abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 november 2017 @ 14:08:30 #201
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175382105
Ja familie, je thuisland, je carrière, je nationaliteit...

Ik vind het overigens een tikje ironisch dat haar eerste huwelijk (naar eigen zeggen) gestrand is op het feit dat het long-distance was. De UK lag voor haar immers ook niet om de hoek :P.
KuikenGuppy
  woensdag 29 november 2017 @ 14:09:17 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175382117
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 14:08 schreef Burdie het volgende:
Ja familie, je thuisland, je carrière, je nationaliteit...

Ik vind het overigens een tikje ironisch dat haar eerste huwelijk (naar eigen zeggen) gestrand is op het feit dat het long-distance was. De UK lag voor haar immers ook niet om de hoek :P.
Daarom verhuist ze waarschijnlijk ook en blijft ze niet in Canada werken :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 29 november 2017 @ 14:19:20 #203
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_175382256
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 14:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daarom verhuist ze waarschijnlijk ook en blijft ze niet in Canada werken :D
Buiten het feit dat de koninklijke familie zo’n constructie ook niet zou accepteren waarschijnlijk.
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 29 november 2017 @ 14:58:44 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175383114
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 14:19 schreef laziness het volgende:

[..]

Buiten het feit dat de koninklijke familie zo’n constructie ook niet zou accepteren waarschijnlijk.
Dat zou natuurlijk ook niet werken, een Britse prinses als actrice in een TV-serie.

Ik vraag me zelfs af of ze tussen nu en mei nog opnames heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175384304
Klinkt als een vereiste om geen baan te hebben als prins(es), en al helemaal niet in de entertainment industrie. Alle tijd voor charity en lintjes knippen. Je bent als prins(es) in dienst van het volk ofzo.
pi_175384369
Hebben jullie deze film gezien trouwens?

http://m.imdb.com/title/tt1831829/

Hopelijk komt er ook de Harry & Meghan-versie.
pi_175384716
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 15:58 schreef Tegan het volgende:
Klinkt als een vereiste om geen baan te hebben als prins(es), en al helemaal niet in de entertainment industrie. Alle tijd voor charity en lintjes knippen. Je bent als prins(es) in dienst van het volk ofzo.
En daar word je vorstelijk voor beloond. Het is ook gewoon een baan.
  woensdag 29 november 2017 @ 16:29:40 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_175384912
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 16:19 schreef mootie het volgende:

[..]

En daar word je vorstelijk voor beloond. Het is ook gewoon een baan.
nou dit, en ik denk dat ze flink meer uren maken dan de gemiddelde werkende persoon :D
disclaimer
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2017 @ 16:45:34 #209
240917 Mula
pi_175385209
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 14:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zou natuurlijk ook niet werken, een Britse prinses als actrice in een TV-serie.

Ik vraag me zelfs af of ze tussen nu en mei nog opnames heeft.
Volgens mij zijn de opnames klaar. Ik las trouwens dat de producers vd show al een jaar geleden hebben besloten om haar eruit te schrijven. Ze wilden niet vragen hoe het met de relatie zat, hoopten dat het goed zou gaan en wilden voorkomen dat ze ineens dood zou moeten gaan. Nu konden ze haar eruit schrijven en haar evt terug laten komen als ze toch geen prinses zou worden.
  woensdag 29 november 2017 @ 17:33:13 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175386270
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 16:19 schreef mootie het volgende:

[..]

En daar word je vorstelijk voor beloond. Het is ook gewoon een baan.
Idd, en wat SQ al zegt: een drukke baan ook, ik denk niet dat er iets is om jaloers op te zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 29 november 2017 @ 17:33:44 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175386284
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 16:45 schreef Mula het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de opnames klaar. Ik las trouwens dat de producers vd show al een jaar geleden hebben besloten om haar eruit te schrijven. Ze wilden niet vragen hoe het met de relatie zat, hoopten dat het goed zou gaan en wilden voorkomen dat ze ineens dood zou moeten gaan. Nu konden ze haar eruit schrijven en haar evt terug laten komen als ze toch geen prinses zou worden.
Ah, goed geregeld dan, dat betekent dus ook dat het al een hele tijd best wel serieus is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175386802
Harry leuker dan Meghan of andersom.... Volgens mij gaf hij zelf aan in het interview (heb het [nog] niet gezien) dat hij "punching above his weight" was en dat "he had to up his game". Volgens mij vrij vertaald als dat hij voelde dat zij een soort van boven hem stond qua kwaliteiten etc. en dat hij echt hard zijn best voor haar moest doen. Klinkt bescheiden, maar niet echt nodig in mijn ogen.

Harry lijkt me een leuke vent (in ieder geval leuker dan zijn broer) en Meghan komt over als een warme vrouw. Ik wens ze veel geluk samen.

En inderdaad, het is geen baan om jaloers op te zijn. Iedereen heeft een mening over je en alles wordt onder een vergrootglas gelegd. Dank je feestelijk.

Op naar St George's Chapel volgend jaar!
pi_175392761
Net een filmpje van William gezien, vandaag gefilmd. Hij begint steeds meer op zijn vader te lijken helaas.
  woensdag 29 november 2017 @ 22:40:31 #214
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_175393462
Vroegah, toen hij studeerde en twintig was (en kate al ontmoette) vond ik William leuk om te zien maar hij lijkt inderdaad steeds meer op zijn vader helaas. Ik vind hem ook stijver en minder humor hebben dan Harry. Maar goed de druk is bij William als heir to the throne ook wel wat groter natuurlijk.

Het lijkt me echt een hondenbaan. Harry zegt niet voor niks dat er een hoop te doen is en dat ze de commonwealth langs moeten. Het is een vaststaande agenda met heel veel verplichtingen die ze per jaar aflopen. Kate loopt zwanger en al ook hele dagen allerlei scholen, stichtingen en instellingen af. En overal maar braaf handjes schudden en interesse tonen.

Dat is hier in Nederland wel anders trouwens. Margriet deed natuurlijk wel heel veel verplichtingen ook namens de familie maar Friso en Constantijn hadden/hebben een baan in het bedrijfsleven zover ik weet.
Ik heb je lief mijn hele leven
  Redactie Sport woensdag 29 november 2017 @ 22:57:43 #215
109131 crew  sportfreak
pi_175393907
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 22:40 schreef laziness het volgende:
Vroegah, toen hij studeerde en twintig was (en kate al ontmoette) vond ik William leuk om te zien maar hij lijkt inderdaad steeds meer op zijn vader helaas. Ik vind hem ook stijver en minder humor hebben dan Harry. Maar goed de druk is bij William als heir to the throne ook wel wat groter natuurlijk.

Het lijkt me echt een hondenbaan. Harry zegt niet voor niks dat er een hoop te doen is en dat ze de commonwealth langs moeten. Het is een vaststaande agenda met heel veel verplichtingen die ze per jaar aflopen. Kate loopt zwanger en al ook hele dagen allerlei scholen, stichtingen en instellingen af. En overal maar braaf handjes schudden en interesse tonen.

Dat is hier in Nederland wel anders trouwens. Margriet deed natuurlijk wel heel veel verplichtingen ook namens de familie maar Friso en Constantijn hadden/hebben een baan in het bedrijfsleven zover ik weet.
Margriet kreeg het druk na de troonswisseling in 1980 doordat Juliana en Bernhard zich terugtrokken en Claus al snel depressief werd. Daarnaast had zei ook haar eigen werk in het bestuur van het Nederlandse en het internationale Rode Kruis. Nu heb je die situatie niet met Beatrix die nog behoorlijk actief is en een koningspaar dat veel naar zich toetrekt.

In Engeland is William altijd al veel serieuzer geweest dan Harry, ook door zijn positie natuurlijk. Hij zal ongetwijfeld ook wel humor hebben, maar toont dit weinig. Zelfs Charles en de Queen laten daar laatste jaren meer van zien.

EDIT: Al moest ik vandaag wel lachen om Williams reactie dat hij hoopt dat Harry nu niet meer bij hem de koelkast komt plunderen. :D

[ Bericht 3% gewijzigd door sportfreak op 29-11-2017 23:11:25 ]
pi_175394657
Nouja, de roddelbladen, overal herkend en achtervolgt worden lijken me het ergste van de baan. De drukke agenda laat genoeg ruimte over voor luxe vakanties en uitjes. Bovendien wordt je rijkelijk beloond voor de inzet. Dat filantropische leven lijkt me wel ook een mooie kant ervan. Al met al geen enorme hondenbaan i.m.o.
pi_175398210
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 07:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Beter kunnen krijgen hangt af van iemands uiterlijk en haarkleur?
Sorry hoor, maar: :') :') :')

Have a nice life at the shallow end.
Tsja, we kennen zowel Meghan als Harry niet persoonlijk dus oordelen dat de een te leuk is voor de ander op basis van persoonlijkheid is sowieso vrij onzinnig. Uiterlijk blijft dan over en dan vind ik Harry niet beter dan de gemiddelde loodgieter.
Maakt dropkrullen mogelijk.
pi_175398511
Ik vind het een leuk stel. :D Ik vind hem een leuke sympathieke kop hebben en lijkt me ook een grappige gast. En zij is natuurlijk hartstikke knap en lijkt me daarnaast ook lief en leuk. Schattig!
  donderdag 30 november 2017 @ 10:16:40 #219
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175398611
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 14:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daarom verhuist ze waarschijnlijk ook en blijft ze niet in Canada werken :D
Daar had ze met haar ex dan toch ook voor kunnen kiezen? :P
KuikenGuppy
  donderdag 30 november 2017 @ 10:31:38 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175398868
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 10:16 schreef Burdie het volgende:

[..]

Daar had ze met haar ex dan toch ook voor kunnen kiezen? :P
Die had misschien geen alternatief voor haar dat net zo aantrekkelijk was?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 30 november 2017 @ 10:41:39 #221
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175399034
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 09:47 schreef DropDiffuser het volgende:

Tsja, we kennen zowel Meghan als Harry niet persoonlijk dus oordelen dat de een te leuk is voor de ander op basis van persoonlijkheid is sowieso vrij onzinnig. Uiterlijk blijft dan over en dan vind ik Harry niet beter dan de gemiddelde loodgieter.
Nu ken ik de loodgieters in jouw omgeving niet, maar als ze echt zo leuk zijn, mogen ze mijn leidingen ook wel komen doen ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2017 @ 10:43:32 #222
43556 miss_dynastie
pi_175399069
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 10:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die had misschien geen alternatief voor haar dat net zo aantrekkelijk was?
Of ze wilde het eens meegemaakt hebben. Dit was natuurlijk haar eerste echte grote rol. En misschien speelt de reactie van haar ex ook wel mee, dat ze dacht: ik vind je niet meer leuk als me dit niet gunt (maar dat zijn wel heel veel speculaasjes :P ).

Genoeg actrices die na zo'n langdurige rol niet meer aan de bak komen met iets nieuws. Als je dan naast actrice ook filantroop bent en je hebt een keileuke vent die het voortzetten van die activiteiten relatief makkelijk mogelijk maakt, kan ik me best voorstellen dat je dan een paar jaar eerder dan noodzakelijk stopt met zo'n rol.
  donderdag 30 november 2017 @ 10:48:07 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175399136
quote:
10s.gif Op donderdag 30 november 2017 10:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nu ken ik de loodgieters in jouw omgeving niet, maar als ze echt zo leuk zijn, mogen ze mijn leidingen ook wel komen doen ...
En dit.... de loodgieters die ik meegemaakt heb zijn er in 2 soorten; of de gladde Fonzie, of juist het tegenoverstelde, maar niets in Harry-regionen hoor.

Daarbij snap ik dat "als hij een loodgieter was" ook eigenlijk niet zo, dat gaat weer van uiterlijk uit maar dan zonder een enorme berg geld.
Ik denk dat ik in het gros van de loodgieters ook weinig interesse heb, simpelweg omdat ik andere kwaliteiten in een man verwacht dan waar de meeste loodgieters over beschikken.
Uiteraard zal ik iemand met die kwaliteiten niet afwijzen omdat hij loodgieter is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 november 2017 @ 12:37:38 #224
163650 Greys
pi_175401423
Zowel Harry als Elisabeth kunnen voor mij nooit meer stuk sinds het filmpje voor de Invictus Games.

MIC DROP! BOOM!

_O_ _O-

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 november 2017 @ 12:38:34 #225
163650 Greys
pi_175401447
Dat lachje van Elisabeth.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')