abonnement Unibet Coolblue
pi_173960986
Bij Feyenoord blijven ze maar denken dat je met een hele lange spits in het centrum moet spelen...

Ik vond Samba Larson gisteren echt goed...hij schiet uit alle standen op het doel en creeert zijn eigen kansen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173961029
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 11:15 schreef timmmmm het volgende:
Zluden ze het bij Real Madrid ook vinden dat jeugdspelers een kans moeten krijgen ten koste van Ronaldo?
Dat zeg ik niet.
Maar als je gaat roepen dat iemand er geen kut van kan is het wel makkelijk als je dat ergens op baseert. Als in dat je hem hebt zien spelen.

Of is dat gek?
blablablabla
pi_173961096
Opgeschoond. Gewoon weer ontopic nu.
BFF met GGMM
pi_173961106
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 11:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Bij Feyenoord blijven ze maar denken dat je met een hele lange spits in het centrum moet spelen...

Ik vond Samba Larson gisteren echt goed...hij schiet uit alle standen op het doel en creeert zijn eigen kansen.
Sambal Sam. Als je daar je hoop op moet vestigen.

Wel mooi dat de hoogmoed weer een beetje getemperd is na 3 pijnlijke nederlagen. Begon al een beetje Amsterdamse praktijken aan te nemen daar.
pi_173961143
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 11:25 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Sambal Sam. Als je daar je hoop op moet vestigen.

Wel mooi dat de hoogmoed weer een beetje getemperd is na 3 pijnlijke nederlagen. Begon al een beetje Amsterdamse praktijken aan te nemen daar.
Ik vind het een goede zaak dat het nu gebeurd.

Vorig seizoen gebeurde het geloof ik na 9 wedstrijden ofzo voordat de eerste klappen vielen....

2 seizoenen geleden gebeurde het na de winterstop en dat is dodelijk

Hopelijk gaan die flapdrollen GEWOON WERKEN VOOR HUN GELD!!!1 :Z
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173961160
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 11:15 schreef timmmmm het volgende:
Zluden ze het bij Real Madrid ook vinden dat jeugdspelers een kans moeten krijgen ten koste van Ronaldo?
Wie bekleedt bij jullie de rol van Ronaldo dan? :D
pi_173961238
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 11:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik vind het een goede zaak dat het nu gebeurd.

Vorig seizoen gebeurde het geloof ik na 9 wedstrijden ofzo voordat de eerste klappen vielen....

2 seizoenen geleden gebeurde het na de winterstop en dat is dodelijk

Hopelijk gaan die flapdrollen GEWOON WERKEN VOOR HUN GELD!!!1 :Z
Ik denk niet dat het veel uitmaakt wanneer dit gebeurt. De zwaktes die nu blootliggen verhelp je na de winterstop net zo moeilijk als nu.
Dit, dus.
pi_173961244
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 11:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik vind het een goede zaak dat het nu gebeurd.

Vorig seizoen gebeurde het geloof ik na 9 wedstrijden ofzo voordat de eerste klappen vielen....

2 seizoenen geleden gebeurde het na de winterstop en dat is dodelijk

Hopelijk gaan die flapdrollen GEWOON WERKEN VOOR HUN GELD!!!1 :Z
Ja want het heeft natuurlijk te maken met onderschatting en arrogantie in plaats van pech met blessures.
Klaasgod.
blablablabla
  zondag 24 september 2017 @ 11:34:03 #59
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_173961275
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 11:25 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Sambal Sam. Als je daar je hoop op moet vestigen.

Wel mooi dat de hoogmoed weer een beetje getemperd is na 3 pijnlijke nederlagen. Begon al een beetje Amsterdamse praktijken aan te nemen daar.
Je moet je hoop vestigen op wat je hebt hè.
Kan moeilijk hopen op een goede dag van Kramer.
pi_173961285
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 11:31 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het veel uitmaakt wanneer dit gebeurt. De zwaktes die nu blootliggen verhelp je na de winterstop net zo moeilijk als nu.
ik denk dat ze bij Feyenoord heel veel geleerd hebben van de wedstrijd gisterenavond.....

Als je nu geen conclusies gaat trekken...

Feyenoord heeft nog steeds de beste selectie van Nederland met uitzondering van de spitspositie

Het is natuurlijk niet zo dat we weggespeeld zijn als je 70 procent balbezit heb, een penalitie mist en een keeper die blunder maakt, en als je vorige week in de 2e helft psv alle hoeken van het veld laat zien.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173961314
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 11:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik denk dat ze bij Feyenoord heel veel geleerd hebben van de wedstrijd gisterenavond.....

Als je nu geen conclusies gaat trekken...

Feyenoord heeft nog steeds de beste selectie van Nederland met uitzondering van de spitspositie

Het is natuurlijk niet zo dat we weggespeeld zijn als je 70 procent balbezit heb, een penalitie mist en een keeper die blunder maakt, en als je vorige week in de 2e helft psv alle hoeken van het veld laat zien.
feyenoord was de morele winnaar gisteren
pi_173961351
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 11:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik denk dat ze bij Feyenoord heel veel geleerd hebben van de wedstrijd gisterenavond.....

Als je nu geen conclusies gaat trekken...

Feyenoord heeft nog steeds de beste selectie van Nederland met uitzondering van de spitspositie

Het is natuurlijk niet zo dat we weggespeeld zijn als je 70 procent balbezit heb, een penalitie mist en een keeper die blunder maakt, en als je vorige week in de 2e helft psv alle hoeken van het veld laat zien.
In Europa valt niks te halen, maar tegen PSV binnen anderhalve minuut al een doelpunt tegen krijgen en in eigen huis met 0-2 verliezen van een team wat vorig jaar nog uit moest naar Helmond Sport...?

Even jouw post in balans brengen.
Dit, dus.
pi_173961382
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 11:36 schreef Adames het volgende:

[..]

feyenoord was de morele winnaar gisteren
ik zie het allemaal positief tegemoet als Jorgensen straks weer fit is

Met larson, berghuis jorgensen en boetius heb je gewoon een top aanval voor nederlandse begrippen

middenvel amrabar, vilhena toornstra, en ahmadi vier sterke middenvelders

Verdedigers Nieuwkoop en van Beek die er bij gaan komen

Ik zeg nog steeds dat Feyenoord titelkandidaat nummer 1 is. ^O^
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173961389
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 11:36 schreef Adames het volgende:

[..]

feyenoord was de morele winnaar gisteren
:D
  zondag 24 september 2017 @ 11:39:58 #65
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_173961392
quote:
10s.gif Op zondag 24 september 2017 11:32 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja want het heeft natuurlijk te maken met onderschatting en arrogantie in plaats van pech met blessures.
Klaasgod.
Dat de blessures van grote invloed zijn is duidelijk, maar ook de elf die er gisteren stonden moeten gewoon van NAC kunnen winnen en het is niet uit te sluiten dat onderschatting daar ook bij is komen kijken
pi_173961427
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 11:39 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dat de blessures van grote invloed zijn is duidelijk, maar ook de elf die er gisteren stonden moeten gewoon van NAC kunnen winnen en het is niet uit te sluiten dat onderschatting daar ook bij is komen kijken
Of het gebrek aan kwaliteit.

Zonder Jorgensen en Berghuis ineens niet meer 4 klasse beter dan dat vreemdelingenlegioen van NAC.
Dit, dus.
pi_173961445
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 11:39 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dat de blessures van grote invloed zijn is duidelijk, maar ook de elf die er gisteren stonden moeten gewoon van NAC kunnen winnen en het is niet uit te sluiten dat onderschatting daar ook bij is komen kijken
Feyenoord is gisteren gewoon in de tactiek van nac getrapt en had 2 clowns in de personen van bilul en kramer lopen.

Ieder seizoen kan je gewoon tegen zo een zeperd lopen.

Ik ga er nu vanuit dat het een incident was.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173961461
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 11:41 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Of het gebrek aan kwaliteit.

Zonder Jorgensen en Berghuis ineens niet meer 4 klasse beter dan dat vreemdelingenlegioen van NAC.
Als Messi niet meedoet bij Barca winnen ze ineens ook veel moeilijker.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173961468
Geukkig kunnen we midweeks vertrouwen tanken

:')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173961498
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 11:39 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dat de blessures van grote invloed zijn is duidelijk, maar ook de elf die er gisteren stonden moeten gewoon van NAC kunnen winnen en het is niet uit te sluiten dat onderschatting daar ook bij is komen kijken
Welnee.
Je levert gisteren aanvallend zoveel in dat dit kan gebeuren. Heeft puur te maken met kwaliteit.
blablablabla
pi_173961502
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 11:42 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Als Messi niet meedoet bij Barca winnen ze ineens ook veel moeilijker.....
Mwoah, die vergelijking zou ik niet willen maken.
Dit, dus.
pi_173961507
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 11:42 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Als Messi niet meedoet bij Barca winnen ze ineens ook veel moeilijker.....
Goede vergelijking weer man.
blablablabla
pi_173961545
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 11:45 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Mwoah, die vergelijking zou ik niet willen maken.
Ik wel...

Als alleen Berghuis gisterenavond al had meegedaan had je misschien al een andere wedstrijd kunnen zien.....die was gisteren denk ik minimaal 4 keer langs die back van nac gewandeld...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173961576
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 11:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik wel...

Als alleen Berghuis gisterenavond al had meegedaan had je misschien al een andere wedstrijd kunnen zien.....die was gisteren denk ik minimaal 4 keer langs die back van nac gewandeld...
Ja, maar daarmee poets je het gebrek aan kwaliteit bij veel andere spelers niet weg.
Misschien was het een andere wedstrijd ja, dat zou kunnen.

Wat je wel zeker weet is dat veel spelers op dit moment niet goed genoeg zijn.
Dit, dus.
pi_173961596
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 11:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, maar daarmee poets je het gebrek aan kwaliteit bij veel andere spelers niet weg.
Misschien was het een andere wedstrijd ja, dat zou kunnen.

Wat je wel zeker weet is dat veel spelers op dit moment niet goed genoeg zijn.
ja daar kan je nog een uur over discussieren maar als bij psv en ajax ook 3/4 spelers niet meedoen van de basis kern waarop je hoopt is het verval nog vele malen groter....

Ik bekijk het allemaal relatief... als als als.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')