abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_178852068
quote:
14s.gif Op maandag 30 april 2018 23:37 schreef Za het volgende:

[..]

Je kunt alvast bij deze Andrei een kamer boeken in Tiraspol:

[ afbeelding ]

https://www.airbnb.nl/rooms/7661457
Hm hm..niet slecht.. Maarja ik ga natuurlijk niet voor de eerste de beste die me kwijlend aankijkt..hoe verleidelijk ook.
:{w
´
pi_178852165
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 23:44 schreef Kim-Holland het volgende:

Hm hm..niet slecht.. Maarja ik ga natuurlijk niet voor de eerste de beste die me kwijlend aankijkt..hoe verleidelijk ook.
:{w
Begrijpelijk, er is ook nog deze Andrei bij wie je in Tiraspol een kamer kunt reserveren:



https://www.airbnb.be/s/T(...)B%5D=&s_tag=tUdQGaMz
pi_178852227
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 23:48 schreef Za het volgende:

[..]

Begrijpelijk, er is ook nog deze Andrei bij wie je in Tiraspol een kamer kunt reserveren:

[ afbeelding ]

https://www.airbnb.be/s/T(...)B%5D=&s_tag=tUdQGaMz
Hm..als het echt niet anders kan zou deze een prima optie zijn :9 Twijfelgevalletje..
´
  dinsdag 1 mei 2018 @ 00:06:31 #104
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_178852354
´
  dinsdag 1 mei 2018 @ 00:11:58 #105
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_178852387
Eerlijk=eerlijk> hij heeft wel een kutkapsel :')
*als dat alles is..wat een zegen!
´
pi_178852496
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 00:11 schreef Kim-Holland het volgende:
Eerlijk=eerlijk> hij heeft wel een kutkapsel :')
*als dat alles is..wat een zegen!
Zijn look is ietsje anders nu.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 00:30:56 #107
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_178852527
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 00:26 schreef Za het volgende:

[..]

Zijn look is ietsje anders nu.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ken de foto;s :D wat een lekkere strakke bips, he :9
´
pi_178852537
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 00:30 schreef Kim-Holland het volgende:

ik ken de foto;s :D wat een lekkere strakke bips, he :9
Ik kende de foto's niet, ik zocht een airb&b Andrei voor jou en kwam toen deze tegen.

Ze zien er heel happy uit, tof.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 01:10:18 #109
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_178852794
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 00:32 schreef Za het volgende:

[..]

Ik kende de foto's niet, ik zocht een airb&b Andrei voor jou en kwam toen deze tegen.

Ze zien er heel happy uit, tof.
Haha! thx..grappig :Y)

Ja, ze zijn echt happy! zou ik ook zijn O+
´
  dinsdag 1 mei 2018 @ 20:41:36 #110
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_178874962
Zou die drugsdealer dat verwende Russische al buiten hebben gegooid?

Ik vond t wel verwarrend dat de pre-90 days met andere mensen was dan nu de 90-days.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_178942775
En het is weer begonnen :9

Heel benieuwd wat Molly nog meer te vertellen heeft..
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178943150
Andrei en Lizzie zien er toch wel heel gelukkig uit samen *; Mooie jurk heeft ze ook aan :)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180619028
Kijkt iemand dit nog?

Er is weer een nieuw seizoen gaande met stelletjes van het afgelopen seizoen.
Azan en Nicole zegt helaas genoeg. Het is hem om het geld te doen.

Pedro en Chantel hebben echt een nachtmerrie van een huwelijk lijkt mij. Hun ouders spelen ze uit elkaar en zij zichzelf daardoor zo langzamerhand ook. Die moeder en zus van Pedro zijn grote profiteurs en die ouders en broer van Chantel zijn niet goed snik. Alles moet maar gebeuren naar hun wil. Die vader van Chantel is trouwens wel heel erg jong. Die broer zit alleen maar met negatief commentaar te strooien.

Jorge wil het opnieuw proberen met Anfisa. Is zij oprecht of doet zij alles voor het geld?
Ze heeft een mooie VW (Phaeton geloof ik) in die enkele maanden dat ze in de VS is, weten te regelen en vind het "geen mooie auto maar hij rijdt tenminste". |:(

Louis en Molly kan ik niet serieus nemen. Ze spelen leuk weer voor de cam.

Die Paola en Russ, Russ is overal bang voor. Paola heeft gewoon teveel op haar conto, Russ zal dat nooit leren handlen. :N Zijn kapsel en stijl van vroeger waren badass terwijl hij nu op een mak lammetje lijkt. Jammer.

David en Annie vind ik alleen maar zielig. Er is eigenlijk geen een stabiel stel, best triest.
Leedvermaak TV.
pi_180665139
Ik ben verslaafd aan dit programma. Volg het nu meerdere seizoenen.

Mijn favoriete koppels zijn Russ & Paola, Anfisa & Jorge en Paul & Karine

Jesse en Darcey en family Chantel :X

Vind David en Annie wel grappig, David is een ontzettende grapjurk op instagram.

Paul heeft fijne zelfspot, ik hou er van.
pi_180667821
Jammer afgelopen nacht alweer de laatste aflevering met de Tell all... leuk weer dat gevecht tussen Paola en anfisa...

Op naar nieuw seizoen. Hoogtepunt was wel gevecht van Pedro en en zn zus met broertje van chantel. En dan die moeder met die zus dr haar extensions in haar hand roepende om immigration :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_180777019
Ripcity, volgens mij is dit het NL topic, op tlc is nog niet de seizoensfinale namelijk.

Is die Luis nou zo ongelovelijk stoned de hele tijd? Ik zit me op te vreten over dat zij die kinderen zo aan hem opdringt terwijl hij duidelijk geen stiefvader wil zijn. :')

Over Pedro en Chantel kan ik alleen maar zeggen dat het beter is als ze uit elkaar gaan :X
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180794383
Anfisa schuift alles in de schoenen van Jorge. :D
Terwijl zij is vergeten wat ze allemaal wel niet heeft gedaan toen ze pas overkwam. Fysiek geweld, auto bekrassen, grote mond, bekennen dat ze voor de poen van Jorge gekomen is, enz enz. :D Als je niemand in de VS hebt, ga je toch lekker terug? Probleem opgelost.

Chantel, Pedro, kansloze families van beide kanten. Paola en Russ, dat is gewoon gedoemd om te mislukken zolang ze het contact niet verbreekt met Juan.

Met de familie van Nicole heb ik alleen maar medelijden (eigenlijk met elk stel wel).
pi_180795930
Die Juan wil Paola gewoon voor zichzelf, die gast is zo kinderachtig en jaloers dat hij groen ziet :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zaterdag 28 juli 2018 @ 18:22:35 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180796042
Die Juan is idd strontvervelend, en onbeschoft tot op het bot. Totaal respectloos.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180796912
Paola opnieuw zwanger!

Er komt trouwens een nieuwe spin-off show volgend jaar.
Heel seizoen met Yanks die naar buitenland gaan.
De omgekeerde weg dus zeg maar.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_180933902
Die Nederlandse weirdo is terug in het nieuwe seizoen wat zondag begint..

Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_180934028
Ik heb gemengde gevoelens over deze reeks.
De verhaallijn van Nicole en Hassan interesseert me niets, Paola ben ik al 3 jaar beu en dat dat meisje Anna met die enge David moet gaan vind ik triest.

Anifisa wordt sympathieker imo, zij blijft altijd boeiend alsmede de familie van Chantel, dit keer in blokhut voor een gezellig familie uitje, het wordt helemaal leuk wanneer Chantel Spaans gaat spreken. Ik ben benieuwd wat the investigation gaat opleveren...
pi_180954505
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 07:17 schreef Za het volgende:
Ik heb gemengde gevoelens over deze reeks.
De verhaallijn van Nicole en Hassan interesseert me niets, Paola ben ik al 3 jaar beu en dat dat meisje Anna met die enge David moet gaan vind ik triest.

Anifisa wordt sympathieker imo, zij blijft altijd boeiend alsmede de familie van Chantel, dit keer in blokhut voor een gezellig familie uitje, het wordt helemaal leuk wanneer Chantel Spaans gaat spreken. Ik ben benieuwd wat the investigation gaat opleveren...
Serieus? Anfisa sympathiek? Ze hangt het slachtoffer uit en schuift alle schuld in de schoenen van Jorge. Ze heeft hem volgens mij ook een keer geslagen en commandeert hem telkens. Bel die, doe dit, doe dat, enz. Hij zet zichzelf voor schut op TV.

Hij is ook echt een mafkees om te ontkennen dat hij bij een echtscheidingsadvocaat is geweest, terwijl dat gewoon op tape staat. Ook lekker van de crew dat ze dat even tijdens het interview ter sprake moesten brengen.

Die Paola en haar gebaren zou je goed kwijt kunnen in een slechte Spaanstalige serie. Wat een drama. :'(

Met die kleine van Nicole heb ik alleen maar medelijden. Ik begrijp niet dat Azan zover gaat, zeker omdat er een kleine bij betrokken is. Sommige mensen zijn gewoon door en door slecht. :{

Die ene Luis en Pedro.. _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door Gruj0 op 05-08-2018 09:02:53 ]
pi_180954549
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 06:47 schreef RipCity het volgende:
Die Nederlandse weirdo is terug in het nieuwe seizoen wat zondag begint..

Misschien handiger om een USA topic te openen, het wordt een beetje onduidelijk als wij hier over de reeks op TLC posten en jij over de nieuwste aflevering?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180954625
quote:
11s.gif Op zondag 5 augustus 2018 08:43 schreef rena het volgende:

[..]

Misschien handiger om een USA topic te openen, het wordt een beetje onduidelijk als wij hier over de reeks op TLC posten en jij over de nieuwste aflevering?
Dat lijkt mij ook handig ja. :)
pi_180954727
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 08:37 schreef Gruj0 het volgende:

Serieus? Anfisa sympathiek? Ze hangt het slachtoffer uit en schuift alle schuld in de schoenen van Jorge. Ze heeft hem volgens mij ook een keer geslagen en commandeert hem telkens. Bel die, doe dit, doe dat, enz. Hij zet zichzelf voor schut op TV.
Dat was in de vorige seizoenen idd, daarom zei ik ook sympathieker, ze is wat softer nu, lijkt oprecht geraakt als ze hoort van die scheidingsadvocaat, huilt, zegt dat ze Jorge gemist heeft.
Terwijl Jorge natuurlijk een leugenaar is, en wel degelijk slecht over haar spreekt tegen iedereen en het niet voor zijn vrouw opneemt wanneer zijn zus grove beledigingen uit over Anifisa (Anifisa heeft hierin gewoon gelijk). Ik vind het een vreselijke vent, zij valt wel mee achteraf.
  zondag 5 augustus 2018 @ 09:11:44 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180954749
Ach welnee, daar zit geen oprechte vezel in.
Ze huilt omdat een scheiding waarschijnlijk betekent dat ze niet in de VS kan blijven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180954785
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 09:09 schreef Za het volgende:

[..]

Dat was in de vorige seizoenen idd, daarom zei ik ook sympathieker, ze is wat softer nu, lijkt oprecht geraakt als ze hoort van die scheidingsadvocaat, huilt, zegt dat ze Jorge gemist heeft.
Terwijl Jorge natuurlijk een leugenaar is, en wel degelijk slecht over haar spreekt tegen iedereen en het niet voor zijn vrouw opneemt wanneer zijn zus grove beledigingen uit over Anifisa (Anifisa heeft hierin gewoon gelijk). Ik vind het een vreselijke vent, zij valt wel mee achteraf.
Op sommige punten heb je wel gelijk ja. Dat Jorge ook een onbetrouwbaar mannetje is en slecht over haar heeft gesproken of spreekt. Bij de Tell All was hij ook al niet goed bezig. Hij had zijn vrouw inderdaad wel mogen verdedigen toen zij werd aangevallen door zijn zus.

Maar ik begrijp zijn zus ergens ook wel. Zij houdt ook van haar broer en wil het beste voor hem. Anfisa komt uit Rusland (niets mis met dat land overigens ^O^ ) en Jorge is nou niet bepaald een adonis (niet dat hij er slecht uitziet) waar een vrouw zomaar voor zou vallen. Dus als we eerlijk zijn moeten we ook wel bekennen dat daar waarschijnlijk wel een geurtje (green card) aan zit.

Trouwens, het is toch Anfisa en niet Anifisa?
pi_180959028
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 09:16 schreef Gruj0 het volgende:

Maar ik begrijp zijn zus ergens ook wel. Zij houdt ook van haar broer en wil het beste voor hem. Anfisa komt uit Rusland (niets mis met dat land overigens ^O^ ) en Jorge is nou niet bepaald een adonis (niet dat hij er slecht uitziet) waar een vrouw zomaar voor zou vallen. Dus als we eerlijk zijn moeten we ook wel bekennen dat daar waarschijnlijk wel een geurtje (green card) aan zit.

Trouwens, het is toch Anfisa en niet Anifisa?
Ik begrijp het wantrouwen van die zus ook wel, maar de manier waarop ze het uitte was asociaal.
Het is idd Anfisa maar de autocorrect past dat aan zie ik.
pi_180963348
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 06:47 schreef RipCity het volgende:
Die Nederlandse weirdo is terug in het nieuwe seizoen wat zondag begint..

Hoe kijk je de USA-versie dan? Zou dat ook wel willen zien ....
pi_180964301
Die familie van Chantel is trouwens te erg voor woorden.

Zitten Pedro constant te bestoken tijdens het familietripje en dan op het einde bij het afzetten doodleuk vragen of het een leuk tripje was en ze hebben genoten. _O- _O-

Maar die Pedro slaat ook alles. Neemt zijn vrouw mee naar de meubelwinkel om daar vervolgens te vertellen dat zijn zus naar de VS komt, dat hij haar ticket heeft betaald en dat zij bij hun in hun appartement komt logeren. En dan vertelt hij ook nog eens voor de TV dat dat zijn tactiek was om dit te vertellen aan zijn vrouw.
pi_180965201
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 18:01 schreef proud_mami het volgende:

[..]

Hoe kijk je de USA-versie dan? Zou dat ook wel willen zien ....
Staat gewoon elke week op YouTube. En anders ook torrents obv. In nederland lopen ze volgens mij half jaar achter.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_180974662
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 09:11 schreef Leandra het volgende:
Ach welnee, daar zit geen oprechte vezel in.
Ze huilt omdat een scheiding waarschijnlijk betekent dat ze niet in de VS kan blijven.
Als er iemand oprecht is, is zij het.
Ze heeft altijd ronduit gezegd dat het haar om het geld van Jorge te doen was.
Juist haar eerlijkheid is enorm verfrissend imo.
  maandag 6 augustus 2018 @ 08:34:46 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180975269
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 07:36 schreef Za het volgende:

[..]

Als er iemand oprecht is, is zij het.
Ze heeft altijd ronduit gezegd dat het haar om het geld van Jorge te doen was.
Juist haar eerlijkheid is enorm verfrissend imo.
Het is haar niet om zijn geld te doen, maar om een verblijfsvergunning, ze is alleen erg teleurgesteld dat zijn geld in de VS niks voorstelt, waar ze dacht dat hij rijk was.

Als hij meer geld had gehad dan had ze langer kunnen liegen dat ze om hem gaf.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180975423
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 08:34 schreef Leandra het volgende:

waar ze dacht dat hij rijk was.
Hij had gelogen dat hij rijk was, het was niet iets wat zich in haar hoofd afspeelde.
pi_180996277
Proudmami: hier eerste aflevering nieuwe seizoen before 90 days

Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Tettenkoning dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:08:11 #137
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_181001456
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 08:34 schreef Leandra het volgende:
Het is haar niet om zijn geld te doen, maar om een verblijfsvergunning, ze is alleen erg teleurgesteld dat zijn geld in de VS niks voorstelt, waar ze dacht dat hij rijk was.
Hij deed zich op die datingsite al voor als miljonair om haar te paaien en zij heeft er nooit een geheim van gemaakt dat ze voor zijn geld ging...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_181046437
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 18:55 schreef Gruj0 het volgende:
Die familie van Chantel is trouwens te erg voor woorden.

Zitten Pedro constant te bestoken tijdens het familietripje en dan op het einde bij het afzetten doodleuk vragen of het een leuk tripje was en ze hebben genoten. _O- _O-

Maar die Pedro slaat ook alles. Neemt zijn vrouw mee naar de meubelwinkel om daar vervolgens te vertellen dat zijn zus naar de VS komt, dat hij haar ticket heeft betaald en dat zij bij hun in hun appartement komt logeren. En dan vertelt hij ook nog eens voor de TV dat dat zijn tactiek was om dit te vertellen aan zijn vrouw.
Ik vraag me wel af wat de echte reden is dat hij getrouwd is met haar. Die moeder en die zus van hem zijn vreselijke geldwolven imo.
pi_181111053
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 07:49 schreef T-D het volgende:

[..]

Ik vraag me wel af wat de echte reden is dat hij getrouwd is met haar. Die moeder en die zus van hem zijn vreselijke geldwolven imo.
Hij wordt elke aflevering steeds onbetrouwbaarder. En die zus van hem, wil niet op een bankstel van 1000 dollar liggen. Ook niet met een slaapzak waar niets mee is. "Dat kan ze niet". Zo ongelofelijk ondankbaar.

Die ouders van Chantel denken (zie preview) dat het zijn zus misschien niet eens is, maar zijn vriendin, wat zomaar best zou kunnen. Ik neig er steeds meer naar hun kant te kiezen in dit verhaal, ook al zijn zij ook zo slecht bezig als maar kan.

Pedro gedraagt zich als een klein kind. In een woonkamer hoort een TV niet een gamingcomputer die zowat de hele muur in beslag neemt. _O-
pi_181115229
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 20:38 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Hij wordt elke aflevering steeds onbetrouwbaarder. En die zus van hem, wil niet op een bankstel van 1000 dollar liggen. Ook niet met een slaapzak waar niets mee is. "Dat kan ze niet". Zo ongelofelijk ondankbaar.

Die ouders van Chantel denken (zie preview) dat het zijn zus misschien niet eens is, maar zijn vriendin, wat zomaar best zou kunnen. Ik neig er steeds meer naar hun kant te kiezen in dit verhaal, ook al zijn zij ook zo slecht bezig als maar kan.

Pedro gedraagt zich als een klein kind. In een woonkamer hoort een TV niet een gamingcomputer die zowat de hele muur in beslag neemt. _O-
Wat? Ik volg dit programma niet helemaal maar mijn vrouw kijkt er naar, dus ik kijk vaak noodgedwongen mee. En ik vind pedo echt een onbetrouwbaar stuk vreten.
Die andere, Luís is tenminste wel gewoon eerlijk.
pi_181115781
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 20:38 schreef Gruj0 het volgende:


Hij wordt elke aflevering steeds onbetrouwbaarder.
Kun je dit toelichten?

De familie van Chantel lijkt wel een gestoorde sekte, niemand van hen heeft iets anders te doen dan het zich bezig houden met het huwelijk van Chantel.

Het is gewoon een belediging voor Chantel dat al haar familieleden beweren dat Pedro alleen bij haar is voor de dollars, alsof zij niet de moeite waard is. Triest om te zien hoe de families van hen beiden hun huwelijk om zeep aan het helpen zijn.
pi_181121887
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 23:13 schreef Za het volgende:

[..]

Kun je dit toelichten?

De familie van Chantel lijkt wel een gestoorde sekte, niemand van hen heeft iets anders te doen dan het zich bezig houden met het huwelijk van Chantel.

Het is gewoon een belediging voor Chantel dat al haar familieleden beweren dat Pedro alleen bij haar is voor de dollars, alsof zij niet de moeite waard is. Triest om te zien hoe de families van hen beiden hun huwelijk om zeep aan het helpen zijn.
Met elke aflevering lijkt hij zijn vrouw steeds meer in de steek te laten. Maar dat kan ook goed montagewerk zijn van TLC.

Maar goed, hier wat dingen die Pedro op zijn conto heeft staan:
-In DR noemde Pedro's zus zijn vrouw een "puta" (ho*r), Pedro deed niks. Je zus noemt je vrouw een ho*er en jij zegt niks? Lekker dan.
- Pedro stuurt zijn familie kennelijk behoorlijk wat geld. Dat begon in de eerste instantie zonder enig overleg met zijn vrouw. En dat terwijl je net een gezin bent gestart??
- Pedro nodigt zijn zus uit om bij hen te logeren zonder overleg met zijn vrouw.
- Pedro neemt zijn vrouw mee naar meubelwinkel om haar sneaky te kunnen vertellen dat zijn zus bij hun komt logeren (heeft dat ook gewoon met een brede lach toegegeven op TV), terwijl Chantel dacht Pedro een leuk dagje voor haar had georganiseerd.
- Pedro koopt couch van 1000 dollar (best veel geld voor een net getrouwd stel), zodat zijn zus daarop kan slapen wanneer ze komt logeren.
- Pedro nodigt zijn zus uit om bij hen te komen logeren, terwijl hij weet dat een conflict tussen Chantel en zijn zus onvermijdelijk is. Als je om de zoveel tijd flink wat geld toestuurt naar de DR en een vliegticket (iets van 800+ dollar was het!) voor je zus betaalt, mag je zus best voor een hotel/motel/B&B in de buurt betalen om de lieve vrede te bewaren.

En dit is allemaal "Pedro dit, Pedro dat". De communicatie van zijn kant is nihil.
Chantel heeft ook dingen op haar conto staan (bvb dat mee moeten naar die blokhut familie ding), maar veel minder dan Pedro.

Chantel heeft imo veel meer over voor haar man.
Ze is het er niet mee eens maar laat het wel toe dat Pedro geld stuurt naar de DR. Ze laat Pedro zijn zus bij hen logeren. Ze haalt Pedro zijn zus af van het vliegveld en zorgt voor een redelijk welkom (met bloemen), enz. Wat wil je nog meer? Dat ze diep, diep, gaat buigen voor de moeder en zus van Pedro?

Zijn moeder en zus zijn profiteurs en grote nog wel ook. Toen Pedro, Chantel, en de ouders+broer/zus van Chantel op het vliegveld in DR waren aangekomen, was de eerste vraag die zijn moeder en zus stelden, "Pedro, waar is de TV?". :{

Van je familie mag je zeker houden, maar ik zou er gauw klaar mee zijn. Je zegt zelf dat Chantel de moeite waard is. Pedro zou wat meer voor zijn vrouw mogen opkomen tegen zijn familie. Hij moet wat meer aan zijn eigen gezin gaan denken. Zo gaat het anders niet lukken om dat kleine appartement uit te komen en Chantel gelukkig te maken.

Wb die ouders+broer/zus van Chantel, dat is natuurlijk ook een stelletje gekken.
Maar ik begrijp hen wel ergens. Ze weten niks van Pedro, die twee zijn naar het schijnt hals over kop getrouwd. Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand uit het buitenland trouwt voor de US papieren. En Chantel is nu wel mooi voor 10 jaar financieel verantwoordelijk voor Pedro.
pi_181125199
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 08:36 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat hij elke maand 300 dollar overmaakt naar zijn familie, en geen nee kan zeggen tegen zijn moeder en zus en meer van de voorbeelden die je noemt zijn voor mij geen tekenen van onbetrouwbaarheid.
Het uitnodigen van zijn zus zonder eerst te overleggen misschien wel, maar ze zijn wel tv aan het maken.

Chantel die achter de rug van Pedro met haar familie meegaat naar advocaten en de private detective vind ik eigenlijk erger.

Ik denk dat met name hun families de problemen in hun huwelijk veroorzaken, en de ene familie doet hierbij niet onder voor de andere imo.
pi_181125624
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 11:31 schreef Za het volgende:
Dat hij elke maand 300 dollar overmaakt naar zijn familie, en geen nee kan zeggen tegen zijn moeder en zus en meer van de voorbeelden die je noemt zijn voor mij geen tekenen van onbetrouwbaarheid.
Volgens mij heeft hij nooit gezegd dat hij dit van plan was te doen. Chantel heeft er opeens achter moeten komen. Dat is ook niet netjes. Geef dan gewoon van te voren aan dat je van plan bent dat te doen en niet pas nadat je getrouwd bent en in de US zit. Dat is wmb wel een teken van onbetrouwbaarheid. Je moet gewoon alles tegen elkaar kunnen zeggen en dat hij dat niet doet is toch wel een zorgenpuntje.

quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 11:31 schreef Za het volgende:
Het uitnodigen van zijn zus zonder eerst te overleggen misschien wel, maar ze zijn wel tv aan het maken.
Dus maak je liever TV met de kans dat dat je huwelijk kapot maakt dan dat je het TV maken afschrijft zodat het je huwelijk en band met de familie ten goede kan komen? :{

quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 11:31 schreef Za het volgende:
Chantel die achter de rug van Pedro met haar familie meegaat naar advocaten en de private detective vind ik eigenlijk erger.
Dat wist ik dan weer niet. Dat heb ik gemist.

quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 11:31 schreef Za het volgende:
Ik denk dat met name hun families de problemen in hun huwelijk veroorzaken, en de ene familie doet hierbij niet onder voor de andere imo.
Maar hoe goed is dat huwelijk? Ik las ergens dat ze behoorlijk snel getrouwd zijn. Hoe lang hadden ze al een relatie voor ze met elkaar het bootje in gingen?

Ik ben het met je eens dat beide families erg zijn. Maar de ene is erg uit hebzucht, de andere enigzins uit liefde voor hun dochter. Ik zou als ik ouder was, in ieder geval meer willen weten over de man waar mijn dochter mee wil trouwen. En als je zo weinig over iemand weet en er verrassende zaken opdoemen, ga toch wel vraagtekens zetten. Niet dat ik het gedrag van Chantels ouders goed wil praten, integendeel, ik vond het walgelijk dat ze na het blokhut tripje bij het afzetten aan Pedro en Chantel vroegen of leuk was en of ze hebben genoten. Onnodig kwetsend en provocerend. :N

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 12-08-2018 12:12:08 ]
pi_181126650
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 11:57 schreef Gruj0 het volgende:

Volgens mij heeft hij nooit gezegd dat hij dit van plan was te doen. Chantel heeft er opeens achter moeten komen. Dat is ook niet netjes. Geef dan gewoon van te voren aan dat je van plan bent dat te doen en niet pas nadat je getrouwd bent en in de US zit. Dat is wmb wel een teken van onbetrouwbaarheid. Je moet gewoon alles tegen elkaar kunnen zeggen en dat hij dat niet doet is toch wel een zorgenpuntje.
Bijna iedereen die uit een land komt waar geen sociale voorzieningen zijn zal dit doen.

quote:
Dus maak je liever TV met de kans dat dat je huwelijk kapot maakt dan dat je het TV maken afschrijft zodat het je huwelijk en band met de familie ten goede kan komen? :{
Ik bedoelde dat ik denk dat de regie zo hier en daar wat situaties creëert.


quote:
Maar de ene is erg uit hebzucht
Pedro wordt als een hond behandelt en geprovoceerd door zijn eigen familie, ik heb gewoon met hem te doen.
pi_181151270
Voor de liefhebbers 2de aflevering;
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_181463807
Het meest opzienbarend in deze reeks zijn toch wel de wimpers van Chantel.
pi_181466572
Ik moet altijd lachen om die moeder van Chantel als ze weer begint over stupid americans en the american dollar. :')
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:27:57 #149
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_181516206
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 10:52 schreef -0- het volgende:
Ik moet altijd lachen om die moeder van Chantel als ze weer begint over stupid americans en the american dollar. :')
'Harvesting the American Dollar' :')
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_181521606
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 04:22 schreef Za het volgende:
Het meest opzienbarend in deze reeks zijn toch wel de wimpers van Chantel.
En haar voorgevel :o Knappe vrouw wel :Y Jammer dat ze niet ziet dat ze veel beter verdient dan die zak stront Pedro en die rotzus waarvan mijn man en ik vermoeden dat ze stiekem gewoon zijn vriendin is of zo :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:33:53 #151
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_181527597
Wat een heerlijk programma, totaal geschifte stellen die het met elkaar uithouden.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_181535685
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:27 schreef Queens het volgende:

'Harvesting the American Dollar' :')
:D

En Chantel hoort het allemaal weer aan, laat haar hoofd hangen, en slaat haar 14cm lange bovenwimpers neer.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 06:53:56 #153
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_181536564
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 09:16 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Op sommige punten heb je wel gelijk ja. Dat Jorge ook een onbetrouwbaar mannetje is en slecht over haar heeft gesproken of spreekt. Bij de Tell All was hij ook al niet goed bezig. Hij had zijn vrouw inderdaad wel mogen verdedigen toen zij werd aangevallen door zijn zus.

Maar ik begrijp zijn zus ergens ook wel. Zij houdt ook van haar broer en wil het beste voor hem. Anfisa komt uit Rusland (niets mis met dat land overigens ^O^ ) en Jorge is nou niet bepaald een adonis (niet dat hij er slecht uitziet) waar een vrouw zomaar voor zou vallen. Dus als we eerlijk zijn moeten we ook wel bekennen dat daar waarschijnlijk wel een geurtje (green card) aan zit.

Trouwens, het is toch Anfisa en niet Anifisa?
Toch lult-ie niet uit zijn nek, want ze werkt echt achter/voor de webcam..
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_181556864
Hoe dan ook, het is door en door triest dat het zo met deze stelletjes gaat.

Die laatste aflevering van afgelopen week was helemaal niets. Die presentatrice zat iedereen maar wat af te kraken en grappen te maken die niet eens grappig waren. Bovendien leek het erop dat ze op sommige momenten zelf niet eens wist wat ze zei.
  zondag 2 september 2018 @ 10:38:32 #155
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_181637943
Jorge moest dus voorkomen vanwege het verhandelen van wiet.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_181668200
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 20:33 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een heerlijk programma, totaal geschifte stellen die het met elkaar uithouden.
Precies, dat ze het zolang met elkaar uithouden maakt het helemaal smakelijk. c_/

Er zijn dit seizoen behoorlijk wat merkwaardige scenes voorbijgekomen, maar het meest verontrustend vond ik misschien wel Annie die het had over de dikke reet van David die "boom boom boom" doet tijdens de seks.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_181669027
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 19:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Precies, dat ze het zolang met elkaar uithouden maakt het helemaal smakelijk. c_/

Er zijn dit seizoen behoorlijk wat merkwaardige scenes voorbijgekomen, maar het meest verontrustend vond ik misschien wel Annie die het had over de dikke reet van David die "boom boom boom" doet tijdens de seks.

hij is eng.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_181669943
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 19:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Precies, dat ze het zolang met elkaar uithouden maakt het helemaal smakelijk. c_/

Er zijn dit seizoen behoorlijk wat merkwaardige scenes voorbijgekomen, maar het meest verontrustend vond ik misschien wel Annie die het had over de dikke reet van David die "boom boom boom" doet tijdens de seks.

Het idee dat deze twee mensen sex hebben. Zum kotsen.
pi_181670755
Mevrouw harvesting the American dollar die met de haren van Pedros zusje stond te zwaaien was wel weer een hoogtepuntje :')
pi_181674348
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 19:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Precies, dat ze het zolang met elkaar uithouden maakt het helemaal smakelijk. c_/

Er zijn dit seizoen behoorlijk wat merkwaardige scenes voorbijgekomen, maar het meest verontrustend vond ik misschien wel Annie die het had over de dikke reet van David die "boom boom boom" doet tijdens de seks.

O dear _O- Ze doet af en toe zo kribbig tegen hem dat ik me niet voor kon stellen dat ze het überhaupt doen :o
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 3 september 2018 @ 23:11:47 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181674498
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 23:05 schreef rena het volgende:

[..]

O dear _O- Ze doet af en toe zo kribbig tegen hem dat ik me niet voor kon stellen dat ze het überhaupt doen :o
Dat is de basis van haar verblijfsstatus hè....
Ze roepen allemaal wel van "I luvvvv you *; " maar dat is snel over als hij er niet meer op mag, en ik denk ook dat dat snel over is als hij nog steeds geen fatsoenlijke woonruimte kan regelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 4 september 2018 @ 10:50:19 #162
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_181679878
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 19:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Precies, dat ze het zolang met elkaar uithouden maakt het helemaal smakelijk. c_/

Er zijn dit seizoen behoorlijk wat merkwaardige scenes voorbijgekomen, maar het meest verontrustend vond ik misschien wel Annie die het had over de dikke reet van David die "boom boom boom" doet tijdens de seks.

Deze scene/episode heb ik gemist geloof ik :D :r
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_181692040
Ergens eerder hier werd gezegd dat de maat van David Annie vroeg om een Thaise massage in ruil voor onderdak oid. Dit is achter de schermen door TLC gemanipuleerd en Chris moest dit dus vragen om spannende ( ranzige ) tv te creeren.

David vind ik juist ok, op zijn lamzakkerij na dan, Annie is hier de echte engerd.

Luis die word ''gedwongen'' de stiefvader uit te hangen terwijl hij wist dat Molly twee kinderen heeft in the US en daarmee akkoord ging? Mwah ik weet het niet. Dagelijks leven is geen vakantie, hij heeft er voor gekozen om een gescheiden alleenstaande moeder te huwen. Wat had hij dan verwacht?

Family Chantel zijn loco. Chantel kletst alles aan ze door, geen wonder ook dat Pedro dat een keer goed zat is. Chantels echte naam is trouwens Ce-Air. En dan gaat ze later hysterisch janken terwijl de situatie grotendeels door haarzelf is ontstaan. Vooral al je huwelijksproblemen door vertellen aan je familie, erg leuk voor je partner om te weten en vervolgens aan te moeten horen.

[ Bericht 6% gewijzigd door DeniesSY op 04-09-2018 21:33:22 ]
  woensdag 5 september 2018 @ 08:52:50 #164
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_181698459
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 03:22 schreef Za het volgende:

[..]

:D

En Chantel hoort het allemaal weer aan, laat haar hoofd hangen, en slaat haar 14cm lange bovenwimpers neer.
Haha! En dan die tieten....

Zonder die enorme wimpers ziet ze er veel beter uit..
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  woensdag 5 september 2018 @ 09:04:03 #165
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_181698603
Ook al kijken de meeste mensen het voor de gestoorde lui (ik ook hoor), maar ik vond dit stelletje zo lief. Althans Kirlyam dus:
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_181703716
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 21:27 schreef DeniesSY het volgende:

Family Chantel zijn loco. Chantel kletst alles aan ze door, geen wonder ook dat Pedro dat een keer goed zat is. Chantels echte naam is trouwens Ce-Air. En dan gaat ze later hysterisch janken terwijl de situatie grotendeels door haarzelf is ontstaan. Vooral al je huwelijksproblemen door vertellen aan je familie, erg leuk voor je partner om te weten en vervolgens aan te moeten horen.
Daar kijk ik dan weer heel anders naar. Chantel is een wat passief persoon. Dat zie je in haar relatie met Pedro, waarin ze niet genoeg voor zichzelf opkomt, en dat zie je ook in familieverband. Pedro vind ik een vervelend mannetje, dominant en hypocriet. Hij doet geen moeite om het met haar familie te kunnen vinden, wil zelfs van haar familie vandaan verhuizen terwijl hij zijn eigen familieband zo'n beetje het allerbelangrijkst vindt.

De familie van Chantel is heel hecht. Moeder is wat dommig, maar hun verontwaardiging is volkomen terecht. Vergeet ook niet dat ze een vervelende start met Pedro hebben gehad (vooral door Chantel die hun voornemen om te trouwen lang verborgen heeft gehouden.) De familie van Pedro is onuitstaanbaar; zelden heb ik zulke nare mensen op tv gezien.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_181703769
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:04 schreef MissGiraffe het volgende:
Ook al kijken de meeste mensen het voor de gestoorde lui (ik ook hoor), maar ik vond dit stelletje zo lief. Althans Kirlyam dus:
Ik krijg John Wayne Gacy-vibes bij die kerel.

Die krijg ik al gauw bij mensen die zich vroom voordoen op tv.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_181706818
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Daar kijk ik dan weer heel anders naar. Chantel is een wat passief persoon. Dat zie je in haar relatie met Pedro, waarin ze niet genoeg voor zichzelf opkomt, en dat zie je ook in familieverband. Pedro vind ik een vervelend mannetje, dominant en hypocriet. Hij doet geen moeite om het met haar familie te kunnen vinden, wil zelfs van haar familie vandaan verhuizen terwijl hij zijn eigen familieband zo'n beetje het allerbelangrijkst vindt.

De familie van Chantel is heel hecht. Moeder is wat dommig, maar hun verontwaardiging is volkomen terecht. Vergeet ook niet dat ze een vervelende start met Pedro hebben gehad (vooral door Chantel die hun voornemen om te trouwen lang verborgen heeft gehouden).De familie van Pedro is onuitstaanbaar; zelden heb ik zulke nare mensen op tv gezien.
En hierom hebben ze Pedro nooit een eerlijke kans gegeven om zich te bewijzen en idd, dit kwam met name door Chantel.

River vind ik een irritant rot ventje. Zijn racistische uitlatingen tegenover Pedro en zijn zus kan echt niet. Chantels moeder is raar, en ze moet echt stoppen met dat mislukte Spaans praten, plaatsvervangende schaamte krijg je ervan. Papa Chantel is wel oke, heeft weinig inbreng en knikt of schud meestal alleen zijn hoofd als mama Chantel weer eens tekeer gaat met haar bizarre complot theorieen. Stupid Americans it is.
pi_181712220
Ja, de familie van Pedro raakte duidelijk een gevoelige snaar met dat 'stupid Americans'.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_181760413
2.5 jaar heeft Jorge maar gekregen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 8 september 2018 @ 10:58:44 #171
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_181768478
Gister deel 1 gezien van de “Tell all” show. Oh mijn god, wat weet TLC telkens zout in de wonde te strooien, ruzies en bitchfights te creeren en stellen uit elkaar te drijven. De moeite waard om te kijken.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_181769078
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 september 2018 10:58 schreef SEMTEX het volgende:
Gister deel 1 gezien van de “Tell all” show. Oh mijn god, wat weet TLC telkens zout in de wonde te strooien, ruzies en bitchfights te creeren en stellen uit elkaar te drijven. De moeite waard om te kijken.
Ja erg eigenlijk he, die presentatrice was echt aan het sarren de hele tijd _O- Die Anfisa is wel echt een rare hoor, driftkikker is het.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_181774917
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 11:48 schreef rena het volgende:

[..]

Ja erg eigenlijk he, die presentatrice was echt aan het sarren de hele tijd _O- Die Anfisa is wel echt een rare hoor, driftkikker is het.
Pao is anders ook behoorlijk vals.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_181776169
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 september 2018 17:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Pao is anders ook behoorlijk vals.
Eigenlijk al die vrouwen in die show wel :') Maar die Anfisa staat bij mij op nummer 1, ook hoe ze tegen die Jorge doet, hoewel ik dat ook een lamlul vind van de hoogste klasse.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 12 september 2018 @ 13:40:19 #175
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_181857782
Yesss, eindelijk dit topic gevonden :D

Ben volgens mij nu die tell-all show aan het kijken, en ik heb echt een bloedhekel aan Nicole. Wat een ondankbaar en dom schepsel. Die vriend leeft op haar kosten en zij heeft geen cent? Really? En hij komt niet eens opdagen??? Hoe dik is dat beton voor dr dikke hoofd???
With love :*
  woensdag 12 september 2018 @ 14:00:31 #176
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_181858221
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 13:40 schreef girlnextdoor. het volgende:
Yesss, eindelijk dit topic gevonden :D

Ben volgens mij nu die tell-all show aan het kijken, en ik heb echt een bloedhekel aan Nicole. Wat een ondankbaar en dom schepsel. Die vriend leeft op haar kosten en zij heeft geen cent? Really? En hij komt niet eens opdagen??? Hoe dik is dat beton voor dr dikke hoofd???
Die nu op tv is, is een andere oudere telling all show.
  woensdag 12 september 2018 @ 14:01:55 #177
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_181858251
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 14:00 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Die nu op tv is, is een andere oudere telling all show.
Oh okee, klopt het dan dat TLC niet echt een fatsoenlijk uitzendschema heeft en alles door elkaar loopt?
With love :*
  woensdag 12 september 2018 @ 14:19:04 #178
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_181858614
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 14:01 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Oh okee, klopt het dan dat TLC niet echt een fatsoenlijk uitzendschema heeft en alles door elkaar loopt?
In de middag komen altijd oudere afleveringen. Maar er is niet echt een schema.
pi_181895444

Jorge dus al aan zn celstraf begonnen. Belachelijk eigenlijk zo'n lange straf.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_181895944
Dit programma _O_ ontzettende trash tv, maar toch :@
pi_181915801
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 11:48 schreef rena het volgende:

[..]

Ja erg eigenlijk he, die presentatrice was echt aan het sarren de hele tijd _O- Die Anfisa is wel echt een rare hoor, driftkikker is het.
Ik kijk al een paar weken niet meer. Ik kan het niet meer aanzien. Ook al zijn alle deelnemers niet zo goed bezig of niet goed bij het hoofd, niemand verdient het om zo publiekelijk door het slijk te worden gehaald. TLC begint erger te worden dan MTV.
  dinsdag 18 december 2018 @ 21:08:42 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183816779
Wat is die Jesse toch een over het paard getilde arrogante kutpuber van 24, darn.

Ik geloof er ook niets van dat hij werkelijk gevoelens heeft voor een vrouw van 43 met 2 puberdochters.
Dit is gewoon zijn ticket naar de States.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183816876
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 21:08 schreef Leandra het volgende:
Wat is die Jesse toch een over het paard getilde arrogante kutpuber van 24, darn.

Ik geloof er ook niets van dat hij werkelijk gevoelens heeft voor een vrouw van 43 met 2 puberdochters.
Dit is gewoon zijn ticket naar de States.
Waarom schopt ze die klootzak de deur niet uit? Hoeveel van zijn getreiter pikt ze nog?
  dinsdag 18 december 2018 @ 21:12:49 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183816883
Zo'n 30-jarige Nigeriaanse man die dan zogenaamd verliefd is op rrn vrouw van 52 :')
En uiteraard nog een miljoenmiljard vrouwen op FB volgt... waarom trap je daar in?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183816898
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 21:12 schreef Leandra het volgende:
Zo'n 30-jarige Nigeriaanse die dan zogenaamd verliefd is op rrn vrouw van 52 :')
En uiteraard nog een miljoenmiljard vrouwen op FB volgt... waarom trap je daar in?
Ik begrijp geen van die stellen.
  dinsdag 18 december 2018 @ 21:13:41 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183816906
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 21:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom schopt ze die klootzak de deur niet uit? Hoeveel van zijn getreiter pikt ze nog?
Ik snap het ook niet, zo wanhopig?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183816919
https://www.thehollywoodg(...)ing-to-prison-for-a/


Ondertussen zit Larissa in de gevangenis en niemand wil haar borgtocht betalen, ook ColtY :P niet ;(

It could not have happened to a nicer person... :P


Edit: alweer vrij zie ik :P
Heeft ook twee kids thuis in Brazilië, wel een mooie vrouw maar verder een naar mens.
  dinsdag 18 december 2018 @ 21:15:40 #188
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_183816967
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 21:14 schreef WammesWaggel het volgende:
https://www.thehollywoodg(...)ing-to-prison-for-a/


Ondertussen zit Larissa in de gevangenis en niemand wil haar borgtocht betalen, ook ColtY :P niet ;(

It could not have happened to a nicer person... :P
Heeft ze Coltieee of mama gemept?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_183816988
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 21:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet, zo wanhopig?
Dat moet haast wel want anders zou ze dit schofterige gedrag toch niet pikken. Wat een narcist.
pi_183817064
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 21:15 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Heeft ze Coltieee of mama gemept?
Tja de vorige keer..


Shortly before her arrest, Larissa strongly implied that there was a major disturbance between her and Johnson.

She changed her Instagram handle to @helpmeimwithoutphone and posted a message that read:

“HELP ME …HE TURNED OFF HIDE MY PHONE HELP ME HE WANTS TO CALL THE POLICE HELP ME."

From there, in a series of Instagram Story messages Colt shared his side of this unusual story with followers, writing;

"Larissa was arrested this afternoon. She suffers from high anxiety and several depression. She over reacted to problems that do not exist."

In screen captures of posts that were later deleted, Colt added:

"I proceeded to deactivate her phone to try to defuse the situation.

"This escalated issues and matters became worse. She felt this action was a threat towards her and tried to reach out for help. Not long after her cry was posted, the police came and knocked down the front door.

"They drew their guns at me and handcuffed me."





:P
  dinsdag 18 december 2018 @ 21:20:48 #191
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_183817105
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 21:18 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Tja de vorige keer..


Shortly before her arrest, Larissa strongly implied that there was a major disturbance between her and Johnson.

She changed her Instagram handle to @helpmeimwithoutphone and posted a message that read:

“HELP ME …HE TURNED OFF HIDE MY PHONE HELP ME HE WANTS TO CALL THE POLICE HELP ME."

From there, in a series of Instagram Story messages Colt shared his side of this unusual story with followers, writing;

"Larissa was arrested this afternoon. She suffers from high anxiety and several depression. She over reacted to problems that do not exist."

In screen captures of posts that were later deleted, Colt added:

"I proceeded to deactivate her phone to try to defuse the situation.

"This escalated issues and matters became worse. She felt this action was a threat towards her and tried to reach out for help. Not long after her cry was posted, the police came and knocked down the front door.

"They drew their guns at me and handcuffed me."



[ afbeelding ]

:P
Wat een trainwreck _O_
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_183817147
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 21:20 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Wat een trainwreck _O_
Dat zijn ze eigenlijk allemaal.
  dinsdag 18 december 2018 @ 21:23:32 #193
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_183817172
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 21:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat zijn ze eigenlijk allemaal.
Zal straks een terug kijken. Had SR-hoop dus het begin gemist.

En toch blijft het heerlijke tv >:)
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_183817225
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 21:23 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Zal straks een terug kijken. Had SR-hoop dus het begin gemist.

En toch blijft het heerlijke tv >:)
Ja, het is fascinerende tv. Ik voel me net een ramptoerist :D
  dinsdag 18 december 2018 @ 21:27:56 #195
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_183817300
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 21:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, het is fascinerende tv. Ik voel me net een ramptoerist :D
Zijn we ook gewoon. 8-)
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_183817367
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 21:27 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Zijn we ook gewoon. 8-)
True.
  dinsdag 18 december 2018 @ 21:34:03 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183817446
Lastige situatie: niet uit de VS kunnen verhuizen vanwege het co-ouderschap van je oudste kind en dan een nieuwe lover (en baby daddy?) in Engeland hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 18 december 2018 @ 21:39:40 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183817595
Kijken ze het programma zelf niet ofzo?
Wat is dat nou voor dom gedoe om in iemands gezicht te gaan zitten liegen terwijl je in je losse camera-momenten gewoon vertelt hoe het zit?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 18 december 2018 @ 21:41:23 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183817649
Whahaha "ik zou geen contact met je hebben als ik geen moeder in je zag" :') :')
En dat terwijl je daar voor iemand anders kwam en dat alleen maar het type stoeipoes was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 18 december 2018 @ 21:42:44 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183817711
Karine wil echt niet Paul, maar kennelijk wil of kan ze dat niet duidelijk maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')