abonnement Unibet Coolblue
pi_173921874
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:25 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

En wie waren wel leuk? :o
Echt helemaal niemand, misschien dat die Froger uit dat team nog leuk is. En oja, Brace was wel grappig. Maar die standaard types daar vind ik echt boring. En dan die gekke Soundos
  donderdag 21 september 2017 @ 23:51:49 #77
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_173922364
Het zou ook gewoon onverstandig zijn voor Marieke om Danny weg te stemmen. Sterke man weg, Kaj pissed op alledrie, dan winnen ze de volgende proef zeker niet. Kaj zet zijn gouden munt in en kickt degene eruit die hij het meest haat. Gaat ze mee met Kaj, dan is de kans veel groter dat na Zapdos Shelley de lul is. Als ze al verliezen zonder het dode gewicht van Zapdos en die gorilla.

Dit was de beste keuze.
pi_173922402
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:28 schreef Voetbalmeisje het volgende:

[..]

Echt helemaal niemand, misschien dat die Froger uit dat team nog leuk is. En oja, Brace was wel grappig. Maar die standaard types daar vind ik echt boring. En dan die gekke Soundos
Ah oké, jammer. :P

Ik vind die oude acteur met dat brilletje wel grappig o.a.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173922431
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 22:07 schreef Joosie200 het volgende:
Ik zou als Kay, Dave, Marieke en Shelly ook gewoon collectief bewust gaan falen bij de volgende proef. Ideale zet.
Nee geen ideale zet, want dan bij een volgende proef en je verliest weer (Shelly naar huis), ga je met 3 man naar de samensmelting en stemt het andere team je er een voor een uit.

Er is gewoon ook helemaal niks mis met Soundos, rare foto's kun je van iedereen maken.
Ze heeft een hele positieve instelling wat lekker is als je zolang op een eiland zit zonder input van buiten, wanneer je aan haar gewend bent is ze ook tamelijk onderhoudend.
Ik vind haar een van de leukste kandidaten samen met Roeland Fernhout.

Heel team Zuid afgezien van Soundos mag van mij opgedoekt, geen reet aan.
  vrijdag 22 september 2017 @ 00:01:20 #80
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_173922513
Niets mis? Ze loopt al vanaf dag een te zieken en te schemen met haar maatje Brace. 'Mensenlevens kapot maken'. Ze is helemaal niet positief, juist super zwartgallig en ze doet in het kamp ook niets dan zonnebaden. Ze heeft die proef opgefuckt met haar claustrofobie en is verantwoordelijk voor de val van Brace. Ze is de reden dat team Zuid er zo kut voor staat.
pi_173922569
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:09 schreef BillDauterive het volgende:

Ik hoop dat er volgende week een kampherindeling komt en ze nog een kans krijgt om langer in de expeditie te blijven.
Ik hoop het ook, en ik verwacht het ook, voor voorspelbaarheid gaan mensen niet voor de buis zitten anderhalf uur lang.
Een gebrek aan groep chemie aan beide zijden is ook jammerlijk, Soundos zou naast iemand anders tot een vermakelijk duo kunnen worden, ook Marieke komt totaal niet uit de verf in deze setting, ik vind haar zelfs vervelend.

Team Noord is afgezien van Roeland ook tamelijk saai, en hij is ook niet een van de snelsten, dus een potentiele uitvlieger, en heeft met niemand een klik, ze zullen moeten gaan schuiven met de kandidaten.
pi_173922609
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 00:01 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Niets mis? Ze loopt al vanaf dag een te zieken en te schemen met haar maatje Brace. 'Mensenlevens kapot maken'. Ze is helemaal niet positief, juist super zwartgallig en ze doet in het kamp ook niets dan zonnebaden. Ze heeft die proef opgefuckt met haar claustrofobie en is verantwoordelijk voor de val van Brace. Ze is de reden dat team Zuid er zo kut voor staat.
Wat een onzin.
pi_173922925
Als je kennelijk weinig tot niets doet dan wordt je vrij automatisch ook sneller genegeerd. Je babbelt toch wat makkelijker met iemand als je daar eerst mee hebt gevist/gebouwd. Vervolgens vrij direct gaan roepen van 'oh jullie negeren mij, vinden mij niet zo aardig, ik krijg minder voedsel, jullie begrijpen mij niet' werkt niet. Daardoor wordt het chitchatten steeds ongemakkelijker. En ongemak ga je het liefst uit de weg.
pi_173922938


Niet slecht voor een vijftiger.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:23 schreef Voetbalmeisje het volgende:
Ik vind die Shelley en Marieke helemaal niks.

En die Soundos ook niet. Bah. Dat hele kamp geel niet.
En rood wint telkens de proef, da's ook niks. Dat voetbaltrio wilde een vierkant maar Roeland hapte niet. Die ouwe man en Nicole hoor je ook maar weinig van.

Herverdelen, vier groepen, vier eilanden. Helemaal prima.

Nicolette en die Haagenees ook oprotten, laat Maxim met Renate Verbaan maar presenteren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nober op 22-09-2017 01:30:06 ]
pi_173923031
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 00:45 schreef Wuwwa het volgende:
Als je kennelijk weinig tot niets doet dan wordt je vrij automatisch ook sneller genegeerd. Je babbelt toch wat makkelijker met iemand als je daar eerst mee hebt gevist/gebouwd. Vervolgens vrij direct gaan roepen van 'oh jullie negeren mij, vinden mij niet zo aardig, ik krijg minder voedsel, jullie begrijpen mij niet' werkt niet. Daardoor wordt het chitchatten steeds ongemakkelijker. En ongemak ga je het liefst uit de weg.
Ik weet eerlijk gezegd niet wat Shelly, Marieke, Kleine en bv Brace dan wel allemaal gedaan hebben op dat eiland om Soundos hier specifiek op te veroordelen. Op het andere eiland zie ik ook groepen meiden in de zon liggen.

Die andere dingetjes zegt ze toch met een knipoog hoor imo.

Ongemak imo is wekenlang moeten kijken naar Kaj, Shelley, Danny en Marieke die in groepsverband leven.
De uitspraken van Kaj ook over Soundos zijn vrij grof, al vanaf dag 1, doe eerst eens een poging iemand te leren kennen denk ik dan. Echt een vervelend groepje, al valt Shelley wel mee denk ik.
pi_173923342
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 00:55 schreef Za het volgende:

[..]

Ik weet eerlijk gezegd niet wat Shelly, Marieke, Kleine en bv Brace dan wel allemaal gedaan hebben op dat eiland om Soundos hier specifiek op te veroordelen. Op het andere eiland zie ik ook groepen meiden in de zon liggen.

Die andere dingetjes zegt ze toch met een knipoog hoor imo.

Ongemak imo is wekenlang moeten kijken naar Kaj, Shelley, Danny en Marieke die in groepsverband leven.
De uitspraken van Kaj ook over Soundos zijn vrij grof, al vanaf dag 1, doe eerst eens een poging iemand te leren kennen denk ik dan. Echt een vervelend groepje, al valt Shelley wel mee denk ik.
Omdat ze buitenlands is. En irritant.
pi_173923441
Die soundos is fucking irritant. Met haar: "we gaan mensenlevens opfokken." En voor de rest ligt ze een beetje in de zon en voert ze geen reet uit. En dan moet er gebikkeld worden met de proef en dan is het bang en claustrofobie.

Ze is het stereotype luie marrokaan.
Rossoneri siamo noi.
  vrijdag 22 september 2017 @ 02:18:00 #88
194233 Friday12
Originele kloon
pi_173923495
Wat een irritant kutwijf die Soundos zeg :r
pi_173923498
Ze maakt wel wat los :D

Hopelijk blijft ze voorlopig er nog even in, en krijgen jullie de kans haar beter te leren kennen en waarderen.
  vrijdag 22 september 2017 @ 02:22:33 #90
194233 Friday12
Originele kloon
pi_173923499
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 02:19 schreef Za het volgende:
Ze maakt wel wat los :D

Hopelijk blijft ze voorlopig er nog even in, en krijgen jullie de kans haar beter te leren kennen en waarderen.
Ik voel meestal best snel aan of ik iemand wel of niet moet... En hij haar is het een nee sinds de eerste paar minuten :N
pi_173923503
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 september 2017 02:22 schreef Friday12 het volgende:

Ik voel meestal best snel aan of ik iemand wel of niet moet..
Ik ook, maar in geval van haar is het misschien anders. In WIDM vond ik haar in het begin ook irritant, luidruchtig en vreemd, maar naarmate het seizoen verder ging begon ik haar steeds meer te waarderen, en op gegeven moment was ze echt een van de meest favoriete deelnemers.

Maar ze is apart, loopt wat onbehouwen, zegt van alles, gedraagt zich soms ongemakkelijk en anders dan anderen, het is een type waar je een beetje aan moet wennen en dan is ze gewoon een top wijf, Misschien blijft ze er in en maak je het mee :)
pi_173923894
Soundos heeft (voor zover ik dat kan beoordelen) nogal een actief, direct en dominant karakter. Dat is prima en goed als het lekker gaat. Maar als je een tijdje niks doet / de groep ophoudt tijdens proeven dan valt dat dubbel zo hard op. Tel daar ook honger, slaaptekort en frustratie op en je kunt zo een iemand wel schieten
pi_173924135
In geel vind ik alleen Marieke en kaj wel oke. Actief en willen het spel spelen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 22 september 2017 @ 07:58:21 #94
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_173924315
dat er mensen zijn die Soundos leuk vinden :X :X :X Wat een verschrikkelijk irrirant kut schijtwijf :r :r

BAH!! en dan nog een week opgescheept zitten met d'r :( :(


quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 00:46 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]

Niet slecht voor een vijftiger.

[..]

En rood wint telkens de proef, da's ook niks. Dat voetbaltrio wilde een vierkant maar Roeland hapte niet. Die ouwe man en Nicole hoor je ook maar weinig van.

Herverdelen, vier groepen, vier eilanden. Helemaal prima.

Nicolette en die Haagenees ook oprotten, laat Maxim met Renate Verbaan maar presenteren.
dacht dat dat Joelle was _O-
pi_173924530
Met Soundos gebeurd er ten minste iets, zonder Soundos is team zuid maar saai zijn. Ik hoop dat ze er nog even in blijft.
  vrijdag 22 september 2017 @ 08:33:14 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173924597
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 08:26 schreef 44rdbei het volgende:
Met Soundos gebeurd er ten minste iets, zonder Soundos is team zuid maar saai zijn. Ik hoop dat ze er nog even in blijft.
Wat is het probleem daarmee? Ik vind de uitdaging van 4 weken overleven groot genoeg, ik snap niet waarom dingen met allerlei ingrepen nog maar weer op de spits gedreven moeten worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 22 september 2017 @ 08:34:00 #97
20189 Milanees
Hijo del Mundo!
pi_173924605
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 00:01 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Niets mis? Ze loopt al vanaf dag een te zieken en te schemen met haar maatje Brace. 'Mensenlevens kapot maken'. Ze is helemaal niet positief, juist super zwartgallig en ze doet in het kamp ook niets dan zonnebaden. Ze heeft die proef opgefuckt met haar claustrofobie en is verantwoordelijk voor de val van Brace. Ze is de reden dat team Zuid er zo kut voor staat.
Bovendien totaal geen zelfreflectie. Zegt dat ze hoer zit om angsten te overwinnen en vindt het goed gaan. Ook in een biecht aangeven dat ze haar er niet af krijgen want ze heeft een doel!
Had die inatrlling juist gehad op het moment dat je in de situatie zit waar je angsten kan overwinnen en daarmee grote stappen kan zetten om de proef te winnen...
Neuh... Ik ben bang, ik raak in paniek, ik ben verantwoordelijk voor uitval van Brace en verliezen van de proef - - > dan hou je de eer aan jezelf ipv verbaasd te gaan zitten zijn dat ze je niet moeten!

Lompe doos!
Sin Fronteras!
pi_173924615
Niels viel gisteren ook wel even door de mand :+
Aardig zuur mannetje _O-
SOONY
  vrijdag 22 september 2017 @ 08:40:57 #99
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_173924677
Kamp Noord echt geweldig _O_ _O_ _O_

ik zie in Joelle wel een potentiele winnaar, weer rustig gebleven tijdens de proef, en haar idee van 2 aan 2 aan 2 bleek dus wel de beste oplossing onder die bamboe stokken door te graven

want in zo'n treintje zoals kamp zuid dat deed, kon alleen Kaj het zware werk doen, en Soundos hield de boel ook op met haar claustrofobische paniekaanval

Marieke chapeau dat ze zich niet liet ompraten door Soundos :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_173924862
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 08:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat is het probleem daarmee? Ik vind de uitdaging van 4 weken overleven groot genoeg, ik snap niet waarom dingen met allerlei ingrepen nog maar weer op de spits gedreven moeten worden.
Omdat de eilandraden inclusief het gekonkel en het strategisch spelen gewoon een onderdeel van het spel zijn. Soundos is strategisch bijzonder slecht maar ze gaat er wel 100% voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')