abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 donderdag 21 september 2017 @ 18:57:23 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_173915411
Amerikaanse komedie: Taxichauffeur en ex-gevechtspiloot Ted Striker zit na een incident in de oorlog opgescheept met vliegangst. Toch gaat hij mee aan boord van een vliegtuig om zijn oude liefde, stewardess Elaine, voor zich terug te winnen. Wanneer de bemanning van het vliegtuig het slachtoffer wordt van een voedselvergiftiging, zijn alle ogen gericht op Ted. Hij is immers de enige die het vliegtuig veilig aan de grond kan zetten.



Jim Abrahams, David Zucker, Jerry Zucker - bekend van de 'Naked Gun'serie - hebben hun inspiratie gehaald uit de b-film 'Zero Hour!' (1957). Omdat deze film de ramp bloedserieus neemt, hebben de makers ervoor gekozen om juist serieuze acteurs die niet bekend staan om hun komische rollen in te huren. De film schijnt de meeste grappen ooit in een film te hebben. Er gaat geen minuut voorbij zonder een dijenkletser.

^O^ _O_ :7

Vrijdag 22 september 22:00 - 23:45 RTL7

Regisseur: David Zucker, Jim Abrahams, Jerry Zucker
Acteurs: Kareem Abdul-Jabbar, Lloyd Bridges, Peter Graves, Julie Hagerty, Robert Hays

IMDB:
7.8


*O*

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173918377
quote:
Rumack: Can you fly this plane, and land it?
Ted Striker: Surely you can't be serious.
Rumack: I am serious... and don't call me Shirley.
  Trouwste user 2022 donderdag 21 september 2017 @ 21:40:03 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_173919089
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:09 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Eén van de klassiekers uit de filmgeschiedenis. _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173939308
Its not the right time to quit smoking..
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')