abonnement Unibet Coolblue
pi_173966366
Ik heb een bestelling geplaatst op de site van Wish maar heb deze na bestellen gelijk geannuleerd.

Er stond direct dat het bedrag ‘terugbetaald’ is. Dit kon tot 8 uren na bestellen.

Klantenservice zegt ook dat ik mijn geld terug krijg tussen 5-10 werkdagen via iDeal.

Heeft iemand ervaring met terugbetalingen van geannuleerde bestelligen van de site van Wish.com ?

Hoe groot is de kans dat ik mijn geld terug krijg?

Alvast bedankt ! :)
pi_173968532
wanneer heb je de bestelling geplaatst en wanneer geannuleerd? (met tijden aub)
pi_173968727
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 16:30 schreef CarltonBanks het volgende:
wanneer heb je de bestelling geplaatst en wanneer geannuleerd? (met tijden aub)
Vrijwel direct na het bestellen heb ik geannuleerd. Er stond ‘Verzoek tot terufbstaling’ vervolgens iets in de trant van ‘Ja, annuleer nu mijn bestelling’ en toen ik daarop klikte stond er ‘terugbetaald’

Volgens de klantenservice is de terugbetaling in werking gesteld. Ik vraag me alleen af of ik daadwerkelijk mijn geld terug krijg

“Details geldtruggave:

Gebruiker heeft bestelling geannuleerd.”
pi_173969002
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 16:35 schreef Drakedoge3 het volgende:

[..]

Vrijwel direct na het bestellen heb ik geannuleerd. Er stond ‘Verzoek tot terufbstaling’ vervolgens iets in de trant van ‘Ja, annuleer nu mijn bestelling’ en toen ik daarop klikte stond er ‘terugbetaald’

Volgens de klantenservice is de terugbetaling in werking gesteld. Ik vraag me alleen af of ik daadwerkelijk mijn geld terug krijg

“Details geldtruggave:

Gebruiker heeft bestelling geannuleerd.”
Hoelang is dat geleden?

Hoeveel dagen?

Ik zou me pas na een dag of 4 a 5 zorgen gaan maken. Afhankelijk hoe snel het verwerkingsproces bij dat bedrijf verloopt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_173969107
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 16:35 schreef Drakedoge3 het volgende:

[..]

Vrijwel direct na het bestellen heb ik geannuleerd. Er stond ‘Verzoek tot terufbstaling’ vervolgens iets in de trant van ‘Ja, annuleer nu mijn bestelling’ en toen ik daarop klikte stond er ‘terugbetaald’

Volgens de klantenservice is de terugbetaling in werking gesteld. Ik vraag me alleen af of ik daadwerkelijk mijn geld terug krijg

“Details geldtruggave:

Gebruiker heeft bestelling geannuleerd.”
en was die bestelling vorige maand, vorig jaar of 2 minuten geleden?
pi_173969129
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 16:42 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Hoelang is dat geleden?

Hoeveel dagen?

Ik zou me pas na een dag of 4 a 5 zorgen gaan maken. Afhankelijk hoe snel het verwerkingsproces bij dat bedrijf verloopt.
Afgelopen vrijdag en gister heb ik geannuleerd en staat er sindsdien terugbetaald. De annulering was direct na het bestellen
pi_173969209
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 16:46 schreef Drakedoge3 het volgende:

[..]

Afgelopen vrijdag en gister heb ik geannuleerd en staat er sindsdien terugbetaald. De annulering was direct na het bestellen
Dan zou ik me nog geen zorgen maken en eerst komende week eens afwachten.

Beetje voorbarig topic dit dus.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_173969461
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 16:49 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dan zou ik me nog geen zorgen maken en eerst komende week eens afwachten.

Beetje voorbarig topic dit dus.
Mijn vraag was eigenlijk meer of iemand ook op wish heeft besteld en zijn geld ook heeft terug gekregen na annulering van een bestelling/retour
pi_173972122
Ja, al vaker gedaan. Ook met defecte producten waar ze een full refund voor gaven.

Maar dat was dan wel met PayPal. Stond er echt binnen tien minuten na annulatie of klachtafhandeling alweer op.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_173973102
Woh,

Denk dat je bent opgelicht.
pi_173986340
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 19:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ja, al vaker gedaan. Ook met defecte producten waar ze een full refund voor gaven.

Maar dat was dan wel met PayPal. Stond er echt binnen tien minuten na annulatie of klachtafhandeling alweer op.
Deze ervaring heb ik ook met betaling via mijn mastercard.

echter geen ervaring met betaling via iDeal, maar het zou me verbazen als dat op een andere manier wordt afgehandeld.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')