abonnement Unibet Coolblue
pi_173925458
De film O+
Ik sliep goed O+

En iets beet me, op de rand van mn hand en het jeukt als de ziekte :(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173925505

:9

Avondvermaak - ik heb er zin in!
Let me see you stripped down to the bone
pi_173925515
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:48 schreef Lonaa het volgende:
De film O+
Ja hč? _O_ Ik wil nog een keer! Gaat het aankomende week nog wel van komen, denk ik. :)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 22 september 2017 @ 09:56:42 #129
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173925606
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 07:11 schreef Lot_1 het volgende:
Stel, het is kutweer en winter. Kun je je dan een paar dagen vermaken op een Waddeneiland? Ik ben niet heel veeleisend, maar een leuk museum of twee (om maar iets te noemen) zou leuk zijn. Of is een Waddeneiland in de winter af te raden? Met mooi weer vermaak ik me wel met wandelen/fietsen en en chocolademelk drinken. Of is veel dicht in de winter?
Terschelling heeft zoveel te doen dat je daar prima in de wintermaanden een langere tijd kunt verblijven en vermaak kunt vinden. Texel ook.

Schameland en Schiermonnikoog heb ik geen idee van.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173925623
Hehe. De kantoorhond vindt de muziek maar eng.
Let me see you stripped down to the bone
pi_173925635
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:52 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja hč? _O_ Ik wil nog een keer! Gaat het aankomende week nog wel van komen, denk ik. :)
Ik zit nu te googlen, naar wat andere mensen vonden, dachten en zagen. Dat heb ik niet vaak, nav een film what so ever _O_
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173925699
Afgezien van heftig, her en der wat mij betreft ook zo over the top en bij vlagen zwaar ironisch dat ik er ook flink bij lachen moest. O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_173925713
oh mini, wat ik nog wou zeggen tegen je, in reactie op je zwangerschap-ADHD post van gister. Ik heb geen ADHD, maar heb wel gemerkt wat een zwangerschap met je hoofd kan doen. Toen ik zwanger was van T merkte de duutser dat voornamelijk. Ik zei zo vaak het tegenovergestelde van wat ik bedoelde. En had dat helemaal niet door. Dus als ik 'rechtdoor' wou zeggen, zei ik 'linksaf'. Als ik rood wou zeggen zei ik blauw, etc. etc. Ik had het nooit door, en de duutser wel...
pi_173925763
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:00 schreef minilot het volgende:
Afgezien van heftig, her en der wat mij betreft ook zo over the top en bij vlagen zwaar ironisch dat ik er ook flink bij lachen moest. O+
hehe, ja. Om een soort absurdisme ofzo.

F. wilde er ook over praten, na afloop. Die jongen wil nooit ergens over praten. _O_ Helemaa overdonderd, helemaal vol van de film. _O_
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173925786
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:01 schreef Jagärtrut het volgende:
oh mini, wat ik nog wou zeggen tegen je, in reactie op je zwangerschap-ADHD post van gister. Ik heb geen ADHD, maar heb wel gemerkt wat een zwangerschap met je hoofd kan doen. Toen ik zwanger was van T merkte de duutser dat voornamelijk. Ik zei zo vaak het tegenovergestelde van wat ik bedoelde. En had dat helemaal niet door. Dus als ik 'rechtdoor' wou zeggen, zei ik 'linksaf'. Als ik rood wou zeggen zei ik blauw, etc. etc. Ik had het nooit door, en de duutser wel...
Yep, Kwak begon ook al over de bekende zwangerschapsdementie. :Y

Maar dit gaat wel ver voorbij gewoon vergeetachtig en warrig zijn hoor. Ik heb heel veel jaar heel veel hinder van stevige ADHD-episodes in mijn verleden gehad om te herkennen wat er momenteel bij mij aan de hand is. :)

Dat zwangere dames in het algemeen wat meer confuus zijn is hier op mijn werk wel zonneklaar geworden met al die zich voortplantende meiden. :+ Grappig wel!
Let me see you stripped down to the bone
pi_173925814
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:03 schreef Lonaa het volgende:

[..]
F. wilde er ook over praten, na afloop. Die jongen wil nooit ergens over praten. _O_ Helemaa overdonderd, helemaal vol van de film. _O_
Ha, willen napraten is zeker tof! Ik hoop daar ook altijd op als ik met mijn dudes naar de bios ga, maar het lukt alleen bij de beste films! Okee, en bij érg beroerde, maar da's toch anders. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_173925855
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:05 schreef minilot het volgende:

[..]

Ha, willen napraten is zeker tof! Ik hoop daar ook altijd op als ik met mijn dudes naar de bios ga, maar het lukt alleen bij de beste films! Okee, en bij érg beroerde, maar da's toch anders. :7
hehe, nee, precies dat. _O_

Poeh. En ik zit er gewoon nog vol van, nu. :') :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173925880
Iedereen in de SC naar Mother! dus! Het moet van de iloni. ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_173925925
Lekker uit eten geweest gisteravond. Dim sum O+

Foto'tje:



Zoo lekker en met liefde gemaakt :9
pi_173925937
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:08 schreef minilot het volgende:
Iedereen in de SC naar Mother! dus! Het moet van de iloni. ^O^
:Y

Ik kan me wel voorstellen dat het niet 'je kopje thee' is, maar ik vind dat dat wel zou moeten.

Er blind ingaan, en je laten meevoeren in het midden. Dan kruipt het vanzelf onder je huid, wordt het vanzelf ongemakkelijk en prachtig. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173925954
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:Y

Ik kan me wel voorstellen dat het niet 'je kopje thee' is, maar ik vind dat dat wel zou moeten.

Er blind ingaan, en je laten meevoeren in het midden. Dan kruipt het vanzelf onder je huid, wordt het vanzelf ongemakkelijk en prachtig. O+
Het is zeker een hele goede film :)
pi_173925980
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Er blind ingaan
Oh, ik vond het juist wel leuk om vooraf te weten dat het..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..want daar verheugde ik me erg op en het maakte het vanaf het begin meteen tof en boeiend. :)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 22 september 2017 @ 10:12:41 #143
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173925997
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:08 schreef minilot het volgende:
Iedereen in de SC naar Mother! dus! Het moet van de iloni. ^O^
Goede acteurs iig
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173926037
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:08 schreef minilot het volgende:
Iedereen in de SC naar Mother! dus! Het moet van de iloni. ^O^
Ik ga hem vast kijken wanneer dat thuis kan :Y
pi_173926040
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Oh, ik vond het juist wel leuk om vooraf te weten dat het..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..want daar verheugde ik me erg op en het maakte het vanaf het begin meteen tof en boeiend. :)
Dat had ik van jou wel meegekregen ja. Maar F wist bijvoorbeeld helemaal niks. Behalve de omschrijving op de site van de bioscoop. En hij zag hele andere dingen in de film.

Ik denk als hij het geweten had, dat ie bijv. niet gegaan was, hij is nogal kieskeurig. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173926046
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Goede acteurs iig
Jennifer Lawrence O+
pi_173926079
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:14 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik ga hem vast kijken wanneer dat thuis kan :Y
Heb je een beetje goed geluid thuis? Ik vond het qua sound design echt wel indrukwekkend namelijk, in de bios. :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_173926097
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:09 schreef Lilith_Immaculate het volgende:
Lekker uit eten geweest gisteravond. Dim sum O+

Foto'tje:

[ link | afbeelding ]

Zoo lekker en met liefde gemaakt :9
:9
Wat had je zoal?
Let me see you stripped down to the bone
pi_173926108
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:15 schreef minilot het volgende:

[..]

Heb je een beetje goed geluid thuis? Ik vond het qua sound design echt wel indrukwekkend namelijk, in de bios. :9
Dat is wel waarom het zo goed is, ja. _O_ Woah.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173926118
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:15 schreef minilot het volgende:

[..]

Heb je een beetje goed geluid thuis? Ik vond het qua sound design echt wel indrukwekkend namelijk, in de bios. :9
Prima :Y hoewel muziekweergave veruit belangrijker is voor ons klinkt ook filmgeluid dikke prima thuis. Zonder verschrikkelijke overdreven surroundzooi, daar word ik paranoia van, maar genoeg diepte etc.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')