abonnement Unibet Coolblue
pi_173957909

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>>Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

>>> Ben je fervent Strava gebruiker? Join de Fok! Hardlopers club

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2017 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PRs bijhouden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Divers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 25-09-2017 16:31:56 ]
Ja doei.
pi_173957912
2e rondje zit erop! Eerste in 1.01 met wc en waterstop, 2e 1.03 in glibberig en donker met alleen waterstop, gaat heerlijk! Zo maar eens slapen.… :Z en dan nog 1 keer minimaal. Hey is tof O+
Ja doei.
  zondag 24 september 2017 @ 06:47:55 #3
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_173958213
Over 15 minuten begint mn 1e race. Zinin!
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  zondag 24 september 2017 @ 09:17:14 #4
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_173958809
Berlijn! O+

MutedFaith, lekker tijdstip voor een (eerste) wedstrijd.

Mo, verder goed gegaan?

Ik heb gister een heerlijke souplesse+ training gedaan. Zaterdagochtendclub doet aan souplesse enzo. Whatever, ik liep heerrlijk!
  zondag 24 september 2017 @ 09:45:15 #5
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_173959202
Ze zijn lekker bezig, wr vandaag?
pi_173959227
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 09:45 schreef xzaz het volgende:
Ze zijn lekker bezig, wr vandaag?
Dat weten we over 1.5 uur :P Volgens mij zijn ze bij de grote stadsmarathons de laatste jaren altijd de eerste 25km onder WR pace weggegaan. Het schijnt dat de omstandigheden iig niet optimaal zijn, qua luchtvochtigheid.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 24 september 2017 @ 09:50:01 #7
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_173959260
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 09:47 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat weten we over 1.5 uur :P Volgens mij zijn ze bij de grote stadsmarathons de laatste jaren altijd de eerste 25km onder WR pace weggegaan. Het schijnt dat de omstandigheden iig niet optimaal zijn, qua luchtvochtigheid.
Nee het regende net wat. Kijk live op duitsland 1.
pi_173959282
Overigens heb ik echt hard gelachen om deze grap:

"Eliud Kipchoge's email hacked!"

Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 24 september 2017 @ 10:12:18 #9
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_173959636
Gefinisht in 2 uur en 8 minuten. Maar in die tijd heb ik wel ook nog 2 keer in de rij gestaan voor een foto met Tinkerbell en een Stormtrooper. Fitbit zegt net een paar seconde over de 2 uur aan 'echte' looptijd.

Prima ervaring, na de winter een serieuzere HM doen en kijken wat voor tijd ik er dan echt uit kan lopen. Dit was in elk geval een fantastische ervaring voor een eerste race.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  zondag 24 september 2017 @ 11:28:15 #10
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_173961166
Die Duitser kwam de man met de hamer tegen.
  Moderator zondag 24 september 2017 @ 11:30:35 #11
155227 crew  Guppy
dus
pi_173961217
Ja, zielig ;(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_173962226
@daniela, ik denk dat je je garmin gegevens naar tomtom kan overzetten via de app syncmytracks. (Android, weet niet of die ook voor Apple is). Je kan ook je nieuwe tomtom gegevens via die app doorsturen naar garmin.

Ik gebruik die app om mijn polar gegevens naar garmin connect te sturen, en garmin stuurt het weer door naar smashrun (aanrader als je van grafiekjes houdt, www.smashrun.com!)
pi_173962292
Heb de marathon van Berlijn gemist. Jammer, ik was benieuwd hoe de strijd tussen de top 3 zou verlopen. Nu is het alleen even een feitje, kipchoge gewonnen maar geen spektakel kennelijk.
  Forum Admin zondag 24 september 2017 @ 14:26:06 #14
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_173964804
Net mijn langste duurloop gedaan, 18 km. Qua tempo weer te hard gelopen, beetje getest met water en gel te lopen. Ik heb wel blaren op blaren bij mijn tenen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_173964897
Zooo dat was een fijne ochtend! Eindelijk mijn haat-verhouding met de 10km kwijt, super lekker gelopen! Heel vlak of zelfs een negative split, helaas is er niet echt een peil op te trekken met dit parcours, ik kwam volgens de tijdmatten in 19.56 door halverwege en uiteindelijk 39.33, maar het parcours was waarschijnlijk toch wel echt zo'n 200 meter te kort. Al kan het ook zijn dat de GPS niet om kon gaan met alle haakse bochten en bosjes, maar heel veel mensen liepen toch wel een betere tijd dan ze verwachtten. Maar dat maakt me verder helemaal niet uit want ik had 0,0 verwachtingen vandaag na al dat klussen en het ging gewoon super lekker! De eerste 10km in tijden die geen strijd was maar gewoon ontspannen tempo vasthouden, ik kwam ook nog heel fris over de finish. Ik was lopend naar de start gegaan maar met bloemen en beker ging dat terug wat lastig dus ben ik gewandeld (zo fijn een wedstrijd 1,5km van je huis), en net nog een rondje in het duin uitgelopen. Met 8km op de hartslag en tempo die ik normaal ook haal weet ik wel dat er waarschijnlijk meer in had gezeten in die 10km, maar dat is helemaal niet erg want in Eindhoven moeten de benen toch 2x zo lang. Geeft vertrouwen!

Oja ik was dus 3e dame vandaar die bloemen :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_173965102
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 10:12 schreef MutedFaith het volgende:
Gefinisht in 2 uur en 8 minuten. Maar in die tijd heb ik wel ook nog 2 keer in de rij gestaan voor een foto met Tinkerbell en een Stormtrooper. Fitbit zegt net een paar seconde over de 2 uur aan 'echte' looptijd.

Prima ervaring, na de winter een serieuzere HM doen en kijken wat voor tijd ik er dan echt uit kan lopen. Dit was in elk geval een fantastische ervaring voor een eerste race.
Wat goed! Mooie debuuttijd hoor!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_173965129
Heeft iemand trouwens het nummer van Eliud Kipchoge? Ik ben geloof ik verliefd op hem. Pauwels is naar een 2e plek verstoten ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_173966583
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 14:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Heeft iemand trouwens het nummer van Eliud Kipchoge? Ik ben geloof ik verliefd op hem. Pauwels is naar een 2e plek verstoten ;)
Hij had nummer 2. :)
pi_173966613
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 14:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Heeft iemand trouwens het nummer van Eliud Kipchoge? Ik ben geloof ik verliefd op hem. Pauwels is naar een 2e plek verstoten ;)
Stuur hem anders even een mailtje...
  zondag 24 september 2017 @ 15:38:49 #20
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_173966813
Mag ik in de OP, Mobo? Mislukt elke keer of To's reageren niet:

1
2
3
 
[b] 09-10-2017 - [url=www.marathoneindhoven.nl/]Marathon Eindhoven (Eindhoven)[/url][/b]
[*] SEMTEX - Marathon


1
2
3
 
[b] 26-11-2017 - [url=www.tisvoorniks.nl/]'T is (voor) niks (Geldrop)[/url][/b]
[*] SEMTEX - 30km


1
2
3
 
[b] 18-5-2018 - [url=www.ing-night-marathon.lu]ING Night marathon Luxemburg (Luxemburg)[/url][/b]
[*] SEMTEX - HM
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_173969756
Zit al heel lang met het gedacht om een marathon te lopen. Blijft voorlopig toch een zwart gaatje in mijn PR-lijst. Wil daar graag voor mezelf na verloop van tijd ook een doeltijd opkleven ipv enkel 'uitlopen' (al zal ik dat ook een groots prestatie vinden voor mezelf natuurlijk ;) ) Maar heb altijd wel een competitief doel nodig om mezelf vooruit te branden...

Hoeveel trainingsomvang draaien jullie ongeveer voordat jullie het marathonschema aanvatten?
pi_173970581
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 17:08 schreef minimaLL het volgende:
Zit al heel lang met het gedacht om een marathon te lopen. Blijft voorlopig toch een zwart gaatje in mijn PR-lijst. Wil daar graag voor mezelf na verloop van tijd ook een doeltijd opkleven ipv enkel 'uitlopen' (al zal ik dat ook een groots prestatie vinden voor mezelf natuurlijk ;) ) Maar heb altijd wel een competitief doel nodig om mezelf vooruit te branden...

Hoeveel trainingsomvang draaien jullie ongeveer voordat jullie het marathonschema aanvatten?
Niet naar de omvang vooraf kijken. Gewoon naar wat je kan. Ik kon een halve marathon goed lopen en had het idee dat ik sterker was dan ooit. Toen schreef ik me in voor de eerste.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_173970668
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 17:08 schreef minimaLL het volgende:
Hoeveel trainingsomvang draaien jullie ongeveer voordat jullie het marathonschema aanvatten?
Dat is bij mij 3-4 keer per week trainen, met twee 'intervaltrainingen' van 5-7k en de andere twee keren loopjes van 8-21k, in de fase na een marathon.

En zelfde als bij Mossel. Na mijn derde HM die echt teringlekker ging heb ik besloten een hele te doen.
pi_173971356
Kleine update uit Berlijn. Ik had gisteren besloten toch de marathon te doen en dat ging goed. Het is geen toptijd geworden door een gebrek aan marathontraining maar toch nog onder de 4 uur. En pijnvrij zonder blessures :s) .
pi_173971401
Is het raar om vandaag te gaan lopen in een korte broek en een shirt met lange mouwen? Dit shirt van de Decathlon zit echt totaal niet lekker. Het lange shirt daarenteger zit wat strakker en dus fijner.
pi_173971447
Nee, als je 's morgens je duurloopje deed. Want toen was het nog fris en mistig hier ;-).
pi_173974932
quote:
14s.gif Op zondag 24 september 2017 15:38 schreef SEMTEX het volgende:
Mag ik in de OP, Mobo? Mislukt elke keer of To's reageren niet:
[ code verwijderd ]


[ code verwijderd ]


[ code verwijderd ]

zal ik morgen even doen achter laptop. :)
Ja doei.
  Moderator zondag 24 september 2017 @ 20:54:34 #28
155227 crew  Guppy
dus
pi_173975113
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 18:29 schreef Devv het volgende:
Kleine update uit Berlijn. Ik had gisteren besloten toch de marathon te doen en dat ging goed. Het is geen toptijd geworden door een gebrek aan marathontraining maar toch nog onder de 4 uur. En pijnvrij zonder blessures :s) .
:D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_173975126
Respect Devv!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  ESF Reporter maandag 25 september 2017 @ 07:19:34 #30
87554 Cee
Welluk?
pi_173981678
MutedFaith, je hebt de Disney HM gedaan, wat tof! Nog een prima tijd voor een run met oponthoud hoor. :)
Devv, gefeliciteerd met je last minute Berlijn prestatie!
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 17:08 schreef minimaLL het volgende:
Zit al heel lang met het gedacht om een marathon te lopen. Blijft voorlopig toch een zwart gaatje in mijn PR-lijst. Wil daar graag voor mezelf na verloop van tijd ook een doeltijd opkleven ipv enkel 'uitlopen' (al zal ik dat ook een groots prestatie vinden voor mezelf natuurlijk ;) ) Maar heb altijd wel een competitief doel nodig om mezelf vooruit te branden...

Hoeveel trainingsomvang draaien jullie ongeveer voordat jullie het marathonschema aanvatten?
Ik ben van ca. 3 keer in de week/ca. 90 km per maand naar 4 keer in de week/170 in een maand gegaan. Dat bleek niet zo'n goed plan. :') Maar het is heel persoonlijk, kijk bij jezelf hoe blessuregevoelig je bent, dat is mijn tip. De HM ging me al een aantal keer goed af maar dat was voor mij niet genoeg omdat de frequentie van de training uiteindelijk een blessure veroorzaakte.

Heb me gisteren ingeschreven voor een funrun in de buurt, eind november. Safarirun in de Beekse Bergen, loopje van 5km zonder tijdsregistratie om 8 uur 's ochtends tussen de dierenverblijven met een ontbijt na afloop. (Ik hoop niet dat wij het ontbijt zijn :o ). Dure loop, voor die prijs had ik me in kunnen schrijven voor een HM maar bij gebrek aan, lijkt me deze wel bijzonder.
pi_173981690
Ik heb gisteren precies dezelfde tijd gelopen als koninklijke hoogheid Pieter Christiaan :D Verder kwam de post-race insomnia deze keer wel goed uit, halve huis ingepakt vannacht/vanochtend :P al vind mijn rug het allemaal wat minder met dat klussen en zo.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator maandag 25 september 2017 @ 07:25:39 #32
155227 crew  Guppy
dus
pi_173981703
Vredesloop? :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_173981727
Ben alweer een aantal dagen in Andalusië, samen met een gezellige groep trailers. Het is hier echt supermooi. Gisteren meegedaan aan een lokale trail.wat een belevenis. Alles super geregeld, T-shirt erbij en een volledige maaltijd na de trail. Ook nog prijzen gehaald met de groep, omdat er zoveel categorieën waren. Vandaag nog even "uitlopen" (even de benen los met 12 km klimmen vanochtend en vanavond hebben nog een korte van 3 km gepland, met 300 hoogtemeters :D ) en een BBQ. Morgenavond helaas alweer terug.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_173981957
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 07:31 schreef Guard het volgende:
Ben alweer een aantal dagen in Andalusië, samen met een gezellige groep trailers. Het is hier echt supermooi. Gisteren meegedaan aan een lokale trail.wat een belevenis. Alles super geregeld, T-shirt erbij en een volledige maaltijd na de trail. Ook nog prijzen gehaald met de groep, omdat er zoveel categorieën waren. Vandaag nog even "uitlopen" (even de benen los met 12 km klimmen vanochtend en vanavond hebben nog een korte van 3 km gepland, met 300 hoogtemeters :D ) en een BBQ. Morgenavond helaas alweer terug.
Ik zag op Strava al veel moois voorbijkomen, ziet er prachtig uit. Veel kilometers in totaal, volgens mij.

Ik heb even niet meegepost, maar wel meegelezen. Ondertussen lekker blijven lopen, ook op vakantie. Afgelopen week mijn jaardoel van 1.500 km al behaald, dus ik ga maar voor de 2.000 nu ;)

Afgelopen zaterdag meegedaan met de RunForestRun in Springendal, Twente. Geweldige loop, met echt super omstandigheden. De zon icm de laatste mistresten, de dauw en de spinnewebjes en dat alles in een mooi glooiend landschap. En erg goed georganiseerd.

De bedoeling was lekker 'relaxed' rond de 5 p/km lopen, maar ja... Dan loop je samen met iemand op in een lekker tempo en gaat het toch harder dan gepland. De laatste km's voelden daardoor wel extra zwaar.

Ik denk dat ik me ook maar inschrijf voor de thuiswedstrijd van RFR in Ommen.
pi_173982012
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 07:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Vredesloop? :)
Yep! Ik had er al een post over geschreven hierboven. (TL:DR 3e geworden en sub40 al was het parcours denk ik iets te kort!)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 25 september 2017 @ 11:26:57 #36
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_173984203
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 20:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

zal ik morgen even doen achter laptop. :)
Dank je wel!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 25 september 2017 @ 11:29:33 #37
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_173984246
quote:
99s.gif Op zondag 24 september 2017 17:47 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Niet naar de omvang vooraf kijken. Gewoon naar wat je kan. Ik kon een halve marathon goed lopen en had het idee dat ik sterker was dan ooit. Toen schreef ik me in voor de eerste.
Zo heb ik het dit keer ook gedaan, en zo in 3 maanden naar een marathon getraind. Maar het scheelt als het niet je eerste is, denk ik. Je lichaam schijnt al die trainingsarbeid en de manier waarop-ie bepaalde middelen in je lichaam moet verbanden om genoeg energie te krijgen te onthouden.

Voor mijn eerste marathon in 2014 heb ik met een loopgroep meegetraind. We liepen daar altijd in hetzelfde tempo en dat hielp me op de eerste heel stabiel datzelfde tempo vast te houden en niet de eerste 21km te hard van stapel te lopen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Moderator maandag 25 september 2017 @ 12:44:41 #38
155227 crew  Guppy
dus
pi_173985626
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 08:29 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Yep! Ik had er al een post over geschreven hierboven. (TL:DR 3e geworden en sub40 al was het parcours denk ik iets te kort!)
Oh! Ik had het wel gelezen, maar had niet door dat het de Vredesloop was! Goed gedaan _O_
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_173987378
Hoi allemaal, ik lees hier al een tijd mee gezien ik over 2 weken voor het eerst een halve marathon wil gaan lopen (Eindhoven).

Lopen jullie de zondag (1 week) voor de wedstrijd nog een langzame lange duurloop? Of moet ik me vanaf nu al meer koest houden?

Ik neig er zelf naar om a.s. zaterdag of zondag nog een km of 17-18 te doen. In de aanloopweek korte loopjes om wat soepel te blijven.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_173987585
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 14:46 schreef Niveath het volgende:
Hoi allemaal, ik lees hier al een tijd mee gezien ik over 2 weken voor het eerst een halve marathon wil gaan lopen (Eindhoven).

Lopen jullie de zondag (1 week) voor de wedstrijd nog een langzame lange duurloop? Of moet ik me vanaf nu al meer koest houden?

Ik neig er zelf naar om a.s. zaterdag of zondag nog een km of 17-18 te doen. In de aanloopweek korte loopjes om wat soepel te blijven.
Welkom! Leuk dat je in Eindhoven de halve gaat doen, ik ook! Al wel meer wedstrijden gelopen op andere afstanden?

Ik ga zondag ook nog wel een duurloop doen, maar niet langer dan een km of 15 denk ik. Vanaf dan nog wel de baantrainingen maar geen hele lange trainingen meer.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_173987918
quote:
14s.gif Op maandag 25 september 2017 11:26 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dank je wel!
Done!
Ja doei.
pi_173988110
De 24-uurs race was echt geweldig leuk en gezellig, en volgend jaar weer als het meezit O+

We hadden oorspronkelijk een team van 8, maar gingen terug naar 7 omdat er wat geschoven moest worden omdat een ander bevriend team meer uitvallers had. Dus 24 uur, 10k rondjes en 7 lopers. Sommigen dus wrsch 4, maar de meesten 3 rondjes als we rekenden op rondjes van grofweg 1 uur gemiddeld.

Toen de eerste twee terugkwamen leek het alsof het de hel was, die route, maar uiteindelijk toen het mijn beurt was om voor de eerste keer te gaan (als 6e) om 17.15 viel het alles mee. OK, er zaten 200 hoogtemeters in het rondje, maar het liep best lekker en afwisselend. Uiteindelijk inclusief toilet- en rustige drinkstop in 1.01 binnengekomen! Wel een kleine blaar op een teen op een ongewoonlijke plaats, maar daar is mooi een blarenpleister over gegaan, en toen moest het maar opgelost zijn.

Mijn tweede rondje was nog wel even weg, dus wat gegeten, even gaan liggen na het eten, en daarna een uur voor ik weer mocht om gaan kleden om weer op pad te gaan. het was toen inmiddels bijna half 1 's nachts.





Andere schoenen aangedaan dit keer, en die liepen een stuk lekkerder. Ging op rustig tempo weg, want donker en glibberig op veel plekken in het begin, maar het viel uiteindelijk ook weer alles mee. Sfeer onderweg was gezellig, en een prachtig gezicht overal om je heen, ook in de verte hoog op de heuvel, met de lampjes O+ Wat me het meeste tegenhield was een bril de in de luwtes maar bleef beslaan _O- en dat levert een mooie maar vervelende tunnelvisie op die je doet twijfelen over waar je je voeten neer kunt zetten :P

Dit rondje ook met rustige waterstop en wat wandelen hier en daar in 1.03 gedaan. Benen waren verbazingwekkend fris, en de rug hield zich ook goed! Wilde erna eigenlijk douchen, maar na een flapjack en wat drinken besloot ik toch maar om al stinkend na rekken en strekken in m'n slaapzak te kruipen. Het was best koud, maar uiteindelijk toch iets van 3 uur slaap gekregen.

Een van onze teamleden heeft in de ronde na mij moeten lopen/wandelen ivm pijn in z'n voet bij rennen, dus die heeft ons wat extra rust- en slaaptijd gegeven. Koffie gedronken, en om half 9 was het tijd voor mijn derde ronde, met een optie eventueel nog op een 4e als het zou moeten.
Benen waren wel moe, en heb best wat gelopen op de steilere stukken omhoog, maar wist m'n pace onder de 7min/km te houden op 6.48min/km. Uiteindelijk in 1.06 gefinished met een smile op m'n gezicht 8-)



Het werd duidelijk dat na Wolve's rondje (als laatste van de 3e ronde) dat er nog maar 1, maximaal 2 moesten rennen. En ja hoor, 5 voor 12 kwam onze eerste renner terug _O- dus de tweede renner was erg 'blij' dat hij nog een rondje mocht _O-

Ondanks moeie benen en algehele vermoeidheid echt heerlijk gelopen, nergens last van gehad, en ontzettend veel plezier gehad. Thuis gekomen lekker op de bank gehangen, en we zijn nu allebei thuis om wat extra bij te komen en bij te slapen. Wel nodig, maar het wel waard. D'n Wolve heeft net als ik 3 rondes gelopen en grofweg dezelfde tijden. _O_ O+



Als team hadden we uiteindelijk 23 rondjes gelopen :) wat op zich voor gemiddelde lopers best OK is :P 8-)

[ Bericht 4% gewijzigd door motorbloempje op 25-09-2017 16:02:43 ]
Ja doei.
  maandag 25 september 2017 @ 15:35:05 #43
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_173988159
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
De 24-uurs race was echt geweldig leuk en gezellig, en volgend jaar weer als het meezit O+

We hadden oorspronkelijk een team van 8, maar gingen terug naar 7 omdat er wat geschoven moest worden omdat een ander bevriend team meer uitvallers had. Dus 24 uur, 10k rondjes en 7 lopers. Sommigen dus wrsch 4, maar de meesten 3 rondjes als we rekenden op rondjes van grofweg 1 uur gemiddeld.

Toen de eerste twee terugkwamen leek het alsof het de hel was, die route, maar uiteindelijk toen het mijn beurt was om voor de eerste keer te gaan (als 6e) om 17.15 viel het alles mee. OK, er zaten 200 hoogtemeters in het rondje, maar het liep best lekker en afwisselend. Uiteindelijk inclusief toilet- en rustige drinkstop in 1.01 binnengekomen! Wel een kleine blaar op een teen op een ongewoonlijke plaats, maar daar is mooi een blarenpleister over gegaan, en toen moest het maar opgelost zijn.

Mijn tweede rondje was nog wel even weg, dus wat gegeten, even gaan liggen na het eten, en daarna een uur voor ik weer mocht om gaan kleden om weer op pad te gaan. het was toen inmiddels bijna half 1 's nachts.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Andere schoenen aangedaan dit keer, en die liepen een stuk lekkerder. Ging op rustig tempo weg, want donker en glibberig op veel plekken in het begin, maar het viel uiteindelijk ook weer alles mee. Sfeer onderweg was gezellig, en een prachtig gezicht overal om je heen, ook in de verte hoog op de heuvel, met de lampjes O+ Wat me het meeste tegenhield was een bril de in de luwtes maar bleef beslaan _O- en dat levert een mooie maar vervelende tunnelvisie op die je doet twijfelen over waar je je voeten neer kunt zetten :P

Dit rondje ook met rustige waterstop en wat wandelen hier en daar in 1.03 gedaan. Benen waren verbazingwekkend fris, en de rug hield zich ook goed! Wilde erna eigenlijk douchen, maar na een flapjack en wat drinken besloot ik toch maar om al stinkend na rekken en strekken in m'n slaapzak te kruipen. Het was best koud, maar uiteindelijk toch iets van 3 uur slaap gekregen.

Een van onze teamleden heeft in de ronde na mij moeten lopen/wandelen ivm pijn in z'n voet bij rennen, dus die heeft ons wat extra rust- en slaaptijd gegeven. Koffie gedronken, en om half 9 was het tijd voor mijn derde ronde, met een optie eventueel nog op een 4e als het zou moeten.
Benen waren wel moe, en heb best wat gelopen op de steilere stukken omhoog, maar wist m'n pace onder de 7min/km te houden op 6.48min/km. Uiteindelijk in 1.06 gefinished met een smile op m'n gezicht 8-)

[ afbeelding ]

Het werd duidelijk dat na Wolve's rondje (als laatste van de 3e ronde) dat er nog maar 1, maximaal 2 moesten rennen. En ja hoor, 5 voor 12 kwam onze eerste renner terug _O- dus de tweede renner was erg 'blij' dat hij nog een rondje mocht _O-

Ondanks moeie benen en algehele vermoeidheid echt heerlijk gelopen, nergens last van gehad, en ontzettend veel plezier gehad. Thuis gekomen lekker op de bank gehangen, en we zijn nu allebei thuis om wat extra bij te komen en bij te slapen. Wel nodig, maar het wel waard. D'n Wolve heeft net als ik 3 rondes gelopen en grofweg dezelfde tijden. _O_ O+

[ afbeelding ]
Wat gaaf!! En wat goed gedaan _O_
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_173988605
Dank! :D Het was echt zó leuk O+
Ja doei.
pi_173989201
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 14:58 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Welkom! Leuk dat je in Eindhoven de halve gaat doen, ik ook! Al wel meer wedstrijden gelopen op andere afstanden?

Ik ga zondag ook nog wel een duurloop doen, maar niet langer dan een km of 15 denk ik. Vanaf dan nog wel de baantrainingen maar geen hele lange trainingen meer.
Nee nog nooit een wedstrijd gelopen :D
Op zich best goed getraind, dus ik ben er redelijk gerust op.
Ik weet alleen door een gebrek aan ervaring niet echt hoe ik me in deze twee weken vooraf moet houden qua voorbereiding etc. :s)
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_173989440
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 16:31 schreef Niveath het volgende:

[..]

Nee nog nooit een wedstrijd gelopen :D
Op zich best goed getraind, dus ik ben er redelijk gerust op.
Ik weet alleen door een gebrek aan ervaring niet echt hoe ik me in deze twee weken vooraf moet houden qua voorbereiding etc. :s)
De hoofdregel is: geen gekke dingen doen. Dus als je nooit eerder getest hebt hoe je lichaam reageert op een liter bietensap per dag, ga dat vooral dan ook nu niet doen ;) Daarnaast heb je vaak eerder de neiging om teveel te doen dan te weinig. Zeker als je voor je gevoel voldoende getraind bent valt er nu niet veel meer te winnen door lange duurlopen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Forum Admin maandag 25 september 2017 @ 17:19:18 #47
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_173990156
Goed bezig Moblo!
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_173990833
Net terug van een weekend Schotland met de marathon van Loch Ness en dat is echt een aanrader! Vooral als je van de combinatie heuvels, regen en doedelzakmuziek houdt.
Het was wel erg zwaar, met in het eerste deel vooral (stijl) heuvelaf lopen, maar tussendoor ook nog wat venijnige klimmetjes. Halverwege voelde ik mijn bovenbenen al behoorlijk daardoor en toen moest het lastigste deel nog komen: een klim van een km of vier vanaf het 29km punt. Het tweede deel heb ik echt moeten ploeteren, maar het resultaat mag er zijn: een 10e plaats met 2:42
Vandaag bleek dat dat klimmen en dalen een flinke aanslag op de bovenbenen was. Traplopen is nooit mijn favoriete bezigheid de dag na de marathon, maar zo erg als nu heb ik nog niet meegemaakt. Mijn volgende marathon wordt gewoon weer lekker vlak :P
pi_173990867
Nice! _O_
Ja doei.
  Forum Admin maandag 25 september 2017 @ 18:05:42 #50
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_173991031
Gefeliciteerd, mooi resultaat Mr.B!
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_173991065
Wow, da's een knappe tijd B! Gefeliciteerd
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_173991346
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
De 24-uurs race was echt geweldig leuk en gezellig, en volgend jaar weer als het meezit O+
Leuk verslag!
En geweldig gelopen hoor, 30 km _O_
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_173991351
En verder ben ik niet jaloers op Guard's verkansie :{w :N
Ja doei.
pi_173991401
quote:
14s.gif Op maandag 25 september 2017 18:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Leuk verslag!
En geweldig gelopen hoor, 30 km _O_
Wel in stukjes dus hoor :D Er waren zoveel paren en solo-ers die de hele nacht doorgingen :o met of maar heel korte pauzes of zelfs een paar echt zonder, die zag je onderweg hun bakje pasta opeten al wandelend :o
Ja doei.
pi_173991793
Wat een mooie avonturen, MoBlo en Mr. B!
Heel netjes gelopen.
En Guard loopt alleen maar voor het eten. Ik heb de foto's gezien. :{w (Doe ik stiekem ook.)

Zo, ik heb er ook een behoorlijk hardloopweekend van gemaakt. Zowel de Stuwwalloop als de Posbankloop gedaan. Misschien niet echt verstandig, maar wel heel mooi. Vooral gisteren zo erg genoten van het prachtige parcours! Je zag in de verte al de slinger aan lopers in een lekker herfstzonnetje. O+
De heuvels kwam ik prima op, ook de Italiaanse weg en tweemaal de Muur van Aalbers gewoon nog naar boven gerend. Doordat ik rustig begon kon ik een redelijk stabiel tempo aanhouden, met negatieve splits op alle afstanden.
Maar dat afdalen op asfalt, woah! Ik voel het vooral in mijn billen. Nog nooit gehad, ook niet na mijn eerste M. Hopelijk herstel ik op tijd voor Eindhoven. En anders ... ach ja, dat was het wel waard. Maar note to self: volgend jaar anders doen.
pi_173991840
Ook fijn wyccie! En soms is verstandig niet 't leukste ;) :D ^O^
Ja doei.
pi_173991932
Mooi evenement, die 24 uurs race Moblo en Wolve ^O^
3 x 10k in zo'n korte tijd zonder noemenswaardige problemen klinkt als weer helemaal terug *O*
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_173991974
Eindhoven is toch nog twee weken? Zeker voldoende voor herstel lijkt me.
Die asfaltafdaalbillen zijn herkenbaar, al had ik dat vooral tijdens het lopen
pi_173991975
Ik ga zo nog even wat hoogtemeters pakken, want er is vanavond nog BBQ :D
Lampje op de kop en zo'n 270 d+ omhoog stoempen in 1,5 km. Eerder deze week ook al gedaan, toen struikelde ik over de reeën. Benieuwd hoe dat ik het schemerdonker gaat zijn
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_173992020
quote:
10s.gif Op maandag 25 september 2017 18:52 schreef wyccie het volgende:
Wat een mooie avonturen, MoBlo en Mr. B!
Heel netjes gelopen.
En Guard loopt alleen maar voor het eten. Ik heb de foto's gezien. :{w (Doe ik stiekem ook.)

Zo, ik heb er ook een behoorlijk hardloopweekend van gemaakt. Zowel de Stuwwalloop als de Posbankloop gedaan. Misschien niet echt verstandig, maar wel heel mooi. Vooral gisteren zo erg genoten van het prachtige parcours! Je zag in de verte al de slinger aan lopers in een lekker herfstzonnetje. O+
De heuvels kwam ik prima op, ook de Italiaanse weg en tweemaal de Muur van Aalbers gewoon nog naar boven gerend. Doordat ik rustig begon kon ik een redelijk stabiel tempo aanhouden, met negatieve splits op alle afstanden.
Maar dat afdalen op asfalt, woah! Ik voel het vooral in mijn billen. Nog nooit gehad, ook niet na mijn eerste M. Hopelijk herstel ik op tijd voor Eindhoven. En anders ... ach ja, dat was het wel waard. Maar note to self: volgend jaar anders doen.
Alweer twee evenementen in weekend, power-woman ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_173993451
Leuk weekend, met al die verschillende loopjes overal. Goed bezig!
pi_173994020
Leuk verslag en super gelopen moblo!
Mr. B ook al een bijzondere marathon gedaan :)
En wyccie, ik doe het je niet na! Wat leuk dat je zo veel wedstrijdjes met zo veel plezier meeloopt :)

Ik heb er weer 10 km in 5:20 met 6*30s intervallen met de loopgroep op zitten. Had geen zin, want spierpijn in mijn rug van de core-oefeningen die ik dit weekend had gedaan, maar gewoon gegaan en de pijn is nu minder, ik heb het wat losgelopen denk ik! Mijn kuiten zijn ook iedere training weer iets minder strak en pijnlijk dus dat gaat de goede kant op. Ik ben wel benieuwd hoe ver ik vooruit zal gaan in deze drie maanden dat ik bij de loopgroep zit. Als je op trainingen 5:30 loopt op 10 km, hoe hard kun je dan op een 10 km wedstrijd? :@
  Moderator maandag 25 september 2017 @ 20:30:37 #63
155227 crew  Guppy
dus
pi_173994059
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 19:04 schreef Guard het volgende:

[..]

Alweer twee evenementen in weekend, power-woman ^O^
Drie, eigenlijk. Want ze vergeet voor het gemak even te vermelden dat ze twee afstanden liep bij de Posbankloop ;)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_173995567
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 20:29 schreef Tele6 het volgende:
Leuk verslag en super gelopen moblo!
Mr. B ook al een bijzondere marathon gedaan :)
En wyccie, ik doe het je niet na! Wat leuk dat je zo veel wedstrijdjes met zo veel plezier meeloopt :)

Ik heb er weer 10 km in 5:20 met 6*30s intervallen met de loopgroep op zitten. Had geen zin, want spierpijn in mijn rug van de core-oefeningen die ik dit weekend had gedaan, maar gewoon gegaan en de pijn is nu minder, ik heb het wat losgelopen denk ik! Mijn kuiten zijn ook iedere training weer iets minder strak en pijnlijk dus dat gaat de goede kant op. Ik ben wel benieuwd hoe ver ik vooruit zal gaan in deze drie maanden dat ik bij de loopgroep zit. Als je op trainingen 5:30 loopt op 10 km, hoe hard kun je dan op een 10 km wedstrijd? :@
Dat hangt er vanaf hoe intensief je die trainingen doet :P Sommige mensen trainen altijd op hun wedstrijdtempo (absoluut niet handig). Je voelt zelf denk ik wel aan naar aanleiding van de trainingen en intervallen die je doet wat een goed tempo is. Het mag tijdens de wedstrijd best na 3-4km al zwaar worden..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_173995844
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 18:59 schreef Guard het volgende:
Mooi evenement, die 24 uurs race Moblo en Wolve ^O^
3 x 10k in zo'n korte tijd zonder noemenswaardige problemen klinkt als weer helemaal terug *O*
Ik ga niets jinxen, maar het gaat inderdaad, na lang veel geduld hebben, toch eindelijk de goede kant op! O+
Ja doei.
  maandag 25 september 2017 @ 21:41:43 #66
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_173995943
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 20:29 schreef Tele6 het volgende:
Leuk verslag en super gelopen moblo!
Mr. B ook al een bijzondere marathon gedaan :)
En wyccie, ik doe het je niet na! Wat leuk dat je zo veel wedstrijdjes met zo veel plezier meeloopt :)

Ik heb er weer 10 km in 5:20 met 6*30s intervallen met de loopgroep op zitten. Had geen zin, want spierpijn in mijn rug van de core-oefeningen die ik dit weekend had gedaan, maar gewoon gegaan en de pijn is nu minder, ik heb het wat losgelopen denk ik! Mijn kuiten zijn ook iedere training weer iets minder strak en pijnlijk dus dat gaat de goede kant op. Ik ben wel benieuwd hoe ver ik vooruit zal gaan in deze drie maanden dat ik bij de loopgroep zit. Als je op trainingen 5:30 loopt op 10 km, hoe hard kun je dan op een 10 km wedstrijd? :@
Eigenlijk zou je het om moeten draaien....je trainingstempo afhankelijk maken van je wedstrijdtempo :)
F means you're fucked
  maandag 25 september 2017 @ 21:42:05 #67
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_173995954
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 21:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik ga niets jinxen, maar het gaat inderdaad, na lang veel geduld hebben, toch eindelijk de goede kant op! O+
*O*

Blijf geduldig :Y
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 september 2017 @ 21:44:36 #68
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_173996023
Zo, alles goed met de hardloopvriendjes?
  Moderator maandag 25 september 2017 @ 21:46:31 #69
155227 crew  Guppy
dus
pi_173996082
quote:
5s.gif Op maandag 25 september 2017 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, alles goed met de hardloopvriendjes?
:W
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 25 september 2017 @ 21:50:21 #70
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_173996186
quote:
5s.gif Op maandag 25 september 2017 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, alles goed met de hardloopvriendjes?
Heuj! Nu wel :s)
F means you're fucked
pi_173996326
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 21:41 schreef YUR het volgende:

[..]

Eigenlijk zou je het om moeten draaien....je trainingstempo afhankelijk maken van je wedstrijdtempo :)
Dat heb ik soort van gedaan, of nou ja, ik heb tegen de trainers gezegd dat ik een 5 km in 22 minuten had gelopen en toen raadden ze me de 5:30 loopgroep aan :)

Ik ben nu wel tevreden met deze groep, want ik houd de trainingen vol en ben de dag erna gewoon fris en zonder bizarre spierpijn. Ik kan niet zo goed afzien, daar hebben mijn lichaam en hoofd dan gewoon geen zin in, dus ben niet bang dat ik me op trainingen stukloop ;)

Maar dat ik dan weet hoe veel sneller dan dit ik zou kunnen als ik wel hard voor mezelf zou zijn... Geen idee :D

Verder heb ik dus ook echt geen idee wat m'n wedstrijdtempo is, want ik loop eigenlijk nooit wedstrijden. Die 5 km is een jaarlijkse uitzondering :D
pi_173996387
5km in 22 minuten, dat is rap hoor! Dan zou ik zeggen dat je zo'n 47 minuten wel kunt op de 10km.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 25 september 2017 @ 21:58:28 #73
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_173996431
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 21:57 schreef La_Tramposa het volgende:
5km in 22 minuten, dat is rap hoor! Dan zou ik zeggen dat je zo'n 47 minuten wel kunt op de 10km.
Ik zou 45 minuten zeggen :@
F means you're fucked
pi_173996475
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 21:58 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik zou 45 minuten zeggen :@
Heb het net opgezocht, corniel.nl/runs zegt net onder de 46, maar die is meestal wat optimistisch ;) Hangt er ook vanaf natuurlijk hoe je ervoor staat. Weggaan op 4.40/km moet in ieder geval kunnen en dan kijken wat er nog in zit de laatste 2km!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 25 september 2017 @ 22:02:05 #75
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_173996532
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 21:59 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Heb het net opgezocht, corniel.nl/runs zegt net onder de 46, maar die is meestal wat optimistisch ;) Hangt er ook vanaf natuurlijk hoe je ervoor staat. Weggaan op 4.40/km moet in ieder geval kunnen en dan kijken wat er nog in zit de laatste 2km!
Mijn trainer houdt het simpel: voor elke 5km verder tel je een minuut bij die 5km-tijd op.
Dus:
5km - 22minuten
10km - 45minuten (22+23)
15km - 69minuten (22+23+24)
20km - 94minuten (22+23+24+25)

En eerlijk gezegd klopt ie wel aardig
F means you're fucked
pi_173996591
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 21:59 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Heb het net opgezocht, corniel.nl/runs zegt net onder de 46, maar die is meestal wat optimistisch ;) Hangt er ook vanaf natuurlijk hoe je ervoor staat. Weggaan op 4.40/km moet in ieder geval kunnen en dan kijken wat er nog in zit de laatste 2km!
Dat onthoud ik en dan ga ik mezelf ertoe zetten om dan ook echt een wedstrijd te gaan lopen. Dat kan dan een mooie bekroning van deze drie maanden hardlooptraining worden.
En daarna terug in Nederland weer door de drek rauzen :)
pi_173996655
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 22:02 schreef YUR het volgende:

[..]

Mijn trainer houdt het simpel: voor elke 5km verder tel je een minuut bij die 5km-tijd op.
Dus:
5km - 22minuten
10km - 45minuten (22+23)
15km - 69minuten (22+23+24)
20km - 94minuten (22+23+24+25)

En eerlijk gezegd klopt ie wel aardig
Hmm ja klopt voor mij ook best redelijk ja! Toch zou ik voor de eerste 10km iets voorzichtiger weggaan ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 25 september 2017 @ 22:08:13 #78
3878 Vork
Manisch creatief
pi_173996698
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 20:30 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Drie, eigenlijk. Want ze vergeet voor het gemak even te vermelden dat ze twee afstanden liep bij de Posbankloop ;)
Ik vond 1 al genoeg. Die Stuwwalloop voelde ik de volgende dag nog wel. Maar ik liep wel erg lekker die avond, vooral omhoog ging aardig soepel. Halverwege het parcours liepen we (van de 17,3km) ineens op hetzelfde stuk als waar ook de deelnemers van de 10km liepen, maar dan wel wat meer achterin het veld, waar het tempoverschil onhandig groot is. Dat werd dus veel inhalen, ook op een stukje over een wat smaller paadje met beperkte ruimte. Niet handig, maar het leek me vooral demotiverend voor de 10km lopers die er ruim een uur over deden, want sommigen hadden het aardig zwaar en dan worden ze ook nog eens voorbijgesteld door een stel lopers van een langere afstand die daar veel minder moeite mee blijken te hebben.

Los daarvan prima naar m'n zin gehad. De loop is een onderdeel van een of andere dorpsbraderie inclusief vreetstandjes, loterij en grabbelton en een goed doel.
pi_173996873
Poeh die wyccie! Als ik jouw billen was zou ik ook wel vermoeid zijn. Komt vast en zeker goed voor Eindhoven, deed je nou de hele of de halve daar?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_173998352
Heb toch maar weer het fotopakket besteld want er zaten wel erg leuke bij, en was niet erg duur (14 euro voor een stuk of 20 foto's en nog in allerlei nutteloze certificaatvormen en zo en een filmpje). Ik was blij. Zo'n hele finishstraat met juichende mensen bijna voor je alleen is cool!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_173998555
Toffe foto O+
Ja doei.
pi_173998842
Met die formule klopt het voor mij niet. Dan heb ik de 5 te snel gelopen, terwijl ik juist van de lange afstanden ben.
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 22:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Poeh die wyccie! Als ik jouw billen was zou ik ook wel vermoeid zijn. Komt vast en zeker goed voor Eindhoven, deed je nou de hele of de halve daar?
De hele.
Mijn benen zijn ook wel wat verzuurd, dat merkte ik net bij de versnellinkjes. De rest heb ik op rustig tempo uitgedribbeld. De komende dagen mag ik ook even niet meer lopen. :@
Ik bedenk me ook dat ik deze week natuurlijk 4 wedstrijdjes heb gedaan. Met de Bruggenloop woensdag heb ik ook nog eens redelijk tegen mijn PR aan gelopen. Oh, oh, arme beentjes en billen. :D
pi_173998929
Die certificaatfoto's zijn wel leuk voor in een hardloopalbum!
Ik moet er ook nog eens een keer aan beginnen, met startnummers en gelopen tijden en zo.
pi_173999527
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 20:30 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Drie, eigenlijk. Want ze vergeet voor het gemak even te vermelden dat ze twee afstanden liep bij de Posbankloop ;)
_O_
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 26 september 2017 @ 08:03:46 #85
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_174000893
De start van de R'dam marathon wordt verplaatst naar de voet van de Erasmusbrug. Finish blijft op Coolsingel.

Inschrijving opent vandaag
F means you're fucked
pi_174000940
Leuke foto Tramposa!
  Forum Admin dinsdag 26 september 2017 @ 08:12:01 #87
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_174000943
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 08:03 schreef YUR het volgende:
De start van de R'dam marathon wordt verplaatst naar de voet van de Erasmusbrug. Finish blijft op Coolsingel.

Inschrijving opent vandaag
Ik zag de nieuwe plattegrond nog niet (zat de oude net te bekijken). Ga me toch maar inschrijven vandaag.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  dinsdag 26 september 2017 @ 08:41:57 #88
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_174001171
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 17:53 schreef Mr.B. het volgende:
Net terug van een weekend Schotland met de marathon van Loch Ness en dat is echt een aanrader! Vooral als je van de combinatie heuvels, regen en doedelzakmuziek houdt.
Het was wel erg zwaar, met in het eerste deel vooral (stijl) heuvelaf lopen, maar tussendoor ook nog wat venijnige klimmetjes. Halverwege voelde ik mijn bovenbenen al behoorlijk daardoor en toen moest het lastigste deel nog komen: een klim van een km of vier vanaf het 29km punt. Het tweede deel heb ik echt moeten ploeteren, maar het resultaat mag er zijn: een 10e plaats met 2:42
Vandaag bleek dat dat klimmen en dalen een flinke aanslag op de bovenbenen was. Traplopen is nooit mijn favoriete bezigheid de dag na de marathon, maar zo erg als nu heb ik nog niet meegemaakt. Mijn volgende marathon wordt gewoon weer lekker vlak :P
HELD!!! _O_
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_174001190
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 08:03 schreef YUR het volgende:
De start van de R'dam marathon wordt verplaatst naar de voet van de Erasmusbrug. Finish blijft op Coolsingel.

Inschrijving opent vandaag
Wel pittig om meteen aan het begin van je marathon die brug over te moeten lijkt me!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_174001239
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 08:43 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wel pittig om meteen aan het begin van je marathon die brug over te moeten lijkt me!
Je kan hem maar beter gehad hebben?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_174001319
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 08:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Je kan hem maar beter gehad hebben?
Haha ja zo kan je het ook zien maar de meeste marathonlopers zijn diesels en reageren er dus niet goed op als er vroeg in de race al een krachtinspanning moet komen.. Dan zijn je spieren nog niet goed opgewarmd en kun je verkrampen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_174001662
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 08:52 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha ja zo kan je het ook zien maar de meeste marathonlopers zijn diesels en reageren er dus niet goed op als er vroeg in de race al een krachtinspanning moet komen.. Dan zijn je spieren nog niet goed opgewarmd en kun je verkrampen.
Daar heb je dan ook weer een goed punt. :)
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  dinsdag 26 september 2017 @ 09:30:04 #93
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_174001819
Rotterdam lijkt me toch ook wel 's leuk, zeker na de film 'De Marathon'. Kijken of ik het volhoud om te blijven marathontrainen tot in april/mei. Ik wilde in februari ook al deze marathon doen: http://tworiversmarathon.nl .
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Forum Admin dinsdag 26 september 2017 @ 09:34:30 #94
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_174001874
Om 14:00 gaat de inschrijving open.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_174001882
SPANNENNNNND!
Ja doei.
pi_174001884
Oh ja, volgende week ofzo is het ook weer London uitslagtijd :o
Ja doei.
pi_174001937
Goede foto LT!
Ik zat net mijn foto's te kijken en de finishfoto's zijn op zijn MoBlo's: lachend, high-five-aan kinderen-gevend en godbeterd ook nog eens duimpjes omhoog :@
Dat had dus een stuk harder kunnen gaan zondag
pi_174001948
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 09:38 schreef Mr.B. het volgende:
Goede foto LT!
Ik zat net mijn foto's te kijken en de finishfoto's zijn op zijn MoBlo's: lachend, high-five-aan kinderen-gevend en godbeterd ook nog eens duimpjes omhoog :@
Dat had dus een stuk harder kunnen gaan zondag
:D O+
Ja doei.
  dinsdag 26 september 2017 @ 09:44:21 #99
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_174002008
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 09:34 schreef Pharkus het volgende:
Om 14:00 gaat de inschrijving open.
van Rotterdam?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_174002050
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 09:38 schreef Mr.B. het volgende:
Goede foto LT!
Ik zat net mijn foto's te kijken en de finishfoto's zijn op zijn MoBlo's: lachend, high-five-aan kinderen-gevend en godbeterd ook nog eens duimpjes omhoog :@
Dat had dus een stuk harder kunnen gaan zondag
Dat is wat dat eiland met je doet..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_174002067
_O-
Ja doei.
  dinsdag 26 september 2017 @ 09:51:56 #102
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_174002106
Grappig, met TwoRivers Zaltbommel kwalificeer je je automatisch voor TwoOceans in Zuid-Afrika. Al stond die nog ff niet op mijn lijstje voorlopig.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_174002189
Ik ben stiekem een beetje verliefd op die Schotten geworden O+
pi_174002195
Come over to the dark side, we have cookies deep fried mars bars.
Ja doei.
pi_174002283
Ik heb erna in een Jamaicaans eettentje wel deep fried icecream op. Dat bevatte volgens mij wel genoeg calorieen voor drie marathons
pi_174002454
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 17:53 schreef Mr.B. het volgende:
Net terug van een weekend Schotland met de marathon van Loch Ness en dat is echt een aanrader! Vooral als je van de combinatie heuvels, regen en doedelzakmuziek houdt.
Het was wel erg zwaar, met in het eerste deel vooral (stijl) heuvelaf lopen, maar tussendoor ook nog wat venijnige klimmetjes. Halverwege voelde ik mijn bovenbenen al behoorlijk daardoor en toen moest het lastigste deel nog komen: een klim van een km of vier vanaf het 29km punt. Het tweede deel heb ik echt moeten ploeteren, maar het resultaat mag er zijn: een 10e plaats met 2:42
Vandaag bleek dat dat klimmen en dalen een flinke aanslag op de bovenbenen was. Traplopen is nooit mijn favoriete bezigheid de dag na de marathon, maar zo erg als nu heb ik nog niet meegemaakt. Mijn volgende marathon wordt gewoon weer lekker vlak :P
_O_ wow
  dinsdag 26 september 2017 @ 11:07:28 #107
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_174003282
Damn, 65 euro voor deelname aan de marathon van Rotterdam...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_174003632
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:07 schreef SEMTEX het volgende:
Damn, 65 euro voor deelname aan de marathon van Rotterdam...
Dat is toch redelijk gemiddeld voor een stadsmarathon?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 26 september 2017 @ 11:30:01 #109
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_174003668
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:27 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat is toch redelijk gemiddeld voor een stadsmarathon?
Eindhoven is 50.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_174003780
quote:
4s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:30 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Eindhoven is 50.
En Amsterdam 72,50 dus tot zover klopt het precies ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 26 september 2017 @ 11:37:50 #111
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_174003824
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:36 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

En Amsterdam 72,50 dus tot zover klopt het precies ;)
Damn wat een prijs :o Zelfs een Rock 'n Roll run Lissabon is niet zo duur...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_174003889
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:37 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Damn wat een prijs :o Zelfs een Rock 'n Roll run Lissabon is niet zo duur...
Nouja het algeheel prijsniveau in Lissabon is ook niet echt hetzelfde als dat van Rotterdam of Amsterdam ;) In de VS betaal je al gauw 2-300 dollar voor een marathon. Je kan ook Spijkenisse doen, of een andere kleine marathon, dan betaal je bijna niks ;) Maar het verkeer een hele dag afzetten in een grote stad kost nou eenmaal flink wat.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 26 september 2017 @ 11:43:23 #113
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_174003920
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nouja het algeheel prijsniveau in Lissabon is ook niet echt hetzelfde als dat van Rotterdam of Amsterdam ;) In de VS betaal je al gauw 2-300 dollar voor een marathon. Je kan ook Spijkenisse doen, of een andere kleine marathon, dan betaal je bijna niks ;) Maar het verkeer een hele dag afzetten in een grote stad kost nou eenmaal flink wat.
Daar heb je gelijk in.
In de VS betaalde ik trouwens ong. 125 voor run + medaille in Las Vegas. Voor een plaatselijk loopje in Los Angeles met medaille ong. 45.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_174003936
Enschede kost 43 euro, als je je voor 1 februari inschrijft.

Verder _O_ voor Mr.B, MoBlo, LT en wyccie.
pi_174004059
@ Moblo zo te lezen een erg leuk en gezellig evenement, en erg goed gelopen.
pi_174004084
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 17:53 schreef Mr.B. het volgende:
Net terug van een weekend Schotland met de marathon van Loch Ness en dat is echt een aanrader! Vooral als je van de combinatie heuvels, regen en doedelzakmuziek houdt.
Het was wel erg zwaar, met in het eerste deel vooral (stijl) heuvelaf lopen, maar tussendoor ook nog wat venijnige klimmetjes. Halverwege voelde ik mijn bovenbenen al behoorlijk daardoor en toen moest het lastigste deel nog komen: een klim van een km of vier vanaf het 29km punt. Het tweede deel heb ik echt moeten ploeteren, maar het resultaat mag er zijn: een 10e plaats met 2:42
Vandaag bleek dat dat klimmen en dalen een flinke aanslag op de bovenbenen was. Traplopen is nooit mijn favoriete bezigheid de dag na de marathon, maar zo erg als nu heb ik nog niet meegemaakt. Mijn volgende marathon wordt gewoon weer lekker vlak :P
Wat een geweldige tijd op dat parcours. Wat mij ook nog steeds heel erg bij staat van die loop is de startlocatie en al het gedoe er omheen.
pi_174004469
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 17:53 schreef Mr.B. het volgende:
Net terug van een weekend Schotland met de marathon van Loch Ness en dat is echt een aanrader! Vooral als je van de combinatie heuvels, regen en doedelzakmuziek houdt.
Het was wel erg zwaar, met in het eerste deel vooral (stijl) heuvelaf lopen, maar tussendoor ook nog wat venijnige klimmetjes. Halverwege voelde ik mijn bovenbenen al behoorlijk daardoor en toen moest het lastigste deel nog komen: een klim van een km of vier vanaf het 29km punt. Het tweede deel heb ik echt moeten ploeteren, maar het resultaat mag er zijn: een 10e plaats met 2:42
Vandaag bleek dat dat klimmen en dalen een flinke aanslag op de bovenbenen was. Traplopen is nooit mijn favoriete bezigheid de dag na de marathon, maar zo erg als nu heb ik nog niet meegemaakt. Mijn volgende marathon wordt gewoon weer lekker vlak :P
Wauw, da's er eentje voor op de bucket list. Enorm goede tijd ook!
Maar eerst maar eens inschrijven voor de marathon van Rotterdam en kijken hoe die gaat. Wordt mijn eerste marathon...
pi_174004529
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:51 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Wat een geweldige tijd op dat parcours. Wat mij ook nog steeds heel erg bij staat van die loop is de startlocatie en al het gedoe er omheen.
De start was inderdaad geweldig. En al ben ik niet echt een liefhebber, die doedelzakmuziek daar op dat moment was ook indrukwekkend. Beter dan Lee
  Moderator dinsdag 26 september 2017 @ 12:23:33 #119
155227 crew  Guppy
dus
pi_174004612
Vorig jaar was er zo'n berekening, dat Etten-Leur (oh yeah) het voordeligst was :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_174005446
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 17:53 schreef Mr.B. het volgende:
Net terug van een weekend Schotland met de marathon van Loch Ness en dat is echt een aanrader! Vooral als je van de combinatie heuvels, regen en doedelzakmuziek houdt.
Het was wel erg zwaar, met in het eerste deel vooral (stijl) heuvelaf lopen, maar tussendoor ook nog wat venijnige klimmetjes. Halverwege voelde ik mijn bovenbenen al behoorlijk daardoor en toen moest het lastigste deel nog komen: een klim van een km of vier vanaf het 29km punt. Het tweede deel heb ik echt moeten ploeteren, maar het resultaat mag er zijn: een 10e plaats met 2:42
Vandaag bleek dat dat klimmen en dalen een flinke aanslag op de bovenbenen was. Traplopen is nooit mijn favoriete bezigheid de dag na de marathon, maar zo erg als nu heb ik nog niet meegemaakt. Mijn volgende marathon wordt gewoon weer lekker vlak :P
Zo _O_

Wat een tijd!

Ik heb zondag mijn eerste loopje gehad, de Posbankloop. Heb de 5,5 km gelopen (op mijn horloge met gps gaf hij 6,2km aan en bij iedereen die ik sprak stond dat :') ) ipv de 15, omdat ik toch 's middags nog moest voetballen. Mijn elftal had ineens nog twee afmeldingen dus, toen ook nog maar een helftje gevoetbald smiddags. Bij de start aangekomen het even omgezet en dat kon gelukkig makkelijk :)

Lopen ging goed, was wel een flinke heuvel midden in het parcours, maar uiteindelijk toch een redelijke tijd gehad. Op mijn horloge had ik 27,28 min gelopen. Ik ben tevreden en dit smaakt sowieso naar meer :)
  Forum Admin dinsdag 26 september 2017 @ 14:03:19 #121
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_174006724
:') een virtuele wachtrij om kaarten te kopen voor de marathon van Rotterdam.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_174006854
Ik denk dat ik vaker last minute marathons ga doen, want dit was de beste (niet de snelste) van de zes _O- . Het is de eerste keer dat ik helemaal niet heb gewandeld en een negatieve split heb gelopen (1e halve in 2:03:50 en 2e halve in 1:54:01). De omstandigheden waren dan ook wel heel goed (17 graden met een beetje regen). Ik had verder niets mee. Dus de eerste 27 kilometer heb ik alleen water en thee gedronken. En na ongeveer 30 kilometer afwisselend sportdrank en twee gels (vanaf 35 kilometer) die ik op 27,5 kreeg. Het werd tussen de 38 en 41 kilometer even zwaar, maar in het laatste gedeelte kon ik mij weer een beetje herpakken. Dat was genoeg om nog onder de 4 uur te blijven (3:57:51). De grootste winst was zondag dat ik geen pijntjes had. En ik verbaas mij erover hoe makkelijk het ging met gemiddeld niet veel meer dan 25 kilometer per week hardlopen in de afgelopen maanden. Ik heb wel heel veel gefietst en gezwommen...dat dan weer wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door Devv op 26-09-2017 14:23:15 ]
  dinsdag 26 september 2017 @ 14:17:09 #123
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_174007014
Wat me bij de Disneyrun opviel was dat er redelijk veel punten waren waar je water/sportdrank/een mueslireep kreeg onderweg. Hoe zit dat bij 'normale' HM's?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_174007118
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:03 schreef Pharkus het volgende:
:') een virtuele wachtrij om kaarten te kopen voor de marathon van Rotterdam.
Ja. En die wachtrij is nu gepauzeerd. Het is toch niet al vol? :-(
  Forum Admin dinsdag 26 september 2017 @ 14:28:29 #125
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_174007214
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:23 schreef Luthien87 het volgende:

[..]

Ja. En die wachtrij is nu gepauzeerd. Het is toch niet al vol? :-(
Geen idee, hoop het wel voor 15:00 te kunnen afronden, heb vergadering dan. Overigens is mijn groene balk bijna vol. Oh ik zit er nu in.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  dinsdag 26 september 2017 @ 14:28:37 #126
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_174007215
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Vorig jaar was er zo'n berekening, dat Etten-Leur (oh yeah) het voordeligst was :D
Klopt. Die kost idd niks. Parcours is wel retesaai en twee rondjes :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Forum Admin dinsdag 26 september 2017 @ 14:38:40 #127
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_174007415
Op naar rotterdam2018!
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_174007532
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:38 schreef Pharkus het volgende:
Op naar rotterdam2018!
Ik ook! Ik kom er nu niet meer onderuit!
  Moderator dinsdag 26 september 2017 @ 15:20:53 #129
155227 crew  Guppy
dus
pi_174008243
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:28 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Klopt. Die kost idd niks. Parcours is wel retesaai en twee rondjes :P
Details :P
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_174008405
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:23 schreef Luthien87 het volgende:

[..]

Ja. En die wachtrij is nu gepauzeerd. Het is toch niet al vol? :-(
Nee joh, probeer het over 3 weken nog eens.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_174008426
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:17 schreef MutedFaith het volgende:
Wat me bij de Disneyrun opviel was dat er redelijk veel punten waren waar je water/sportdrank/een mueslireep kreeg onderweg. Hoe zit dat bij 'normale' HM's?
Staat altijd aangegeven op een parcourskaartje, varieert van elke 3km tot niet ;)
Alhoewel er wel bijna altijd één waterpost is. Mueslirepen heb ik nog nooit gezien, maar dat lijkt me ook moeilijk weg te krijgen onderweg. Als je aan gekke bergtrails mee gaat doen kun je zelfs chips en soep of cola krijgen ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 26 september 2017 @ 15:30:33 #132
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_174008453
Mueslirepen heb ik ook mooi overgeslagen. Ik zag mezelf daar al in lopen stikken tijdens t lopen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_174009189
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:30 schreef MutedFaith het volgende:
Mueslirepen heb ik ook mooi overgeslagen. Ik zag mezelf daar al in lopen stikken tijdens t lopen.
weet niet wat veel is bij de Disneyrun maar verbaas me soms bij andere loopjes wat men op een 10KM al eet en drinkt..... Tot 10-15 km heb je imo niet al teveel nodig tenzij je echt diep gaat.
Had nu bij de Posbankloop een gelletje mee en die rond de helft ingenomen maar meer om te kijken hoe dat ook alweer gaat voor de HM in Eindhoven ;) Hier heb je ook wel een paar punten weet ik van andere jaren maar meestal neem zelf mee vind ik fijner lopen.

Dit is van de site van de Eindhoven Marathon:
Tijdens de Marathon Eindhoven zullen verzorgingsposten met AA Drink-Iso Lemon en water worden ingericht op ongeveer de volgende km-punten: 5 km, 10 km, 15 km, 20 km, 25 km, 30 km, 3 5km en 40 km. Op het 32,5 km-punt zal ook AA Drink ‘energie-gel’ worden aangeboden. Daarnaast zijn er waterposten (bekertjes water + sponzen) voorzien op de volgende km-punten: 12,5 km, 17,5 km, 22,5 km, 27,5 km, 32,5 km en 37,5 km. Direct na de finish is ook AA Drink-Iso Lemon, water en fruit beschikbaar. Vanaf 10 km wordt er elke 5 km fruit (bananen + sinaasappelen) aangeboden.

Voor recreanten aan de hele marathon is het mogelijk om voor bij de verzorgingsposten eigen drank aan te leveren. Dit kan worden aangeleverd op de Sport Markt in het beursgebouw vanaf vrijdag 7 oktober t/m zondagochtend 8:30 uur.
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_174009664
Juist als je diep gaat is het moeilijker om te eten en drinken. Bij de 10km van afgelopen zondag heb ik niet eens water genomen en het was toch best aan de warme kant. Boven een bepaalde hartslag krijg ik het in ieder geval niet echt weg, en het vochtverlies valt ook nog wel mee.

Bij een marathon begin ik wel zo vroeg mogelijk met eten en drinken, op 5km het eerste gelletje en dan elke 7km of zo. Na 30km krijg ik het soms niet meer weg maar dat is dan minder erg als je al die tijd al netjes koolhydraten hebt genomen.

In Eindhoven heb ik vorig jaar voor de marathon ook mijn eigen flesje afgegeven, met wat gelsnoepjes eraan vast geplakt en die in het bakje van de 25km gedaan. Dat beviel erg goed, met een flesje kun je wat langer doen dan met een bekertje.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_174009831
Een eigen flesje is wel ideaal ja. Werd dat in Eindhoven goed zichtbaar weggezet zodat het makkelijk snel te pakken was? In Leiden was het nl eerst zoeken en dat duurde toch weer even.
pi_174009882
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 16:42 schreef Mr.B. het volgende:
Een eigen flesje is wel ideaal ja. Werd dat in Eindhoven goed zichtbaar weggezet zodat het makkelijk snel te pakken was? In Leiden was het nl eerst zoeken en dat duurde toch weer even.
Ja, er hadden toen niet gek veel mensen gebruik van gemaakt. Maar het helpt wel als je je flesje mooi versiert met een vlaggetje of sticker of zo.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_174010012
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:28 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Staat altijd aangegeven op een parcourskaartje, varieert van elke 3km tot niet ;)
Alhoewel er wel bijna altijd één waterpost is. Mueslirepen heb ik nog nooit gezien, maar dat lijkt me ook moeilijk weg te krijgen onderweg. Als je aan gekke bergtrails mee gaat doen kun je zelfs chips en soep of cola krijgen ;)
Of vlaai, bier, rijstepap, winegums, cake, diverse soorten groente en fruit en in sommige gevallen een complete maaltijd na de finish :Y)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 26 september 2017 @ 17:46:31 #138
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_174011081
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 16:07 schreef ser het volgende:

[..]

weet niet wat veel is bij de Disneyrun maar verbaas me soms bij andere loopjes wat men op een 10KM al eet en drinkt..... Tot 10-15 km heb je imo niet al teveel nodig tenzij je echt diep gaat.
Had nu bij de Posbankloop een gelletje mee en die rond de helft ingenomen maar meer om te kijken hoe dat ook alweer gaat voor de HM in Eindhoven ;) Hier heb je ook wel een paar punten weet ik van andere jaren maar meestal neem zelf mee vind ik fijner lopen.

Dit is van de site van de Eindhoven Marathon:
Tijdens de Marathon Eindhoven zullen verzorgingsposten met AA Drink-Iso Lemon en water worden ingericht op ongeveer de volgende km-punten: 5 km, 10 km, 15 km, 20 km, 25 km, 30 km, 3 5km en 40 km. Op het 32,5 km-punt zal ook AA Drink ‘energie-gel’ worden aangeboden. Daarnaast zijn er waterposten (bekertjes water + sponzen) voorzien op de volgende km-punten: 12,5 km, 17,5 km, 22,5 km, 27,5 km, 32,5 km en 37,5 km. Direct na de finish is ook AA Drink-Iso Lemon, water en fruit beschikbaar. Vanaf 10 km wordt er elke 5 km fruit (bananen + sinaasappelen) aangeboden.

Voor recreanten aan de hele marathon is het mogelijk om voor bij de verzorgingsposten eigen drank aan te leveren. Dit kan worden aangeleverd op de Sport Markt in het beursgebouw vanaf vrijdag 7 oktober t/m zondagochtend 8:30 uur.
Bij de HM van de DisneyRun was t elke 3ish km schat ik. De helft alleen water en de andere helft water en isotone Powerade.

Ik vind t juist fijner lopen als ik t zelf niet mee hoef te nemen, dus vandaar de vraag. Als t namelijk niet normaal was om water onderweg te verzorgen moest ik meer gaan trainen met zelf flesjes meenemen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_174011807
Ik heb net een flipbelt gekocht, en een mojito-gelletje :P Marathonmood is coming!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_174012388
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:09 schreef Devv het volgende:
Ik denk dat ik vaker last minute marathons ga doen, want dit was de beste (niet de snelste) van de zes _O- . Het is de eerste keer dat ik helemaal niet heb gewandeld en een negatieve split heb gelopen (1e halve in 2:03:50 en 2e halve in 1:54:01). De omstandigheden waren dan ook wel heel goed (17 graden met een beetje regen). Ik had verder niets mee. Dus de eerste 27 kilometer heb ik alleen water en thee gedronken. En na ongeveer 30 kilometer afwisselend sportdrank en twee gels (vanaf 35 kilometer) die ik op 27,5 kreeg. Het werd tussen de 38 en 41 kilometer even zwaar, maar in het laatste gedeelte kon ik mij weer een beetje herpakken. Dat was genoeg om nog onder de 4 uur te blijven (3:57:51). De grootste winst was zondag dat ik geen pijntjes had. En ik verbaas mij erover hoe makkelijk het ging met gemiddeld niet veel meer dan 25 kilometer per week hardlopen in de afgelopen maanden. Ik heb wel heel veel gefietst en gezwommen...dat dan weer wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, dat klinkt goed! Wat is je volgende?
pi_174012606
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 18:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb net een flipbelt gekocht, en een mojito-gelletje :P Marathonmood is coming!
Die mojitogels had ik ook (powerbar toch?). Zijn erg lekker, voor een gel dan
  dinsdag 26 september 2017 @ 22:15:51 #142
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_174019737
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 26 september 2017 @ 22:16:53 #143
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_174019793
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 18:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb net een flipbelt gekocht, en een mojito-gelletje :P Marathonmood is coming!
Mohito? :o :9 lekker!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 26 september 2017 @ 22:17:30 #144
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_174019816
Ik moet nog nieuwe GuGels scoren, morgen een duurloop met energy/havermoutrepen en een oud HM Berlijn-gelletje omdat alles op is :(
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_174021297
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 18:50 schreef wyccie het volgende:

[..]

Wow, dat klinkt goed! Wat is je volgende?
Ik zeg niets meer :+ . Ik ga mij nu weer helemaal op de triathlon richten. Het zou mooi zijn als ik nog een marathon in de voorbereiding voor Maastricht kan doen maar het is geen must. Ik kijk wel hoe fit ik tegen die tijd ben en dan neem ik gewoon weer een startbewijs over. Het zal toch geen grote marathon zijn, tenzij ik voor Londen ingeloot wordt.
  Moderator dinsdag 26 september 2017 @ 23:11:19 #146
155227 crew  Guppy
dus
pi_174021353
quote:
Oh, ik bedoelde dat het details waren over Etten-Leur, maar dit verslag lees ik nu voor het eerst :D leuk!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 27 september 2017 @ 00:40:41 #147
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174022835
Ik wil even inhaken om te zeggen wat hardlopen een positief effect kan hebben. Ik kamp met een fikse depressie en ben op aanraden van psych (weer) begonnen met hardlopen. Beste activiteit die ik in maanden heb ondernomen. Dag en nacht verschil met stemming vóór het lopen en erna. Stemming over het algemeen is ook een stuk beter, al kan ik niet met 100% zekerheid zeggen of dit door het hardlopen komt, denk deels iig wel. Misschien is het beste nog wel die runners high, dan begin je halverwege je run als een soort hert te rennen en moet je jezelf echt inhouden. :D Heb ook vaak dat ik met een glimlach aan het rennen ben. Op naar de lokale 10km loop volgend jaar :)
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174024505
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 00:40 schreef Quotidien het volgende:
Ik wil even inhaken om te zeggen wat hardlopen een positief effect kan hebben. Ik kamp met een fikse depressie en ben op aanraden van psych (weer) begonnen met hardlopen. Beste activiteit die ik in maanden heb ondernomen. Dag en nacht verschil met stemming vóór het lopen en erna. Stemming over het algemeen is ook een stuk beter, al kan ik niet met 100% zekerheid zeggen of dit door het hardlopen komt, denk deels iig wel. Misschien is het beste nog wel die runners high, dan begin je halverwege je run als een soort hert te rennen en moet je jezelf echt inhouden. :D Heb ook vaak dat ik met een glimlach aan het rennen ben. Op naar de lokale 10km loop volgend jaar :)
Super! Ik ga me ook bijna altijd een stuk beter voelen van hardlopen :Y
pi_174024800
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 00:40 schreef Quotidien het volgende:
Ik wil even inhaken om te zeggen wat hardlopen een positief effect kan hebben. Ik kamp met een fikse depressie en ben op aanraden van psych (weer) begonnen met hardlopen. Beste activiteit die ik in maanden heb ondernomen. Dag en nacht verschil met stemming vóór het lopen en erna. Stemming over het algemeen is ook een stuk beter, al kan ik niet met 100% zekerheid zeggen of dit door het hardlopen komt, denk deels iig wel. Misschien is het beste nog wel die runners high, dan begin je halverwege je run als een soort hert te rennen en moet je jezelf echt inhouden. :D Heb ook vaak dat ik met een glimlach aan het rennen ben. Op naar de lokale 10km loop volgend jaar :)
Fijn hè? O+ En veel succes met trainen naar je 10K!
Ja doei.
pi_174025194
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 00:40 schreef Quotidien het volgende:
Ik wil even inhaken om te zeggen wat hardlopen een positief effect kan hebben. Ik kamp met een fikse depressie en ben op aanraden van psych (weer) begonnen met hardlopen. Beste activiteit die ik in maanden heb ondernomen. Dag en nacht verschil met stemming vóór het lopen en erna. Stemming over het algemeen is ook een stuk beter, al kan ik niet met 100% zekerheid zeggen of dit door het hardlopen komt, denk deels iig wel. Misschien is het beste nog wel die runners high, dan begin je halverwege je run als een soort hert te rennen en moet je jezelf echt inhouden. :D Heb ook vaak dat ik met een glimlach aan het rennen ben. Op naar de lokale 10km loop volgend jaar :)
Geweldig hè? Ik zit ook niet altijd even lekker in mijn vel, maar als ik me dan een schop onder mijn kont geef en een stuk ga hardlopen, voel ik me daarna altijd beter. Ik heb nog nooit spijt gehad van een rondje hardlopen. (Nou ja, één keer, toen ik probeerde te lopen met een kuitblessure - maar dat is iets anders.)
  woensdag 27 september 2017 @ 21:56:03 #151
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_174041828
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Vorig jaar was er zo'n berekening, dat Etten-Leur (oh yeah) het voordeligst was :D
Is Tisvoorniks niet het allervoordeligst? Die is voor niks namelijk.

En hoi allen :W
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_174042936
Twee jongens van Streetlab hebben zogenaamd de marathon van Utrecht ongetraind uitgelopen in 4.44u. Ik geloof het nog niet echt, als je ziet hoe ze lopen lijkt dat zeker geen 10km/u te zijn en dan wordt er ook nog volop gestopt en gewandeld.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_174043199
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:28 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Klopt. Die kost idd niks. Parcours is wel retesaai en twee rondjes :P
Vond het voor een hm eigenlijk wel meevallen. Alleen 2 keer hetzelfde rondje hoeft van mij ook weer niet :P
pi_174044707
10km/h op een M is 4:12.
En is dat niet met valsspelen? Gewoon afgesneden en dan parcours weer opsneaken. Tijdje geleden ook een programma gezien waarbij ze van alles uitproberen en dit dus ook.
pi_174045260
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 22:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Twee jongens van Streetlab hebben zogenaamd de marathon van Utrecht ongetraind uitgelopen in 4.44u. Ik geloof het nog niet echt, als je ziet hoe ze lopen lijkt dat zeker geen 10km/u te zijn en dan wordt er ook nog volop gestopt en gewandeld.
Lijkt idd geen meter van te kloppen...

In de uitslagen staan ze een uur langzamer, is er van de 1e 21km geen meting en de start-film waar ze in het vak staan is van de 10km...

Als ze over de finish komen, geen zweet, haartjes nog helemaal netjes... meh.

Geen idee wat ze wel hebben gedaan maar geloof hier eigenlijk geen drol van. Beetje jammer...
  donderdag 28 september 2017 @ 09:11:20 #156
67064 Quoi
Mama said be cool
  donderdag 28 september 2017 @ 09:14:03 #157
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_174047834
Zo doe ik het ook altijd. Met een beetje show na de finish lijkt het dan ben of ik echt zo'n marathon of trail heb gelopen ^O^
F means you're fucked
  donderdag 28 september 2017 @ 09:17:23 #158
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_174047867
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 09:14 schreef YUR het volgende:
Zo doe ik het ook altijd. Met een beetje show na de finish lijkt het dan ben of ik echt zo'n marathon of trail heb gelopen ^O^
Ik dacht dat jij een stand-in had voor de duimpjesfoto's enzo?
  donderdag 28 september 2017 @ 10:09:00 #159
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_174048356
quote:
Uiteindelijk dus een halve marathon 'gelopen'. Raar dat ze niet zijn geschrapt uit de resultaten door de organisatie.
pi_174049458
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_174051199
quote:
Ja maar in het format onthullen ze dan in de aflevering wel hoe het echt is gegaan en nu bleven ze volhouden dat ze de hele hebben gedaan. Sowieso slecht voor het respect voor de marathonafstand dit soort acties.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_174053824
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 13:03 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja maar in het format onthullen ze dan in de aflevering wel hoe het echt is gegaan en nu bleven ze volhouden dat ze de hele hebben gedaan. Sowieso slecht voor het respect voor de marathonafstand dit soort acties.
Maar waarom staan ze eigenlijk bij de uitslagen? Er is toch duidelijk gefraudeerd, omdat van de eerste 21 km geen gegevens zijn?
pi_174054233
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 13:03 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja maar in het format onthullen ze dan in de aflevering wel hoe het echt is gegaan en nu bleven ze volhouden dat ze de hele hebben gedaan. Sowieso slecht voor het respect voor de marathonafstand dit soort acties.
Eens.
pi_174054254
Laten we dan ook niet langer aandacht besteden aan dat soort sneue types..
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_174054814
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 15:55 schreef Guard het volgende:
Laten we dan ook niet langer aandacht besteden aan dat soort sneue types..
Eens!

Ik ben geneigd om weer te gaan lopen vandaag, maar m'n benen zijn nog een beetje moe. Dus ik kijk nog even. Anders gaan we zaterdag een eindje O+ Of nou ja, als ik vanmiddag nog ga ga ik ook zaterdag, maar d'n Wolve wilde iig vandaag niet lopen, dus kan dat zelf nog even bepalen.... Op zich heb ik niets tegen moeie benen, maar moet gewoon op blijven letten qua postuur en vermoeidheid icm rug enzo. Ben nu net zo lekker bezig, dus niets jinxen ;) :P
Ja doei.
  donderdag 28 september 2017 @ 17:22:00 #166
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_174055686
Hier ook vermoeide benen van 34km gisteren. Nieuwe schoenen ingelopen. Vandaag een nieuw shirtje en broek/legging gescoord en me ingeschreven voor de Devil's trail Rijk van Nijmegen (22km). Ben benieuwd.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_174055771
Ja, maar mijn vermoeide benen zijn sinds zondag :@ :D
Ja doei.
  donderdag 28 september 2017 @ 17:27:57 #168
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_174055813
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, maar mijn vermoeide benen zijn sinds zondag :@ :D
Oh damn da's best lang... wat heb je nu in totaal aan kilometers gelopen zondag?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_174055941
quote:
2s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:27 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Oh damn da's best lang... wat heb je nu in totaal aan kilometers gelopen zondag?
30 :) dat was wel alweer even geleden ;)

Al zullen zenuwen en slecht slapen daardoor ook niet meegeholpen hebben bij de recovery....
Ja doei.
  donderdag 28 september 2017 @ 17:37:01 #170
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_174055996
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

30 :) dat was wel alweer even geleden ;)

Al zullen zenuwen en slecht slapen daardoor ook niet meegeholpen hebben bij de recovery....
Da's best pittig! Wanneer was de laatste keer dat je zulke afstanden liep?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_174056102
quote:
2s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:37 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Da's best pittig! Wanneer was de laatste keer dat je zulke afstanden liep?
Anderhalf jaar? :') _O-
Ja doei.
  donderdag 28 september 2017 @ 17:45:28 #172
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_174056157
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Anderhalf jaar? :') _O-
En nu, marathonambities? :D
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_174056301
quote:
2s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:45 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

En nu, marathonambities? :D
Neuh, eerst maar weer eens een halve marathon in één keer enzo. O+ Maar ik ben nu verstandig en doe rustig enzo. En da's moeilijk :@
Ja doei.
pi_174057726
Zo blijkt, want ben toch maar even gegaan :@ en het ging best heerlijk toen ik eenmaal op gang was. Denk dat m'n benen juist beweging nodig hadden ipv rust :@ O+
Ja doei.
  ESF Reporter donderdag 28 september 2017 @ 20:15:27 #175
87554 Cee
Welluk?
pi_174059216
Ik ben ook maar eens verstandig gaan doen en doe deze week (semi-)rustige hobbeltjes van steeds tien minuten, met stretchen tussendoor. Gaat goed, de irritaties schieten soms in mijn onderbeen, soms in mijn bovenbeen, en weer terug en door naar mijn hiel. Maar met vlagen. Zo zal het welllicht nog wel een tijdje gaan maar er staat voor de rest van het jaar geen lange duurloop-evenement op de planning, dus de druk is van de ketel en hopelijk draagt het bij aan een herstel. :)
pi_174069206
Gisteren ook maar even een rondje gaan maken, best saai op vlak asfalt :O

Morgenochtend even langs bij een ON test event bij de lokale RW. Gratis ontbijt :Y)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_174070813
Na de Damloop eigenlijk nauwelijks gelopen, keertje uitgelopen op de baan, en vorige week zondag een kleine 10km.
Op de planning stond dinsdagavond en gisteravond..
Dinsdagavond, samen met de Mini-Me rond 19:30 in slaap gevallen en de volgende ochtend weer wakker geworden, en gisteravond compleet geen zin.
Zondag moet het maar weer is gebeuren, 10Km bij Twiskemolen Loop, heb me ingeschreven voor de alle 5 keer, dus klein beetje sociale druk is er gelukkig wel weer.

Ook een HM Trainingsschema gevonden waar ik me wel in kan vinden, vanochtend netjes opgemaakt in Excel en met wat kleurtjes opgeleukt dus die kan aan die muur en begint maandag, met als uiteindelijke doel, de Halve van Egmond, dus vol goeie moed er weer tegen aan!

Met de Damloop erachter gekomen dat ik die Isostart drank goed verdraag en dat ik blijkbaar, toch meer isotonen verlies dan goed voor me is, komende tijd gaan we daar aan werken en gestructureerder bijhouden en een oplossing voor vinden. Ook een klein voorraadje gelletjes aangelegd en ook die gaan we uittesten.
  vrijdag 29 september 2017 @ 14:51:59 #178
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_174073238
Zo, ik heb ook weer 7 crossjes in de agenda staan :) *O*
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_174074122
Ach, toch nog even over die streetlab dudes... Ze hebben een excuusfilmpje + uitleg op facebook gezet.

Na uit te zijn gelachen door iedereen en hun sportarts hebben ze in overleg met de organisatie besloten om tegelijk met de 10km te starten (vermoedelijk zodat ze meer tijd hadden en ze het in ieder geval af konden maken zonder dat de hele organisatie op ze moest wachten).

Ze hebben wel een uur van de tijd afgesnoept (in overleg met de redactie) om het 'spectaculairder' te maken. Dat is gewoon de enorm domme actie geweest.

Maar ze hebben hem dus blijkbaar wel echt uitgelopen, alleen in een tijd van tegen de 6 uur (en dat is al heel wat realistischer).

Nou ja, jammer dat ze de behoefte hadden te liegen over de uitslag en als ze dit gewoon meteen hadden verteld was er niks aan de hand geweest... Lessons learned.
  Forum Admin vrijdag 29 september 2017 @ 15:50:05 #180
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_174074302
Ik ben ook even gegaan, wilde een eind ver gaan, maar na 8 km was het opeens op. Wel jammer want eigenlijk zat alles mee, weer, geen pijntjes. Kan er niet de vinger opleggen wat er misging.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_174075205
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 15:50 schreef Pharkus het volgende:
Ik ben ook even gegaan, wilde een eind ver gaan, maar na 8 km was het opeens op. Wel jammer want eigenlijk zat alles mee, weer, geen pijntjes. Kan er niet de vinger opleggen wat er misging.
Herkenbaar. Soms zit het mee, soms zit het tegen.
  vrijdag 29 september 2017 @ 22:24:27 #182
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174081910
Maandag begonnen met mijn schema. Als ik even doorzet kan ik nog goed genoeg trainen voor de Bruggenloop in Rotterdam. Dus ik ga daar gewoon voor

Het valt me wel wat zwaarder deze keer, nu ik weer begon. De eerste paar keer lopen gingen matig
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_174082841
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 15:39 schreef m0ridin het volgende:
-knip-
Netjes ja. Inderdaad gezien het format van het programma vreemd dat er een leugen achter zit.
pi_174088921
10k loopje vandaag.

Hopelijk een keer onder die verdomde 50 minuten.
  zaterdag 30 september 2017 @ 12:54:35 #185
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_174090326
Vanmorgen een rustige 25km gelopen op het parcours van de Sallandtrail. Halverwege begon het flink te regenen, maar dat was eigenlijk best tof O+
F means you're fucked
pi_174090574
Volgende week de loting van Londen. Ik geloof dat we met heel veel ingeschreven waren van FOK... moet toch zeker één iemand van hier bij de gelukkigen zitten ;-).
pi_174090692
ik heb al 4 'Sorry' Magazines _O- :D
Ja doei.
pi_174092430
Van die loopjes dat je benen gewoon heel hard 'NEEE!!!!!!!!!!!!' roepen.

waar het donderdag heerlijk ging was hetzelfde rondje vandaag 'n opgave. Conditioneel gezien prima, maar stijve en zware benen. Toch even lekker gegaan, dus ach... verder niet te klagen natuurlijk O+
Ja doei.
  zaterdag 30 september 2017 @ 15:11:28 #189
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_174092533
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
Van die loopjes dat je benen gewoon heel hard 'NEEE!!!!!!!!!!!!' roepen.

waar het donderdag heerlijk ging was hetzelfde rondje vandaag 'n opgave. Conditioneel gezien prima, maar stijve en zware benen. Toch even lekker gegaan, dus ach... verder niet te klagen natuurlijk O+
Haha, mooi fenomeen is dat ja :D Is hier een wekelijks terugkerend item..
F means you're fucked
pi_174092565
Tussen alle verhuischaos door ingeschreven voor de meijendelloop!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_174092566
Ja, hier ook... Maargoed, ik klaag tegenwoordig nergens meer over als het niet normaal is en bij rennen hoort, want ik kán rennen O+ :P

En was gezellig met d'n Wolve O+ Straks 'n bruiloftdinges, dus even die drankjes en hapjes verdienen :X :')
Ja doei.
  zaterdag 30 september 2017 @ 15:29:09 #192
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_174092787
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 15:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Tussen alle verhuischaos door ingeschreven voor de meijendelloop!
Cool! Hij staat jammer genoeg niet op mn schema. De Duinstrandloop een dag later dan weer wel :Y
F means you're fucked
  zaterdag 30 september 2017 @ 15:37:56 #193
3878 Vork
Manisch creatief
pi_174092953
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, hier ook... Maargoed, ik klaag tegenwoordig nergens meer over als het niet normaal is en bij rennen hoort, want ik kán rennen O+ :P

En was gezellig met d'n Wolve O+ Straks 'n bruiloftdinges, dus even die drankjes en hapjes verdienen :X :')
Überhaupt kunnen rennen is helaas niet altijd een vanzelfsprekendheid. Ik ben ook erg blij dat dat de laatste weken juist wel kon, mooie afstanden ook en dat alles zonder pijn. Alleen nu helaas niet, want na een paar dagen koorts en koppijn, dit weekend even geen loopjes jammergenoeg (ik had wel een serieuze PR aanval willen doen op 5km en 3km, maar dat gaat dus niet door). Intussen ben ik wel weer opgeknapt en dus op tijd fit voor mijn eerste echte officiële HM komend weekend :s) Veel belangrijker dan die paar kleine loopjes, dat komt welweer.
pi_174097202
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb al 4 'Sorry' Magazines _O- :D
Wij "overseas runners" krijgen een mailtje dat het helaas pindakaas is, een paar dagen nadat je zelf die conclusie al had getrokken.
Düsseldorf inschrijfsite staat bij wijze van spreken al open in een tab 😋
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_174098952
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 19:15 schreef Guard het volgende:

[..]

Wij "overseas runners" krijgen een mailtje dat het helaas pindakaas is, een paar dagen nadat je zelf die conclusie al had getrokken.
Düsseldorf inschrijfsite staat bij wijze van spreken al open in een tab 😋
Hier Antwerpen, Parijs of Rotterdam als plan B. Keuzes maken :/
pi_174102956
Hier geen plan b. Ga ik pas over nadenken mocht ik worden uitgeloot voor Londen.
pi_174103061
Hier niet eens een plan A. *O*
pi_174104798
Londen is mijn plan B. Of eigenlijk ook niet. Als ik ingeloot ben ga ik ook gewoon Rotterdam doen. Denk ik.
Eerst maar eens kijken hoe Eindhoven gaat.

Vandaag na de bootcamp een rondje gelopen, na 3 dagen niet te hebben gesport. Pfff, moest er weer even inkomen. De spierpijn van de heuvels was ik na twee dagen eigenlijk al helemaal kwijt. Ik had dus wel mijn normale looptrainingen kunnen doen, als ik niet moest werken.
pi_174105539
Hier al wel een half plan. Het zou maar zo Düsseldorf kunnen worden, maar de definitieve beslissing heb ik nog steeds vooruitgeschoven. Het wordt zo langzamerhand wel tijd om in te schrijven en over schema's en de aanloop daarnaartoe na te denken.

Wel flink wat marathonplannen hier, als ik het zo lees. Leuk!
  zondag 1 oktober 2017 @ 09:01:07 #200
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_174105688
Vooralsnog geen marathonplannen voor 2018. Maar je weet maar nooit wat er op het pad komt
F means you're fucked
  zondag 1 oktober 2017 @ 09:42:34 #201
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_174106507
Hallo mensen.

Dus ik loop zo af en toe hard (wat je hard kan noemen :') ) en wil binnenkort elke dag even een half uurtje tot 40 minuten hardlopen.

Vandaag ook weer even hardgelopen.
En zo nu en dan krijg ik telkens onder mijn linkervoet aan de rechterzijde in de holte last van volgens mij een schuurblaar.

Ligt het dan aan de sokken, de schoen, of mijn manier van rennen? Of is het gewenning en dat ik daar gewoon wat eelt moet kweken?

Het is zeer vervelend als ik het wel vol houd qua conditie maar ik voortijdig moet stoppen omdat ik anders de rest van de week ook met een blaar onder mijn poten moet rondlopen op mijn werk ;(
  Redactie Sport zondag 1 oktober 2017 @ 09:43:13 #202
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_174106527
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 08:53 schreef indepoeier het volgende:
Hier al wel een half plan. Het zou maar zo Düsseldorf kunnen worden, maar de definitieve beslissing heb ik nog steeds vooruitgeschoven. Het wordt zo langzamerhand wel tijd om in te schrijven en over schema's en de aanloop daarnaartoe na te denken.

Wel flink wat marathonplannen hier, als ik het zo lees. Leuk!
Ik weet niet of je de startnummers van Düsseldorf over kunt zetten maar ander wil ik je de mijne verkopen tegen een leuk prijsje. :)

Dit jaar even andere prioriteiten :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_174106603
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 09:43 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik weet niet of je de startnummers van Düsseldorf over kunt zetten maar ander wil ik je de mijne verkopen tegen een leuk prijsje. :)

Dit jaar even andere prioriteiten :P
Oehh groot nieuws? Vertel??

En gefeliciteerd!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Redactie Sport zondag 1 oktober 2017 @ 09:52:23 #204
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_174106801
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 09:45 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oehh groot nieuws? Vertel??

En gefeliciteerd!
Hahaha nee hoor :D
Ik kan gewoon niet zoveel lopen als ik zou willen door opleiding, dat is nu maar even zo. Ik wil ook graag blijven zwemmen dus dat gaat nu even voor :P

En dankje!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_174107095
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 09:42 schreef RickoKun het volgende:
Hallo mensen.

;(
Het maakt niet uit hoe lang en snel je loopt, hardlopen is hardlopen :)

Klinkt alsof je combinatie van schoenen en sokken niet klopt. Wat voor sokken gebruik je? Standaard sokken of speciale hardloop sokken? Bij het ene paar schoenen kan ik alle sokken aan trekken en bij het andere paar moet ik een bepaald type sok hebben om geen blaren te lopen.
pi_174107161
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 09:42 schreef RickoKun het volgende:
Hallo mensen.

Dus ik loop zo af en toe hard (wat je hard kan noemen :') ) en wil binnenkort elke dag even een half uurtje tot 40 minuten hardlopen.

Vandaag ook weer even hardgelopen.
En zo nu en dan krijg ik telkens onder mijn linkervoet aan de rechterzijde in de holte last van volgens mij een schuurblaar.

Ligt het dan aan de sokken, de schoen, of mijn manier van rennen? Of is het gewenning en dat ik daar gewoon wat eelt moet kweken?

Het is zeer vervelend als ik het wel vol houd qua conditie maar ik voortijdig moet stoppen omdat ik anders de rest van de week ook met een blaar onder mijn poten moet rondlopen op mijn werk ;(
probeer je schoenen eens iets anders te veteren. Je hebt 2 extra gaatjes in je schoenen bovenaan die je waarschijnlijk niet gebruikt. De slipt dan minder in je schoen. Hopelijk helpt het. Ook strakkere sokken die geen rimpels geven kunnen dit veroorzaken.

pi_174107256
Loopje van 10,5km in 52:41 :).

Best tevreden mee aangezien het in training pas de laatste 2 weken weer redelijk ging :').
pi_174108357
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 10:10 schreef Wereldgozer het volgende:
Loopje van 10,5km in 52:41 :).

Best tevreden mee aangezien het in training pas de laatste 2 weken weer redelijk ging :').
Mooi!'Waar was dat?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_174108756
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 09:43 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik weet niet of je de startnummers van Düsseldorf over kunt zetten maar ander wil ik je de mijne verkopen tegen een leuk prijsje. :)

Dit jaar even andere prioriteiten :P
Wat jammer dat je zelf niet gaat. Ga je het lopen nog wel weer oppakken?

Maar als het kan, dan ben ik wel geïnteresseerd! Is die knoop ook weer doorgehakt.

Kan het trouwens zijn dat ik je naam ook op de startlijsten bij de RunForestRun vorige week zag staan?

En gefeliciteerd!
pi_174109148
DeLuna jarig? Gefeliciteerd!

Ondanks dat het niet op de plannng stond en niet best getraind ben toch maar zo naar Breda. Blijft toch de plek waar ik mijn eerste wegwedstrijd gelopen heb. WIl er in ieder geval drie op een rij van maken, dan maar met een flink mindere tijd :)
pi_174109817
Ik ga zo naar Devil's trail in Doorn. Uitlopen is het doel. Door alle gezondheidsklachten zit er niet meer in, ben ik bang.
  Moderator zondag 1 oktober 2017 @ 11:41:54 #212
155227 crew  Guppy
dus
pi_174110038
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 09:42 schreef RickoKun het volgende:
Hallo mensen.

Dus ik loop zo af en toe hard (wat je hard kan noemen :') ) en wil binnenkort elke dag even een half uurtje tot 40 minuten hardlopen.

Vandaag ook weer even hardgelopen.
En zo nu en dan krijg ik telkens onder mijn linkervoet aan de rechterzijde in de holte last van volgens mij een schuurblaar.

Ligt het dan aan de sokken, de schoen, of mijn manier van rennen? Of is het gewenning en dat ik daar gewoon wat eelt moet kweken?

Het is zeer vervelend als ik het wel vol houd qua conditie maar ik voortijdig moet stoppen omdat ik anders de rest van de week ook met een blaar onder mijn poten moet rondlopen op mijn werk ;(
Het blaren-gedoe kan aan van alles liggen. Het is echt een kwestie van trial and error in zo'n geval.

Wat me vooral opvalt is dat je naar 30-40 min elke dag wilt. Waarom is dat?
Houd er rekening mee dat zoiets op zich best wel kán, maar als je vanaf af en toe hardlopen komt, moet je dit wel goed en rustig opbouwen. Conditioneel kun je het wel aan, maar je pezen en botten moeten wel wennen aan deze belasting.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Forum Admin zondag 1 oktober 2017 @ 11:48:53 #213
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_174110240
Net even bij de Singelloop in Breda gekeken, weekendje weg bij toeval. Maar dat ziet er ook wel erg gezellig uit. Wellicht volgend jaar eens meelopen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zondag 1 oktober 2017 @ 11:56:12 #214
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_174110431
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 09:42 schreef RickoKun het volgende:
Hallo mensen.

Dus ik loop zo af en toe hard (wat je hard kan noemen :') ) en wil binnenkort elke dag even een half uurtje tot 40 minuten hardlopen.

Vandaag ook weer even hardgelopen.
En zo nu en dan krijg ik telkens onder mijn linkervoet aan de rechterzijde in de holte last van volgens mij een schuurblaar.

Ligt het dan aan de sokken, de schoen, of mijn manier van rennen? Of is het gewenning en dat ik daar gewoon wat eelt moet kweken?

Het is zeer vervelend als ik het wel vol houd qua conditie maar ik voortijdig moet stoppen omdat ik anders de rest van de week ook met een blaar onder mijn poten moet rondlopen op mijn werk ;(
Kan ook aan je sokken liggen. Die moeten zo ademend mogelijk zijn. Ben zelf geen voorstander van katoenen sokken of badstof.

Maar ik weet niet zeker of het dat alléén is, want ik draag al twee jaar dezelfde hardloopsokken en vorige jaren heb ik wel eens blaren zo breed gehad als mijn gehele voet en dit jaar bijna nooit iets en dat met marathontraining... Misschien ligt het dus ook aan je schoen. Mijn huidige schoen is een heel licht, heel erg ademend schoentje en wie weet houdt dat je voeten droger.

Een expert op het gebied van blaren is trouwens motorbloempje :P Volgens mij gaat het momenteel redelijk goed met haar blarencount :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_174110794
Ik heb juist dikke katoenen hardloopsokken, een soort badstof. Gewoon van de Hema. Al die sjieke sokken zijn te ruw voor mijn voeten. :D
Als ik nieuwe inlegzooltjes heb krijg ik wel eens blaren, maar dan laat ik het iets bijwerken en dan is het weer prima.
Wat ik op blaarplekjes smeer is kamferspiritus, dan wordt je huid iets steviger.
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:14:25 #216
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_174115207
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 12:10 schreef wyccie het volgende:
Ik heb juist dikke katoenen hardloopsokken, een soort badstof. Gewoon van de Hema. Al die sjieke sokken zijn te ruw voor mijn voeten. :D
Als ik nieuwe inlegzooltjes heb krijg ik wel eens blaren, maar dan laat ik het iets bijwerken en dan is het weer prima.
Wat ik op blaarplekjes smeer is kamferspiritus, dan wordt je huid iets steviger.
Misschien is eelt inderdaad ook wel gewoon de oplossing :D
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:15:11 #217
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_174115242
Net een rondje van 10 gedaan, benen voelden weer goed na de 34km woensdag. Woensdag nog een vijfje doen, denk ik. Zondag D-day :o
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_174115291
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:15 schreef SEMTEX het volgende:
Net een rondje van 10 gedaan, benen voelden weer goed na de 34km woensdag. Woensdag nog een vijfje doen, denk ik. Zondag D-day :o
Spannend! Wordt het een PR-poging?

Ik kijk "From Fat to Finish Line" op Netflix, over een Ragnar estafette met allemaal mensen die 50 kg zijn afgevallen of zo. Erg Amerikaans maar best inspirerend!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:18:30 #219
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_174115346
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:16 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Spannend! Wordt het een PR-poging?

Ik kijk "From Fat to Finish Line" op Netflix, over een Ragnar estafette met allemaal mensen die 50 kg zijn afgevallen of zo. Erg Amerikaans maar best inspirerend!
Nope :P Mijn beste tijd is 3:47 geloof ik. Toen was ik een paar kilo lichter en beter getraind. Ik wil hem gewoon netjes uitlopen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_174119760
Devil's trail (8 km) netjes uitgelopen binnen het uur. Moet nog wel oefenen op het optillen van mijn voeten. Gelukkig had ik beetje geoefend met het neerkomen op bospaden. :D
pi_174120408
Last minute inschrijving gedaan. Uiteindelijk veel beter gelopen dan vantevoren verwacht. 1.53.50 is de officiële score. Eerste 13 km gingen heel soepel. Daarna kwam het gebrek aan training wel duidelijk naar voren en moest ik ook drie keer een 100 meter gewandeld maar ook redelijk tempo kunnen houden. Laatste 250 'm nog een flinke versnelling in kunnen zetten. Lichaam reageert nu ook heel prima op de inspanningen, net alsof ik gewoon een straffe training afgerond heb. Heel blij hiermee :)
pi_174120414
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:37 schreef Oceanonix het volgende:
Devil's trail (8 km) netjes uitgelopen binnen het uur. Moet nog wel oefenen op het optillen van mijn voeten. Gelukkig had ik beetje geoefend met het neerkomen op bospaden. :D
Mooi! Vaak gevallen dan? :P
pi_174120641
Leuk je weer eens langs te zien komen, semtex! Tof dat je het lopen weer zoveel heb opgepakt!

Ik heb sinds vandaag eindelijk een wedstrijdlicentie, en me meteen maar ingeschreven voor de 10km in Schoorl. In 2014 liep ik daar m’n pr, dus daar mag nu wel weer eens wat vanaf :D
pi_174120642
Woah wat ging die training onwijs onverwacht lekker zeg! Van verhuizen word je sterk!!

Het waait hier heel hard, ben 3km ingelopen naar de duinen en daar een blok van 5km op marathontempo (iets onder de 4.30) met harde wind tegen, maar mijn hartslag bleef best oke. Daarna 2km herstel en omgedraaid, 4km en een beetje op HM-pace. De bedoeling was ook 5km maar het laatste stukje was een beetje irritant met heuvels en draaien en ik wilde niet forceren. In totaal 18km op pace 4.45 gemiddeld in zone D1 :o ! Klaar voor zondag denk ik!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_174120935
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 19:08 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Mooi! Vaak gevallen dan? :P
Vandaag maar een keer maar het gebeurd wel eens ja. :X
pi_174121429
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:16 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Spannend! Wordt het een PR-poging?

Ik kijk "From Fat to Finish Line" op Netflix, over een Ragnar estafette met allemaal mensen die 50 kg zijn afgevallen of zo. Erg Amerikaans maar best inspirerend!
Die heb ik ook wel eens gekeken, wel heel hoog fun-run gehalte. Maar aangezien ik een vergelijkbare weg heb afgelegd voel ik er altijd wel een verbondenheid bij.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_174121862
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 19:28 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

Vandaag maar een keer maar het gebeurd wel eens ja. :X
Ach, zolang je niets breekt ;)
pi_174122659
Haii,

Ik lees dat iedereen lekker aan het lopen is en klaar is voor de (h)m :) Fijn zeg ^O^

Ik ben ook weer lekker bezig! Vorige week de vredesloop 5km gedaan in 33:05. Vandaag de Bredase Singelloop gedaan. Ook 5 km en die was in 33:36 ( maar deze was 50 meter langer :P, 5km tijd was op mijn horloge 33:21 :) ) Ik merk dat ik eindelijk weer wat sneller word. Blij mee. En ook nog het Feestteam zien optreden :D.

Helaas wel van de revalidatie arts een diagnose(erbij) gekregen, hypermobiliteitssyndroom (bindweefselafwijking) Ik wist wel dat ik hypermobiel was maar hij vertelde dat t geen lichte versie is wat ik heb .. Vandaar dat ik dus ook steeds overal pijn heb en wss alleen maar meer in mijn gewrichten word. Mag wel gewoon rennen, en mss ooit eenmalig een marathon. Maar het moet niet te vaak,te ver zijn. Zoals nu mag wel, zolang het voor mij te doen blijft. Helaas is er niet echt een oplossing voor. Ik ga opzoek naar een goede fysio met hms ervaring, want (kracht)oefeningen die ik nu bij de fysio doe is bijna zinloos en zonde van mijn behandelingen... Verder weet ik
het niet echt daarmee..

En woensdag krijg ik voor het eerst een sportmassage, van mijn hardlooptrainer nog wel :) Mijn rechterschouder steekt/doet pijn tijdens het rennen en na 1,5/2 km is het ergste weg maar heb het gevoel dat t daar gewoon vast zit, dus even kijken of die massage helpt :)

Is het misschien ook omdat je schouders niet ontspannen hangen ofzo ? Ik heb namelijk het idee dat als ik ze nog meer ontspan dat het juist wat erger word.. En ik heb er ook nog nooit een opmerking van de trainers erover gehad..

Sorry voor dit lange verhaal, maar moest het heel even kwijt .Ik lees overigens wel mee, maar heb niet steeds de tijd om te reageren :o.
Fijne avond nog even!
pi_174123037
Lekker bezig Missi! Al is 50meter op 5km een afwijking die normaal is op GPS horloges he ;) Volgens mij is de Bredase singelloop wel officieel gemeten.

Het kan inderdaad best zijn dat je je schouders te gespannen houdt tijdens het lopen, of dat je te hoog ademhaalt (spieren die vastzitten aan je middenrif en bewegen met ademhalen lopen ook door tot je bovenrug). Je kan eens proberen om tijdens het lopen je duim en wijsvinger op elkaar te houden en te bedenken dat daar een breekbaar chipje tussen zit. Of pianospelen met je vingers.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_174126673
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Lekker bezig Missi! Al is 50meter op 5km een afwijking die normaal is op GPS horloges he ;) Volgens mij is de Bredase singelloop wel officieel gemeten.

Het kan inderdaad best zijn dat je je schouders te gespannen houdt tijdens het lopen, of dat je te hoog ademhaalt (spieren die vastzitten aan je middenrif en bewegen met ademhalen lopen ook door tot je bovenrug). Je kan eens proberen om tijdens het lopen je duim en wijsvinger op elkaar te houden en te bedenken dat daar een breekbaar chipje tussen zit. Of pianospelen met je vingers.
Thanks, ik ga dit proberen met de training! :) Hopelijk helpt het. Ik had het met km 3 ongeveer, dat was ook te zien want dat was de langzaamste kilometer..
Ik weet niet of die officieel gemeten is, maakt ook verder niet uit, heb het liever zo dan vorige week met 200 m te kort :/. En het was trouwens echt een keigezellig maar wel druk loopje met veel publiek,deze ga ik zeker volgend jaar weer doen ^O^ .
  maandag 2 oktober 2017 @ 11:28:02 #231
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_174134375
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Lekker bezig Missi! Al is 50meter op 5km een afwijking die normaal is op GPS horloges he ;) Volgens mij is de Bredase singelloop wel officieel gemeten.
Ik loop standaard 42,65km op de marathon van Eindhoven, dat is best een flinke afwijking van mijn Garmin :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_174134408
quote:
2s.gif Op maandag 2 oktober 2017 11:28 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik loop standaard 42,65km op de marathon van Eindhoven, dat is best een flinke afwijking van mijn Garmin :P
Nee hoor. 400 meter op 42km is dezelfde afwijking als 50 meter op 5km..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_174138551
Netjes, DavetheNL. Ik had gedacht dat je daar de 10 deed, maar gelijk de halve en dan met zo'n tijd is heel netjes.
Onderhoud die lange afstanden! Dan is het makkelijker trainen voor de volgende M.
pi_174142056
Hopelijk lukt dat ook ja :)

XMissi, mooi dat je weer lekker gelopen hebt!
pi_174150150
Kon me vanmiddag maar niet toe zetten om een stukje te lopen.
Om van uitstel geen afstel te maken net maar even gegaan en blij toe.
Het was heerlijk weer, beetje regen, wat wind en een lekker temperatuurtje.

Tevens afscheid genomen van een paartje Mizuno's, na ruim 1500 km.
Dat betekent dat de nieuwe in gebruik genomen kunnen worden, 6e paar Mizuno's voor op de weg en 7e paar wegschoenen overal.
Zou zomaar kunnen dat het volgende paar wegschoenen wat aangeschaft gaat worden geen Mizuno's meer zijn. Zaterdag een testclinic van ON gehad bij de lokale RW en die dingen voelden verbazingwekkend goed :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_174150271
Zondag mijn 5e HM *O* *O*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Forum Admin maandag 2 oktober 2017 @ 21:44:35 #237
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_174150746
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 22:16 schreef xMissi het volgende:

[..]

Thanks, ik ga dit proberen met de training! :) Hopelijk helpt het. Ik had het met km 3 ongeveer, dat was ook te zien want dat was de langzaamste kilometer..
Ik weet niet of die officieel gemeten is, maakt ook verder niet uit, heb het liever zo dan vorige week met 200 m te kort :/. En het was trouwens echt een keigezellig maar wel druk loopje met veel publiek,deze ga ik zeker volgend jaar weer doen ^O^ .
Ik wil en volgend jaar ook doen, zag er erg gezellig uit. Welke wave zat je in?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  maandag 2 oktober 2017 @ 22:26:26 #238
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_174152437
Goed, hier maar weer eens een verslagje typen. Of eigenlijk twee, omdat ik zaterdag en zondag een wedstrijdje deed.

Verslagje 1
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verslagje 2
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en ik heb nog wat leuks bedacht, omdat het zo lekker loopt de laatste tijd. Mag ik in de OP?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tl;dr Frsh loopt 2 wedstrijdjes achter elkaar en heeft een nieuwe uitdaging
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  maandag 2 oktober 2017 @ 22:28:24 #239
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_174152507
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:32 schreef Guard het volgende:
... na ruim 1500 km.

Das veel!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  maandag 2 oktober 2017 @ 22:31:09 #240
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_174152609
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 19:17 schreef hatsaflats het volgende:
Leuk je weer eens langs te zien komen, semtex! Tof dat je het lopen weer zoveel heb opgepakt!

Ik heb sinds vandaag eindelijk een wedstrijdlicentie, en me meteen maar ingeschreven voor de 10km in Schoorl.
Daar ga ik ook nog even over nadenken. Goede herinneringen aan.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_174152766
Ik heb het tweede weekend van de drieluik overleefd (Berlijn, Bosbaan Triathlon en Trail du Barrage). Het zwemmen ging iets beter dan bij de sprint, maar ik was alsnog één van de laatsten die uit het water kwam. Dat was helemaal volgens verwachting, dus ik kan er niet mee zitten. Tijdens het fietsen heb ik weer een flinke inhaalslag kunnen maken. En het hardlopen ging ook wel lekker. Ik ben niet echt diep gegaan, want de benen voelde toch nog een beetje zwaar.

• 1500 meter zwemmen in 41:13
• T1 in 4:04 (ik kreeg het wetsuit niet uit :') )
• 40 kilometer fietsen in 1:07:16
• T2 in 1:31
• 10 kilometer hardlopen in 49:58

De netto eindtijd 2:44:01.
  maandag 2 oktober 2017 @ 22:39:38 #242
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_174152855
Keurig Devv!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  ESF Reporter maandag 2 oktober 2017 @ 22:46:38 #243
87554 Cee
Welluk?
pi_174153049
Vandaag met wat stretch-tussenpauzes toch weer 7km afgetikt. Het begin voelde niet fijn maar het ebde na een kilometer of anderhalf weg. Zal nog wel een poosje duren voor het weer de oude is (als het dat nog wordt) maar hey ik kan nog lopen dus ik ben blij. :)
Maakt het minder zuur om komend weekend toch langs de zijlijn even een kijkje te nemen in Eindhoven.

Vannacht gedroomd dat ik te laat was voor de Singelloop gisteren (waar ik nog niet eens aan meedeed of bij was) waardoor ik door verlaten straten moest rennen en trachtte niet ingehaald te worden door de bezemwagen. Ik liep constant verkeerd. Ik werd doodop wakker.
pi_174153622
Frsh en Devv, jullie zijn ook machines, zeg! ^O^

Cee, de nacht is er om te rusten! Zo maar even over eenhoorns dromen, of zo.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 08:29:18 #245
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_174157363
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 19:17 schreef hatsaflats het volgende:
Leuk je weer eens langs te zien komen, semtex! Tof dat je het lopen weer zoveel heb opgepakt!

Ik heb sinds vandaag eindelijk een wedstrijdlicentie, en me meteen maar ingeschreven voor de 10km in Schoorl. In 2014 liep ik daar m’n pr, dus daar mag nu wel weer eens wat vanaf :D
Dank :D Ik heb ook de wedstrijdjesvibe weer te pakken en dat terwijl de eerste nog moet komen. Binnenkort is er ook weer een toffe 10km en 10 miles hier en ik had me ook ingeschreven voor de Devil's trail in Nijmegen.

Een wedstrijdlicentie is tof en die 10 euro per jaar haal je er echt wel een keer uit :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_174157427
Wat doet een wedstrijdlicentie dan? Je krijgt toch geen korting op inschrijfgeld?
pi_174158077
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 08:34 schreef wyccie het volgende:
Wat doet een wedstrijdlicentie dan? Je krijgt toch geen korting op inschrijfgeld?
Je mag meedoen aan baanwedstrijden en aan NKs (zoals Schoorl), je kunt prijzengeld winnen (officieel mogen wedstrijden geen geldprijzen uitdelen aan mensen zonder licentie), je mag in het wedstrijdvak starten als dat er is. Inschrijfgeld is vaak hetzelfde ja.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_174158335
Wat fijn is dat de Atletiekunie en Triathlon Bond sinds kort samenwerken en je met een AU wedstrijdlicentie straks geen daglicentie meer hoeft te kopen voor NTB wedstrijden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Devv op 03-10-2017 11:32:57 ]
pi_174158350
Overigens is het ook een misvatting dat je een bepaalde snelheid moet hebben om een wedstrijdlicentie te nemen. Iedereen die zichzelf wedstrijdloper voelt kan dat doen, je steunt er ook nog de topatletiek mee.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_174158370
Hier ook EA-lid, meestal een pond of 2 korting op de race.

De eerste London Magazines zijn gisteren bezorgd, ken zowel Sorry's als 'You're In's :P
Ja doei.
pi_174158640
In het kader van door wedstrijdzenuwen de gekste uithoeken van de website van je evenement checken:

5. Wijze van voortbewegen

Alle Deelnemers dienen zich lopend voort te bewegen over het door de Organisator uitgezette parcours, op een voor de wegatletiek gebruikelijke wijze en volgens de regels van de Atletiekunie en IAAF.

Ik vraag me af wat de voor de wegatletiek gebruikelijke wijze is en hoe bont je het moet maken om op basis hiervan te worden uitgesloten :+
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:02:38 #252
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_174158829
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 09:52 schreef La_Tramposa het volgende:
In het kader van door wedstrijdzenuwen de gekste uithoeken van de website van je evenement checken:

5. Wijze van voortbewegen

Alle Deelnemers dienen zich lopend voort te bewegen over het door de Organisator uitgezette parcours, op een voor de wegatletiek gebruikelijke wijze en volgens de regels van de Atletiekunie en IAAF.

Ik vraag me af wat de voor de wegatletiek gebruikelijke wijze is en hoe bont je het moet maken om op basis hiervan te worden uitgesloten :+
Op je handen lopen is denk ik niet toegestaan...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:06:01 #253
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174158901
Mag je huppelen? O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174158919
Radslagen?
Ja doei.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:10:21 #255
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_174158984
Fietsen met een loopneus
F means you're fucked
pi_174159035
Niet de voor de baanatletiek gebruikelijke wijze, dus niet polstokhoogspringend of kogelslingerend
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:14:27 #257
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_174159075
Met van die kangoeroe-spring-schoenen zal ook wel niet mogen...
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_174159364
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 10:12 schreef Mr.B. het volgende:
Niet de voor de baanatletiek gebruikelijke wijze, dus niet polstokhoogspringend of kogelslingerend
De HinkStapSprong-marathon mag dus ook niet? -O-
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:30:27 #259
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_174159386
Ik ga wel lekker op het speerterugbrengkarretje zitten
F means you're fucked
pi_174159435
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 10:29 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

De HinkStapSprong-marathon mag dus ook niet? -O-
Dat doe je maar op de baan!
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:33:43 #261
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_174159479
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 10:32 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Dat doe je maar op de baan!
Pfff marathon op de baan... daar word je wel duizelig van denk ik met al die rondjes...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_174159555
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 10:33 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Pfff marathon op de baan... daar word je wel duizelig van denk ik met al die rondjes...
Sterker nog, 24-uurs wereldrecords etc. worden ook meestal in rondes van max 1km gelopen. Anders is het niet te controleren en af te zetten.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Forum Admin dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:48:50 #263
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_174159871
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 09:52 schreef La_Tramposa het volgende:
In het kader van door wedstrijdzenuwen de gekste uithoeken van de website van je evenement checken:

5. Wijze van voortbewegen

Alle Deelnemers dienen zich lopend voort te bewegen over het door de Organisator uitgezette parcours, op een voor de wegatletiek gebruikelijke wijze en volgens de regels van de Atletiekunie en IAAF.

Ik vraag me af wat de voor de wegatletiek gebruikelijke wijze is en hoe bont je het moet maken om op basis hiervan te worden uitgesloten :+
Ik zag bij de 5km tijdens de Bredase Singelloop iemand met 1 been en krukken meedoen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_174160022
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:28 schreef Frsh het volgende:

[..]

Das veel!
Ja, gisteren voor het eerst dat ik dacht "hmmm deze zijn nu wel een beetje op", dacht dat ik op 1200 of zo zat, maar Strava zei dus ruim 1500 :@
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_174160091
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 10:48 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ik zag bij de 5km tijdens de Bredase Singelloop iemand met 1 been en krukken meedoen.
Stond je bij de hm ook nog te kijken?
pi_174160095
Het Strava schoenen knopje is wel handig ja!


Nike Zoom Streak 5 (wegwedstrijdschoenen) 775,2

Mizuno Sayonara (wegwedstrijd/baantrainingschoenen) 644,6

Brooks Pureflow (duurloop) 194,4

Nike Lunarepic (korte loopjes) 1.025,3

Mizuno Wave Enigma 5 (duurloop) 913,7

Mizuno Wave Rider 18 (duurloop, eigenlijk te oud maar nog steeds fijn) 1.198,6

ASICS Gel DS-21 (rotschoenen) 315,9

Brooks summon Spikes 78,0
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Forum Admin dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:01:12 #267
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_174160141
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 10:58 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Stond je bij de hm ook nog te kijken?
Nee, 10 km nog wel gezien, daarna helaas andere verplichtingen. Het parcours liep toevallig langs het hotel waar ik met mijn vrouw was.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_174164175
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 11:01 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Nee, 10 km nog wel gezien, daarna helaas andere verplichtingen. Het parcours liep toevallig langs het hotel waar ik met mijn vrouw was.
Ah oké. Dacht iemand te herkennen, maar toch niet blijkbaar
  Forum Admin dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:53:25 #269
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_174164552
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 13:39 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Ah oké. Dacht iemand te herkennen, maar toch niet blijkbaar
Wellicht iemand anders :)
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_174164573
Nou, ik zit naast de brievenbus, maar nog geen postbode :%
Ja doei.
pi_174166841
Zondag mochten we tijdens een loop hier in Friesland onder meer 1,5 km over een nieuwe snelweg rennen (2 x viaduct). Best een pittig parcours en redelijk wat wind tegen, maar toch 16 km in 1:03:21.
pi_174166859
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 09:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Iedereen die zichzelf wedstrijdloper voelt kan dat doen, je steunt er ook nog de topatletiek mee.
Ah, ik voel me absoluut geen wedstrijdloper, dus ze moeten het helaas zonder mijn financiële steun doen.
pi_174166990
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 15:49 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ah, ik voel me absoluut geen wedstrijdloper, dus ze moeten het helaas zonder mijn financiële steun doen.
Jij bent een wedstrijdjunkie ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_174168249
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 09:52 schreef La_Tramposa het volgende:
In het kader van door wedstrijdzenuwen de gekste uithoeken van de website van je evenement checken:

5. Wijze van voortbewegen

Alle Deelnemers dienen zich lopend voort te bewegen over het door de Organisator uitgezette parcours, op een voor de wegatletiek gebruikelijke wijze en volgens de regels van de Atletiekunie en IAAF.

Ik vraag me af wat de voor de wegatletiek gebruikelijke wijze is en hoe bont je het moet maken om op basis hiervan te worden uitgesloten :+
Eliptigo zal wel niet mogen :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_174171884
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:44 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ik wil en volgend jaar ook doen, zag er erg gezellig uit. Welke wave zat je in?
Haj! Ik had me na ingeschreven dus dan zit je automatisch in de laatste wave .Waardoor helaas best wel veel kinderen waren die dan keihard rennen en opeens voor je neus stoppen :(. Voorderest liep het wel redelijk uit elkaar. Vind het netjes georganiseerd :)
pi_174172030
Geen post vandaag :( :{w
Ja doei.
pi_174172566
Hier ook niet, het helaas-pindakaas mailtje is weer een dag dichterbij
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 20:10:22 #278
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_174173373
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 10:36 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Sterker nog, 24-uurs wereldrecords etc. worden ook meestal in rondes van max 1km gelopen. Anders is het niet te controleren en af te zetten.
komend weekend is hier in NZ het NZ's kampioenschap 24 uur... op een gewone baan idd
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  woensdag 4 oktober 2017 @ 09:27:02 #279
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_174182892
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 10:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Het Strava schoenen knopje is wel handig ja!


Nike Zoom Streak 5 (wegwedstrijdschoenen) 775,2

Mizuno Sayonara (wegwedstrijd/baantrainingschoenen) 644,6

Brooks Pureflow (duurloop) 194,4

Nike Lunarepic (korte loopjes) 1.025,3

Mizuno Wave Enigma 5 (duurloop) 913,7

Mizuno Wave Rider 18 (duurloop, eigenlijk te oud maar nog steeds fijn) 1.198,6

ASICS Gel DS-21 (rotschoenen) 315,9

Brooks summon Spikes 78,0
*Insert hier grapje over vrouwen met teveel schoenen*
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_174182902
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 19:38 schreef Guard het volgende:
Hier ook niet, het helaas-pindakaas mailtje is weer een dag dichterbij
Yup, kan mooi op de stapel (al heb ik ze volgend mij een paar maanden geleden weggeflikkerd :') )
Ja doei.
pi_174183083
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 09:27 schreef Frsh het volgende:

[..]

*Insert hier grapje over vrouwen met teveel schoenen*
Ik heb gewoon verlatingsangst van mijn schoenen :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_174183152
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 09:41 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik heb gewoon verlatingsangst van mijn schoenen :o
Misschien kun je de zolen bewaren en aan de muur hangen ofzo O+
Ja doei.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 09:48:02 #283
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_174183173
Ik ben best jaloers hoor.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 10:25:37 #284
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_174183729
-O- Meijendelloop zit alweer vol -O-
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  woensdag 4 oktober 2017 @ 10:27:10 #285
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_174183748
quote:
2s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 10:25 schreef MaleDuck het volgende:
-O- Meijendelloop zit alweer vol -O-
Daar moet je echt bovenop de opening van de inschrijving zitten ja
F means you're fucked
pi_174183970
800 kilometer max met een paar hardloopshoenen en dan is het klaar.
  Moderator woensdag 4 oktober 2017 @ 11:07:10 #287
155227 crew  Guppy
dus
pi_174184365
7^^nacht zit ook al vol :o
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_174184408
Goh, we dachten dat we misschien nog wel last-minute konden beslissen die wel of niet te doen. Niet meer dus _O-
Ja doei.
pi_174184748
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 10:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Het Strava schoenen knopje is wel handig ja!


Nike Zoom Streak 5 (wegwedstrijdschoenen) 775,2

Mizuno Sayonara (wegwedstrijd/baantrainingschoenen) 644,6

Brooks Pureflow (duurloop) 194,4

Nike Lunarepic (korte loopjes) 1.025,3

Mizuno Wave Enigma 5 (duurloop) 913,7

Mizuno Wave Rider 18 (duurloop, eigenlijk te oud maar nog steeds fijn) 1.198,6

ASICS Gel DS-21 (rotschoenen) 315,9

Brooks summon Spikes 78,0
Ik kom nooit aan zoveel km, en m'n schoenen zijn eerder 2 jaar oud dan dat ik de 1000km heb gehaald :') :

Nike Free RN (in- en uitlopen en rustige baantrainingen) 368.3 km
Saucony kinvara 6 (duurlopen op asfalt) 273.8 km
adidas spikes (baanwedstrijden + stukjes training) 7.7 km
Salomon X-Scream (duurlopen deels op asfalt, deels onverhard) 464.4 km
adidas adios (snelle baantrainingen en wegwedstrijden) 51.8 km

En ik moet vanmiddag nog naar de winkel voor een paar cross-schoenen, want ik ben overgehaald om dit seizoen ook mee te gaan crossen, en dat schijnt hier echt niet op gewone schoenen te kunnen :')
pi_174184860
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
Goh, we dachten dat we misschien nog wel last-minute konden beslissen die wel of niet te doen. Niet meer dus _O-
Tuurlijk wel, zijn vast nog genoeg afhakers vlak van te voren.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_174184880
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 11:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, zijn vast nog genoeg afhakers vlak van te voren.
Ja, maar niet met 6 man/vrouw tegelijk wrsch :P Ach, dan gaan we maar zuipen 8-)
Ja doei.
pi_174186828
Is er eigenlijk een soort van policy wat betreft hardloopfotos? Ik heb nu een foto van de singelloop die ik zowaar leuk vind.

Ik sta daar namelijk nog best vrolijk en lachend op (zo lijkt het tenminste), wat an sich al leuk is, maar om me heen zijn 2 lopers die echt met zo'n vertrokken en lijdend gezicht lopen. (Was tijdens de eindsprint)

Juist het contrast vind ik heel leuk, maar kan me ook voorstellen dat andere lopers het misschien minder waarderen als ik zo'n foto op facebook of hier in een topic zet bijv?

Kan mezelf er ook wel uitknippen, maar vond juist het totaalplaatje wel mooi :)
  Moderator woensdag 4 oktober 2017 @ 13:21:13 #293
155227 crew  Guppy
dus
pi_174187071
Gewoon doen. Als je meedoet met een evenement weet je dat er foto's gemaakt en gebruikt worden. Die staan vaak zelfs open en bloot overal voor iedereen te zien. Tja.

Je kunt m hier nog onder een spoiler zetten, als je wilt.

Bij niet-Fok!kende of Facebookende vrienden ben ik wat voorzichtiger, maar volslagen vreemden...?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_174187342
Haha, top. Thanks!...En is ook zo, maar dacht 'ach, toch even checken kan geen kwaad' ;)

Dit is hem :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ps. Toen ik hem in het klein zag dacht ik "Puur plezier". Toen ik hem in het groot zag dacht ik "Niet alleen maar plezier ;) " Maar wel vooral plezier... en dat is wel leuk omdat ik heel vaak de opmerking krijg dat ik zo boos kijk tijdens die dingen.

Kan ook wel kloppen want tijdens 'echte' loopjes ben ik altijd wel echt gefocussed...

[ Bericht 7% gewijzigd door m0ridin op 04-10-2017 13:38:11 (Spoiler) ]
pi_174187628
Prachtige foto! Niet iedereen kan een Zeddicus zijn ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_174187770
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Prachtige foto! Niet iedereen kan een Zeddicus zijn ;)
Thanks :)

(Alleen echt GEEN idee wat een Zeddicus is hehe... De enige Zed die ik ken komt uit de fantasy boeken)
pi_174187791
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:54 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Thanks :)

(Alleen echt GEEN idee wat een Zeddicus is hehe... De enige Zed die ik ken komt uit de fantasy boeken)
Oh Zeddie heet hij:

http://www.dailymail.co.u(...)-Samantha-Brick.html

Lesje hardloopforumgeschiedenis ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_174187823
Haha, die heb ik idd wel eens voorbij zien komen! Weer wat (meer) geleerd...

En nope, 99 vd 100 fotos van mij tijdens het hardlopen zien er totaal niet zo uit. (En die ene andere ziet er iets minder totaal niet zo uit ;) ).
pi_174188080
Nummer 5 *O*

quote:
Commiserations, your application to run in the 2018 Virgin Money London Marathon has been unsuccessful. A record number of 386,050 hopefuls applied to take part in next year’s event.
Ja doei.
  Forum Admin woensdag 4 oktober 2017 @ 14:11:59 #300
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_174188134
Balen Moblo :'(
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_174189167
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
Nummer 5 *O*

[..]

To-taal onverwacht...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')