abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 september 2017 @ 20:06:40 #1
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_173876599
Na zo'n drie jaar autoloos te zijn geweest begint het toch weer te kriebelen. Even wat halen hier, wat gaan doen daar kan allemaal wel met de trein of een geleende auto, maar ik ben het een beetje zat. Ik wil gewoon weer kunnen instappen en wegrijden. Niet moeten kijken of ik van familie een auto kan lenen om iets groots te halen, of altijd maar mee moeten rijden.

En ik weet wel wat ik wil,
Ik wil:
Hatchback (of iig, geen sedan, liever geen station)
Leuk weg kunnen rijden bij het stoplicht, maar geen racemonster. (Ik had hiervoor een saxo 1.4 en dat was prima, het moet geen sloom ding zijn.)
Genoeg ruimte om een racefiets mee te kunnen nemen & kampeerspullen (dus een smart en een aygo vallen af)
Geen groot/zwaar bakbeest ivm parkeren & wegenbelasting.
Geen herriebak als je er in zit.

Ik wil tussen de 3k en 5k euro uitgeven hieraan. Daarmee wil ik dus wel een auto kopen die ook enige luxe heeft (airco als harde eis, cruisecontrol zou relaxt zijn). Ook moet hij een aantal jaar mee kunnen gaan (is 5 jaar een redelijke eis?) en vind ik betrouwbaarheid belangrijk.

Aangezien mijn werk op 10 minuten fietsen zit zal ik niet heel veel kilometer in een jaar rijden.

Als ik deze eisen in autoscout of weet ik wat tik krijg ik zo veel keuze (en nog zoveel rotzooi ertussen) dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Wie heeft er met deze info zoiets van, dit moet je hebben?

Vergeet ik nog iets te noemen?

Edit: Met een nieuwe auto bedoel ik een tweedehands :+

[ Bericht 3% gewijzigd door kanovinnie op 19-09-2017 20:13:54 ]
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_173876789
Volvo v70
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_173876839
Blijf filteren tot je duitse spullen overhoudt, filter daarna op paardjes, dan bladeren en niet op sedans klikken.

Als je een fiets wilt vervoeren zou ik sowieso wél voor een station gaan.. Niks makkelijker als die bank platgooien en het ding erin schuiven. Of wil je meer richting een suffe MPV ofzo? Fietsendrager op het dak geen optie? Dat kan het leven een stuk makkelijker maken.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_173876845
Peu 307sw
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_173877128
Prius 2006 (ja daar trek je een 1.4 saxo mee uit bij een stoplicht)
  dinsdag 19 september 2017 @ 20:34:54 #6
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_173877205
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:19 schreef Sounddragon het volgende:
Blijf filteren tot je duitse spullen overhoudt, filter daarna op paardjes, dan bladeren en niet op sedans klikken.

Als je een fiets wilt vervoeren zou ik sowieso wél voor een station gaan.. Niks makkelijker als die bank platgooien en het ding erin schuiven. Of wil je meer richting een suffe MPV ofzo? Fietsendrager op het dak geen optie? Dat kan het leven een stuk makkelijker maken.
We hebben het hier over een racefiets he? Mijn fiets weegt ~6 kilo zonder wielen en is dan ook niet zo groot meer. Mijn wielen heb ik er in 1 tot max 2 minuten uit dus dat is ook sneller dan een dak/trekhaakdrager. En als klap op de vuurpijl beter voor het benzineverbruik, minder diefstalgevoelig en voorkomt schade tijdens het rijden en aanrijdingen. Dus de fiets in de auto is wel een bewuste keus en eigenlijk een harde eis.

Nu heb ik ooit eens mijn fiets in een Passat station geschoven, ik hoefde er toen geen wielen uit te halen, maar ik denk niet dat ik een knappe passat kan rijden voor dit geld.

Overigens zou een MPV ook prima kunnen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:19 schreef halfway het volgende:
Peu 307sw
Die is dan wel weer heel lelijk eigenlijk. :@
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 19 september 2017 @ 20:35:54 #7
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_173877231
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:31 schreef dopfles1 het volgende:
Prius 2006 (ja daar trek je een 1.4 saxo mee uit bij een stoplicht)
Deze laat ik ook aan mij voorbijgaan. Ik heb geen hoge eisen aan het uiterlijk maar zo'n lelijke grafbak hoef ik ook weer niet :+
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_173877464
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:34 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

We hebben het hier over een racefiets he? Mijn fiets weegt ~6 kilo zonder wielen en is dan ook niet zo groot meer. Mijn wielen heb ik er in 1 tot max 2 minuten uit dus dat is ook sneller dan een dak/trekhaakdrager. En als klap op de vuurpijl beter voor het benzineverbruik, minder diefstalgevoelig en voorkomt schade tijdens het rijden en aanrijdingen. Dus de fiets in de auto is wel een bewuste keus en eigenlijk een harde eis.

Nu heb ik ooit eens mijn fiets in een Passat station geschoven, ik hoefde er toen geen wielen uit te halen, maar ik denk niet dat ik een knappe passat kan rijden voor dit geld.

Overigens zou een MPV ook prima kunnen.

[..]

Die is dan wel weer heel lelijk eigenlijk. :@
Valt toch wel mee?


Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_173877538
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:35 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Deze laat ik ook aan mij voorbijgaan. Ik heb geen hoge eisen aan het uiterlijk maar zo'n lelijke grafbak hoef ik ook weer niet :+
Meh is niet de mooiste idd, maar alles beter dan een Frans hok. In het kader van als je voor lelijk gaat doe het dan ook goed.
  dinsdag 19 september 2017 @ 20:45:59 #10
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_173877568
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:42 schreef halfway het volgende:

[..]

Valt toch wel mee?


[ afbeelding ]
Het is net effe een beetje te veel een familiewagen, maar misschien moet ik er eens 1 in het echt bekijken.

Verder heeft ie alles denk ik wat ik wil. Willen ze ook nog wel een beetje vooruit?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_173877612
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:44 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Meh is niet de mooiste idd, maar alles beter dan een Frans hok. In het kader van als je voor lelijk gaat doe het dan ook goed.
Prius is not done! Hoe ga je dat uitleggen op een verjaardag?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_173877635
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:47 schreef halfway het volgende:

[..]

Prius is not done! Hoe ga je dat uitleggen op een verjaardag?
Laat ze een proefritje doen en een jaar later hebben ze zelf 1 :Y
pi_173877700
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:45 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Het is net effe een beetje te veel een familiewagen, maar misschien moet ik er eens 1 in het echt bekijken.

Verder heeft ie alles denk ik wat ik wil. Willen ze ook nog wel een beetje vooruit?
Ik heb eens een half jaar een Turbo diesel gehad en die ging wel lekker ja, maar het blijft Frans met bij behorende adhd-electronica wat ruimte en comfort betreft is er niets mis mee
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_173877724
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:48 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Laat ze een proefritje doen en een jaar later hebben ze zelf 1 :Y
Dan ga ik toch maar weer eens met de bus na 23 jaar.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_173877740
Focus of een Megane,
.
pi_173877760
Ford focus wagon
Volvo V40 en of V70
seat leon
Opel astra (traag maar ja)
Citroen c5 (wellicht te groot)
Skoda fabia
Citroen Berlingo (alles erin kunner mini wagen)
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  dinsdag 19 september 2017 @ 20:52:35 #17
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_173877782
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=327363603

Kijk eens TS :D
Ik hoor het wel als je hem gekocht hebt. :7
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  Forum Admin dinsdag 19 september 2017 @ 20:53:30 #18
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_173877806
Mijn eerste gedachte was ook een Focus station. Prima auto in je budget en altijd ruimte voor je fiets en nog meer meuk.
pi_173878044
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:51 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ford focus wagon
Volvo V40 en of V70
seat leon
Opel astra (traag maar ja)
Citroen c5 (wellicht te groot)
Skoda fabia
Citroen Berlingo (alles erin kunner mini wagen)
Dit. Focus wagon is de goedkoopste. Meeste waar voor geld en betrouwbaar.

V40 zijn heel fijne wagens.wel wat klein.

Ik zou één.van beiden kiezen.
Whatever...
  dinsdag 19 september 2017 @ 21:06:17 #20
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_173878251
Hoe lang kan je doorrijden met een benzineauto? Na de 200K begint het allemaal een beetje zeuren te worden toch?

Als ik dus deze koop: https://www.marktplaats.n(...)reviousPage=lr&pos=1

kan ik prima een jaar of 5/6 mee doorrijden totdat hij motorisch op is toch?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_173878339
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe lang kan je doorrijden met een benzineauto? Na de 200K begint het allemaal een beetje zeuren te worden toch?

Als ik dus deze koop: https://www.marktplaats.n(...)reviousPage=lr&pos=1

kan ik prima een jaar of 5/6 mee doorrijden totdat hij motorisch op is toch?
Dat hangt af van t soort benzineauto.. Met de gemiddelde TSi en THP van 2009 - 2012 krijg je een lintje van de fabriek als je de 2 ton zonder problemen gehaald hebt.

Deze Focus is redelijk foutloos. Condensor van de airco en roest is een bekend probleem.
pi_173878340
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe lang kan je doorrijden met een benzineauto? Na de 200K begint het allemaal een beetje zeuren te worden toch?

Als ik dus deze koop: https://www.marktplaats.n(...)reviousPage=lr&pos=1

kan ik prima een jaar of 5/6 mee doorrijden totdat hij motorisch op is toch?
Op zich wel. Al zou ik gaan voor een auto jonger dan 5 jaar. Deze heeft weinig gereden en dus veel stil gestaan.
Whatever...
pi_173878450
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:08 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Op zich wel. Al zou ik gaan voor een auto jonger dan 5 jaar. Deze heeft weinig gereden en dus veel stil gestaan.
Jonger zal lastig worden gezien het budget.
pi_173878493
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe lang kan je doorrijden met een benzineauto? Na de 200K begint het allemaal een beetje zeuren te worden toch?

Als ik dus deze koop: https://www.marktplaats.n(...)reviousPage=lr&pos=1

kan ik prima een jaar of 5/6 mee doorrijden totdat hij motorisch op is toch?
Check altijd de verkoper!

Revieuw van internet
Verkoop occasions3.5
Het maken van de verkoop afspraak en de ontvangst: 4.4
Het gesprek met de verkoop medewerker: 5.2
Aflevering en nazorg van de auto: 1
Bij dit bedrijf heb je garantie tot aan de drempel. 2 nare ervaringen gehad met dit bedrijf. denk heel goed na voordat je hier een auto koopt .

En check het kenteken op ovi
https://ovi.rdw.nl/
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_173878516
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe lang kan je doorrijden met een benzineauto? Na de 200K begint het allemaal een beetje zeuren te worden toch?

Als ik dus deze koop: https://www.marktplaats.n(...)reviousPage=lr&pos=1

kan ik prima een jaar of 5/6 mee doorrijden totdat hij motorisch op is toch?
Ik heb deze ford focus wagon exact ook voor deur staan. Maar dan in 2005 en 178dkm staan. Tot nu toe doet het prima en heel braaf. Af en toe kan de koplampen snel kapot. De snelheidsmeter kan soms haperen, door de falen van snelheidsmeter sensor. (kost je wel 100 eu zoiets)
Ooit een subframe moeten vervangen. maar dat was ook niet duur dankzij 2e hands.
Airco condensator is gaar.. Maar ik heb toch airco voorlopig niet nodig.

Voordeel van deze auto is dat er volop 2e hands spullen te vinden en ook goedkoop in alles en toch prima degelijk auto is.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  dinsdag 19 september 2017 @ 21:21:42 #26
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_173878709
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:13 schreef halfway het volgende:

[..]

Check altijd de verkoper!

Revieuw van internet
Verkoop occasions3.5
Het maken van de verkoop afspraak en de ontvangst: 4.4
Het gesprek met de verkoop medewerker: 5.2
Aflevering en nazorg van de auto: 1
Bij dit bedrijf heb je garantie tot aan de drempel. 2 nare ervaringen gehad met dit bedrijf. denk heel goed na voordat je hier een auto koopt .

En check het kenteken op ovi
https://ovi.rdw.nl/
Dat gaat uiteraard gebeuren! Ik ga niet zomaar 3-5k aan iemand geven zonder een goed gevoel te hebben.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 19 september 2017 @ 21:23:10 #27
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_173878750
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:08 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Op zich wel. Al zou ik gaan voor een auto jonger dan 5 jaar. Deze heeft weinig gereden en dus veel stil gestaan.
Wat rookierookie zegt, dat kom ik in de knel met mijn budget.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:13 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Ik heb deze ford focus wagon exact ook voor deur staan. Maar dan in 2005 en 178dkm staan. Tot nu toe doet het prima en heel braaf. Af en toe kan de koplampen snel kapot. De snelheidsmeter kan soms haperen, door de falen van snelheidsmeter sensor. (kost je wel 100 eu zoiets)
Ooit een subframe moeten vervangen. maar dat was ook niet duur dankzij 2e hands.
Airco condensator is gaar.. Maar ik heb toch airco voorlopig niet nodig.

Voordeel van deze auto is dat er volop 2e hands spullen te vinden en ook goedkoop in alles en toch prima degelijk auto is.
Waardevolle info :) Thanks!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_173878879
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe lang kan je doorrijden met een benzineauto? Na de 200K begint het allemaal een beetje zeuren te worden toch?


Waarom zou het zeuren worden?

Veel hangt af van hoe de auto gebruikt is. Heb je een exemplaar dat alleen grote afstanden heeft gereden is er niks mis mee.


Genoeg benzineauto's die ruim 4 ton doen.

Zit zelf nu op ruim 2 ton en er lijkt nog niks mis mee te zijn, maar ik heb dan ook een ouderwetse motor..

Dat model Focus die jij daar noemt heeft m'n pa naar 360k gereden zonder grote problemen, behalve dat meerdere mensen ertegenaan hebben gezeten.
Was wel een 1.8tddi, maar wat er stuk is gegaan? Hmm, ruitenwisser relais, de deuren roestten flink, verder eigenlijk niks bijzonders. Was overigens een iets later model aan het kenteken te zien. (PX).. auto is op export gegaan naar de Balkan

[ Bericht 9% gewijzigd door Glijdt_licht op 19-09-2017 21:34:17 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_173904904
Ford focus staan bekend om de duurzaamheid. Daarnaast zijn ze vrij goedkoop en nog redelijk compleet uitgerust. Als bonus heb je dan een auto die erg prettig rijdt. Heeft Ford begin jaren 2000 gewoon heel netjes gedaan.

Het is wel zo dat de auto's van rond 2003 nu wel erg oud aan het worden zijn, ik zou zelf proberen voor een iets jonger model te gaan. Misschien toch nog even doorsparen. Of juist kiezen vor een veel kleinere auto.

Toyota Aygo wordt wel eens wat flauw over gedaan, maar qua wegenbelasting, onderhoud ne verbruik echt zeer laag in de kosten. Daarnaast is het als je beschikking wilt hebben over een auto maar niet heel veel rijdt dé uitkomst. ls je elke dag een stuk snelweg rijdt zou ik voor iets anders gaan, maar verder zijn het hele goede autootjes, met prima zitruimte voorin maar echt hard rijden wordt hem niet.
Whatever...
  donderdag 21 september 2017 @ 11:42:23 #31
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_173907619
Ik heb de Aygo wel eens gehad als leenauto.
Inderdaad prima, maar persoonlijk krijg ik snel rugpijn door de stoelen. Daarom geef ik even de tip mee om als het maar éven kan, de auto die je op het oog hebt langer dan 10 minuten proef te rijden om de kwaliteit van de stoelen te beoordelen.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_173908277
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:42 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ik heb de Aygo wel eens gehad als leenauto.
Inderdaad prima, maar persoonlijk krijg ik snel rugpijn door de stoelen. Daarom geef ik even de tip mee om als het maar éven kan, de auto die je op het oog hebt langer dan 10 minuten proef te rijden om de kwaliteit van de stoelen te beoordelen.
Yep, de luxe versie heeft betere stoelen. En ik pas er in met 1,95. Beter dan in een opel corsa ofzo.
Whatever...
pi_173914312
Peugeot Partner of Citroen Berlingo? Heeft veel ruimte als je de achterstoelen wegklapt en rijdt subliem. Wel nogal eens gekke mankementen en rammelt.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_173914357
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:45 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Het is net effe een beetje te veel een familiewagen, maar misschien moet ik er eens 1 in het echt bekijken.

Verder heeft ie alles denk ik wat ik wil. Willen ze ook nog wel een beetje vooruit?
Heb jaren een 2 liter diesel 307SW gereden. Heerlijke bak. Kwam meer dan voldoende mee en de ruimte was fantastisch. Schoof zonder problemen een vaatwasser in de verpakking achterin, rechtopstaand.
pi_173917342
Een zware tent van 30 kilo plus stokken (aparte zak) (op de terugweg de tent wat kilo's zwaarder door regenval). Twee koffers. Twee kampeerstoelen. Twee vuilniszakken vuile was. Een tafeltje en afwasspullen. Twee slaapzakken. En dat allemaal in een Aygo.

Toevoeging: en dat allemaal de berg op gereden.

[ Bericht 10% gewijzigd door Krollie op 21-09-2017 21:33:55 ]
pi_173917490
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:28 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Waarom zou het zeuren worden?

Veel hangt af van hoe de auto gebruikt is. Heb je een exemplaar dat alleen grote afstanden heeft gereden is er niks mis mee.


Genoeg benzineauto's die ruim 4 ton doen.

Zit zelf nu op ruim 2 ton en er lijkt nog niks mis mee te zijn, maar ik heb dan ook een ouderwetse motor..

Dat model Focus die jij daar noemt heeft m'n pa naar 360k gereden zonder grote problemen, behalve dat meerdere mensen ertegenaan hebben gezeten.
Was wel een 1.8tddi, maar wat er stuk is gegaan? Hmm, ruitenwisser relais, de deuren roestten flink, verder eigenlijk niks bijzonders. Was overigens een iets later model aan het kenteken te zien. (PX).. auto is op export gegaan naar de Balkan
D
Geeft niks, heb altijd afgeschreven auto's gereden boven de 3ton, dan is alles al vervangen (shit electronica, draagarmjes, schokbrekers en weet ik veel wat) en rijd ik prinsheerlijk door zonder afschrijving te hebben.

De A6 die ik nu heb is de eerste onder de 3 ton, maar heeft alles al gehad gelukkig.

Vaak genoeg gezien dat men een auto koopt tussen 2 en 2.5 ton en dan rijd ik erin en merk je dat het halve onderstel toe is aan vervanging, maar wel trots verkondigen dat hij niet al te veel gelopen heeft.
life happens while you're pusing the throttle.
  woensdag 27 december 2017 @ 17:14:05 #37
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_176045567
Het is trouwens een prachtige Daihatsu Cuore geworden
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 27 december 2017 @ 17:25:03 #38
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_176045907
quote:
14s.gif Op woensdag 27 december 2017 17:14 schreef kanovinnie het volgende:
Het is trouwens een prachtige Daihatsu Cuore geworden
Pics _O_
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  woensdag 27 december 2017 @ 19:16:47 #39
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_176049323
quote:
14s.gif Op woensdag 27 december 2017 17:14 schreef kanovinnie het volgende:
Het is trouwens een prachtige Daihatsu Cuore geworden
zelf uitgebroed? :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 28 december 2017 @ 05:30:21 #40
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_176063751
quote:
5s.gif Op woensdag 27 december 2017 19:16 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

zelf uitgebroed? :+
Neuh, van een vriend gekocht die er vanaf moest opeens.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_176066299
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:45 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Het is net effe een beetje te veel een familiewagen, maar misschien moet ik er eens 1 in het echt bekijken.

Verder heeft ie alles denk ik wat ik wil. Willen ze ook nog wel een beetje vooruit?
307sw of focus station.

Betaalbaar en heeft alles. Hard vooruit gaan ze niet. Net zo snel als jouw Saxo ongeveer.

Lijkt me gezien jouw verhaal ook het minst belangrijke.

Je bent met die station zo blij met kamperen en fietsen. Zou ik zeker doen.
Whatever...
  donderdag 28 december 2017 @ 10:59:00 #42
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_176066878
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 05:30 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Neuh, van een vriend gekocht die er vanaf moest opeens.
voldoet niet geheel aan de gestelde eisen in de OP, dat moet wel een heel erg koopje geweest zijn :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 28 december 2017 @ 11:02:16 #43
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_176066953
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 10:32 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

307sw of focus station.

Betaalbaar en heeft alles. Hard vooruit gaan ze niet. Net zo snel als jouw Saxo ongeveer.

Lijkt me gezien jouw verhaal ook het minst belangrijke.

Je bent met die station zo blij met kamperen en fietsen. Zou ik zeker doen.
bedankt maar ik heb nu wat anders ;)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 28 december 2017 @ 11:02:33 #44
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_176066961
quote:
3s.gif Op donderdag 28 december 2017 10:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

voldoet niet geheel aan de gestelde eisen in de OP, dat moet wel een heel erg koopje geweest zijn :P
hij is alleen niet snel?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 28 december 2017 @ 11:21:39 #45
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_176067360
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 11:02 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

hij is alleen niet snel?
Past je fiets erin? :o
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 28 december 2017 @ 12:04:17 #46
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_176068280
quote:
14s.gif Op donderdag 28 december 2017 11:21 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Past je fiets erin? :o
twee zelfs.
Of drie.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 28 december 2017 @ 12:05:29 #47
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_176068303
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 12:04 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

twee zelfs.
Of drie.
In onderdelen in kratjes, of rijd je kinderfietsjes? :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 28 december 2017 @ 12:19:40 #48
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176068644
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:47 schreef halfway het volgende:

[..]

Prius is not done! Hoe ga je dat uitleggen op een verjaardag?
Lekker belangrijk.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 28 december 2017 @ 12:22:23 #49
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_176068711
quote:
14s.gif Op donderdag 28 december 2017 12:05 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

In onderdelen in kratjes, of rijd je kinderfietsjes? :D
ik heb twee racefietsen ;)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 28 december 2017 @ 12:38:18 #50
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_176069158
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 12:22 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

ik heb twee racefietsen ;)
Ok, had ik niet verwacht in een Cuore..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')