vind dit wel heel extreem.
Vorig seizoen zat alles mee, nu zit het wat tegen. Zo gaat dat.
pi_173991146
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 18:09 schreef PIETR het volgende:

[..]

We hebben dezelfde medische staf als vorig seizoen, dus dat lijkt me onzin.
Dat zegt toch niet alles? Kan best zijn dat ze dit seizoen een andere voorbereiding of aanpak hanteren ofzo.

Ik heb er ook geen verstand van, maar zoveel blessures tegelijk zo snel in het seizoen vind ik wel opvallend.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_173991161
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 18:11 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat zegt toch niet alles? Kan best zijn dat ze dit seizoen een andere voorbereiding of aanpak hanteren ofzo.

Ik heb er ook geen verstand van, maar zoveel blessures tegelijk zo snel in het seizoen vind ik wel opvallend.
Je bent niet de enige:
'Schorsingen en blessures zijn geen toeval bij Feyenoord'
  maandag 25 september 2017 @ 18:17:54 #107
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173991245
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 18:08 schreef PIETR het volgende:
Dacht zelf meer aan St. Juste.
Uiteraard, maar Van Beek zit dan op de bank
  maandag 25 september 2017 @ 18:18:42 #108
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_173991257
quote:
Wat slecht dit. Blessures zijn geen toeval? Zou fijn als hij dan ook een plausibele reden geeft waarom we zoveel blessures hebben, maar die hoor ik niet ..
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_173991315
Als het slecht gaat, krijg je blessures.

Kan ook angst zijn voor weer een nederlaag, die natuurlijk komt.
pi_173991323
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 15:43 schreef Gert het volgende:

[..]

Wel als een betaalbaar en onomstreden beter alternatief voor handen was geweest.
Geprobeerd is Van Persie los te weken, niet gelukt helaas.
Dat Jörgensen langdurig wegvalt in de weken waarin meerdere CL-wedstrijden + een topper in de eredivisie worden gespeeld: best wel pech ook.

En dan Diks die door de mand valt. Dat het geen geweldenaar was wisten we allemaal wel, maar dat hij zó slecht is.... gelukkig is-ie alleen gehuurd.
Begin december speelt Diks 1 goede wedstrijd, op basis daarvan klopt Yellow meteen aan bij zijn club om hem nog in de winter definitief over te nemen. :{
BFF met GGMM
pi_173991387
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 18:18 schreef PIETR het volgende:

[..]

Wat slecht dit. Blessures zijn geen toeval? Zou fijn als hij dan ook een plausibele reden geeft waarom we zoveel blessures hebben, maar die hoor ik niet ..
Een stuk of 7 spelers met blessures nog voordat je überhaupt aan 10 officiële duels zit noem jij toeval?

Dat kan bijna geen toeval zijn volgens mij.

Kan best liggen aan een andere voorbereiding, een drukker programma of een andere speelstijl die meer vergt van de spelers, ik noem maar wat, of een combinatie van al die factoren.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_173991403
Ik schrijf Diks nog niet af.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_173991413
Ah, ik zie dat Raymond Verheijen ook een paar FOK!accounts heeft gemaakt.
pi_173991416
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 18:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik schrijf Diks nog niet af.
Gullit zou zeggen hij kijkt niet goed uit zn ogen.
pi_173991434
echt niet te geloven dit,,..... :(
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173991452
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 18:27 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Een stuk of 7 spelers met blessures nog voordat je überhaupt aan 10 officiële duels zit noem jij toeval?

Dat kan bijna geen toeval zijn volgens mij.

Kan best liggen aan een andere voorbereiding, een drukker programma of een andere speelstijl die meer vergt van de spelers, ik noem maar wat, of een combinatie van al die factoren.
onzin

dit is gewoon domme pech

ik geloof er niets van dat al die blessures door de trainingsarbeid komen....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173991455
quote:
14s.gif Op maandag 25 september 2017 18:30 schreef Typisch het volgende:
Ah, ik zie dat Raymond Verheijen ook een paar FOK!accounts heeft gemaakt.
Raymond Verheijen is toch nog steeds nauw betrokken bij Feyenoord?

Volgens mij worden zijn adviezen en schema's nog altijd gehanteerd binnen Feyenoord. Jean Paul van Gastel is ook groot voorstander van zijn methodes.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_173991473
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 18:33 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Raymond Verheijen is toch nog steeds nauw betrokken bij Feyenoord?

Volgens mij worden zijn adviezen en schema's nog altijd gehanteerd binnen Feyenoord. Jean Paul van Gastel is ook groot voorstander van zijn methodes.
Ja, bedoel meer dat je vanaf een afstandje niet echt kunt beoordelen of de blessures voortkomen uit een bepaalde manier van spelen/trainen of dat het gewoon pech is.
  maandag 25 september 2017 @ 18:34:08 #119
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173991476
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 18:33 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Raymond Verheijen is toch nog steeds nauw betrokken bij Feyenoord?

Volgens mij worden zijn adviezen en schema's nog altijd gehanteerd binnen Feyenoord. Jean Paul van Gastel is ook groot voorstander van zijn methodes.
benieuwd wat hij er dit keer van vindt dan want als het aan een ander ligt is hij er altijd snel bij met kritiek
  maandag 25 september 2017 @ 18:34:58 #120
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173991489
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 18:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik schrijf Diks nog niet af.
Ik ook niet. Ik heb sterk het idee dat hij een gevalletje Vejinovic is, te onzeker voor de top, maar prima speler voor de sub-top.

Al betekent dat misschien dat ik hem wel afschrijf als Feyenoord speler..
  maandag 25 september 2017 @ 18:35:31 #121
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_173991492
Het zit wel allemaal lekker tegen dit seizoen. Pfff
  Moderator maandag 25 september 2017 @ 18:35:32 #122
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_173991494
Raymond Verheijen heeft het Nederlandse voetbal kapot gemaakt. Er wordt niet hard genoeg getraind.
pi_173991496
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 18:32 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

onzin

dit is gewoon domme pech

ik geloof er niets van dat al die blessures door de trainingsarbeid komen....
Ik geloof niet in domme pech.

Misschien voor 1, 2 misschien 3 spelers, maar niet als zich al de 7de blessure voordoet binnen 10 officiële duels.

Ik zeg overigens niet dat dat komt door de trainingsarbeid, althans niet per definitie.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 25 september 2017 @ 18:37:56 #124
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_173991526
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 18:27 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Een stuk of 7 spelers met blessures nog voordat je überhaupt aan 10 officiële duels zit noem jij toeval?

Dat kan bijna geen toeval zijn volgens mij.

Kan best liggen aan een andere voorbereiding, een drukker programma of een andere speelstijl die meer vergt van de spelers, ik noem maar wat, of een combinatie van al die factoren.
Kan prima toeval zijn.
2000 light years from home
pi_173991546
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 18:34 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik ook niet. Ik heb sterk het idee dat hij een gevalletje Vejinovic is, te onzeker voor de top, maar prima speler voor de sub-top.

Al betekent dat misschien dat ik hem wel afschrijf als Feyenoord speler..
AZ gisteren gekeken, was weer ouderwets Vejinovic, enorm traag ging het allemaal in 1 tempo.
pi_173991560
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 18:35 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik geloof niet in domme pech.

Misschien voor 1, 2 misschien 3 spelers, maar niet als zich al de 7de blessure voordoet binnen 10 officiële duels.

Ik zeg overigens niet dat dat komt door de trainingsarbeid, althans niet per definitie.
als je nou in vijf wedstrijden gewoon vijf spelers een doodtrap tegen hun enkels krijgen of slidings maken enzovoorts dan heeft dat natuurlijk helemaal geen fuck met trainingsarbeid te maken...

mensen gaan weer dingen zoeken om maar kritiek te hebben op gio...slaat nergens op

feyenoord traint al jaren op dezelfde manier....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173991603
Botteghin dit jaar niet merr in actie.
pi_173991615
Zal je zien dat met het vertrek van Gudde heel Feyenoord instort
pi_173991641
Wat een enorm overdreven reacties joh.

Er zijn wat blessures, laten we meteen voorbarige conclusies trekken. _O_

[ Bericht 70% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2017 18:45:52 ]
  Moderator maandag 25 september 2017 @ 18:53:34 #130
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173991810
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 18:24 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Begin december speelt Diks 1 goede wedstrijd, op basis daarvan klopt Yellow meteen aan bij zijn club om hem nog in de winter definitief over te nemen. :{
Zowel je eerste als tweede voorspelling is niet erg waarchijnlijk. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_173991838
quote:
14s.gif Op maandag 25 september 2017 18:45 schreef Typisch het volgende:
Wat een enorm overdreven reacties joh.

Er zijn wat blessures, laten we meteen voorbarige conclusies trekken. _O_
wat doe je man??? :{w :{w :{w

treed is op :% :% :%

deel is wat bans uit joh ^O^
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173991855
Geluk bij een ongeluk is dat hij de laatste tijd niet heel sterk speelde, dat maakt hem makkelijker te vervangen. Wel bizar dat er in korte tijd zoveel blessures ontstaan.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_173991868
quote:
15s.gif Op maandag 25 september 2017 18:43 schreef Henrys het volgende:
Zal je zien dat met het vertrek van Gudde heel Feyenoord instort
Zou dat mooi klote zijn, zeg..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 25 september 2017 @ 19:02:47 #134
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173991992
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 18:32 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

onzin

dit is gewoon domme pech

ik geloof er niets van dat al die blessures door de trainingsarbeid komen....
Ik ook niet. Feyenoord heeft vorig seizoen vooral zo goed gepresteerd door met een zeer fitte selectie zeer agressief druk zettend te spelen. Feyenoord sloeg ook opvallend vaak in de laatste fase van een wedstrijd nog toe, als de tegenstander kapotgespeeld was.
En nu zouden een paar blessures ineens aan de trainingsarbeid liggen. :')

Wat ik wél geloof is dat blessures sneller ontstaan wanneer het in de koppies niet helemaal jofel zit. Nu vorig seizoen Het Grote Doel bereikt is, lijkt de selectie een beetje stuurloos of zo.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 25 september 2017 @ 19:03:44 #135
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_173992014
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 18:55 schreef H.FR het volgende:
Geluk bij een ongeluk is dat hij de laatste tijd niet heel sterk speelde, dat maakt hem makkelijker te vervangen. Wel bizar dat er in korte tijd zoveel blessures ontstaan.
Jorgensen en Botteghin. Wie nog meer dan?
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_173992072
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 19:03 schreef PIETR het volgende:

[..]

Jorgensen en Botteghin. Wie nog meer dan?
St. Juste is geblesseerd geweest, Nieuwkoop komt net terug maar raakte begin vh seizoen geblesseerd, Boetius was kort geblesseerd, Haps was/is licht geblesseerd, Toornstra ook.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_173992083
Volgens de coach van Napoli dit weekend onze beste pot gespeeld. Wat heeft die geslikt? Of probeerde hij ons gewoon te beledigen?
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_173992085
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 18:39 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

als je nou in vijf wedstrijden gewoon vijf spelers een doodtrap tegen hun enkels krijgen of slidings maken enzovoorts dan heeft dat natuurlijk helemaal geen fuck met trainingsarbeid te maken...

mensen gaan weer dingen zoeken om maar kritiek te hebben op gio...slaat nergens op

feyenoord traint al jaren op dezelfde manier....
Het dubbeltje kan beide kanten op vallen. Gr gr
pi_173992094
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 19:07 schreef H.FR het volgende:

[..]

St. Juste is geblesseerd geweest, Nieuwkoop komt net terug maar raakte begin vh seizoen geblesseerd, Boetius was kort geblesseerd, Haps was/is licht geblesseerd, Toornstra ook.
Vorig jaar uit mijn hoofd voor de winter: Kongolo, Karsdorp vast ook wel eens, Elia, Berghuis, Van Beek, Vermeer, Hahn.
pi_173992200
Vorig jaar Kongolo, Elia en Karsdorp veel blessures. Jorgensen heeft ook een tijdje gekwakkeld. El Ahamdi Afrika cup , Vilhena met zijn moeder. Zat tegenslagen gehad vorig jaar.
pi_173992338
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 19:02 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik ook niet. Feyenoord heeft vorig seizoen vooral zo goed gepresteerd door met een zeer fitte selectie zeer agressief druk zettend te spelen. Feyenoord sloeg ook opvallend vaak in de laatste fase van een wedstrijd nog toe, als de tegenstander kapotgespeeld was.
En nu zouden een paar blessures ineens aan de trainingsarbeid liggen. :')

Wat ik wél geloof is dat blessures sneller ontstaan wanneer het in de koppies niet helemaal jofel zit. Nu vorig seizoen Het Grote Doel bereikt is, lijkt de selectie een beetje stuurloos of zo.
Mee eens, Feyenoord heeft in de 2e seizoenhelft vorig seizoen heleboel tegenstanders overklast omdat het conditioneel zo goed was.

Ik kan me heleboel seizoenen herinneren waarbij Feyenoord tot de winterstop mee deed voor de titel en na de winterstop de boel helemaal in elkaar klapte....hoeveel keer is dat wel niet gebeurd?

Ik denk dat gio het gewoon goed gedaan heeft vorig seizoen en hij zal heus niet afwijken van vorig seizoen.

Gio heelt natuurlijk bij een paar echte succesvolle topclubs gespeeld en daar heeft hij als trainer natuurlijk heleboel van meegenomen naar Feyenoord in de trainingsmethodes..
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator maandag 25 september 2017 @ 19:23:53 #142
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173992392


_O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 25 september 2017 @ 19:28:01 #143
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_173992467
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 15:43 schreef Gert het volgende:

[..]

Wel als een betaalbaar en onomstreden beter alternatief voor handen was geweest.
Geprobeerd is Van Persie los te weken, niet gelukt helaas.
Dat Jörgensen langdurig wegvalt in de weken waarin meerdere CL-wedstrijden + een topper in de eredivisie worden gespeeld: best wel pech ook.
...
Ik vind het meer dan pech. Tegen van alle tegenstanders Jorgensen inzetten op kunstgras voor een superzwaar programma was een gok die verkeerd uitpakte en ons nu misschien wel al die wedstrijden van dat zware programma gaat kosten op ADO na. Kut-kunstgras en kut-gok, geen pech.
pi_173992573
Ben ergens niet heel rouwig om Botteghin. Het is vervelend voor hem maar een snellere speler kan een positieve invloed hebben op die plek.
pi_173992660
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 19:28 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ik vind het meer dan pech. Tegen van alle tegenstanders Jorgensen inzetten op kunstgras voor een superzwaar programma was een gok die verkeerd uitpakte en ons nu misschien wel al die wedstrijden van dat zware programma gaat kosten op ADO na. Kut-kunstgras en kut-gok, geen pech.
Dan moeten we Jorgensen dus nooit meer op kunstgras op gaan stellen.,,,

Ik denk dat hij zelf ook gewoon wil spelen kunstgras of geen kunstgras......misschien wordt het wel een item om jorgensen niet meer op kunstgras op te stellen bij de technische staf als hij weer fit is.

Een ander aspect wat je nu de selectie kan noemen is de concurrentiestrijd. Vorig jaar was er weinig concurrentie voor de basis 12-13. Dit jaar is dit dus flink toegenomen. Misschien gaan spelers zich dan wel geforceerd bewijzen om een basisplek af te dwingen en ontstaan er blessures. De druk is gewoon groter voor heleboel spelers. Zeker voor Toornstra.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173992716
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 19:36 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dan moeten we Jorgensen dus nooit meer op kunstgras op gaan stellen.,,,

Ik denk dat hij zelf ook gewoon wil spelen kunstgras of geen kunstgras......misschien wordt het wel een item om jorgensen niet meer op kunstgras op te stellen bij de technische staf als hij weer fit is.

Een ander aspect wat je nu de selectie kan noemen is de concurrentiestrijd. Vorig jaar was er weinig concurrentie voor de basis 12-13. Dit jaar is dit dus flink toegenomen. Misschien gaan spelers zich dan wel geforceerd bewijzen om een basisplek af te dwingen en ontstaan er blessures. De druk is gewoon groter voor heleboel spelers. Zeker voor Toornstra.
Maak je niet druk om Jørgensen, die speelt na zijn blessure, dus na de winterstop voor Real Betis.. Beter nu al een andere spits zoeken..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2017 19:40:07 ]
pi_173992805
quote:
14s.gif Op maandag 25 september 2017 18:45 schreef Typisch het volgende:
Wat een enorm overdreven reacties joh.

Er zijn wat blessures, laten we meteen voorbarige conclusies trekken. _O_
Bizar ja. Ben wel een beetje klaar met de idioterie hier af en toe, lijkt wel fr12 ofzo.
pi_173992871
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 19:44 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Bizar ja. Ben wel een beetje klaar met de idioterie hier af en toe, lijkt wel fr12 ofzo.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173992884
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 19:44 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Bizar ja. Ben wel een beetje klaar met de idioterie hier af en toe, lijkt wel fr12 ofzo.
Gewoon om lachen.
  maandag 25 september 2017 @ 19:48:29 #150
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173992914
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 19:44 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Bizar ja. Ben wel een beetje klaar met de idioterie hier af en toe, lijkt wel fr12 ofzo.
feyenoord.netwerk is gesloten

Ik zie een verband
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173992947
Ik heb vroeger op een forum gezeten dat heette FMB

Feyenoord Message Base, kent iemand die nog?

was het officiële supporters vereniging forum....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173992959
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 19:44 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Bizar ja. Ben wel een beetje klaar met de idioterie hier af en toe, lijkt wel fr12 ofzo.


FR12 goden

Edit: Dit account is ook goed: https://twitter.com/BestOfFR12
  maandag 25 september 2017 @ 19:55:40 #153
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173993102


Fr12goden
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173993170
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 19:55 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Fr12goden
Die is wel heel specifiek.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_173993200
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 19:55 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Fr12goden
Goed Nederlands ook, lekker helder.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173993237
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 19:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Goed Nederlands ook, lekker helder.
pi_173993387
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 19:55 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Fr12goden
_O_ _O-
#12 is not for sale!
pi_173993407
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 19:44 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Bizar ja. Ben wel een beetje klaar met de idioterie hier af en toe, lijkt wel fr12 ofzo.
Laten we alles dood relativeren en nuanceren, dan blijft er niets te bespreken over joh
#12 is not for sale!
pi_173993859
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Toch onvoorstelbaar hoe iedereen ineens roept dat het beleid heeft gefaald en dat alle aankopen kut zijn omdat je een keer een kutwedstrijd tegen NAC speelt.
Mwah, dat iedereen dat stelt valt toch ook wel mee. Alleen Diks is heel het seizoen al kut, dus is het wel logisch dat wordt gekeken naar andere spelers die wellicht ook tot de mogelijkheden hadden kunnen behoren.

Hetzelfde geldt voor Kramer, daar had je een alternatief voor moeten hebben, desnoods gehuurd of in ieder geval de overtuiging bij trainer hem nooit meer op te stellen.
#12 is not for sale!
pi_173994224
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 20:23 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Mwah, dat iedereen dat stelt valt toch ook wel mee. Alleen Diks is heel het seizoen al kut, dus is het wel logisch dat wordt gekeken naar andere spelers die wellicht ook tot de mogelijkheden hadden kunnen behoren.

Hetzelfde geldt voor Kramer, daar had je een alternatief voor moeten hebben, desnoods gehuurd of in ieder geval de overtuiging bij trainer hem nooit meer op te stellen.
Zelfoverschatting van mister Yellow.
Dit, dus.
pi_173995003
Die Napoli-coach :D
pi_173995056
quote:
18s.gif Op maandag 25 september 2017 20:00 schreef Befbekje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 25 september 2017 @ 21:14:29 #163
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173995209
Kut
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 25 september 2017 @ 21:15:47 #164
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173995261
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 20:23 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Mwah, dat iedereen dat stelt valt toch ook wel mee. Alleen Diks is heel het seizoen al kut, dus is het wel logisch dat wordt gekeken naar andere spelers die wellicht ook tot de mogelijkheden hadden kunnen behoren.

Hetzelfde geldt voor Kramer, daar had je een alternatief voor moeten hebben, desnoods gehuurd of in ieder geval de overtuiging bij trainer hem nooit meer op te stellen.
Alleen gaat het wel ver om op basis van achteraf-gelijk te gaan roepen dat Van Geel gefaald heeft. Een paar weken geleden had hij het nog fantastisch gedaan.

Wat je je wél kan afvragen is of Gio momenteel verstandige keuzes maakt. Ben heel benieuwd naar de basis-11 in de komende wedstrijden.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Redactie Sport maandag 25 september 2017 @ 21:21:56 #165
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173995443
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 20:23 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Mwah, dat iedereen dat stelt valt toch ook wel mee. Alleen Diks is heel het seizoen al kut, dus is het wel logisch dat wordt gekeken naar andere spelers die wellicht ook tot de mogelijkheden hadden kunnen behoren.

Hetzelfde geldt voor Kramer, daar had je een alternatief voor moeten hebben, desnoods gehuurd of in ieder geval de overtuiging bij trainer hem nooit meer op te stellen.
Zie toch een hoop negatief angstig geschreeuw hier
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173995484
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 21:15 schreef Gert het volgende:

[..]

Alleen gaat het wel ver om op basis van achteraf-gelijk te gaan roepen dat Van Geel gefaald heeft. Een paar weken geleden had hij het nog fantastisch gedaan.

Wat je je wél kan afvragen is of Gio momenteel verstandige keuzes maakt. Ben heel benieuwd naar de basis-11 in de komende wedstrijden.
Dat laatste sowieso, maar ik zag volgens mij ook meer geklaag over de opstelling dan Van Geel-gebash, maar misschien heb ik geen volledig beeld van de reacties hier.
#12 is not for sale!
  Moderator maandag 25 september 2017 @ 21:29:02 #167
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173995592
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173995648
quote:
:D Ik hou van dit soort creativiteit.
Fan van de Belgische ster Mertens _O_

Zouden ze morgen in het stadion dan ook het Komen wij uit Rotterdam inzetten? :7
  Moderator maandag 25 september 2017 @ 21:32:27 #169
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173995683
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 21:31 schreef Piles het volgende:

[..]

:D Ik hou van dit soort creativiteit.
Fan van de Belgische ster Mertens _O_
Gewoon een sjaaltje van Dries kopen :D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173995690
quote:
Aan kaartjes komen is het probleem niet zo zeer. Kom het stadion maar in, zeker nu je je methode aan de pers openbaart :')
  maandag 25 september 2017 @ 21:40:05 #171
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173995899
Ik hoop dat ik de wedstrijd morgen in Turkije ergens kan kijken
Laffe huichelaar
pi_173996072
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 21:40 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoop dat ik de wedstrijd morgen in Turkije ergens kan kijken
Gewoon een Irish Pub binnenstappen en het vragen.
Die hebben het eigenlijk altijd wel.
pi_173996113
quote:
quote:
Nederlanders die in het bezit zijn van een kaart voor Napoli – Feyenoord zal de toegang worden geweigerd, meldt Feyenoord. Bij het stadion dient iedere bezoeker een identiteitsbewijs te tonen. Kaarten van Nederlanders zullen worden ingenomen en supporters lopen daarbij het risico te worden aangehouden en een boete te moeten betalen, waarschuwt de club. ,,Dit omdat het kopen van een kaart voor deze wedstrijd door iemand met de Nederlandse nationaliteit als een overtreding van de wet wordt gezien.''
Topplan
pi_173996139
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 21:47 schreef Tchock het volgende:

[..]

[..]

Topplan
Ik blijf het verwonderlijk vinden dat dit zomaar kan. Ook in Nederland.

Iemand weren op basis van geboorteplaats/woonplaats uit een fucking voetbalstadion.
pi_173996176
quote:
14s.gif Op maandag 25 september 2017 21:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik blijf het verwonderlijk vinden dat dit zomaar kan. Ook in Nederland.

Iemand weren op basis van geboorteplaats/woonplaats uit een fucking voetbalstadion.
Hoe het in Italië zit weet ik niet, maar rond een wedstrijd in Nederland mag met name de burgemeester heel erg veel inderdaad.
pi_173996284
Ik denk wel dat het meevalt morgen. Veel te veel gedoe on iedereen te controleren. Is gewoon weer de standaard bangmakerij.
#12 is not for sale!
  maandag 25 september 2017 @ 22:03:35 #177
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173996562
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 21:53 schreef Haringkop het volgende:
Ik denk wel dat het meevalt morgen. Veel te veel gedoe on iedereen te controleren. Is gewoon weer de standaard bangmakerij.
Helaas zijn Nederlanders over het algemeen zeer goed van Italianen te onderscheiden

Vorig jaar in Manchester kocht ik een sjaaltje en liep ik zo door
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173997428
Net Van Hanegem bij shirtje ruilen, mooie beelden.
pi_173998432
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 21:53 schreef Haringkop het volgende:
Ik denk wel dat het meevalt morgen. Veel te veel gedoe on iedereen te controleren. Is gewoon weer de standaard bangmakerij.
In Italie is dat vrij normaal hoor. Bij Roma moet je zelfs 3x je ID laten zien. Was wel tegen Juve maar toch.
pi_173998450
Ik voorspel: morgen wordt nog chananter dan tegen City.
pi_173998467
quote:
10s.gif Op maandag 25 september 2017 20:07 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Laten we alles dood relativeren en nuanceren, dan blijft er niets te bespreken over joh
Daar hebben we Typisch voor. :)
pi_173998582
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 22:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Helaas zijn Nederlanders over het algemeen zeer goed van Italianen te onderscheiden

Vorig jaar in Manchester kocht ik een sjaaltje en liep ik zo door
Met je bivakmuts op zien ze dat toch niet
pi_173998615
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 23:17 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Daar hebben we Typisch voor. :)
Iedereen zijn rol hè.
pi_173998633
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 23:25 schreef Typisch het volgende:

[..]

Iedereen zijn rol hè.
Zo is dat ouwe reus. :)
  maandag 25 september 2017 @ 23:44:51 #185
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173998898
Morgen wordt een 3 - nulletje denk ik.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_173998935
quote:
9s.gif Op maandag 25 september 2017 23:44 schreef MPC60 het volgende:
Morgen wordt een 3 - nulletje denk ik.
Wel erger ja.
  maandag 25 september 2017 @ 23:51:27 #187
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173998958
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 23:48 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wel erger ja.
Zou het ja?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_173998983
quote:
11s.gif Op maandag 25 september 2017 23:51 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Zou het ja?
Met de waslijst aan geblesseerden verwacht ik weinig goeds. Dat geschuif met spelers werkt ook niet echt bevorderend.
  maandag 25 september 2017 @ 23:55:49 #189
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173999003
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 23:53 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Met de waslijst aan geblesseerden verwacht ik weinig goeds. Dat geschuif met spelers werkt ook niet echt bevorderend.
0-2 nac. Dan is 3-0 Napoli wel heel positief gedacht bedenk ik me net.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_173999084
Gewoon een nulletje of vier verliezen morgen, verder achteraf ook niet te pessimistisch over doen. Ben meer benieuwd tegen AZ uit wat Gio dan voor ons uit de hoge hoed gaat toveren :)
blablablabla
  dinsdag 26 september 2017 @ 01:02:22 #191
198365 Morendo
The Real Deal
pi_173999503
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 00:01 schreef Elan het volgende:
Gewoon een nulletje of vier verliezen morgen, verder achteraf ook niet te pessimistisch over doen. Ben meer benieuwd tegen AZ uit wat Gio dan voor ons uit de hoge hoed gaat toveren :)
Als Kramer rust krijgt tegen Napoli, dan moet hij in Alkmaar schitteren.

Ron Beton tegen Michiel 'Mogool' Kramer. Het is bijna onethisch.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_174000257
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
Ik voorspel: morgen wordt nog chananter dan tegen City.
gelijkspelletje :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 26 september 2017 @ 06:21:17 #193
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174000286
MATCHDAY
Laffe huichelaar
pi_174001396


Alleen Diks doet pijn aan mijn ogen in deze opstelling. Gelukkig komt hij maar tegen Insigne te spelen. :D _O-

Wel gaaf voor Amrabat. Vorig jaar bij Utrecht, nu gewoon directe tegenstander van de Hamsikjes van deze wereld.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2017 08:59:06 ]
  Redactie Sport dinsdag 26 september 2017 @ 09:14:56 #195
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174001653
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 08:57 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]

Alleen Diks doet pijn aan mijn ogen in deze opstelling. Gelukkig komt hij maar tegen Insigne te spelen. :D _O-

Wel gaaf voor Amrabat. Vorig jaar bij Utrecht, nu gewoon directe tegenstander van de Hamsikjes van deze wereld.
Geen Zielinski? Prima opstelling verder.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 26 september 2017 @ 09:21:58 #196
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174001738
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Geen Zielinski? Prima opstelling verder.
Zielinski speelde in de competitie al. Sarri rouleert heel veel op het middenveld
  Redactie Sport dinsdag 26 september 2017 @ 09:22:57 #197
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174001749
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 09:21 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Zielinski speelde in de competitie al. Sarri rouleert heel veel op het middenveld
Dat had ik wel door ja :D Maar ik dacht dat hij in de competitie niet mee deed..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 26 september 2017 @ 09:35:55 #198
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174001899
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 08:57 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]

Alleen Diks doet pijn aan mijn ogen in deze opstelling. Gelukkig komt hij maar tegen Insigne te spelen. :D _O-

Wel gaaf voor Amrabat. Vorig jaar bij Utrecht, nu gewoon directe tegenstander van de Hamsikjes van deze wereld.
4312. Eindelijk.
Laffe huichelaar
  dinsdag 26 september 2017 @ 09:40:17 #199
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_174001960
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  dinsdag 26 september 2017 @ 09:40:47 #200
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_174001966
De politie in Napels heeft maandagmiddag drie Feyenoord-fans gearresteerd. De jonge supporters hebben de politie onder andere met stenen bekogeld, waarna ze zijn ingerekend.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_174001989
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 09:40 schreef Montelly het volgende:
De politie in Napels heeft maandagmiddag drie Feyenoord-fans gearresteerd. De jonge supporters hebben de politie onder andere met stenen bekogeld, waarna ze zijn ingerekend.
Sow, maarliefst 3 fans.
pi_174001998
quote:
Gewoon in Italië een jaartje gevangenis. Klaar.
  dinsdag 26 september 2017 @ 09:51:06 #203
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_174002094
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 09:42 schreef dopemin het volgende:

[..]

Sow, maarliefst 3 fans.
Of het nou 3, 50 of 300 zijn, daar gaat het niet om, feit is dat het na veelvuldig waarschuwen en diverse sancties weer dit gebeurt. Feyenoord zal in het vervolg weer krijgen "zie je wel, jullie kunnen je niet gedragen" :N
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  dinsdag 26 september 2017 @ 10:00:09 #204
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_174002215
Geen goed woord voor over, of het nou drie of driehonderd zijn, je gedraagt je maar.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_174002379
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 08:57 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]

Alleen Diks doet pijn aan mijn ogen in deze opstelling. Gelukkig komt hij maar tegen Insigne te spelen. :D _O-

Wel gaaf voor Amrabat. Vorig jaar bij Utrecht, nu gewoon directe tegenstander van de Hamsikjes van deze wereld.
Ja of wat denk je van St. Juste. In de competitie speelt hij niet of nauwelijks, maar pakt nu zijn tweede CL-potje mee.

Opstelling lijkt me oke, al verwacht ik desondanks een grote nederlaag.
pi_174002713
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 09:51 schreef Montelly het volgende:

[..]

Of het nou 3, 50 of 300 zijn, daar gaat het niet om, feit is dat het na veelvuldig waarschuwen en diverse sancties weer dit gebeurt. Feyenoord zal in het vervolg weer krijgen "zie je wel, jullie kunnen je niet gedragen" :N
Mwah, laten we eerst afwachten wat er echt is gebeurd. Dit bericht komt de italianen natuurlijk wel erg goed uit.
#12 is not for sale!
pi_174002723
Feyenoord heeft quotering van 21 vanavond :D
#12 is not for sale!
  dinsdag 26 september 2017 @ 10:45:35 #208
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174002895
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:36 schreef Haringkop het volgende:
Feyenoord heeft quotering van 21 vanavond :D
Gratis geld
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174003038
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:00 schreef MPC60 het volgende:
Geen goed woord voor over, of het nou drie of driehonderd zijn, je gedraagt je maar.
:') stel je even aan anders
blablablabla
pi_174003059
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:36 schreef Haringkop het volgende:
Feyenoord heeft quotering van 21 vanavond :D
Zelfs Maribor geven ze meer kans :D
blablablabla
pi_174003159
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Zelfs Maribor geven ze meer kans :D
En die spelen niet eens tegen Napoli... ;(
BFF met GGMM
  dinsdag 26 september 2017 @ 11:01:55 #212
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174003176
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 26 september 2017 @ 11:12:47 #213
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_174003364
50 euro op Feyenoord, no guts no glory!
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_174004082
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 09:51 schreef Montelly het volgende:

[..]

Of het nou 3, 50 of 300 zijn, daar gaat het niet om, feit is dat het na veelvuldig waarschuwen en diverse sancties weer dit gebeurt. Feyenoord zal in het vervolg weer krijgen "zie je wel, jullie kunnen je niet gedragen" :N
Drie bezopen pubertjes staan toch volledig los van dat verhaal verder? Gewoon hard aanpakken en daarmee is de kous af.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2017 11:51:53 ]
pi_174004219
quote:
Kijk! Daar hebben we wat aan!
Abracadabra, tapate guarra!
pi_174004493
quote:
Sofyan Amrabat niet in definitieve selectie Marokko

Sofyan Amrabat is niet opgenomen in de definitieve selectie van Marokko voor de belangrijke wedstrijd tegen Gabon. De middenvelder moet de keuze maken tussen het Nederlands Elftal en Marokko. Gisteren heeft Amrabat met de KNVB gesproken.

Het niet opnemen Sofyan Amrabat in de selectie van Marokko kan wel eens goed nieuws betekenen voor Oranje. Wanneer de 21-jarige ook maar één minuut in actie komt tijdens een officieel duel van Marokko, kan hij niet meer voor het Nederlands elftal komen. Karim El Ahmadi is wel geselecteerd.
pi_174004513
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 09:43 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Gewoon in Italië een jaartje gevangenis. Klaar.
Dit idd. Door dit soort teringdebielen is het straks nog terecht ook als we nergens welkom meer zijn.
  dinsdag 26 september 2017 @ 12:37:30 #218
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_174004805
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:54 schreef Elan het volgende:

[..]

:') stel je even aan anders
En volgend jaar zeker janken omdat je bij geen enkele wedstrijd meer mee mag?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  dinsdag 26 september 2017 @ 12:39:01 #219
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_174004826
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:36 schreef Haringkop het volgende:
Feyenoord heeft quotering van 21 vanavond :D
Vanavond mijn huis op niet-Feyenoord.
  dinsdag 26 september 2017 @ 12:40:51 #220
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174004858
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:37 schreef MPC60 het volgende:

[..]

En volgend jaar zeker janken omdat je bij geen enkele wedstrijd meer mee mag?
Man man man man :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 26 september 2017 @ 12:42:33 #221
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_174004893
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Man man man man :')
Oké het zal wel aan mij liggen, ik vind gewoon dat als je met stenen naar de politie gaat gooien er geen enkel excuus is. Maar blijkbaar vinden jullie het hier normaal.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  dinsdag 26 september 2017 @ 12:43:17 #222
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174004902
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:42 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Oké het zal wel aan mij liggen, ik vind gewoon dat als je met stenen naar de politie gaat gooien er geen enkel excuus is. Maar blijkbaar vinden jullie het hier normaal.
Wie vindt het normaal dan?
  dinsdag 26 september 2017 @ 12:44:02 #223
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174004914
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:42 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Oké het zal wel aan mij liggen, ik vind gewoon dat als je met stenen naar de politie gaat gooien er geen enkel excuus is. Maar blijkbaar vinden jullie het hier normaal.
Ik denk niet dat ze elders wakker liggen van een gevallen plantenbakje. Dat ze in Italie geen voetbalwedstijden kunnen organiseren was al wat langer bekend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174004929
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:42 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Oké het zal wel aan mij liggen, ik vind gewoon dat als je met stenen naar de politie gaat gooien er geen enkel excuus is. Maar blijkbaar vinden jullie het hier normaal.
Feyenoorders in Napoli =/= dronken jochies die stenen naar politie gaan gooien.
Anders was het zo dat heel de Italiaanse politie nu in die stad was.
pi_174004942
Weet iemand of die wedstrijd Napoli O19 - Feyenoord O19 ergens wordt uitgezonden?
pi_174005018
quote:
Middelvingers.

pi_174005358
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:45 schreef dopemin het volgende:
Weet iemand of die wedstrijd Napoli O19 - Feyenoord O19 ergens wordt uitgezonden?
Ziggy sports en site van de uefa
pi_174006072
quote:
Napoli verwacht slechts 22.000 supporters

De kans is groot dat Feyenoord in een vrijwel leeg stadion speelt. Er worden volgens het Algemeen Dagblad in totaal 22.000 bezoekers verwacht, terwijl er in Stadio San Paolo plek is voor 60.240. De kaarten zijn ook vrij prijzig. Voor een plekje op de lange zijde ben je 60 euro kwijt. De vakken achter de goals zijn 35 euro.
Vanavond bij het duel tussen SSC Napoli en Feyenoord zijn er geen supporters uit Nederland welkom. De politie schat dat er ongeveer 500 Feyenoord-supporters aanwezig zijn in de stad om de wedstrijd te bekijken.
Kut-Italianen ook.. Voor een CL-wedstrijd :') :') Dit soort clubs zijn niet eens CL-waardig wat dit betreft (zelfde voor Shaktar). Bij ons tenminste een waardige sfeer en bezoekersaantal.
  dinsdag 26 september 2017 @ 13:38:45 #229
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174006185
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 13:34 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Kut-Italianen ook.. Voor een CL-wedstrijd :') :') Dit soort clubs zijn niet eens CL-waardig wat dit betreft (zelfde voor Shaktar). Bij ons tenminste een waardige sfeer en bezoekersaantal.
Lekker boeiend
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 26 september 2017 @ 13:40:15 #230
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174006216
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 13:34 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Kut-Italianen ook.. Voor een CL-wedstrijd :') :') Dit soort clubs zijn niet eens CL-waardig wat dit betreft (zelfde voor Shaktar). Bij ons tenminste een waardige sfeer en bezoekersaantal.
22k man erin, sintelbaantje erom heen. Niks mis mee.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_174006297
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 13:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Lekker boeiend
Vind het gewoon triest, zelfs Willem 2 krijgt meer supporters (al helemaal als ze Europa ingaan).
En dit i.c.m. het organisatorisch te incapabel zijn om een paarduizend uit-fans in je stad te kunnen ontvangen, man man man. En dat noemt zich een voetbal-land.

Maar goed, voor ons is het natuurlijk in dit geval wel voordelig, een half leeg stadion. Laten we daar ons voordeel maar een klein beetje mee proberen te doen.
  dinsdag 26 september 2017 @ 13:48:02 #232
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174006390
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 13:43 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Vind het gewoon triest, zelfs Willem 2 krijgt meer supporters (al helemaal als ze Europa ingaan).
Lijkt me sterk, daar kunnen er niet eens 22.000 in
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 26 september 2017 @ 13:49:22 #233
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174006417
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 13:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Lijkt me sterk, daar kunnen er niet eens 22.000 in
:D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 26 september 2017 @ 13:49:41 #234
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174006425
Maargoed, wat had je dan verwacht? Dat land is al failliet, Napels is misschien wel het armste gedeelte van Italie, stadion valt ook van ellende uit elkaar. Dacht jij dat die Italiaantjes dan wel even 40-45 euro gingen neerleggen om Kramer en Diks aan het werk te zien _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174006622
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 13:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Lijkt me sterk, daar kunnen er niet eens 22.000 in
Apart, ik zie idd dat daar maar een kleine 15.000 in kan _O- ik had eerlijk gezegd wel tegen de 21.000 ingeschat eigenlijk. Maar je snapt het idee, een gemiddelde Nederlandse subtopper zou meer fans verzamelen dan deze 'topclub'.
pi_174006674
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 13:43 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Vind het gewoon triest, zelfs Willem 2 krijgt meer supporters (al helemaal als ze Europa ingaan).
En dit i.c.m. het organisatorisch te incapabel zijn om een paarduizend uit-fans in je stad te kunnen ontvangen, man man man. En dat noemt zich een voetbal-land.

Maar goed, voor ons is het natuurlijk in dit geval wel voordelig, een half leeg stadion. Laten we daar ons voordeel maar een klein beetje mee proberen te doen.
Niemand in Napoli kent of geeft een neuk om Feyenoord. Het stadion had voller gezeten als een tegenstander van naam tegen Napoli had aangetreden. Zo simpel is het.
pi_174006694
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 13:49 schreef Caland het volgende:
Maargoed, wat had je dan verwacht? Dat land is al failliet, Napels is misschien wel het armste gedeelte van Italie, stadion valt ook van ellende uit elkaar.
Zit wat in. Eigenlijk dan wel bizar dat die kaartjes zo duur zijn. 50 a 60 euro is voor een Nederlander of een Brit al een ietwat pittig prijsje, voor een arme Italiaan is dat al helemaal duur.

quote:
Dacht jij dat die Italiaantjes dan wel even 40-45 euro gingen neerleggen om Kramer en Diks aan het werk te zien _O-
Zit het tegen City en Shaktar dan wél vol? :?
  dinsdag 26 september 2017 @ 14:04:05 #238
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174006741
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:00 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Niemand in Napoli kent of geeft een neuk om Feyenoord. Het stadion had voller gezeten als een tegenstander van naam tegen Napoli had aangetreden. Zo simpel is het.
En zelfs dan is het bij lange na niet uitverkocht
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174006768
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:00 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Niemand in Napoli kent of geeft een neuk om Feyenoord. Het stadion had voller gezeten als een tegenstander van naam tegen Napoli had aangetreden. Zo simpel is het.
We zijn nog altijd een grotere naam dan b.v. een Shaktar, Leipzig, Anderlecht etc.
Ze komen daar dus alleen kijken voor Barcelona of Bayern Munchen blijkbaar?
En alsof Napoli zelf zo'n absolute Europese grootmacht is.
pi_174006788
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:04 schreef Caland het volgende:

[..]

En zelfs dan is het bij lange na niet uitverkocht
Gemiddeld 36K vorig seizoen. In een stadion voor 60.000 man. :') Die toko is gewoon veel te groot.
pi_174006813
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:04 schreef Caland het volgende:
En zelfs dan is het bij lange na niet uitverkocht
Zeker. Het stadion is natuurlijk ook gewoon pauper, en de kaarten schandalig duur. Bij Juventus zat het ook zelden vol in het oude stadion.
pi_174006851
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:06 schreef Tchock het volgende:

[..]

Gemiddeld 36K vorig seizoen. In een stadion voor 60.000 man. :') Die toko is gewoon veel te groot.
En dat terwijl wij een Kuip van 60.000 stoeltjes (in een redelijk tot goed jaar) redelijk zouden kunnen vullen. Zelfs in de Nederlandse competitie vaak.
  dinsdag 26 september 2017 @ 14:09:21 #243
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174006859
Zie Feyenoord u19 trouwens nergens op site van UEFA
pi_174006879
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:04 schreef Caland het volgende:

[..]

En zelfs dan is het bij lange na niet uitverkocht
Stadions in Italië zitten al jaren zelden meer dan halfvol meen ik, of is dat inmiddels weer wat beter?
pi_174006925
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:09 schreef Roland010 het volgende:
En dat terwijl wij een Kuip van 60.000 stoeltjes (in een redelijk tot goed jaar) redelijk zouden kunnen vullen. Zelfs in de Nederlandse competitie vaak.
https://www.quora.com/Why(...)ot-including-derbies
pi_174006986
quote:
Interessant, ik ga het eens lezen :)
  Moderator dinsdag 26 september 2017 @ 14:15:51 #247
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174006993
joerieth twitterde op maandag 25-09-2017 om 21:32:11 Mensen in Napels; deze plek absoluut vermijden 😰😰#napFEY https://t.co/LNA0c13L8p reageer retweet
Gezelligheid alom in Napels.


Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 26 september 2017 @ 14:18:31 #248
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174007043
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:06 schreef Tchock het volgende:

[..]

Gemiddeld 36K vorig seizoen. In een stadion voor 60.000 man. :') Die toko is gewoon veel te groot.
Dat is nog redelijk goed, kijk eens naar de statistieken van Lazio of AC Milan afgelopen seizoen..

Volgens mij kijken Italianen het liever op tv. Begrijpelijk gezien de staat van die stadions en die verschrikkelijke sintelbanen. En dan zijn er ook nog vaak boycots van de Ultras
pi_174007129
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:18 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat is nog redelijk goed, kijk eens naar de statistieken van Lazio of AC Milan afgelopen seizoen..
De hele top tien:

pi_174007230
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:15 schreef onlogisch het volgende:
joerieth twitterde op maandag 25-09-2017 om 21:32:11 Mensen in Napels; deze plek absoluut vermijden 😰😰#napFEY https://t.co/LNA0c13L8p reageer retweet
Gezelligheid alom in Napels.


[ afbeelding ]
Die Napoli ultras stellen toch geen ene reet voor? Veel geschreeuw en laffe mesaanvallen in eigen land, maar voor de rest zijn het geen echte bikkels natuurlijk.
pi_174007350
Onder 19 geeft in elk geval weer het slechte voorbeeld, 1-0 achter.
  dinsdag 26 september 2017 @ 14:36:00 #252
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174007362
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:35 schreef Roland010 het volgende:
Onder 19 geeft in elk geval weer het slechte voorbeeld, 1-0 achter.
Blijkbaar een goal rechtstreeks uit een corner :D
  Moderator dinsdag 26 september 2017 @ 14:42:33 #253
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174007479
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:29 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Die Napoli ultras stellen toch geen ene reet voor? Veel geschreeuw en laffe mesaanvallen in eigen land, maar voor de rest zijn het geen echte bikkels natuurlijk.
Ik heb geen idee. Hoor alleen vaak dat ze niet zo vies van een mes te zijn. :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_174007531
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:29 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Die Napoli ultras stellen toch geen ene reet voor? Veel geschreeuw en laffe mesaanvallen in eigen land, maar voor de rest zijn het geen echte bikkels natuurlijk.
Tegen Besiktas hebben ze wel aardig lopen rellen. Koekoek.
blablablabla
pi_174007566
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:36 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Blijkbaar een goal rechtstreeks uit een corner :D
:')
pi_174008242
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:29 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Die Napoli ultras stellen toch geen ene reet voor? Veel geschreeuw en laffe mesaanvallen in eigen land, maar voor de rest zijn het geen echte bikkels natuurlijk.
Laatste keer dat PSV er speelde stonden ze bij hotels random PSV'ers op te wachten om met knuppels te bewerken. Naast de achtervolgingen op scooters met messen dan. Verder topstad -en omgeving-. Buiten een voetbalwedstrijd om.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 26 september 2017 @ 15:22:47 #257
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174008298
Is dit niet gewoon een smoes om voordeel te hebben omdat Feyenoord zonder supporters moet spelen ?

Zou als ik Feyenoord was de Napoli fans ook niet toelaten dan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_174008330
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is dit niet gewoon een smoes om voordeel te hebben omdat Feyenoord zonder supporters moet spelen ?

Zou als ik Feyenoord was de Napoli fans ook niet toelaten dan.
Wat voor voordeel is het in hemelsnaam als er 2000 man missen?
pi_174008802
2-2 Geertruida. Lutsharelgod
pi_174008880
Goed plan om het zonder fey supporters te doen, scheelt weer veel asociaal gedrag.
pi_174008943
hand in hand
pi_174008960
Feyenoord O19 qua balbezit heer en meester, maar niet erg veel kansen gemaakt. Napoli ook maar drie kansen gehad, waarvan 2 uit corners die er in vlogen (één afvallende bal die in de korte hoek geschoten werd, en een corner die in één keer de kruising in vloog.) Lopen toch wel een paar leuke talentjes rond daar op Varkenoord.
pi_174008978
Tevens: stalen ballen, die Feyenoord supporters die daar luid zaten te zingen op de tribune :D :')
pi_174009078
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:55 schreef dopemin het volgende:
Feyenoord O19 qua balbezit heer en meester, maar niet erg veel kansen gemaakt. Napoli ook maar drie kansen gehad, waarvan 2 uit corners die er in vlogen (één afvallende bal die in de korte hoek geschoten werd, en een corner die in één keer de kruising in vloog.) Lopen toch wel een paar leuke talentjes rond daar op Varkenoord.
En toch weer niet winnen, wat is dat met Nederlanders?
pi_174010430
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is dit niet gewoon een smoes om voordeel te hebben omdat Feyenoord zonder supporters moet spelen ?

Zou als ik Feyenoord was de Napoli fans ook niet toelaten dan.
:')

Ik zou Napoli fans ook niet toelaten, maar dat is meer omdat dat beesten zijn. Wtf heb je nou aan die paar duizend fans in het uitvak :')

Feyenoord fans hebben nogal een reputatie op het moment in Italië, dat in combinatie met die gekken die er op de tribune zitten bij Napoli... lijkt me gewoon gegronde reden om fans niet toe te laten.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  dinsdag 26 september 2017 @ 17:26:15 #266
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174010734
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:56 schreef dopemin het volgende:
Tevens: stalen ballen, die Feyenoord supporters die daar luid zaten te zingen op de tribune :D :')
Dat terrein ligt 20 kilometer van Napels af ofzo
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174010739
In een Italiaans medium stond trouwens dat het een tweeledig verbod was, dus dat Napoli ook geen supporters mee mag nemen naar Rotterdam :?

Laatste alinea (met een gebrekkige Google Translate wel te begrijpen):
http://sport.ilmattino.it(...)arresto-3262782.html
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 26 september 2017 @ 18:12:51 #268
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_174011585
¤50 euro op Feyenoord *O* *O*
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_174011660
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 18:12 schreef Montelly het volgende:
¤50 euro op Feyenoord *O* *O*
Zet dan meteen je hypotheek dr op.
  dinsdag 26 september 2017 @ 18:18:05 #270
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_174011691
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 18:12 schreef Montelly het volgende:
¤50 euro op Feyenoord *O* *O*
:D
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_174012170
deze opstelling bevalt me wel

hopelijk gaaaaatt het heeeeelllllllllll goed

dan zijn we een tijdje van kramer af....

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174012201
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 18:40 schreef klaasweetalles het volgende:
deze opstelling bevalt me wel

hopelijk gaaaaatt het heeeeelllllllllll goed

dan zijn we een tijdje van kramer af....

[ afbeelding ]
Wat een onduidelijk plaatje. Gaat Gio nu met de punt naar voren spelen...?
Dit, dus.
pi_174012229
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 18:41 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat een onduidelijk plaatje. Gaat Gio nu met de punt naar voren spelen...?
wat is daar vreemd aan dan....toornstra deed vorig seizoen niets anders waardoor hij veel kon scoren...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174012260
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 18:42 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

wat is daar vreemd aan dan....toornstra deed vorig seizoen niets anders waardoor hij veel kon scoren...
Ik denk dat Napoli je dan al helemaal aan gort tikt.
Dit, dus.
pi_174012282
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 18:43 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik denk dat Napoli je dan al helemaal aan gort tikt.
ik weet niet of jij het ziet he...

het is gewoon 4-4-2

bij balbezit van napoli zal toornstra gewoon zijn verdedigende taken gaan doen ....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174012291
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 18:43 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik denk dat Napoli je dan al helemaal aan gort tikt.
Dit is verwacht door het AD.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_174012301
Als ik die coach mag geloven hebben ze er helemaal niet zoveel zin in, dat zou in ieder geval schelen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_174012315
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 18:43 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik denk dat Napoli je dan al helemaal aan gort tikt.
italiaanse ploegen kunnen helemaal geen ploegen aan gort tikken...

het wordt vooral veel fysieke strijd
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174012359
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 18:46 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

italiaanse ploegen kunnen helemaal geen ploegen aan gort tikken...

het wordt vooral veel fysieke strijd
Ja die Mertens en Insigne zijn beren hoor
pi_174012376
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 18:44 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik weet niet of jij het ziet he...

het is gewoon 4-4-2

bij balbezit van napoli zal toornstra gewoon zijn verdedigende taken gaan doen ....
Ja dat zie ik, daarom zeg ik ook dat ik denk dat Napoli je dan aan gort tikt.
Dit, dus.
pi_174012829
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 18:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja dat zie ik, daarom zeg ik ook dat ik denk dat Napoli je dan aan gort tikt.
als je het Italiaanse voetbal een beetje zou kennen zou je het weten dat het vooral op duels, catenaccio, individuele acties gebaseerd is

de bal langdurige naar elkaar tikken kan napoli niet, juventus wel
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174012876
Amrabat ontbreekt in de definitieve selectie. Voorteken dat hij voor Oranje kiest?
  Moderator dinsdag 26 september 2017 @ 19:09:55 #283
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174012884
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

als je het Italiaanse voetbal een beetje zou kennen zou je het weten dat het vooral op duels, catenaccio, individuele acties gebaseerd is

de bal langdurige naar elkaar tikken kan napoli niet, juventus wel
_O- _O- _O-

Je maakt jezelf nu belachelijk Klaas.
pi_174012976
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 19:09 schreef Slobeend het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Je maakt jezelf nu belachelijk Klaas.
als napoli zes keer de bal naar elkaar kan tikken als ze over de middenlijn zijn spring ik van het dak ^O^
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174012996
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

als napoli zes keer de bal naar elkaar kan tikken als ze over de middenlijn zijn spring ik van het dak ^O^
Doe dit nou niet klaas.
  Moderator dinsdag 26 september 2017 @ 19:15:06 #286
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174013013
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

als napoli zes keer de bal naar elkaar kan tikken als ze over de middenlijn zijn spring ik van het dak ^O^
Deal.
pi_174013036
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

als napoli zes keer de bal naar elkaar kan tikken als ze over de middenlijn zijn spring ik van het dak ^O^
:D
Oh.
pi_174013106
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 19:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Doe dit nou niet klaas.
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 september 2017 19:15 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Deal.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

:D
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 26 september 2017 @ 19:19:36 #289
467261 Ascorbinezuur
Bordevol Vitamine C
pi_174013107
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

als napoli zes keer de bal naar elkaar kan tikken als ze over de middenlijn zijn spring ik van het dak ^O^
https://twitter.com/NaplesAndNapoli/status/909735639180038145 :)
pi_174013135
quote:
ze moeten de bal zes naar elkaar schieten als ze OVER de middenlijn zijn.....dus de op de helft van Feyenoord,.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 26 september 2017 @ 19:22:34 #291
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_174013170
Klaasgod
RED ONS HENNIEGOD
pi_174013311
Kramertje op de tribune

Feyenoord: Jones, Diks, St. Juste, Van der Heijden, Haps, Amrabat, El Ahmadi, Vilhena, Toornstra, Berghuis, Boetius #napfey

Bank Feyenoord: Bijlow, Van Beek, Nelom, Tapia, Larsson, Basacikoglu, Vente #napfey
pi_174013339
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 19:28 schreef Maastoren het volgende:
Kramertje op de tribune

Feyenoord: Jones, Diks, St. Juste, Van der Heijden, Haps, Amrabat, El Ahmadi, Vilhena, Toornstra, Berghuis, Boetius #napfey

Bank Feyenoord: Bijlow, Van Beek, Nelom, Tapia, Larsson, Basacikoglu, Vente #napfey
Je zou bijna zeggen dat Gio het begint te begrijpen.
pi_174013355
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 19:29 schreef dopemin het volgende:

[..]

Je zou bijna zeggen dat Gio het begint te begrijpen.
oftewel

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174013376
Zijn we er klaar voor boys? Het vrouwtje net hamburgers laten halen, straks biertje opentrekken. Niks mis mee.
pi_174013402
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 19:30 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn we er klaar voor boys? Het vrouwtje net hamburgers laten halen, straks biertje opentrekken. Niks mis mee.
'het vrouwtje' :')
pi_174013431
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 19:30 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn we er klaar voor boys? Het vrouwtje net hamburgers laten halen, straks biertje opentrekken. Niks mis mee.
zelfs als ze niet voor het fornuis staat moet ze het buitenshuis halen voor jouw

slavendrijver kapiteintje :'(
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 26 september 2017 @ 19:36:28 #298
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174013526
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174013557
Kramer helemaal niet bij de selectie vind ik dan weer overdreven..

mocht je 10 minuten voor tijd 1-0 achterstaan en je wil dan de lange bal gaan spelen......geen kramer....acht wat maakt het uit...kramer is kut
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174013582
quote:
zijn alle fonteinen nog heel.....

dat weten we morgen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 26 september 2017 @ 19:38:16 #301
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174013585
Hopelijk is hij uit de selectie gezet
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')