abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zondag 4 maart 2018 @ 21:55:07 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177610729
registreer om deze reclame te verbergen
Dat christelijke zangeresje en die knul uit Spanje is denk ik ook wel oprecht trouwens.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177612413
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:55 schreef Leandra het volgende:
Dat christelijke zangeresje en die knul uit Spanje is denk ik ook wel oprecht trouwens.
Zijn al half jaar getrouwd ja.
Rip City
pi_177633517
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 13:49 schreef Leandra het volgende:
Idd drama.... die in HaÔti (?) ook die gewoon de verkeerde naam noemde als man waar ze haar leven mee wilde delen :X
Wat een ellende allemaal....volgens mij zijn ze stuk voor stuk op zoek naar een ticket naar de VS, maar nemen ze niet eens meer de moeite om dat nog een beetje geloofwaardig te spelen, en die sukkels trappen er allemaal met open ogen in.
Dat meisje vind ik echt zielig, met die twee pedofielen die achter haar aan zitten. Deze hele pre -90 days stond in het teken van hele enge relaties en individuen.
Gelukkig dat Jesse nog een beetje weerbaar was.
pi_177635048
Weerbaar??? Jesse is een van de grootste creeps die er tussen zit :(
pi_177635054
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 03:55 schreef Za het volgende:

[..]

Dat meisje vind ik echt zielig, met die twee pedofielen die achter haar aan zitten. Deze hele pre -90 days stond in het teken van hele enge relaties en individuen.
Nou wat is ze toch zielig. Ik vind het eerder zielig voor die twee mannen.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 09:04:28 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177635936
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 07:28 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Nou wat is ze toch zielig. Ik vind het eerder zielig voor die twee mannen.
Er is daar niemand zielig, ze gebruiken de ander(en) alledrie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 6 maart 2018 @ 18:55:56 #32
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_177646169
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 03:55 schreef Za het volgende:

Dat meisje is niet zielig hoor. Die mannen geven haar tienduizenden euro's, kleren, appartementen, etc. En ze neemt het maar wat graag aan.
pi_177647389
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 18:55 schreef Smash-it het volgende:

Dat meisje is niet zielig hoor. Die mannen geven haar tienduizenden euro's, kleren, appartementen, etc. En ze neemt het maar wat graag aan.
Ze is iets van 19 of 20 jaar en ziet er uit als 15, en er zit een kerel van 50 en een van 72 achter haar aan, waar ze het mee moet doen vanwege de armoede thuis net als vele Thaise meisjes.
Ik heb dan het idee dat ik naar een pedofielenserie zit te kijken, echt naar om te zien.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 20:27:53 #34
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_177647900
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 19:59 schreef Za het volgende:

[..]

Ze is iets van 19 of 20 jaar en ziet er uit als 15, en er zit een kerel van 50 en een van 72 achter haar aan, waar ze het mee moet doen vanwege de armoede thuis net als vele Thaise meisjes.
Ik heb dan het idee dat ik naar een pedofielenserie zit te kijken, echt naar om te zien.
Ja oke als je het zo bekijkt.. maar het is wel een beetje vraag/aanbod, want ze gaat zelf op zo'n website/app om dit soort mannen te ontmoeten.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 20:29:23 #35
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_177647932
De ergste in deze hele serie vond ik wel die ene Russische chick (Anfisa) die met Jorge getrouwd was. Zij sloeg hem om de haverklap met haar tasje enzo en ze waren allebei doodongelukkig. Hij omdat hij gelogen had over hoe rijk hij was en zij omdat ze niet genoeg cadeautjes kreeg.
pi_177654243
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 20:27 schreef Smash-it het volgende:

Ja oke als je het zo bekijkt.. maar het is wel een beetje vraag/aanbod, want ze gaat zelf op zo'n website/app om dit soort mannen te ontmoeten.
Ja is ook zo, op zoek naar een uitweg, maar ik vind het eng om te zien:

Screen-Shot-2017-08-21-at-2.04.00-PM.png?resize=640%2C408&ssl=1
pi_177654246
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 20:29 schreef Smash-it het volgende:
De ergste in deze hele serie vond ik wel die ene Russische chick (Anfisa) die met Jorge getrouwd was. Zij sloeg hem om de haverklap met haar tasje enzo en ze waren allebei doodongelukkig. Hij omdat hij gelogen had over hoe rijk hij was en zij omdat ze niet genoeg cadeautjes kreeg.
Dat was inderdaad het toppunt in deze reeks, ze zijn nog bij elkaar en krijgen een eigen RLS.
pi_177657962
Geweldig programma dit, al wordt het soms wel erg lang gerekt allemaal.
Heb me kapot gelachen om Jesse die op zijn knieŽn ging voor eigenlijk niks terwijl die vrouw als het aan haar lag al getrouwd was. :')

Eerdere seizoenen waren Jorge en Anfisa en Mohammed en DaniŽlle ook geweldig. :D
pi_177660879
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 10:38 schreef -0- het volgende:
Geweldig programma dit, al wordt het soms wel erg lang gerekt allemaal.
Heb me kapot gelachen om Jesse die op zijn knieŽn ging voor eigenlijk niks terwijl die vrouw als het aan haar lag al getrouwd was. :')

Eerdere seizoenen waren Jorge en Anfisa en Mohammed en DaniŽlle ook geweldig. :D
Oh ja Mohammed, dat was de ster van alle reeksen tesamen!
pi_177660896
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:04 schreef Za het volgende:

[..]

Oh ja Mohammed, dat was de ster van alle reeksen tesamen!
Eerder Danielle. Mohammed woont nu in Dallas.
Rip City
pi_177783714
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:55 schreef Leandra het volgende:
Ik vind haar echt heel eng, die gelukzalige glimlach, de personificatie van een horrorfilm.
Zonde want het is wel een mooi meisje.
pi_177880873
Heel weinig van gezien gisteren, maar die Thaise met die twee kerels waarvan een al getrouwd is met een jonge dame en van die Thaise een Thaise massage wil in ruil voor het logeren bij hem en zijn vrouw is echt... :? :X |:( _O-

Zijn gewoon enge mannen die misbruik maken van de situatie. Arme meisjes.
TLC is eigenlijk gewoon walgelijk dat ze dit uitzenden. Alles voor de kijkcijfers. :r
pi_177894891
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 11:48 schreef RipCity het volgende:

[..]

Is niet nieuw is al oud- is al maanden geleden allemaal uitgezonden.
Het is wel degelijk een nieuw seizoen. Er zit alleen 1 koppel tussen dan in seizoen 4 ook al meedeed.
pi_177895559
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 22:19 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Het is wel degelijk een nieuw seizoen. Er zit alleen 1 koppel tussen dan in seizoen 4 ook al meedeed.
Misschien nieuw voor jou maar seizoen is al maanden geleden in Amerika uitgezonden. Je kan het hele seizoen ook gewoon al downloaden op piratebay.
Rip City
pi_177896976
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 22:48 schreef RipCity het volgende:

[..]

Misschien nieuw voor jou maar seizoen is al maanden geleden in Amerika uitgezonden. Je kan het hele seizoen ook gewoon al downloaden op piratebay.
Ja nieuw hier ja.
pi_178297793
Geen van de koppels lijkt heel blij met elkaar.

Die uit maldovie vind dat een vrouw maar een recht heeft en dat is het aanrecht, die griet was van het lekker met vriendinnen op stap dus dat loopt geheid spaak.

Dan hebben we de ouwe klaploper die overal schulden open heeft staan bij vrienden en wel houd van een alcoholische versnapering.. en de vriend waarbij ze inwonen wil alleen maar Thaise massage met happy ending geloof ik

Dan hebben we de man die denkt dat hij begin 20 is met al z'n huisgenoten, die wil vooral dat z'n vriendin model word. Heeft die vrouw zelf 0 zin in.

Dan hebben we die dikkere oudere vrouw met die jonge knul, irritant lachje, irritante kinderen en uiteindelijk wil hij toch terug naar BraziliŽ.

Dan hebben we het dikke blonde grietje met de Marokkaanse knul, die meteen gebombardeerd is tot papa, die wil sporten en gezond eten en die treft dus de niet sportieve chicken nuggets etende vreemdgaande Blondie.

En dan nog de gelovige zangeres die noooooit wel wil uit haar woonplaats met winters die 85% van het jaar duren met een man die een lekker warm klimaat wil en dus ook niets liever dan weg daar.

Hoe dan??? Hoe moet dit nu gaan werken...
pi_178298904
Wel respect voor die alcoholistische klaploper hoe hij het voor elkaar krijgt altijd een outfit in 1 kleur te dragen. :')
pi_178299056
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:09 schreef Nappetje het volgende:

En dan nog de gelovige zangeres die noooooit wel wil uit haar woonplaats met winters die 85% van het jaar duren met een man die een lekker warm klimaat wil en dus ook niets liever dan weg daar.

Hoe dan??? Hoe moet dit nu gaan werken...
Hij woonde vlak voor de show 4 jaar in Amsterdam dus het zal wel meevallen qua warm klimaat ;)

Rip City
pi_178315782
quote:
Ik vind haar beeldschoon, maar een regelrechte creep.
Ze kan ook best aardig zingen, maar doet een soort trucje dat je na 2 minuten zat bent

Haar lach de hele tijd waar ze al haar woede en frustratie achter verbergt, haar kilheid en neerbuigendheid naar haar partner, ze lijkt volledig geconditioneerd als een soort van Stepford Wife, ik kan er de vinger niet opleggen hoe het precies zit, maar vind haar heel eng, ook deze video weer gadverdamme.
  donderdag 5 april 2018 @ 08:36:53 #50
5802 Techno
space flunky
pi_178317967
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:09 schreef Nappetje het volgende:
Dan hebben we die dikkere oudere vrouw met die jonge knul, irritant lachje, irritante kinderen en uiteindelijk wil hij toch terug naar BraziliŽ.
Dominicaanse Republiek toch?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')