abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173894666
Na lang wikken en wegen besloten om zelf ons huis te verkopen. We gaan zelf een site bouwen, een perfecte FB-pagina lanceren en een goede marketingstrategie voeren.

Het huis moet natuurlijk op Funda, hebben jullie ervaringen met "online makelaars" die dit doen? We willen wel graag meerdere foto's op Funda. De goedkoopste " online makelaars" (rond de 200 euro) plaatsen maar 1 foto. Ik heb daarnaast zo'n vermoeden dat ik op Funda geen link naar mijn site mag plaatsen.. Kan het alleen nergens terugvinden. Iemand enig idee?

Als dat inderdaad niet mag, dan meerdere foto's (en een duurder pakket). Zit op huisportaal.nl (https://www.huisportaal.nl/wizard/verkopen/1) en dat ziet er opzich best aardig uit. Ervaringen?
pi_173895277
Huis O theek?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  Boks-Chick woensdag 20 september 2017 @ 19:56:35 #3
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_173896624
jaap.nl? daar staat ook alles van funda op.
lolwut
pi_173912335
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 18:55 schreef Chinless het volgende:
Huis O theek?
Ken ik niet en kom er op hun iste ook niet echt uit...

quote:
19s.gif Op woensdag 20 september 2017 19:56 schreef BrandX het volgende:
jaap.nl? daar staat ook alles van funda op.
Jaap is wel erg duur (incl Funda), namelijk 775 euro..
pi_173915323
quote:
19s.gif Op woensdag 20 september 2017 19:56 schreef BrandX het volgende:
jaap.nl? daar staat ook alles van funda op.
Ik weet niet hoe het nu is, maar in de tijd dat ik m’n huis zelf verkocht (4 jaar geleden), had ik met Jaap welgeteld 1 kijker/reactie in 2 weken tijd. Toen de woning op Funda stond (moest via online makelaar) had ik 16 bezichtigingen in 1 week. En meteen verkocht. Aan die van Jaap dat dan weer wel :)
pi_173926616
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:52 schreef Knuppel1983 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het nu is, maar in de tijd dat ik m’n huis zelf verkocht (4 jaar geleden), had ik met Jaap welgeteld 1 kijker/reactie in 2 weken tijd. Toen de woning op Funda stond (moest via online makelaar) had ik 16 bezichtigingen in 1 week. En meteen verkocht. Aan die van Jaap dat dan weer wel :)
Haha heerlijk :)

1 kijker kan natuurlijk genoeg zijn, maar hopen natuurlijk op tientallen kijkers :)
pi_173928001
Weet niet waar je woon maar op dit moment worden bij mij in de regio veel huizen verkocht doordat ze op facebook staan. Allerlei vraag en aanbod pagina's etc.

Misschien heb je helemaal geen funda nodig?
pi_173929137
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 12:24 schreef speedfightrage het volgende:
Weet niet waar je woon maar op dit moment worden bij mij in de regio veel huizen verkocht doordat ze op facebook staan. Allerlei vraag en aanbod pagina's etc.

Misschien heb je helemaal geen funda nodig?
zo ook het huis van mijn broertje.
Van alle kamers foto's gemaakt, in een album gezet op facebook. Binnen 2 dagen al heel vaak gedeeld en 3 stellen die serieus interesse hadden. Daarvan heeft 1 stel het binnen een week gekocht :)
(is wel een soort huis dat goed in de markt ligt.. redelijk nieuw, jaren 30 stijl).

Wellicht dit eerst proberen voordat je iets op funda gaat zetten en kosten gaat maken
pi_173991821
Ondertussen gevonden, dank voor al jullie hulp! Morgen staan we op Funda!

Website nu al 700x bekeken (in 20 uur), dus dat ziet er goed uit!

Voor de geïnteresseerden, het gaat om dit geweldige huis in de Oranjebuurt in Groningen:

www.amaliavansolmsstraat11.nl
pi_174001442
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 18:54 schreef Greatmarked het volgende:
Ondertussen gevonden, dank voor al jullie hulp! Morgen staan we op Funda!

Website nu al 700x bekeken (in 20 uur), dus dat ziet er goed uit!

Voor de geïnteresseerden, het gaat om dit geweldige huis in de Oranjebuurt in Groningen:

www.amaliavansolmsstraat11.nl
De eerste dagen wordt het echt heeeel vaak bekeken, hoop mensen hebben filters op strava op een paar dagen :)
Website ziet er ook erg netjes uit, ik irriteer me alleen dat ik elke foto moet aanklikken, kruisje om hem weg te halen en weer op een nieuwe foto moet klikken enz enz.

Succes met de verkoop!
pi_174002518
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 09:01 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

De eerste dagen wordt het echt heeeel vaak bekeken, hoop mensen hebben filters op strava op een paar dagen :)
Website ziet er ook erg netjes uit, ik irriteer me alleen dat ik elke foto moet aanklikken, kruisje om hem weg te halen en weer op een nieuwe foto moet klikken enz enz.

Succes met de verkoop!
Thanks :)

Foto's snap ik inderdaad, nu blijf je wel langer kijken ;-)

Kopen? ;-)
pi_174002711
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:23 schreef Greatmarked het volgende:

[..]

Thanks :)

Foto's snap ik inderdaad, nu blijf je wel langer kijken ;-)

Kopen? ;-)
Nah, in Maart net verhuisd :P
pi_174003035
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:23 schreef Greatmarked het volgende:

[..]

Thanks :)

Foto's snap ik inderdaad, nu blijf je wel langer kijken ;-)

Kopen? ;-)
Nee, nu klik ik de site weg omdat ik het vervelend vind ;)
Je raekt an de dinge geweun.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')