abonnement Unibet Coolblue
pi_173983411
Hier waren er 2 Jumbo's van twee concurrerende Jumbo-filiaalhoudersfamilies (ieder meerdere Jumbo's). Helaas heeft de minst klantvriendelijke (maar grootste) partij "gewonnen" en hebben ze vestigingen geruild in andere plaatsen.

Maar nog altijd issie beter dan de AH, die hier relatief klein is en, mede denk ik door de lokatie, veel last heeft van vergader-winkelende klanten. Hele klonten familie en vage bekenden die gaan staan vergaderen in de gangpaden in het weekend. Wellicht een regionaal verschijnsel.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173983436
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 09:57 schreef Molo het volgende:
Wat een lof. Hier is de Jumbo een grote teringbende en echt een enorme pauperzaak
Hey, heb je 'mijn' Jumbo? *O* (die bij mijn ouders is overigens wel ok)

Trouwens! Allemaal gefeliciteerd dat we nog leven *) De aarde zou geloof ik dit weekend (wederom) vergaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173983450
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 10:26 schreef Isabeau het volgende:

Trouwens! Allemaal gefeliciteerd dat we nog leven *) De aarde zou geloof ik dit weekend (wederom) vergaan.
Was het niet zo dat de aarde " zou beginnen met vergaan" dit weekend? Wellicht dat dit proces wat verward is met het extreem langzaam kleiner worden van de baan om de zon?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173983477
Ik ben ook blij dat we nog leven *O*
Spoilers!
pi_173983514
Las van de week ergens een interview met mensen die er echt van overtuigd waren dat de wereld zou vergaan. Hoe zouden die nou wakker worden op zondagochtend?
We have far more in common than that which devides us..
pi_173983515
Ik heb een Jumbo vlakbij en er is eigenlijk niets mis met die winkel maar ik ga toch veel liever naar AH. Gisteren waren we in een groot filiaal van AH en dat was ook echt weer eens prettig. De winkels zijn hier in de dorpen allemaal niet zo groot. Ik kom ook graag bij de Lidl maar dat is toch 20 minuten rijden dus ik ga daar minder vaak heen dan ik zou willen.
Spoilers!
  maandag 25 september 2017 @ 10:39:19 #82
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173983602
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 10:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hey, heb je 'mijn' Jumbo? *O* (die bij mijn ouders is overigens wel ok)

Trouwens! Allemaal gefeliciteerd dat we nog leven *) De aarde zou geloof ik dit weekend (wederom) vergaan.
Wat is 'mijn' Jumbo?

En de aarde vergaat elke dag een beetje :7
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173983614
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een Jumbo vlakbij en er is eigenlijk niets mis met die winkel maar ik ga toch veel liever naar AH. Gisteren waren we in een groot filiaal van AH en dat was ook echt weer eens prettig. De winkels zijn hier in de dorpen allemaal niet zo groot. Ik kom ook graag bij de Lidl maar dat is toch 20 minuten rijden dus ik ga daar minder vaak heen dan ik zou willen.
De Lidl claimt dat "de grootste Lidl van Nederland" hier langs mijn route richting huis ligt.
Daar kom ik dus inmiddels vaker dan bij de Jimbo, waar ik voor moet omrijden.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173983713
Wederom paddestoelenragout gemaakt, dit keer met marsala in plaats van port. Stokbroodje erbij. Warm uberherfstontbijt. :9

Zo op naar de Lidl én naar AH. :W
Let me see you stripped down to the bone
pi_173983774
Vanavond:
http://thewoksoflife.com/2016/04/15-minute-lazy-noodles/
..want te druk voor uitgebreid eten koken. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173983860
Ik heb zo ontzettend geen zin om te werken vandaag.
Spoilers!
pi_173983873
Jeuj, bijna weer Franse week bij de Lidl, zie ik. Bring on the bavettes en kaasjes!

LS, hier niet per se helemaal geen zin in werken maar wel veel meer zin in andere dingen, dus toch een beetje meh.
Let me see you stripped down to the bone
pi_173983882
Telefoonfoto's zijn kut. Maar de Cycladen O+
pi_173983887
Ik bedacht dat ik ook nergens anders zin in heb dus werken is dan wel zo nuttig.
Spoilers!
pi_173983892
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 11:00 schreef FranticDJ het volgende:
Telefoonfoto's zijn kut. Maar de Cycladen O+
Beter telefoonfoto's dan geen foto's, laat zien! :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173983894
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 11:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik bedacht dat ik ook nergens anders zin in heb dus werken is dan wel zo nuttig.
Ha, dat scheelt. :) Werk ze! -x-
Let me see you stripped down to the bone
pi_173983915
:W
Sterkheidsbaas van alles.
  Official ESF Kreviewer maandag 25 september 2017 @ 11:18:48 #93
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_173984106
https://www.tubantia.nl/e(...)-nederland~a34dc505/

Enschede toch nog ergens goed in.

quote:
Het geheim van het restaurant? Geen menukaart en geen poespas. Gasten eten waar Mazzarella zin in heeft en zoals ze het thuis ook zou maken. "Ik kook zoals ik dat van mijn oma heb geleerd."
"welkom in ons restaurant. U eet vandaag pizza calzone."
"maar ik wil graag vis."
"geen zin in."
pi_173984117
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 10:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb zo ontzettend geen zin om te werken vandaag.
ik ook niet. Heb ook nog niets gedaan. Terwijl mijn deadline vrijdag is!
pi_173984143
Ben al door het werk heen voor deze week :') :') :')
pi_173984148
#hoe laag wordt de lat voor je gelegd.
pi_173984156
quote:
14s.gif Op maandag 25 september 2017 11:18 schreef Kreator het volgende:
https://www.tubantia.nl/e(...)-nederland~a34dc505/

Enschede toch nog ergens goed in.

[..]

Is het een restaurant waar je zelf ook graag eet? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173984171
quote:
14s.gif Op maandag 25 september 2017 11:18 schreef Kreator het volgende:
https://www.tubantia.nl/e(...)-nederland~a34dc505/

Enschede toch nog ergens goed in.

[..]

"welkom in ons restaurant. U eet vandaag pizza calzone."
"maar ik wil graag vis."
"geen zin in."

Ik ben er nog nooit gweest. :o

Was je gisteren nog op de culturele zondag? :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173984183
pi_173984221
Mooi O+

Hier ook niet echt zin om te werken, kan nog wel een dutje gebruiken geloof ik.. gister gezellige middag gehad met bluesrock, bbq, bourbon en buddwiser. Niet gek gemaakt, ook niet laat, maar ben toch een klein beetje katerig. Gelukkig heb ik nog 2,5 uur om bij te trekken :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')