abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173957407
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 00:31 schreef tong80 het volgende:

[..]

Heb er toen nog een topic over geopend. Werd gesloten. zal wel door Static zijn gedaan.

:P
Ik ben onderhand zo klaar met je.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
  zondag 24 september 2017 @ 01:53:36 #27
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_173957792
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 00:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
Okay, ik heb een schurfthekel aan Anouk vanwege sommige dingen die ze zegt of doet ("Voor haar kinderen is het niet tof", maar vervolgens spreekt ze wel zelf in interviews ronduit over het feit dat ze het liefst een zwarte man met een lange jodokus diep in zich heeft), maar deze soort acties kan ik wel waarderen.
Dat heeft ze in precies één interview, na wat gegein, gezegd. Dat was bij Linda. Ze heeft het er verder nooit ook maar ergens over gehad. Het was gein, het was een leuk rommelig interview vol statements van haar en de andere gast. Meer niet. Ze verklaarde dat ze, in tegenstelling tot wat de bladen beweerden over wat vrouwen zouden willen, toch echt wel viel op een ferme kerel.

Er vallen ook zat kerels geheel openlijk op een mooie borstpartij hè?

Niet zo maar wat na lullen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_173967635
Anouk kan goed zingen en dit is een toffe actie van haar. Tegelijk springt ze ook probleemloos in de bres voor de onverbeterlijke criminele rapper Kempi.
-- DJ11 @ RADIO 49 - TOPIC - WEBSITE
-- KLB / TopNotch en hun hypocrisie
  maandag 25 september 2017 @ 09:24:45 #29
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_173982545
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 01:53 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat heeft ze in precies één interview, na wat gegein, gezegd. Dat was bij Linda. Ze heeft het er verder nooit ook maar ergens over gehad. Het was gein, het was een leuk rommelig interview vol statements van haar en de andere gast. Meer niet. Ze verklaarde dat ze, in tegenstelling tot wat de bladen beweerden over wat vrouwen zouden willen, toch echt wel viel op een ferme kerel.

Triggered much.

Zelfs dan nog vind ik haar een ietwat naar, hier en daar zelfs omhooggevallen geval.
Het leven spaart je niet, geloof me.
pi_173984336
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 16:05 schreef Elfletterig het volgende:
Anouk kan goed zingen en dit is een toffe actie van haar. Tegelijk springt ze ook probleemloos in de bres voor de onverbeterlijke criminele rapper Kempi.
Dat was echt een dikke faal ja. Het zal je dochter maar zijn die slachtoffer wordt van die dwaas en dan nog al die mongolen (bekend en onbekend) die voor hem opkomen...
pi_173984467
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 01:53 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nooit ergens over gehad? Dus toen ze erover tweette was haar twitter gehackt? En ja tuurlijk hebben mensen hun voorkeur maar ik zou het van een mannelijke bn-er ook ordinair vinden als hij zegt op dikke tieten te vallen. Beetje niveau Oh Oh Cherso.
pi_173985443
Buiten dat gedoe stoort met vooral aan haar dat ik het gevoel heb dat zij geen passie heeft voor het vak van zangeres/muzikant. Haar eerste album Together Alone, wat een beetje bluesrock. Ik denk dat daar haar muziekvoorkeur ligt om uit te voeren. Dat kan ze ook het best. Maar daarna is het steeds poppyer geworden, volgens mij om commerciëel beter te scoren. Ze treedt ook alleen op af en toe in een stadion om wat geld binnen te halen, maar niet zoals echte artiesten zoveel mogelijk en ook in kleinere zalen voor het contact met het publiek. Moet ze zelf weten natuurlijk, maar daardoor heb ik het gevoel dat ze geen muzikant is in hart en nieren. Zegt ze soms zelf ook, dat ze optreden niks aan vindt.

[ Bericht 4% gewijzigd door bloodymary1 op 25-09-2017 12:38:22 ]
  maandag 25 september 2017 @ 12:41:17 #33
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_173985574
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 12:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Buiten dat gedoe stoort met vooral aan haar dat ik het gevoel heb dat zij geen passie heeft voor het vak van zangeres/muzikant. Haar eerste album Together Alone, wat een beetje bluesrock. Ik denk dat daar haar muziekvoorkeur ligt om uit te voeren. Dat kan ze ook het best. Maar daarna is het steeds poppyer geworden, volgens mij om commerciëel beter te scoren. Ze treedt ook alleen op af en toe in een stadion om wat geld binnen te halen, maar niet zoals echte artiesten zoveel mogelijk en ook in kleinere zalen voor het contact met het publiek. Moet ze zelf weten natuurlijk, maar daardoor heb ik het gevoel dat ze geen muzikant is in hart en nieren.
Nee, denk ik ook niet inderdaad. Ze heeft ook wel eens gezegd dat ze dusdanig zenuwachtig is voor optredens, dat ze er ziek van is. Liefst zou ze, zei ze eens, op een Frans boerderijtje met al haar kinderen aan de rokken anoniem liedjes schrijven voor anderen.
Haar manager had ooit gezegd: 'Anouk, al die kinderen moeten allemaal studeren, dus 'get your ass on that stage'. Ze is daar wel vrij eerlijk over, over die haat-liefdeverhouding met het vak. Wel sneu ergens, dat het zo moeilijk gaat allemaal.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_173985614
Ja inderdaad sneu. En ook jammer, want ze kan het gewoon hartstikke goed. Dat eerste album is ook gewoon heerlijk. En toen ze dat live bracht, super. Als ze zich lekker in de muziek had gestort en niet aan de lopende band was gaan baren, zou het er heel anders uit gezien hebben met haar muzikale carriere.
Maar dat is ieders eigen keuze uiteraard.
  maandag 25 september 2017 @ 12:52:42 #35
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_173985726
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 12:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja inderdaad sneu. En ook jammer, want ze kan het gewoon hartstikke goed. Dat eerste album is ook gewoon heerlijk. En toen ze dat live bracht, super. Als ze zich lekker in de muziek had gestort en niet aan de lopende band was gaan baren, zou het er heel anders uit gezien hebben met haar muzikale carriere.
Maar dat is ieders eigen keuze uiteraard.
Nou ja, dat weet ik niet. Menigeen baart kinderen en houdt er met plezier een loopbaan bij aan, wat dat ook moge zijn. Ze vindt het gewoon niet leuk, optreden. De aandacht, de kwetsbaarheid etc.
Ze heeft een talent en om dat, ook financieel, te benutten moet ze iets doen wat haar eigenlijk totaal niet ligt. Lijkt me best lastig. Volgens mij vindt ze het trouwens wél leuk zodra ze op dat podium staat. Heuse plankenkoorts is het.

Ben nooit bij een concert van haar geweest, maar van horen zeggen spat ze daar wel van het podium af. Dus geen gelatenheid of zo.

Ik vind haar wel een intrigerend mens. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_173985838
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 11:36 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dat was echt een dikke faal ja. Het zal je dochter maar zijn die slachtoffer wordt van die dwaas en dan nog al die mongolen (bekend en onbekend) die voor hem opkomen...
En als het nu de eerste keer was dat iemand een misstap begaat, ach... dan kun je met je hand over je hart strijken. Maar deze man gaat herhaaldelijk de fout in en is onverbeterlijk. Die Kempi is gewoon een notoire, hardnekkige crimineel.
-- DJ11 @ RADIO 49 - TOPIC - WEBSITE
-- KLB / TopNotch en hun hypocrisie
  maandag 25 september 2017 @ 13:03:40 #37
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_173985867
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 13:01 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

En als het nu de eerste keer was dat iemand een misstap begaat, ach... dan kun je met je hand over je hart strijken. Maar deze man gaat herhaaldelijk de fout in en is onverbeterlijk. Die Kempi is gewoon een notoire, hardnekkige crimineel.
Ja wat raar inderdaad, dat ze zo achter hem ging staan. Misschien een vriend van haar? Dan spelen andere emoties mee dan louter 'gerechtigheid'. Geen idee.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 25 september 2017 @ 13:30:00 #38
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173986242
Wat een tof wijf is het toch ook!
Daar mogen we best trots op zijn als Nederlanders!
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173987272
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 13:30 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Wat een tof wijf is het toch ook!
Daar mogen we best trots op zijn als Nederlanders!
Ik sla even over met trots zijn. Opkomen voor iemand die meerdere malen in de bak heeft gezeten voor onder andere geweld en loverboypraktijken, oei oei.

En dan al die huismoekes die haar zo adoreren en onder haar post over die crimineel zeggen dat ze zo gelijk heeft. Totdat het hun eigen minderjarige dochter is.
"Niemand is perfect" zegt ze dan, dooddoener. ik ben ook zeker niet perfect maar tussen menselijke imperfecties en criminele activiteiten zit een groot gebied.
pi_173987335
Ik snap het trots zijn op iemand omdat die toevallig uit hetzelfde land komt sowieso niet. Al heeft die iets heel goeds gedaan, daar heb ik toch geen debet aan?
  maandag 25 september 2017 @ 14:52:41 #41
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173987483
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 14:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik snap het trots zijn op iemand omdat die toevallig uit hetzelfde land komt sowieso niet. Al heeft die iets heel goeds gedaan, daar heb ik toch geen debet aan?
Ik heb er idd geen debet aan.
Maar als we het hebben over Nederland en Nederlanders die zichzelf op de kaart hebben gezet is deze vrouw daar deel van. Tolerantie, geen lange tenen hebben, zichzelf opwerken vanuit een kut situatie, deze dame heeft het allemaal gedaan.
Is ze perfect? Nee. Maar ze heeft het goed gedaan, ondanks haar situatie, ondanks tegenslagen, ondanks bergen gezeik. Daarin mag ze best een vb genoemd worden.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173987511
Kon ik maar trots zijn op Herman, maar ik ben geen Belg ;(
pi_173988013
quote:
10s.gif Op maandag 25 september 2017 14:54 schreef LurkJeRot het volgende:
Kon ik maar trots zijn op Herman, maar ik ben geen Belg ;(
Misschien kunnen we dan trots op hem zijn als Nederlandstaligen?
Ik kan wel trots zijn op Herman. Ik ben een reservebelg. Of telt dat ook weer niet..? :(
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')