abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173883903
Sommige hets hebben een piemel en sommige hets hebben een kut. De piemel van het gaat in de kut van het en als het zaad van het het ei bereikt van het is een het 9 maanden zwanger en dan wordt er een het geboren.

Ik voorzie problemen
pi_173883955
Wat voor problemen?
pi_173883973
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 09:25 schreef 8777 het volgende:
Wat voor problemen?
Ik vind bovenstaand verhaal een beetje verwarrend zonder het benoemen van genders. En dat mag niet, dat weet iedereen
pi_173883998
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 09:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik vind bovenstaand verhaal een beetje verwarrend zonder het benoemen van genders. En dat mag niet, dat weet iedereen
Volgens mij doen ze daar op scholen nog niet aan, ouders zouden het niet accepteren.
pi_173884005
Seksuele voorlichting werddbij mij bij biologie besproken, en dan kun je het wel over man en vrouw hebben.
Bij maatschappijleer zou het wat anders zijn ja
pi_173884015
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 09:27 schreef 8777 het volgende:

[..]

Volgens mij doen ze daar op scholen nog niet aan, ouders zouden het niet accepteren.
http://nieuwspaal.nl/basisschool-stopt-jongens-en-meisjes/
pi_173884023
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 09:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik vind bovenstaand verhaal een beetje verwarrend zonder het benoemen van genders. En dat mag niet, dat weet iedereen
Gewoon 'het' veranderen in 'je'. Bijvoorbeeld:
"Sommige van jullie hebben een piemel en sommige van jullie hebben een kut. De piemel gaat in de kut van het en als het zaad dat tijdens het orgasme van degenen die een piemel hebben van het ei bereikt van degenen die een kut hebben is diegene 9 maanden zwanger en dan wordt er een baby geboren."
Google is your friend, abuse your friends
pi_173884049
quote:
7s.gif Op woensdag 20 september 2017 09:29 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Gewoon 'het' veranderen in 'je'. Bijvoorbeeld:
"Sommige van jullie hebben een piemel en sommige van jullie hebben een kut. De piemel gaat in de kut van het en als het zaad dat tijdens het orgasme van degenen die een piemel hebben van het ei bereikt van degenen die een kut hebben is diegene 9 maanden zwanger en dan wordt er een baby geboren."
Hiermee stop je de je' s met een piemel al wel heel erg in een hokje hoor. Net als de je' s met een kut. Dit gaat me een paar stappen te ver.
pi_173884055
quote:
De moeder van Robin spoort duidelijk niet helemaal.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 20 september 2017 @ 09:33:57 #10
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_173884061
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_173884120
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 09:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik vind bovenstaand verhaal een beetje verwarrend zonder het benoemen van genders. En dat mag niet, dat weet iedereen
Genders niet, maar sex wel. Zit een verschil tussen. Sex is of je met een pener of vagijn geboren bent. Gender is de typering van sex. Mannen houden van vechten, willen alleen maar neuken en spelen met auto's. Vrouwen spelen met barbie's en horen lang haar te hebben. Seksuele voorlichting zonder gender typering gaat dus makkelijk.

Staat los dat ik die hele genderneutral discussie klinklare onzin vindt, maar dat terzijde.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_173884137
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 09:28 schreef jatochneetoch het volgende:
Seksuele voorlichting werddbij mij bij biologie besproken, en dan kun je het wel over man en vrouw hebben.
Bij maatschappijleer zou het wat anders zijn ja
Dit dus. Twee verschillende concepten.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_173884148
Ik ben 32,64% vrouwelijk maar ben al jaren als man en jongen benoemd. Waar kan ik een schadevergoeding declareren?
  woensdag 20 september 2017 @ 09:45:27 #14
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173884264
quote:
Beetje jammer dat je de link niet maskeert. Wel leuk geschreven.
And so is the past
  woensdag 20 september 2017 @ 09:45:59 #15
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173884269
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 09:39 schreef dopfles1 het volgende:
Ik ben 32,64% vrouwelijk maar ben al jaren als man en jongen benoemd. Waar kan ik een schadevergoeding declareren?
Je hebt toch echt willens en weten man ingevoerd hier op FOK!
And so is the past
pi_173884323
quote:
14s.gif Op woensdag 20 september 2017 09:45 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Je hebt toch echt willens en weten man ingevoerd hier op FOK!
Gedwongen door de maatschappij :'(
pi_173884481
Alleen nog maar sexuele voorlichting met betrekking tot anale seks.
pi_173884598
quote:
14s.gif Op woensdag 20 september 2017 09:45 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Beetje jammer dat je de link niet maskeert. Wel leuk geschreven.
misschien snapt ie het zelf niet?
pi_173885083
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 10:05 schreef Allures het volgende:

[..]

misschien snapt ie het zelf niet?
Kan je me even genderneutraal aanspreken alsjeblieft?
pi_173885149
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 10:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Kan je me even genderneutraal aanspreken alsjeblieft?
Onfatsoenlijke wijfje is het ook.
  woensdag 20 september 2017 @ 11:05:30 #21
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_173885594
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 10:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Kan je me even genderneutraal aanspreken alsjeblieft?
Ik neem aan dat je dan als "het" wilt worden aangesproken, dat is immers enkelvoud onzijdig.
pi_173885948
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 11:05 schreef oganesson het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je dan als "het" wilt worden aangesproken, dat is immers enkelvoud onzijdig.
Inderdaad.
pi_173886013
Honderdduizenden jaren was het heel simpel, je bent een jongetje als je een piemel hebt en een meisje als je een flamoes hebt. En bij alle andere zoogdieren werkt het net zo. En nu moeten wel opeens gaan bepalen hoeveel vrouw in een man schuilt en vice versa.
Geslacht is eenduidig en digitaal, en in het uitzonderlijke geval van mutatie waarbij het geslacht uiterljjk een zooitje is of niet strookt met de gedachten hoop je maar dat de doktoren het juiste aanhangsel tussen de beentjes kunnen maken. Maar het is van de zotte om alles dat enigszins verwijst naar het mannetje of vrouwtje dood te zwijgen om uitzonderlijke gevallen niet tegen het hoofd te stoten.

Mijn kind is een jongetje, en mocht het geval zijn dat 'ie straks graag in meisjeskleding loopt, of dat 'ie op andere jongens valt, so be it, dat zien we dan wel. Maar tot die tijd krijgt 'ie gewoon jongenskleren en doet 'ie jongensdingen en gaan we geen genderneutrale onzin met 'm uithalen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_173886390
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 11:27 schreef Ridocar het volgende:
Honderdduizenden jaren was het heel simpel, je bent een jongetje als je een piemel hebt en een meisje als je een flamoes hebt. En bij alle andere zoogdieren werkt het net zo. En nu moeten wel opeens gaan bepalen hoeveel vrouw in een man schuilt en vice versa.
Geslacht is eenduidig en digitaal, en in het uitzonderlijke geval van mutatie waarbij het geslacht uiterljjk een zooitje is of niet strookt met de gedachten hoop je maar dat de doktoren het juiste aanhangsel tussen de beentjes kunnen maken. Maar het is van de zotte om alles dat enigszins verwijst naar het mannetje of vrouwtje dood te zwijgen om uitzonderlijke gevallen niet tegen het hoofd te stoten.

Mijn kind is een jongetje, en mocht het geval zijn dat 'ie straks graag in meisjeskleding loopt, of dat 'ie op andere jongens valt, so be it, dat zien we dan wel. Maar tot die tijd krijgt 'ie gewoon jongenskleren en doet 'ie jongensdingen en gaan we geen genderneutrale onzin met 'm uithalen.
Boze witte man aan het woord!!!1@11
pi_173886465
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 09:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik vind bovenstaand verhaal een beetje verwarrend zonder het benoemen van genders. En dat mag niet, dat weet iedereen
Ik vind vooral je zinsconstructie verwarrend.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')