abonnement Unibet Coolblue
pi_173903318
Ik rook vanmiddag wat vreemds direct nadat ik mijn auto geparkeerd had en uitstapte, rook alsof iets kunstof-achtigs erg warm aan het worden was. Toen ik de kap open trok kon ik zo 123 niks vreemds ontdekken maar ónder de auto lag wel een klein plasje kvs, dit bleek van een kunstof leiding naast de radiator af te komen. Vraag me af of wat ik geroken heb van die kunstof buis af kwam, dat er ergens wellicht iets te warm is geworden wat een gaatje in die buis gemaakt heeft of dat het gewoon poreus is geworden op één punt?

Het druppelt heel langzaam, ongeveer een druppel per 30/60 sec.
Is dit iets wat a la minute gefixt moet worden of is er wellicht een (tijdelijke) oplossing voor zoals ze dat vroeger deden met een ei in de radiator?

Auto betreft een Peugeot 206.




pi_173903589
Een druppel per minuut is best hard na een nachtje staan is hij leeg je kan idd een tijdelijk oplossing opzoeken maar als je toch bezig bent pak het gelijk goed aan ben je van het gezeik af
pi_173916988
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 01:29 schreef klawie het volgende:
Een druppel per minuut is best hard na een nachtje staan is hij leeg je kan idd een tijdelijk oplossing opzoeken maar als je toch bezig bent pak het gelijk goed aan ben je van het gezeik af
Toen de auto vandaag voor wat anders toch de brug op moest heb ik meteen navraag gedaan. Het gekke is dat die buis schijnbaar van het luchtfilterhuis is en niet van het het koelsysteem zoals ik aanvankelijk dacht. Vraag me dan alleen wél af hoe daar nu water in kan komen te staan :?
pi_173917818
Zal wel condens zijn. De boel wordt warm, warme lucht, boel koelt weer af en je hebt een poeltje water.
pi_173937005
Koelvloeistof ruikt en proeft zoetig. Ik vind het lijken op weeïge niet al te verse pompoen om een of andere reden. Ik heb weleens heel voorzichtig met mijn vinger gedept en geproefd toen ik wilde weten of er water of kvs lekte en hoewel ik nog gewoon leef raad ik ruiken aan i.p.v. proeven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')