abonnement Unibet Coolblue
pi_173985446
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 10:02 schreef de_Roverheid het volgende:
Hoi!

Praktisch vraagje, in een ver verleden weleens een autolader gekocht via een chinashop. Nu wil het zo zijn dat als mijn telefoon teveel stroom gebruikt (spotify + tom tom), hij begint te zeuren over langzaam laden als ik hem in de autolader steek. Dat ik een 'originele' lader moet gebruiken, terwijl ik de ori HTC-kabel gebruik, alleen niet de autolader omdat die echt vet duur zijn.

Huidige lader: 1 x [Qualcomm Certified] BlitzWolf® Quick Charge QC 2.0 BW-C6 30W Two Port USB Car Charger for Samsung Galaxy S6 / S6 Edge / Edge+, Note 5, Note 4 / Edge, Nexus 6, HTC M9, Xperia Z3 / Z2, Moto X and More (1023850) ¤7.55
Color Gray

Iemand een betere lader of ervaring met een betere lader? Zoals je ziet is de huidige wel quick charge.
misschien is dit voor jou van toepassing?
CHI / [Chinese Webshops] Topic #396 Sambal bij lekkel lekkel XD XD
pi_173985494
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 12:27 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ligt er natuurlijk aan waar het probleem ligt... als de router met WLAN zender er om de havenklap uit ligt, dan heeft de repeater daar natuurlijk ook mee te maken. Als het probleem de laptop is, dan kan het zich overigens ook altijd nog voordoen. Een repeater helpt alleen als er bereikissues zijn en het signaal te zwak/langzaam dreigt worden. Er zijn natuurlijk repeaters die een kabelverbinding pakken en dan een WLAN uitstralen, als de kabelverbinding geen problemen heeft, dan zou dat moeten lukken (AP (Access Point) mode; zulke kastjes heb je vaak wel bij ALDI/Lidl liggen ook).

Verder is Xiaomi het go-to merk van iedereen hier zo'n beetje, dus daar kun je niet echt fout mee gaan. Volgens mij had Iemand91 er eentje besteld?
Probleem moet ik nog een beetje achteraan inderdaad. Verder ben ik bekend met de liefde voor Xiaomi, ik deel deze passie. Post hier alleen niet meer zoveel omdat ik ben gestopt met chine spul bestellen dat ik niet nodig heb. had echt teveel meuk op een gegeven moment!
Dus ben vooral opzoek naar mensen met ervaring met het ding, anders ga ik er gewoon een in NL halen.
Gegroet!
pi_173985515
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 12:27 schreef shiznuts het volgende:
Verder is Xiaomi het go-to merk van iedereen hier zo'n beetje, dus daar kun je niet echt fout mee gaan. Volgens mij had Iemand91 er eentje besteld?
De Mi Router 3G is inderdaad onderweg. Ga ik inzetten als access point of als router.

Wifi-repeaters heb ik geen goede ervaringen mee. Zijn lapmiddelen.
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 09:56 schreef Zspirit het volgende:
De wifi bij mijn vriendin valt tegelmatig even weg, 3 a 10 sec en daarna werkt het weer prima.
Erg vreemd maar hoop het met zon ding op te kunnen lossen.
Hoe is (goed) is het Wifi-bereik? (Gebruik de WIfi analyzer app op Android)
Hebben andere apparaten op het Wifi-netwerk hier ook last van?
De laatste tijd is Wifi hier ook beroerd, geregeld klapt mijn laptop eraf en ook mijn telefoons hebben er af en toe last van; even Wifi uit/aan-zetten op device (of router) verhelpt de boel.

Ik zou eerder denken aan betere plaatsing van je router en/of een extra access point (dus geen repeater)
  maandag 25 september 2017 @ 14:08:37 #54
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_173986798
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 12:19 schreef shiznuts het volgende:
Btw, UE Boom 2 tot 50% korting vandaag: https://www.amazon.de/gp/angebote#csld-mc . Heb er ook eentje. Beter dan de eerdere UE Boom 360 die ik destijds terug heb gestuurd, maar is nog altijd wat aan de koude/heldere kant i.p.v. warm/vol/rond (denk: BOSE SoundLink Mini II).
Megaboom voor ~¤150 :o
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_173988350
die homtom tel uit het vorige topic, heeft iemand die al ontvangen/verzonden staan?
pi_173990118
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 15:45 schreef THEFXR het volgende:
die homtom tel uit het vorige topic, heeft iemand die al ontvangen/verzonden staan?
Is bij mij en verschillende andere mensen geannuleerd. Ik heb het geld terugontvangen. Zie ook op Pepper.
pi_173991152
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 17:18 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Is bij mij en verschillende andere mensen geannuleerd. Ik heb het geld terugontvangen. Zie ook op Pepper.
balen, net gekeken, bij mij dus ook
pi_173991670
Kan iemand een goed toetsenbord aanraden voor ~40 euro (streefbedrag, mag van worden afgeweken)? Ik ben op m'n werk gewend aan een Mac toetsenbord, maar thuis game ik wel eens (op een Windows machine). Veel verschillende soorten games: Wolfenstein, The Long Dark, Stardew Valley. Ik ben een programmeur en programmeer thuis ook. Dus het hoeft niet per se een toetsenbord te zijn die extra voordelen biedt voor shooters, een beetje een manusje van alles dus.

Om je een idee te geven van wat ik nu gebruik, dit setje van Trust:


Het toetsenbord moet echt vervangen worden, de linker Ctrl toets doet het namelijk niet meer. De muis gaat wel mee en is dus niet meegenomen in het streefbedrag.

Mijn go to winkel is Banggood.
pi_173992000
Trust. ;( Dat is net zo'n merk als Hama. :P

Waarom niet iets van Logitech halen? Een MK520 setje (voorbeeld, is bestseller op Amazon.de) bijvoorbeeld?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_173992269
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 19:03 schreef shiznuts het volgende:
Trust. ;( Dat is net zo'n merk als Hama. :P

Waarom niet iets van Logitech halen? Een MK520 setje (voorbeeld, is bestseller op Amazon.de) bijvoorbeeld?
Ik heb dat setje al jaren, haha :D Ik wist toen niet beter en ben niet iemand die snel iets vervangt als het niet per se nodig is. Maar ik irriteer me nu zo erg aan die kapotte ctrl toets dat ik een nieuwe wil.

Thanks voor de tip. Een setje is niet echt nodig, deze muis voldoet. Plus, ik heb een 0,99 muisje gekocht bij Gearbest (de verzendkosten waren meer... verwacht er dus echt niet veel van hoor). Vind de vorige/volgende knop op m'n muis ook erg fijn, die lijken te missen bij deze?

Zal even kijken of het toetsenbord uit deze set ook los te krijgen is en dan houd ik hem in m'n achterhoofd :)
pi_174002941
Onlangs bij Banggood de Viofo A119 dashcam besteld, en ben zo aardig geweest om er een recensie over te schrijven.

PTA / [Review]Viofo A119 Dashcam
  dinsdag 26 september 2017 @ 13:13:55 #62
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_174005599
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 18:46 schreef Azerdion het volgende:
Kan iemand een goed toetsenbord aanraden voor ~40 euro (streefbedrag, mag van worden afgeweken)? Ik ben op m'n werk gewend aan een Mac toetsenbord, maar thuis game ik wel eens (op een Windows machine). Veel verschillende soorten games: Wolfenstein, The Long Dark, Stardew Valley. Ik ben een programmeur en programmeer thuis ook. Dus het hoeft niet per se een toetsenbord te zijn die extra voordelen biedt voor shooters, een beetje een manusje van alles dus.

Om je een idee te geven van wat ik nu gebruik, dit setje van Trust:
[ afbeelding ]

Het toetsenbord moet echt vervangen worden, de linker Ctrl toets doet het namelijk niet meer. De muis gaat wel mee en is dus niet meegenomen in het streefbedrag.

Mijn go to winkel is Banggood.
Ik heb ondertussen 3 Motospeeds, die Downstar hier gereviewd heeft: CHI / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2

Het klikken is even wennen, maar gemak went snel. Op mijn werk mis ik hem.
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_174006593
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 13:13 schreef BillsGate het volgende:

[..]

Ik heb ondertussen 3 Motospeeds, die Downstar hier gereviewd heeft: CHI / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2

Het klikken is even wennen, maar gemak went snel. Op mijn werk mis ik hem.
Nice! Heb de review gelezen, klinkt inderdaad als een goed toetsenbord.

Dankjewel :)
pi_174019150
Weet iemand een goede Bluetooth speaker. Maar dan een big one. Dus waar je echt een feestje 20 man ofzo mee kan geven. Heb nu een jvc boombox (oudje) fantastisch geluid maar geen batterijen en heel erg groot en zwaar.
pi_174021517
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 22:04 schreef psycoxl het volgende:
Weet iemand een goede Bluetooth speaker. Maar dan een big one. Dus waar je echt een feestje 20 man ofzo mee kan geven. Heb nu een jvc boombox (oudje) fantastisch geluid maar geen batterijen en heel erg groot en zwaar.
Blitzwolf F4 ;)
pi_174029009
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 13:56 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Nice! Heb de review gelezen, klinkt inderdaad als een goed toetsenbord.

Dankjewel :)
Ben er nog steeds erg tevreden over. Bouwkwaliteit is gewoon erg goed. LED opties etc. zijn voor die prijs een leuke toevoeging! :D
pi_174030482
Hier al menig laad spul van Blitzwolf binnen via BG. Altijd tevreden over.
Tijdje terug al even wat van die nieuwe Ampcore kabels besteld. Mooi stevig spul en door Dodge al menigmaal gereviewd, maar ook de langere kabels ondersteunen gewoon Quick Charge ^O^ .

Daarom ook weer even wat extra laders en kabeltjes besteld. 17 sept. besteld > 26 sept. ontvangen.
Altijd prettig als het zo snel gaat;)



Dit maal 2 maal de BW-S5 Quick Charge 3.0 besteld. Ik had de dual usb QC 2.0 versie al.

Die dual versie van de QC3.0 was in preorder en komt pas 30 september uit begrijp ik. Dat is wellicht een betere optie, maar ik had geen zin om daar op te wachten en alleen wit is verkrijgbaar.

Verder ook nog een tweede BlitzWolf® BW-C10 QC3.0 54W USB autolader onderweg. Zelf heb ik hem al in de auto. Nog nooit gezeik gehad dat mijn telefoon leeg liep ipv oplaad ten tijde dat ik GPS + Bluetooth en screen aan heb. Wereld van verschil met die goedkope prut autoladers. *O*
pi_174031480
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:40 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ben er nog steeds erg tevreden over. Bouwkwaliteit is gewoon erg goed. LED opties etc. zijn voor die prijs een leuke toevoeging! :D
Goed om te horen! Ik ben erg blij met jouw review :) Ik ben overgehaald, haha. Wil hem nu ook graag.
Ik wil er ook nog een grote muismat (deskpad?) bij hebben. Weet alleen niet welke afmetingen, er zijn zo veel mogelijkheden.
Heb je daar nog een mening over? :D
pi_174031852
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 13:53 schreef Downstar het volgende:
Hier al menig laad spul van Blitzwolf binnen via BG. Altijd tevreden over.
Tijdje terug al even wat van die nieuwe Ampcore kabels besteld. Mooi stevig spul en door Dodge al menigmaal gereviewd, maar ook de langere kabels ondersteunen gewoon Quick Charge ^O^ .

Daarom ook weer even wat extra laders en kabeltjes besteld. 17 sept. besteld > 26 sept. ontvangen.
Altijd prettig als het zo snel gaat;)
Ik wacht al een tijd tot deze QC3.0 eens goedkoop wordt https://www.banggood.com/(...)00.html?rmmds=search

Heb een jaar of wat terug de oude versie hiervan voor een prikkie bij BG gekocht.
pi_174034959
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 14:43 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Goed om te horen! Ik ben erg blij met jouw review :) Ik ben overgehaald, haha. Wil hem nu ook graag.
Ik wil er ook nog een grote muismat (deskpad?) bij hebben. Weet alleen niet welke afmetingen, er zijn zo veel mogelijkheden.
Heb je daar nog een mening over? :D
Nice ;)!

Qua deskpad, Die gebruik ik zelf niet, dus daarop kan ik niet echt iets aanraden.
Meen dat users hier wel eens wat hebben gehaald, dus wellicht een andere user :D?
pi_174035345
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 14:58 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik wacht al een tijd tot deze QC3.0 eens goedkoop wordt https://www.banggood.com/(...)00.html?rmmds=search

Heb een jaar of wat terug de oude versie hiervan voor een prikkie bij BG gekocht.
dus alleen die groene port is quick charge en de rest niet?
pi_174037397
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 17:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dus alleen die groene port is quick charge en de rest niet?
Klopt. Heb je andere tips?
pi_174037502
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:20 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Klopt. Heb je andere tips?
https://nl.aliexpress.com(...)134_32695597881.html

pi_174038614
Iemand interesse in 'n oude maar bijna niet gebruikte Xiaomi 10400 powerbank? Twijfelde om 'm te houden, als één van de eerste aankopen uit China, maar gebruik 'm echt niet.

Inclusief kabeltje en rubberen hoesje, lichte gebruikerssporen.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_174038672
quote:
Nice,ik heb Aukey autoladers en daar ben ik erg tevreden over dus ik vertrouw de kwaliteit wel!
Alleen de prijs mag wel wat lager...

Voor de geïnteresseerden. Het is deze autolader http://s.aliexpress.com/eUjMnyqE
Praktisch onzichtbaar. Ik heb inmiddels ook een snellere autolader maar die vind ik veel te groot.


OFF TOPIC
Ik heb een Android probleempje. Als ik bijv. een link wil kopiëren en plakken, wordt de link van de keer ervoor geplakt..
Ik heb dat lang geleden ook eens gehad en toen ook opgelost maar ik weet niet meer hoe. Ik heb wel de cache van Chrome al leeg gemaakt,maar dat is het probleem niet.
Het is overigens geen Samsung en dus niet de Samsung copy/paste bug, Mar wel vergelijkbaar.

Iemand een idee? Ik zoek me rot op google maar ik heb de oplossing nog niet kunnen vinden...

[ Bericht 11% gewijzigd door eddepetfokt op 27-09-2017 20:35:28 ]
pi_174038728
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
Iemand interesse in 'n oude maar bijna niet gebruikte Xiaomi 10400 powerbank? Twijfelde om 'm te houden, als één van de eerste aankopen uit China, maar gebruik 'm echt niet.

Inclusief kabeltje en rubberen hoesje, lichte gebruikerssporen.
Ik heb er eentje staan op mijn nachtkastje met een Xiaomi lampje erin! Ik gebruik 'm nog iedere avond ook. :)

Ben benieuwd of er iemand interesse in heeft. Voor 15 euro en minder koop je er eentje van de nieuwste lichting.
pi_174038817
lol, samesies, alleen dan in de zomermaanden met een USB fan 's nachts. Door z'n wat grotere/bredere opzet staat 'ie veel stabieler dan de nieuwe dunnetjes en ergens heb ik toch 't idee dat 'ie wat langer meegaat dan de nieuwe 10000mAh (ja, op papier alleen al is het natuurlijk ook 400mAh meer). Verder is er altijd wel iemand in je naaste omgeving die er wat mee kan. Destijds een zooi van die dingen in huis gehad om als cadeautje weg te doen kwam zoiets altijd van pas.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_174039334
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:14 schreef shiznuts het volgende:
lol, samesies, alleen dan in de zomermaanden met een USB fan 's nachts. Door z'n wat grotere/bredere opzet staat 'ie veel stabieler dan de nieuwe dunnetjes en ergens heb ik toch 't idee dat 'ie wat langer meegaat dan de nieuwe 10000mAh (ja, op papier alleen al is het natuurlijk ook 400mAh meer). Verder is er altijd wel iemand in je naaste omgeving die er wat mee kan. Destijds een zooi van die dingen in huis gehad om als cadeautje weg te doen kwam zoiets altijd van pas.
Ik heb er ook nog eentje naast staan met de fan :)
pi_174039557
Mja, dat zou ik ook nog kunnen doen. Ik heb alleen ook nog 'n 16000 versie staan, waar ik niet veel mee doe.

Heb 'n nieuwere 10000 gehaald die makkelijker op de racefiets in 'n hoesje met m'n telefoon past.

Zoek nu echter nog 'n usb-c kabeltje van max 10cm. Iemand 'n idee?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_174039775
Laatste tijd weleens kabels gehaald bij:
- https://ugreen.nl.aliexpress.com/store/301635 en
- https://orico.nl.aliexpress.com/store/105327

'k heb deze in 25cm smaak: https://nl.aliexpress.com(...)ook/32421088643.html , niet echt iets korters gezien.

- hier eentje van 15: https://nl.aliexpress.com(...)ric/32830124144.html
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_174039983
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:43 schreef shiznuts het volgende:
Laatste tijd weleens kabels gehaald bij:
- https://ugreen.nl.aliexpress.com/store/301635 en
- https://orico.nl.aliexpress.com/store/105327

'k heb deze in 25cm smaak: https://nl.aliexpress.com(...)ook/32421088643.html , niet echt iets korters gezien.

- hier eentje van 15: https://nl.aliexpress.com(...)ric/32830124144.html
Ik ben van van de Orico kabeltjes. Goedkoop en goed. ^O^

Even iets anders. Heeft iemand zich al aangemeld voor 'mijnpost'voor briefpost in de Postnl app? Ik heb het sinds een paar dagen en kreeg een melding dat er een gele envelope onderweg was. En inderdaad...vandaag binnen :)

[ Bericht 3% gewijzigd door eddepetfokt op 27-09-2017 21:11:14 ]
pi_174040218
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:43 schreef shiznuts het volgende:
Laatste tijd weleens kabels gehaald bij:
- https://ugreen.nl.aliexpress.com/store/301635 en
- https://orico.nl.aliexpress.com/store/105327

'k heb deze in 25cm smaak: https://nl.aliexpress.com(...)ook/32421088643.html , niet echt iets korters gezien.

- hier eentje van 15: https://nl.aliexpress.com(...)ric/32830124144.html
Eigenlijk gewoon zo'n xiaomi pb-kabeltje, ik heb wel 'n verloopstukje, maar wil liever alleen 'n kabel en zo min mogelijk stekker. En liefst nog korter dan die kabeltjes :D
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 27 september 2017 @ 23:17:10 #83
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_174044509
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:49 schreef eddepetfokt het volgende:
Even iets anders. Heeft iemand zich al aangemeld voor 'mijnpost'voor briefpost in de Postnl app?
Gelijk gedaan na het lezen van deze post :P
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_174047653
Ook aangemeld, wachten op de code via de post. Helaas kan ik die nog niet zien aankomen ;)

(Kon dat niet anders?)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_174048525
Ik kijk vast verkeerd maar ik kan de optie mijnpost in de Postnl App niet vinden o|O Iemand uitkomst?
pi_174049451
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 10:22 schreef Wann01601 het volgende:
Ik kijk vast verkeerd maar ik kan de optie mijnpost in de Postnl App niet vinden o|O Iemand uitkomst?
Onder "mijn gegevens" kun je 'n code aanvragen en komt daarna 'n kopje tevoorschijn.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_174049519
Bij mij werken die status updates lang niet altijd goed. Zo krijg ik de Xiaomi router vandaag binnen maar dat weet ik alleen omdat ik net even op MijnPost kijk, niet omdat ik een update van de app of van 17Track kreeg...

Maar soms krijg ik wel een notificatie, dus je kunt er niet bepaald op aan.

Maar goed; router komt dus binnen 2,5 uur binnen. Nu nog een 12V, 1,5A power supply vinden; want een Amerikaanse stekker met US-EU adapter 24/7 in stopcontact hebben zitten lijkt mij ook niet wat.
pi_174050147
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 11:28 schreef Iemand91 het volgende:
Bij mij werken die status updates lang niet altijd goed. Zo krijg ik de Xiaomi router vandaag binnen maar dat weet ik alleen omdat ik net even op MijnPost kijk, niet omdat ik een update van de app of van 17Track kreeg...

Maar soms krijg ik wel een notificatie, dus je kunt er niet bepaald op aan.

Maar goed; router komt dus binnen 2,5 uur binnen. Nu nog een 12V, 1,5A power supply vinden; want een Amerikaanse stekker met US-EU adapter 24/7 in stopcontact hebben zitten lijkt mij ook niet wat.
Klopt het werkt niet altijd. Ook als je naam niet klopt of bijvoorbeeld de naam van je partner erop staat kan je het niet zien.
  donderdag 28 september 2017 @ 20:26:29 #89
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_174059465
quote:
14s.gif Op woensdag 27 september 2017 23:17 schreef N22 het volgende:

[..]

Gelijk gedaan na het lezen van deze post :P
Hier al paar weken 'aan' en bevestigd, maar uiteindelijk zie ik maar de helft van de brieven in de app ongeveer. Voegt eignelijk niet zo veel toe :P
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_174066635
quote:
16s.gif Op donderdag 28 september 2017 20:26 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Hier al paar weken 'aan' en bevestigd, maar uiteindelijk zie ik maar de helft van de brieven in de app ongeveer. Voegt eignelijk niet zo veel toe :P
Alleen brieven waarbij je naam precies klopt staan erin. Dat vind ik een minpunt. Ik wil alle brieven voor mijn huisnummer zien.
En het is nog maar een beta versie dus er zal vast nog flink aan gesleuteld moeten worden. Maar goed, we gaan off topic

[ Bericht 5% gewijzigd door eddepetfokt op 29-09-2017 07:54:20 ]
pi_174068138
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 september 2017 07:33 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Alleen brieven waarbij je naam precies klopt staan erin. Dat vind ik een minpunt. Ik wil alle brieven voor mijn huisnummer zien.
En het is nog maar een beta versie dus er zal vast nog flink aan gesleuteld moeten worden. Maar goed, we gaan off topic
Ik krijg hier gewoon alle post te zien. Ook de post voor mn vriendin verschijnt in de app.
  vrijdag 29 september 2017 @ 10:24:13 #92
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_174068652
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 11:25 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Onder "mijn gegevens" kun je 'n code aanvragen en komt daarna 'n kopje tevoorschijn.
Waar dan? Bij mij staat het er niet

Edit: oh nu wel, na het opnieuw installeren van de app.. Strange

[ Bericht 6% gewijzigd door ErkendFokker op 29-09-2017 10:31:17 ]
  vrijdag 29 september 2017 @ 12:05:50 #93
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_174070504
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 10:24 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Waar dan? Bij mij staat het er niet

Edit: oh nu wel, na het opnieuw installeren van de app.. Strange

Hier ook niet te bekennen. Ook niet na het herinstalleren van de app.
pi_174076942
Het zag er eerst aardig intimiderend uit; maar uiteindelijk was het erg makkelijk.
Padavan draait nu op mijn Mi Router 3G.
Men levert de router niet met een EU-stekker en deze oplossing van hun vind ik niets; maar gelukkig had ik nog een 12V 1A voeding liggen van een IP-camera. (originele Mi voeding is 1.5A)

Dit weekend maar eens in de instellingen duiken:
- TP-Link TL-WR1043ND ruilen met de Mi welke rechtstreeks achter Ziggo modem zit.
- TP-Link 'achter' de Mi zetten en hiervan Wifi uitschakelen (maar ook DHCP e.d. goed instellen)
- Draadloze netwerken opzetten met de verschillende kanalen en gastnetwerk(en).
- VPN server/client instellen (kan ik eindelijk veilig en makkelijk(?) bij de NAS en IP-camera.

En natuurlijk Wifi-bereik/snelheid vergelijken met de TP-Link.

Xiaomi Mi Router 3G Padavan by Iemand91, on Flickr
Xiaomi Mi Router 3G Padavan by Iemand91, on Flickr
Xiaomi Mi Router 3G Padavan by Iemand91, on Flickr
Xiaomi Mi Router 3G Padavan by Iemand91, on Flickr
Xiaomi Mi Router 3G Padavan by Iemand91, on Flickr
pi_174077072
quote:
- TP-Link 'achter' de Mi zetten en hiervan Wifi uitschakelen (maar ook DHCP e.d. goed instellen)
-
Ik neem aan dat je weet wat je doet, maar wellicht heb je hier iets aan
http://nl.tp-link.com/faq-417.html
Ik was zelf eerst vergeten om de TPlink een ip adres buiten de dhcp range van de hoofdrouter te geven en dan loop je tegen de vreemdste problemen aan.
  vrijdag 29 september 2017 @ 19:25:07 #96
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_174077826
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:05:39 #97
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_174078674
Heeft er iemand al een Mi Mix 2? Zo ja, hoe bevalt deze? :)
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_174080924
Ik zit een beetje langs wat China sites te surfen en kom toevallig Tinydeal tegen.
Koopt hier iemand nog wel eens iets? Ik koop zelf 90% bij AE en 10% bij GB en BG.

[ Bericht 0% gewijzigd door eddepetfokt op 29-09-2017 22:01:33 ]
  vrijdag 29 september 2017 @ 21:56:44 #99
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_174081335
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 21:39 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik zit een beetje langs wat China sites te surfen en kom toevallig Tinydeal tegen.
Klopt hier iemand nog wel eens iets? Ik koop zelf 90% bij AE en 10% bij GB en BG.
Sind 'our man in China' er weg is heb ik er niets meer gekocht :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_174081694
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 21:39 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik zit een beetje langs wat China sites te surfen en kom toevallig Tinydeal tegen.
Koopt hier iemand nog wel eens iets? Ik koop zelf 90% bij AE en 10% bij GB en BG.
Wat vindt jij beter aan AliExpress tov Banggood?
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')