abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 september 2017 @ 14:52:31 #76
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_173889995
Over twee weken rond deze tijd ben ik in Lisboa O+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_173890019
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er zal ook onzekerheid en angst bij zitten. Bang dat het weer niet werkt? Ze saboteert vooral zichzelf nu natuurlijk. Kan je weinig aan doen.
Ik weet niet of dat het is. Deels denk ik. Maar er is ook gewoon angst voor zelf verantwoordelijkheid moeten nemen over haar leven. Uberhaupt iets doen op een dag. Ze maakt zichzelf al zo lang wijs dat ze niets kan. Bij alles dat ze probeert raakt ze extreem gespannen dus doet ze niets. Daar raakt ze ook gespannen van. Altijd maar die angsten en spanningen zijn ook gekmakend natuurlijk. Voor ons is het een logische stap om daar dan iets aan te doen. Om de gespannenheid maar voor lief te nemen. Om er mee om te leren gaan. Voor haar niet. Alle spanning die ze rond de opname had is in die eis van de eenpersoonskamer gaan zitten.
Ze heeft ook last van extreme woedeaanvallen dus op zo'n moment van teleurstelling kan men de touwtering krijgen zoals ze zegt. Alsof ze de kliniek straft. Er zit totaal geen logica meer in.

quote:
11s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:29 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

omdat ze er dan iets aan/mee moet gaan doen? Omdat ze dan de controle kwijt is? Omdat ze in zo’n instelling een van de velen is en het niet om haar draait?
Juist deze kliniek heeft een persoonlijke aanpak. Maar ja, zie bovenstaande dus.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Klote L-S. Is dit eerder voorgekomen, dat ze je blokkeerde?

En natuurlijk sta je ervan te kijken, omdat je blijft hopen dat ze zelf ook geholpen wil worden. Want eigenlijk lijkt het erop dat ze bang is om aan zichzelf te werken. Nu holt en draaft iedereen voor haar.
Exact. En ze heeft me 2 keer eerder geblokkeerd. Dat is haar m.o. als je kritisch bent. Maar dat duurde niet langer dan een paar uur.
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:43 schreef mjan het volgende:

[..]

Rotsituatie, wederom. Zou jij zelf wel weer contact met haar willen hebben, of ben je er ook wel even klaar mee?
Ik wil wel weer contact. Aan de andere kant is het wel prettig om mijn gedachten op een rij te krijgen en een en ander te accepteren.

Zo, klaar met dit geëmmer. Mijn visite komt zo. En daarna ga ik jullie vertellen over het goddelijke broodje dat ik net at.
Spoilers!
pi_173890379
quote:
En daarna ga ik jullie vertellen over het goddelijke broodje dat ik net at.
Rammelende honger hier, dus ik wil voorlopig niets horen over goddelijke broodjes. Heb een appel tot thuiskomst
We have far more in common than that which devides us..
pi_173891813
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 12:04 schreef Kaatje1 het volgende:

En nu is ze weer genezen (lactose intollerantie ligt nu op de loer 8)7 )
Volgens mij hadden we het al eens over die overbodige L.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_173892116
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Volgens mij hadden we het al eens over die overbodige L.
yep, volgens mij ook (dacht ik toen ik het aan het typen was)
We have far more in common than that which devides us..
pi_173892142
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:18 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Moobs
Moobhunting bij K-mart
Kwak
pi_173892436
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Juist deze kliniek heeft een persoonlijke aanpak.
[..]
ik kan me niet voorstellen dat die kliniek zo ver gaat in ondersteunen van haar grillen als jij volgens mij gedaan hebt
pi_173892942
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:45 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

ik kan me niet voorstellen dat die kliniek zo ver gaat in ondersteunen van haar grillen als jij volgens mij gedaan hebt
En als steeds weglopen haar reactie op zaken die ze niet leuk vindt is dan wordt het al helemaal niets met vrijwillige therapie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173893047
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:45 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ik kan me niet voorstellen dat die kliniek zo ver gaat in ondersteunen van haar grillen als jij volgens mij gedaan hebt
Ik kan niets doen aan haar grillen. Ik kan luisteren. Ik kan er zijn voor haar man. En ik kan vooral voor afleiding voor allebei zorgen. Hoogstens kan ik eens de 'normale', niet zieke kant van dingen toelichten.
Spoilers!
pi_173893286
Goed, het broodje. Sorry Kaatje ;(

Jaren geleden was er in Rotterdam op het plein tussen Jungerhans (rip) en metrostation Beurs een Italiaanse broodjeskraam. Ze hadden daar een goddelijk broodje met 3 soorten kaas, gegrilde paprika, zongedroogde tomaat en basilicum. Ik heb daar tientallen malen zo'n broodje gehaald. Het was pure perfectie. Er zat mozzarella, gorgonzola en nog een kaas op. Ik probeerde het wel eens na te maken maar ik kwam niet eens in de buurt van die perfectie.
Ik heb voor het eerst provolone in huis en toevallig ook de andere ingrediënten. Broodje gemaakt en het missende ingrediënt was dus de provolone. En o.m.f.g., het was alsof ik 16 jaar terug in de tijd ging :9~
Spoilers!
pi_173893305
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 17:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik kan niets doen aan haar grillen. Ik kan luisteren. Ik kan er zijn voor haar man. En ik kan vooral voor afleiding voor allebei zorgen. Hoogstens kan ik eens de 'normale', niet zieke kant van dingen toelichten.
volgens mij doe je veel meer dan dat. Je laat sowieso altijd alles uit je handen vallen als er een crisis is en je komt de reddende, sussende engel spelen daar. Mijn indruk, natuurlijk. Ik denk dat er weinigen zijn met jouw geduld en doorzettingsvermogen
  Moderator woensdag 20 september 2017 @ 17:21:51 #87
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_173893337
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 07:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik zou niet weten wat daar mis mee is.
De term kids.

Aprospros genderneutraal..
Ik was in m'n pauze even naar de lokale Jumbo geweest, ze hadden er vrouwenparkeerplaatsen. Niet twee of drie, maar misschien wel 10-15. In elk geval meer dan gehandicaptenparkeerplaatsen. En ze waren ook dichterbij dan gehandicaptenparkeerplaatsen. Blijkbaar is vrouw zijn de allerzwaarste handicap :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_173893366
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 17:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik kan niets doen aan haar grillen. Ik kan luisteren. Ik kan er zijn voor haar man. En ik kan vooral voor afleiding voor allebei zorgen. Hoogstens kan ik eens de 'normale', niet zieke kant van dingen toelichten.
^O^ het is ook niet je taak om iets anders te doen.

Sterkte ermee. Je kunt het nog zo rationeel proberen te begrijpen/analyseren, maar het doet ook gewoon pijn als een vriendin zo met je om gaat. En het doet pijn als ze zichzelf op deze manier de zorg ontzegt terwijl je ziet hoe hard ze het nodig heeft.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_173894415
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 17:21 schreef derLudolf het volgende:

[..]

De term kids.

Aprospros genderneutraal..
Ik was in m'n pauze even naar de lokale Jumbo geweest, ze hadden er vrouwenparkeerplaatsen. Niet twee of drie, maar misschien wel 10-15. In elk geval meer dan gehandicaptenparkeerplaatsen. En ze waren ook dichterbij dan gehandicaptenparkeerplaatsen. Blijkbaar is vrouw zijn de allerzwaarste handicap :')
Nee popje, dat is voor gezinnen met kleine kinderen, zodat je niet over een drukke parkeerplaats hoeft met onder auto's rennende kinderen en je de deuren goed ver open kan gooien.

Had iemand deze al gepost voor Piet?
https://www.facebook.com/despeld/videos/10155060146418412/
Kwak
pi_173894454
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 18:04 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Nee popje, dat is voor gezinnen met kleine kinderen, zodat je niet over een drukke parkeerplaats hoeft met onder auto's rennende kinderen en je de deuren goed ver open kan gooien.

Had iemand deze al gepost voor Piet?
https://www.facebook.com/despeld/videos/10155060146418412/
_O- _O- _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_173894461
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:45 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ik kan me niet voorstellen dat die kliniek zo ver gaat in ondersteunen van haar grillen als jij volgens mij gedaan hebt
De best bewezen aanpak bij borderline persoonlijkheidsproblematiek is juist enorm steunen, accepteren en meeveren. Voortdurend voordoen hoe je verstandig omgaat met emoties. (ik herinner me in ieder geval dat hier sprake van is bij de vriendin van LS, zoniet, dan niets gezegd).

Ludolf, je weet dat vrouwenparkeerplaatsen bedoeld zijn om ervoor te zorgen dat vrouwen in het donker veilig van de parkeerplaats op de plek van bestemming komen? Omdat er blijkbaar mensen zijn die zo gehandicapt zijn dat ze menen vrouwen te moeten aanranden ;) niet omdat ze extra breed zijn omdat vrouwen niet kunnen parkeren of lopen, zoals flauwneuzen roepen.

Edit; ouder-kind-plaatsen lijkt me een plausibele alternatieve verklaring :Y

[ Bericht 6% gewijzigd door Clubsoda op 20-09-2017 18:13:50 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_173894535
Vrouwenparkeerplaatsen ? zijn dat X brede plaatsen of zo 8)7
Op een incidentje na - van yellow submarine - parkeer ik beter in dan mn.X poeh.
Edit: dus Clubsoda kent het fenomeeen. Is dat grote stads?

Dus was ik het zeefje kwijt van de knoflookpers - ook na graven in de vuilniszak - en kocht een nieuwe pers.
Dat ziet mn.X en hij merkt op, dat het zeefje in de vaatwasser ligt. Oeps.
Zo rolt ons huishouden. w/

En Lot heb je nu een datum, dat je officieel klaar bent met student zijn.

Lucky...sterkte. (Laten) leven is ook loslaten...
pi_173894555
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 18:11 schreef AnneX het volgende:
Vrouwenparkeerplaatsen ? zijn dat X brede plaatsen of zo 8)7

Aargh!

Edit: parkeergarages en parkeerplaatsen aan de snelweg ken ik het van. Toen we nog latten, waren mijn lief en ik regelmatig 's avonds onderweg naar elkaar en dan vind het dus heel fijn om bij een pauze dichtbij het wegrestaurant te kunnen parkeren in plaats van de parkeerplaats is het donker over te sjouwen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_173894582
quote:
12s.gif Op woensdag 20 september 2017 18:13 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Aargh!
Tóch?! Of is dat weer gender bevestigend. Vermoeiend allemaal.
pi_173894584
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 18:11 schreef AnneX het volgende:
Vrouwenparkeerplaatsen ? zijn dat X brede plaatsen of zo 8)7
Op een incidentje na - van yellow submarine - parkeer ik beter in dan mn.X poeh.
Edit: dus Clubsoda kent het fenomeeen. Is dat grote stads?

Dus was ik het zeefje kwijt van de knoflookpers - ook na graven in de vuilniszak - en kocht een nieuwe pers.
Dat ziet mn.X en hij merkt op, dat het zeefje in de vaatwasser ligt. Oeps.
Zo rolt ons huishouden. w/

En Lot heb je nu een dat je officieel klaar bent met student zijn.

Lucky...sterkte. (Laten) leven is ook loslaten...
Bij hotels hebben ze ook vaak vrouwenparkeerplaatsen. Dichter bij de ingang en beter verlicht. Daar voor de veiligheid voor vrouwen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_173894628
Ik vind het wel tamelijk plomp om te stellen dat vrouwen zó slecht parkeren dat ze speciale plekken moeten ja :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 20 september 2017 @ 18:18:09 #97
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173894649
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 18:11 schreef AnneX het volgende:

Edit: dus Clubsoda kent het fenomeeen. Is dat grote stads?

Duits volgens mij. Al jaren. En blijkbaar nu de grens over geslopen.
pi_173894658
Staat er dan een Puppchen op het P bord?

Oh jaj, je vraag: mnX gaat om 14 uur naar zijjn moeder, belt mij de boodschappen door en ik ben er van 15:30 tot 20 uur met 2e huishouden.
Hij verliest nog 4/5 potjes rummycub van de 100jarige en komt rond 23 uur thuis w/

OK. Veiligheid dus.. té zot voor woorden. Triest.
Zelfverdediging leren op school plus zwemmen. Verplicht.
pi_173894688

Parkeerplaats Rijnhotel in Arnhem
We have far more in common than that which devides us..
pi_173894699
Nou daar kan de Hema een voorbeeld aan nemen. Genderspecifieke bebording, je zou bijna gaan houden van dat hotel.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')