abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173894666
Na lang wikken en wegen besloten om zelf ons huis te verkopen. We gaan zelf een site bouwen, een perfecte FB-pagina lanceren en een goede marketingstrategie voeren.

Het huis moet natuurlijk op Funda, hebben jullie ervaringen met "online makelaars" die dit doen? We willen wel graag meerdere foto's op Funda. De goedkoopste " online makelaars" (rond de 200 euro) plaatsen maar 1 foto. Ik heb daarnaast zo'n vermoeden dat ik op Funda geen link naar mijn site mag plaatsen.. Kan het alleen nergens terugvinden. Iemand enig idee?

Als dat inderdaad niet mag, dan meerdere foto's (en een duurder pakket). Zit op huisportaal.nl (https://www.huisportaal.nl/wizard/verkopen/1) en dat ziet er opzich best aardig uit. Ervaringen?
pi_173895277
Huis O theek?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  Boks-Chick woensdag 20 september 2017 @ 19:56:35 #3
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_173896624
jaap.nl? daar staat ook alles van funda op.
lolwut
pi_173912335
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 18:55 schreef Chinless het volgende:
Huis O theek?
Ken ik niet en kom er op hun iste ook niet echt uit...

quote:
19s.gif Op woensdag 20 september 2017 19:56 schreef BrandX het volgende:
jaap.nl? daar staat ook alles van funda op.
Jaap is wel erg duur (incl Funda), namelijk 775 euro..
pi_173915323
quote:
19s.gif Op woensdag 20 september 2017 19:56 schreef BrandX het volgende:
jaap.nl? daar staat ook alles van funda op.
Ik weet niet hoe het nu is, maar in de tijd dat ik m’n huis zelf verkocht (4 jaar geleden), had ik met Jaap welgeteld 1 kijker/reactie in 2 weken tijd. Toen de woning op Funda stond (moest via online makelaar) had ik 16 bezichtigingen in 1 week. En meteen verkocht. Aan die van Jaap dat dan weer wel :)
pi_173926616
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:52 schreef Knuppel1983 het volgende:

[..]