Echt 1 van de hardnekkigste fabeltjes.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:04 schreef MisChrartin het volgende:
Ik zou ver blijven van Peugeot. Electronica is niet al te best.
1.6 HDI en THP, google maar eens...Das net Volkswagen, Frod of BMW..quote:Op donderdag 28 december 2017 20:17 schreef Kloonhommel het volgende:
Pasgeleden nog in nieuws geweest dat franse auto's vaak gebreken hebben, lees je verder wat die gebreken zijn, versleten banden, zachte niet goed opgepompte banden, versleten ruitenwisserblad. Okeeee....
Zijn heel ruime autootjes. En wanneer er geen fiets meegaat kan je de achterbank verschuiven zodat passagiers achterin lekker veel beenruimte hebben.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok, had ik niet verwacht in een Cuore..
Euh fabel? Uit eigen ervaring helaas (Peugeot 407) en de statistieken zeggen hetzelfde.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Echt 1 van de hardnekkigste fabeltjes.
Pasgeleden nog in nieuws geweest dat franse auto's vaak gebreken hebben, lees je verder wat die gebreken zijn, versleten banden, zachte niet goed opgepompte banden, versleten ruitenwisserblad. Okeeee....
Maar niemand leest de details en ineens staan mensen overal te roepen dat franse autootjes een gevaar op de weg zijn want dat stond er in een blad zeggen ze dan.
ik deel die ervaring niet. Tis echt en puur hoe je met de auto omgaat of hoe de garagist zijn werk doet. Ik heb een uitstekende garagist, gespecialiseerd in franse autootjes en hij weet dat ik geen hankiepankiewerk wil zien en daarnaast pak ik alles vroegtijdig aan. Zo ook op mijn auto een behoorlijk verroeste benzinetankbeugel vervangen. Waarom wachten tot ie echt verrot is? Of een draadje dat verkeerd liep en dus de omhulsel wat weggesleten was, ook meteen aangepakt.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:30 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Euh fabel? Uit eigen ervaring helaas (Peugeot 407) en de statistieken zeggen hetzelfde.
doe es een lijstje dan? Nu word ik benieuwd.. En wat is/was de leeftijd/km stand ten tijde van de reparaties?quote:Op donderdag 28 december 2017 20:30 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Euh fabel? Uit eigen ervaring helaas (Peugeot 407) en de statistieken zeggen hetzelfde.
Ongeveer ¤2500 reparaties in nog geen 30.000km vind ik niet aanvaardbaar.
Uhhh, dat vind ik een onderdeel dat gewoon een autoleven lang mee hoort te gaan... Ik vind dat nu niet bepaald in het voordeel van Franse rommel spreken.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:41 schreef Kloonhommel het volgende:
Zo ook op mijn auto een behoorlijk verroeste benzinetankbeugel vervangen
Gefeliciteerd, durf je er de snelweg mee op?quote:Op woensdag 27 december 2017 17:14 schreef kanovinnie het volgende:
Het is trouwens een prachtige Daihatsu Cuore geworden
Oke, dus vanwege de preventieve vervanging van benzinetankbeugel is de hele auto van twijfelachtige kwaliteit en alle andere auto's hebben zulke gebreken niet. Is hardnekkig wat ik al eerder schreef.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Uhhh, dat vind ik een onderdeel dat gewoon een autoleven lang mee hoort te gaan... Ik vind dat nu niet bepaald in het voordeel van Franse rommel spreken.
Bij fatsoenlijke merken verwacht ik dat alle onderdelen aan een bepaalde kwaliteitsnorm voldoen, vooral de non-vervangingsonderdelen. Als er dan zoiets als een tankophangbeugel gaat roesten, betekent dat dus dat de fabrikant steken heeft laten vallen in de kwaliteitscontrole, oftewel het is met de Franse slag uitgevoerd en die term heet niet voor niets zo...quote:Op donderdag 28 december 2017 21:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oke, dus vanwege de preventieve vervanging van benzinetankbeugel is de hele auto van twijfelachtige kwaliteit en alle andere auto's hebben zulke gebreken niet. Is hardnekkig wat ik al eerder schreef.
Tja de Peugeot 407 is na de 2002 Renault Laguna ook wel de slechtste massa geproduceerde auto van na 2000.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:30 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Euh fabel? Uit eigen ervaring helaas (Peugeot 407) en de statistieken zeggen hetzelfde.
Ongeveer ¤2500 reparaties in nog geen 30.000km vind ik niet aanvaardbaar.
Kijk, ik had een mazda 323P, zwaar verrotte wielkastranden met gaten erin. Is een Japans merk toch? Was een bekend kwaal bij alle 323 varianten dat de wielkasten gingen roesten. Zullen we nu dan maar zeggen dat alle Mazda's waardeloos zijn?quote:Op donderdag 28 december 2017 21:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Bij fatsoenlijke merken verwacht ik dat alle onderdelen aan een bepaalde kwaliteitsnorm voldoen, vooral de non-vervangingsonderdelen. Als er dan zoiets als een tankophangbeugel gaat roesten, betekent dat dus dat de fabrikant steken heeft laten vallen in de kwaliteitscontrole, oftewel het is met de Franse slag uitgevoerd en die term heet niet voor niets zo...
Ik rij alleen maar Japanse auto's en tot nu toe heb ik nog nooit iets raars meegemaakt in de 16 jaar dat ik mijn rijbewijs heb en de vele kilometers die ik inmiddels heb afgelegd. Alleen maar standaard tijdig onderhoud en that's it.
Je loopt te lullen.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:22 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kijk, ik had een mazda 323P, zwaar verrotte wielkastranden met gaten erin. Is een Japans merk toch? Was een bekend kwaal bij alle 323 varianten dat de wielkasten gingen roesten. Zullen we nu dan maar zeggen dat alle Mazda's waardeloos zijn?
Ik ken iemand die Opel afzweert en het slopel noemt, en iemand die niks van Suzuki moet hebben, of iemand die alleen maar BMW wilt en gaat lachen als men over Audi of Mercedes gaat praten. Ik ken ook iemand die zegt dat japanse merken wel goed zijn maar niet gebouwd zijn voor Nederland en te gevoelig zijn voor het natte weer en flink gaan roesten. Ze hebben allemaal wel een verhaal/mening.
Het mooiste vond ik die artikel van pasgeleden met versleten banden en versleten ruitenwisserbladen en dat daarom alle Peugeots een gevaar op de weg waren. Zo jammer dat dat onderzoek zo waardeloos is gedaan, ik was wel benieuwd natuurlijk.
http://www.blikopnieuws.n(...)het-meeste-pech.htmlquote:De enquête-uitslag bevestigt de slechte naam van Franse auto’s op het gebied van betrouwbaarheid. Ruim de helft van de autorijders met een Peugeot 5008 kampte het afgelopen jaar 1 of meerdere keren met een storing. Er zijn veel problemen met de accu, de distributieketting en bobines. Ook raken veel motorcomponenten bij hogere kilometerstanden dusdanig intern vervuild, dat ze opvallend vaak gereinigd moeten worden. Ook Renaultrijders moesten vaak naar de garage.
Alleen heeft een enquête over betrouwbaarheid best wat nadelen..quote:Op donderdag 28 december 2017 21:53 schreef budvar het volgende:
[..]
Je loopt te lullen.
[..]
http://www.blikopnieuws.n(...)het-meeste-pech.html
Over lullen gesproken, je moeder heeft meer lullen gezien dan welk andere man of vrouw op de wereld ook.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:53 schreef budvar het volgende:
[..]
Je loopt te lullen.
[..]
http://www.blikopnieuws.n(...)het-meeste-pech.html
Afgezien van normaal onderhoud zoals banden, filters, olie echt veel vervangingen.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
doe es een lijstje dan? Nu word ik benieuwd.. En wat is/was de leeftijd/km stand ten tijde van de reparaties?
Je loopt dom te lullen dan, zo wel goed?quote:Op donderdag 28 december 2017 22:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Over lullen gesproken, je moeder heeft meer lullen gezien dan welk andere man of vrouw op de wereld ook.
Reageer normaal op mij, dan krijg je ook normale reactie terug, ja?
Niet de werkelijke score misschien maar als er zoveel mensen aan meedoen en de Franse auto's komen er het slechts uit zegt dat wel wat over de Franse auto's.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Alleen heeft een enquête over betrouwbaarheid best wat nadelen..
Zo zullen vooral mensen reageren die ontevreden zijn, of juist super tevreden zijn.
Zie je ook altijd met internet recensies. Hierdoor is de werkelijke score niet zeker
Klinkt eerder alsof je de auto voor korte ritten gebruikte of hem niet zo nu en dan even schoon'blaast'.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:25 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Afgezien van normaal onderhoud zoals banden, filters, olie echt veel vervangingen.
Aircopomp, EGR klep, Roetfilter, Airbag unit, en de fusees. Dat zijn blijkbaar een soort aparte fuseeschotels en ze zijn kneiter duur. Je moet de hele schotel met lagers vervangen.
Verder heel veel electronica storingen, en na de EGR klep storing waarna het roetfilter de geest gaf rij je niet relaxt door.
Was 2.0 Hdi met 140.000 op de teller.
Ding zat echt vol storingen en ben blij dat ik er vanaf ben.
Was ff zoeken maar hier dan het bericht. https://www.autoweek.nl/c(...)s-over-autogebreken/quote:Op donderdag 28 december 2017 22:27 schreef budvar het volgende:
[..]
Je loopt dom te lullen dan, zo wel goed?
quote:Gezien, bij RTL-nieuws afgelopen week? Een bericht over de 'kwaliteit' van auto's, gebaseerd op de gegevens van twaalf miljoen keuringen (APK), uitgevoerd tussen januari 2016 en november 2017. Belangrijkste conclusie die uit de analyse van deze data rolde: Franse auto's zijn vaker stuk dan bijvoorbeeld Duitse of Japanse
quote:Zomaar wat voorbeelden van de meest typische gebreken: Fiat Panda: band onvoldoende profiel; Toyota Prius: band karkas zichtbaar; Honda Jazz: band karkas zichtbaar; (zijn die Prius- en Jazz-rijders zulke vrekken?) Audi A4 Avant: bandenspanning niet op juiste waarde; Peugeot 508: band met onvoldoende spanning; Renault Captur: ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht. Op dat niveau beweegt het zich dus. Totaal irrelevant en het zegt vrijwel niets over de kwaliteit van een auto. Banden, draagarmen, wisserbladen; het zijn allemaal slijtdelen.
quote:Gezien veel geconstateerde gebreken bij de APK, zoals versleten banden of wisserbladen, te lage bandenspanning of niet goed werkende verlichting, wordt de staat van een auto in belangrijke mate bepaald door het onderhoud. Op dat vlak laten veel consumenten het vaak liggen. Het 'onderhoud' beperkt zich tot de jaarlijkse keuring, vandaar ook het relatief grote aantal gebreken.
Excuses kunnen gewoon hier gepost worden en hoeven niet in mijn DM.quote:Kortom, dit stukje 'onderzoeksjournalistiek' is waardeloos en vertelt je niets over de werkelijke zwakke punten van een auto. De APK is nog altijd een veiligheidskeuring, waarbij niet wordt gekeken naar bijvoorbeeld de staat van de motor en de transmissie, om maar eens iets te noemen. Dus vaar niet blind op het advies dat een BMW of Audi minder vaak onderhoud nodig heeft, ook al stelt RTL in de openingszin "Wie een auto wil die weinig onderhoud nodig heeft, moet een Duitse of Japanse kopen." Alle auto's hebben jaarlijks onderhoud nodig (preventie!) en naarmate een auto ouder wordt, gaat er meer aan mankeren. Zo simpel is het. Een auto kost geld. Rijd je nieuw, dan is het de afschrijving, rijd je oud, dan ben je wat meer kwijt aan onderhoud en reparaties.
Blijkbaar zijn er van dat onderzoek meerdere berichten met andere conclusies Ik zie in die ik heb gelinkt namelijk niets over slechte ruitenwissers en gladde banden. Maar wel wat over boeiende dingen.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Was ff zoeken maar hier dan het bericht. https://www.autoweek.nl/c(...)s-over-autogebreken/
[..]
[..]
[..]
Excuses kunnen gewoon hier gepost worden en hoeven niet in mijn DM.
Oke, dan heeft je moeder als enige mens ter wereld ook nog behalve al die lullen gezien ze ook nog geproefd.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:50 schreef budvar het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er van dat onderzoek meerdere berichten met andere conclusies Ik zie in die ik heb gelinkt namelijk niets over slechte ruitenwissers en gladde banden. Maar wel wat over boeiende dingen.
En als je al zo beledigd bent dat je een excuses wil omdat ik zeg dat je dom loopt te lullen wens ik je veel succes op de rest van het internet
Gast.... Schelden en beledigen? Dat je je beledigd voelt is je eigen keuze maar val mij daar niet mee lastig, en schelden? Waar dan?quote:Op donderdag 28 december 2017 22:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oke, dan heeft je moeder als enige mens ter wereld ook nog behalve al die lullen gezien ze ook nog geproefd.
Jij ook veel succes op de rest van internet als je denkt dat je rustig iedereen op internet kan uitschelden en beledigen, alleen maar omdat je redelijk anoniem achter je pc zit. Als je nou had geschreven van heb je daar een bron voor en die domme smilie achterwege had gelaten was dit heel anders gelopen en stond je nu niet grandioos voor lul.
O, je schreef maar een paar woorden. Zou niet al te moeilijk moeten zijn om een idee te hebben wat ik bedoel.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:59 schreef budvar het volgende:
[..]
Gast.... Schelden en beledigen? Dat je je beledigd voelt is je eigen keuze maar val mij daar niet mee lastig, en schelden? Waar dan?
Mijn moeder had een 106, maar dat was net een Japanner qua roest. Helaas niet qua motorblok. Die PSA-blokken hebben nogal zwakke koppakkingen, de Saxo van mijn schoonmoeder had hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Tja de Peugeot 407 is na de 2002 Renault Laguna ook wel de slechtste massa geproduceerde auto van na 2000.
Maar goed.. een simpel 206je gaat gewoon door. Ook mijn ex 206 hdi. Al was die motorisch niet probleemloos... Spontaan een scheve schoep in de turbo.. lekkende brandstofleiding. Brandplaatjes..
Mijn ex 106 diesel werkte alles wat elektrisch was nog. Ramen, spiegels (+verwarming!)
Probleem met Japanners blijft roest.. technisch zijn ze vaak bijna perfect ..
Qua materiaalgebruik in de auto word ik minder vrolijk van Jappen..
Je bent aparte gast maar ik kan er wel om lachen , tenzij je aan het trollen bentquote:Op donderdag 28 december 2017 23:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
O, je schreef maar een paar woorden. Zou niet al te moeilijk moeten zijn om een idee te hebben wat ik bedoel.
Wil je de volgende keer iets van me weten, mag dat wel wat normaler gevraagd/gezegd worden.
Mijn ex-106 had geen roest, verder was de 1.5d een belachelijk goede simpele motor die alleen vermogen ontbeerde .. verbruik gemiddeld 1:22,5 oid..quote:Op donderdag 28 december 2017 23:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijn moeder had een 106, maar dat was net een Japanner qua roest. Helaas niet qua motorblok. Die PSA-blokken hebben nogal zwakke koppakkingen, de Saxo van mijn schoonmoeder had hetzelfde probleem.
Bij 8v ja en dan rond de 150.xxx km ongeveer. Bij mij is het iig niet gebeurd en deed ik hem weg met 185.xxxquote:Op donderdag 28 december 2017 23:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Mijn ex-106 had geen roest, verder was de 1.5d een belachelijk goede motor die alleen vermogen ontbeerde .. verbruik gemiddeld 1:22,5 oid..
Koppakkingen waren bij de benzineblokjes wel een dingetje maar erg goedkoop schijnt het..
Ik heb een oude 205 gehad, een onverwoestbare 1.8D, die had ook geen roest. Daarom was ik ook heel verbaasd dat de 106 een gatenkaas was.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Mijn ex-106 had geen roest, verder was de 1.5d een belachelijk goede simpele motor die alleen vermogen ontbeerde .. verbruik gemiddeld 1:22,5 oid..
Koppakkingen waren bij de benzineblokjes wel een dingetje maar erg goedkoop schijnt het..
Klopt, mijn schoonmoeder had zo'n 150.000km gereden en de auto van mijn moeder al bij 138.000 km, maar dat kreng draaide al 4000 rpm bij 120 km/h. Misschien speelt dat ook wel mee.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:24 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Bij 8v ja en dan rond de 150.xxx km ongeveer. Bij mij is het iig niet gebeurd en deed ik hem weg met 185.xxx
Mjah, autorijden kost nu eenmaal geld..quote:Op donderdag 28 december 2017 22:25 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Afgezien van normaal onderhoud zoals banden, filters, olie echt veel vervangingen.
Aircopomp, EGR klep, Roetfilter, Airbag unit, en de fusees. Dat zijn blijkbaar een soort aparte fuseeschotels en ze zijn kneiter duur. Je moet de hele schotel met lagers vervangen.
Verder heel veel electronica storingen, en na de EGR klep storing waarna het roetfilter de geest gaf rij je niet relaxt door.
Was 2.0 Hdi met 140.000 op de teller.
Ding zat echt vol storingen en ben blij dat ik er vanaf ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moraal van het verhaal: Je hebt vaak zelf in de hand hoeveel ellende je met een auto hebt. -> onderhoud is niet 'het repareren van alles wat stuk gaat'.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Mijn merkspecialist heeft een zelfgemaakt tooltje waarmee hij de zitting en de verstuiver kan opschonen en vlakken.. kost alleen een nieuw ringetje en een kwartiertje arbeid.. Het is meer de irritatie van het elke keer langs moeten..quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:49 schreef Spanky78 het volgende:
Lekkende verstuivers zijn kut. En duur. Voor een koperen ringetje.
Ze probeerden me toen ook nog nieuwe verstuivers aan te smeren Commonrail.. lekker goedkoop...
Maargoed. Moderne diesels zijn vanwege al die ecomeuk lang niet meer onderhoudsvrije kilometervreters.
Overigens rijd ik een nieuwe diesel in lease en die heeft nog niets gehad. Nul. Alleen wat olie en filters bij de beurten.
Zo gaan auto's dus langzaam deaud.. is een keuze die je maakt..quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb nooit echt grote beurten of kleine beurten.
Gewoon beurten zijn het, elke 20k
- altijd olie+ filter
- om de 40k is ook interieurfilter en luchtfilter
- om de 60k bougies
Dat staat vast..
De rest is gewoon aan de monteur of hij ziet dat iets 'eraan komt oid'.. is dat zo dan aanpakken
Oh, ja hoor. Beetje zijwindgevoelig en als je in een bocht over een drempeltje rijd flubbert hij wat meer heen en weer dan een grote/zwaardere auto maar verder vind ik het prima.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:52 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, durf je er de snelweg mee op?
Beetje eng wel. Maar schijnen wel betrouwbaar te zijn.
Wat een onzin. Dat ik de garage grotendeels laat uitzoeken wat er aan gaat komen betekent niet dat hij eraan gaat..quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zo gaan auto's dus langzaam deaud.. is een keuze die je maakt..
Koelvloeistof moet periodiek, heeft ook een smerende werking onder andere, thermostaten en waterpompen gaan daar langzaam aan deaud; kwaliteit gaat gewoon langzaam achteruit. Het gaat ook corrosie in je motor tegen (verstopte kachelradiateur) vorstbestendigheid neemt ook af.. Remolie moet periodiek domweg ververst worden, snaren gecontroleerd en periodiek vervangen. Stuurbekrachtigingsolie ook, bakolie ook, cardanolie ook, bij benzine niet alleen de pitten maar ook de kabels. de dealer heeft een hele waslijst aan checkpoints die doorgelopen moet worden bij elke auto bij een grote beurt, vaak is dat ook aangevuld met de bekende zwakke punten van jouw specifieke type en bouwjaar.
Een beetje merkspecialist weet dat ook, maar de gemiddelde garage doet maar wat en gooit alles op de bekende grote hoop.
Maar goed. bomen, bos.. we raken weer eens een beetje offtopic
Mijn auto's gingen nooit naar een garage, ik deed alles zelf.. alleen voor klussen die specialistisch zijn of waar ik geen spullen voor heb/had ging mijn auto naar een garage..quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:53 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dat ik de garage grotendeels laat uitzoeken wat er aan gaat komen betekent niet dat hij eraan gaat..
Kvs is de laatste keer ververst. Thermostaat is nml van een type met een slecht ontwerp. Plastic wordt broos, knapt kapot. Dan ook meteen kvs compleet vervangen.
Remvloeistof is een bepaald metertje voor om kookpunt te bepalen. Sowieso zijn een tijdje terug, 2 beurten of zo) de schijven en blokken vóór nog vervangen en is dat ook ververst.
Bakolie staat voor 300k op de planning, Ford zegt wel for life, maar zelfs ford specialist zegt 300k.
Snaren vervangen is ook onderdeel van de standaard check. Je kunt prima zien in welke staat zo'n ding is.
Dat jij alleen slechte ervaringen hebt waarbij garages niet daadwerkelijk alles controleren, tja.. ik heb daar iig geen last van.
Waar een auto aan kapot gaat is m.i. geen onderhoud en alleen APK halen..
Als laatste, Volvo kent geen grote/kleine beurt in hun planning. Dat zijn gewoon 'beurten'. Check hun website maar.
Bizar he? Ik merk het ook als ik in de Alto van mijn moeder rijd. Om de haverklap lui die me dan het liefst aan de kant drukken. Ben ik met mijn eigen auto, dan is het een stuk minder.quote:Op vrijdag 29 december 2017 07:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De voorspelling van degene waar ik hem van kocht klopt wel, mensen snijden je eerder af en laten je er minder tussen dan wanneer je in wat anders rijdt
Och, ergens is het ook wel grappig. En ik heb besloten om me niet te ergeren in het verkeer.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Bizar he? Ik merk het ook als ik in de Alto van mijn moeder rijd. Om de haverklap lui die me dan het liefst aan de kant drukken. Ben ik met mijn eigen auto, dan is het een stuk minder.
Tsja, de echte debielen houd je altijd... Defender in strandtrim (dus veel bodemvrijheid), 1800 kg erachter en dan een tegenligger met een Twingo die voorrang neemt in een wegversmalling waar ik het heb. Dude, mijn voorbumper zit op hoogte van jouw ogen, de lege wagen is al 2x zo zwaar als jouw auto, de hele combinatie 4 tot 5x, levensmoe ofzo?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Bizar he? Ik merk het ook als ik in de Alto van mijn moeder rijd. Om de haverklap lui die me dan het liefst aan de kant drukken. Ben ik met mijn eigen auto, dan is het een stuk minder.
Goede tip!quote:Op zondag 31 december 2017 03:41 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Wat goed helpt bij ritsen e.d. zijn een paar goed zichtbare deuken in een oude auto en dan een moderne auto uitkiezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |