abonnement Unibet Coolblue
pi_173890350
Dag allen,

Zojuist werd mijn zwager (23) gebeld door de politie dat er aangifte tegen hem is gedaan en of hij naar het politiebureau wil komen.

Een aantal weken geleden is hij op een feestje geweest. Hier dacht hij een dame te herkennen waar hij goed mee kan en haar voor de grap op haar billen te slaan. Helaas bleek dit echter haar tweelingzus ( :') :') 8)7 8)7 ) te zijn die hier niet van gediend was. Haar vriend echter nog minder. Hij heeft direct een aantal broers en vrienden erbij gehaald die op kickboxen zitten. Mijn zwager die later rustig in de tuin stond te praten werd vanuit het niets aangevallen door twee heren en knock-out geslagen met als gevolg dat hij wakker werd in de ambulance met een gebroken neus.

De volgende dag heeft hij aangifte gedaan tegen de jongen die de twee heren heeft gehaald en de twee heren zelf. Daarbij heeft hij foto's van de verwondingen en een verklaring van de arts gekregen over het letsel en deze meegenomen in de aangifte. Diezelfde dag ontving hij een smsje van een onbekend nummer met de tekst dat hij moet uitkijken en daarbij een adres van iemand met dezelfde achternaam (is dus foutje van de heren).

Nu is mijn vraag, wat zouden de gevolgen kunnen zijn en is hier iets tegen te doen? :)
Fantasie is belangrijker dan kennis, want kennis is begrensd.
pi_173890463
Ten eerste, wat is er nou grappig aan een vrouw op haar kont slaan :{
Gewoon niet doen.
  woensdag 20 september 2017 @ 15:15:27 #3
3542 Gia
User under construction
pi_173890493
Als je zwager zo goed is met de andere zus, zou hij kunnen vragen of die even meegaat naar het bureau, zodat de vergissing duidelijk is.
Ik vermoed namelijk dat de dame in kwestie als antwoord op de aanklacht wegens mishandeling, een aanklacht ingediend heeft voor aanranding. (of op zijn minst ongewenste intimiteiten)

Zwager moet gewoon naar het politiebureau gaan en uitleggen wat er is gebeurd.
Hij staat een stuk sterker met zijn aanklacht dan deze dame.

Sterkte voor je zwager. Altijd kut dit soort situaties.
Ergste is nog dat je kunt wachten op wraak met dit soort gasten.
  woensdag 20 september 2017 @ 15:16:19 #4
3542 Gia
User under construction
pi_173890519
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:14 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Ten eerste, wat is er nou grappig aan een vrouw op haar kont slaan :{
Gewoon niet doen.
Kom op, zeg. Een lolletje, op een feestje, bij iemand met wie je best goed overweg kunt.
Moet kunnen.
pi_173890615
Wat een stel tokkies, de zwager in deze ook met zijn tik op de kont. :') :') :') :')
Resistance is futile.
pi_173890637
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:16 schreef Gia het volgende:

[..]

Kom op, zeg. Een lolletje, op een feestje, bij iemand met wie je best goed overweg kunt.
Moet kunnen.
En dat is precies het probleem met al die aanrandingen en verkrachtingen.
' ach joh stel je niet aan is toch leuk gebbetje'.
  woensdag 20 september 2017 @ 15:22:50 #7
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173890689
Als je rechtsbijstand hebt advocaat inschakelen.

Als de aangifte van de vrouw is hoeft het trouwens niet onterecht te zijn, ongeacht de handelingen daarna.
And so is the past
pi_173890715
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:16 schreef Gia het volgende:

[..]

Kom op, zeg. Een lolletje, op een feestje, bij iemand met wie je best goed overweg kunt.
Moet kunnen.
In dit geval gaat het om een wildvreemde. De rechter zal er geen boodschap aan hebben hoor, zo'n persoonsverwisseling. Het staat gewoon gelijk aan even tieten knijpen. Doe je ook niet bij een bekende.
Resistance is futile.
pi_173891263
quote:
13s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:20 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

En dat is precies het probleem met al die aanrandingen en verkrachtingen.
' ach joh stel je niet aan is toch leuk gebbetje'.
Beetje overtrokken reactie. Zomaar vrouwen op de kont slaan kan idd niet. Maar als het een bekende is, waar je close mee bent, moet dat geen probleem zijn. Want als je echte close bent als vrienden weet je wat je wel of niet kan maken bij die ander, en of zij het als grap opvat. Het hoeft dus helemaal geen probleem te zijn. En in dit geval met een tweeling kan een fout snel gemaakt zijn ja. Er zijn ook genoeg vriendinnen die aan elkaars borsten zitten. Maar als je niet weet of de ander dit wel of niet waardeert niet doen natuurlijk.

De vraag is dus wel bij deze aan TS, hoe close is je zwager met die vrouw waarvan hij eigenlijk dacht dat het degene was die hij op de billen sloeg en zijn dit normale “omgangsvormen” tussen die twee? Of had die andere zus dit ook niet gewaardeerd?

Het verandert niks aan de zaak van die vrouw die daadwerkelijk op dr billen is geslagen door je zwager, maar het verduidelijkt wel een en ander. Sowieso wel sneu dat je het geneens kan uitleggen, dat die ene zus er niet ff bijkomt om het uit te leggen en dat er gelijk vrienden worden bijgehaald. Beetje sneu dat je het niet alleen afkan en gelijk iemand op z’n neus timmert.
  woensdag 20 september 2017 @ 15:54:08 #10
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_173891401
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:16 schreef Gia het volgende:

[..]

Kom op, zeg. Een lolletje, op een feestje, bij iemand met wie je best goed overweg kunt.
Moet kunnen.
Hij kan er blijkbaar zo goed mee overweg dat hij 't bij de verkeerde deed.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_173891429
Ik geloof het verhaal van de tweelingzus niet, sorry.
pi_173891485
beetje rare titel, het kan gewoon gezien worden als ongewenste intimiteiten of aanranding.
dus het is geen onterechte aangifte.
dat het persoons verwisseling is doet daar niks aan af.

dat die vent daarna in elkaar is getimmert en word bedreigd is een andere zaak.
als ik je zwager was zou ik voor alles contact opnemen met politie inclusief het smsje.

een foutje zeker als ze echt sprekend op elkaar lijken, zou iedereen kunnen overkomen (die mensen op de billen slaan, wat er denk ik niet heel veel zullen zijn)
pi_173892231
Je had beter kunnen vertellen dat zwager vanuit het niets was aangevallen, dan kreeg je wellicht beter advies. Nu krijg je wat moraalridders die gebeurtenis 1 (handtastelijkheid, al dan niet onbedoeld) niet los kunnen zien van gebeurtenis 2 (excessief geweld wat op geen enkele manier opgevat kan worden als noodweer).

Is het nummer met de dreig-sms met (onbekend) nummer of anoniem?
pi_173892269
zwager heeft er hopelijk van geleerd, ik zou van vrienden van mij - hoe close ze ook zijn- niet waarderen dat ze aan me zitten.
Als hij er zo close mee was, da wist hij ook van het bestaan van de tweelingzus.

Dat hij daarna in elkaar geslagen is, is natuurlijk niet goed te praten.
pi_173892623
quote:
2s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:23 schreef Seven. het volgende:

[..]

In dit geval gaat het om een wildvreemde. De rechter zal er geen boodschap aan hebben hoor, zo'n persoonsverwisseling. Het staat gewoon gelijk aan even tieten knijpen. Doe je ook niet bij een bekende.
Nee?
pi_173892812
Nee, daar valt verder niets tegen te doen. Een advocaat zoeken voor die aanklacht tegen hem. En de politie op de hoogte stellen van het dreig-smsje, ivm de aangifte tegen die kerels. En ter bescherming van (het eigendom) van zijn naamgenoot op het verkeerde adres.
"Pools are perfect for holding water"
pi_173892872
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:35 schreef Roosgeluk het volgende:
zwager heeft er hopelijk van geleerd, ik zou van vrienden van mij - hoe close ze ook zijn- niet waarderen dat ze aan me zitten.
Als hij er zo close mee was, da wist hij ook van het bestaan van de tweelingzus.

Dat hij daarna in elkaar geslagen is, is natuurlijk niet goed te praten.
Dit helemaal.
pi_173892966
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:15 schreef Gia het volgende:
Als je zwager zo goed is met de andere zus, zou hij kunnen vragen of die even meegaat naar het bureau, zodat de vergissing duidelijk is.
Ik vermoed namelijk dat de dame in kwestie als antwoord op de aanklacht wegens mishandeling, een aanklacht ingediend heeft voor aanranding. (of op zijn minst ongewenste intimiteiten)

Zwager moet gewoon naar het politiebureau gaan en uitleggen wat er is gebeurd.
Hij staat een stuk sterker met zijn aanklacht dan deze dame.

Sterkte voor je zwager. Altijd kut dit soort situaties.
Ergste is nog dat je kunt wachten op wraak met dit soort gasten.
Hoe bedoel je, 'hij staat een stuk sterker met zijn aanklacht dan deze dame'? Alsof die twee aanklachten tegen elkaar op gewogen worden, en dan de sterkste wint ofzo.

Ze zullen gewoon als twee verschillende aanklachten behandeld worden, en het lijkt er op alsof beide aanklagers erg sterk staan (al doet dat er voor die aanklagers natuurlijk niet zoveel toe, want dat is uiteindelijk allemaal aan het OM).
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 20 september 2017 @ 17:11:11 #19
3542 Gia
User under construction
pi_173893059
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:35 schreef Roosgeluk het volgende:
zwager heeft er hopelijk van geleerd, ik zou van vrienden van mij - hoe close ze ook zijn- niet waarderen dat ze aan me zitten.
Als hij er zo close mee was, da wist hij ook van het bestaan van de tweelingzus.

Dat hij daarna in elkaar geslagen is, is natuurlijk niet goed te praten.
Dat vind jij. Vrienden van jou zullen ook weten dat ze dat bij jou niet moeten doen.
Persoonlijk zou ik er niet koud of warm van worden als iemand met wie ik het goed kan vinden een keer op mijn billen petst, dan pets ik net zo vrolijk terug.
Iedere mens is anders. De zwager van TS ging ervan uit dat het zijn kennis was en wist schijnbaar van die kennis dat die een grapje wel kan hebben.
Het zou fijn zijn als die zus dat zou beamen, maar ja, dan moet ze tegen haar eigen zus in gaan.

Als zwager het bij persoonsverwisseling houdt, kan de politie nagaan in het gemeenteregister, dan denk ik niet dat er veel overeind blijft van een aanklacht wegens aanranding.
De mishandeling blijft wel overeind.
  woensdag 20 september 2017 @ 17:13:19 #20
3542 Gia
User under construction
pi_173893121
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 17:07 schreef probeer het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, 'hij staat een stuk sterker met zijn aanklacht dan deze dame'? Alsof die twee aanklachten tegen elkaar op gewogen worden, en dan de sterkste wint ofzo.

Ze zullen gewoon als twee verschillende aanklachten behandeld worden, en het lijkt er op alsof beide aanklagers erg sterk staan (al doet dat er voor die aanklagers natuurlijk niet zoveel toe, want dat is uiteindelijk allemaal aan het OM).
Ik bedoel het dus dat hij niet veroordeeld gaat worden wegens aanranding, maar de anderen wel vanwege mishandeling.

Ik heb het niet over 'tegen elkaar afwegen'.
Maar heb wel het idee dat mevrouw die aangifte heeft gedaan, OMDAT hij aangifte had gedaan van mishandeling.
  Spellchecker woensdag 20 september 2017 @ 17:18:17 #21
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_173893260
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:35 schreef Roosgeluk het volgende:
zwager heeft er hopelijk van geleerd, ik zou van vrienden van mij - hoe close ze ook zijn- niet waarderen dat ze aan me zitten.
Als hij er zo close mee was, da wist hij ook van het bestaan van de tweelingzus.

Dat hij daarna in elkaar geslagen is, is natuurlijk niet goed te praten.
Qft ...
pi_173893398
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 17:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik bedoel het dus dat hij niet veroordeeld gaat worden wegens aanranding, maar de anderen wel vanwege mishandeling.
Dat laatste ben ik zeker met je eens. Het eerste niet. Waarom zou hij daar niet voor veroordeeld worden? Voor zover ik weet is iemand onzedelijk betasten strafbaar, en zwager geeft het zelf toe. Dus ik snap het eerste woord van de TT ook niet zo goed.

quote:
Ik heb het niet over 'tegen elkaar afwegen'.
Maar heb wel het idee dat mevrouw die aangifte heeft gedaan, OMDAT hij aangifte had gedaan van mishandeling.
Waarschijnlijk wel ja. Verandert gelukkig niets.
"Pools are perfect for holding water"
pi_173893815
De gevolgen zullen hooguit een boete van 500euro ofzo worden.
pi_173894200
Is die aangifte wel van die vrouw? Voor t zelfde geld hebben die mannen n tegenaangifte gedaan, dat staat hier nergens.
compact en kleverig.
  woensdag 20 september 2017 @ 17:56:13 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173894265
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 17:11 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat vind jij. Vrienden van jou zullen ook weten dat ze dat bij jou niet moeten doen.
Persoonlijk zou ik er niet koud of warm van worden als iemand met wie ik het goed kan vinden een keer op mijn billen petst, dan pets ik net zo vrolijk terug.
Iedere mens is anders. De zwager van TS ging ervan uit dat het zijn kennis was en wist schijnbaar van die kennis dat die een grapje wel kan hebben.
Het zou fijn zijn als die zus dat zou beamen, maar ja, dan moet ze tegen haar eigen zus in gaan.

Als zwager het bij persoonsverwisseling houdt, kan de politie nagaan in het gemeenteregister, dan denk ik niet dat er veel overeind blijft van een aanklacht wegens aanranding.
De mishandeling blijft wel overeind.
Natuurlijk blijft een aanklacht wegens aanranding wel overeind als het om persoonsverwisseling zou blijken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_173894273
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:35 schreef Roosgeluk het volgende:
zwager heeft er hopelijk van geleerd, ik zou van vrienden van mij - hoe close ze ook zijn- niet waarderen dat ze aan me zitten.
Als hij er zo close mee was, da wist hij ook van het bestaan van de tweelingzus.

Dat hij daarna in elkaar geslagen is, is natuurlijk niet goed te praten.
Dan nog kon hij niet ruiken dat die tweelingzus er stond, en niet zijn kennis.
  woensdag 20 september 2017 @ 17:57:17 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173894292
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 17:56 schreef mootie het volgende:

[..]

Dan nog kon hij niet ruiken dat die tweelingzus er stond, en niet zijn kennis.
Dus had hij beter zijn handen thuis kunnen houden. Precies.
The love you take is equal to the love you make.
pi_173894577
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 17:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Natuurlijk blijft een aanklacht wegens aanranding wel overeind als het om persoonsverwisseling zou blijken.
"Het zedenmisdrijf aanranding, of formeel feitelijke aanranding van de eerbaarheid, is iemand dwingen tot het plegen of ondergaan van een ontuchtige handeling. Vaak komt dit neer op het ongewenst aanraken of laten aanraken van geslachtsdelen. Ook zoenen onder dwang kan in Nederland gezien worden als aanranding."

Geen sprake van dus. Iemand zijn bil petsen is een aso-move, maar dat nou strafrechtelijk te gaan vervolgen :') :') Dan kun je mensen die iemand uitschelden ook wel gaan vervolgen.
pi_173894639
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 17:56 schreef mootie het volgende:

[..]

Dan nog kon hij niet ruiken dat die tweelingzus er stond, en niet zijn kennis.
Dan neem je toch niet het risico de verkeerde op haar kont te meppen?

Sowieso wat is dat voor manier om een vrouw te begroeten. :')
  woensdag 20 september 2017 @ 18:19:34 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173894671
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 18:14 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

"Het zedenmisdrijf aanranding, of formeel feitelijke aanranding van de eerbaarheid, is iemand dwingen tot het plegen of ondergaan van een ontuchtige handeling. Vaak komt dit neer op het ongewenst aanraken of laten aanraken van geslachtsdelen. Ook zoenen onder dwang kan in Nederland gezien worden als aanranding."

Geen sprake van dus. Iemand zijn bil petsen is een aso-move, maar dat nou strafrechtelijk te gaan vervolgen :') :') Dan kun je mensen die iemand uitschelden ook wel gaan vervolgen.
Ongewenst aanraken, jazeker wel.

Ja, dat kan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_173894737
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 18:14 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

"Het zedenmisdrijf aanranding, of formeel feitelijke aanranding van de eerbaarheid, is iemand dwingen tot het plegen of ondergaan van een ontuchtige handeling. Vaak komt dit neer op het ongewenst aanraken of laten aanraken van geslachtsdelen. Ook zoenen onder dwang kan in Nederland gezien worden als aanranding."

Geen sprake van dus. Iemand zijn bil petsen is een aso-move, maar dat nou strafrechtelijk te gaan vervolgen :') :') Dan kun je mensen die iemand uitschelden ook wel gaan vervolgen.
Ik vind het in deze situatie ook nogal overdreven, maar het gebeurt zeker wel.

Zie bijvoorbeeld ook:
quote:
Feitelijke aanranding van de eerbaarheid (246 Sr). Gedraging verdachte - knijpen in de billen - is in strijd met sociaal-ethische norm. Dat knijpen mogelijk bedoeld was als grap doet aan een en ander niet af.
https://uitspraken.rechts(...)LI:NL:GHAMS:2017:936
pi_173895136
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:35 schreef Roosgeluk het volgende:
zwager heeft er hopelijk van geleerd, ik zou van vrienden van mij - hoe close ze ook zijn- niet waarderen dat ze aan me zitten.
Als hij er zo close mee was, da wist hij ook van het bestaan van de tweelingzus.
Mwah een tik op je kont van je beste vriend(in) lijkt me toch niet zo erg? Dat ze toevallig een tweelingzus heeft is balen (en ook wel weer grappig). Ik ken iemand die ook tweeling is en af en toe krijgt hij ook opmerkingen of begroetingen van mensen die hij niet kent... dat zal zij in haar leven ook wel gehad hebben.
Facts don't care about your feelings
  woensdag 20 september 2017 @ 19:48:50 #33
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_173896463
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 17:39 schreef Physsic het volgende:
De gevolgen zullen hooguit een boete van 500euro ofzo worden.
En hij kan een VOG voortaan wel vergeten, kan ook best gevolgen hebben voor zijn toekomst.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_173897596
Iedereen kent het voorval wel dat ie iemand denkt te herkennen en heel enthousiast begroet met "hoi x laaaang niet gezien, hoe is het er mee?" En je dan tegenover iemand staat die je aan staat te kijken of je wel lekker in je hoofd bent.
Daar richt je geen schade aan bij die onbekende persoon, je lacht er met elkaar om, je loopt zelf met een rood hoofd weg en niets aan de hand.

Het voorbeeld wat ts over het een klets krijgen op de bil door een vreemde (vanwege vergissing), kan zoals je in de reacties lees t door veel mensen niet gewaardeerd worden. Een ander deel heeft er geen problemen mee, maar helaas staat dit niet op je voorhoofd geschreven.

Je weet niet wat deze vrouw in het verleden heeft meegemaakt. En het is haar lichaam en zij is de enige die er over gaat wie haar mag aanraken en niet.

Nogmaals, oplossen met geweld is nooit de juiste keuze. Ik hoop dat de zwager van ts er met de zussen en co er onderling uit kan komen.
pi_173898442
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 20:44 schreef Roosgeluk het volgende:
Nogmaals, oplossen met geweld is nooit de juiste keuze. Ik hoop dat de zwager van ts er met de zussen en co er onderling uit kan komen.
Er onderling uitkomen zou dus betekenen dat beide partijen de aanklacht intrekken. Hoewel per vergissing een tik op onbekende billen ongepast is vind ik dat toch absoluut niet opwegen tegen het bewust en met voorbedachte rade in groepsverband iemand in elkaar slaan.
pi_173902606
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 18:23 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik vind het in deze situatie ook nogal overdreven, maar het gebeurt zeker wel.

Zie bijvoorbeeld ook:

[..]

Het grote verschil met die zaak en de zaak van de zwager van ts, is dat de zwager van ts dacht dat hij het bij iemand die hij goed kende deed..
pi_173904722
De gevolgen krijgt hij wel te horen op het bureau.

Duur lesgeld waarschijnlijk.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_173906094
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 08:06 schreef Rauw. het volgende:
De gevolgen krijgt hij wel te horen op het bureau.

Duur lesgeld waarschijnlijk.
Mwoah, dje zwager gaat er waarschijnlijk wel op vooruit. (slachtofferhulp geld - boete)
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  donderdag 21 september 2017 @ 10:22:02 #39
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173906251
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:33 schreef Certeco het volgende:
Je had beter kunnen vertellen dat zwager vanuit het niets was aangevallen, dan kreeg je wellicht beter advies. Nu krijg je wat moraalridders die gebeurtenis 1 (handtastelijkheid, al dan niet onbedoeld) niet los kunnen zien van gebeurtenis 2 (excessief geweld wat op geen enkele manier opgevat kan worden als noodweer).

Is het nummer met de dreig-sms met (onbekend) nummer of anoniem?
Nogmaals, dat die vrienden eigen rechter gaan spelen doet verder niets af aan de daad die daar aan vooraf gaat. Zou wel een verzachtende omstandigheid kunnen zijn in de eventuele strafmaat, meer niet.

En nee, je moet gewoon vertellen wat er gebeurd is. Kun je niet tegen de antwoorden moet je vooraf bedenken of je wel een topic wilt openen.
And so is the past
  donderdag 21 september 2017 @ 10:23:56 #40
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173906287
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 00:01 schreef madam-april het volgende:

[..]

Het grote verschil met die zaak en de zaak van de zwager van ts, is dat de zwager van ts dacht dat hij het bij iemand die hij goed kende deed..
Denken moet je dan ook aan paarden overlaten, die hebben veel grotere hoofden. .
And so is the past
pi_173906553
Die tweelingzus heeft in ieder geval een neukbeurt nodig als ik het zo lees.
pi_173906792
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 10:12 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Mwoah, dje zwager gaat er waarschijnlijk wel op vooruit. (slachtofferhulp geld - boete)
Geen idee of dat opweegt tegen de veroordeling en straf van smeerpijp die zonder toestemming aan een dame zit.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_173906882
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 10:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Nogmaals, dat die vrienden eigen rechter gaan spelen doet verder niets af aan de daad die daar aan vooraf gaat. Zou wel een verzachtende omstandigheid kunnen zijn in de eventuele strafmaat, meer niet.

En nee, je moet gewoon vertellen wat er gebeurd is. Kun je niet tegen de antwoorden moet je vooraf bedenken of je wel een topic wilt openen.
Helemaal mee eens, zonder het volledige verhaal krijg je ook geen goed advies.

Ik ageer slechts tegen die groep forumbezoekers die hun mening luidruchtig presenteert als feit.
  donderdag 21 september 2017 @ 11:00:50 #44
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_173906995
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 10:36 schreef Deckard het volgende:
Die tweelingzus heeft in ieder geval een neukbeurt nodig als ik het zo lees.
Wat een slechte domme reactie.
  donderdag 21 september 2017 @ 11:03:31 #45
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_173907026
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:16 schreef Gia het volgende:
Kom op, zeg. Een lolletje, op een feestje, bij iemand met wie je best goed overweg kunt.
Moet kunnen.
Aldus de vrouw die al eerder heeft toegegeven het geen enkel probleem te vinden om met alcohol op achter het stuur te zitten.
Nee, jóuw visie op wat toelaatbaar is, is niet exemplarisch voor de normale sociale normen.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  donderdag 21 september 2017 @ 11:05:29 #46
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_173907056
- Niet naar het bureau gaan
- "kan ik me niet herinneren"
pi_173907089
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:00 schreef Mishu het volgende:

[..]

Wat een slechte domme reactie.
Er zit een grammaticale fout in?
  donderdag 21 september 2017 @ 11:09:19 #48
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173907111
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 20:44 schreef Roosgeluk het volgende:
Je weet niet wat deze vrouw in het verleden heeft meegemaakt. En het is haar lichaam en zij is de enige die er over gaat wie haar mag aanraken en niet.
Man man man... Als je sociale problemen zo groot zijn, dan moet je daar aan gaan werken..

Hoe vaak word ik niet in mn bil geknepen door een vrouw?
Ja maar ze weten niet wat ik allemaal meegemaakt heb.. huil huil.. :'( :'(
  donderdag 21 september 2017 @ 11:18:16 #49
3542 Gia
User under construction
pi_173907257
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:03 schreef Worteltjestaart het volgende:
Aldus de vrouw die al eerder heeft toegegeven het geen enkel probleem te vinden om met alcohol op achter het stuur te zitten.
Dat is behoorlijk uit zijn context getrokken.
Ik drink nooit als ik moet rijden, althans nooit meer dan toegestaan.
Naar feestjes rijdt mijn man.
Mochten wij na zo'n feest in een situatie komen dat mijn man onmiddellijk naar het ziekenhuis moet en ik heb weliswaar teveel gedronken om te mogen rijden, maar niet zoveel dat ik dat niet meer zou kunnen, dan zou ik hem inderdaad naar het ziekenhuis brengen.
Word ik dan aangehouden, dan betaal ik die boete wel.
pi_173907362
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:18 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat is behoorlijk uit zijn context getrokken.
Ik drink nooit als ik moet rijden, althans nooit meer dan toegestaan.
Naar feestjes rijdt mijn man.
Mochten wij na zo'n feest in een situatie komen dat mijn man onmiddellijk naar het ziekenhuis moet en ik heb weliswaar teveel gedronken om te mogen rijden, maar niet zoveel dat ik dat niet meer zou kunnen, dan zou ik hem inderdaad naar het ziekenhuis brengen.
Word ik dan aangehouden, dan betaal ik die boete wel.
Of je belt gewoon een ambulance..
Immers kan jij niet de zorg leveren als hij onderweg in je auto onwel wordt.

Zo onlogisch dat gelul van zelf naar het ziekenhuis rijden, dat is spelen met het leven van degene die in medisch gevaar verkeerd.
  donderdag 21 september 2017 @ 11:37:27 #51
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_173907535
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:18 schreef Gia het volgende:
Dat is behoorlijk uit zijn context getrokken.
WGR / 'Onterechte' aanhouding. Mag dit?

quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:18 schreef Gia het volgende:
Ik drink nooit als ik moet rijden, althans nooit meer dan toegestaan.
Het feit dat jij überhaupt het OK vindt alcohol te gebruiken in het verkeer, is ontzettend laakbaar.
Het feit dat de overheid max 0.05% toelaat maakt dat nog niet OK.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_173907584
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:55 schreef BrrrKoud het volgende:
Ik geloof het verhaal van de tweelingzus niet, sorry.
Ik heb ook grote moeite hiermee, je kunt dus erg goed met een meid. Maar weet schijnbaar helemaal niets van de tweelingzus, die heb je zelf nooit gezien. Ik ken een paar 1 ei-ige tweelingen, maar die zijn over het algemeen zo close dat je ze heel vaak in elkaars omgeving ziet en dus snel kennis gemaakt hebt met de ander.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_173907937
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:40 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik heb ook grote moeite hiermee, je kunt dus erg goed met een meid. Maar weet schijnbaar helemaal niets van de tweelingzus, die heb je zelf nooit gezien. Ik ken een paar 1 ei-ige tweelingen, maar die zijn over het algemeen zo close dat je ze heel vaak in elkaars omgeving ziet en dus snel kennis gemaakt hebt met de ander.
Je kunt niet ontkennen dat uit de OP duidelijk blijkt dat ze kennis gemaakt hebben.
pi_173908180
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:40 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik heb ook grote moeite hiermee, je kunt dus erg goed met een meid. Maar weet schijnbaar helemaal niets van de tweelingzus, die heb je zelf nooit gezien. Ik ken een paar 1 ei-ige tweelingen, maar die zijn over het algemeen zo close dat je ze heel vaak in elkaars omgeving ziet en dus snel kennis gemaakt hebt met de ander.
Er staat toch helemaal niet dat hij niks over die zus wist?
Alleen dat hij dacht zijn vriendin/kennis te zien staan.
pi_173908290
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:17 schreef mootie het volgende:

[..]

Er staat toch helemaal niet dat hij niks over die zus wist?
Alleen dat hij dacht zijn vriendin/kennis te zien staan.
Klinkt als een smoes om eigen handtastelijkheden goed te praten. Bovendien, om elkaar op de kont te slaan moet je elkaar wel héél goed kennen (en dan nog zuigt het).
pi_173908495
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 00:01 schreef madam-april het volgende:

[..]

Het grote verschil met die zaak en de zaak van de zwager van ts, is dat de zwager van ts dacht dat hij het bij iemand die hij goed kende deed..
Ik dacht dat dat juridisch gezien niets zou uitmaken, maar nu ik er meer over gelezen heb ben ik daar niet zo zeker van..
pi_173908741
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:39 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat juridisch gezien niets zou uitmaken, maar nu ik er meer over gelezen heb ben ik daar niet zo zeker van..
Volgens mij maakt het heel erg veel verschil..
pi_173908798
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:57 schreef madam-april het volgende:

[..]

Volgens mij maakt het heel erg veel verschil..
Waarom dan? Voor het 'slachtoffer' kan het toch net zo vervelend voelen?
pi_173909380
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:09 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Man man man... Als je sociale problemen zo groot zijn, dan moet je daar aan gaan werken..

Hoe vaak word ik niet in mn bil geknepen door een vrouw?
Ja maar ze weten niet wat ik allemaal meegemaakt heb.. huil huil.. :'( :'(
Je wilt niet weten hoe vaak je als vrouw bewust zedelijk betast wordt door anderen, omdat dat zo lollig is, je je niet moet aanstellen of weet ik het welk argument. Voor jou is dat een keer dat je dr een tik op de billen geeft, maar voor haar is dat waarschijnlijk keer weet ik het hoeveel dat iemand aan dr gezeten heeft, terwijl zij dat niet wilt.

En daarbij, dus als je het niet wil dat anderen jou betasten (want een klets op de komt geven is leuk, je moet je niet aanstellen en moet kunnen), moet je je als vrouw maar opsluiten op en vooral niet buiten komen? En als je een keer buiten komt in de meest sexloze outfit hijsen omdat de mannen anders hun handen niet thuis kunnen houden?

kom nou gedraag je
  donderdag 21 september 2017 @ 14:48:58 #60
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_173910927
Het is een terechte aangifte als het aanranding betreft. Bij een blanco strafblad zal de straf echter wel meevallen. Niks verklaren en het beste ervan hopen ^O^
pi_173911879
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 10:12 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Mwoah, dje zwager gaat er waarschijnlijk wel op vooruit. (slachtofferhulp geld - boete)
Je krijgt geen geld van slachtofferhulp, en bij schadevergoedingen hoef je ook niet te verwachten dat je er beter van wordt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_173911903
Maar ik ben nog steeds benieuwd waarom TS denkt dat de aangifte onterecht is.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 21 september 2017 @ 15:37:30 #63
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173912062
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:30 schreef probeer het volgende:
Maar ik ben nog steeds benieuwd waarom TS denkt dat de aangifte onterecht is.
Klap op de kont moet kunnen hè. Grab 'em by the pussy enzo.
And so is the past
pi_173915967
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:01 schreef Physsic het volgende:

[..]

Waarom dan? Voor het 'slachtoffer' kan het toch net zo vervelend voelen?
Het was niet zijn bedoeling was om, een voor hem vreemde, een tik op haar billen te geven. Maar wat misschien nog belangrijker is, is dat hij geen seksuele bedoelingen had.

quote:
Wanneer is er sprake van ontuchtige handelingen?

In veel zedenzaken is het de vraag of er door de verdachte ook ontuchtige handelingen zijn gepleegd. Zeker wanneer het hier gaat om handelingen die niet per definitie van seksuele aard zijn, kan hier goed verweer op worden gevoerd. De rechter moet dan vaststellen of de handelingen daadwerkelijk als ontuchtige handelingen zijn aan te merken.

Criterium
Of bepaalde handelingen als ontuchtig moeten worden aangemerkt is afhankelijk van de omstandigheden van het geval, en dient telkens in de context van de gedragingen te worden beantwoord. Getoetst wordt allereerst of de handelingen een seksuele strekking hebben gehad, en als dat zo was, of de handelingen in strijd zijn met de sociaal-ethische norm. Soms kunnen bepaalde handelingen wellicht als grensoverschrijdend worden aangemerkt, maar hoeven deze handelingen niet perse (ook) ontuchtig te zijn.

In juridisch perspectief: (ontleend aan ECLI:NL:PHR:2012:BX4288)
“Ontuchtig” als bedoeld in art. 246 Sr is volgens de wetgever “seksueel contact in strijd met de sociaal-ethische norm”.(1) Of een handeling kan worden gekwalificeerd als seksueel en strijdig met de sociaal-ethische norm hangt ondermeer af van de omstandigheden van het geval, zoals de context en de verhoudingen tussen betrokkenen.(2) Ook de wijze waarop het lichaamsdeel waarop iemand een ander aanraakt, is hierbij relevant.(3) Het begrip ontucht beperkt zich niet tot buitengewone of afschuwwekkende daden,(4) maar het enkele feit dat degene die de handeling heeft ondergaan dat als ongewenst heeft ervaren, is onvoldoende.

Uiteraard is de tijdgeest van invloed op de “sociaal-ethische norm” waaraan de wetgever refereert, maar dat er een grensgebied is tussen ontuchtig en (enkel) onbeschaafd handelen lijkt van alle tijden.(5) De A-G Machielse is van mening dat bij grensgevallen het subjectieve element, dus de bedoeling van de dader, de doorslag zal geven. Maar ook dan, waarschuwt hij, is er nog verschil van inzicht mogelijk.(6).

Uit de jurisprudentie van de Hoge Raad (o.a. HR 9 januari 1968 (LJN AB4211), HR 2 mei 1995 (LJN ZD0031, NJ 1995/583), HR 11 december 2001 (LJN AD5390), HR 17 februari 2009 (LJN BG5612) ) kan worden afgeleid dat voor de vraag of een handeling ontuchtig is van de bedoeling van de verdachte afhangt of een handeling die niet noodzakelijkerwijs een ontuchtig karakter heeft toch ontuchtig is. Bij handelingen die wel “noodzakelijkerwijs” een ontuchtig karakter hebben, speelt de intentie een minder grote rol. Onderscheid lijkt voorts te moeten worden gemaakt tussen de vraag of het handelen seksueel van aard is en of het seksuele handelen ontuchtig is. De bedoeling speelt vooral een rol bij de eerste vraag. Op het ontuchtige karakter van zijn seksuele handelen moet de verdachte voorwaardelijk opzet hebben.

Het is dus niet alleen de uiterlijke verschijningsvorm van een handeling, maar ook de bedoeling van degene die de handeling pleegt bepalend is voor het ontuchtige karakter daarvan. De Rechtbank Leeuwarden formuleert het zo: “Onder ontuchtige handelingen dienen te worden verstaan handelingen van seksuele aard in strijd met de in onze samenleving heersende sociaal-ethische opvattingen. Daarbij is naar het oordeel van de rechtbank de bedoeling van de dader doorslaggevend.” (3 mei 2007, LJN BA6515). De Rechtbank Assen overweegt ondermeer: “Voor zover al bewezen zou kunnen worden dat verdachte de handelingen (…) heeft begaan, is de rechtbank er niet van overtuigd dat verdachte met zijn handelingen seksuele bedoelingen had en acht zij dus niet wettig en overtuigend bewezen dat die handelingen van ontuchtige aard waren.” (26 juni 2007, LJN BA8194).

[...]

Opzet vereist
Voor een bewezen verklaring van ontuchtige handelingen is opzet vereist. De verdachte moet (voorwaardelijk) opzet gehad op het plegen van de handelingen, maar ook op het ontuchtige karakter ervan, en aldus het handelen in strijd met de sociaal-ethische norm.

Er zijn enkele situaties waarbij voorwaardelijk opzet niet kan worden aangenomen:

lollen en dollen
De kus die verdachte van [betrokkene 1] kreeg, was geen ontuchtige handeling omdat verdachte dat zelf maar al te lollig vond. Van instemming door de aangever lijkt geen sprake te zijn geweest. Maar de vraag is of de verdachte dat door had. Voorwaardelijk opzet is hier tenminste vereist. Daarvan blijkt uit de bewijsmiddelen niet. Daar komt nog bij dat de verdachte mogelijk ook geen (voorwaardelijk) opzet had op de sociaal-ethische norm zelf. De verdachte lijkt te hebben gemeend dat dolletjes als de onderhavige toelaatbaar zijn ook als het slachtoffer daarvan niet is gediend. (zie conclusie A-G bij HR 25 mei 2010, ECLI:NL:PHR:2010:BL5563)

Per ongeluk raken van borsten, billen, etc
Ook wanneer intieme lichaamsdelen als borsten en billen per ongeluk worden aangeraakt, kan het opzet ontbreken.

https://www.zedenadvocaat(...)uchtige-handelingen/

quote:
ECLI:NL:RBASS:2007:BA8194


Bij de beoordeling of sprake is van ontuchtig handelen dient de bedoeling van de dader doorslaggevend te zijn.

De rechtbank vindt steun voor dit uitgangspunt in een arrest van de Hoge Raad van 11 december 2001 (NJ 2002, 61). In het cassatiemiddel werd de vraag aan de orde gesteld wanneer wel en wanneer niet van ontucht sprake is bij handelingen die onder meer bestaan uit het betasten van het ontblote lichaam van het slachtoffer.
De Advocaat Generaal stelde in zijn conclusie dat "het betasten (...), ongeacht of de verdachte daarmee seksuele bedoelingen had, in strijd is met de heersende sociaal-ethische opvattingen en mitsdien ontuchtig was". Deze expliciete stelling van de Advocaat Generaal is door de Hoge Raad niet overgenomen. De Hoge Raad overwoog dat het Hof nader had behoren te motiveren waarom het van oordeel was dat de vraag of de handelingen die verdachte heeft gepleegd ontuchtige handelingen zijn, bevestigend diende te worden beantwoord. De rechtbank leest in deze overweging dat de uiterlijke verschijningsvorm van de handelingen niet een opzichzelfstaand bewijs van ontucht kan opleveren, maar dat daarbij de bedoelingen van de verdachte dienen te worden betrokken en dat betwisting van het ontuchtige karakter van die bedoelingen nadere motivering behoeft (zie ook vonnis rechtbank Leeuwarden d.d. 3 mei 2007; LJN BA6515).

(Lees vooral ook het vonnis van de rechtbank in Leeuwarden)
pi_173916606
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:03 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Aldus de vrouw die al eerder heeft toegegeven het geen enkel probleem te vinden om met alcohol op achter het stuur te zitten.
Nee, jóuw visie op wat toelaatbaar is, is niet exemplarisch voor de normale sociale normen.
Een Ad hominem.. erg origineel.. :')
pi_173916765
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:18 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat is behoorlijk uit zijn context getrokken.
Ik drink nooit als ik moet rijden, althans nooit meer dan toegestaan.
Naar feestjes rijdt mijn man.
Mochten wij na zo'n feest in een situatie komen dat mijn man onmiddellijk naar het ziekenhuis moet en ik heb weliswaar teveel gedronken om te mogen rijden, maar niet zoveel dat ik dat niet meer zou kunnen, dan zou ik hem inderdaad naar het ziekenhuis brengen.
Word ik dan aangehouden, dan betaal ik die boete wel.
Laat je niet zo op de kast jagen joh!

Of jij wel of niet weleens met een drankje teveel achter het stuur kruipt heeft helemaal niks met dit topic te maken, noch met de validiteit en/of geloofwaardigheid van jouw standpunt in dit topic..
  donderdag 21 september 2017 @ 21:16:14 #67
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_173918533
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:23 schreef madam-april het volgende:

[..]

Het was niet zijn bedoeling was om, een voor hem vreemde, een tik op haar billen te geven. Maar wat misschien nog belangrijker is, is dat hij geen seksuele bedoelingen had.

[..]


[..]

(Lees vooral ook het vonnis van de rechtbank in Leeuwarden)
Ook agressie kan een motief zijn. Aanranding is vaak machtsvertoon, laten zien dat je de baas bent.
pi_173918914
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:16 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ook agressie kan een motief zijn. Aanranding is vaak machtsvertoon, laten zien dat je de baas bent.
Heb je het vonnis van de rechtbank van Leeuwarden gelezen? (Link staat helemaal onderaan de laatste quote)
pi_173918969
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:37 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Klap op de kont moet kunnen hè. Grab 'em by the pussy enzo.
waarschijnlijk stond ze droog
pi_173920745
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:29 schreef probeer het volgende:

[..]

Je krijgt geen geld van slachtofferhulp, en bij schadevergoedingen hoef je ook niet te verwachten dat je er beter van wordt.
Hoezo niet? Ik ken mensen die na een mishandeling, en dat is dit, rond de 500 euro kregen.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_173920848
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 10:49 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Geen idee of dat opweegt tegen de veroordeling en straf van smeerpijp die zonder toestemming aan een dame zit.
De straf zal ook gewoon een boete zijn. Dus ja.. Die aantekning zal ie wel mee kunnen leven denk ik
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_173921789
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 10:49 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Geen idee of dat opweegt tegen de veroordeling en straf van smeerpijp die zonder toestemming aan een dame zit.
Welke veroordeling? Welke straf? Welke smeerpijp?


Als een man/jongen, die ik niet of nauwelijks ken, mij zomaar een tik op mijn kont geeft ben ik daar echt niet van gediend en dat laat ik dan ook absoluut blijken.. Het is mij ook weleens overkomen dat een jongen ineens een hand op mijn kont legde omdat hij dacht dat ik een bekende van hem was. Op het moment dat hij zich realiseerde dat ik niet degene was, die hij dacht dat ik was, zei hij sorry en legde hij uit dat hij dacht dat ik iemand anders was.. Daar lach je om, zeg je 'oh haha kan gebeuren' en dan ga je door met je leven.. Er waren totaal geen bijbedoelingen of opzet in het spel, net zoals in de zaak van de zwager van ts..

Ik heb zelf ook weleens een meid vanachter in haar zij geprikt omdat ik dacht dat zij een vriendin van mij was, en dat ik me pas toen ze zich omdraaide realiseerde dat ze iemand anders was.. Tsja kan gebeuren..
pi_173921829
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 22:46 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

De straf zal ook gewoon een boete zijn. Dus ja.. Die aantekning zal ie wel mee kunnen leven denk ik
Die jongen gaat geen straf krijgen..
pi_173924578
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:27 schreef madam-april het volgende:

[..]

Die jongen gaat geen straf krijgen..
Die tokkies die hem in elkaar hebben geslagen denk ik wel.
Hoewel alleen als ze blank zijn. (ja sorry :') de waarheid is hard ;( )
pi_173925197
Ik mis hier iets... Waarom slaat je zwager op de billen van iemand anders dan je zus (of broer) waarmee hij getrouwd is?
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
  Spellchecker vrijdag 22 september 2017 @ 09:34:47 #76
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_173925226
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:32 schreef miro86 het volgende:
Ik mis hier iets... Waarom slaat je zwager op de billen van iemand anders dan je zus (of broer) waarmee hij getrouwd is?
Omdat hij vindt dat het moet kunnen.
pi_173925246
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:34 schreef maily het volgende:

[..]

Omdat hij vindt dat het moet kunnen.
En wat vindt zijn vrouw/man daarvan? Dat is dus de zus/broer van TS...
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_173926221
zwager kan ook de broer van de partner van ts zijn...
  vrijdag 22 september 2017 @ 10:22:25 #79
277627 Seven.
We are Borg.
pi_173926255
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:34 schreef Deckard het volgende:

[..]

waarschijnlijk stond ze droog
Ik denk dat jijzelf droogstaat. Je kunt er maar niet over ophouden dat het slachtoffer in deze (en dan spreek ik over de dame in kwestie, niet de zwager van TS) op de één of andere manier seksueel gefrustreerd is. Probeer je eigen frustraties eens niet zo te projecteren.

Ook voor een vrouw die regelmatig seks heeft, is het ontoelaatbaar dat een wildvreemde haar een dikke pets op d'r kont geeft.
Resistance is futile.
pi_173927285
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:21 schreef Roosgeluk het volgende:
zwager kan ook de broer van de partner van ts zijn...
Oeie, correct.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
  vrijdag 22 september 2017 @ 11:57:40 #81
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_173927606
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:22 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik denk dat jijzelf droogstaat. Je kunt er maar niet over ophouden dat het slachtoffer in deze (en dan spreek ik over de dame in kwestie, niet de zwager van TS) op de één of andere manier seksueel gefrustreerd is. Probeer je eigen frustraties eens niet zo te projecteren.

Ook voor een vrouw die regelmatig seks heeft, is het ontoelaatbaar dat een wildvreemde haar een dikke pets op d'r kont geeft.
Maar niet per se strafbaar. En terecht.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_173928058
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:22 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik denk dat jijzelf droogstaat. Je kunt er maar niet over ophouden dat het slachtoffer in deze (en dan spreek ik over de dame in kwestie, niet de zwager van TS) op de één of andere manier seksueel gefrustreerd is. Probeer je eigen frustraties eens niet zo te projecteren.

Ook voor een vrouw die regelmatig seks heeft, is het ontoelaatbaar dat een wildvreemde haar een dikke pets op d'r kont geeft.
Mijn hemel. Slachtoffer. Omdat ze per ongeluk een klap op haar billen kreeg.
pi_173928482
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:16 schreef Gia het volgende:

[..]

Kom op, zeg. Een lolletje, op een feestje, bij iemand met wie je best goed overweg kunt.
Moet kunnen.
:')
pi_173929065
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 12:28 schreef mootie het volgende:

[..]

Mijn hemel. Slachtoffer. Omdat ze per ongeluk een klap op haar billen kreeg.
Echt hè..
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:21:21 #85
277627 Seven.
We are Borg.
pi_173929898
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 12:28 schreef mootie het volgende:

[..]

Mijn hemel. Slachtoffer. Omdat ze per ongeluk een klap op haar billen kreeg.
Per ongeluk of niet, het was ongewenst. En dat maakt haar technisch gezien een slachtoffer. Al ben ik de eerste die toegeeft dat in het echte leven geen sprake zou moeten zijn van een 'slachtoffer'. Sterker nog, ze had TS zijn zwager gewoon vol in het gezicht moeten meppen. Maar ja, vrouwen slaan nu eenmaal niet zo snel van zich af.
Resistance is futile.
pi_173931102
quote:
13s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:20 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

En dat is precies het probleem met al die aanrandingen en verkrachtingen.
' ach joh stel je niet aan is toch leuk gebbetje'.
hahaha
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_173932590
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:21 schreef Seven. het volgende:

[..]

Per ongeluk of niet, het was ongewenst. En dat maakt haar technisch gezien een slachtoffer. Al ben ik de eerste die toegeeft dat in het echte leven geen sprake zou moeten zijn van een 'slachtoffer'. Sterker nog, ze had TS zijn zwager gewoon vol in het gezicht moeten meppen. Maar ja, vrouwen slaan nu eenmaal niet zo snel van zich af.
Dat lijkt je een gepaste reactie? Iemand in zijn gezicht meppen?
pi_173932875
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:26 schreef madam-april het volgende:

[..]

Welke veroordeling? Welke straf? Welke smeerpijp?


Als een man/jongen, die ik niet of nauwelijks ken, mij zomaar een tik op mijn kont geeft ben ik daar echt niet van gediend en dat laat ik dan ook absoluut blijken.. Het is mij ook weleens overkomen dat een jongen ineens een hand op mijn kont legde omdat hij dacht dat ik een bekende van hem was. Op het moment dat hij zich realiseerde dat ik niet degene was, die hij dacht dat ik was, zei hij sorry en legde hij uit dat hij dacht dat ik iemand anders was.. Daar lach je om, zeg je 'oh haha kan gebeuren' en dan ga je door met je leven.. Er waren totaal geen bijbedoelingen of opzet in het spel, net zoals in de zaak van de zwager van ts..

Ik heb zelf ook weleens een meid vanachter in haar zij geprikt omdat ik dacht dat zij een vriendin van mij was, en dat ik me pas toen ze zich omdraaide realiseerde dat ze iemand anders was.. Tsja kan gebeuren..
Precies. Als er geen opzet in het spel is merk je echt wel dat het even ongemakkelijk is voor de ander. Ik vind het dan echt heel erg fout als je je vrienden op die persoon afstuurt en hem laat verbouwen.
  Spellchecker vrijdag 22 september 2017 @ 17:19:29 #89
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_173932880
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 16:59 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat lijkt je een gepaste reactie? Iemand in zijn gezicht meppen?
Hoe zou jij reageren als vrouw zijnde? Ik zou denkik niet de tegenwoordigheid van geest hebben om te slaan ... maar wel laten merken dat ik er niet van gediend ben.
pi_173932965
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 17:19 schreef maily het volgende:

[..]

Hoe zou jij reageren als vrouw zijnde? Ik zou denkik niet de tegenwoordigheid van geest hebben om te slaan ... maar wel laten merken dat ik er niet van gediend ben.
Ik neem aan dat ze zich omdraaide ofzo, hij verschoot omdat het de verkeerde persoon was. Ik had me misschien ook wel iets ongemakkelijk gevoeld, maar als het een vriend van mijn tweelingzus was had ik uitstekend begrepen dat het een misverstand was.
  Spellchecker vrijdag 22 september 2017 @ 17:31:02 #91
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_173933036
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 17:25 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze zich omdraaide ofzo, hij verschoot omdat het de verkeerde persoon was. Ik had me misschien ook wel iets ongemakkelijk gevoeld, maar als het een vriend van mijn tweelingzus was had ik uitstekend begrepen dat het een misverstand was.
Oke. Wat mij vooral tegenstaat is het gedrag van de partner van deze mevrouw .... Even een paar maten optrommelen voor een matpartij ...
pi_173933338
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 17:31 schreef maily het volgende:

[..]

Oke. Wat mij vooral tegenstaat is het gedrag van de partner van deze mevrouw .... Even een paar maten optrommelen voor een matpartij ...
Dat staat buiten kijf.
pi_173933451
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 17:19 schreef maily het volgende:

[..]

Hoe zou jij reageren als vrouw zijnde? Ik zou denkik niet de tegenwoordigheid van geest hebben om te slaan ... maar wel laten merken dat ik er niet van gediend ben.
In deze situatie zou ik er om lachen, het was een vergissing, kan gebeuren.. In de situatie dat een jongen/man het expres doet, zou ik hem met woorden heel duidelijk maken dat ik er niet van gediend ben.. als hij het dan nog een keer zou doen, dan zou ik hem wel een tik geven..
pi_173938468
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 17:55 schreef madam-april het volgende:

[..]

In deze situatie zou ik er om lachen, het was een vergissing, kan gebeuren.. In de situatie dat een jongen/man het expres doet, zou ik hem met woorden heel duidelijk maken dat ik er niet van gediend ben.. als hij het dan nog een keer zou doen, dan zou ik hem wel een tik geven..
Ik dacht al dat ik heel onvrouwelijk was omdat ik er ook vooral om zou hebben moeten lachen als ik het "slachtoffer" was geweest. :@

Maar gelukkig zijn er nog meer vrouwen met gewoon normaal gezond verstand. :)

Wel vraag ik me af met wat voor tokkies die zwager omgaat dat ze 'm gelijk zowat het ziekenhuis inslaan voor zoiets. :{
Hallon!
pi_173938517
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 september 2017 23:08 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ik dacht al dat ik heel onvrouwelijk was omdat ik er ook vooral om zou hebben moeten lachen als ik het "slachtoffer" was geweest. :@

Maar gelukkig zijn er nog meer vrouwen met gewoon normaal gezond verstand. :)

Wel vraag ik me af met wat voor tokkies die zwager omgaat dat ze 'm gelijk zowat het ziekenhuis inslaan voor zoiets. :{
Dat laatste vraag ik me ook af..
pi_173942742
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:22 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik denk dat jijzelf droogstaat. Je kunt er maar niet over ophouden dat het slachtoffer in deze (en dan spreek ik over de dame in kwestie, niet de zwager van TS) op de één of andere manier seksueel gefrustreerd is. Probeer je eigen frustraties eens niet zo te projecteren.

Ook voor een vrouw die regelmatig seks heeft, is het ontoelaatbaar dat een wildvreemde haar een dikke pets op d'r kont geeft.
Weer zo'n feministe }:|
pi_173953303
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 10:26 schreef Deckard het volgende:

[..]

Weer zo'n feministe }:|
Gedraag je gewoon niet zo kinderachtig. Keyboard warrior.
Resistance is futile.
pi_173953626
Aanranding, slachtoffer. _O-
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_173953722
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 16:59 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat lijkt je een gepaste reactie? Iemand in zijn gezicht meppen?
Vind je iemand op de kont slaan wel gepast dan?
Resistance is futile.
pi_173954266
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:17 schreef Seven. het volgende:

[..]

Vind je iemand op de kont slaan wel gepast dan?
Onder vrienden? Ja hoor..

En dat was de intentie van de zwager van ts dan ook, een vriendin voor de grap een tik op haar kont geven..

Dit is een normale reactie:

quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 17:55 schreef madam-april het volgende:

[..]

In deze situatie zou ik er om lachen, het was een vergissing, kan gebeuren.. In de situatie dat een jongen/man het expres doet, zou ik hem met woorden heel duidelijk maken dat ik er niet van gediend ben.. als hij het dan nog een keer zou doen, dan zou ik hem wel een tik geven..
pi_173955907
...en vergeet niet dat door dit al aanranding te noemen je de echte slachtoffers van zulke misdrijven eigenlijk ook minder geloofwaardig maakt.
Hallon!
pi_173956129
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 september 2017 22:46 schreef BlueMage het volgende:
...en vergeet niet dat door dit al aanranding te noemen je de echte slachtoffers van zulke misdrijven eigenlijk ook minder geloofwaardig maakt.
Precies!
pi_173956322
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:17 schreef Seven. het volgende:

[..]

Vind je iemand op de kont slaan wel gepast dan?
Dat ligt helemaal aan de persoon, de situatie.
In dit geval gaat het om een misverstand. Oh teh drama!
pi_173956604
quote:
13s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

Gedraag je gewoon niet zo kinderachtig. Keyboard warrior.
Stiekem vind je het wel lekker toch, zo'n harde pats die nadijnt.
  maandag 25 september 2017 @ 13:35:29 #105
277627 Seven.
We are Borg.
pi_173986311
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:33 schreef madam-april het volgende:

[..]

Onder vrienden? Ja hoor..

En dat was de intentie van de zwager van ts dan ook, een vriendin voor de grap een tik op haar kont geven..

Dit is een normale reactie:

[..]

Jezelf quoten als maatstaf voor normaal :') !
Resistance is futile.
  maandag 25 september 2017 @ 13:39:21 #106
277627 Seven.
We are Borg.
pi_173986359
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 23:12 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat ligt helemaal aan de persoon, de situatie.
In dit geval gaat het om een misverstand. Oh teh drama!
Nou ja, ik geloof sowieso al niet dat het om een misverstand gaat.

Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een update van TS!
Resistance is futile.
  maandag 25 september 2017 @ 13:41:09 #107
3542 Gia
User under construction
pi_173986385
Ik zou in zo'n situatie eerst de knijperd een pets in zijn gezicht geven.
Als hij vervolgens de situatie uitlegt, dan kan ik er waarschijnlijk wel om lachen.

De mishandeling later slaat helemaal nergens op.
Een aangifte wegens aanranding ook niet. Het is een misverstand.
  maandag 25 september 2017 @ 13:42:13 #108
277627 Seven.
We are Borg.
pi_173986395
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 13:41 schreef Gia het volgende:
Ik zou in zo'n situatie eerst de knijperd een pets in zijn gezicht geven.
Als hij vervolgens de situatie uitlegt, dan kan ik er waarschijnlijk wel om lachen.

De mishandeling later slaat helemaal nergens op.
Een aangifte wegens aanranding ook niet. Het is een misverstand.
We weten niet of er aangifte is gedaan wegens aanranding, of heb ik wat gemist?
Resistance is futile.
pi_173986459
quote:
10s.gif Op maandag 25 september 2017 13:35 schreef Seven. het volgende:

[..]

Jezelf quoten als maatstaf voor normaal :') !
Inhoudelijk reageren is niet je sterkste punt hè..
pi_173986531
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 13:41 schreef Gia het volgende:
Ik zou in zo'n situatie eerst de knijperd een pets in zijn gezicht geven.
Als hij vervolgens de situatie uitlegt, dan kan ik er waarschijnlijk wel om lachen.

De mishandeling later slaat helemaal nergens op.
Een aangifte wegens aanranding ook niet. Het is een misverstand.
Maakt het uit dat het een 'vergissing' was?
Als hij de verkeerde een tongzoen gegeven had, of erger, dan zou ik daar ook not amused om zijn als slachtoffer.

Bedoel, de daad is hetzelfde. Blijf gewoon van anderen af.
Make my day!
  maandag 25 september 2017 @ 13:53:13 #111
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173986576
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:33 schreef madam-april het volgende:

[..]

Onder vrienden? Ja hoor..

En dat was de intentie van de zwager van ts dan ook, een vriendin voor de grap een tik op haar kont geven..

Dit is een normale reactie:

[..]

Even advocaat van de duivel spelen...
Wie zegt dat het om een eeneiige tweeling gaat??? Dus dat die zus er precies hetzelfde uitzag als de vriendin van die zwager van de ts?
Iedereen hier gaat er maar vanuit dat het om 2 druppels water gaat omdat er tweeling staat, maar hoe dat echt zit weet niemand.

Zelfs als het 2 druppels water waren hangt het ook nog af van hoe ermee om gegaan werd door die zwager. Gaf hij die tik, zag hij zijn vergissing, waar excuus, rood hoofd, wat gestamel e.d. op volgde dan zou ik er niet zwaar aan tillen. Zou ik erom lachen.
Maar als hij zijn vergissing opmerkt en lullig doet erover, geen excuus, geen enkel teken van shit heb me vergist. Maar juist een hooghartig ach vindt je wel leuk toch zou ik niet zo positief op reageren.

Het feit dat die zwager klappen heeft gekregen doet mij vermoeden dat er een deeltje van het verhaal mist. Dat het allemaal iets minder onschuldig was en/of een (voor haar) duidelijke vergissing was.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 25 september 2017 @ 13:58:13 #112
3542 Gia
User under construction
pi_173986640
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2017 13:42 schreef Seven. het volgende:

We weten niet of er aangifte is gedaan wegens aanranding, of heb ik wat gemist?
Er loopt een aangifte tegen hem, toch?
Ik ga ervan uit dat dat niet is 'vanwege jezelf in elkaar te laten meppen.'

Maar een update van TS zou fijn zijn, inderdaad.
  maandag 25 september 2017 @ 13:59:41 #113
3542 Gia
User under construction
pi_173986665
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 13:50 schreef agter het volgende:

[..]

Maakt het uit dat het een 'vergissing' was?
Als hij de verkeerde een tongzoen gegeven had, of erger, dan zou ik daar ook not amused om zijn als slachtoffer.

Bedoel, de daad is hetzelfde. Blijf gewoon van anderen af.
Een tongzoen is verkrachting.
Daarbij doe je dat niet voor de grap bij iemand die je denkt te kennen, dus nogal een rare vergelijking.

En ja, het maakt wmb uit of het een vergissing is.
pi_173986669
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 13:50 schreef agter het volgende:

[..]

Maakt het uit dat het een 'vergissing' was?
Als hij de verkeerde een tongzoen gegeven had, of erger, dan zou ik daar ook not amused om zijn als slachtoffer.

Bedoel, de daad is hetzelfde. Blijf gewoon van anderen af.
Maar het was geen tongzoen. Hij stak ook zijn piemel er niet in.
Het was een klap op de kont.
pi_173986677
quote:
2s.gif Op maandag 25 september 2017 13:39 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nou ja, ik geloof sowieso al niet dat het om een misverstand gaat.

Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een update van TS!
Ja, dat is makkelijk, gewoon een deel van het verhaal niet geloven.
pi_173986706
Je moet ook niet omgaan met dit soort kickboxtokkies.
pi_173987033
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 13:53 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Even advocaat van de duivel spelen...
Wie zegt dat het om een eeneiige tweeling gaat??? Dus dat die zus er precies hetzelfde uitzag als de vriendin van die zwager van de ts?
Iedereen hier gaat er maar vanuit dat het om 2 druppels water gaat omdat er tweeling staat, maar hoe dat echt zit weet niemand.

Zelfs als het 2 druppels water waren hangt het ook nog af van hoe ermee om gegaan werd door die zwager. Gaf hij die tik, zag hij zijn vergissing, waar excuus, rood hoofd, wat gestamel e.d. op volgde dan zou ik er niet zwaar aan tillen. Zou ik erom lachen.
Maar als hij zijn vergissing opmerkt en lullig doet erover, geen excuus, geen enkel teken van shit heb me vergist. Maar juist een hooghartig ach vindt je wel leuk toch zou ik niet zo positief op reageren.

Het feit dat die zwager klappen heeft gekregen doet mij vermoeden dat er een deeltje van het verhaal mist. Dat het allemaal iets minder onschuldig was en/of een (voor haar) duidelijke vergissing was.
Ik ben ook weleens voor iemand anders aangezien van achteren en ik heb niet eens een tweelingzus.. Dus hoeveel ze daadwerkelijk op elkaar lijken doet er niet echt toe.

We waren er niet bij. Maar hij zou niet de eerste zijn die om niks in elkaar wordt geslagen.

Heb meerdere keren op feesten gezien dat een jongen total loss geslagen werd omdat hij per ongeluk tegen iemand aanliep/de verkeerde kant op keek/etc.
  maandag 25 september 2017 @ 14:32:20 #118
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173987122
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 13:59 schreef Gia het volgende:

[..]

Een tongzoen is verkrachting.
Daarbij doe je dat niet voor de grap bij iemand die je denkt te kennen, dus nogal een rare vergelijking.

En ja, het maakt wmb uit of het een vergissing is.
Niet voor de grap?

Ik heb 2 keer meegemaakt dat een tong in mijn mond oh zo grappig bedoeld was...
Dus nee, geen raar vergelijk. Aan iemand zitten (in seksuele context) en dat ongevraagd en ongewenst doen, dat is waar het om gaat.

Ik vind het best erg dat in deze maatschappij een deel van dat ongewenst aan iemand zitten erbij hoort. Dat moet je maar slikken als vrouw (of man) zijnde, als je daar niet blij mee bent en dat uit ben je een zure bitch. Terwijl gewoonweg niet aan iemand zitten totdat je zeker bent dat het ok is normaal zou moeten zijn.

De vrouw (of man) die niet OK is met een tik op de hond, kneep in de tiet, geslachtsdeel die tegen je aangedrukt wordt of iets in die geest is niet degene die fout zit. Degene die dat doet zit fout. Hierin is een maatschappelijke verandering noodzakelijk naar mijn mening. Het hele ach is maar lol, moet je niet moeilijk over doen is naar mijn mening fout.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 25 september 2017 @ 14:33:08 #119
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173987140
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 13:59 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar het was geen tongzoen. Hij stak ook zijn piemel er niet in.
Het was een klap op de kont.
En daarom aanranding en geen verkrachting.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 25 september 2017 @ 14:37:12 #120
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173987208
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 14:25 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik ben ook weleens voor iemand anders aangezien van achteren en ik heb niet eens een tweelingzus.. Dus hoeveel ze daadwerkelijk op elkaar lijken doet er niet echt toe.

We waren er niet bij. Maar hij zou niet de eerste zijn die om niks in elkaar wordt geslagen.

Heb meerdere keren op feesten gezien dat een jongen total loss geslagen werd omdat hij per ongeluk tegen iemand aanliep/de verkeerde kant op keek/etc.
Om niets?

Noem iemand ongevraagd aan de kont zitten maar niets...
Tegen iemand aanlopen of 'verkeerd' kijken is toch wel van een andere orde dan iemand aan de kont zitten, wat een bewuste handeling is.

Ik vermoed echt dat dit verhaal nog een andere, minder onschuldige kant kent.
Bij een werkelijke vergissing en dat ook uiten is de kans op klappen krijgen niet zo groot. Zeker niet in deze setting.
Dit ging namelijk niet om een anonieme uitgaanssituatie... Waarbij de (vaak kutsmoes) van de 'dader' is dat hij het echt niet zo bedoelde.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173987265
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 14:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Om niets?

Noem iemand ongevraagd aan de kont zitten maar niets...
Tegen iemand aanlopen of 'verkeerd' kijken is toch wel van een andere orde dan iemand aan de kont zitten, wat een bewuste handeling is.

Ik vermoed echt dat dit verhaal nog een andere, minder onschuldige kant kent.
Bij een werkelijke vergissing en dat ook uiten is de kans op klappen krijgen niet zo groot. Zeker niet in deze setting.
Dit ging namelijk niet om een anonieme uitgaanssituatie... Waarbij de (vaak kutsmoes) van de 'dader' is dat hij het echt niet zo bedoelde.
Het was een vergissing, dus ja dat noem ik om niets ja..

Ik vermoed dat totaal niet..
  maandag 25 september 2017 @ 15:36:41 #122
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173988193
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 14:40 schreef madam-april het volgende:

[..]

Het was een vergissing, dus ja dat noem ik om niets ja..

Ik vermoed dat totaal niet..
Dat schrijft de ts ja...

Maar op een (besloten) feestje iemand op de bil tikken, je vergissing inzien en dat uiten om dan alsnog (stevige) klappen te krijgen is niet heel geloofwaardig.
Heb echt best een gevarieerde omgeving, maar zoiets is echt nog nooit voorgekomen hier.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173988255
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 14:32 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Niet voor de grap?

Ik heb 2 keer meegemaakt dat een tong in mijn mond oh zo grappig bedoeld was...
Dus nee, geen raar vergelijk. Aan iemand zitten (in seksuele context) en dat ongevraagd en ongewenst doen, dat is waar het om gaat.

Ik vind het best erg dat in deze maatschappij een deel van dat ongewenst aan iemand zitten erbij hoort. Dat moet je maar slikken als vrouw (of man) zijnde, als je daar niet blij mee bent en dat uit ben je een zure bitch. Terwijl gewoonweg niet aan iemand zitten totdat je zeker bent dat het ok is normaal zou moeten zijn.

De vrouw (of man) die niet OK is met een tik op de hond, kneep in de tiet, geslachtsdeel die tegen je aangedrukt wordt of iets in die geest is niet degene die fout zit. Degene die dat doet zit fout. Hierin is een maatschappelijke verandering noodzakelijk naar mijn mening. Het hele ach is maar lol, moet je niet moeilijk over doen is naar mijn mening fout.
Ik ben het hier wel mee eens eigenlijk. Vroeger had ik er niet zoveel last van toen ik dikker was.. maar nadat ik afviel..

Hoe vaak mannen wel niet voor de grap op je reet slaan, je vastpakken tijdens het uitgaan etc. Het is gewoon niet leuk. En dan kan je denken "ach het is maar.." als het niks voorsteld waarom moet je dan perse op die vrouwen reet meppen zeg maar?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2017 15:40:44 ]
pi_173988719
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 15:40 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik ben het hier wel mee eens eigenlijk. Vroeger had ik er niet zoveel last van toen ik dikker was.. maar nadat ik afviel..

Hoe vaak mannen wel niet voor de grap op je reet slaan, je vastpakken tijdens het uitgaan etc. Het is gewoon niet leuk. En dan kan je denken "ach het is maar.." als het niks voorsteld waarom moet je dan perse op die vrouwen reet meppen zeg maar?
Maar dat is toch een heel andere situatie, tijdens het uitgaan.
pi_173988865
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 13:41 schreef Gia het volgende:
Ik zou in zo'n situatie eerst de knijperd een pets in zijn gezicht geven.
Als hij vervolgens de situatie uitlegt, dan kan ik er waarschijnlijk wel om lachen.

De mishandeling later slaat helemaal nergens op.
Een aangifte wegens aanranding ook niet. Het is een misverstand.
Ik hoop dat ik toch zelf eerst voor woorden kies, dadelijk ligt ie al KO voordat ie z'n vergissing kon uitleggen.
Hallon!
pi_173988901
Ik zou het gewoon lekker op zijn beloof laten. Ik kan me niet voorstellen dat er een serieuze veroordeling volgt als je iemand als gevolg van een misverstand op de bil slaat. Is niet netjes, excuses is op zijn plaats maar dan zou het toch klaar moeten zijn.

Je kunt ook weleens per ongeluk met je hand ergens langsgaan, een bil of een borst.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 25 september 2017 @ 16:40:04 #127
277627 Seven.
We are Borg.
pi_173989372
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 13:46 schreef madam-april het volgende:

[..]

Inhoudelijk reageren is niet je sterkste punt hè..
Ik kom gewoon tot de conclusie dat inhoudelijk reageren op jou totaal zinloos is. Plus ik heb mijn zegje wel gedaan. Ik hoef niemand te overtuigen van mijn mening en ik laat me er ook niet van overtuigen dat het 'allemaal wel meevalt'. Misverstand of niet, zo ga je niet met anderen om. Niet met mannen, niet met vrouwen, niet met bekenden en ook niet met onbekenden.
Resistance is futile.
  maandag 25 september 2017 @ 16:42:00 #128
277627 Seven.
We are Borg.
pi_173989407
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 14:00 schreef mootie het volgende:

[..]

Ja, dat is makkelijk, gewoon een deel van het verhaal niet geloven.
Zelfs al is het een misverstand, dan nóg blijf ik bij mijn standpunt dat zowel TS zijn zwager als degenen die hem een gebroken neus hebben geslagen, allemaal totale tokkies zijn die verwerpelijk gedrag vertoonden in deze.
Resistance is futile.
pi_173989489
Een pets tegen de billen aanranding noemen :')

Straks wordt wat je zegt nog verkrachting genoemd.
pi_173989726
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 16:07 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar dat is toch een heel andere situatie, tijdens het uitgaan.
Juist bij een privé feestje zou ik er dus van schrikken. Bij het uitgaan verwacht je het tenminste nog.

Ik vind het best dubbel dat er zo makkelijk over gedacht word.
  maandag 25 september 2017 @ 17:01:18 #131
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173989752
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 16:46 schreef Deckard het volgende:
Een pets tegen de billen aanranding noemen :')

Straks wordt wat je zegt nog verkrachting genoemd.
Een tik op de bil is aanranding als het ongewenst is. Dat is geen verruiming van die term.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173989854
Ik vind het erg opmerkelijk hoeveel mensen een pets op de billen kennelijk volkomen normaal vinden.
Make my day!
pi_173989923
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 17:07 schreef agter het volgende:
Ik vind het erg opmerkelijk hoeveel mensen een pets op de billen kennelijk volkomen normaal vinden.
Dat is toch het punt helemaal niet.
Het gaat hier om een misverstand.
En als mensen onderling het prima vinden om elkaar een klap op de billen te geven, prima toch.
pi_173990159
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 17:07 schreef agter het volgende:
Ik vind het erg opmerkelijk hoeveel mensen een pets op de billen kennelijk volkomen normaal vinden.
Dus als een jongen en een meid zo close met elkaar zijn dat ze zoiets van elkaar kunnen hebben, dan mag dat niet van jou?
pi_173992001
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 17:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Een tik op de bil is aanranding als het ongewenst is. Dat is geen verruiming van die term.
Het is geen aanranding als het niet geforceerd is.
  maandag 25 september 2017 @ 19:14:28 #136
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173992190
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 19:03 schreef Deckard het volgende:

[..]

Het is geen aanranding als het niet geforceerd is.
?

Er was niet echt een keuze aan de kant van de dame in dit geval...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173992251
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 17:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Een tik op de bil is aanranding als het ongewenst is. Dat is geen verruiming van die term.
Het is pas aanranding als de gene die jou een tik op je bil geeft daar een seksuele bedoeling mee heeft.
pi_173992277
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 19:14 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

?

Er was niet echt een keuze aan de kant van de dame in dit geval...
Wat heeft keuze hier mee te maken?
pi_173992320
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 19:14 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

?

Er was niet echt een keuze aan de kant van de dame in dit geval...
http://deeplink.rechtspra(...)NL:RBLEE:2007:BA6515
  maandag 25 september 2017 @ 19:32:50 #140
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173992574
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 19:19 schreef Deckard het volgende:

[..]

Wat heeft keuze hier mee te maken?
Wat heeft geforceerd worden ermee te maken?
Het gaat om niet vrijwillig een seksuele handeling (geen binnen dringen,dat is verkrachting) moeten ondergaan.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173992632
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 19:32 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wat heeft geforceerd worden ermee te maken?
Het gaat om niet vrijwillig een seksuele handeling (geen binnen dringen,dat is verkrachting) moeten ondergaan.
Als de 'dader' er geen seksuele bedoeling mee had, dan is er geen sprake van aanranding.
  maandag 25 september 2017 @ 19:35:16 #142
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173992644
quote:
Wat een zieke zaak, maar wat heeft het te maken met dit geval?
Wie weet bedoelde de zwager van de ts het wel seksueel (alleen dan richting die zus). Vriendschappelijk en voor de lol sluit seksueel niet uit. Uit de tekst valt dat niet te halen, wel dat er een persoons verwisseling was.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173992688
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 19:35 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wat een zieke zaak, maar wat heeft het te maken met dit geval?
Wie weet bedoelde de zwager van de ts het wel seksueel (alleen dan richting die zus). Vriendschappelijk en voor de lol sluit seksueel niet uit. Uit de tekst valt dat niet te halen, wel dat er een persoons verwisseling was.
Dat de bedoeling van de 'dader' doorslaggevend is bij de bepaling of er sprake is van aanranding of niet..

Vriendschappelijk en voor de lol sluit seksueel weldegelijk uit..
  maandag 25 september 2017 @ 19:39:57 #144
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173992721
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 19:38 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat de bedoeling van de 'dader' doorslaggevend is bij de bepaling of er sprake is van aanranding of niet..

Vriendschappelijk en voor de lol sluit seksueel weldegelijk uit..
Hoe kom je erbij dat dat elkaar uitsluit???
Een vriendschappelijke tik op de kont onder het mom lekker/sexy ding kan prima. Natuurlijk wel mits men elkaar kent en weet dat het ook als vriendschappelijk wordt opgevat.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173992746
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 19:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat dat elkaar uitsluit???
Een vriendschappelijke tik op de kont onder het mom lekker/sexy ding kan prima. Natuurlijk wel mits men elkaar kent en weet dat het ook als vriendschappelijk wordt opgevat.
Lees mijn eerdere uitgebreide post:

WGR / Onterechte aangifte tegen zwager
pi_173992803
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 19:32 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wat heeft geforceerd worden ermee te maken?
Het gaat om niet vrijwillig een seksuele handeling (geen binnen dringen,dat is verkrachting) moeten ondergaan.
Omdat bij forceren er kwade wil in het spel is. Hier is dat niet het geval.
Voor verkrachting geldt ook forceren. Je kan best wel iemand neuken waaruit later blijkt dat het per ongeluk was omdat het de verkeerde persoon was of omdat je dronken was. Dan kan je ook niet zeggen 'oeps vergissing, maar toch verkrachting hoor'.
  maandag 25 september 2017 @ 19:49:52 #147
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173992943
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 19:44 schreef Deckard het volgende:

[..]

Omdat bij forceren er kwade wil in het spel is. Hier is dat niet het geval.
Voor verkrachting geldt ook forceren. Je kan best wel iemand neuken waaruit later blijkt dat het per ongeluk was omdat het de verkeerde persoon was of omdat je dronken was. Dan kan je ook niet zeggen 'oeps vergissing, maar toch verkrachting hoor'.
Als je met je dronken kop de verkeerde neukt die dat niet wilde is dat toch echt verkrachting hoor.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173992967
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 19:49 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Als je met je dronken kop de verkeerde neukt die dat niet wilde is dat toch echt verkrachting hoor.
Wat lul je nou weer? Lees je wel duidelijk?
pi_173993036
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 17:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Een tik op de bil is aanranding als het ongewenst is. Dat is geen verruiming van die term.
quote:
Arrest:
's Hofs oordeel dat de verdachte door het aanraken van haar billen heeft gedwongen tot het dulden van ontuchtige handelingen, en dat het mogelijk ontbreken van "de seksuele intentie" bij de verdachte daaraan niet afdoet, geeft - gelet op hetgeen de door het Hof gebezigde bewijsmiddelen inhouden omtrent hetgeen feitelijk is geschied - blijk van een te ruime, dus onjuiste, uitleg van de in art. 246 Sr voorkomende uitdrukking "ontuchtige handelingen". De middelen klagen daarover terecht.

Conclusie:
In de onderhavige zaak hebben verdachte en medeverdachte een passerende vrouw op de billengeslagen. Niet kan worden gezegd dat het slaan op de billen zonder meer als ontuchtig kan worden aangemerkt. Het Hof is kennelijk eenzelfde mening toegedaan en overweegt dat het aanraken van de billen in de onderhavige omstandigheden naar zijn uiterlijke verschijningsvorm wel het karakter van een ontuchtige handeling heeft. Ik vraag mij af waarop het Hof dat baseert. Uit het feit dat - zoals het Hof overweegt - het aanraken van de billen van de aangeefster een welbewuste, gerichte en gezamenlijke actie was van de verdachte en de medeverdachte en dat het voor verdachte duidelijk was dat het slachtoffer er niet van gediend, kan dat in elk geval niet volgen. Het ter terechtzitting gevoerde verweer was dat alleen sprake was geweest van "klieren". Het voorafgaande sneeuwballen gooien was ook een gezamenlijke actie waarvan de aangeefster duidelijk niet gediend zal zijn geweest, maar dat gooien krijgt daarmee nog niet het karakter van een ontuchtige handeling. Hetzelfde geldt als de "kwajongens" de aangeefster de muts van haar hoofd hadden gepakt of haar telkens aan de sjaal hadden getrokken. Dergelijk gedrag is uiteraard onbetamelijk en misschien ook wel strafbaar (als straatschenderij; art. 424 Sr), maar niet ontuchtig. Daarvoor is in elk geval nodig dat het gedrag een seksueel karakter heeft. Het Hof heeft voorts overwogen dat de aangeefster het handelen van verdachte en medeverdachte als ontuchtig heeft ervaren. Daarmee is niet gezegd dat het handelen ook als ontuchtig kan worden gekarakteriseerd. De subjectieve beleving van het slachtoffer is immers niet doorslaggevend. Die beleving zegt in elk geval weinig over de vraag of het handelen "naar zijn uiterlijke verschijningsvorm" seksueel van aard was.

https://uitspraken.rechts(...)I:NL:PHR:2012:BX4288
  maandag 25 september 2017 @ 19:53:38 #150
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173993045
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 19:50 schreef Deckard het volgende:

[..]

Wat lul je nou weer? Lees je wel duidelijk?
Je hebt het over zaken die er helemaal niets toe doen. Die niets met onvrijwilligheid te maken hebben. Als je vrijwillig de verkeerde neukt (die ook wil,toestemt) is dat idd geen verkrachting. Dat heeft niets met wel/niet forceren bij niet wederzijds vrijwillig contact te maken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 25 september 2017 @ 19:56:29 #151
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173993122
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 19:53 schreef Physsic het volgende:

[..]


[..]

Ah. Iemand is het niet eens met de uitspraak van het hof dat die tik op de bil aanranding (ontucht) was en als zodanig beoordeeld wordt.

En nu? Wat wil je hiermee zeggen behalve dat de schrijver van dit stukje vindt dat het hof het te ruim heeft genomen?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173993245
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 19:56 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ah. Iemand is het niet eens met de uitspraak van het hof dat die tik op de bil aanranding (ontucht) was en als zodanig beoordeeld wordt.

En nu? Wat wil je hiermee zeggen behalve dat de schrijver van dit stukje vindt dat het hof het te ruim heeft genomen?
Het is een uitspraak van de Hoge Raad..
pi_173993295
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 19:38 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat de bedoeling van de 'dader' doorslaggevend is bij de bepaling of er sprake is van aanranding of niet..

Vriendschappelijk en voor de lol sluit seksueel weldegelijk uit..
Onzin. Als jij voor de lol iemand bij de kont grijpt is dat ook contact van seksuele aard, als je dat doet om te beletten dat iemand valt niet.
pi_173993353
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 20:02 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Onzin. Als jij voor de lol iemand bij de kont grijpt is dat ook contact van seksuele aard, als je dat doet om te beletten dat iemand valt niet.
Nee niet perse.. Zie eerder genoemde uitspraken van oa de Hoge Raad
pi_173993495
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 20:04 schreef madam-april het volgende:

[..]

Nee niet perse.. Zie eerder genoemde uitspraken van oa de Hoge Raad
Deze man wou "een vrouw waar hij goed mee kan" bij de billen grijpen, in die verklaring zit de seksuele aard volgens mij duidelijk verpakt. Dat hij zich vergiste in vrouw doet daar niets aan af.
pi_173993602
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 20:10 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Deze man wou "een vrouw waar hij goed mee kan" bij de billen grijpen, in die verklaring zit de seksuele aard volgens mij duidelijk verpakt. Dat hij zich vergiste in vrouw doet daar niets aan af.
Volgens mij wilde hij een vriendin voor de grap een vriendschappelijke tik op haar billen geven..
pi_173993999
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 20:14 schreef madam-april het volgende:

[..]

Volgens mij wilde hij een vriendin voor de grap een vriendschappelijke tik op haar billen geven..
Klopt en in die context is het volgens mij dus ook een handeling van seksuele aard of je dat voor de lol doet of niet is niet zo belangrijk.
pi_173994357
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 20:28 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Klopt en in die context is het volgens mij dus ook een handeling van seksuele aard of je dat voor de lol doet of niet is niet zo belangrijk.
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 20:04 schreef madam-april het volgende:

[..]

Nee niet perse.. Zie eerder genoemde uitspraken van oa de Hoge Raad
pi_173994570
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 20:41 schreef Physsic het volgende:

[..]

[..]

Die uitspraak van de hoge raad doet er niets aan af. Als ik seks heb met mijn vriendin is het ook voor de lol maar wel een handeling van seksuele aard. Juist omdat hij het deed bij "een dame te herkennen waar hij goed mee kan" maakt het een handeling van seksuele aard, bij een andere vrouw had hij het niet gedaan.
pi_173994878
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 20:48 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Die uitspraak van de hoge raad doet er niets aan af. Als ik seks heb met mijn vriendin is het ook voor de lol maar wel een handeling van seksuele aard. Juist omdat hij het deed bij "een dame te herkennen waar hij goed mee kan" maakt het een handeling van seksuele aard, bij een andere vrouw had hij het niet gedaan.
Ik had niet opgemerkt dat je het over 'die context' had.
pi_173995125
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 20:28 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Klopt en in die context is het volgens mij dus ook een handeling van seksuele aard of je dat voor de lol doet of niet is niet zo belangrijk.
Ik zie het in die context juist niet als een handeling van seksuele aard, maar juist als een handeling van vriendschappelijke aard.
pi_173995402
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 20:48 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Die uitspraak van de hoge raad doet er niets aan af. Als ik seks heb met mijn vriendin is het ook voor de lol maar wel een handeling van seksuele aard. Juist omdat hij het deed bij "een dame te herkennen waar hij goed mee kan" maakt het een handeling van seksuele aard, bij een andere vrouw had hij het niet gedaan.
Dat hij het bij een andere vrouw niet had gedaan, bewijst geenzins dat de handeling een seksuele aard had.

Ik sla mijn beste vriendin, mijn broer en zelfs mijn dochters weleens voor de grap op hun kont, geloof mij daar zit echt op geen enkele manier een seksuele bedoeling achter.

Dat betekent niet dat ik dat bij andere ook zou doen..
pi_173995563
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 21:11 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik zie het in die context juist niet als een handeling van seksuele aard, maar juist als een handeling van vriendschappelijke aard.
Dus het zou niet om het uiteindelijke resultaat moeten gaan, maar om de intentie?
"Pools are perfect for holding water"
pi_173996290
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 21:27 schreef probeer het volgende:

[..]

Dus het zou niet om het uiteindelijke resultaat moeten gaan, maar om de intentie?
De intentie van degene die de handeling verricht is doorslaggevend. Als degene die de handeling verricht, geen seksuele intentie heeft is er geen sprake van aanranding.

Zie eerder genoemde uitspraken van de Hoge Raad.
  dinsdag 26 september 2017 @ 07:28:02 #165
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_174000687
Aan de andere kant, kan de locatie van de tik júist de seksuele aard van de handeling aangeven.
Waarom namelijk een tik op de billen en niet op de schouder?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_174007146
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 07:28 schreef Worteltjestaart het volgende:
Aan de andere kant, kan de locatie van de tik júist de seksuele aard van de handeling aangeven.
Waarom namelijk een tik op de billen en niet op de schouder?
Misschien is de vrouw drie koppen groter dan de man? :P
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_174010532
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 07:28 schreef Worteltjestaart het volgende:
Aan de andere kant, kan de locatie van de tik júist de seksuele aard van de handeling aangeven.
Waarom namelijk een tik op de billen en niet op de schouder?
Zie de uitspraak van de Hoge Raad die Psyssic eerder postte:

WGR / Onterechte aangifte tegen zwager
pi_174010763
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 17:17 schreef madam-april het volgende:

[..]

Zie de uitspraak van de Hoge Raad die Psyssic eerder postte:

WGR / Onterechte aangifte tegen zwager
Daar staat toch echt niets in over deze kwestie hoor. De vraag of de tik op de kont van seksuele aard was kan alleen worden beoordeeld aan de hand van dit geval. De verklaringen bij de politie zal dan denk ik van doorslaggevend belang zijn al verwacht ik niet dat het tot vervolging zal komen zelfs als de seksuele aard wel duidelijk is. Verder blijf ik van mening dat op basis van de OP ik denk dat de seksuele aard wel duidelijk is maar als hij inderdaad net als jij gewend is om vrij veel mensen op de kont te slaan als grap wordt het mogelijk anders.
pi_174011001
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 21:54 schreef madam-april het volgende:

[..]

De intentie van degene die de handeling verricht is doorslaggevend. Als degene die de handeling verricht, geen seksuele intentie heeft is er geen sprake van aanranding.

Zie eerder genoemde uitspraken van de Hoge Raad.
Correct me if I'm wrong, maar is het niet zo dat zelfs de 'seksuele intentie' niet per se voldoende is omdat er daarnaast ook sprake moet zijn van een 'ontuchtige' handeling?

Bijvoorbeeld:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174011029
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 17:27 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Daar staat toch echt niets in over deze kwestie hoor. De vraag of de tik op de kont van seksuele aard was kan alleen worden beoordeeld aan de hand van dit geval. De verklaringen bij de politie zal dan denk ik van doorslaggevend belang zijn al verwacht ik niet dat het tot vervolging zal komen zelfs als de seksuele aard wel duidelijk is. Verder blijf ik van mening dat op basis van de OP ik denk dat de seksuele aard wel duidelijk is maar als hij inderdaad net als jij gewend is om vrij veel mensen op de kont te slaan als grap wordt het mogelijk anders.
Ik reageerde op de stelling dat de locatie van de tik de seksuele aard van de handeling aangeeft. En dat is dus niet zo.


Verder ben ik het met je eens.
pi_174011041
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 17:40 schreef Physsic het volgende:

[..]

Correct me if I'm wrong, maar is het niet zo dat zelfs de 'seksuele intentie' niet per se voldoende is omdat er daarnaast ook sprake moet zijn van een 'ontuchtige' handeling?

Bijvoorbeeld:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja klopt.
pi_174011080
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 17:43 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik reageerde op de stelling dat de locatie van de tik de seksuele aard van de handeling aangeeft. En dat is dus niet zo.

Verder ben ik het met je eens.
Het is wel zo dat een andere plek de seksuele aard eigenlijk uitsluit, maar bijv. de lustkapper geeft aan dat dat ook niet helemaal klopt.
pi_174013062
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 17:46 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het is wel zo dat een andere plek de seksuele aard eigenlijk uitsluit, maar bijv. de lustkapper geeft aan dat dat ook niet helemaal klopt.
Er zijn wel meer voorbeelden van zaken waarbij die stelling niet klopt.

Bijv:
http://www.chicagotribune(...)-20170410-story.html
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')