abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173951811
registreer om deze reclame te verbergen
http://www.mediacourant.n(...)ald-molendijk-eruit/
quote:
Het ‘RTL 4-probleem’ is op te lossen door het aantal hulpprogramma’s terug te brengen, een BN’er-stop in te lassen n Ronald Molendijk te lozen. Dat stelt Frank.news, de marketingnieuws-site die is opgericht door mediabureau Head to Head uit Amsterdam. Volgens Frank.news is het hoofd van Molendijk te vaak te zien op televisie. “Mensen die intensief (traditionele) tv kijken, zien de laatste tijd veelvuldig het hoofd van dj Ronald Molendijk op RTL 4 voorbijkomen.“

Molendijk zit doordeweeks in RTL Boulevard, was jurylid in Idols, afgelopen week kandidaat in Een Goed Stel Hersens “en ongetwijfeld zit hij straks ook in een panel bij Ik hou van Holland“.

Waar het fenomeen Molendijk ineens vandaan komt is inmiddels publiekelijk bekend. “Molendijk is een goede vriend van RTL-programmabaas Erland Galjaard, met wie hij ook een dj-duo schijnt te vormen.”

Volgens frank.news is de kijker Molendijk n de stortvloed aan BN’ers in ieder programma echter zat. “Laat gewone Hollanders testjes uitvoeren in Een Goed Stel Hersens in plaats van Ronald Molendijk en Jamai.”

Want gewone-mensen-tv scoort wl. “De kijker wil zijn tv-toestel nog wel aanzetten voor ‘echtheid’: mensen die samen met hun sleurhut eropuit trekken onder begeleiding van Martine van Os.”

Ook is men het dagelijkse RTL-feestje in RTL Late Night zat, aldus frank.news. “Laat Humberto Tan eens buiten zijn RTL inner circle kijken en niet weer een andere RTL-coryfee uitnodigen die reclame mag maken voor haar of zijn eigen nieuwe programma.”

De mensen achter frank.news begrijpen er niets van. “RTL is op tv te lang in zijn comfortzone blijven zitten, terwijl daaromheen het kijkgedrag in een razend tempo is veranderd. En dat is voor een mediabedrijf dat bekend staat als innovatief toch best vreemd.”

Het roer moet n om, luidt het advies. “Een radicale koerswijziging is niet zonder risico’s, maar RTL4 moet wel iets gaan doen. Het lijkt niet meer de sympathie van de kijker te hebben, terwijl ook de advertentie-inkomsten langzaam teruglopen.”
Oorspronkelijke bron: https://www.frank.news/20(...)maal-klaar-met-bnrs/

70DseDS.jpg
Ronald Molendijk en boezemvriend Erland Galjaard

[ Bericht 3% gewijzigd door Chai op 26-09-2017 08:26:34 ]
Op maandag 2 oktober 2017 21:58 schreef 8777 het volgende:
De vrouwelijke fokkers zijn halve mannen. Vooral Chai.
  zaterdag 23 september 2017 @ 19:53:59 #2
383398 Kyubey
Chuuni or not chuuni
pi_173951912
Allemaal goede kritiek. Waar eerst allemaal willekeurige Nederlanders aan spelshows meededen, moeten dat nu allemaal "BN'ers" zijn die nog wat meer aandacht moeten hebben. Het zelfde fenomeen zie je ook bij de publieke omroep, met bijvoorbeeld Wie Is De Mol en andere van dat soort programma's. Niet-BN'ers kunnen nog wel eens onverwacht uit de hoek komen, de BN'ers houden het of veilig of voeren het zelfde kunstje op waar ze bekend mee zijn geworden (Barbie).
Helemaal super.
pi_173952645
Lekker laat voor ze.
  zaterdag 23 september 2017 @ 20:45:54 #4
222754 Dagoduck
Muziekliefhebber
pi_173952927
Ik kijk vrijwel nooit RTL 4 (of 5, 7 soms nog wel eens). Zat gister bij mijn oma waar het de hele avond aanstond, man man man wat een niveau programma's ook. Little Big Stars mehh, misschien een leuk familieprogramma maar wat daarna kwam, die muziekquiz: wat een strontvervelende zelfgeilende 'BN-ers' (of eigenlijk kleuters) :')
tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! - QotSA || Den Helder || AZ
  zaterdag 23 september 2017 @ 21:15:45 #5
6280 k_man
pedante eikel
pi_173953655
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee hoe die Ronald Molendijk eruit ziet. Geloof niet dat ik ooit n van de genoemde programma's gezien heb. OSM kijkt daar sowieso niet naar. :7
I got the style but not the grace - I got the clothes but not the face
foto's
pi_173953986
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:15 schreef k_man het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee hoe die Ronald Molendijk eruit ziet. Geloof niet dat ik ooit n van de genoemde programma's gezien heb. OSM kijkt daar sowieso niet naar. :7
Doet er toch niet toe? Ik ook niet zonder Googlen, maar vond het wel een grappig stukje.
pi_173955060
Jezus de fuck, wat een smerig goedkope manier van die fank.news om reclame te maken. Wat ze daar allemaal roepen stond vanmorgen in het AD. :')
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 23 september 2017 @ 22:59:37 #8
138876 Andromache
don't give up Andro
pi_173956130
Het verbaast mij dat dit niet al 5 jaar geleden geroepen is. En nu elkaar napraten c.q. natrappen naar een gewonde. Laf.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
>>>> Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken <<<<
Don't give up: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
  zondag 24 september 2017 @ 00:03:08 #9
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_173956982
Ronald Molendijk is ook wel echt een zwaar RTL-plugged figuur. Voor Idols had ik serieus nog nooit van de man gehoord. Schande gezien zijn paar hitjes in de 90s tijdens de Gabber-opleving, maar wel zo eerlijk. Eruit met die man.

En ook meteen met Olcay Gulsen, Peter R. de Vries, Lieke van Lexmond, Humberto Tan en meest van al gecompromitteerd showbiz-koppel Wendy van Dijk en Erland Galjaard.
Het leven spaart je niet, geloof me.
pi_173957185
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 00:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ronald Molendijk is ook wel echt een zwaar RTL-plugged figuur. Voor Idols had ik serieus nog nooit van de man gehoord. Schande gezien zijn paar hitjes in de 90s tijdens de Gabber-opleving, maar wel zo eerlijk. Eruit met die man.

En ook meteen met Olcay Gulsen, Peter R. de Vries, Lieke van Lexmond, Humberto Tan en meest van al gecompromitteerd showbiz-koppel Wendy van Dijk en Erland Galjaard.
Hetzelfde kan je zeggen over DWDD met kliekje van Matthijs/VARA. Twan Huys, Adriaan van Dis, Marc-Marie, weet ik veel wie er nog meer elke week langskomen...
  zondag 24 september 2017 @ 00:44:03 #11
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_173957431
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 00:19 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Hetzelfde kan je zeggen over DWDD met kliekje van Matthijs/VARA. Twan Huys, Adriaan van Dis, Marc-Marie, weet ik veel wie er nog meer elke week langskomen...
Oooh, absoluut. Ik had het nu alleen nog even over het kopje RTL, maar eerder vanavond had ik het al tegen een vriendin over het feit dat zowel RTL als BNNVARA op dit moment twee netwerken zijn waar ik als TV-maker ab-so-luut niet zou willen werken. Niet in de minste plaats omdat je er niet serieus wordt genomen als je naam niet begint met de naam Linda, Humberto, Chantal, Matthijs, Paul of Jeroen.
Het leven spaart je niet, geloof me.
pi_173958376
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 september 2017 22:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jezus de fuck, wat een smerig goedkope manier van die fank.news om reclame te maken. Wat ze daar allemaal roepen stond vanmorgen in het AD. :')
Dit stukje is al ouder hoor.
https://www.frank.news/20(...)maal-klaar-met-bnrs/
18 september.
pi_173958541
Maar ik ging Googlen naar aanleiding van dat VI fragment (waar ze die column aanhaalden), dus vandaar.
pi_173959012
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 00:19 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Grappig dat je dat zegt. Had al een paar jaar niet meer gekeken totdat toevallig deze week. Zijn het nog steeds dezelfde gasten. TV is gewoon kut;
  zondag 24 september 2017 @ 10:23:04 #15
61646 Copycat
It's all Gut, Mensch
pi_173959818
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 08:13 schreef Chai het volgende:

18 september.
Frank is best een autoriteit op marketinggebied.
En die Ronald, is dat de nieuwe Jeroen van Koningsbrugge? Dat was ook een onleuke overkill op een gegeven moment.
Curiosity cultured the cat
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173960138
Ik denk dat de tv sws een probleem heeft.
Steeds minder mensen kijken traditioneel.
Make my day!
  zondag 24 september 2017 @ 10:41:51 #17
61646 Copycat
It's all Gut, Mensch
pi_173960182
Ik heb die Ronald gegoogled, maar is dat geen kloon van die Idols A&R-manager met zonnebril in het haar?
pi_173960247
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 10:39 schreef agter het volgende:
Ik denk dat de tv sws een probleem heeft.
Steeds minder mensen kijken traditioneel.
Alle zenders lopen daar tegenaan, maar punt is dus dat RTL qua kijkcijfers in verhouding veel hardere klappen krijgt dan bijvoorbeeld NPO1 of SBS.

En BNer kontlikkliekjeprogramma's idd in het algemeen op alle zenders.
  zondag 24 september 2017 @ 14:05:14 #19
138876 Andromache
don't give up Andro
pi_173964310
In de vroege nineties heeft Roon nog een uurtje gedraaid op ons schoolfeest. Jaar ervoor DJ Jean.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
>>>> Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken <<<<
Don't give up: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
  zondag 24 september 2017 @ 14:09:19 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173964392
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:53 schreef Kyubey het volgende:
Allemaal goede kritiek. Waar eerst allemaal willekeurige Nederlanders aan spelshows meededen, moeten dat nu allemaal "BN'ers" zijn die nog wat meer aandacht moeten hebben. Het zelfde fenomeen zie je ook bij de publieke omroep, met bijvoorbeeld Wie Is De Mol en andere van dat soort programma's. Niet-BN'ers kunnen nog wel eens onverwacht uit de hoek komen, de BN'ers houden het of veilig of voeren het zelfde kunstje op waar ze bekend mee zijn geworden (Barbie).
Dat zie je nu in ER ook met Carolina die als "BN'er" op het eiland met onbekende Nederlanders zit, wat valt die door de mand zeg.
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173964458
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 08:13 schreef Chai het volgende:

[..]

18 september.
Dan zit ik geheel mis! :o Dan is het andersom. :D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_173964604
Ik kijk al jaren niet of nauwelijks naar RTL 4, laat staan naar die andere pulpzenders van ze; een sporadisch programma op RTL Z uitgezonderd. Idem voor SBS 6 met al die zinloze kanalen die erbij horen, zoals SBS 9, waar simpelweg geen hond naar kijkt.

Ik snap trouwens ook niet dat er nu ineens zoveel ophef is over de incest bij RTL 4. Dit is namelijk al jaren gaande; niks nieuws onder de zon.
-- DJ11 @ RADIO 49 - TOPIC - WEBSITE
-- KLB / TopNotch en hun hypocrisie
  zondag 24 september 2017 @ 14:20:01 #23
61646 Copycat
It's all Gut, Mensch
pi_173964666
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 14:18 schreef Elfletterig het volgende:

Ik snap trouwens ook niet dat er nu ineens zoveel ophef is over de incest bij RTL 4. Dit is namelijk al jaren gaande; niks nieuws onder de zon.
Dat is nu dan ook het probleem. Al jaren niets nieuws onder de zon en tanende kijkcijfers.
pi_173965841
wat kun je op sbs 9 dan zien? eerste keer dat ik er van hoor
pi_173975818
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 15:08 schreef Deckard het volgende:
wat kun je op sbs 9 dan zien? eerste keer dat ik er van hoor
Herhalingen van programma's van andere SBS-zenders, en stokoude films. :{
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')