abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174304299
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
5s.gif Op maandag 9 oktober 2017 00:39 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Hoe grind je daarvoor?

Lijkt mij als je al die milestones hebt gedaan je voor die week gewoon klaar bent?
Voor IB? Wat dacht je van voldoende tokens verzamelen voor de gear?

quote:
6s.gif Op maandag 9 oktober 2017 00:41 schreef Friday12 het volgende:

[..]

In D1 had je altijd wat te doen.. Nieuwe gear of wapens lvlen enzo... Nu als je alle exotics hebt hoef je niets meer te doen
Het gaat mij er niet om dat mensen terecht zeggen dat er minder 'te doen' is dan in D1. Ook al ben ik van mening dat er genoeg te doen is, alleen er is te weinig af te ronden en daar gaat het mis. Er is namelijk genoeg te doen, je kunt gewoon strikes doen, public events, raids, de crucible. Alleen je krijgt er geen voldoening meer van omdat we gewend zijn geraakt dat er een goede afronding tegen overstaat in de vorm van een goede weapon roll of strike specifiek item of etc.

Maar het gaat mij om dat 'ik ben hardcore en ik heb niks meer te doen' geneuzel.
woensdag 21 juni 2017 10:25 schreef Harmankardon het volgende:
Als aeque niet meedoet krijgt het onderling bitchen nooit de echte goeie schwung
  maandag 9 oktober 2017 @ 18:12:46 #127
382210 Jiang153
*** Bae Joo Hyun ***
pi_174306856
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:57 schreef aeque het volgende:

[..]

[..]

Het gaat mij er niet om dat mensen terecht zeggen dat er minder 'te doen' is dan in D1. Ook al ben ik van mening dat er genoeg te doen is, alleen er is te weinig af te ronden en daar gaat het mis. Er is namelijk genoeg te doen, je kunt gewoon strikes doen, public events, raids, de crucible. Alleen je krijgt er geen voldoening meer van omdat we gewend zijn geraakt dat er een goede afronding tegen overstaat in de vorm van een goede weapon roll of strike specifiek item of etc.

Maar het gaat mij om dat 'ik ben hardcore en ik heb niks meer te doen' geneuzel.
Oh ja geen idee deed nooit IB.
pi_174321105
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:57 schreef aeque het volgende:

[..]

[..]

Er is in principe toch ook niks te doen als je geen beloning krijgt?

Als ik in The Witcher alles heb gehaald, dan is het toch ook klaar? Of is er dan genoeg te doen omdat ik alle missies weer opnieuw kan spelen?

Ik ben hardcore en er is niks meer te doen.
pi_174322435
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:04 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Er is in principe toch ook niks te doen als je geen beloning krijgt?

Als ik in The Witcher alles heb gehaald, dan is het toch ook klaar? Of is er dan genoeg te doen omdat ik alle missies weer opnieuw kan spelen?

Ik ben hardcore en er is niks meer te doen.
:') Oke dan jochie.
woensdag 21 juni 2017 10:25 schreef Harmankardon het volgende:
Als aeque niet meedoet krijgt het onderling bitchen nooit de echte goeie schwung
pi_174341378
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:22 schreef aeque het volgende:

[..]

:') Oke dan jochie.
En wat vind je van de Iron Banner, voornamelijk de wapens?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174374725
Geruchten dat de random rolls weer terug komen. In het begin was ik wel blij met de vaste stats, maar ik kan nu bij elk wapen blind op delete knopje duwen.
pi_174390372
Hoeland duurt het ongeveer totdat je de 10 hebt behaald met iron banner?
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:24:36 #133
230450 ShevaJB
What have we become... Animals
pi_174393647
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 06:15 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Hoeland duurt het ongeveer totdat je de 10 hebt behaald met iron banner?
Ik heb 3 avonden (steeds ongeveer 2,5 uur) gespeeld en heb 7 pakketjes in kunnen leveren.

Nog steeds geen Iron banner armor gekregen :')
Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet

Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:
Eindbaas ^O^
pi_174426919
Iron bammer inmiddels gehaald maar niks moois gekregen
  zondag 15 oktober 2017 @ 11:33:51 #135
156591 Reintji
StreetPass FTW!
pi_174428960
Oh. Heb mazzel gehad met de complete armorset?
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')