abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 september 2017 @ 14:17:07 #1
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173889236
Kopstukken

President - Donald Trump
Vice President - Mike Pence

Het kabinet
Secretary of State - Rex Tillerson
Secretary of Treasury - Steven Mnuchin
Secretary of Defense - General Jim 'Mad Dog' Mattis
Attorney General - Jeff Sessions
Secretary of the Interior - Ryan Zinke
Secretary of Agriculture - Sonny Perdue
Secretary of Commerce - Wilbur Ross
Secretary of Labor - Alexander Acosta
Secretary of Health and Human Services - Tom Price
Secretary of Housing & Urban Development - Ben Carson
Secretary of Transportation - Elaine Chao
Secretary of Energy - Rick Perry
Secretary of Education - Betsy DeVos
Secretary of Veterans Affairs - Steve Shulkin
Secretary of Homeland Security - Elaine Duke (Acting)

Cabinet-level officials:
White House Chief of Staff - John F. Kelly
Trade Reprensentative - Robert Lighthizer
Director of National Intelligence - Dan Coats
Ambassador to the UN - Nikki Haley
Director of the Office of Management & Budget - Mick Mulvaney
Director of the Central Intelligence Agency - Mike Pompeo
Administrator of the Environmental Protection Agency - Scott Pruitt
Administrator of the Small Business Administration - Linda McMahon

Andere kopstukken:
Ivanka Trump (Advisor to the President), Jared Kushner (Senior Adviser Strategic Planning), Stephen Miller (Senior Adviser Policy), Herbert McMaster (National Security Adviser), Kellyanne Conway (Counselor), Donald McGahn (White House Counsel), Sarah Huckabee Sanders (Press Secretary), Christopher Wray (Director of the Federal Bureau of Investigation), Robert Mueller (Special Counsel), Rod Rosenstein (United States Deputy Attorney General).

Verdwenen of voormalige kopstukken:
Michael Flynn (National Security Advisor), Sally Yates (Attorney General (Acting)), James Comey (FBI Director), Reince Priebus (Chief of Staff), Mike Dubke (White House Communications Director), Sean Spicer (Press Secretary, White House Communications Director (Acting)), Anthony Scaramucci (White House Communications Director), Preet Bharara (U.S. Attorney), Stephen Bannon (Chief Strategist).
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 20 september 2017 @ 14:18:59 #2
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_173889268
Refakemental, de foto was omstreeks het citaat over Rocket Man. De tijd is op Kelly's horloge af te lezen en in de exif-data van de AP foto.
Géén kloon van tvlxd!
  woensdag 20 september 2017 @ 14:20:01 #3
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173889288
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:18 schreef Montov het volgende:
Refakemental, de foto was omstreeks het citaat over Rocket Man. De tijd is op Kelly's horloge af te lezen en in de exif-data van de AP foto.
Refakemental

!!! :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_173889319
Wat een giftig topic is dit.
  woensdag 20 september 2017 @ 14:23:13 #5
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173889334
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:22 schreef Tchock het volgende:
Wat een giftig topic is dit.
Het gaat ook over een giftig onderwerp. De Amerikaanse politiek
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_173889363
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:23 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het gaat ook over een giftig onderwerp. De Amerikaanse politiek
Het is nogal kinderachtig als je niet over politiek kunt praten zonder constant op elkaar te schelden, al is het Amerikaanse politiek.
  woensdag 20 september 2017 @ 14:28:01 #7
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173889411
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:24 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het is nogal kinderachtig als je niet over politiek kunt praten zonder constant op elkaar te schelden, al is het Amerikaanse politiek.
Er zijn een aantal users die daar continu mee bezig zijn. EN er meermalen op zijn aangesproken door mods. Er zijn nog geen echte maatregelen genomen hiertegen. Ik zou zeggen: Bijt door het hoge peper en zoutniveau heen en geniet! :)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 20 september 2017 @ 14:31:35 #8
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_173889487
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:28 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Er zijn een aantal users die daar continu mee bezig zijn. EN er meermalen op zijn aangesproken door mods. Er zijn nog geen echte maatregelen genomen hiertegen. Ik zou zeggen: Bijt door het hoge peper en zoutniveau heen en geniet! :)
Dat is niet echt de insteek waar we voor gaan.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  woensdag 20 september 2017 @ 14:31:40 #9
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173889490
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 20 september 2017 @ 14:33:54 #10
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_173889550
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:20 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Refakemental

!!! :')
In deze context past het. De "10-minuten voor speech" post is het kopiëren van fake news door mensen zonder enige zelfreflectie en kritisch nadenken.
Géén kloon van tvlxd!
  woensdag 20 september 2017 @ 14:38:45 #11
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173889679
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:33 schreef Montov het volgende:

[..]

In deze context past het. De "10-minuten voor speech" post is het kopiëren van fake news door mensen zonder enige zelfreflectie en kritisch nadenken.
Dit hangt natuurlijk af vanuit welk standpunt je dit bekijkt. "Refakemental" ipv refragmental is een beetje Trumpniveau, no offence..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 20 september 2017 @ 14:42:42 #12
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_173889762
quote:
The Electoral College Is a National Security Threat
The founding fathers never anticipated the rise of Facebook and fake news.

In Federalist No. 68, his pseudonymous essay on “The Mode of Electing the President,” Alexander Hamilton wrote that the Electoral College could shield the United States “from the desire in foreign powers to gain an improper ascendant in our councils.” Because of the “transient existence” and dispersed makeup of the electors, he argued, hostile countries would find it too expensive and time-consuming to inject “sinister bias” into the process of choosing a president. At the time, the new American leaders feared meddling from Great Britain, their former colonial master, or perhaps from other powers such as France, and they designed a system to minimize the prospect that Europe’s aging monarchies could seize control of their young democracy. (Politico).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
What Total Destruction of North Korea Means
As Trump considers military options, he’s drawing unenforceable red lines.

Speaking before the UN General Assembly today, President Donald Trump announced that, unless North Korea gives up its nuclear weapons and ballistic missile programs, “the United States will have no choice but to totally destroy” the country. He sounded almost excited as he threatened, “Rocket Man is on a suicide mission for himself and for his regime.” (The Atlantic).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 20 september 2017 @ 14:46:03 #13
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173889834
quote:
6s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:42 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

[..]

Heeft Mueller al dit soort parameters ook in zijn onderzoek meegenomen? Dan kan het wel even duren voor hij met resultaten komt. En trouwens het kiesmannensysteem is ook een beetje té makkelijk omkoopbaar. Vooral voor iemand die een heleboel geld heeft.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_173889887
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:04 schreef Refragmental het volgende:

[..]

We zullen zien ;)

Intussen geeft Obama $400.000 speeches op Wallstreet... want jeweets, integere democraten enzo.
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:12 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Daar is Ulx weer met zijn "ja maar Trump!!" _O-

En natuurlijk wordt dit gedrag van Obama verdedigd. Links is moreel failliet :W
Ook al is Obama geen president meer, hij zal invloed willen blijven uitoefenen op het politieke proces. Daar is geld voor nodig en betaald worden voor speeches is een hulpmiddel daarin. Niks mis mee, het gaat erom wat je er vervolgens mee doet. Dat is geen moreel faillissement maar gebruik maken van de middelen die er zijn.

quote:
Since leaving office, Obama has delivered public and private speeches that are “true to his values,” Kevin Lewis, a spokesman for the former president, said in an email. “His paid speeches in part have allowed President Obama to contribute $2 million to Chicago programs offering job training and employment opportunities to low-income youth.”

(Bloomberg)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_173889893
quote:
6s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:42 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Goed artikel, die tweede. Vooral dit is sterk:

quote:
The White House is conflating the possession of nuclear weapons with their use; its policy would be less likely to result in nuclear war or a humiliating climb down by the president if it distinguished between the having and the using. By predicating its policy on preventing acquisition, the administration has dramatically increased the value to North Korea of its nuclear and ICBM programs. A shrewder course would be underscoring that nuclear weapons make no difference, because any conventional or nuclear attack by North Korea on America or its allies would—as has been the case since 1953—result in the end of the Kim regime. That approach diminishes rather than accentuates the political gain to North Korea of becoming a nuclear possessor.

President Trump took the exact opposite course in his speech today. Moreover, before the entire world, he threatened the destruction of an entire country. Not only does that draw a red line that will be difficult to walk back from; it is also a much less credible and ethical threat than a pledge to more narrowly target the Kim regime. Waging war against people already enslaved by an authoritarian government punishes them unjustly—that would have been an easy point score in front of a UN audience.
Noord-Korea kon altijd Seoul al vernietigen dus er is niet direct iets veranderd. Als Trump werkelijk Noord-Korea aan wil vallen om enkel de dreiging van nucleaire wapens zal dat tot een catastrofe van ongekende proporties leiden.
pi_173889930
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:04 schreef Refragmental het volgende:

[..]

We zullen zien ;)

Intussen geeft Obama $400.000 speeches op Wallstreet... want jeweets, integere democraten enzo.
Wat is het probleem met peperdure speeches op Wallstreet? Volgens mij doet elke oud-president dat, Democraat of Republikein. Als je president bent geweest hebben mensen er een kapitaal voor over om je te laten babbelen op hun partijtje.
  woensdag 20 september 2017 @ 14:53:36 #17
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173890015
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:49 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat is het probleem met peperdure speeches op Wallstreet? Volgens mij doet elke oud-president dat, Democraat of Republikein. Als je president bent geweest hebben mensen er een kapitaal voor over om je te laten babbelen op hun partijtje.
Ik vind het ook bizar. Als ze er dan toch iets over willen zeggen, richt je pijlen dan op die gasten die Obama er $400.000 (waarschijnlijk uit de beurskas) voor gèven, niet Obama zélf.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 20 september 2017 @ 14:55:03 #18
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173890045
fflikker EMPs op alle communicatie van NK ... probleem voorbij
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 20 september 2017 @ 14:55:46 #19
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173890062
quote:
3s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:55 schreef Re het volgende:
fflikker EMPs op alle communicatie van NK ... probleem voorbij
:? wat is dit? een tweet?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_173890065
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:53 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik vind het ook bizar. Als ze er dan toch iets over willen zeggen, richt je pijlen dan op die gasten die Obama er $400.000 (waarschijnlijk uit de beurskas) voor gèven, niet Obama zélf.
Kwestie van marktwerking en mensen met geld te veel. Overigens zijn het lang niet alleen Amerikaanse presidenten die rondgaan in het speech-circuit en daar veel geld mee verdienen.

Maar ik hoor graag waarom Refragmental het zo erg vindt.
  woensdag 20 september 2017 @ 14:56:34 #21
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173890086
quote:
11s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:55 schreef Tchock het volgende:

[..]

Kwestie van marktwerking en mensen met geld te veel. Overigens zijn het lang niet alleen Amerikaanse presidenten die rondgaan in het speech-circuit en daar veel geld mee verdienen.

Maar ik hoor graag waarom Refragmental het zo erg vindt.
misschien is hij jaloers? :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_173890218
Ondertussen vindt Trump de Graham-Cassidy Bill helemaal geweldig. Zou hij enig idee hebben wat deze inhoudt?

realDonaldTrump twitterde op woensdag 20-09-2017 om 14:09:54 Rand Paul is a friend of mine but he is such a negative force when it comes to fixing healthcare. Graham-Cassidy Bill is GREAT! Ends Ocare! reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op woensdag 20-09-2017 om 14:16:22 I hope Republican Senators will vote for Graham-Cassidy and fulfill their promise to Repeal & Replace ObamaCare. Money direct to States! reageer retweet
There’s one Obamacare repeal bill left standing. Here’s what’s in it.
quote:
On the whole, Aron-Dine says, “This is a lot more similar to the [Senate repeal bill] than different. All of them end with devastating cuts to marketplace subsidies, Medicaid, and weakening of consumer protections.”
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 20 september 2017 @ 15:02:36 #23
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173890224
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:55 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

:? wat is dit? een tweet?
de oplossing om NK/ZK geen groot bloedbad te laten worden ... totale vernietiging... misschien een alternatief ideetje voor trump om geen gezichtverlies te leiden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 20 september 2017 @ 15:05:25 #24
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173890285
quote:
15s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:48 schreef Tchock het volgende:

[..]

Goed artikel, die tweede. Vooral dit is sterk:

[..]

Noord-Korea kon altijd Seoul al vernietigen dus er is niet direct iets veranderd. Als Trump werkelijk Noord-Korea aan wil vallen om enkel de dreiging van nucleaire wapens zal dat tot een catastrofe van ongekende proporties leiden.
alsof de gemiddelde Noord Koreaan een bedreiging vormt. Ze zijn niet in staat om een invasie uit te voeren op Amerikaans grondgebied. Zelfs Guam of de Filipijnen zijn voor het Noord Koreaanse leger bijna onbereikbaar. Ja, met raketten misschien. Trump had beter moeten weten. China blijft niet afzijdig staan kijken wanneer de Amerikanen richting de Chinese zee opstomen. In China beteugel je Noord Korea, maar als je daartegen de Chinezen negeert, kom je er achter dat dit een ernstige fout is.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 20 september 2017 @ 15:07:42 #25
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173890340
quote:
6s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:02 schreef Kijkertje het volgende:
Ondertussen vindt Trump de Graham-Cassidy Bill helemaal geweldig. Zou hij enig idee hebben wat deze inhoudt?

realDonaldTrump twitterde op woensdag 20-09-2017 om 14:09:54 Rand Paul is a friend of mine but he is such a negative force when it comes to fixing healthcare. Graham-Cassidy Bill is GREAT! Ends Ocare! reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op woensdag 20-09-2017 om 14:16:22 I hope Republican Senators will vote for Graham-Cassidy and fulfill their promise to Repeal & Replace ObamaCare. Money direct to States! reageer retweet
There’s one Obamacare repeal bill left standing. Here’s what’s in it.

[..]

Hij hoopt. Volgens sommige gematigde republikeinen is deze bill nog erger dan die afgelopen juni onderuit is gehaald. Daarbij beseffen ze ook dat hier geen eer meer mee is te behalen. Blijf hopen Donald, blijf hopen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 20 september 2017 @ 15:08:50 #26
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_173890355
brianschatz twitterde op dinsdag 19-09-2017 om 17:00:13 Under this bill, pregnancy will cost you an extra 17K. Metastatic cancer 172K. Autism 5K. Asthma 4K. This isn't a healthcare bill. reageer retweet
  woensdag 20 september 2017 @ 15:09:54 #27
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173890378
quote:
6s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:08 schreef Nibb-it het volgende:
brianschatz twitterde op dinsdag 19-09-2017 om 17:00:13 Under this bill, pregnancy will cost you an extra 17K. Metastatic cancer 172K. Autism 5K. Asthma 4K. This isn't a healthcare bill. reageer retweet
thumbs down yet again.. :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_173890407
Het is dan ook "wealthcare".
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_173890466
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:07 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Hij hoopt. Volgens sommige gematigde republikeinen is deze bill nog erger dan die afgelopen juni onderuit is gehaald. Daarbij beseffen ze ook dat hier geen eer meer mee is te behalen. Blijf hopen Donald, blijf hopen.
Ook wonderlijk dat de belofte om ObamaCare af te schaffen al een tijd niet meer zijn eigen belofte is maar uitsluitend die van de Reps. :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 20 september 2017 @ 15:19:20 #30
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173890591
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:11 schreef OMG het volgende:
Het is dan ook "wealthcare".
Ik weet niet of je wel eens live amerikaanse teevee ziet. bijna elke tweede ad gaat over healthcare. waarbij een paar dingen opvallen, elke keer zie je lachende gezonde tevreden mensen die aangeven dat het product zo enorm goed is, je hoort minstens 5 keer "ask your doctor" om de mensen te pushen om dit te promoten bij je arts, waarna met 15 woorden per seconde snel de ad wordt afgeraffeld met eventuele bijverschijnselen (diarrea, dizzyness, suicidal tendencies, colon cancer) het geeft een gevoel dat de mensen keihard besodemieterd worden door die pharma bedrijven.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 20 september 2017 @ 15:21:09 #31
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173890646
quote:
6s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:14 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ook wonderlijk dat de belofte om ObamaCare af te schaffen al een tijd niet meer zijn eigen belofte is maar uitsluitend die van de Reps. :D
Omdat Trump dit "probleem" als een molensteen om de nek van Mitch Mcconnell heeft gehangen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_173890880
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:19 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik weet niet of je wel eens live amerikaanse teevee ziet. bijna elke tweede ad gaat over healthcare. waarbij een paar dingen opvallen, elke keer zie je lachende gezonde tevreden mensen die aangeven dat het product zo enorm goed is, je hoort minstens 5 keer "ask your doctor" om de mensen te pushen om dit te promoten bij je arts, waarna met 15 woorden per seconde snel de ad wordt afgeraffeld met eventuele bijverschijnselen (diarrea, dizzyness, suicidal tendencies, colon cancer) het geeft een gevoel dat de mensen keihard besodemieterd worden door die pharma bedrijven.
Ik woon er, en zie ze genoeg. Maar daar gaat de bill niet over. Genoeg van dat soort spul dat weet ik het wat voor kwaal zou kunnen verhelpen, maar waarna je jezelf het dun lopend in je broek en kapotte lever van kant wil maken nu ook al aan de prijzige kant is voor mensen. Of je moet kwalificeren voor een korting / coupon van de maker, maar dan ga je al buiten je verzekering om.

Blijkbaar nemen mensen dat soort risico's toch voor lief, totdat er weer eens een "ben je een geliefde verloren die [product/medicijn] gebruikte?" reclame vanwege rechtszaak of settlement voorbij komt.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_173890922
quote:
6s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:42 schreef Nibb-it het volgende:
The Electoral College Is a National Security Threat
Dat lijkt me eerder op tegenstanders van het electoral college die de Russische inmenging als argument trachten te gebruiken.
Trump haalde ruim 46% van de stemmen, ondanks het feit dat van de kiezers slechts 38%/35% vonden dat hij de kwalificaties/het temperament voor de job had. Slechts 33% achtte hem eerlijk en betrouwbaar. En toch kozen ze voor hem.
De man won de primaries, dat alleen geeft al aan dat ze grotere problemen hebben dan Russische inmenging.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173890927
Overigens heeft Trump ook nog een keer ontkend dat hij dat hij ooit gezegd heeft dat hij ObamaCare onmiddellijk zou afschaffen _O-

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 20 september 2017 @ 15:35:21 #35
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173890997
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:30 schreef OMG het volgende:

[..]

Ik woon er, en zie ze genoeg. Maar daar gaat de bill niet over. Genoeg van dat soort spul dat weet ik het wat voor kwaal zou kunnen verhelpen, maar waarna je jezelf het dun lopend in je broek en kapotte lever van kant wil maken nu ook al aan de prijzige kant is voor mensen. Of je moet kwalificeren voor een korting / coupon van de maker, maar dan ga je al buiten je verzekering om.

Blijkbaar nemen mensen dat soort risico's toch voor lief, totdat er weer eens een "ben je een geliefde verloren die [product/medicijn] gebruikte?" reclame vanwege rechtszaak of settlement voorbij komt.
in principe gaat die bill er wél over. het gaat hierbij om grof geld.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 20 september 2017 @ 15:38:17 #36
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173891070
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:35 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

in principe gaat die bill er wél over. het gaat hierbij om grof geld.
medicijn gebruik is maar 15% van de totale healthcare kosten...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_173891072
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 20 september 2017 @ 15:41:56 #38
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173891140
quote:
3s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:38 schreef Re het volgende:

[..]

medicijn gebruik is maar 15% van de totale healthcare kosten...
als je ziet wat een gemiddelde Amerikaan in zijn medicijnkastje heeft staan, dan zijn die percentages niet reëel.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 20 september 2017 @ 15:43:12 #39
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173891164
quote:
Ze heeft een behoorlijk scherpe tong.. ;)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 20 september 2017 @ 15:44:31 #40
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173891201
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:41 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

als je ziet wat een gemiddelde Amerikaan in zijn medicijnkastje heeft staan, dan zijn die percentages niet reëel.
en toch is het zo... https://www.cms.gov/Resea(...)loads/highlights.pdf
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 20 september 2017 @ 15:48:30 #41
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173891283


horror.. -O-
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_173891382
quote:
10s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:32 schreef Kijkertje het volgende:
Overigens heeft Trump ook nog een keer ontkend dat hij dat hij ooit gezegd heeft dat hij ObamaCare onmiddellijk zou afschaffen _O-

Wat een mongool. Elke keer als je denkt dat het niet achterlijker kan worden.... dat die vent daar nog zit zeg...
  woensdag 20 september 2017 @ 15:57:23 #43
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173891477
quote:
6s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:02 schreef Kijkertje het volgende:
Ondertussen vindt Trump de Graham-Cassidy Bill helemaal geweldig. Zou hij enig idee hebben wat deze inhoudt?

realDonaldTrump twitterde op woensdag 20-09-2017 om 14:09:54 Rand Paul is a friend of mine but he is such a negative force when it comes to fixing healthcare. Graham-Cassidy Bill is GREAT! Ends Ocare! reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op woensdag 20-09-2017 om 14:16:22 I hope Republican Senators will vote for Graham-Cassidy and fulfill their promise to Repeal & Replace ObamaCare. Money direct to States! reageer retweet
There’s one Obamacare repeal bill left standing. Here’s what’s in it.

[..]

Nee, hij wil slechts dat Obamacare afgeschaft/vervangen wordt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173891525
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:48 schreef klappernootopreis het volgende:
[ afbeelding ]

horror.. -O-
Dit moet een grapje zijn toch? Toch? Als het geen grap is, is het in ieder geval ook geen healthcare bill.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 20 september 2017 @ 16:08:56 #45
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173891736
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:48 schreef klappernootopreis het volgende:
[ afbeelding ]

horror.. -O-
Bizar -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173891805
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:48 schreef klappernootopreis het volgende:
[ afbeelding ]

horror.. -O-
Vreemd verhaal als je bedenkt dat dit van Pro-Life figuren afkomstig is.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_173892634
quote:
3s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:55 schreef Re het volgende:
fflikker EMPs op alle communicatie van NK ... probleem voorbij
Dat zou "first use" van een kernwapen betekenen. Bovendien moet de explosie hoog genoeg plaatsvinden, boven de stratosfeer, en een explosie boven Noord-Korea zou vooral Zuid-Korea treffen (door de magnetische afbuiging). Wil je zowel Pyongyang als de testsites treffen dan zou de explosie boven Chinees grondgebied moeten plaatsvinden. Meerdere explosies op lagere hoogte die een kleiner gebied bestrijken is moeilijk, want tenzij die quasi gelijktijdig plaatsvinden ("sneller" dan het licht, maw als de afstand tussen de bommen 300 km is mag er minder dan een milliseconde verschil zijn) zal de ionisatie van de atmosfeer door de eerste explosie het effect van de volgende teniet doen.

Verder is de infrastructuur in Z-Korea waarschijnlijk veel kwetsbaarder dan in Noord Korea (veel meer elektronica gevoelig voor de E1 puls, en een uitgebreider elektriciteitsnet dat de langere E3 puls kan oppikken).
Je loopt ook het risico dat satellieten door de resulterende stralingsgordel beschadigd raken, al zijn die tegenwoordig beter gehard tegen straling (Ariel-1, de eerste Britse satelliet, gaf de geest vier dagen na de Amerikaanse Starfish Prime test).

EMP van een explosie op 400 km hoogte, boven de grens tussen Noord en Zuid Dakota (zwart bolletje):
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  woensdag 20 september 2017 @ 16:57:47 #48
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173892702
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:55 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Dat zou "first use" van een kernwapen betekenen. Bovendien moet de explosie hoog genoeg plaatsvinden, boven de stratosfeer, en een explosie boven Noord-Korea zou vooral Zuid-Korea treffen (door de magnetische afbuiging). Wil je zowel Pyongyang als de testsites treffen dan zou de explosie boven Chinees grondgebied moeten plaatsvinden. Meerdere explosies op lagere hoogte die een kleiner gebied bestrijken is moeilijk, want tenzij die quasi gelijktijdig plaatsvinden ("sneller" dan het licht, maw als de afstand tussen de bommen 300 km is mag er minder dan een milliseconde verschil zijn) zal de ionisatie van de atmosfeer door de eerste explosie het effect van de volgende teniet doen.

Verder is de infrastructuur in Z-Korea waarschijnlijk veel kwetsbaarder dan in Noord Korea (veel meer elektronica gevoelig voor de E1 puls, en een uitgebreider elektriciteitsnet dat de langere E3 puls kan oppikken).
Je loopt ook het risico dat satellieten door de resulterende stralingsgordel beschadigd raken, al zijn die tegenwoordig beter gehard tegen straling (Ariel-1, de eerste Britse satelliet, gaf de geest vier dagen na de Amerikaanse Starfish Prime test).

EMP van een explosie op 400 km hoogte, boven de grens tussen Noord en Zuid Dakota (zwart bolletje):
[ afbeelding ]
ja het is wat simplistisch, maar de infrstructuur van NK is niet zo intens dus wellicht een wat preciezere benadering wel mogelijk... maar goed het wordt dan geen bloedbad, want ik zie die oranje eng-nek er wel voor aan om een heel schiereiland weg te nuken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_173892772
quote:
10s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:12 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Vreemd verhaal als je bedenkt dat dit van Pro-Life figuren afkomstig is.
Pro-birth, hè? Weinig van die figuren kun je natuurlijk pro-life noemen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_173894882
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:43 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ze heeft een behoorlijk scherpe tong.. ;)
Als je moet gaan zitten om vragen te beantwoorden van Warren dan weet je dat ze je even fileert
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_173895408
Die VN speech van Melania net was wel bizar tov van Donalds gedrag enzo.
  woensdag 20 september 2017 @ 19:02:50 #52
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173895415
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:48 schreef klappernootopreis het volgende:
[ afbeelding ]

horror.. -O-
Maar beide partijen zijn even moreel corrupt...
pi_173895460
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 19:02 schreef Urb het volgende:
Die VN speech van Melania net was wel bizar tov van Donalds gedrag enzo.
Deed zij dat? In de hoedanigheid van?...Melania?
pi_173896079
Black Lives Matter en Trump supporters komen erachter dat de andere kant zo slecht nog niet is.
http://www.faithwire.com/2017/09/20/watch-heres-what-happened-when-trump-supporters-let-blm-take-the-stage-at-rally/

De grootste nachtmerrie voor de Democrats. Trump supporters en BLM die de handen ineen slaan. :W
  woensdag 20 september 2017 @ 19:36:17 #55
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173896113
Of de grootste nachtmerrie voor de republikeinen met hun identity politics.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 20 september 2017 @ 19:37:49 #56
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_173896158
Hoe wordt Trump wat speeches betreft gezien? Niet de inhoud, maar hoe hij ze brengt. Ik zit nu naar een speech over Afrika bij de VN te kijken, maar net als bij zijn speech van gisteren (?) staat hij zo bizar ongeïnteresseerd te praten :{

Zelfs een kind op de basisschool leest in een spreekbeurt nog minder van zijn papier, en elke zin wordt wel onderbroken door een.........pauze die er op dat moment in de.........zin eigenlijk niet hoort..
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_173896934
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 19:37 schreef heywoodu het volgende:
Hoe wordt Trump wat speeches betreft gezien? Niet de inhoud, maar hoe hij ze brengt. Ik zit nu naar een speech over Afrika bij de VN te kijken, maar net als bij zijn speech van gisteren (?) staat hij zo bizar ongeïnteresseerd te praten :{

Zelfs een kind op de basisschool leest in een spreekbeurt nog minder van zijn papier, en elke zin wordt wel onderbroken door een.........pauze die er op dat moment in de.........zin eigenlijk niet hoort..
Ik vind het er ook belabberd en gekunsteld uitzien. Trump is goed in zijn standaard campaign riedeltje: schelden op 'de tegenstander' of dat nou de fake news media, de obstructionist Dems, Obama of Hillary is. En zichzelf en zijn loyalisten de hemel in prijzen natuurlijk. Dat lukt hem wel uit zijn hoofd en dat vindt hij heerlijk om te doen. Dat zie je gewoon.

Maar zodra zijn speech enige inhoud moet hebben valt hij door de mand. Lappen tekst voorlezen en geloofwaardig speechen gaat ook moeilijk samen als je er verder de ballen verstand van hebt, het je weinig interesseert en dus ook niet echt een visie hebt over die onderwerpen. Tenzij je afgeven op de gevestigde orde als doel op zich als een visie beschouwt.

Ik zag gisteren Macron speechen niet zo lang na Trump. Wat een verschil! Die had weliswaar een papier voor zijn neus als ondersteuning voor kernpunten, maar heel veel deed hij uit zijn hoofd, gewoonweg omdat hij wist waar hij het over had en daar gepassioneerd over sprak.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_173897074
quote:
Trump says he's 'decided' on Iran deal

President Trump said Wednesday he has decided whether or not to pull the U.S. out of the Iran nuclear deal, but declined to share his decision publicly.

"I have decided," Trump told reporters.

Pressed about his decision, the president responded, "I’ll let you know what the decision is.”

Trump spoke during a meeting with Palestinian Authority President Mahmoud Abbas at the United Nations.

The president’s comments are the clearest sign yet he is close to announcing a decision on the 2015 pact between Iran and six world powers.

Trump faces an Oct. 15 deadline to certify whether the Iranian government is honoring the terms of the deal. If he decides Tehran has violated them, Congress has 60 days to decide whether to restore sanctions related to its nuclear program that were waived under the agreement.
http://thehill.com/homene(...)decided-on-iran-deal
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173897284
quote:
Trump on Wednesday congratulated the leaders of several African nations at the U.N. for the fact that “so many” of his friends are going to their countries “trying to get rich.”

“Africa has tremendous business potential. I have so many friends going to your countries trying to get rich. I congratulate you. They're spending a lot of money. It does have that tremendous business potential and representing huge amounts of different markets and for American firms it's really become a place that they have to go, that they want to go,” Trump told the leaders, noting that “six of the world's 10 fastest growing economies are in Africa.”
http://thehill.com/blogs/(...)g-to-their-countries
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  woensdag 20 september 2017 @ 20:47:19 #60
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173897665
quote:
McConnell spokeswoman: Senate to vote next week on Graham-Cassidy

The Senate will vote next week on the latest bill to repeal Obamacare — but the outcome is anything but certain.

[...]

McConnell has told colleagues he will only bring up the bill if it will succeed. The statement does leave some wiggle room to not proceed with a vote.

It's still anyone's guess whether the bill's backers can get to 50 votes.

Sens. Rand Paul (R-Ky.) and Susan Collins (R-Maine) are viewed as hard “no's.” And Sens. John McCain (R-Ariz.) and Lisa Murkowski (R-Alaska), who opposed a previous iteration of repeal in July, are not sold on the proposal.

In an interview, McCain sounded like he could end up tanking a bill written by Graham, his close friend.

“Nothing has changed. If McConnell wants to put it on the floor, that’s up to McConnell,” McCain said. “I am the same as I was before. I want the regular order.”

Asked if that means he’s a "no" vote, McCain said: “That means I want the regular order. It means I want the regular order!”

[...]
Zo te zien een poging van McConnell om de druk op te voeren?
pi_173897683
En nog maar weer eens een rechtszaak :D

California files lawsuit over Trump's border wall

quote:
The state of California filed a lawsuit on Wednesday against President Trump's proposed plan for a wall along the U.S.-Mexico border.

Xavier Becerra, the state's attorney general, announced in a statement that he has filed the lawsuit in the U.S. District Court for the Southern District of California.

The lawsuit argues that the Department of Homeland Security improperly waived the National Environmental Policy Act and other laws pertaining to immigration and the environment to expedite construction of the border wall in two California counties.

The lawsuit also claims that the DHS violated the 10th Amendment of the Constitution and the separation of powers doctrine.

Xavier Becerra, the state's attorney general, announced in a statement that he has filed the lawsuit in the U.S. District Court for the Southern District of California.

The lawsuit argues that the Department of Homeland Security improperly waived the National Environmental Policy Act and other laws pertaining to immigration and the environment to expedite construction of the border wall in two California counties.

The lawsuit also claims that the DHS violated the 10th Amendment of the Constitution and the separation of powers doctrine.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_173898311


Die titel en dan de hysterische slogan van de WAPO _O-
pi_173898748
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 21:15 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]

Die titel en dan de hysterische slogan van de WAPO _O-
Bron :?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 20 september 2017 @ 21:36:45 #64
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173899067
quote:
Ah ok thanks. Blijkbaar worden dat soort opiniestukken in meerdere bladen geplaatst. Toch heb ik het vermoeden dat Nintex' bron een andere is :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_173902587
RVeelo twitterde op woensdag 20-09-2017 om 23:00:37 Wiretaps may prove Trump right — and that's absolutely terrifying https://t.co/CoZw1ihkif via @nypost reageer retweet
al die moeite en dan won hij toch :7


Ding dong the deal is dead 8-)
John_Hudson twitterde op donderdag 21-09-2017 om 00:15:35 Mogherini enters Iran deal meeting. Asked her if she was going to save the deal. No answer. #unga https://t.co/C0GwTDKq7U reageer retweet


[ Bericht 11% gewijzigd door Nintex op 21-09-2017 00:23:30 ]
pi_173903425
Als Trump de deal beëindigt leidt dat alleen maar tot meer kansen in Iran voor de hardliners en zal het nucleaire programma weer opgestart worden. Trump blijkt totaal incapabel om betere deals te onderhandelen.

Naast natuurlijk dat je partners nogal moe worden als je elke deal die al lang staat onderuit blijft halen.
pi_173903707
Ff ruzie zoeken met Iran daarbij:

https://www.rt.com/news/403994-rouhani-un-speech
pi_173903864
quote:
Federica Mogherini, the EU’s foreign-affairs chief, made no bones in a speech today at the Bloomberg Global Business Forum about Brussels’ differences with the Trump administration. “It’s clear that policies in Washington have shifted, and this has brought us to a new reality,” she said. “If Americans, or the president of the United States for that matter, have a different view [to us], we are mature friends enough to say, ‘We don’t agree; let’s stay friends, continue to work together in other fields but we have a different view.'”

Mogherini was unabashed about chiding Trump for his threat to “totally destroy” North Korea if provoked. “We [Europeans] don’t talk about destroying countries. We talk about finding peaceful solutions,” she said. “We believe a peaceful solution is the only one really available…there are tens of millions of Koreans in the North and South that would be the first victims.”

Reflecting on Trump’s focus on American “sovereignty” in his speech (he used the word 21 times), she argued that it doesn’t mean ending multilateralism: “Our union [the EU] is a union of sovereign states,” she said. Her speech seemed to calculatedly push Europe forward as an alternative world leader: “The rest of world is now looking at Europe for leadership and we can do it.”

That divergence from the US extended—albeit very tentatively—to security matters. Seemingly alluding to Trump’s threat to leave NATO if Europe doesn’t step up its military investments, Mogherini acknowledged that it was “important…that Europeans invest better in defense.” However, she presented that not as a way to keep the US from leaving NATO but to give Europe “strategic autonomy, which potentially we may one day need to use.” The not-so-subtle message: Europe is preparing for a military future without America. Deliberately or not, it echoes a hint German chancellor Angela Merkel gave in May, after Trump seemed to be weakening the US’s support for NATO.
https://qz.com/1082972/un(...)-the-us-under-trump/

De Britten uit de EU en een Europa dat zich losmaakt van de Amerikaanse dominantie.

Damn, al m'n dromen komen uit! 8-)
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173903899
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 02:11 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

https://qz.com/1082972/un(...)-the-us-under-trump/

De Britten uit de EU en een Europa dat zich losmaakt van de Amerikaanse dominantie.

Damn, al m'n dromen komen uit! 8-)
Dit had al 20 jaar geleden moeten gebeuren op basis van de wereldtoestanden.
pi_173904074
realDonaldTrump twitterde op donderdag 21-09-2017 om 03:06:25 Senator (Doctor) Bill Cassidy is a class act who really cares about people and their Health(care), he doesn't lie-just wants to help people! reageer retweet
Believe me! :+

Edit: ow snap het al

Jimmy Kimmel: Senator Bill Cassidy "Lied Right to My Face"



[ Bericht 13% gewijzigd door Kijkertje op 21-09-2017 03:36:45 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_173904104
Iedereen zegt dat Robert Mueller het net rondom Trump sluit, zou dit kloppen?

From Russia with Love
ROBERT MUELLER IS OFFICIALLY CLOSING IN ON TRUMP
https://www.vanityfair.co(...)hite-house-documents

Speciale aanklager Mueller eist uitgebreide reeks documenten van Witte Huis
https://www.demorgen.be/b(...)witte-huis-b742d882/
pi_173904192
Passend?


  donderdag 21 september 2017 @ 07:27:49 #74
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_173904336
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 00:00 schreef Nintex het volgende:
RVeelo twitterde op woensdag 20-09-2017 om 23:00:37 Wiretaps may prove Trump right — and that's absolutely terrifying https://t.co/CoZw1ihkif via @nypost reageer retweet
al die moeite en dan won hij toch :7

Ding dong the deal is dead 8-)
John_Hudson twitterde op donderdag 21-09-2017 om 00:15:35 Mogherini enters Iran deal meeting. Asked her if she was going to save the deal. No answer. #unga https://t.co/C0GwTDKq7U reageer retweet
Je hebt het toch wel erg bont gemaakt als VS als Iran de redelijke partij lijkt in een conflict.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 21 september 2017 @ 08:27:39 #75
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173904891
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 19:37 schreef heywoodu het volgende:
Hoe wordt Trump wat speeches betreft gezien? Niet de inhoud, maar hoe hij ze brengt. Ik zit nu naar een speech over Afrika bij de VN te kijken, maar net als bij zijn speech van gisteren (?) staat hij zo bizar ongeïnteresseerd te praten :{

Zelfs een kind op de basisschool leest in een spreekbeurt nog minder van zijn papier, en elke zin wordt wel onderbroken door een.........pauze die er op dat moment in de.........zin eigenlijk niet hoort..
Hij heeft een oortelefoontje in blijkbaar.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 21 september 2017 @ 08:37:52 #76
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173904970
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 03:56 schreef Hdero het volgende:
Iedereen zegt dat Robert Mueller het net rondom Trump sluit, zou dit kloppen?

From Russia with Love
ROBERT MUELLER IS OFFICIALLY CLOSING IN ON TRUMP
https://www.vanityfair.co(...)hite-house-documents

Speciale aanklager Mueller eist uitgebreide reeks documenten van Witte Huis
https://www.demorgen.be/b(...)witte-huis-b742d882/
Ah, het gaat nu echt leuk worden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Redactie Games donderdag 21 september 2017 @ 08:50:01 #77
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_173905065
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 08:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ah, het gaat nu echt leuk worden.
Meh, er komen per week 2 van dit soort berichten voorbij. Zo'n onderzoek duurt jaren, Mueller is daar nu echt nog niet klaar mee.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_173905071
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 08:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ah, het gaat nu echt leuk worden.
Ik hoop van niet, hoog tijd dat Europa Amerika's rol als wereldleider overneemt, en dat zal het makkelijkst lukken met Trump aan de macht.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  donderdag 21 september 2017 @ 08:51:40 #79
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173905078
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 08:50 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ik hoop van niet, hoog tijd dat Europa Amerika's rol als wereldleider overneemt
Gaat nooit gebeuren. Europa is veel te gefragmenteerd.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_173905112
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 02:11 schreef crystal_meth het volgende:
The not-so-subtle message: Europe is preparing for a military future without America. Deliberately or not, it echoes a hint German chancellor Angela Merkel gave in May, after Trump seemed to be weakening the US’s support for NATO.
_O- _O- Nou, dan mogen landen als Duitsland en Nederland wel flink gaan investeren in defensie.
pi_173905168
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 08:55 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

_O- _O- Nou, dan mogen landen als Duitsland en Nederland wel flink gaan investeren in defensie.
Alleen als ze voornemens zijn om militair in te grijpen wereldwijd voor hun eigen gewin. En dat zie ik niet snel gebeuren. Sterker nog, ik begrijp uit haar reactie dat, mocht de VS noord-Korea willen 'vernietigen', dat ze dat mooi in hun uppie mogen gaan doen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 donderdag 21 september 2017 @ 08:59:34 #82
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173905193
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 08:50 schreef Puddington het volgende:

[..]

Meh, er komen per week 2 van dit soort berichten voorbij. Zo'n onderzoek duurt jaren, Mueller is daar nu echt nog niet klaar mee.
Precies. Dat gaat het zo leuk maken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 21 september 2017 @ 09:05:47 #83
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173905269
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 08:55 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

_O- _O- Nou, dan mogen landen als Duitsland en Nederland wel flink gaan investeren in defensie.
Misschien moeten wij ook maar een nuke bouwen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173905285
Noord-Korea: Trumps toespraak klonk als hondengeblaf

quote:
Op de vraag wat hij van de bijnaam 'raketman' voor de Noord-Koreaanse leider vindt, antwoordde Ri alleen: 'Ik heb medelijden met Trumps medewerkers.'
_O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173905354
Ook mooi dat Drumpf, natuurlijk komt dit als een totale verrassing, geen kaas heeft gegeten van topografie:

Trump mispronounces Namibia in meeting with African leaders :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_173905440
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 08:55 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

_O- _O- Nou, dan mogen landen als Duitsland en Nederland wel flink gaan investeren in defensie.
Lijkt mij prima. Europese kernwapens, een wat groter leger en Amerika zoekt het maar uit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 donderdag 21 september 2017 @ 09:34:57 #87
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173905569
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 09:22 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Lijkt mij prima. Europese kernwapens, een wat groter leger en Amerika zoekt het maar uit.
Groter leger hoeft niet. Gewoon wat nukes bouwen en een riedel ICBM's. Daar doet Trump niet moeilijk over.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173905686
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 09:34 schreef Ulx het volgende:

[..]

Groter leger hoeft niet. Gewoon wat nukes bouwen en een riedel ICBM's. Daar doet Trump niet moeilijk over.
Duitsland aan de kernwapens.
https://www.nytimes.com/2(...)weapons.html?mcubz=0

https://www.nytimes.com/2(...)ar-weapons.html?_r=0

Overigens zou het niet raar zijn omdat Frankrijk zijn kernwapens voorbehouden houdt aan de verdediging van Frankrijk. Maar idd meer geld naar defensie.

[ Bericht 9% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 21-09-2017 09:56:18 ]
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 21 september 2017 @ 09:47:40 #89
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173905720
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 08:50 schreef Puddington het volgende:

[..]

Meh, er komen per week 2 van dit soort berichten voorbij. Zo'n onderzoek duurt jaren, Mueller is daar nu echt nog niet klaar mee.
nee. absoluut niet, en dit heeft vooral te maken met de complexe verstrengelingen bij dat Trump zooitje. Daar is hij wel even mee bezig. Als het maar nauwkeurig gebeurd en hij geen kans op ontsnappen krijgt..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 21 september 2017 @ 10:09:21 #90
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173906036
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_173906121
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 09:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Duitsland aan de kernwapens.
https://www.nytimes.com/2(...)weapons.html?mcubz=0

Overigens zou het niet raar zijn omdat Frankrijk zijn kernwapens voorbehouden houdt aan de verdediging van Frankrijk. Maar idd meer geld naar defensie.
quote:
The assessment provides a legal framework for such a plan. Britain or France, it finds, could legally base nuclear warheads on German soil.
Dat zogenaamde "nuclear sharing" van de NAVO waar dit op gebaseerd is, is een overtreding van het non-proliferatieverdrag, ondanks hun claim dat het mag omdat de wapens pas overgedragen worden in geval van oorlog, en het NPT niet geldt in een oorlogssituatie. Maar het is de NAVO, met drie leden die vetorecht hebben in de UNSC, dus die moeten het niet zo nauw nemen.
Je mag rekenen dat Saudi Arabië dat ooit zal gebruiken om nukes van Pakistan over te nemen, ze hebben niet voor niets hun kernwapenprogramma gefinancierd.
Rusland zou volgens hetzelfde principe nukes aan Iran of Venezuela mogen leveren. Dat de wapens onder supervisie van het land van herkomst blijven tot oorlog uitbreekt kan je ook vrij interpreteren, is één soldaat ter plaatse met de sleutels van de bunker voldoende?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173910804
Gewoon een vrachtwagenchauffeur op een WO functie neerplempen omdat ie geholpen heeft in de campagne:
http://www.politico.com/s(...)kers-242951?cmpid=sf

Draining the swamp enzo.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2017 @ 15:36:57 #93
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_173912047
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:43 schreef Monolith het volgende:
Gewoon een vrachtwagenchauffeur op een WO functie neerplempen omdat ie geholpen heeft in de campagne:
http://www.politico.com/s(...)kers-242951?cmpid=sf

Draining the swamp enzo.
Het gaat er wel lekker ruiken met die eigenaar van een geurkaarsenbedrijf. :D
Carpe Libertatem
  donderdag 21 september 2017 @ 15:59:32 #94
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_173912482
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Overall beste user 2022 donderdag 21 september 2017 @ 16:03:05 #95
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173912553
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173912748
Nog meer draining filling the swamp :|W

Trump Has Filled, Not Drained, the Swamp

The president has made a mockery of a promise at the core of his campaign. It is time for the #MAGA media to tell his supporters the truth.

quote:
There is no campaign promise that Donald Trump has failed to honor more flagrantly than his oft repeated pledge to “drain the swamp” in Washington, D.C. He has violated the letter of his promise and trampled all over its spirit. His supporters ought to be furious. But few perceive the scale of his betrayal or its brazenness.

Are they skeptics of the Russia investigation?

Forget the Russia investigation. Even if no wrongdoing is proved on that matter, the Trump Administration’s behavior would still be epically swampy. A list of examples is clarifying:

Corey Lewandowski, who worked as Trump’s campaign manager, moved to Washington, D.C., and started a Beltway lobbying firm, where he accepted lots of money from special interests that were trying to influence Trump. Meanwhile, The New York Times reported, “Established K Street firms were grabbing any Trump people they could find: Jim Murphy, Trump’s former political director, joined the lobbying giant BakerHostetler, while another firm, Fidelis Government Relations, struck up a partnership with Bill Smith, Mike Pence’s former chief of staff. All told, close to 20 ex-aides of Trump, friends, and hangers-on had made their way into Washington’s influence business.”

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator donderdag 21 september 2017 @ 18:01:00 #97
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_173914440
Rechter Andrew Napolitano, een trouw Trump-supporter en degene waar Trump z'n info vandaag had dat-ie afgeluisterd zou zijn door Obama, vindt de juridische situatie waarin de president zich verkeert verre van prettig:

quote:
Judge Andrew Napolitano: Trump's frightening and tightening legal noose

The Donald Trump I know is a smart guy who often thinks a few steps ahead of those whose will he is trying to bend. But I lately wonder whether he grasps the gravity of the legal peril that is beginning to show up around him. In the past week, we learned of an unfiltered public confession of frustration and weakness among his lawyers and we learned that his former chief confidant and campaign manager is about to be indicted. This is very bad news for President Trump.

Here is the back story.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron: http://www.foxnews.com/op(...)ing-legal-noose.html
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Moderator donderdag 21 september 2017 @ 18:04:25 #98
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_173914481
Ondertussen is bekend geworden dat Sean Spicer zo'n beetje alles gedocumenteerd heeft tijdens de campagne en z'n tijd in het Witte Huis, dus wellicht wordt dat ook een rijke bron voor Mueller en consorten:
quote:
Sean Spicer filled 'notebook after notebook' on Trump campaign and White House meetings — and it could have major implications for the Russia investigation

Sean Spicer, the former White House press secretary and Republican National Committee spokesman, was reportedly well-known for being a copious note-taker during his time working on the Trump campaign and later at the White House — a habit that could prove relevant as special counsel Robert Mueller's investigation heats up.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron: http://www.businessinside(...)ion-2017-9?r=UK&IR=T
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  donderdag 21 september 2017 @ 19:06:47 #99
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_173915565
quote:
‘How do we use [this] to get whole?’: The most intriguing new Paul Manafort-Russia email

The trouble Paul Manafort is in is still coming into focus. The latest development: emails he sent to a Ukraine-based employee of his consulting business talking about setting up a briefing with a Russian oligarch close to Vladimir Putin.

(..)

In one April exchange days after Trump named Manafort as a campaign strategist, Manafort referred to his positive press and growing reputation and asked, “How do we use to get whole?”

Manafort spokesman Jason Maloni said Wednesday that the email exchanges reflected an “innocuous” effort to collect past debts.

“It’s no secret Mr. Manafort was owed money by past clients,” Maloni said.

We can argue over what's innocuous and what's not, but that seems to be an acknowledgment from his own spokesman that Manafort was discussing how he could leverage his status as a leading strategist on an American presidential campaign to chase down debts he was owed — i.e. to enrich himself financially.

https://www.washingtonpos(...)e-this-to-get-whole/
De vraag die gesteld wordt: gaat Manafort meewerken om de betrokkenheid van Trump te openbaren? De manier waarop het Witte Huis al bezig is om Manafort aan te vallen doet vermoeden dat dat een mogelijkheid is.
Géén kloon van tvlxd!
pi_173916068
Kan dit kloppen?

Trump will fire Robert Mueller eventually. What will happen next?

http://www.latimes.com/op(...)-20170921-story.html
  donderdag 21 september 2017 @ 19:40:13 #101
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173916336
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:28 schreef Hdero het volgende:
Kan dit kloppen?

Trump will fire Robert Mueller eventually. What will happen next?

http://www.latimes.com/op(...)-20170921-story.html
Hij kan (zelf) Mueller niet ontslaan...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173916602
Intussen werkt Manafort voor de Koerden aan een onafhankelijkheidsreferendum waar het Witte Huis op tegen is. Tja hij moet zijn juridische kosten natuurlijk ergens van betalen. Het is onduidelijk wie hem voor dit werk betaalt en hoeveel.

Manafort Working on Kurdish Referendum Opposed by U.S.

quote:
Paul J. Manafort, the former campaign chairman for President Trump who is at the center of investigations into Russian meddling in the 2016 presidential election, is working for allies of the leader of Iraq’s Kurdish region to help administer and promote a referendum on Kurdish independence from Iraq.

The United States opposes the referendum, but Mr. Manafort has carved out a long and lucrative career advising foreign clients whose interests have occasionally diverged from American foreign policy. And he has continued soliciting international business even as his past international work has become a focus of the investigation by the special counsel, Robert S. Mueller III, into ties between Russia and Mr. Trump and his associates, including possible collusion between them to influence the presidential election.

In fact, the work for the Kurdish group appears to have been initiated this summer around the time that federal authorities working for Mr. Mueller raided Mr. Manafort’s home in Virginia and informed him that they planned to indict him.

While the Kurdish referendum, scheduled for Monday, would not immediately trigger independence, the American government and the international community have expressed serious concerns about it. They fear that, if it passes overwhelmingly, as expected, it could further destabilize Iraq, damage the coalition fighting the Islamic State, and potentially spark violence in disputed areas.

In a statement on Wednesday, the State Department urged Kurdish leaders “to accept the alternative, which is a serious and sustained dialogue with the central government, facilitated by the United States and United Nations, and other partners.”

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 21 september 2017 @ 20:32:21 #103
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_173917462
Trump gaat Mueller niet ontslaan. Hij geeft gewoon gratie voor zijn politieke vrienden zoals hij voor Arpaio heeft gedaan.
Géén kloon van tvlxd!
  donderdag 21 september 2017 @ 20:35:16 #104
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173917535
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:32 schreef Montov het volgende:
Trump gaat Mueller niet ontslaan. Hij geeft gewoon gratie voor zijn politieke vrienden zoals hij voor Arpaio heeft gedaan.
In dat licht kan de samenwerking met de New York AG wel van belang zijn (klik). Trump kan alleen maar gratie verlenen als het om een federale zaak gaat.

En zoals gezegd kan hij hem niet direct ontslaan
  donderdag 21 september 2017 @ 20:35:23 #105
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173917539
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:32 schreef Montov het volgende:
Trump gaat Mueller niet ontslaan. Hij geeft gewoon gratie voor zijn politieke vrienden zoals hij voor Arpaio heeft gedaan.
Trump KAN Mueller niet ontslaan.
En gratie kan idd ook niet onder alle omstandigheden.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173917933
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:40 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hij kan (zelf) Mueller niet ontslaan...
Waarom staat dat dan in de LA Times? Het is wel een opiniestuk.
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2017 @ 21:05:55 #107
240917 Mula
pi_173918303
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Trump KAN Mueller niet ontslaan.
En gratie kan idd ook niet onder alle omstandigheden.
Gratie voor federale zaken kan toch juist wel onder alle omstandigheden? Dacht dat daar eigenlijk geen beperkingen aan zitten.
  donderdag 21 september 2017 @ 21:06:02 #108
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173918309
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:51 schreef Hdero het volgende:

[..]

Waarom staat dat dan in de LA Times? Het is wel een opiniestuk.
Hier is een artikel erover, hoe het hieromtrent zit: http://www.politico.com/m(...)s-complicated-215453

Het komt er in feite op neer dat Rosenstein het kan, mogelijk ook Sessions. Trump zou hen kunnen ontslaan en dan hun opvolgers net zolang hij iemand vindt die bereid is het te doen (zoals Nixon het destijds deed in The Saturday Night Massacre) of alternatief de volgorde van opvolging veranderen zodat dat proces wat versneld wordt. Dus ws niet direct, maar wel indirect.
  donderdag 21 september 2017 @ 21:23:15 #109
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173918694
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:51 schreef Hdero het volgende:

[..]

Waarom staat dat dan in de LA Times? Het is wel een opiniestuk.
Weet ik het? Trump kan Mueller iig niet ontslaan. Zelf. Onmogelijk.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 21 september 2017 @ 21:23:43 #110
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173918702
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:05 schreef Mula het volgende:

[..]

Gratie voor federale zaken kan toch juist wel onder alle omstandigheden? Dacht dat daar eigenlijk geen beperkingen aan zitten.
Niet alles is een federale zaak.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 21 september 2017 @ 21:29:35 #111
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_173918856
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Weet ik het? Trump kan Mueller iig niet ontslaan. Zelf. Onmogelijk.
Hier een flowchart hoe ie het voor elkaar kan krijgen (indirect):

<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_173919366


Suikerberg :r
  donderdag 21 september 2017 @ 21:57:52 #113
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_173919520
quote:
Does Trump even know what he hates about the Iran nuclear deal?
President Trump knows that the deal negotiated between the United States, China, Russia, Britain, France, Germany and Iran to restrain Iran’s nuclear program is just terrible. As he said at the United Nations on Tuesday, “The Iran deal was one of the worst and most one-sided transactions the United States has ever entered into. Frankly, that deal is an embarrassment to the United States, and I don’t think you’ve heard the last of it — believe me.” (Washington Post).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 21 september 2017 @ 22:01:35 #114
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173919614
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:52 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]

Suikerberg :r
Leuk voor hem. Ben meer benieuwd naar wat congress en Mueller erover te zeggen hebben nadat Facebook informatie heeft overhandigd en de search warrant tegen Facebook is uitgegeven.
pi_173919924
brianstelter twitterde op donderdag 21-09-2017 om 22:02:19 New CNN poll: @realDonaldTrump's approval rating is up to 40% https://t.co/8beSQpCahj reageer retweet
Alweer op 40%

*)
  donderdag 21 september 2017 @ 22:17:04 #116
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173920039
Vooral zijn disapproval wat daalt btw: https://projects.fivethir(...)ings/?ex_cid=rrpromo
pi_173920047
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 22:12 schreef Nintex het volgende:
brianstelter twitterde op donderdag 21-09-2017 om 22:02:19 New CNN poll: @realDonaldTrump's approval rating is up to 40% https://t.co/8beSQpCahj reageer retweet
Alweer op 40%

*)
Een kinderhand is gauw gevuld en zo komen die kleine handjes van Trump dus toch eens goed van pas.
pi_173921178
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_173921535
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 22:12 schreef Nintex het volgende:
brianstelter twitterde op donderdag 21-09-2017 om 22:02:19 New CNN poll: @realDonaldTrump's approval rating is up to 40% https://t.co/8beSQpCahj reageer retweet
Alweer op 40%

*)
40% is dus ontoerekeningsvatbaar en zou eigenlijk helemaal geen stemrecht moeten hebben.
  donderdag 21 september 2017 @ 23:21:36 #120
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173921592
Wat zou ik willen kunnen spreken als deze man.

Anyway, schattig dat hij begint over klimaatverandering, leuk dat hij uiteindelijk wel mee heeft gedaan met Parijs en Kopenhagen, maar het blijft imo een falen van zijn presidentschap om er niet een goede wet hieromtrent doorheen te krijgen toen de democrats een supermajority hadden en dat maakt zijn meer recente bezorgdheid wel wat potsierlijk. (Hoewel het natuurlijk wel erg de vraag was of een wet het gehaald had in congress.)
  donderdag 21 september 2017 @ 23:27:36 #121
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173921847
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:20 schreef Stefanovich het volgende:

[..]

40% is dus ontoerekeningsvatbaar en zou eigenlijk helemaal geen stemrecht moeten hebben.
Op zich een simpele oplossing voor, gewoon Jim Crow laws invoeren voor blanken in rode staten. Hier enkele vragen die destijds slechts aan negers gesteld werden aldaar.. 1 vraag fout = niet stemmen:"


  donderdag 21 september 2017 @ 23:38:34 #122
62913 Blik
The one and Only!
pi_173922122
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Op zich een simpele oplossing voor, gewoon Jim Crow laws invoeren voor blanken in rode staten. Hier enkele vragen die destijds slechts aan negers gesteld werden aldaar.. 1 vraag fout = niet stemmen:"

[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet sommige vragen zelfs 2x lezen voor ik ze begrijp... zit je dan met je Master :’)
  donderdag 21 september 2017 @ 23:47:48 #123
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173922283
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:38 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik moet sommige vragen zelfs 2x lezen voor ik ze begrijp... zit je dan met je Master :’)
Zitten ook gewoon vragen bij die altijd fout gerekend kunnen worden ... zoals bv. 28 met een curved horizontal line, om maar wat te noemen. Dit is een van de zaken wat de voting rights act wilde fixen.
pi_173922373
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Zitten ook gewoon vragen bij die altijd fout gerekend kunnen worden ... zoals bv. 28 met een curved horizontal line, om maar wat te noemen. Dit is een van de zaken wat de voting rights act wilde fixen.
En bovendien kregen ze 10 minuten voor 30 vragen. :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 21 september 2017 @ 23:56:16 #125
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_173922438
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat zou ik willen kunnen spreken als deze man.

Anyway, schattig dat hij begint over klimaatverandering, leuk dat hij uiteindelijk wel mee heeft gedaan met Parijs en Kopenhagen, maar het blijft imo een falen van zijn presidentschap om er niet een goede wet hieromtrent doorheen te krijgen toen de democrats een supermajority hadden en dat maakt zijn meer recente bezorgdheid wel wat potsierlijk. (Hoewel het natuurlijk wel erg de vraag was of een wet het gehaald had in congress.)
Hij heeft gewoon al zijn politieke kapitaal ingezet voor Obamacare. Daar lijkt mij niets mis mee.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_173922753
Obama's tijd als president staat in het teken van drie personen die het volledig verprutst hebben.

Obama:

- Haalde op het slechtst mogelijke moment de troepen terug uit Irak, waardoor er een machtsvacuum ontstond.

- Besloot om Wall Street en grote banken niet te vervolgen voor het veroorzaken van de grote economsiche crisis. Met als gevolg dat zij er uiteindelijk rijker van geworden zijn.

- Kon geen goede afspraken met het congres en de senaat maken en besloot toen om via Executive Order te regeren. Wat zijn beleid niet alleen heel eenzijdig maakte, maar ook erg wankel. (omdat een volgende president die EO's kan schrappen)

- Liet traditioneel Amerikaanse bondgenoten als Japan in de steek en verklaarde verdragen (zoals de defensie van Oekraine) nietig.

- Zorgde met het niet nakomen van zijn 'Red line' er voor dat ook de andere NAVO bondgenoten (Cameron) niet konden ingrijpen in Syrie.

- Uiteindelijk annexeerde Putin de Krim en werd Syrie een Russische sattelietstaat, omdat Obama verklaarde dat de VS niet langer meer de problemen in de wereld zou oplossen. (Leading from behind)

- Liet Israel in de steek en sloot een halfzachte deal met Iran.

- Voerde Obamacare in wetende dat het een tijdbom was.

Hillary Clinton

- Haalde Obama over om Qadaffi aan te vallen en daarmee een ongekende vluchtelingenstroom van Afrika naar Europa mogelijk te maken

- Haalde Obama over om de rebellen in Syrie te bewapenen, waardoor de burgeroorlog in het land gierend uit de klauwen liep

- Wilde de wereld laten geloven dat een 'Youtube video' de oorzaak was van een georganiseerde aanval op een Amerikaanse ambassade

- Begon de desastreuse 'reset' met Rusland om vervolgens de banden zo te laten verslechteren dat WW3 weer in het mainstream nieuws kwam

Alle lof voor John Kerry die de troep van Clinton moest opruimen ^O^

Eric Holder
Waar beginnen we met dit figuur?
Wapens leveren aan Mexicaanse drug dealers en die 'kwijt' raken. Fraude, vriendjespolitiek. Moest niet voor niets aftreden.


Trump doet af en toe maffe dingen, maar heeft niet zo hard gefaald als Obama.

He promised hope and change, all they got was war, humanitarian crises and bankruptcy
  vrijdag 22 september 2017 @ 00:28:55 #127
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_173922794
Vermoeiend sujet ben je toch
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_173923108
Een analyse van Trump's manier van speechen met een aantal leuke voorbeeldjes :P


quote:
But we could have predicted somebody was gonna come along who really just didn't bother to do anything but 'talk' rather than 'speak' and could even become President of the United States
En dat is natuurlijk ook de één van de redenen dat het mensen aanspreekt. Ze hoeven niet verder na te denken over de betekenis van zijn speeches. It is what it is.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 22 september 2017 @ 01:19:59 #129
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173923271
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Op zich een simpele oplossing voor, gewoon Jim Crow laws invoeren voor blanken in rode staten. Hier enkele vragen die destijds slechts aan negers gesteld werden aldaar.. 1 vraag fout = niet stemmen:"

[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In een democratie zoals die van de Verenigde Staten kunnen mensen van het recht van vrije meningsuiting gebruik maken door tijdens verkiezingen anoniem te stemmen; dus te stemmen wat je wil en tegelijkertijd daarop niet worden afgerekend.
Wat jij in jouw bericht voorstelt is het equivalent van de Neurenberg wetten. Saillant detail hiervan is dat deze wetten zijn geïnspireerd zijn door de wetten van Jim Crow.
Deze wetten en jouw suggestie vertalen zich in het institutionaliseren van rassensegregatie. Op basis van blanke huidskleur wordt in dit geval het recht om deel te nemen aan verkiezingen ontnomen.
quote:
Jim Crow laws were state and local laws that enforced racial segregation in the Southern United States. Enacted by white Democratic-dominated state legislatures in the late 19th century after the Reconstruction period, these laws continued to be enforced until 1965. They mandated de jure racial segregation in all public facilities in the states of the former Confederate States of America, starting in 1896 with a "separate but equal" status for African Americans in railroad cars. Bron
Om een en ander te duiden en in het juiste perspectief te plaatsen:

quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Northern Democrats nominated Stephen Douglas as their candidate, and Southern Democrats adopted a pro-slavery platform and nominated John C. Breckinridge in an election campaign that would be won by Abraham Lincoln and the newly formed Republican Party. After the Civil War, most white Southerners opposed Radical Reconstruction and the Republican Party's support of black civil and political rights.
The Democratic Party identified itself as the "white man's party" and demonized the Republican Party as being "Negro dominated," even though whites were in control. Determined to re-capture the South, Southern Democrats "redeemed" state after state -- sometimes peacefully, other times by fraud and violence. By 1877, when Reconstruction was officially over, the Democratic Party controlled every Southern state.
The South remained a one-party region until the Civil Rights movement began in the 1960s. Northern Democrats, most of whom had prejudicial attitudes towards blacks, offered no challenge to the discriminatory policies of the Southern Democrats.

After the Civil War, the Democratic Party in the South was the party of white supremacy. Now, African Americans form the party's most loyal base of support. One of the consequences of the Democratic victories in the South was that many Southern Congressmen and Senators were almost automatically re-elected every election. Due to the importance of seniority in the U.S. Congress, Southerners were able to control most of the committees in both houses of Congress and kill any civil rights legislation. Even though Franklin Delano Roosevelt was a Democrat, and a relatively liberal president during the 1930s and '40s, he rarely challenged the powerfully entrenched Southern bloc. When the House passed a federal anti-lynching bill several times in the 1930s, Southern senators filibustered it to death. Bron
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173923621
Kim Jong Un: 'Deranged' Trump will 'pay dearly' for threat

quote:
North Korean leader Kim Jong Un called President Donald Trump "deranged" and said, in a statement carried by the state news agency, that the U.S. president will "pay dearly" for his threats.

Kim said that Trump is "unfit to hold the prerogative of supreme command of a country." He also described the president as "a rogue and a gangster fond of playing with fire."

"I will make the man holding the prerogative of the supreme command in the U.S. pay dearly for his speech calling for totally destroying the DPRK," read the statement carried by North's official Korean Central News Agency in a dispatch issued from Pyongyang on Friday morning.

DPRK is the abbreviation of the communist country's official name, the Democratic People's Republic of Korea.

The statement responded to Trump's combative speech at the U.N. General Assembly on Tuesday in which he mocked Kim as a "Rocket Man" on a "suicide mission," and said that if "forced to defend itself or its allies, we will have no choice but to totally destroy North Korea."
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_173924285
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 september 2017 04:09 schreef Kijkertje het volgende:
Kim Jong Un: 'Deranged' Trump will 'pay dearly' for threat

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan je melden dat het niet goed afloopt met mensen die door Trump van een bijnaam zijn voorzien
  † In Memoriam † vrijdag 22 september 2017 @ 08:18:49 #132
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_173924455
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 07:54 schreef WhiteBeard1965 het volgende:

[..]

Ik kan je melden dat het niet goed afloopt met mensen die door Trump van een bijnaam zijn voorzien
Diverse daarvan zitten momenteel in zijn kabinet. Je hebt gelijk.
Carpe Libertatem
pi_173924493
Fraai staaltje de-escalatie van Trump weer.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  vrijdag 22 september 2017 @ 08:26:03 #134
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173924527
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:03 schreef Ulx het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 22 september 2017 @ 08:28:57 #135
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173924549
https://www.cbsnews.com/n(...)nsel-robert-mueller/

Je kan zeggen over Spicer wat je wilt, maar Gründlich is hij wel, hij schreef bijbels vol informatie die van pas komen voor Mueller. Dan mag hij misschien niet echt tot de incrowd van de Trump administratie hebben gehoord, maar hij was er wel heel vaak dicht bij..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_173924558
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 07:43 schreef WhiteBeard1965 het volgende:
Mijn God, wat ben ik blij met Trump

Ik ben ook iedere dag blij met Trump.

De humor die deze president elke keer ten toon spreidt. Hilarisch!

En al die gefrustreerde zeurpieten die dan vervolgens gaan jammerklagen en krijsen omdat ze zijn humor niet begrijpen.

Elke dag een feestje. Chapeau! ^O^ *O*
  vrijdag 22 september 2017 @ 08:36:03 #137
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173924624
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 08:30 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik ben ook iedere dag blij met Trump.

De humor die deze president elke keer ten toon spreidt. Hilarisch!

En al die gefrustreerde zeurpieten die dan vervolgens gaan jammerklagen en krijsen omdat ze zijn humor niet begrijpen.

Elke dag een feestje. Chapeau! ^O^ *O*
Humor? Als je dit humor vindt moet het wel een heel treurige bende bij jouw thuis zijn..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_173924663
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 08:36 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Humor? Als je dit humor vindt moet het wel een heel treurige bende bij jouw thuis zijn..
Smaken verschillen nu eenmaal.

Iedere dag verongelijkt gaan jammerklagen lijkt mij toch een treuriger bestaan.
pi_173924785
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 08:38 schreef Elzies het volgende:

[..]

Smaken verschillen nu eenmaal.

Iedere dag verongelijkt gaan jammerklagen lijkt mij toch een treuriger bestaan.
Zoals jij continu doet over het zogenaamde cordon sanitair rond de PVV? Want dat vind ik nou humor.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173924833
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 08:30 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik ben ook iedere dag blij met Trump.

De humor die deze president elke keer ten toon spreidt. Hilarisch!

En al die gefrustreerde zeurpieten die dan vervolgens gaan jammerklagen en krijsen omdat ze zijn humor niet begrijpen.

Elke dag een feestje. Chapeau! ^O^ *O*
Wat vinden jullie er eigenlijk van hoe Trump zich opstelt tegenover Erdogan? Of vinden jullie Erdogan ook wel een prima vent?
  vrijdag 22 september 2017 @ 09:02:13 #141
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173924853
Het bespioneren van Amerikanen door de vorige regering heeft de schijn van Stasi-praktijken. En deze praktijken bleven niet beperkt tot het Trump-team of de periode rondom de presidentsverkiezingen van afgelopen jaar.
Het lijkt me dus gerechtvaardigd dit onderwerp nog eens aan te raken en dan met meer diepgang dan wat er precies in de Twitterbericht van de Amerikaanse president heeft gestaan, omdat deze kwestie daarvoor te ernstig is.
Goede op-ed over de onthulling van deze week voor de geïnteresseerden.

It looks like Obama did spy on Trump, just as he apparently did to me

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
But we’re missing the bigger story.

If these reports are accurate, it means U.S. intelligence agencies secretly surveilled at least a half dozen Trump associates. And those are just the ones we know about.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Weaponization of intel agencies?

Nobody wants our intel agencies to be used like the Stasi in East Germany; the secret police spying on its own citizens for political purposes. The prospect of our own NSA, CIA and FBI becoming politically weaponized has been shrouded by untruths, accusations and justifications.

You’ll recall DNI Clapper falsely assured Congress in 2013 that the NSA was not collecting “any type of data at all on millions or hundreds of millions of Americans.”

Intel agencies secretly monitored conversations of members of Congress while the Obama administration negotiated the Iran nuclear deal.

In 2014, the CIA got caught spying on Senate Intelligence Committee staffers, though CIA Director John Brennan had explicitly denied that.

There were also wiretaps on then-Congressman Dennis Kucinich (D-Ohio) in 2011 under Obama. The same happened under President George W. Bush to former Congresswoman Jane Harman (D-Calif.).

Journalists have been targeted, too. This internal email, exposed by WikiLeaks, should give everyone chills. It did me.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  vrijdag 22 september 2017 @ 09:03:11 #142
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_173924872
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 08:30 schreef Elzies het volgende:
Ik ben ook iedere dag blij met Trump.

De humor die deze president elke keer ten toon spreidt. Hilarisch!

En al die gefrustreerde zeurpieten die dan vervolgens gaan jammerklagen en krijsen omdat ze zijn humor niet begrijpen.

Elke dag een feestje. Chapeau! ^O^ *O*
Als het leven zelf je niet veel meer te bieden heeft, kan ik me dat goed voorstellen hoor.
Zo had ik vroeger een invalide buurman, die hele dagen voor het raam zat. Er gebeurde niet zoveel in dat straatje en van zijn vrouw hoefde hij ook niks te verwachten, maar o wee als er iemand langskwam die per ongeluk in een hondedrol stapte. Dan schaterde ie het uit en bonkte ie met z'n stok tegen de verwarmingsbuis.
Zo iemand ben jij ook, Elzies.
Veel plezier!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 22 september 2017 @ 09:04:45 #143
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173924884
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173924900
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 08:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zoals jij continu doet over het zogenaamde cordon sanitair rond de PVV? Want dat vind ik nou humor.
Ik benoem het gewoon zoals het is. Een cordon sanitair is een ondemocratisch instrument en een schoffering naar de Nederlandse kiezer toe. Zeker als het gaat over de tweede gekozen partij van Nederland.

Maar ik ga niet zoals linkse mensen hysterisch doen of krijsen of wat voor gekke dingen ze ook allemaal doen. Kortom, mijn humor wordt er niet door verpest. Uiteindelijk zal de macht van deze Kartel partijen doorbroken worden. Na elke verkiezing zien we hoe moeilijker het wordt om nog te formeren als je de ander uitsluit en als gevolg daarvan het politieke klimaat verder versplinterd. Stapje voor stapje gaan we die richting uit. Dat is toch prachtig? Ik wordt daar oprecht blij van. :)
pi_173924932
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:07 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik benoem het gewoon zoals het is. Een cordon sanitair is een ondemocratisch instrument en een schoffering naar de Nederlandse kiezer toe. Zeker als het gaat over de tweede gekozen partij van Nederland.

Maar ik ga niet zoals linkse mensen hysterisch doen of krijsen of wat voor gekke dingen ze ook allemaal doen. Kortom, mijn humor wordt er niet door verpest. Uiteindelijk zal de macht van deze Kartel partijen doorbroken worden. Na elke verkiezing zien we hoe moeilijker het wordt om nog te formeren als je de ander uitsluit en als gevolg daarvan het politieke klimaat verder versplinterd. Stapje voor stapje gaan we die richting uit. Dat is toch prachtig? Ik wordt daar oprecht blij van. :)
Hoe zou je jouw wekenlange gejank over het imaginaire cordon sanitaire anders willen noemen, knul? _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_173924942
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:03 schreef Ringo het volgende:

[..]

Als het leven zelf je niet veel meer te bieden heeft, kan ik me dat goed voorstellen hoor.
Zo had ik vroeger een invalide buurman, die hele dagen voor het raam zat. Er gebeurde niet zoveel in dat straatje en van zijn vrouw hoefde hij ook niks te verwachten, maar o wee als er iemand langskwam die per ongeluk in een hondedrol stapte. Dan schaterde ie het uit en bonkte ie met z'n stok tegen de verwarmingsbuis.
Zo iemand ben jij ook, Elzies.
Veel plezier!
Heerlijk om de gefrustreerde fantasie van een ander te lezen. Geweldig gewoon. _O-

Altijd leuk om de creativiteit bij een ander te prikkelen. Hoe ze hun eigen tekortkomingen spiegelen naar de ander toe. (ik wist niet dat je in een rolstoel zat)

Ach, als ik hiermee een beetje therapeutische waarde kan toevoegen. ;)
pi_173925054
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:07 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik benoem het gewoon zoals het is. Een cordon sanitair is een ondemocratisch instrument en een schoffering naar de Nederlandse kiezer toe. Zeker als het gaat over de tweede gekozen partij van Nederland.

Maar ik ga niet zoals linkse mensen hysterisch doen of krijsen of wat voor gekke dingen ze ook allemaal doen. Kortom, mijn humor wordt er niet door verpest. Uiteindelijk zal de macht van deze Kartel partijen doorbroken worden. Na elke verkiezing zien we hoe moeilijker het wordt om nog te formeren als je de ander uitsluit en als gevolg daarvan het politieke klimaat verder versplinterd. Stapje voor stapje gaan we die richting uit. Dat is toch prachtig? Ik wordt daar oprecht blij van. :)
Sterk staaltje jammeren weer.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173925107
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 00:22 schreef Nintex het volgende:
Obama's tijd als president staat in het teken van drie personen die het volledig verprutst hebben.

Obama:

- Haalde op het slechtst mogelijke moment de troepen terug uit Irak, waardoor er een machtsvacuum ontstond.

- Besloot om Wall Street en grote banken niet te vervolgen voor het veroorzaken van de grote economsiche crisis. Met als gevolg dat zij er uiteindelijk rijker van geworden zijn.

- Kon geen goede afspraken met het congres en de senaat maken en besloot toen om via Executive Order te regeren. Wat zijn beleid niet alleen heel eenzijdig maakte, maar ook erg wankel. (omdat een volgende president die EO's kan schrappen)

- Liet traditioneel Amerikaanse bondgenoten als Japan in de steek en verklaarde verdragen (zoals de defensie van Oekraine) nietig.

- Zorgde met het niet nakomen van zijn 'Red line' er voor dat ook de andere NAVO bondgenoten (Cameron) niet konden ingrijpen in Syrie.

- Uiteindelijk annexeerde Putin de Krim en werd Syrie een Russische sattelietstaat, omdat Obama verklaarde dat de VS niet langer meer de problemen in de wereld zou oplossen. (Leading from behind)

- Liet Israel in de steek en sloot een halfzachte deal met Iran.

- Voerde Obamacare in wetende dat het een tijdbom was.

Obama heeft inderdaad een hoop steken laten vallen. Niet in de eerste plaats omdat hij z'n geldschieters tevreden heeft moeten houden, zeker ten tijde van de kredietcrisis. Ik denk dat Obama meer een marionet van het grote geld is (geweest) dan menigeen wil toegeven.
Toch is Obamacare wel weer een toonbeeld van visie, alleen tot in het onredelijke gedwarsboomd door de GOP.
pi_173925223
Toneelstuk van vergissingen, beide Trump en Obama staan me niet aan. De ene is een gevaarlijke machtige psychpaat, de andere voerde een desastreus immigratiebeleid in, en gaf zijn eigen wetten uit. Beiden ongeschikt. Geef me liever iemand zoals Gorbachev.
pi_173925368
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:11 schreef Elzies het volgende:

[..]

Heerlijk om de gefrustreerde fantasie van een ander te lezen. Geweldig gewoon. _O-

Altijd leuk om de creativiteit bij een ander te prikkelen. Hoe ze hun eigen tekortkomingen spiegelen naar de ander toe. (ik wist niet dat je in een rolstoel zat)

Ach, als ik hiermee een beetje therapeutische waarde kan toevoegen. ;)
Het is wel grappig dat elzies denkt dat door iedereen waar hij het niet mee eens is maar gefrustreerd te noemen hij zelf niet gefrustreerd over komt terwijl de frustratie van zijn reactie afdruipt.

Het als een koppig klein kind weigeren te willen begrijpen wat democratie nu is en waarom dat "cordon sanitaire" niet ondemocratisch is geeft ook wel aan hoe gefrustreerd hij is.
  vrijdag 22 september 2017 @ 09:55:50 #151
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173925585
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:25 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Toch is Obamacare wel weer een toonbeeld van visie, alleen tot in het onredelijke gedwarsboomd door de GOP.
Trump heeft met de belofte van een belastingsvoordeeltje bij veel kiesmannen vorig jaar indirect met steekpenningen staan te zwaaien (op kosten van fatsoenlijke betaalbare gezondheidszorg in de states, dat wel). Dit is de voornaamste reden waarom Trump-care nog niet in het ronde archief is gegooid. Trump maakte de belofte, en heeft de uitwerking hiervan in de handen van McConnell gelegd. En die kan alleen maar schuiven met fondsen, meer niet. Als je het geld bij één sectie weghaalt, dan tref je de anderen. Obama heeft een heel degelijk systeem opgezet, misschien niet perfect, maar als de republikeinen al vanaf het begin meegewerkt hebben met de democraten zou de AFC nu niet zoveel hoofdbrekens betekenen voor de republikeinen die door Trump met een loze belofte de swamp zijn ingestuurd. Volgende week is er weer een stemming. er zal intern gedreigd worden met zwavel en vuur richting Susan Collins, Lisa Murkowski en mCain. Vooral die laatste gaat pas voor die wet stemmen als hij ALLE documenten heeft doorgenomen, en hij gaat niet akkoord met een achterkamertjes wet. Als het komende woensdag niet lukt, dan moet het congres minstens 60 stemmen voor de repeal halen. En dit lijkt me niet te gebeuren.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 22 september 2017 @ 09:57:43 #152
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173925625
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:43 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het is wel grappig dat elzies denkt dat door iedereen waar hij het niet mee eens is maar gefrustreerd te noemen hij zelf niet gefrustreerd over komt terwijl de frustratie van zijn reactie afdruipt.

Het als een koppig klein kind weigeren te willen begrijpen wat democratie nu is en waarom dat "cordon sanitaire" niet ondemocratisch is geeft ook wel aan hoe gefrustreerd hij is.
Misschien moeten we een cordon sanitaire rond Elzies beginnen ;)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 22 september 2017 @ 09:58:34 #153
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173925642
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:34 schreef Hdero het volgende:
Toneelstuk van vergissingen, beide Trump en Obama staan me niet aan. De ene is een gevaarlijke machtige psychpaat, de andere voerde een desastreus immigratiebeleid in, en gaf zijn eigen wetten uit. Beiden ongeschikt. Geef me liever iemand zoals Gorbachev.
Dat is een rus. Trump is al bezig de VS te verkopen aan een rus.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_173925657
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:57 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Misschien moeten we een cordon sanitaire rond Elzies beginnen ;)
Als het het maar een democratisch besluit is
  vrijdag 22 september 2017 @ 09:59:32 #155
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173925667
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:59 schreef Chewie het volgende:

[..]

Als het het maar een democratisch besluit is
Ik doe mee. da's 1
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 22 september 2017 @ 10:01:26 #156
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173925714
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Sterk staaltje jammeren weer.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_173925773
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:43 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het is wel grappig dat elzies denkt dat door iedereen waar hij het niet mee eens is maar gefrustreerd te noemen hij zelf niet gefrustreerd over komt terwijl de frustratie van zijn reactie afdruipt.

Het als een koppig klein kind weigeren te willen begrijpen wat democratie nu is en waarom dat "cordon sanitaire" niet ondemocratisch is geeft ook wel aan hoe gefrustreerd hij is.
Deelnemers als jezelf gaan nooit in op inhoudelijke argumenten. Het blijft altijd bij het spiegelen van de eigen frustraties naar de ander toe, juist bij gebrek aan voldoende tegenargument.

Ik vind het altijd grappig dagelijks een trol wat voeding te geven en ik haal daar ook persoonlijke amusementswaarde uit. (anders zou ik dit ook niet doen) Deels is het ook geven van aandacht waar deelnemers zoals jezelf om vragen. (want anders zou je ook niet reageren)

Maar ik ga niet mijn kostbare tijd verspillen aan een eindeloos ja-nietus die meestal weer uitmond in een tijdelijke ban. Daar bedank ik voor.

Een cordon sanitair is gewoon een ondemocratisch instrument. Uitsluiting van grote gekozen partijen als de PVV ondermijnt de democratie zoals we die kennen. Deze opvatting mag ik gewoon koesteren en het zal me echt een rotzorg wezen als notaire tegenstanders van Wilders het daar niet mee eens zijn. Wat verwacht je nu van een gepolariseerde samenleving? Overtuigingskracht? Als je daar nog in gelooft ben je nog naïever dan ik al dacht. :')
  vrijdag 22 september 2017 @ 10:08:54 #158
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173925909
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:04 schreef Elzies het volgende:

[..]

Een cordon sanitair is gewoon een ondemocratisch instrument. Uitsluiting van grote gekozen partijen als de PVV ondermijnt de democratie zoals we die kennen. Deze opvatting mag ik gewoon koesteren en het zal me echt een rotzorg wezen als notaire tegenstanders van Wilders het daar niet mee eens zijn. Wat verwacht je nu van een gepolariseerde samenleving? Overtuigingskracht? Als je daar nog in gelooft ben je nog naïever dan ik al dacht. :')
Vanuit de visie gesproken van diegene die er door getroffen wordt blijft het verweer altijd het zelfde.. maar zodra ze dit zelf kunnen toepassen, ja dan is het een andere zaak.

Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_173926043
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:08 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Vanuit de visie gesproken van diegene die er door getroffen wordt blijft het verweer altijd het zelfde.. maar zodra ze dit zelf kunnen toepassen, ja dan is het een andere zaak.

Ik ga echt niet dat hele filmpje bekijken.

Hoe kom je aan termen als getroffen en verweer?

Ik benoem gewoon een gegeven zoals die is. Zo'n 1,3 miljoen kiezers hebben gestemd op een partij die uitgesloten wordt omdat diens leider de vinger legt op een zere maatschappelijke plek. Dat behoeft toch geen discussie meer?

Verwacht je nu werkelijk dat je al die kiezers en legio sympathisanten die niet op de PVV hebben gestemd kunt wijsmaken dat die bewuste uitsluiting niet bestaat? Dat is toch naïef wensdenken?
pi_173926122
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:04 schreef Elzies het volgende:

[..]

Deelnemers als jezelf gaan nooit in op inhoudelijke argumenten. Het blijft altijd bij het spiegelen van de eigen frustraties naar de ander toe, juist bij gebrek aan voldoende tegenargument.
Argumenten genoeg in het recente verleden alleen geeft elzies in zijn stuitende domheid aan niet te willen discussiëren over inhoud en met gebruik van bronnen aangezien die door idioot elzies (iets wat elzies in deze reactie ook weer voldoende onderbouwt) als links worden aangemerkt.

quote:
Ik vind het altijd grappig dagelijks een trol wat voeding te geven en ik haal daar ook persoonlijke amusementswaarde uit. (anders zou ik dit ook niet doen) Deels is het ook geven van aandacht waar deelnemers zoals jezelf om vragen. (want anders zou je ook niet reageren)
Iedereen lacht jou hier juist uit en de frustratie druipt ook weer van het gequote af maar dat zal een idioot als elzies natuurlijk nooit in willen zien.

quote:
Maar ik ga niet mijn kostbare tijd verspillen aan een eindeloos ja-nietus die meestal weer uitmond in een tijdelijke ban. Daar bedank ik voor.
Goh en als jij als de idioot die je bent (zo te merken vinden de mods en admins jou ook een idioot want ik mag je zo blijven benoemen maar dat komt waarschijnlijk omdat het zo simpel te onderbouwen is dat je een idioot bent) ziet niet in dat de oorzaak van je tijdelijke bans bij je zelf ligt?

Of ben je ook zo een van iedereen is gek en ik ben een vliegtuig?

quote:
Een cordon sanitair is gewoon een ondemocratisch instrument. Uitsluiting van grote gekozen partijen als de PVV ondermijnt de democratie zoals we die kennen. Deze opvatting mag ik gewoon koesteren en het zal me echt een rotzorg wezen als notaire tegenstanders van Wilders het daar niet mee eens zijn. Wat verwacht je nu van een gepolariseerde samenleving? Overtuigingskracht? Als je daar nog in gelooft ben je nog naïever dan ik al dacht. :')
Je mag van mij die opvatting koesteren alleen is die opvatting nogal onnozel en kom je nogal gefrustreerd over door dit maar blijven te herhalen zonder ook maar 1 logisch argument voor die stelling te poneren, het heeft ook niks met het haten van Wilders te maken zelfs de VVD als grootste partij is democratisch uit te sluiten in ons democratisch stelsel.

Het gaat er ook niet om om je te overtuigen, het is gewoon wel amusant om je zo gefrustreerd te zien proberen anderen uit te maken voor gefrustreerd.
  vrijdag 22 september 2017 @ 10:18:16 #161
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173926158
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:14 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik ga echt niet dat hele filmpje bekijken.

* Allicht niet, dan zou te hard voor je aankomen!

Verwacht je nu werkelijk dat je al die kiezers en legio sympathisanten die niet op de PVV hebben gestemd kunt wijsmaken dat die bewuste uitsluiting niet bestaat? Dat is toch naïef wensdenken?
Met uitsluiting (moslims) heeft de PVV anders helemaal geen moeite, dan is het toch democratisch wanneer zij er zelf ook een keer door worden getroffen?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_173926181
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:17 schreef Chewie het volgende:

[..]

Argumenten genoeg in het recente verleden alleen geeft elzies in zijn stuitende domheid aan niet te willen discussiëren over inhoud en met gebruik van bronnen aangezien die door idioot elzies (iets wat elzies in deze reactie ook weer voldoende onderbouwt) als links worden aangemerkt.

[..]

Iedereen lacht jou hier juist uit en de frustratie druipt ook weer van het gequote af maar dat zal een idioot als elzies natuurlijk nooit in willen zien.

[..]

Goh en als jij als de idioot die je bent (zo te merken vinden de mods en admins jou ook een idioot want ik mag je zo blijven benoemen maar dat komt waarschijnlijk omdat het zo simpel te onderbouwen is dat je een idioot bent) ziet niet in dat de oorzaak van je tijdelijke bans bij je zelf ligt?

Of ben je ook zo een van iedereen is gek en ik ben een vliegtuig?

[..]

Je mag van mij die opvatting koesteren alleen is die opvatting nogal onnozel en kom je nogal gefrustreerd over door dit maar blijven te herhalen zonder ook maar 1 logisch argument voor die stelling te poneren, het heeft ook niks met het haten van Wilders te maken zelfs de VVD als grootste partij is democratisch uit te sluiten in ons democratisch stelsel.

Het gaat er ook niet om om je te overtuigen, het is gewoon wel amusant om je zo gefrustreerd te zien proberen anderen uit te maken voor gefrustreerd.
Nogmaals, ik ben duidelijk geweest. Je bent niet in staat om een inhoudelijke discussie te voeren. Dan heeft continuering voor vandaag weinig zin.

Morgen is er weer een dag. :W
  † In Memoriam † vrijdag 22 september 2017 @ 10:20:40 #163
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_173926213
Waarom hebben jullie het over de PVV in USA-topic?

[ Bericht 2% gewijzigd door Boze_Appel op 22-09-2017 10:27:55 ]
Carpe Libertatem
pi_173926220
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:18 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Met uitsluiting (moslims) heeft de PVV anders helemaal geen moeite, dan is het toch democratisch wanneer zij er zelf ook een keer door worden getroffen?
Maar Wilders sluit moslims helemaal niet uit.

Dus een discussie hierover voeren die gebaseerd is op valse veronderstellingen biedt dan weinig soelaas. Dan raad ik je juist aan eens te verdiepen in de werkelijke opvattingen van deze partij.
pi_173926239
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:20 schreef Boze_Appel het volgende:
Waar hebben jullie het over de PVV in USA-topic?
Je hebt gelijk.

Weer een onverwacht off topic moment.

Weer tot de orde van de dag.
pi_173926244
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:19 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nogmaals, ik ben duidelijk geweest. Je bent niet in staat om een inhoudelijke discussie te voeren. Dan heeft continuering voor vandaag weinig zin.

Morgen is er weer een dag. :W
Ik leg inhoudelijk uit waarom er democratisch gezien niks mis is met het uitsluiten van een partij maar idioot elzies ziet de inhoud weer niet :')
  vrijdag 22 september 2017 @ 10:30:35 #167
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173926405
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:22 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik leg inhoudelijk uit waarom er democratisch gezien niks mis is met het uitsluiten van een partij maar idioot elzies ziet de inhoud weer niet :')
Het is niet voor niets dat er zo'n maatregel is.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 22 september 2017 @ 10:42:37 #168
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173926596
Intussen:

All 50 state Medicaid directors oppose Obamacare repeal bill

GOP Leaders are Trying to Bribe An Alaska Senator to Repeal Obamacare—By Letting Her State Keep Obamacare

Beetje raar om Alaska (en bijkans Montana) te ontzien. Dus of Alaska houdt wat ze nu hebben als Murkowski voor stemt, of als ze tegen stemt. Mogelijk niet legaal echter: GOP Plan to Repeal Obamacare for Everybody But Alaska Possibly Unconstitutional
  vrijdag 22 september 2017 @ 10:46:33 #169
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173926634
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:20 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom hebben jullie het over de PVV in USA-topic?
Misschien omdat PVV adepten ook Trump adepten zijn, waanzin gaat verder over de grens dan je denkt..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 22 september 2017 @ 10:59:33 #170
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_173926811
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:21 schreef Elzies het volgende:
Maar Wilders sluit moslims helemaal niet uit.
Dafuq am I reading? :|W
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 22 september 2017 @ 11:09:00 #171
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173926952
En zo is een nieuwe bijnaam voor Trump geboren:

quote:
'Dotard' Trump? The story of 'rocket man' Kim's insult

[...]

"Action is the best option in treating the dotard who, hard of hearing, is uttering only what he wants to say," Mr Kim wrote, displaying a keen sense of the original meaning of the word.

But he ended his screed with the ominous line: "I will surely and definitely tame the mentally deranged US dotard with fire."

So what exactly does "dotard" mean?

The Oxford English Dictionary defines it as "an old person, especially one who has become weak or senile".

Its US brethren, Merriam-Webster, further clarified that the word initially meant "imbecile", and stems from the Middle English word "doten" which means "to dote".
[...]
Het is echt de raarste tijdslijn...
pi_173927100
Haha

quote:
The only other country recognizing Nambia besides the United States is North Korea. While it is nice to have two nuclear-armed allies, Nambians understand the awkwardness that occurs when two close friends squabble.
Read more at http://www.patheos.com/bl(...)#1E6xzGt7Hm2qYQBe.99
  vrijdag 22 september 2017 @ 12:52:45 #173
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173928382
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:21 schreef Chewie het volgende:
Haha

[..]

_O-
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 22 september 2017 @ 13:28:13 #174
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_173929016
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
En zo is een nieuwe bijnaam voor Trump geboren:

[..]

Het is echt de raarste tijdslijn...
Nooit gedacht dat Kim Jong Un zo lollig kon zijn met bijnamen :D
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 22 september 2017 @ 13:33:25 #175
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173929109
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:28 schreef Falco het volgende:

[..]

Nooit gedacht dat Kim Jong Un zo lollig kon zijn met bijnamen :D
Zijn bijnamen zijn dan ook niet gemaakt uit dementerend perspectief.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 22 september 2017 @ 13:51:30 #176
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_173929374
Over frustraties gesproken, Trump is weer aan het twitteren over Hillary Clinton.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 22 september 2017 @ 13:57:27 #177
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_173929458
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 22-09-2017 om 12:44:47 The Russia hoax continues, now it's ads on Facebook. What about the totally biased and dishonest Media coverage in favor of Crooked Hillary? reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 22-09-2017 om 13:26:06 The greatest influence over our election was the Fake News Media "screaming" for Crooked Hillary Clinton. Next, she was a bad candidate! reageer retweet
Jesus Christ, man! You won! Get over it!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:11:09 #178
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173929700
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:57 schreef DustPuppy het volgende:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 22-09-2017 om 12:44:47 The Russia hoax continues, now it's ads on Facebook. What about the totally biased and dishonest Media coverage in favor of Crooked Hillary? reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 22-09-2017 om 13:26:06 The greatest influence over our election was the Fake News Media "screaming" for Crooked Hillary Clinton. Next, she was a bad candidate! reageer retweet
Jesus Christ, man! You won! Get over it!
dementie, puur dementie. Wat wil je met zo'n ouwe lul aan het bewind.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:15:01 #179
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_173929778
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:11 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

dementie, puur dementie. Wat wil je met zo'n ouwe lul aan het bewind.
Dit zijn niet de uitspraken van iemand die een klinkende overwinning heeft behaald, dit zijn uitspraken van een slechte verliezer.

Trump is echter een nog zeldzamer soort wezen; hij is een slechte winnaar.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_173929930
Poeh, $50.000 dollar aan russische facebook ads tegenover de wat... 1miljard die Clinton heeft uitgegeven.
Die ads hebben hem inderdaad de overwinning gegeven :')
pi_173929972
Clinton wordt niet onderzocht bij deze, als het je tevreden stelt, dat gebeurde bij Bengazi en de emailaffaire.
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:30:35 #182
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_173930087
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:23 schreef Refragmental het volgende:
Poeh, $50.000 dollar aan russische facebook ads tegenover de wat... 1miljard die Clinton heeft uitgegeven.
Die ads hebben hem inderdaad de overwinning gegeven :')
Waarom heeft Rusland 50.000 uitgegeven aan de campagne van Trump?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_173930122
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:30 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Waarom heeft Rusland 50.000 uitgegeven aan de campagne van Trump?
Wie is "Rusland"?
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:38:26 #184
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_173930247
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:32 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wie is "Rusland"?
De berichten zijn een Russisch bedrijf gekoppeld aan het Kremlin.

De precieze details zullen we snel genoeg te weten komen:
Facebook to release 3,000 Russian-bought election ads
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_173930283
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:38 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

De berichten zijn een Russisch bedrijf gekoppeld aan het Kremlin.

De precieze details zullen we snel genoeg te weten komen:
Facebook to release 3,000 Russian-bought election ads
Paywall
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:41:03 #186
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_173930307
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:43:09 #187
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173930355
Wat is eik je bron voor $50,000? In bovenstaand nytimes artikel wordt gesproken over $100,000, waar bij het denk ik de vraag is of dit het enige is?
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:44:51 #188
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173930392
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:23 schreef Refragmental het volgende:
Poeh, $50.000 dollar aan russische facebook ads tegenover de wat... 1miljard die Clinton heeft uitgegeven.
Die ads hebben hem inderdaad de overwinning gegeven :')
Met het verschil dat Clinton dit met campagnegeld deed VOOR de amerikanen. Trump pleegde verraad door Russen in te schakelen voor zijn campagne, zodat hij een Trump Tower kon ritselen in moskou. Het waren trouwens geen ads maar gerichte manipulatie.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_173930421
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat is eik je bron voor $50,000? Had nog nergens een concreet bedrag gelezen, wel al eerder het aantal van zo'n 3000.
Poeh, paar dagen terug ergens gelezen, alleen geen idee meer waar.
pi_173930441
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:44 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Met het verschil dat Clinton dit met campagnegeld deed VOOR de amerikanen. Trump pleegde verraad door Russen in te schakelen voor zijn campagne, zodat hij een Trump Tower kon ritselen in moskou. Het waren trouwens geen ads maar gerichte manipulatie.
Clinton VOOR de amerikanen _O-
Goede grap.
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:56:31 #191
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_173930642
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:44 schreef klappernootopreis het volgende:
Trump pleegde verraad door Russen in te schakelen voor zijn campagne, zodat hij een Trump Tower kon ritselen in moskou. Het waren trouwens geen ads maar gerichte manipulatie.
Ik zou dit omdraaien. Ik denk eerder dat de Russen Trump gebruikt hebben en niet andersom.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:56:38 #192
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173930645
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:47 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Clinton VOOR de amerikanen _O-
Goede grap.
De grap is dat ALLES waar Trump Clinton voor heeft beschuldigd hij zich daar ZELF nog het meeste aan schuldig heeft gemaakt. De FBI heeft niks gevonden bij Clinton, maar ze zullen WEL iets vinden bij Trump, die heeft zijn kleine klauwtjes in veel ter veel louche zaakjes gehad. Lock him up!
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:57:56 #193
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173930663
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:56 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ik zou dit omdraaien. Ik denk eerder dat de Russen Trump gebruikt hebben en niet andersom.
Trump wist drommels goed dat hij niet met ze in zee had moeten gaan. Vandaar dat dit nog steeds als kleverige stroop aan hem blijft hangen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:59:00 #194
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173930679
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:46 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Poeh, paar dagen terug ergens gelezen, alleen geen idee meer waar.
Breibart zeker, of Fox news
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_173930691
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:47 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Clinton VOOR de amerikanen _O-
Goede grap.
Reageer eens inhoudelijk. Bah. o|O
pi_173930735
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:23 schreef Refragmental het volgende:
Poeh, $50.000 dollar aan russische facebook ads tegenover de wat... 1miljard die Clinton heeft uitgegeven.
Die ads hebben hem inderdaad de overwinning gegeven :')
Ga je ooit nog ophouden over Clinton? Gaat Trump ooit nog ophouden over Clinton?
  vrijdag 22 september 2017 @ 15:03:20 #197
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173930749
Mueller komt nu akelig dicht bij de deur van het Oval office, met het aantekenboekje van Sean Spicer bij de hand zal het de komende herfst best gaan waaien daar.. :P
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 22 september 2017 @ 15:03:26 #198
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173930750
Trump is sowieso weer lekker bezig... |:(

Over Kim Jung Un
https://mobile.twitter.co(...)s/911175246853664768

Over Rand Paul (of om het even welke Repulikein die evt niet voor het huidige afschuwelijke Health Care plan gaat stemmen: https://mobile.twitter.co(...)s/911173124976193536
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173930760
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Trump is sowieso weer lekker bezig... |:(
https://mobile.twitter.co(...)s/911175246853664768
Ik denk dat we binnenkort een wereldprimeur kunnen aanschouwen: een oorlogsverklaring via Twitter.
  vrijdag 22 september 2017 @ 15:06:01 #200
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173930782
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:04 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik denk dat we binnenkort een wereldprimeur kunnen aanschouwen: een oorlogsverklaring via Twitter.
Met Trump kun je alles verwachten ja... -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 22 september 2017 @ 15:07:24 #201
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173930800
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:02 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ga je ooit nog ophouden over Clinton? Gaat Trump ooit nog ophouden over Clinton?
Vergeet het maar, refragmental is net als Elzies een typische nablater die al lang heeft begrepen dat hij een verkeerde keuze heeft gemaakt, maar puur uit ijdelheid blijft doortrollen. Op het moment dat Trump van zijn voetstuk wordt getrokken, zullen ze hun usernaam opgeven en als kloon verder doorpruttelen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_173930814
Het rare van alles is, alles waar hij een ander van beschuldigt op twitter, kan op hemzelf van toepassing zijn. Best eng eigenlijk. In dezelfde stijl van een seriemoordenaar is die een verkapte, sadistische bekentenisbrief naar de rechercheur schrijft. :X
  vrijdag 22 september 2017 @ 15:08:26 #203
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173930818
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:04 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik denk dat we binnenkort een wereldprimeur kunnen aanschouwen: een oorlogsverklaring via Twitter.
Ik denk dat Kelly hem dan subiet die telefoon van hem afpakt en door de plee spoelt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 22 september 2017 @ 15:09:21 #204
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173930833
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:08 schreef Hdero het volgende:
Het rare van alles is, alles waar hij een ander van beschuldigt op twitter, kan op hemzelf van toepassing zijn. Best eng eigenlijk. In dezelfde stijl van een seriemoordenaar is die een verkapte, sadistische bekentenisbrief naar de rechercheur schrijft. :X
Donald de Ripper
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_173930881
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:09 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Donald de Ripper
Als hij niet zoveel macht, geld, en roem had, was hij als schreeuwende psychopaat gewoon van straat geplukt in een gesloten inrichting gestopt. Ik heb het daar geregeld over. Dat is het verschil.
  vrijdag 22 september 2017 @ 15:13:45 #206
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173930897
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_173930916
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:07 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Vergeet het maar, refragmental is net als Elzies een typische nablater die al lang heeft begrepen dat hij een verkeerde keuze heeft gemaakt, maar puur uit ijdelheid blijft doortrollen. Op het moment dat Trump van zijn voetstuk wordt getrokken, zullen ze hun usernaam opgeven en als kloon verder doorpruttelen.
Verkeerde keuze gemaakt?
Ik ben perfect blij met mijn keuze TEGEN Clinton.
Nog steeds dolgelukkig dat zij geen president is geworden, was een internationale ramp geweest.
Verder ben ik niet pro of anti trump... maar dat lijkt men hier niet te snappen, zo zwart-wit als dat men hier is.
Ik lig alleen wel altijd dubbel wanneer een Uxl voor de 157322563e keer zegt dat "dit toch wel het einde voor trump betekent", of wanneer de media zich een aantal dagen stort op iets totaal onbenulligs zoals dat "Nambia" gedoe. Who the fuck cares!!? :D

En die paar ads op facebook, serieus, who gives a shit? Het staat iedereen vrij om ads te kopen, en als ik het geld had, had ik ook met alle plezier een ton gestoken in anti-Clinton ads (nogmaals mogen we allemaal van geluk spreken dat zij geen president is).
pi_173930940
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:14 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Verkeerde keuze gemaakt?
Ik ben perfect blij met mijn keuze TEGEN Clinton.
Nog steeds dolgelukkig dat zij geen president is geworden, was een internationale ramp geweest.
Verder ben ik niet pro of anti trump... maar dat lijkt men hier niet te snappen, zo zwart-wit als dat men hier is.
Ik lig alleen wel altijd dubbel wanneer een Uxl voor de 157322563e keer zegt dat "dit toch wel het einde voor trump betekent", of wanneer de media zich een aantal dagen stort op iets totaal onbenulligs zoals dat "Nambia" gedoe. Who the fuck cares!!? :D

En die paar ads op facebook, serieus, who gives a shit? Het staat iedereen vrij om ads te kopen, en als ik het geld had, had ik ook met alle plezier een ton gestoken in anti-Clinton ads (nogmaals mogen we allemaal van geluk spreken dat zij geen president is).
Ik geloof daar niks van. Je bent gewoon een Trumptroll en aanbidder. Nu nog maar met een puntmuts en hakenkruis de deur uitgaan. Zo kan je je gelijkgezinden opzoeken. Geef toe.
pi_173930995
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:14 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Verkeerde keuze gemaakt?
Ik ben perfect blij met mijn keuze TEGEN Clinton.
Nog steeds dolgelukkig dat zij geen president is geworden, was een internationale ramp geweest.
Verder ben ik niet pro of anti trump... maar dat lijkt men hier niet te snappen, zo zwart-wit als dat men hier is.
Ik lig alleen wel altijd dubbel wanneer een Uxl voor de 157322563e keer zegt dat "dit toch wel het einde voor trump betekent", of wanneer de media zich een aantal dagen stort op iets totaal onbenulligs zoals dat "Nambia" gedoe. Who the fuck cares!!? :D

En die paar ads op facebook, serieus, who gives a shit? Het staat iedereen vrij om ads te kopen, en als ik het geld had, had ik ook met alle plezier een ton gestoken in anti-Clinton ads (nogmaals mogen we allemaal van geluk spreken dat zij geen president is).
Volgens mij ben je geen Amerikaan, dus je hebt helemaal geen keuze gemaakt. Je doet net alsof je gestemd had. :')

Maar Clinton is inmiddels al bijna een jaar verliezend presidentskandidaat en alsnog kun je niet over haar ophouden. Elke opmerking jegens Trump beantwoord je met "ja maar Hillary" en dat is gewoon vreselijk infantiel.

Clinton's politieke carrière is voorbij, ze speelt geen rol van betekenis meer. Er is in de VS een (inmiddels al niet meer echt) nieuwe president die wél gewoon verantwoording af moet leggen. Helaas heeft hij de mentale capaciteit van een kleuter en blijft hij zelf maar over de verkiezingen doordrammen terwijl hij die al een jaar geleden won.
  † In Memoriam † vrijdag 22 september 2017 @ 15:20:13 #210
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_173931006
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:08 schreef Hdero het volgende:
Het rare van alles is, alles waar hij een ander van beschuldigt op twitter, kan op hemzelf van toepassing zijn. Best eng eigenlijk. In dezelfde stijl van een seriemoordenaar is die een verkapte, sadistische bekentenisbrief naar de rechercheur schrijft. :X
En van alles wat hij tweet is het tegenovergestelde te vinden een paar jaar terug.
Carpe Libertatem
pi_173931040
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:19 schreef Tchock het volgende:

[..]

Volgens mij ben je geen Amerikaan, dus je hebt helemaal geen keuze gemaakt. Je doet net alsof je gestemd had. :')

Maar Clinton is inmiddels al bijna een jaar verliezend presidentskandidaat en alsnog kun je niet over haar ophouden. Elke opmerking jegens Trump beantwoord je met "ja maar Hillary" en dat is gewoon vreselijk infantiel.

Clinton's politieke carrière is voorbij, ze speelt geen rol van betekenis meer. Er is in de VS een (inmiddels al niet meer echt) nieuwe president die wél gewoon verantwoording af moet leggen. Helaas heeft hij de mentale capaciteit van een kleuter en blijft hij zelf maar over de verkiezingen doordrammen terwijl hij die al een jaar geleden won.
Hij was boos omdat ze een boek schreef. :') En wilde haar met een golfbal slaan. Kreeg ook enge vibes toen hij achter haar ging staan in dat debat. Gelukkig merktte ze het ook.
pi_173931046
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:19 schreef Tchock het volgende:

[..]

Volgens mij ben je geen Amerikaan, dus je hebt helemaal geen keuze gemaakt. Je doet net alsof je gestemd had. :')
Noot zijn woordkeuze, niet de mijne :W

quote:
Maar Clinton is inmiddels al bijna een jaar verliezend presidentskandidaat en alsnog kun je niet over haar ophouden. Elke opmerking jegens Trump beantwoord je met "ja maar Hillary" en dat is gewoon vreselijk infantiel.
Onzin.

quote:
Clinton's politieke carrière is voorbij,
*O*

quote:
ze speelt geen rol van betekenis meer. Er is in de VS een (inmiddels al niet meer echt) nieuwe president die wél gewoon verantwoording af moet leggen. Helaas heeft hij de mentale capaciteit van een kleuter en blijft hij zelf maar over de verkiezingen doordrammen terwijl hij die al een jaar geleden won.
Helaas speelt ze nog wel een rol van betekenis door zich constant in de politieke discussie te mengen.
Maar gelukkig sluit het net zich rond haar en haar onderdanen. :)
pi_173931132
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:22 schreef Refragmental het volgende:
Helaas speelt ze nog wel een rol van betekenis door zich constant in de politieke discussie te mengen.
Maar gelukkig sluit het net zich rond haar en haar onderdanen. :)
Wordt Clinton eindelijk aangeklaagd voor het misbruiken van duizenden kinderen in de martelkelder van een pizzeria? Dat werd verdomme hoog tijd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173931156
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:22 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Onzin.

[..]

*O*

[..]

Helaas speelt ze nog wel een rol van betekenis door zich constant in de politieke discussie te mengen.
Maar gelukkig sluit het net zich rond haar en haar onderdanen. :)
Ze speelt een rol van betekenis omdat mensen steeds over haar beginnen. Iedereen kan zich wel in de politieke discussie willen mengen maar dat geeft je nog geen publiek. En ja, je blijft maar over haar doorzagen. Elke-fucking-keer-weer.

Wist je bijvoorbeeld dat je het bijna net zo vaak over Hillary of Clinton hebt op FOK! (396 keer) als over Donald of Trump (468 keer). Zelfs bij de meest hardcore Clinton-supporters op FOK! is dat totaal niet zo. Je weet wel, omdat mensen over de president praten en niet over de verliezend kandidaat.
  Redactie Games vrijdag 22 september 2017 @ 15:30:34 #215
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_173931193
Zelfs als Clinton verleden tijd is mag ze overigens gewoon zeggen wat ze wil. Het is een vrij land. Maar serieus, waarom laat je jezelf zo op de kast jagen van iemand die al van je verloren heeft :')
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_173931206
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:29 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ze speelt een rol van betekenis omdat mensen steeds over haar beginnen. Iedereen kan zich wel in de politieke discussie willen mengen maar dat geeft je nog geen publiek. En ja, je blijft maar over haar doorzagen. Elke-fucking-keer-weer.

Wist je bijvoorbeeld dat je het bijna net zo vaak over Hillary of Clinton hebt op FOK! (396 keer) als over Donald of Trump (468 keer). Zelfs bij de meest hardcore Clinton-supporters op FOK! is dat totaal niet zo. Je weet wel, omdat mensen over de president praten en niet over de verliezend kandidaat.
De Trumpfans blijven zaniken over Clinton omdat er over hun held weinig positiefs valt te melden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173931261
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:30 schreef Puddington het volgende:
Zelfs als Clinton verleden tijd is mag ze overigens gewoon zeggen wat ze wil. Het is een vrij land. Maar serieus, waarom laat je jezelf zo op de kast jagen van iemand die al van je verloren heeft :')
Trump komt gewoon niet uit die campagne-modus. Hij heeft een jaar lang lopen tieren en beuken op zijn tegenstanders en dat werkte voortreffelijk. Nu ineens is hij president, werkt het trucje niet meer en blijkt dat hij niets anders kan. Dus gaat hij gewoon door met wat hij wel snapt.

Zijn gedrag jegens Kim Jung-Un is ook van hetzelfde niveau hoe hij Ted Cruz of Jeb Bush aansprak. Denigrerende bijnamen gebruiken, vage bedreigingen doen. Tussendoor heeft hij af en toe een campagnebijeenkomst om zich populair te laten voelen.
pi_173931310
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:29 schreef Tchock het volgende:
En ja, je blijft maar over haar doorzagen. Elke-fucking-keer-weer.
Reageer er dan ook niet op joh. :P :D

Condom Sanitair! Condom Sanitair! Deze week in de bonus: Condom Sanitair! (Verwijdert ook de moeilijkste schimmels en kalkranden!)
pi_173931332
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:36 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Reageer er dan ook niet op joh. :P :D

Condom Sanitair! Condom Sanitair! Deze week in de bonus: Condom Sanitair! (Verwijdert ook de moeilijkste schimmels en kalkranden!)
Ik zou liever hebben dat hij gewoon inhoudelijk zou praten in plaats van dat constante "whataboutism".
  vrijdag 22 september 2017 @ 15:39:24 #220
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173931365
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De Trumpfans blijven zaniken over Clinton omdat er over hun held weinig positiefs valt te melden.
Hopelijk blijven ze dat doen in 2018 en 2020.
  vrijdag 22 september 2017 @ 15:40:03 #221
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173931375
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:14 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Verkeerde keuze gemaakt?
Ik ben perfect blij met mijn keuze TEGEN Clinton.
Nog steeds dolgelukkig dat zij geen president is geworden, was een internationale ramp geweest.
Verder ben ik niet pro of anti trump... maar dat lijkt men hier niet te snappen, zo zwart-wit als dat men hier is.
Ik lig alleen wel altijd dubbel wanneer een Uxl voor de 157322563e keer zegt dat "dit toch wel het einde voor trump betekent", of wanneer de media zich een aantal dagen stort op iets totaal onbenulligs zoals dat "Nambia" gedoe. Who the fuck cares!!? :D

En die paar ads op facebook, serieus, who gives a shit? Het staat iedereen vrij om ads te kopen, en als ik het geld had, had ik ook met alle plezier een ton gestoken in anti-Clinton ads (nogmaals mogen we allemaal van geluk spreken dat zij geen president is).
Inderdaad was Hillary Clinton de meest verschrikkelijke presidentskandidaat ooit. En ook een verschrikkelijk persoon.
Ze liegt over bijna alles. Of het over de 'Black Lung', de Clinton Foundation, haar email servers, de film die de aanval op de ambassade van Benghazi zou hebben geïnstigeerd of dat ze onder vuur zou hebben gelegen van scherpschutters in Bosnië. Een pathologische leugenaar. JDW onthult gelukkig ook steeds meer van de pay for play van haar en haar vertrouwelingen.
Wat mij betreft de meest onbetrouwbare en corrupte politicus van deze tijd.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173931380
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:29 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ze speelt een rol van betekenis omdat mensen steeds over haar beginnen. Iedereen kan zich wel in de politieke discussie willen mengen maar dat geeft je nog geen publiek. En ja, je blijft maar over haar doorzagen. Elke-fucking-keer-weer.

Wist je bijvoorbeeld dat je het bijna net zo vaak over Hillary of Clinton hebt op FOK! (396 keer) als over Donald of Trump (468 keer). Zelfs bij de meest hardcore Clinton-supporters op FOK! is dat totaal niet zo. Je weet wel, omdat mensen over de president praten en niet over de verliezend kandidaat.
Leuk die nikszeggende statistieken, vooral als je je bedenkt dat dit topic al langer draait dan dat Trump president is. :')
pi_173931407
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:40 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Leuk die nikszeggende statistieken, vooral als je je bedenkt dat dit topic al langer draait dan dat Trump president is. :')
Ja, dus? Dat geldt voor andere mensen ook. Neem bijvoorbeeld Euribob, die heeft uit alle macht Clinton gesupport op FOK!. Wat denk je? 388 keer noemt bij Clinton, 724 Trump in dezelfde periode. _O-

Er zijn wat mij betreft vier opties.
1) je bent geobsedeerd door Hillary Clinton
2) je praat Trump/Fox/Breitbart na
3) je bent een troll
4) je hebt geen flauw idee hoe een verkiezing werkt en dat er dan een winnaar is

edit: Overigens is dit topic begonnen als Verkiezingen 2016-topic. Dus zowel Trump als Clinton zijn vanaf het begin relevant geweest.
  vrijdag 22 september 2017 @ 15:42:35 #224
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173931410
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De Trumpfans blijven zaniken over Clinton omdat er over hun held weinig positiefs valt te melden.
Ik zou het wenselijk vinden als die simpelweg bij [NWS] gaan trollen..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_173931425
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:40 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Leuk die nikszeggende statistieken, vooral als je je bedenkt dat dit topic al langer draait dan dat Trump president is. :')
Maar haar e-mails!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 22 september 2017 @ 15:45:25 #226
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173931465
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:42 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, dus? Dat geldt voor andere mensen ook. Neem bijvoorbeeld Euribob, die heeft uit alle macht Clinton gesupport op FOK!. Wat denk je? 388 keer noemt bij Clinton, 724 Trump in dezelfde periode. _O-

4) je hebt geen flauw idee hoe een verkiezing werkt en dat er dan een winnaar is
En dat je dan de overwinning moet verzilveren met een goed beleid. En niet meer pochen over je verkiezing.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_173931469
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar haar e-mails!
Of Benghazi!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_173931488
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:45 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

En dat je dan de overwinning moet verzilveren met een goed beleid. En niet meer pochen over je verkiezing.
Hoho, Donald 'Art of the Deal' Trump heeft een briljante deal gesloten met de Democraten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 22 september 2017 @ 15:47:56 #229
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173931507
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:45 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Of Benghazi!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[refragmental mode]Ze moeten gewoon daarmee doorgaan en Trump nu met rust laten! [/refragmental mode]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_173931525
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoho, Donald 'Art of the Deal' Trump heeft een briljante deal gesloten met de Democraten.
Nee hoor.

realDonaldTrump twitterde op donderdag 14-09-2017 om 12:11:36 No deal was made last night on DACA. Massive border security would have to be agreed to in exchange for consent. Would be subject to vote. reageer retweet
  vrijdag 22 september 2017 @ 15:49:43 #231
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173931530
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoho, Donald 'Art of the Deal' Trump heeft een briljante deal gesloten met de Democraten.
Schumer heeft Trump meesterlijk in de val laten lopen, tot wanhoop van de Republikeinen.. :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_173931532
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:42 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, dus? Dat geldt voor andere mensen ook. Neem bijvoorbeeld Euribob, die heeft uit alle macht Clinton gesupport op FOK!. Wat denk je? 388 keer noemt bij Clinton, 724 Trump in dezelfde periode. _O-

Er zijn wat mij betreft vier opties.
1) je bent geobsedeerd door Hillary Clinton
2) je praat Trump/Fox/Breitbart na
3) je bent een troll
4) je hebt geen flauw idee hoe een verkiezing werkt en dat er dan een winnaar is

edit: Overigens is dit topic begonnen als Verkiezingen 2016-topic. Dus zowel Trump als Clinton zijn vanaf het begin relevant geweest.
Leuk dat het topic zo begonnen is, maar voor zover ik weet heb ik het in het begin nauwelijks over Trump gehad. :')
Ik richte me toen voornamelijk op de DNC en de strijd tussen Clinton en Sanders, geen wonder dus dat ik het vaak over Clinton heb gehad.
Verder is het een bullshit analyse, want elke context ontbreekt. :W
pi_173931545
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:49 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Leuk dat het topic zo begonnen is, maar voor zover ik weet heb ik het in het begin nauwelijks over Trump gehad. :')
Ik richte me toen voornamelijk op de DNC en de strijd tussen Clinton en Sanders, geen wonder dus dat ik het vaak over Clinton heb gehad.
Verder is het een bullshit analyse, want elke context ontbreekt. :W
Het is geen analyse. Het is alleen een statistiekje. Je hebt mazzel dat ik niet per tijdsperiode kan zoeken want dan hadden we pas echt kunnen zien hoe ver je wanen strekken.

Maar goed. Ik ben wel klaar over Clinton... zoals iedereen zou moeten zijn totdat er werkelijk iets relevants rond haar te melden is.
  vrijdag 22 september 2017 @ 15:53:38 #234
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173931581
was volgens mij al bekend maar toch

realDonaldTrump twitterde op donderdag 21-09-2017 om 01:07:55 I would not sign Graham-Cassidy if it did not include coverage of pre-existing conditions. It does! A great Bill. Repeal & Replace. reageer retweet
NBC Nightly News (9/21, story 7, 1:40, Holt) examines the “war of words” between “the sponsors of the bill and a late-night TV host” regarding the bill’s coverage for preexisting conditions. The report concludes that the bill keeps it “illegal for insurance companies to deny sick people coverage,” but under this bill, individual states could decide to charge sick people “dramatically higher premiums.”
ABC World News Tonight (9/21, story 6, 2:00, Muir) covers the same question and finds: “The bill does require states provide access to adequate and affordable healthcare insurance, but those terms are not defined or guaranteed. States could allow insurers to charge some people with preexisting conditions more.”
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_173931657
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:53 schreef Re het volgende:
was volgens mij al bekend maar toch

realDonaldTrump twitterde op donderdag 21-09-2017 om 01:07:55 I would not sign Graham-Cassidy if it did not include coverage of pre-existing conditions. It does! A great Bill. Repeal & Replace. reageer retweet
NBC Nightly News (9/21, story 7, 1:40, Holt) examines the “war of words” between “the sponsors of the bill and a late-night TV host” regarding the bill’s coverage for preexisting conditions. The report concludes that the bill keeps it “illegal for insurance companies to deny sick people coverage,” but under this bill, individual states could decide to charge sick people “dramatically higher premiums.”
ABC World News Tonight (9/21, story 6, 2:00, Muir) covers the same question and finds: “The bill does require states provide access to adequate and affordable healthcare insurance, but those terms are not defined or guaranteed. States could allow insurers to charge some people with preexisting conditions more.”
Dit was bij de vorige iteratie van de zorgwet ook al. In plaats van pre-existing conditions uit te sluiten van coverage maakt de bill het mogelijk om de premies te verhogen of mensen met pre-existing conditions in een aparte pool te plaatsen, los van gezonde mensen. Het resultaat is hetzelfde: de premies stijgen gigantisch waardoor zorg effectief niet meer bereikbaar wordt.

Zelfs een zwangerschap was een pre-existing condition in de vorige bill. Weet niet of dat nog zo is. :')
pi_173931826
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:33 schreef Tchock het volgende:

[..]

Trump komt gewoon niet uit die campagne-modus. Hij heeft een jaar lang lopen tieren en beuken op zijn tegenstanders en dat werkte voortreffelijk. Nu ineens is hij president, werkt het trucje niet meer en blijkt dat hij niets anders kan. Dus gaat hij gewoon door met wat hij wel snapt.

Mwa, ook de media focussen nog steeds op de campagne: Facebook ads, Manafort, Senate Russia probe, Mueller investigation...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173931841
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 16:09 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Mwa, ook de media focussen nog steeds op de campagne: Facebook ads, Manafort, Senate Russia probe, Mueller investigation...
Ook de media zijn inderdaad nog veel met de campagne bezig. Maar het onderzoek van Mueller jegens Trump en Manaford is natuurlijk gewoon actualiteit. Dat speelt nu. Mueller onderzoekt ook acties van Trump als president.
  Overall beste user 2022 vrijdag 22 september 2017 @ 16:12:24 #238
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173931873
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoho, Donald 'Art of the Deal' Trump heeft een briljante deal gesloten met de Democraten.
Hij schijnt nu wel besloten te hebben dat Sarah Palin de nieuwe ambassadeur in Nambia gaat worden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173931962
former foreign policy adviser to President Obama:
brhodes twitterde op vrijdag 22-09-2017 om 14:46:54 God save us if Kim Jong Un makes a comment about Hillary's popular vote victory https://t.co/mW2SJtmIrF reageer retweet
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173931970
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 16:18 schreef crystal_meth het volgende:
former foreign policy adviser to President Obama:
brhodes twitterde op vrijdag 22-09-2017 om 14:46:54 God save us if Kim Jong Un makes a comment about Hillary's popular vote victory https://t.co/mW2SJtmIrF reageer retweet
:D
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Overall beste user 2022 vrijdag 22 september 2017 @ 16:19:41 #241
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173931977
http://www.politico.com/s(...)plane-flights-242989

quote:
Health and Human Services Secretary Tom Price has taken at least 24 flights on private charter planes at taxpayers’ expense since early May, according to people with knowledge of his travel plans and a review of HHS documents.

The frequency of the trips underscores how private travel has become the norm — rather than the exception — for the Georgia Republican during his tenure atop the federal health agency, which began in February. The cost of the trips identified by POLITICO exceeds $300,000, according to a review of federal contracts and similar trip itineraries.

Price’s use of private jets represents a sharp departure from his two immediate predecessors, Sylvia Mathews Burwell and Kathleen Sebelius, who flew commercially in the continental United States. HHS officials have said Price uses private jets only when commercial travel is not feasible.

But many of the flights are between large cities with frequent, low-cost airline traffic, such as a trip from Washington to Nashville that the secretary took on June 6 to make a morning event at a medication distributor and an afternoon speech. There are four regular nonstop flights that leave Washington-area airports between 6:59 a.m. and 8:50 a.m. and arrive in Nashville by 9:46 a.m. CT. Sample round-trip fares for those flights were as low as $202, when booked in advance on Orbitz.com. Price’s charter, according to HHS’ contract with Classic Air Charter, cost $17,760.
Happekideee!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173931993
RachelStoltz twitterde op vrijdag 22-09-2017 om 13:52:12 We're supposed to believe that $150,000 in a $10 BILLION bucket swung the presidential election?... https://t.co/BLwiLwuKEG reageer retweet
True.
  Overall beste user 2022 vrijdag 22 september 2017 @ 16:21:57 #243
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173932003
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 16:21 schreef Nintex het volgende:
RachelStoltz twitterde op vrijdag 22-09-2017 om 13:52:12 We're supposed to believe that $150,000 in a $10 BILLION bucket swung the presidential election?... https://t.co/BLwiLwuKEG reageer retweet
True.
Maar dat is het punt niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 22 september 2017 @ 16:23:22 #244
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173932018
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dit was bij de vorige iteratie van de zorgwet ook al. In plaats van pre-existing conditions uit te sluiten van coverage maakt de bill het mogelijk om de premies te verhogen of mensen met pre-existing conditions in een aparte pool te plaatsen, los van gezonde mensen. Het resultaat is hetzelfde: de premies stijgen gigantisch waardoor zorg effectief niet meer bereikbaar wordt.

Zelfs een zwangerschap was een pre-existing condition in de vorige bill. Weet niet of dat nog zo is. :')
acne ook geloof ik, maar deze vorm wordt ook erg zuur voor de staten die medicaid expansion hebben want die verliezen dmv block grants hun budget tov de staten die het niet hebben ingevoerd

ben benieuwd hoe de senatoren van de red states die het wel hadden ingevoerd er tegen over staan (Louisiana, Arkansas, Arizona, Kentucky, Ohio, Indiana, Maine, Iowa, Alaska, New Mexico, North Dakota, West Virginia, and Montana)

https://www.theatlantic.c(...)distribution/540438/
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_173932139
thehill twitterde op vrijdag 22-09-2017 om 01:13:06 Sanders to debate Graham, Cassidy live on CNN https://t.co/L8NGwEFMzR https://t.co/pmzwaKWxnt reageer retweet
Epic
  vrijdag 22 september 2017 @ 16:34:31 #246
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173932189
Hopelijk gebruiken ze fact checkers. CNN kennende gaat het meer om de ratings.
pi_173932193
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 16:21 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar dat is het punt niet.
Maar onderzoekt men ook of er Facebook ads voor Clinton geplaatst werden door buitenlanders? We weten eigenlijk niet of dit iets uitzonderlijks was. En advertenties over topics die in de campagne ter sprake komen, "partisan" topics, zullen ook invloed hebben. Immigratie, gezondheidszorg, wapenbezit, free trade, global warming, fossiele brandstoffen, wind en zonne-energie etc. Wanneer wordt een advertentie van een bedrijf of NGO een election ad?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Overall beste user 2022 vrijdag 22 september 2017 @ 16:56:51 #248
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173932547
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 16:34 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Maar onderzoekt men ook of er Facebook ads voor Clinton geplaatst werden door buitenlanders?
Wie is "men"?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Redactie Games vrijdag 22 september 2017 @ 16:57:50 #249
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_173932562
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 16:21 schreef Nintex het volgende:
RachelStoltz twitterde op vrijdag 22-09-2017 om 13:52:12 We're supposed to believe that $150,000 in a $10 BILLION bucket swung the presidential election?... https://t.co/BLwiLwuKEG reageer retweet
True.
Maar ik hoef jou vast niet uit te leggen, oh wijze gedragspsycholoog, dat het niet gaat om de absolute bedragen maar hoe effectief zo'n ad kan zijn op een miljoenenplatform als Facebook.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_173932939
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 16:57 schreef Puddington het volgende:

[..]

Maar ik hoef jou vast niet uit te leggen, oh wijze gedragspsycholoog, dat het niet gaat om de absolute bedragen maar hoe effectief zo'n ad kan zijn op een miljoenenplatform als Facebook.
Wat je eigenlijk zegt is dat de Democratische partij en Hillary Clinton zo dom en onkundig zijn dat ze met 2 miljard aan campagne geld niet op konden tegen een advertentie van 150k. En met die 150k de Russen(!!) er in geslaagd zijn om +/- 60 miljoen Amerikanen op Trump te laten stemmen?

Blij dat dat incompetente zooitje niet aan de macht is gekomen dan. :{w
pi_173932966
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 17:23 schreef Nintex het volgende:

[..]

Wat je eigenlijk zegt is dat de Democratische partij en Hillary Clinton zo dom en onkundig zijn dat ze met 2 miljard aan campagne geld niet op konden tegen een advertentie van 150k. En met die 150k de Russen(!!) er in geslaagd zijn om +/- 60 miljoen Amerikanen op Trump te laten stemmen?

Blij dat dat incompetente zooitje niet aan de macht is gekomen dan. :{w
Dude, ben je echt zo dom? Kun je niet lezen? Dat is niet wat er staat.
pi_173932980
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 17:25 schreef Hdero het volgende:

[..]

Dude, ben je echt zo dom? Kun je niet lezen? Dat is niet wat er staat.
Donald Trump was gewoon een betere kandidaat dan Hillary Clinton en beide haalde overal en nergens geld vandaan.

"Get over it" zou ik tegen de verliezers willen zeggen.
pi_173933004
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:21 schreef Chewie het volgende:
Haha

[..]

Dat hij blijkbaar Namibia bedoelde vind ik wel verontrustend. Hoe waarschijnlijk is het dat iemand van zijn leeftijd die naam niet kent? Bij een Europees staatshoofd zou ik aan een beroerte of hypoglycemie denken, bij Trump weet ik niet of het onwetendheid, beginnende dementie of typisch Amerikaans is...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  vrijdag 22 september 2017 @ 17:29:27 #254
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_173933015
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 16:31 schreef Nintex het volgende:
thehill twitterde op vrijdag 22-09-2017 om 01:13:06 Sanders to debate Graham, Cassidy live on CNN https://t.co/L8NGwEFMzR https://t.co/pmzwaKWxnt reageer retweet
Epic
Nou dat is het kijken waard, Bernie gaat ze over de knie leggen. :D
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 22 september 2017 @ 17:29:39 #255
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_173933017
Wellicht in de war met Zambia.
Géén kloon van tvlxd!
pi_173933022
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 17:28 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Dat hij blijkbaar Namibia bedoelde vind ik wel verontrustend. Hoe waarschijnlijk is het dat iemand van zijn leeftijd die naam niet kent? Bij een Europees staatshoofd zou ik aan een beroerte of hypoglycemie denken, bij Trump weet ik niet of het onwetendheid, beginnende dementie of typisch Amerikaans is...
Ik vind het compleet overtrokken. De man verspreekt zich een keertje, nou nou. Dat de pers en het internet hier zo op duikt is nogal nutteloos. :P In de war met Zambia, een land dat grenst aan Namibia. Boeiend.
pi_173933032
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 17:26 schreef Nintex het volgende:

[..]

Donald Trump was gewoon een betere kandidaat dan Hillary Clinton en beide haalde overal en nergens geld vandaan.

"Get over it" zou ik tegen de verliezers willen zeggen.
Hillary won 53% van het absolute aantal stemmen. De tering. Trump won in hillybilly redneck boerengatstaten waar men was laagopgeleid. Vanwege de elektorale raad was ie asn de zetel geholpen.
pi_173933055
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 17:30 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik vind het compleet overtrokken. De man verspreekt zich een keertje, nou nou.[ Dat de pers en het internet hier zo op duikt is nogal nutteloos. :P In de war met Zambia, een land dat grenst aan Namibia. Boeiend.
Ben ik het hiermee eens. Duidt eerder op lage hoeveelheid algemene kennis. En dat is president.
pi_173933076
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 17:32 schreef Hdero het volgende:

[..]

Ben ik het hiermee eens. Duidt eerder op lage hoeveelheid algemene kennis. En dat is president.
Alsof we dat nog niet wisten. Trump neemt de ene belachelijke beslissing na de andere en over een verspreking van welgeteld één letter maakt iedereen zo'n heisa :') Aanstellerij.
  vrijdag 22 september 2017 @ 17:36:44 #260
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173933103
Naar aanleiding van de discussie net over het gebruik van Clinton of Trump, hier wat stats, waarbij gequote namen niet mee zijn geteld en dit huidige topic is ook niet meegeteld.

De eerste die de naam Clinton gebruikte was Hexagon in het eerste topic van de reeks. Arcee had dat op zich al eerder gedaan, maar dat stond in een quote blok.

De eerste die sprak over Trump was Accurius. Redelijk verkeerd ingeschat van Hexagon ook btw :P



In totaal is de naam Clinton in 9007 posts gevallen en Trump in 26198.

De top 10 van Clinton- en Trump-benoemers zijn:



Historisch perspectief over alle gebruikers:



Voor Refragmental:



Kortom, hoewel Refregmental in verhouding niet extreem veel vaker Clinton noemt dan anderen na de verkiezing, doet hij het sinds juni wel weer iets vaker dan de gemiddelde user in verhouding. Over het geheel genomen heeft hij het wel aanzienlijk vaker dan gemiddeld naar rato over Clinton.

[ Bericht 1% gewijzigd door ExtraWaskracht op 22-09-2017 17:49:08 ]
pi_173933108
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 17:28 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Dat hij blijkbaar Namibia bedoelde vind ik wel verontrustend. Hoe waarschijnlijk is het dat iemand van zijn leeftijd die naam niet kent? Bij een Europees staatshoofd zou ik aan een beroerte of hypoglycemie denken, bij Trump weet ik niet of het onwetendheid, beginnende dementie of typisch Amerikaans is...
Bij Trump is het Trump

Serieus de hele wereld heeft massaal geheugenverlies behalve ik of zo

Donald Trump als 'expert' bij Wolf Blitzer.

- North Korea in 4 years will have more nukes than us
- You have to do something drastic
- You have to do something fantastic
- In 4 years you're not going to have your social security anymore

Donald Trump riep dit allemaal al jaren als 'expert' op TV.
pi_173933127
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 17:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Naar aanleiding van de discussie net over het gebruik van Clinton of Trump, hier wat stats, waarbij gequote namen niet mee zijn geteld en dit huidige topic is ook niet meegeteld.

De eerste die de naam Clinton gebruikte was Hexagon in het eerste topic van de reeks. Arcee had dat op zich al eerder gedaan, maar dat stond in een quote blok.

De eerste die sprak over Trump was Accurius. Redelijk verkeerd ingeschat van Hexagon ook btw :P

[ afbeelding ]

In totaal is de naam Clinton in 9007 posts gevallen en Trump in 26198.

De top 10 van Clinton- en Trump-benoemers zijn:

[ afbeelding ]

Historisch perspectief over alle gebruikers:

[ afbeelding ]

Voor Refragmental:

[ afbeelding ]

Kortom, hoewel Refregmental in verhouding niet extreem veel vaker Clinton noemt dan anderen, doet hij het sinds juni wel iets vaker dan de gemiddelde user in verhouding.
Lekker bezig.
pi_173933226
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 17:30 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik vind het compleet overtrokken. De man verspreekt zich een keertje, nou nou. Dat de pers en het internet hier zo op duikt is nogal nutteloos. :P In de war met Zambia, een land dat grenst aan Namibia. Boeiend.
Als Rutte in een speech over Nambië zou spreken zou ik dat niet als onschuldige verspreking afdoen. Dat is alsof ie Oostenland of Spanië (ipv Oostenrijk of Spanje) zou zeggen. Een vergissing tussen Nigeria en Niger zou ik wel kunnen begrijpen. Dat is dus m'n vraag, is het normaal voor een man als Trump (die toch in een aantal landen zaken gedaan heeft) om zo'n fout te maken?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173933295
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 17:44 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Als Rutte in een speech over Nambië zou spreken zou ik dat niet als onschuldige verspreking afdoen. Dat is alsof ie Oostenland of Spanië (ipv Oostenrijk of Spanje) zou zeggen. Een vergissing tussen Nigeria en Niger zou ik wel kunnen begrijpen. Dat is dus m'n vraag, is het normaal voor een man als Trump (die toch in een aantal landen zaken gedaan heeft) om zo'n fout te maken?
Ja, ik blijf er bij dat het gewoon een verspreking is. Ik ben net zo min fan van Trump als de meesten hier maar wat er nu gebeurt is pure mierenneukerij. Er liggen twee landen naast elkaar, Zambia en Namibia, en Trump verhusselde ze tot Nambia. Dat is een typisch voorbeeld van een verspreking. Bij andere presidenten of politici zouden we er ook geen media-spektakel van maken. Ik herinner je er bijvoorbeeld aan dat Obama eens zei dat hij al 57 staten bezocht had, of dat Bush zei dat ze in Mexico "Mexicaans" spreken.

Versprekingen, heet dat. Als je iemand verspreid over maanden tientallen uren laat praten voor een camera zeggen ze af en toe per ongeluk iets wat nergens op slaat. :P Laten we het in plaats van over zoiets onbenulligs over de constante stroom van flagrante leugens hebben die Trump uitkraamt, of iets anders nuttigers.
pi_173933299
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 17:44 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Als Rutte in een speech over Nambië zou spreken zou ik dat niet als onschuldige verspreking afdoen. Dat is alsof ie Oostenland of Spanië (ipv Oostenrijk of Spanje) zou zeggen. Een vergissing tussen Nigeria en Niger zou ik wel kunnen begrijpen. Dat is dus m'n vraag, is het normaal voor een man als Trump (die toch in een aantal landen zaken gedaan heeft) om zo'n fout te maken?
Iemand als Trump die in Israel zegt: "I just came back from visiting the Middle East"

Ja dat is vrij normaal. De topografie van Afrika is volgens mij niet iets waar Trump zich heel erg drukt om maakt of in verdiept.
pi_173933474
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 17:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Naar aanleiding van de discussie net over het gebruik van Clinton of Trump, hier wat stats, waarbij gequote namen niet mee zijn geteld en dit huidige topic is ook niet meegeteld.

De eerste die de naam Clinton gebruikte was Hexagon in het eerste topic van de reeks. Arcee had dat op zich al eerder gedaan, maar dat stond in een quote blok.

De eerste die sprak over Trump was Accurius. Redelijk verkeerd ingeschat van Hexagon ook btw :P

[ afbeelding ]

In totaal is de naam Clinton in 9007 posts gevallen en Trump in 26198.

De top 10 van Clinton- en Trump-benoemers zijn:

[ afbeelding ]

Historisch perspectief over alle gebruikers:

[ afbeelding ]

Voor Refragmental:

[ afbeelding ]

Kortom, hoewel Refregmental in verhouding niet extreem veel vaker Clinton noemt dan anderen na de verkiezing, doet hij het sinds juni wel weer iets vaker dan de gemiddelde user in verhouding. Over het geheel genomen heeft hij het wel aanzienlijk vaker dan gemiddeld naar rato over Clinton.
:D mooie analyse. Kudos.
Kun je ook achterhalen hoe vaak ik Heks heb gezegd? Die mag je ook optellen bij Clinton :P
pi_173933521
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 17:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Naar aanleiding van de discussie net over het gebruik van Clinton of Trump, hier wat stats, waarbij gequote namen niet mee zijn geteld en dit huidige topic is ook niet meegeteld.

De eerste die de naam Clinton gebruikte was Hexagon in het eerste topic van de reeks. Arcee had dat op zich al eerder gedaan, maar dat stond in een quote blok.

De eerste die sprak over Trump was Accurius. Redelijk verkeerd ingeschat van Hexagon ook btw :P

[ afbeelding ]

In totaal is de naam Clinton in 9007 posts gevallen en Trump in 26198.

De top 10 van Clinton- en Trump-benoemers zijn:

[ afbeelding ]

Historisch perspectief over alle gebruikers:

[ afbeelding ]

Voor Refragmental:

[ afbeelding ]

Kortom, hoewel Refregmental in verhouding niet extreem veel vaker Clinton noemt dan anderen na de verkiezing, doet hij het sinds juni wel weer iets vaker dan de gemiddelde user in verhouding. Over het geheel genomen heeft hij het wel aanzienlijk vaker dan gemiddeld naar rato over Clinton.
Je snapt toch wel dat je zelf hiermee op de lijst komt te staan? :P
pi_173933541
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 17:56 schreef Refragmental het volgende:

[..]

:D mooie analyse. Kudos.
Kun je ook achterhalen hoe vaak ik Heks heb gezegd? Die mag je ook optellen bij Clinton :P
Irrelevant voorbeeld.
  vrijdag 22 september 2017 @ 18:18:49 #269
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173933833
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 17:56 schreef Refragmental het volgende:

[..]

:D mooie analyse. Kudos.
Kun je ook achterhalen hoe vaak ik Heks heb gezegd? Die mag je ook optellen bij Clinton :P
Thx. Ben nu niet thuis, dus dat zal niet gaan helaas. :)
pi_173934015
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 18:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Thx. Ben nu niet thuis, dus dat zal niet gaan helaas. :)
Vind alleen vreemd dat het pas halverwege 2016 begint. De hele aanloop met de primaries lijken me ook wel relevant.
pi_173934126
nvm
pi_173934379
AP_Politics twitterde op vrijdag 22-09-2017 om 17:35:57 The AP has deleted a tweet on DeVos using a private jet for work because it didn't note that she owns the plane. A new tweet is upcoming. reageer retweet
Oh oh fake news weer leugens aan het verspreiden :N
pi_173934402
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 19:04 schreef Nintex het volgende:
AP_Politics twitterde op vrijdag 22-09-2017 om 17:35:57 The AP has deleted a tweet on DeVos using a private jet for work because it didn't note that she owns the plane. A new tweet is upcoming. reageer retweet
Oh oh fake news weer leugens aan het verspreiden :N
Als je ze terugtrekt zijn het niet echt leugens, hè :P

Maar prima van DeVos. Ze heeft meer dan een miljard dollar en een eigen vliegtuig, dus waarom zou je niet voor je eigen vervoer betalen. Blijkbaar weigert ze compensatie waar ze wel recht op heeft. Pluspuntje voor DeVos.
pi_173934632
Hahahaa die Comey wordt uitgejoeld bij een speech voor studenten:
https://www.pscp.tv/BuzzFeedNews/1vAxRNrQlakxl?t=0

shani_o twitterde op vrijdag 22-09-2017 om 17:51:49 We're live at Howard U where James Comey is giving a keynote speech and students are loudly shouting him down https://t.co/5wenr2Yve5 reageer retweet
  vrijdag 22 september 2017 @ 19:49:59 #275
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_173935087
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 19:24 schreef Nintex het volgende:
Hahahaa die Comey wordt uitgejoeld bij een speech voor studenten:
https://www.pscp.tv/BuzzFeedNews/1vAxRNrQlakxl?t=0

shani_o twitterde op vrijdag 22-09-2017 om 17:51:49 We're live at Howard U where James Comey is giving a keynote speech and students are loudly shouting him down https://t.co/5wenr2Yve5 reageer retweet
Howard University is een particuliere universiteit in de Amerikaanse hoofdstad Washington, D.C. Howard is een zogenaamde historically black university, wat inhoudt dat de universiteit tijdens de periode van rassensegregatie werd opgericht voor Afro-Amerikaanse studenten. Nog steeds is het leeuwendeel van de studenten van Afro-Amerikaanse afkomst. Howard staat bekend als de "zwarte Harvard" omdat het de meeste Afro-Amerikanen met een doctorgraad produceert van alle historically black universities.
bron

Ik denk dat dit hun boosheid niet zozeer met Trump heeft te maken, maar meer met onderstaand uitgelekt document van de FBI
https://www.amren.com/new(...)e-anti-cop-violence/
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_173935134
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 19:24 schreef Nintex het volgende:
Hahahaa die Comey wordt uitgejoeld bij een speech voor studenten:
https://www.pscp.tv/BuzzFeedNews/1vAxRNrQlakxl?t=0

shani_o twitterde op vrijdag 22-09-2017 om 17:51:49 We're live at Howard U where James Comey is giving a keynote speech and students are loudly shouting him down https://t.co/5wenr2Yve5 reageer retweet
De Trumpaanhang onder negers in rode staten is overigens verbijsterend hoog.
  vrijdag 22 september 2017 @ 19:55:41 #277
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_173935193
@AP
BREAKING: Republican Sen. John McCain announces opposition to health care bill, dashing hopes for GOP leaders.



[ Bericht 40% gewijzigd door Szura op 22-09-2017 20:00:45 ]
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 22 september 2017 @ 20:06:37 #278
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173935386
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 19:55 schreef Szura het volgende:
@AP
BREAKING: Republican Sen. John McCain announces opposition to health care bill, dashing hopes for GOP leaders.

[ afbeelding ]
Hij benadrukt ook weer de noodzaak voor samenwerking. Goede zaak. Beetje jammer btw dat hij het heeft over dat de democraten het door hun strot geduwd zouden hebben, wat niet waar is, ondanks dat de stemming wel bijna geheel langs partijlijnen ging.
  vrijdag 22 september 2017 @ 20:13:47 #279
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_173935476
Trump heeft een kwartier geleden nog getweet, dus wellicht komt er nog een stijlvolle reactie op McCain.

Hehe, jk.

Ik verwacht een 'i don't care' reactie of een 'GET THIS DONE!' rant.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 22 september 2017 @ 20:14:42 #280
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_173935488
Er is ook nog een rally van Trump, dat wordt weer wat :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  † In Memoriam † vrijdag 22 september 2017 @ 20:19:48 #281
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_173935555
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 20:14 schreef Szura het volgende:
Er is ook nog een rally van Trump, dat wordt weer wat :')
Oftewel weer zijn standaard riedeltje. Al die rallies zijn hetzelfde. Paar soundbytes en dan kan hij weer even genieten van het applaus, repeat ad nauseam.
Carpe Libertatem
  vrijdag 22 september 2017 @ 20:33:05 #282
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_173935764
McCain benadrukt een doordacht proces met debat, discussie en analyses. Dat los je niet op door deze maand nog wat kleine veranderingen door te voeren om McCain over te halen.

Er zijn nog 3 andere Republikeinen die overwegen om tegen te stemmen, maar het is nog onduidelijk of dat zo blijft.
Géén kloon van tvlxd!
pi_173935839
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 19:55 schreef Szura het volgende:
@AP
BREAKING: Republican Sen. John McCain announces opposition to health care bill, dashing hopes for GOP leaders.

[ afbeelding ]
McCain is een van de meest integere politici in Washington. Alleen het stukje over het doordrukken van Obamacare klopt niet helemaal maar vooruit.
  vrijdag 22 september 2017 @ 21:00:36 #284
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173936270
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 19:55 schreef Szura het volgende:
@AP
BREAKING: Republican Sen. John McCain announces opposition to health care bill, dashing hopes for GOP leaders.

[ afbeelding ]
Mooi zo ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 22 september 2017 @ 22:37:50 #285
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173937952
Wat een gezeik ook weer over dat Nambia. Het bestaat gewoon. Iig in 2013 al :+
http://www.safari.co.uk/guiding-with-rohan-van-wyk/

_O-
(gejat uit TRV)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 22 september 2017 @ 22:51:09 #286
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173938162
MarcGoldwein twitterde op vrijdag 22-09-2017 om 21:52:23 ANALYSIS - if Senate budget agreement passes, debt could exceed economy in just over a decade - https://t.co/xOEsOgKTo6 … via @BudgetHawks reageer retweet
pi_173938171
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat een gezeik ook weer over dat Nambia. Het bestaat gewoon. Iig in 2013 al :+
http://www.safari.co.uk/guiding-with-rohan-van-wyk/

_O-
(gejat uit TRV)
Nooit van gehoord.
pi_173938221
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 22:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
MarcGoldwein twitterde op vrijdag 22-09-2017 om 21:52:23 ANALYSIS - if Senate budget agreement passes, debt could exceed economy in just over a decade - https://t.co/xOEsOgKTo6 … via @BudgetHawks[ afbeelding ] reageer retweet
In dit soort crisisjaren moet je de belastingen juist niet verlagen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 september 2017 @ 22:59:43 #289
862 Arcee
Look closer
pi_173938314
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 17:26 schreef Nintex het volgende:
Donald Trump was gewoon een betere kandidaat dan Hillary Clinton en beide haalde overal en nergens geld vandaan.

"Get over it" zou ik tegen de verliezers willen zeggen.
En tegen de winnaar:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 22-09-2017 om 13:26:06 The greatest influence over our election was the Fake News Media "screaming" for Crooked Hillary Clinton. Next, she was a bad candidate! reageer retweet
:Y)
  vrijdag 22 september 2017 @ 23:00:08 #290
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173938324
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 22:53 schreef Hdero het volgende:

[..]

In dit soort crisisjaren moet je de belastingen juist niet verlagen.
Ja, eens. Hebben we in Nederland ook een handje van om pro-cyclisch beleid te voeren.

Wat anders btw: Russian hackers tried to access Washington state's voting systems, officials say
  vrijdag 22 september 2017 @ 23:38:35 #291
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173939046
quote:
Federal government notifies 21 states of election hacking

The federal government is telling election officials in 21 states that hackers targeted their systems last year, although in most cases the systems were not breached.

States that told The Associated Press they had been targeted include Alabama, Colorado, Illinois, Maryland, Virginia, Washington and Wisconsin. In most cases, they had not known until notified Friday by the U.S. Department of Homeland Security.

Homeland Security officials tell the AP that in September hackers believed to be Russian agents targeted voter registration systems in more than 20 states.

The disclosure to the states comes as a special counsel probes whether there was any coordination during the 2016 presidential campaign between Russia and associates of Donald Trump.

Trump won the election and calls the Russia story a hoax.
In most cases ... dus in sommige gevallen wel?!? En op zich wel opvallend dat er ook staten bij zitten die totaal veilig 1 kant op gaan normaal gesproken, zoals Alabama, Maryland en Washington
pi_173939224
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 22:59 schreef Arcee het volgende:

[..]

En tegen de winnaar:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 22-09-2017 om 13:26:06 The greatest influence over our election was the Fake News Media "screaming" for Crooked Hillary Clinton. Next, she was a bad candidate! reageer retweet
:Y)


Niemand zal Donald Trump ooit overtreffen.

  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 september 2017 @ 23:55:00 #293
862 Arcee
Look closer
pi_173939275
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 23:52 schreef Nintex het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Niemand zal Donald Trump ooit overtreffen.

[ afbeelding ]
Waarom blijft-ie dan als een klein kind janken over de verkiezingen?

Hij heeft nota bene gewonnen! :Y
pi_173939432
How Trump is helping to save our democracy

quote:
The election of Donald Trump could be one of the best things that ever happened to American democracy.

We say this even though we believe that Trump poses a genuine danger to our republican institutions and has done enormous damage to our country. He has violated political norms, weakened our standing in the world and deepened the divisions of an already sharply torn nation.

But precisely because the Trump threat is so profound, he has jolted much of the country to face problems that have been slowly eroding our democracy. And he has aroused a popular mobilization that may far outlast him.

Many of the trends that led to Trump’s election have been with us for years; he has created a crisis by pushing them to their alarming endpoints. Political norms, for example, have been decaying for decades, but Trump has eschewed norms altogether. One reading is that there will be no going back from the diminished public life he has created, and it’s certainly true that the breaching of norms often produces a cascading effect: Behavior previously considered inappropriate is normalized and taken up by others. Yet Trump’s sheer disregard for the normal practices and principles of presidential behavior has cast a spotlight on the vital role that norms play in regulating and protecting our democracy. Only when norms disappear are we reminded of how important they were in the first place.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_173939913
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 22:59 schreef Arcee het volgende:

[..]

En tegen de winnaar:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 22-09-2017 om 13:26:06 The greatest influence over our election was the Fake News Media "screaming" for Crooked Hillary Clinton. Next, she was a bad candidate! reageer retweet
:Y)
Haha 'next' :') Bijna een jaar na de verkiezingen
pi_173940059
Nah ja dat heb je nu eenmaal met conservatieven. Ze hebben een onbedwingbare behoefte om in het verleden te blijven hangen/ het verleden te reproduceren. Vroeger was alles beter en zo....
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 23 september 2017 @ 00:43:03 #297
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173940077
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 18:34 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Vind alleen vreemd dat het pas halverwege 2016 begint. De hele aanloop met de primaries lijken me ook wel relevant.
De grafieken starten veel eerder, gewoon aan het begin van de topic-reeks in 2014. De namen Trump en Clinton werden destijds wat minder vaak genoemd dan tegenwoordig. De reeks loopt nu ook een stuk harder.
  zaterdag 23 september 2017 @ 00:59:45 #298
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173940290
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 00:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

De grafieken starten veel eerder, gewoon aan het begin van de topic-reeks in 2014. De namen Trump en Clinton werden destijds wat minder vaak genoemd dan tegenwoordig. De reeks loopt nu ook een stuk harder.
Ik moest wel lachen om mijn statistiek; 20x Clinton, 500-nogwat x Trump. Maar ik haakte (op lurken na) pas aan rond de verkiezingen zelf..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 23 september 2017 @ 01:07:29 #299
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173940399
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik moest wel lachen om mijn statistiek; 20x Clinton, 500-nogwat x Trump. Maar ik haakte (op lurken na) pas aan rond de verkiezingen zelf..
Heh ja, bij een eerdere post over wat topic statistieken waren er een paar die heel duidelijk naar voren kwamen als post-verkiezing-van-trump. Jij was daar eentje van, ik ook.
  zaterdag 23 september 2017 @ 01:19:37 #300
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173940523
Nog een artikel over Russische hacking:

quote:
10 Months After Election Day, Feds Tell States More About Russian Hacking

One of the unanswered questions for the public over Russia's attempts to break into election systems last year was which states were targeted. Today, states found out.

The Department of Homeland Security (DHS) said earlier this year that it had evidence of Russian activity in 21 states but they failed to inform individual states whether they were among those targeted. Instead, DHS authorities say they told those who had "ownership" of the systems — which in some cases were private vendors or local election offices.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173940953
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 17:34 schreef Tchock het volgende:

[..]

Alsof we dat nog niet wisten. Trump neemt de ene belachelijke beslissing na de andere en over een verspreking van welgeteld één letter maakt iedereen zo'n heisa :') Aanstellerij.
Ach man, dat is toch geen verspreking :') hij zegt het ook twee keer, overigens.

Het is gewoon totale desinteresse met de rest van de wereld. Hij heeft geen enkele vorm van enig wereldkundig inzicht. Dat is het probleem. En ons probleem, overigens.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')