abonnement Unibet Coolblue
pi_173908351
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan moet ze dat doen, maar niet zeiken over het feit dat een ander de dood van haar kind uitbuit met een interview en een boek om zelf de dood van datzelfde kind uit te buiten om over de zus van te zeiken.
dit!
pi_173931388
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:21 schreef Craptacular het volgende:

[..]

een ander z'n dood.. is hier wel van toepassing. Ach.
jeetje, een boek over gewelddadige dood van je eigen kind is echt niet raar hoor 8)7
Ongelofelijke zuren wijven(m/v) hier
pi_173931955
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:33 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ze is wel mooi. O+
[ afbeelding ]
pi_173932016
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:40 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

jeetje, een boek over gewelddadige dood van je eigen kind is echt niet raar hoor 8)7
Ongelofelijke zuren wijven(m/v) hier
Het is een vorm van parasiteren op een overledene.
pi_173963768
Hoeveel boeken zijn er inmiddels over de toonbank gegaan om het volgende kinderleed te bekostigen?
pi_173973867
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan moet ze dat doen, maar niet zeiken over het feit dat een ander de dood van haar kind uitbuit met een interview en een boek om zelf de dood van datzelfde kind uit te buiten om over de zus van te zeiken.
waar maak je je druk om.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_173993320
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 13:38 schreef Deckard het volgende:
Hoeveel boeken zijn er inmiddels over de toonbank gegaan om het volgende kinderleed te bekostigen?
Nog geen, het komt morgen pas uit.

https://vrouw.nl/artikel/(...)dak-elke-ochtend-dat
´
pi_174020908
Nu bij Humberto tan
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_174021262
Ik zie niet zoveel verkeerd in dat boek. Ze wil ook een stichting beginnen.
Ik kan alleen maar denken "doe alles wat helpt om de pijn dragelijk te maken". Door het boek kan dat wellicht en is ze toch nog bezig met haar zoontje ook al is hij er niet meer.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_174028174
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 16:23 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Het is een vorm van parasiteren op een overledene.
nee. Een tell-all biografie over beroemdheid die je ooit bent tegengekomen is parasiteren. Dit gaat over gewelddadige manier je kind verliezen, niks parasiterends aan
pi_174028276
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:06 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

nee. Een tell-all biografie over beroemdheid die je ooit bent tegengekomen is parasiteren. Dit gaat over gewelddadige manier je kind verliezen, niks parasiterends aan
Iedere andere moeder zou hetzelfde gedaan kunnen hebben, alleen dan zat niet iedereen die overal een mening over heeft er over te janken omdat het dan niet de zus van Fajah is.

Eigenlijk van de zotte dat als je een boek schrijft over het verwerken van je eigen verdriet het verwijt krijgt te parasiteren op de dood van je kind, walgelijk.
Ik hoop dat ze er compleet op binnenloopt, even kopen zodra dat kan.
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174028317
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:11 schreef Leandra het volgende:


Eigenlijk van de zotte dat als je een boek schrijft over het verwerken van je eigen verdriet het verwijt krijgt te parasiteren op de dood van je kind, walgelijk.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_174028318
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 20:14 schreef superniger het volgende:

[..]

waar maak je je druk om.
Goeie tagline voor dit forum.
wooblabalurg
  † In Memoriam † woensdag 27 september 2017 @ 12:15:22 #65
368283 ato
pi_174028371
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Iedere andere moeder zou hetzelfde gedaan kunnen hebben, alleen dan zat niet iedereen die overal een mening over heeft er over te janken omdat het dan niet de zus van Fajah is.

Eigenlijk van de zotte dat als je een boek schrijft over het verwerken van je eigen verdriet het verwijt krijgt te parasiteren op de dood van je kind, walgelijk.
Ik hoop dat ze er compleet op binnenloopt, even kopen zodra dat kan.
Mee eens hoor, ik vind het ook respectloos.
Life can be a bitch, so like it..
pi_174029152
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Iedere andere moeder zou hetzelfde gedaan kunnen hebben, alleen dan zat niet iedereen die overal een mening over heeft er over te janken omdat het dan niet de zus van Fajah is.

Eigenlijk van de zotte dat als je een boek schrijft over het verwerken van je eigen verdriet het verwijt krijgt te parasiteren op de dood van je kind, walgelijk.
Ik hoop dat ze er compleet op binnenloopt, even kopen zodra dat kan.
maar dat lijkt dus de hele insteek van dit topic te zijn;
niet een mening hebben over de moeder die op haar manier rouwt en het verlies van haar kind verwerkt, maar zeiken omdat het de zus van fajah is dus zal het wel een aandachtshoer zijn en wil ze de dood van haar kind uitbuiten

en vervolgens foto's van fajah gaan googlen om te kunnen zeggen dat ze wel coke zal gebruiken en d'r lippen op heeft laten spuiten...open dáár dan een topic over ipv parasiteren op de rouwverwerking van een moeder om maar weer eens te kunnen afgeven op haar zus ;)
pi_174032498
Mijn mening over het boek? Het gaat vooral om haar ex, die ze, zoals ze zelf zegt, geen aandacht meer wil geven...euhh...ze doet niks anders, want over Elfin wil en kan ze niet praten omdat het te dichtbij komt. En dat is ook het enige dat ik kan begrijpen! Logisch!
Wat niet logisch is is dat je direct na zo'n drama je ambities naar een boek verlegd.
Ze houdt zichzelf voor de gek, en daarmee ook de doelgroep voor het boek.

Ik dacht dat Shanti nog een jonge meid was, blijkt dat ze al 30+ is. Dat is geen probleem maar erg intelligent komt ze niet over voor haar leeftijd en dan druk ik mij nog zacht uit..

In een ander topic schreef ik dat elke mongool tegenwoordig wel een boek kan schrijven. Daarmee zeg ik niet dat Shanti een mongool is..Of zo'n boek dan ook de moeite waard is? Nee, voor mij persoonlijk niet. Ik denk ook dat vele lotgenoten weinig aan dit boek zullen hebben; de vrouwen die in een destructieve relatie zitten of hebben gezeten. En daar gaat het uiteindelijk om, blijkt wel. Maar dat is ieder voor zich, natuurlijk.

De Stichting die er nog bij komt is toch eigenlijk wel de bevestiging voor mij dat het Shanti niet puur en alleen gaat om het verwerken van de gruwelijke dood van haar kind.
In dat opzicht begint ze precies op haar zuster te lijken en niet geheel onverwacht..

:)
´
pi_174032637
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze er compleet op binnenloopt, even kopen zodra dat kan.
Elfin - over liefde, verlies en de kracht in jezelf, Shanti Schiks, Kosmos ­Uitgevers (¤16,99) ^O^
https://www.bruna.nl/boek(...)i8xdYCFQwaGwodqWsOxA
´
pi_174032707
Samenvatting;

Het verlies van een kind is een onvoorstelbare gebeurtenis. In de zomer van 2016 overkwam het auteur Shanti Schiks, toen haar ex hun 11 maanden oude zoontje Elfin om het leven bracht. In dit boek schrijft ze voor het eerst over deze tragische gebeurtenis. Naar aanleiding van haar eigen verhaal werkt de sociaal-pedagogisch hulpverlener momenteel aan de S-Elfin methode. Daarbij worden mensen door middel van oefeningen geholpen na een onmetelijk verlies opnieuw te leren vertrouwen op hun intuītie en weer open in het leven te staan. [Bruna]
´
pi_174032834
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 15:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Mijn mening over het boek? Het gaat vooral om haar ex, die ze, zoals ze zelf zegt, geen aandacht meer wil geven...euhh...ze doet niks anders, want over Elfin wil en kan ze niet praten omdat het te dichtbij komt. En dat is ook het enige dat ik kan begrijpen! Logisch!
Wat niet logisch is is dat je direct na zo'n drama je ambities naar een boek verlegd.
Ze houdt zichzelf voor de gek, en daarmee ook de doelgroep voor het boek.

Ik dacht dat Shanti nog een jonge meid was, blijkt dat ze al 30+ is. Dat is geen probleem maar erg intelligent komt ze niet over voor haar leeftijd en dan druk ik mij nog zacht uit..

In een ander topic schreef ik dat elke mongool tegenwoordig wel een boek kan schrijven. Daarmee zeg ik niet dat Shanti een mongool is..Of zo'n boek dan ook de moeite waard is? Nee, voor mij persoonlijk niet. Ik denk ook dat vele lotgenoten weinig aan dit boek zullen hebben; de vrouwen die in een destructieve relatie zitten of hebben gezeten. En daar gaat het uiteindelijk om, blijkt wel. Maar dat is ieder voor zich, natuurlijk.

De Stichting die er nog bij komt is toch eigenlijk wel de bevestiging voor mij dat het Shanti niet puur en alleen gaat om het verwerken van de gruwelijke dood van haar kind.
In dat opzicht begint ze precies op haar zuster te lijken en niet geheel onverwacht..

:)
Heb je het al gelezen?
pi_174033686
Ach kom nou toch. 'Geheel normaal dat je hier een boek over schrijft'. Welnee, dat is niet normaal en zeker niet zo snel na het gebeuren. Het is een gare en rare familie die uitblinkt in disfunctionaliteit.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_174033777
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 15:34 schreef Kim-Holland het volgende:
Samenvatting;

Het verlies van een kind is een onvoorstelbare gebeurtenis. In de zomer van 2016 overkwam het auteur Shanti Schiks, toen haar ex hun 11 maanden oude zoontje Elfin om het leven bracht. In dit boek schrijft ze voor het eerst over deze tragische gebeurtenis. Naar aanleiding van haar eigen verhaal werkt de sociaal-pedagogisch hulpverlener momenteel aan de S-Elfin methode. Daarbij worden mensen door middel van oefeningen geholpen na een onmetelijk verlies opnieuw te leren vertrouwen op hun intuītie en weer open in het leven te staan. [Bruna]
Oh, ze werkte dus al in de hulpverlening?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_174034461
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 16:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh, ze werkte dus al in de hulpverlening?
Hoe precies weet ik niet maar ik geloof dat ze iets met kinderopvang/creche wil gaan doen ofzo.
´
pi_174071546
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 16:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Ach kom nou toch. 'Geheel normaal dat je hier een boek over schrijft'. Welnee, dat is niet normaal en zeker niet zo snel na het gebeuren. Het is een gare en rare familie die uitblinkt in disfunctionaliteit.
Precies. Dat het kind dood is ook deels voor haar rekening te nemen.
pi_174071573
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 13:00 schreef Deckard het volgende:

[..]

Precies. Dat het kind dood is ook deels voor haar rekening te nemen.
rot op eikel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')