abonnement Unibet Coolblue
pi_173929991
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jij bent de enige die het herhaaldelijk over onthoofden heeft, ik heb het over geweld, offensief of defensief nog tot daar aan toe.
Ja, en dat is dus simpelweg niet waar. Ook de jihadisten hebben mensen voor zich werken die nooit een kogel zullen afvuren. Of ben jij in de veronderstelling dat de diverse extremistische groepen puur bestaan uit soldaten die pief paf poef doen?

quote:
Goed laten we het er maar op houden dat ik niet begrijp waarom jij niet begrijpt - of viceversa- wat jij wilt - wat er concreet is aan 'Jihadist' en 'abstract' aan moslim.
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Ik ben het er alleen mee oneens. Of viceversa.

Zolang je lid bent van een club wordt je geassocieerd met andere mensen uit die club. Zo eenvoudig is het. Maakt dat de Mocro uit de kapsalon automatisch een IS-sympathisant? Nee, natuurlijk niet.
Conscience do cost.
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:28:25 #252
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_173930041
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Heel veel - moslim - allochtonen hebben een superioriteitscomplex eigenlijk, veel Arabieren wijzen bijvoorbeeld een neger af als bruidegom.
Maakt wel een hoop duidelijk... als je zo bar en boos in het leven staat en je dan nog een superioriteitscomplex hebt dan snap ik heel goed waar al die hypocrisie vandaan komt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_173930085
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:25 schreef ems. het volgende:

[..]

Ja, en dat is dus simpelweg niet waar. Ook de jihadisten hebben mensen voor zich werken die nooit een kogel zullen afvuren. Of ben jij in de veronderstelling dat de diverse extremistische groepen puur bestaan uit soldaten die pief paf poef doen?

De kapper en tandarts van de jihadist noem ik geen jihadist. Voor zich werken? Ja, ook jihadisten met de gegeven voorbeelden? Nee.

quote:
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Ik ben het er alleen mee oneens. Of viceversa.

Zolang je lid bent van een club wordt je geassocieerd met andere mensen uit die club. Zo eenvoudig is het. Maakt dat de Mocro uit de kapsalon automatisch een IS-sympathisant? Nee, natuurlijk niet.
Inlichtingendiensten zeggen dat het niet dezelfde club is, IS zegt dat het niet dezelfde club is, moslims die er afstand van nemen zeggen dat het niet dezelfde club is. De interpretaties en richtlijnen wijzen op verschillende clubs, dus 'uit die club' is nogal betekenisloos.
pi_173930088
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:28 schreef Chewie het volgende:

[..]

Zelfs met de huidige groeicijfers gaat dat nog wel een paar eeuw duren en aangezien ook hier een dalende trend zichtbaar is in het aantal kinderen bij moslims zal het eerder nooit gebeuren.

Een paar eeuwen is wel erg optimistisch. Als we de cijfers van Dr Jan vd Beek bekijken zien we dat afhankelijk van het gevoerde beleid we binnen 40 jaar al op een percentage van tussen de 12 en 35% moslims hebben. In dat tempo gaat dat dus zeker geen paar eeuwen duren maar zijn we aan het eind van deze eeuw al in de minderheid.

Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173930095
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:28 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Maakt wel een hoop duidelijk... als je zo bar en boos in het leven staat en je dan nog een superioriteitscomplex hebt dan snap ik heel goed waar al die hypocrisie vandaan komt.
Laat me raden, uit de Islam?
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:31:23 #256
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_173930099
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Laat me raden, uit de Islam?
in 1x goed
"Hoka Hey!"
pi_173930105
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Een paar eeuwen is wel erg optimistisch. Als we de cijfers van Dr Jan vd Beek bekijken zien we dat afhankelijk van het gevoerde beleid we binnen 40 jaar al op een percentage van tussen de 12 en 35% moslims hebben. In dat tempo gaat dat dus zeker geen paar eeuwen duren maar zijn we aan het eind van deze eeuw al in de minderheid.

[ afbeelding ]
Een eeuw geleden waren de moslims veruit de grootste groep in onze koninkrijk.
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:32:09 #258
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_173930117
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Een paar eeuwen is wel erg optimistisch. Als we de cijfers van Dr Jan vd Beek bekijken zien we dat afhankelijk van het gevoerde beleid we binnen 40 jaar al op een percentage van tussen de 12 en 35% moslims hebben. In dat tempo gaat dat dus zeker geen paar eeuwen duren maar zijn we aan het eind van deze eeuw al in de minderheid.

[ afbeelding ]
Ik verheug me er nu al op ..........................
"Hoka Hey!"
pi_173930121
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:31 schreef matspontius het volgende:

[..]

in 1x goed
Arabisch suprematie Islamitisch ja? Boy, heb jij en die Arabische moslims niet Mohammed begrepen zeg.
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:33:06 #260
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_173930136
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Arabisch suprematie Islamitisch ja? Boy, heb jij en die Arabische moslims niet Mohammed begrepen zeg.
en nu in gewoon Nederlands
"Hoka Hey!"
pi_173930147
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:33 schreef matspontius het volgende:

[..]

en nu in gewoon Nederlands
Je snapt er niks van.
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:34:38 #262
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_173930155
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je snapt er niks van.
ik snap in ieder geval wat normaal Nederlands is i.p.v. dat pedante taaltje van je
"Hoka Hey!"
pi_173930162
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Een paar eeuwen is wel erg optimistisch. Als we de cijfers van Dr Jan vd Beek bekijken zien we dat afhankelijk van het gevoerde beleid we binnen 40 jaar al op een percentage van tussen de 12 en 35% moslims hebben. In dat tempo gaat dat dus zeker geen paar eeuwen duren maar zijn we aan het eind van deze eeuw al in de minderheid.

[ afbeelding ]
Ga je er nu van uit dat autochtonen maar helemaal stoppen met kinderen krijgen?

Deze cijfers zijn nogal absurd aangezien ze zelfs in de meest conservatieve schatting meer kinderen blijven baren dan nu al het geval is.
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:35:11 #264
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_173930165
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:15 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja heel treurig dat jij niet reageert op ook maar iets van wat ik geschreven heb en ja ik ben in die landen geweest en nee daar zit ik hier niet op te wachten maar gezien de huidige groeicijfers, die ook voor allochtonen een dalende trend laten zien in geboortes, gaat dat nog wel een paar eeuw duren in Nederland.

Probeer eerst eens inhoudelijk te reageren nu kom je over als een hersendode elzies die reageert op wat hij denkt dat er staat i.p.v. eerst te lezen wat er nu gezegd wordt :')
Inhoudelijk? Prima.
1) Zolang wij liefdevol de deuren openzetten voor oorlogsvluchtelingen uit deze gebieden gaat de groei nog sneller dan geboortes. En wees maar niet bang, deze vluchtelingen gaan ook kindertjes maken.
2) Als je de tegenstellingen bekijkt tussen Moslims en overige gelovigen, en dan met name het Westen en haar normen en waarden, dan moet je wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blind zijn dat je de gigantische tegenstellingen niet kunt ontdekken.
3) onderzoek heft uitgewezen dat 90 tot 95% van de islamieten Joden haat.
Dus je haalt een intolerant volk binnen die het liefst iemand anders afmaakt op basis van zijn overtuiging. Bravo!
4) De meerderheid van de Moslims zou de Sharia hier omarmen. (onderzoeken gedaan in Amsterdam) Als je dat vod leest dan moet je wel heeeeeeeeel dom zijn als je niet begrijpt wat er dan gaat gebeuren. Alleen al het feit dat dit wc prulletje onderscheid maakt tussen Moslims en overigen zegt al genoeg!
5) De geschiedenis: Waar de islam zijn intrede doet draait het uit op eisen, straat terreur, rellen, burgeroorlog, dood en vernietiging en uiteindelijk religieuze zuiveringen. De Nazi's zijn er niets bij. En jij omarmt dit?? (wij zitten al op eisen en straat terreur)

Schijnbaar zie je dit allemaal over het hoofd en zal je wel weer beginnen over je lieve moslim buren en ander gesputter maar dat zal wel zijn omdat je te onervaren bent om dit soort gevaren te onderkennen. :Y
pi_173930188
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:34 schreef matspontius het volgende:

[..]

ik snap in ieder geval wat normaal Nederlands is i.p.v. dat pedante taaltje van je
Dus je schuilt met je onwetendheid achter mijn 'arrogantie'?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2017 14:36:12 ]
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:36:32 #266
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_173930204
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dus je schuilt met je onwetendheid achter mijn 'arrogantie'?
moest je even opzoeken wat pedant betekent ,,,
"Hoka Hey!"
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:37:25 #267
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_173930225
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Een eeuw geleden waren de moslims veruit de grootste groep in onze koninkrijk.
In Indonesie ja...ik heb ze met hakmessen andersgelovigen zien afmaken...
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:37:31 #268
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_173930227
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je snapt er niks van.
Ik ook niet. Je raaskalt. Als je gewoon het laatste woord wil mag dat hoor maar zeg dat dan gewoon.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_173930236
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Een eeuw geleden waren de moslims veruit de grootste groep in onze koninkrijk.
Maar hielden we ze veilig onder de duim op een eiland 8000 km hier vandaan.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:38:28 #270
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_173930248
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:35 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Inhoudelijk? Prima.
1) Zolang wij liefdevol de deuren openzetten voor oorlogsvluchtelingen uit deze gebieden gaat de groei nog sneller dan geboortes. En wees maar niet bang, deze vluchtelingen gaan ook kindertjes maken.
2) Als je de tegenstellingen bekijkt tussen Moslims en overige gelovigen, en dan met name het Westen en haar normen en waarden, dan moet je wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blind zijn dat je de gigantische tegenstellingen niet kunt ontdekken.
3) onderzoek heft uitgewezen dat 90 tot 95% van de islamieten Joden haat.
Dus je haalt een intolerant volk binnen die het liefst iemand anders afmaakt op basis van zijn overtuiging. Bravo!
4) De meerderheid van de Moslims zou de Sharia hier omarmen. (onderzoeken gedaan in Amsterdam) Als je dat vod leest dan moet je wel heeeeeeeeel dom zijn als je niet begrijpt wat er dan gaat gebeuren. Alleen al het feit dat dit wc prulletje onderscheid maakt tussen Moslims en overigen zegt al genoeg!
5) De geschiedenis: Waar de islam zijn intrede doet draait het uit op eisen, straat terreur, rellen, burgeroorlog, dood en vernietiging en uiteindelijk religieuze zuiveringen. De Nazi's zijn er niets bij. En jij omarmt dit?? (wij zitten al op eisen en straat terreur)

Schijnbaar zie je dit allemaal over het hoofd en zal je wel weer beginnen over je lieve moslim buren en ander gesputter maar dat zal wel zijn omdat je te onervaren bent om dit soort gevaren te onderkennen. :Y
Nou, de nazi's konden er ook wat van, dat is geen alleen recht van onze vrienden uit de zandbak
"Hoka Hey!"
pi_173930261
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:36 schreef matspontius het volgende:

[..]

moest je even opzoeken wat pedant betekent ,,,
Oki.

7 definities op Encyclo

denken dat je beter bent dan anderen vb: hij gedraagt zich erg pedant Synoniemen: verwaand arrogant hooghartig opgeblazen trots [2] Tegenstellingen: bescheiden nederig
Let op: Spelling van 1858 (van eenen Italiaanschen taalmeester Pedano), een verwaande geleerde; in het algemeen, elke persoon, die kleinigheden als gewigtige dingen aanzi...
[Nederlands] Verwaand
schoolmeesterlijk.
1) Aanmatigend 2) Aanmatigend mens 3) Aanstellerig 4) Alweterig 5) Arrogant 6) Belerend 7) Betweter 8) Betweterig 9) Dandy 10) Eigenwijs 11) Elitair 12) Fat 13) Frikkerig...

pedant
bijvoeglijk naamwoord
uitspraak: pe-dant

wie denkt dat hij beter is dan anderen
vb: hij gedraagt zich erg pedant
synoniemen: arrogant hooghartig verwaand opgeblazen groots bekakt
tegenstellingen: bescheiden nederig

Meer informatie bij:
beter dat hij wie zich

voel je vrij om het aan te vullen poepie.
pi_173930273
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:35 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Inhoudelijk? Prima.
1) Zolang wij liefdevol de deuren openzetten voor oorlogsvluchtelingen uit deze gebieden gaat de groei nog sneller dan geboortes. En wees maar niet bang, deze vluchtelingen gaan ook kindertjes maken.
2) Als je de tegenstellingen bekijkt tussen Moslims en overige gelovigen, en dan met name het Westen en haar normen en waarden, dan moet je wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blind zijn dat je de gigantische tegenstellingen niet kunt ontdekken.
3) onderzoek heft uitgewezen dat 90 tot 95% van de islamieten Joden haat.
Dus je haalt een intolerant volk binnen die het liefst iemand anders afmaakt op basis van zijn overtuiging. Bravo!
4) De meerderheid van de Moslims zou de Sharia hier omarmen. (onderzoeken gedaan in Amsterdam) Als je dat vod leest dan moet je wel heeeeeeeeel dom zijn als je niet begrijpt wat er dan gaat gebeuren. Alleen al het feit dat dit wc prulletje onderscheid maakt tussen Moslims en overigen zegt al genoeg!
5) De geschiedenis: Waar de islam zijn intrede doet draait het uit op eisen, straat terreur, rellen, burgeroorlog, dood en vernietiging en uiteindelijk religieuze zuiveringen. De Nazi's zijn er niets bij. En jij omarmt dit?? (wij zitten al op eisen en straat terreur)

Schijnbaar zie je dit allemaal over het hoofd en zal je wel weer beginnen over je lieve moslim buren en ander gesputter maar dat zal wel zijn omdat je te onervaren bent om dit soort gevaren te onderkennen. :Y
Nog steeds weinig inhoudelijks maar toon mijn ongelijk maar aan met de cijfers i.p.v de onderbuik?

http://www.pewforum.org/2(...)religious-landscape/

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2017 14:40:41 ]
pi_173930282
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:37 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

In Indonesie ja...ik heb ze met hakmessen andersgelovigen zien afmaken...
En ik heb bier gedronken met moslims in Jakarta en nu?
pi_173930286
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:37 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

In Indonesie ja...ik heb ze met hakmessen andersgelovigen zien afmaken...
Al was het aan de zwijnen voeren, was het nog steeds een grotere groep.
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:40:10 #275
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_173930288
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:37 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

In Indonesie ja...ik heb ze met hakmessen andersgelovigen zien afmaken...
Nog triester, zelfs kleine baby's en jonge schoolmeisjes van anders gelovigen worden zonder pardon het hoofd afgehakt. Hoe ongelofelijk ziek en dom in je hoofd moet je dan wel niet zijn - dat heeft niets meer met ergens in geloven te maken, dat is puur sadisme
"Hoka Hey!"
pi_173930302
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:37 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik ook niet. Je raaskalt. Als je gewoon het laatste woord wil mag dat hoor maar zeg dat dan gewoon.
Jij koppelt Arabische suprematisme aan de Islam en ik raaskal? Sure buddy.
pi_173930303
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:35 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ga je er nu van uit dat autochtonen maar helemaal stoppen met kinderen krijgen?

Deze cijfers zijn nogal absurd aangezien ze zelfs in de meest conservatieve schatting meer kinderen blijven baren dan nu al het geval is.
Die cijfers zijn anders gewoon de cijfers van het CBS geextrapoleert dus misschien kun je even specifiek aangeven wat er absurd is.

Autochtonen stoppen niet met kinderen krijgen, dat wordt ook nergens beweerd. Dat had je geweten als je even de moeite had genomen de website van Dr Jan van de Beek te bekijken ipv in de gebruikelijke reflex te schieten dat de cijfers niet kloppen als ze je wereldbeeld niet ondersteunen.

Laat jij anders maar even zien hoe jij bij het aantal van "enkele eeuwen" komt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173930313
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Maar hielden we ze veilig onder de duim op een eiland 8000 km hier vandaan.
Alles voor de economie.
pi_173930361
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Alles voor de economie.
Ja, zo ging dat toen he.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:43:31 #280
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_173930366
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Oki.

7 definities op Encyclo

denken dat je beter bent dan anderen vb: hij gedraagt zich erg pedant Synoniemen: verwaand arrogant hooghartig opgeblazen trots [2] Tegenstellingen: bescheiden nederig
Let op: Spelling van 1858 (van eenen Italiaanschen taalmeester Pedano), een verwaande geleerde; in het algemeen, elke persoon, die kleinigheden als gewigtige dingen aanzi...
[Nederlands] Verwaand
schoolmeesterlijk.
1) Aanmatigend 2) Aanmatigend mens 3) Aanstellerig 4) Alweterig 5) Arrogant 6) Belerend 7) Betweter 8) Betweterig 9) Dandy 10) Eigenwijs 11) Elitair 12) Fat 13) Frikkerig...

pedant
bijvoeglijk naamwoord
uitspraak: pe-dant

wie denkt dat hij beter is dan anderen
vb: hij gedraagt zich erg pedant
synoniemen: arrogant hooghartig verwaand opgeblazen groots bekakt
tegenstellingen: bescheiden nederig

Meer informatie bij:
beter dat hij wie zich

voel je vrij om het aan te vullen poepie.
en herkenbaar? Beetje de quasi intellectueel uithangen met opgezochte woorden en moeilijk opgebouwde zinnen. Knap hoor ventje. Opzoeken op internet kan iedereen, oeps betrapt
"Hoka Hey!"
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:43:53 #281
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_173930374
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jij koppelt Arabische suprematisme aan de Islam en ik raaskal? Sure buddy.
Waar koppel ik dat? jij hebt het over moslim niet specifiek Arabische moslim. Sure buddy.

Kijk :)
quote:
Heel veel - moslim - allochtonen hebben een superioriteitscomplex eigenlijk
Dat zei jij, met daarna een voorbeeld van een Arabische moslim. Dus dat is niet hetzelfde ;)

Maar laat maar, te lastig om je eigen woorden te begrijpen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_173930389
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, zo ging dat toen he.
Ergens zou het wel errug interessant zijn om je af te vragen hoe de verhoudingen in het politieke klimaat de maatschappij tussen moslims en niet-moslims gesteld zou zijn, ware het dat Indoland nog een deel van het Koninkrijk was.
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:44:54 #283
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_173930394
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:43 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Waar koppel ik dat? jij hebt het over moslim niet specifiek Arabische moslim. Sure buddy.

Kijk :)

[..]

Dat zei jij, met daarna een voorbeeld van een Arabische moslim. Dus dat is niet hetzelfde ;)

Maar laat maar, te lastig om je eigen woorden te begrijpen.
Hij is zo intelligent dat hij zijn eigen woorden niet begrijpt. Knap niet?
"Hoka Hey!"
pi_173930407
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:43 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Waar koppel ik dat? jij hebt het over moslim niet specifiek Arabische moslim. Sure buddy.

Kijk :)

[..]

Dat zei jij, met daarna een voorbeeld van een Arabische moslim. Dus dat is niet hetzelfde ;)

Maar laat maar, te lastig om je eigen woorden te begrijpen.
En de meeste moslims in Nederland zijn geen arabier, kennelijk heeft het arabisch superioriteitsgevoel er niet mee te maken maar het islamitisch superioriteitsverschil.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173930435
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:43 schreef matspontius het volgende:

[..]

en herkenbaar? Beetje de quasi intellectueel uithangen met opgezochte woorden en moeilijk opgebouwde zinnen. Knap hoor ventje. Opzoeken op internet kan iedereen, oeps betrapt
Idioot, het makkelijkste om mij ergens op te pakken zou wel mijn vaak voorkomende fouten zijn in het Nederlands, als ik ergens niet zelfverzekerd of arrogant over ben is dat het wel. Blijf je lekker achter je onwetendheid schuilen. :')
pi_173930443
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Omdat het moslims zijn die geweld kenmerkend hebben gekozen voor de militante strijd.
Ik wil niet lullig overkomen, maar als je dat niet begrijpt dan ga je het ook niet snappen vrees ik.
quote:
"He who provides the equipment for a soldier in jihad has himself performed jihad,
Bron: Umdat Al Salik.
pi_173930446
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:44 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ergens zou het wel errug interessant zijn om je af te vragen hoe de verhoudingen in het politieke klimaat de maatschappij tussen moslims en niet-moslims gesteld zou zijn, ware het dat Indoland nog een deel van het Koninkrijk was.
Ik denk dat dat weinig verschil zou maken.

Moslims 8000 km verderop heb je geen last van maar als ze de straten in je stad onveilig maken ehb je daar wel last van en daar baseren mensen hun oordeel op.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173930462
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:43 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Waar koppel ik dat? jij hebt het over moslim niet specifiek Arabische moslim. Sure buddy.

Kijk :)

[..]

Dat zei jij, met daarna een voorbeeld van een Arabische moslim. Dus dat is niet hetzelfde ;)

Maar laat maar, te lastig om je eigen woorden te begrijpen.
Nog in dezelfde reactie mijn beste.
quote:
veel Arabieren wijzen bijvoorbeeld een neger af als bruidegom.
maar goed. :')
pi_173930469
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De kapper en tandarts van de jihadist noem ik geen jihadist. Voor zich werken? Ja, ook jihadisten met de gegeven voorbeelden? Nee.
Ok. Aparte denkwijze.

quote:
Inlichtingendiensten zeggen dat het niet dezelfde club is, IS zegt dat het niet dezelfde club is, moslims die er afstand van nemen zeggen dat het niet dezelfde club is.
Ze zeggen juist wel dat het dezelfde club is. Ze noemen zich immers allemaal moslims. Dat de een daar andere gewoontes op nahoudt maakt niet dat het geen moslims meer zijn. Hoewel er genoeg vreemde figuren zijn die ook hier een wedstrijdje 'no true scotsman' van maken.
quote:
De interpretaties en richtlijnen wijzen op verschillende clubs, dus 'uit die club' is nogal betekenisloos.
Nee, hoogstens jouw persoonlijke interpretaties.
Conscience do cost.
pi_173930493
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Die cijfers zijn anders gewoon de cijfers van het CBS geextrapoleert dus misschien kun je even specifiek aangeven wat er absurd is.

Autochtonen stoppen niet met kinderen krijgen, dat wordt ook nergens beweerd. Dat had je geweten als je even de moeite had genomen de website van Dr Jan van de Beek te bekijken ipv in de gebruikelijke reflex te schieten dat de cijfers niet kloppen als ze je wereldbeeld niet ondersteunen.

Laat jij anders maar even zien hoe jij bij het aantal van "enkele eeuwen" komt.
Deze cijfers had ik je net ook al gegeven en dat gaat over de hele wereld (wel een apart stukje ove Europa)

http://www.pewforum.org/2(...)religious-landscape/

Ja en ik heb die cijfers bekeken en zelfs met die cijfers gaat het niet zo snel als domrechts ons wil doen geloven.
pi_173930514
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:47 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

[..]

Bron: Umdat Al Salik.
Is iemand die z'n moeder een bloemetje geeft ook een Jihadist?

Bron: Mohammed.
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:51:31 #292
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_173930531
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Idioot, het makkelijkste om mij ergens op te pakken zou wel mijn vaak voorkomende fouten zijn in het Nederlands, als ik ergens niet zelfverzekerd of arrogant over ben is dat het wel. Blijf je lekker achter je onwetendheid schuilen. :')
Aha kijk, gaan schelden is altijd een teken van hoge intelligentie. En jezelf herhalen trouwens ook
"Hoka Hey!"
pi_173930540
Moslims voelen zich niet fijn in Nederland. En Nederlanders niet met Moslims. Nou mooi verband, kunnen ze vertrekken.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:52:28 #294
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_173930558
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:51 schreef spierbal het volgende:
Moslims voelen zich niet fijn in Nederland. En Nederlanders niet met Moslims. Nou mooi verband, kunnen ze vertrekken.
Case closed, terug naar de zandbak zou ik zeggen ....
"Hoka Hey!"
pi_173930562
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:48 schreef ems. het volgende:

[..]

Ok. Aparte denkwijze.

[..]

Ze zeggen juist wel dat het dezelfde club is. Ze noemen zich immers allemaal moslims. Dat de een daar andere gewoontes op nahoudt maakt niet dat het geen moslims meer zijn. Hoewel er genoeg vreemde figuren zijn die ook hier een wedstrijdje 'no true scotsman' van maken.

[..]

Nee, hoogstens jouw persoonlijke interpretaties.
Ze zeggen dat het dezelfde club is? IS en haar ideologie van Wahabisme heeft juist 'takfir' groot gemaakt en past het breed toe. Als ze iets doen is het wel ontkennen dat andersdenkende moslims (moslims voor jou en mij ) niet moslims zijn en niet tot de club behoren.
pi_173930572
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:51 schreef matspontius het volgende:

[..]

Aha kijk, gaan schelden is altijd een teken van hoge intelligentie. En jezelf herhalen trouwens ook
Je definitie van hoge intelligentie is wel om te huilen :'(
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:53:07 #297
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_173930574
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:38 schreef matspontius het volgende:

[..]

Nou, de nazi's konden er ook wat van, dat is geen alleen recht van onze vrienden uit de zandbak
Dus houd je liever dit soort figuren buiten de deur....
pi_173930589
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Is iemand die z'n moeder een bloemetje geeft ook een Jihadist?

Bron: Mohammed.
Ben je boos omdat ik je de islamitische wetgeving aanreik die hierover oordeelt?
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:54:14 #299
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_173930593
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:39 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nog steeds weinig inhoudelijks maar toon mijn ongelijk maar aan met de cijfers i.p.v de onderbuik?

http://www.pewforum.org/2(...)religious-landscape/
:W Toon jij maar aan dat ik geen gelijk heb.
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:54:38 #300
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_173930602
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je definitie van hoge intelligentie is wel om te huilen :'(
Zoek maar op, daar ben je heel goed in
"Hoka Hey!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')