abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 21 september 2017 @ 23:23:20 #126
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_173921655
Volendam uit
pi_173921683
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:23 schreef BeamofLight het volgende:
Volendam uit
Altijd lastig.
Land of the free. Home of the brave.
pi_173921710
Schijt! :( Uit tegen Volendam. Zoutelozer loten is bijna onmogelijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_173921711
Kut club
pi_173921757
Gezellig paling eten, coke snuiven en Jan Smit luisteren :)
Land of the free. Home of the brave.
  donderdag 21 september 2017 @ 23:26:07 #131
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_173921777
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:40 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Haha wtf. Hoor het Cocu nog zeggen "geen grote verrassingen" :D
En dan zitten er een paar op de bank die moeten doorbreken vanuit de jeugd. Hebben aardig gespeeld vorig seizoen.

Zet dan Gudmundsson op rechtsbuiten en Pereirogod op 10.
Komt ie aanzetten met Maher.

En dan roept cocu nog dat hij jeugdspelers geen cadeau's geeft.

Als je dan als club zijnde met de jeugd wilt gaan spelen, gebruik dan dit soort wedstrijden om tenminste 4 a 5 spelers van jong psv uit te testen. (krijgen ze uiteindelijk 20 min ofzo)

En laat verdomme die Room gewoon keepen.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  donderdag 21 september 2017 @ 23:26:31 #132
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_173921792
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Schijt! :( Uit tegen Volendam. Zoutelozer loten is bijna onmogelijk.
0-9 . 9x locadia. Als hij zich kan motiveren natuurlijk.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  donderdag 21 september 2017 @ 23:41:54 #133
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_173922168


Is een goed stel hoor, dit.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_173923657
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:26 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

0-9 . 9x locadia. Als hij zich kan motiveren natuurlijk.
In het Philipsstadion heb ik het 20 jaar geleden nog 10-0 zien worden. Mooie tijden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 22 september 2017 @ 06:07:27 #135
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_173923881
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:26 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

En dan zitten er een paar op de bank die moeten doorbreken vanuit de jeugd. Hebben aardig gespeeld vorig seizoen.

Zet dan Gudmundsson op rechtsbuiten en Pereirogod op 10.
Komt ie aanzetten met Maher.

En dan roept cocu nog dat hij jeugdspelers geen cadeau's geeft.

Als je dan als club zijnde met de jeugd wilt gaan spelen, gebruik dan dit soort wedstrijden om tenminste 4 a 5 spelers van jong psv uit te testen. (krijgen ze uiteindelijk 20 min ofzo)

En laat verdomme die Room gewoon keepen.
Cocu heeft aangegeven dat die knapen niet hebben kunnen overtuigen gedurende de training. Misschien zijn ze gewoon (nog) niet zo goed. Cocu ziet ze meer spelen dan jij en ik bij elkaar. Leuk hoor eigen jeugd inpassen, maar alleen als het daadwerkelijk een versterking is. In de ogen van Cocu is dat dus nog niet het geval.

Haten op Maher is makkelijk gezien zijn gefaal de periode bij PSV. Echter heeft hij amper of geen fatsoenlijke kans op zijn favoriete positie gekregen. Als hij in de training jochies als Gudmundsson en Rigo finaal omver speelt, dan is de keuze voor Maher toch begrijpelijk? Ik vond hem gisteren de beste op het veld, en gezien het feit dat hij amper minuten heeft gemaakt in dit team is dat best bewonderingswaardig. Ja het was tegen fc bal op het dak, maar mannen als Pereiro, Locadia, Schwaab en Lammers konden niet overtuigen.
Mijn inziens is Pereiro op 10 nog steeds eerste keus, maar als je Maher hebt, hoef je na 60-70 minuten als Pereiro eruit gaat, niet heel je team om te gooien.

Owja en Room? Gewoon lekker Zoet laten staan, die staat nu nog redelijk te keepen. En met het vertrek van Moreno en Willems en het niet spelen van Arias is iemand in het doel die ervaring heeft met deze defensie niet verkeerd.
  vrijdag 22 september 2017 @ 06:41:04 #136
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_173923915
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 22:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Heeft ook 5 jaar geduurd voor Maher, maar goed. Dan heb je ook wat!
Rustig brengen, die talentvolle jongens!
pi_173923998
Heb het al zo vaak gezegd, maar Maher wordt dé revelatie van dit seizoen. Lekker man, die luxe!
pi_173924658
Moet maher weer een kans krijgen?
  vrijdag 22 september 2017 @ 08:43:34 #139
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173924697
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 september 2017 08:38 schreef Gutanoth het volgende:
Moet maher weer een kans krijgen?
Nee. Als je al met een '10' speelt dan is Pereiro eerste keuze en komen de 2e, 3e en 4e keuze uit onze eigen jeugd.

Dat Maher speelde is een enorme dwaling. Cocu denkt met zijn janboerenfluitjes-psychologie dat hij de jeugd hiermee op scherp zet, maar hij schopt ze eigenlijk alleen maar van de Herdgang af.
pi_173925550
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 september 2017 08:38 schreef Gutanoth het volgende:
Moet maher weer een kans krijgen?
Een kans als in 'een basisplek'? Omdat hij 2 goals maakt tegen de amateurs? Nee.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_173925592
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 08:43 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee. Als je al met een '10' speelt dan is Pereiro eerste keuze en komen de 2e, 3e en 4e keuze uit onze eigen jeugd.

Dat Maher speelde is een enorme dwaling. Cocu denkt met zijn janboerenfluitjes-psychologie dat hij de jeugd hiermee op scherp zet, maar hij schopt ze eigenlijk alleen maar van de Herdgang af.
Geloof ik niet. Cocu zegt zelf ook gewoon dat Maher speelde om wat hij op de training liet zien. Om daar dan een pschologisch spelletje in te zien....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_173925686
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 07:13 schreef Ciscus het volgende:
Heb het al zo vaak gezegd, maar Maher wordt dé revelatie van dit seizoen. Lekker man, die luxe!
:D
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  vrijdag 22 september 2017 @ 10:07:34 #143
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173925873
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Geloof ik niet. Cocu zegt zelf ook gewoon dat Maher speelde om wat hij op de training liet zien. Om daar dan een pschologisch spelletje in te zien....
Dat IS het spelletje. Daarmee zegt hij toch vrijwel letterlijk tegen die jonge gasten dat ze zich op de training beter moeten laten zien?

Ik geloof best dat Maher zich de blubber traint, zo zit hij gewoon in elkaar. Ik geloof er alleen niets van dat Gudmondsson of Mauro minder zijn, of minder hun best doen.

Al schopt Maher er elke training 30 in een dolt hij het hele middenveld van PSV 1 misselijk hun bed in, Cocu had MOETEN beginnen met Pereiro op '10' en Gudmondsson op de flank.

Simpelweg alleen al omdat Pereiro zich die plek bij PSV eigen moet leren maken. DAT is de positie waar hij zich in de plannen van dit jaar op moet richten.

Maar het is weer typisch Cocu om liever alles om te gooien ipv een debutant de kans te geven. Kommop man, zelfs fucking Maher krijgt nog eerder een kans dan één van de grootste talenten van de Nederlandse velden op de flank.
pi_173925994
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:07 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat IS het spelletje. Daarmee zegt hij toch vrijwel letterlijk tegen die jonge gasten dat ze zich op de training beter moeten laten zien?

Ik geloof best dat Maher zich de blubber traint, zo zit hij gewoon in elkaar. Ik geloof er alleen niets van dat Gudmondsson of Mauro minder zijn, of minder hun best doen.

Al schopt Maher er elke training 30 in een dolt hij het hele middenveld van PSV 1 misselijk hun bed in, Cocu had MOETEN beginnen met Pereiro op '10' en Gudmondsson op de flank.

Simpelweg alleen al omdat Pereiro zich die plek bij PSV eigen moet leren maken. DAT is de positie waar hij zich in de plannen van dit jaar op moet richten.

Maar het is weer typisch Cocu om liever alles om te gooien ipv een debutant de kans te geven. Kommop man, zelfs fucking Maher krijgt nog eerder een kans dan één van de grootste talenten van de Nederlandse velden op de flank.
Dus uiteindelijk is de boodschap dat je na 5 jaar jezelf de blubber te trainen, en 2 verhuurperiodes dat je je kansjes krijgt in dit soort zaadpotjes..?

Hetzelfde als zijn strenge opvoedingskills rochting Lammers (eil ik niet mee zeggen dat het niet klopt wat hij zegt). 2 wedstrijdjes gespeeld en 'het moet wel stukken beter'. Maar vorig jaar een Propper 34 wedstrijden aan laten klooien, Locadia krijgt ook al maanden z'n plekkie op het veld, en dan zal ik maar niet weer over Narsingh beginnen. Ik denk dat Cocu eens andere literatuur moet kopen voor dit soort geintjes.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_173926708
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Een kans als in 'een basisplek'? Omdat hij 2 goals maakt tegen de amateurs? Nee.
Wat liet de rest zien? Maher was bij minimaal 3 goals erg belangrijk.
pi_173926736
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:52 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Wat liet de rest zien? Maher was bij minimaal 3 goals erg belangrijk.
De rest heeft wmb dan ook vrijwel geen enkel krediet. Neemt niet weg dat één keer een paar goede dingen tegen een amateurclub laten zien niet voldoende is om iemand een basisplaats te geven.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_173926747
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De rest heeft wmb dan ook vrijwel geen enkel krediet. Neemt niet weg dat één keer een paar goede dingen tegen een amateurclub laten zien niet voldoende is om iemand een basisplaats te geven.
Hmm okee, ik ben er zelf nog niet echt over uit.
pi_173926817
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Dus uiteindelijk is de boodschap dat je na 5 jaar jezelf de blubber te trainen, en 2 verhuurperiodes dat je je kansjes krijgt in dit soort zaadpotjes..?

Hetzelfde als zijn strenge opvoedingskills rochting Lammers (eil ik niet mee zeggen dat het niet klopt wat hij zegt). 2 wedstrijdjes gespeeld en 'het moet wel stukken beter'. Maar vorig jaar een Propper 34 wedstrijden aan laten klooien, Locadia krijgt ook al maanden z'n plekkie op het veld, en dan zal ik maar niet weer over Narsingh beginnen. Ik denk dat Cocu eens andere literatuur moet kopen voor dit soort geintjes.
Het is idd schrijnend hoeveel krediet de oudere heren hebben terwijl hij over de talenten nooit wat goeds te zeggen heeft id media. "Geen speeltuin" Koopmans in de voorbereiding etc.
  vrijdag 22 september 2017 @ 11:22:17 #149
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_173927117
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 08:43 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee. Als je al met een '10' speelt dan is Pereiro eerste keuze en komen de 2e, 3e en 4e keuze uit onze eigen jeugd.

Dat Maher speelde is een enorme dwaling. Cocu denkt met zijn janboerenfluitjes-psychologie dat hij de jeugd hiermee op scherp zet, maar hij schopt ze eigenlijk alleen maar van de Herdgang af.
Bullshit, de beste moet spelen ongeacht of het eigen jeugd is. Maher op 10 als back up is niks mis mee. Dat je Pereiro op de flank zet is eerder een dwaling. Niet dat Maher in de basis stond. Als een jeugdspeler Maher niet uit de selectie kan voetballen, dan is die gewoon niet goed genoeg. Mocht een Maher een jeugdspeler in zijn groei belemmeren, dan verhuur je hem. Maar in de wedstrijden van jong PSV die ik gezien heb, ben ik niet overtuigd dat welke speler dan ook basismateriaal voor het eerste is op dit moment.

En Maher was gisteren de enige die op individuele kwaliteit het verschil kon maken. En ja dat zegt heel veel tegen een stel amateurs.
  vrijdag 22 september 2017 @ 11:59:49 #150
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173927636
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:22 schreef tja77 het volgende:

[..]

Bullshit, de beste moet spelen ongeacht of het eigen jeugd is. Maher op 10 als back up is niks mis mee. Dat je Pereiro op de flank zet is eerder een dwaling. Niet dat Maher in de basis stond. Als een jeugdspeler Maher niet uit de selectie kan voetballen, dan is die gewoon niet goed genoeg. Mocht een Maher een jeugdspeler in zijn groei belemmeren, dan verhuur je hem. Maar in de wedstrijden van jong PSV die ik gezien heb, ben ik niet overtuigd dat welke speler dan ook basismateriaal voor het eerste is op dit moment.

En Maher was gisteren de enige die op individuele kwaliteit het verschil kon maken. En ja dat zegt heel veel tegen een stel amateurs.
Maher wordt niet beter, dat zal altijd een speler blijven die alleen incidenteel piekt. En dus moet je spelers waarvan je verwacht dat ze dat niveau kunnen overstijgen gewoon kansen geven.

En als je dat niet ziet bij Mauro en Gudmondsson, dan heb je echt geen ogen in je kop.

Daarbij, nu verzwak je het team ook nog eens door zonder buitenspeler te gaan spelen met een spits die zelf niets kan creëeren.

Het waren gewoon domme besluiten van Cocu, zeker tegen een fluttegenstander die je gewoon kapot moet spelen met frivool voetbal en een breed veld.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')