abonnement Unibet Coolblue
pi_173865663
Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
https://bitonic.nl/
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Sites;
CryptoCurrency Market Capitalizations
https://cointelegraph.com/
Bitcoin Block Explorer - Blockchain
https://blockexplorer.com/

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.


Luister naar Crypto Fever - Faberyayo & Abel
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 september 2017 @ 10:09:36 #3
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173866675
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 00:43 schreef Toto69 het volgende:
Zijn er nog vrijwilligers hier die mij op m'n bek willen rammen wegens mijn oerdomme aankoop van Edgeless op 28.5k? ;(
Ik ben dit van je gewend.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173866900
$OCL brengt blockfolio wel een beetje van slag met die schommelingen van 40%
pi_173867136
Weet er iemand een online webapp net als Blockfolio die ik bij kan houden en anderen toegang tot hebben om het te bekijken? Voor een gedeelte trade ik voor vrienden en mijzelf en voor een deel voor mijzelf. Nu heb ik alles samen in mijn Blockfolio, maar daar wil ik vanaf.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 september 2017 @ 10:58:19 #6
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173867361
Edge :')

Wilde in de dip kopen, tot ik zag dat die hele ponzimoon binnen een week gebeurde.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 september 2017 @ 11:08:29 #7
163650 Greys
pi_173867567
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:42 schreef dimmak het volgende:
Weet er iemand een online webapp net als Blockfolio die ik bij kan houden en anderen toegang tot hebben om het te bekijken? Voor een gedeelte trade ik voor vrienden en mijzelf en voor een deel voor mijzelf. Nu heb ik alles samen in mijn Blockfolio, maar daar wil ik vanaf.
Misschien is dit wat
https://cointracking.info/

Zowel desktop als app versie. Maar weet niet of je kunt delen met anderen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173868701
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Misschien is dit wat
https://cointracking.info/

Zowel desktop als app versie. Maar weet niet of je kunt delen met anderen.
With legacy support for closed exchanges:



[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2017 12:05:13 ]
pi_173868748
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:04 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

With legacy support for closed exchanges:

[ afbeelding ]
Wat is daar het nut van? :P
pi_173868856
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:07 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Wat is daar het nut van? :P
Ik snap het ook niet, maar ze hebben het! Wellicht om je verlies bij te houden, of je zelf te ergeren wat je zou kunnen hebben?
Coins-e Crapsy, mintpal, elke tering exchange hebben ze! Als dat geen vertrouwen geeft weet ik het ook niet meer.







[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2017 12:16:58 ]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 september 2017 @ 12:19:09 #11
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173868925
Mintpal _O_
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173868996
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:13 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet, maar ze hebben het! Wellicht om je verlies bij te houden, of je zelf te ergeren wat je zou kunnen hebben?
Coins-e Crapsy, mintpal, elke tering exchange hebben ze! Als dat geen vertrouwen geeft weet ik het ook niet meer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
YoBit? die gebruik ik nog regelmatig hoor, die anderen zijn volgens mij allemaal verdwenen de afgelopen jaren
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 september 2017 @ 12:33:04 #13
163650 Greys
pi_173869130
Ach het is gratis en komt uit de meeste reviews volgens mij prima. Wilde alleen maar meedenken. Hier nog wat meer uitgebreide info over voors en tegens. https://www.reddit.com/r/(...)fo_privacy_security/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173869224
Nexus conferentie over twee dagen. Ben benieuwd!
pi_173869458
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:24 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

YoBit? die gebruik ik nog regelmatig hoor, die anderen zijn volgens mij allemaal verdwenen de afgelopen jaren
Yobit moet je eigenlijk terug houden mee zijn. In/out zeg maar.
  dinsdag 19 september 2017 @ 13:05:12 #16
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173869673
Verge heeft de trendline gebroken, op naar 0.00000175 :)
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173869784
Ark nav en lisk .bijgekocht :P
  dinsdag 19 september 2017 @ 13:22:47 #18
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173869995
Wie zit er allemaal in 0x (Zrx)?

Lijkt me een goed team en een prima project met toekomst. Beetje (2K) gekocht.

In tegenstelling tot SONM en Myst die ik er voor heb verkocht met dik verlies. Twijfelde ook om RLC eruit te gooien maar zie het toch nog even aan.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_173870113
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:22 schreef Sosa het volgende:
Wie zit er allemaal in 0x (Zrx)?

Lijkt me een goed team en een prima project met toekomst. Beetje (2K) gekocht.

In tegenstelling tot SONM en Myst die ik er voor heb verkocht met dik verlies. Twijfelde ook om RLC eruit te gooien maar zie het toch nog even aan.
Waarom heb je SONM met dik verlies verkocht? Ik heb SONM juist vorige week gekocht.

SONM staat nog helemaal niet op grote exchanges en ze hebben 30m+ opgehaald tijdens de ICO terwijl de marketcap nu maar op 25m staat.
pi_173870164


[ Bericht 51% gewijzigd door chantalxx op 19-09-2017 13:44:59 ]
pi_173870183
Nog wat Monaco ingekocht, met hopelijk goed nieuws binnenkort
  dinsdag 19 september 2017 @ 13:33:59 #22
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173870199
Oceanlab team heeft bittrex en tidex om listing gevraagd. Nog geen reactie, maar dat zou erg mooi zijn.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173870253
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:33 schreef VeX- het volgende:
Oceanlab team heeft bittrex en tidex om listing gevraagd. Nog geen reactie, maar dat zou erg mooi zijn.
OCL zou dan makkelijk ergens tussen 0.10 en 0.20 gaan aantikken als Tidex en Trex er bijkomen.

Een van beste ICO's tot nu toe voor mij samen met Wings :7
  dinsdag 19 september 2017 @ 13:48:23 #24
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_173870451
Ik probeer OCL te vinden in de DEX van de mobiele app maar lukt niet. Meer mensen zelfde probleem?

(Android)
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_173870520
Even m'n inleg uit OCL gehaald, door een kwart van m'n totaal te verkopen _O- Jammer dat ik niet meer had gekocht destijds :9
pi_173870540
VIA doet het ook lekker de laatste 24u :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173870544
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:28 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

Waarom heb je SONM met dik verlies verkocht? Ik heb SONM juist vorige week gekocht.

SONM staat nog helemaal niet op grote exchanges en ze hebben 30m+ opgehaald tijdens de ICO terwijl de marketcap nu maar op 25m staat.
SONM is redelijk 'stabiel' (net als bv. LYKKE) en zit gewoon prima team en idee achter en doen het beiden imho niet slecht, zeker niet als je nagaat dat ze niet op (grote) exchanges te verhandelen zijn.
pi_173870569
Weet nog niet wat ik van NEO moet vinden met al dat China gezeik. Beetje dode markt daar als alles wordt/is gebanned.

Nog wel vertrouwen in OMG en XVG.
pi_173870595
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:56 schreef Faeroer het volgende:
Weet nog niet wat ik van NEO moet vinden met al dat China gezeik. Beetje dode markt daar als alles wordt/is gebanned.

Nog wel vertrouwen in OMG en XVG.
Mijn advies wegblijven bij Chinese coins :Y
pi_173870618
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:48 schreef Mattt het volgende:
Ik probeer OCL te vinden in de DEX van de mobiele app maar lukt niet. Meer mensen zelfde probleem?

(Android)
Ja, heb hetzelfde
pi_173870639
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:57 schreef fukforce het volgende:

[..]

Mijn advies wegblijven bij Chinese coins :Y
Net ff wat Waves in deze ico gestopt

https://tokensale.anryze.com/
pi_173870744
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:56 schreef Faeroer het volgende:
Weet nog niet wat ik van NEO moet vinden met al dat China gezeik. Beetje dode markt daar als alles wordt/is gebanned.

Nog wel vertrouwen in OMG en XVG.
https://www.reddit.com/r/(...)hy_is_neo_still_the/

Lees dit maar eens :-)
pi_173870779
quote:
Dank je wel nog meer redenen om vooral geen NEO te kopen
pi_173870787
In mijn optiek gaat NEO straks samenwerken met de Chinese overheid. Als nummer 1 platform van de gigantische markt China kanchet niet anders dan dat de waarde ervan weer enorm gaat stijgen! Ik HODL en verzamel extra zoveel ik kan!
pi_173870824
quote:
Ja, die heb ik doorgenomen maar dan nog. Als China dicht zit, houdt het op denk ik... het is volledig op China gericht.
pi_173870848
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:48 schreef Mattt het volgende:
Ik probeer OCL te vinden in de DEX van de mobiele app maar lukt niet. Meer mensen zelfde probleem?

(Android)
Ja ik wilde gvd ook op die top verkopen maar moet wachten tot ik thuis ben. Staat niet in die mobiele app helaas.
pi_173870863
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 september 2017 14:00 schreef fukforce het volgende:

[..]

Net ff wat Waves in deze ico gestopt

https://tokensale.anryze.com/
Nice, hier zie ik ook wel wat in. Wat dat betreft is Waves gewoon goed bezig en zo min mogelijk een bubbel wil creëren. Dit project heeft een hardcap van 6 miljoen dollar. Daar kun je een team volgens mij jarenlang mee vooruit helpen om te ontdekken of het idee een kans van slagen heeft. ICO's die meer dan honderden miljoenen ophalen...

Ik moest wel gelijk denken aan een Golem of Elastic. Zou Anryze niet een perfecte app voor hun zijn aangezien Golem en Elastic al bezig zijn met het laten verhuren van computing power?

Distributed computing is cheaper than private monopolized cloud services (Amazon, Microsoft, Google Cloud, Digital Ocean, etc.) due to the lack of administrative costs (data center buildings, personnel, infrastructures) and monopolistically high tariffs for the use of centralized providers. There is no centralized management and distribution of computing power. We offer our customers ready-made integration solutions.

Is dit een aanname of een feit dat distributed computing goedkoper is dan centrale computing?
  dinsdag 19 september 2017 @ 14:35:03 #38
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173871111
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:28 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

Waarom heb je SONM met dik verlies verkocht? Ik heb SONM juist vorige week gekocht.

SONM staat nog helemaal niet op grote exchanges en ze hebben 30m+ opgehaald tijdens de ICO terwijl de marketcap nu maar op 25m staat.
paar maanden in de slack gezeten en ik vond het er maar knullig aan toe gaan.

Maar buiten dat, ik geloof eig niet zo in het idee erachter, zelfde geld voor RLC, Elastic en Golem. Die laatste 2 heb ik ook niet meer. Het idee is wel leuk bedacht, maar ik geloof niet dat dit IRL gaat werken. Neemt niet weg dat het een prima speculatiecoin zou kunnen zijn hoor, maar geloof me, hier hoor je over 2-3 jaar niks meer over.

RLC lijkt mij nog het meeste kanshebben vd de drie (om wat meer waard te worden :P), dus dat wil ik nog wel even aanzien. Verder heb ik er niet veel van (1000) dus laat ik ze maar staan, eet geen brood.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_173871117
Hebben jullie ook dat als je meedoet aan ICO of een paar coins koopt dat je vergeet wat je inleg was of dat niet opschrijft? :D
  dinsdag 19 september 2017 @ 14:51:48 #40
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173871310
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:05 schreef TimKuik het volgende:
Verge heeft de trendline gebroken, op naar 0.00000175 :)
Daar gaan we :)

VIA gaat ook goed :)
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  dinsdag 19 september 2017 @ 14:54:36 #41
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_173871354
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 14:16 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ja ik wilde gvd ook op die top verkopen maar moet wachten tot ik thuis ben. Staat niet in die mobiele app helaas.
Hoezo nu al verkopen? OCL is piepjong.
pi_173871394
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 14:54 schreef Repeating het volgende:

[..]

Hoezo nu al verkopen? OCL is piepjong.
Correctie komt er straks heus wel nu willen ze ff die 800% winst pakken ik heb zelf ook een deel verkocht van de 450K ocl :7
  dinsdag 19 september 2017 @ 14:59:03 #43
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_173871425
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 september 2017 14:57 schreef fukforce het volgende:

[..]

Correctie komt er straks heus wel nu willen ze ff die 800% winst pakken ik heb zelf ook een deel verkocht van de 450K ocl :7
Niet met goed nieuws van Bittrex ;)
pi_173871450
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 14:59 schreef Repeating het volgende:

[..]

Niet met goed nieuws van Bittrex ;)
Bittrex is nog niet bevestigd dus dat is nog ff afwachten
pi_173871527
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 september 2017 15:00 schreef fukforce het volgende:

[..]

Bittrex is nog niet bevestigd dus dat is nog ff afwachten
Devteams die met Bittrex praten weten allemaal dat Bittrex het niet waardeert als daar over gelekt wordt. Daarom kun je er rustig vanuit gaan dat je aan dit soort geruchten geen enkele waarde hoeft te hechten.
pi_173871790
Zeg als je nou een ICO ziet waaraan je wil meedoen, dan zie je vaak de statistieken van hoeveel BTC of ETH er al in is geïnvesteerd. Normaal gesproken kun je aan het capitaal dat er in is gestopt tegenover aan aantal coins dat er wordt uitgegeven wel een soort gemiddelde prijs berekenen. Zijn daar nog trucjes voor? Stel zo'n ICO is bijna voorbij en de prijs per coin is veel goedkoper dan het gemiddelde wat erin is gegaan aan geld? Dat is dan toch bijna gegarandeerd winst, als de coin een beetje aandacht krijgt? of denk ik nou te simpel
pi_173871804
Nu de rpx ico er komt betekent het dus dat Chinese overheid achter Neo staat ?
pi_173872175
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 15:21 schreef chantalxx het volgende:
Nu de rpx ico er komt betekent het dus dat Chinese overheid achter Neo staat ?
Zeg het maar..
pi_173872203
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 15:21 schreef chantalxx het volgende:
Nu de rpx ico er komt betekent het dus dat Chinese overheid achter Neo staat ?
Gaat wel hard omhoog nu opeens
pi_173872447
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 14:54 schreef Repeating het volgende:

[..]

Hoezo nu al verkopen? OCL is piepjong.
Pump n dump zoals zo'n beetje 99% van alle nieuwe coins.
pi_173872638
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 15:21 schreef chantalxx het volgende:
Nu de rpx ico er komt betekent het dus dat Chinese overheid achter Neo staat ?
Chinezen zijn nog steeds uitgesloten van deelname. Dat dan weer wel ...
pi_173872687
Weer een geweldige ervaring met die gebruiksvriendelijke Waves DEX: per ongeluk twee keer zoveel OCL verkocht :')
pi_173872760
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 16:11 schreef kthxbye het volgende:
Weer een geweldige ervaring met die gebruiksvriendelijke Waves DEX: per ongeluk twee keer zoveel OCL verkocht :')
Wel een mooie prijs..?
Je hebt/had er 450K toch?
pi_173872768
VIA heeft mij de afgelopen 24u geen windeieren gelegd. :D
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173872773
450k, echt fantastisch
pi_173872782
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 16:11 schreef kthxbye het volgende:
Weer een geweldige ervaring met die gebruiksvriendelijke Waves DEX: per ongeluk twee keer zoveel OCL verkocht :')
Lekker :7

Daarom bij de DEX altijd check check dubbel check check dubbel check :')
pi_173872823
VIA gaat wel lekker ja. Daar heb ik een tijdje terug mijn inleg + wat extra BTC uitgehaald en de rest zijn gratis muntjes geworden :)
pi_173872888
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 16:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
VIA gaat wel lekker ja. Daar heb ik een tijdje terug mijn inleg + wat extra BTC uitgehaald en de rest zijn gratis muntjes geworden :)
VIA lekker gedumpt *)
  dinsdag 19 september 2017 @ 16:36:08 #59
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173873092
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 september 2017 16:23 schreef fukforce het volgende:

[..]

VIA lekker gedumpt *)
Beetje te vroeg, we gaan nog naar 0.00036000.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173873163
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 september 2017 16:36 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Beetje te vroeg, we gaan nog naar 0.00036000.
Dat zal wel ik ben een groot deel van portefeuille aan het liquideren terug naar 6 coins die ik ga holden. VIA is een leuke pump & dump coin meer niet :7
pi_173873185
Viacoin komt aan het einde van deze week nog met een nieuwe roadmap + whitepaper. Ik verwacht nog meer actie.
Uitvinder van de biersmiley.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 september 2017 @ 16:42:32 #62
163650 Greys
pi_173873210
Hier iemand ervaring met de Breadwallet die iemand ff zou willen helpen in beginnerstopic toevallig? Ik weet daar helemaal niks van.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173874012
Tijd om ARK weer terug te kopen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_173874612
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:22 schreef Sosa het volgende:
Wie zit er allemaal in 0x (Zrx)?

Lijkt me een goed team en een prima project met toekomst. Beetje (2K) gekocht.

In tegenstelling tot SONM en Myst die ik er voor heb verkocht met dik verlies. Twijfelde ook om RLC eruit te gooien maar zie het toch nog even aan.
Voor ¤2000?? Ben je daytrader?
pi_173875203
Waarom wordt de 2fa code die je invoert waar je inlogt eigenlijk niet verborgen met asterixen (*** ***)?

Stel, een hacker kijkt mee op je scherm en weet je wachtwoord al. Dan kan ie toch mooi de 2fa code mee typen en snel inloggen?
pi_173875227
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 18:45 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Waarom wordt de 2fa code die je invoert waar je inlogt eigenlijk niet verborgen met asterixen (*** ***)?

Stel, een hacker kijkt mee op je scherm en weet je wachtwoord al. Dan kan ie toch mooi de 2fa code mee typen en snel inloggen?
Die verandert tch constant...
pi_173875232
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 18:45 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Waarom wordt de 2fa code die je invoert waar je inlogt eigenlijk niet verborgen met asterixen (*** ***)?

Stel, een hacker kijkt mee op je scherm en weet je wachtwoord al. Dan kan ie toch mooi de 2fa code mee typen en snel inloggen?
Moet wel een snelle hacker zijn dan :P

De kans is groter dat een hacker je toetsaanslagen registreert dan dat ie "meekijkt".

En dan nog heeft hij maximaal een minuut.
pi_173875444
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 18:46 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Moet wel een snelle hacker zijn dan :P

De kans is groter dat een hacker je toetsaanslagen registreert dan dat ie "meekijkt".

En dan nog heeft hij maximaal een minuut.
Ja maar het kan in principe wel toch? Maar je hebt gelijk, als ie toetsaanslagen pakt ben je alsnog de lul.

Of werkt 2fa zo dat als de code 1x gebruikt is, het niet voor een tweede x gebruikt kan worden?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173875700
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 18:59 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Ja maar het kan in principe wel toch? Maar je hebt gelijk, als ie toetsaanslagen pakt ben je alsnog de lul.

Of werkt 2fa zo dat als de code 1x gebruikt is, het niet voor een tweede x gebruikt kan worden?
Klopt.
pi_173875727
OCL schiet net ff door de ¤0,06
pi_173875747
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 19:17 schreef MaGNeT het volgende:
OCL schiet net ff door de ¤0,06
:o
Lambo of Rekt
pi_173876257
haha GLIPP +737% :')
  dinsdag 19 september 2017 @ 19:58:24 #77
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_173876451
quote:
Hij heeft wel degelijk valide punten mijn inziens.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  dinsdag 19 september 2017 @ 20:10:33 #78
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173876673
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 18:04 schreef Symn het volgende:

[..]

Voor ¤2000?? Ben je daytrader?
Neeeeej 2000 stuks 0x

;)
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_173877341
wat denken jullie hiervan?

http://www.bbc.com/news/business-41320568

zal de prijs hier nou extreem van gaan dalen of wordt hier weinig van gemerkt?
pi_173877416
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:39 schreef Robert727272 het volgende:
wat denken jullie hiervan?

http://www.bbc.com/news/business-41320568

zal de prijs hier nou extreem van gaan dalen of wordt hier weinig van gemerkt?
tja... er schijnt geen rugbaarheid aan dit nieuws te worden gegeven, de eeste keer dat ik het zie. v
Volgens mij heeft het weinig effect.
  dinsdag 19 september 2017 @ 20:42:08 #81
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173877450
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 19:58 schreef XDo het volgende:

[..]

Hij heeft wel degelijk valide punten mijn inziens.
Iemand die bij de WSJ werkt zou ik sowieso niet al te serieus nemen.
pi_173877484
Denken jullie dat er in Verge nog veel te halen valt als je kijkt naar groei? Deze coin is in 8 maanden al x500 gegaan volgens mij
pi_173877493
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:39 schreef Robert727272 het volgende:
wat denken jullie hiervan?

http://www.bbc.com/news/business-41320568

zal de prijs hier nou extreem van gaan dalen of wordt hier weinig van gemerkt?
Die bankierslaafmediabedrijven lopen altijd achter de feiten aan.
pi_173877574
Bittrex 2FA kwijt nadat mijn telefoon er geen zin meer in had :(
Support ticket aangemaakt, hopen dat het een beetje opschiet.
  dinsdag 19 september 2017 @ 20:46:38 #85
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173877580
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:43 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Die bankierslaafmediabedrijven lopen altijd achter de feiten aan.
En dit dus, die daling is allang geweest 2-4 dagen terug ongeveer. Wellicht dat er overeen tijdje weer een daling komt als die exchanges daadwerkelijk sluiten maargoed dat is koffiedik kijken.
pi_173878219
Hmm ik heb 23 verschillende assets.
pi_173878245
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hmm ik heb 23 verschillende assets.
Ik ben laatst wat minder gespreid gaan zitten en het merendeel naar een x aantal coins verschoven ipv een hele hoop.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2017 21:06:21 ]
pi_173878444
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik ben laatst wat minder gespreid gaan zitten en het merendeel naar een x aantal coins verschoven ipv een hele hoop.
Ja maar, ja maar ... als er nou eentje gaat moonen als ik 'm net weg doe. Het is me eerder gebeurd :'(
pi_173878509
anti moon!
  Eindredactie Games dinsdag 19 september 2017 @ 21:26:53 #91
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173878849
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:46 schreef 1299 het volgende:
Bittrex 2FA kwijt nadat mijn telefoon er geen zin meer in had :(
Support ticket aangemaakt, hopen dat het een beetje opschiet.
de volgende keer authy proberen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_173879261
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:26 schreef Oscar. het volgende:

[..]

de volgende keer authy proberen
Bij mij duurde het 5 dagen... ze hebben het enorm druk sinds die support tickets online kwamen.
Maar goed als je de juiste info hebt door gegeven is hij er met 3 tot 5 dagen vanaf ofzo.
Niet je backup key ergens opgeslagen?
  Eindredactie Games dinsdag 19 september 2017 @ 21:47:07 #93
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173879377
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:42 schreef supermercado het volgende:

[..]

Bij mij duurde het 5 dagen... ze hebben het enorm druk sinds die support tickets online kwamen.
Maar goed als je de juiste info hebt door gegeven is hij er met 3 tot 5 dagen vanaf ofzo.
Niet je backup key ergens opgeslagen?
Ik vind Authy prima. Chrome Plugin, mobiele app. Dus als je wat kwijt raakt, kun je altijd nog ergens anders inloggen.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_173881790
iemand van DeepOnion gehoord? is het wat? schijnt volledig op TOR te draaien dus vrij anoniem
pi_173881815
Wat heeft Coinbase eigenlijk met het minen van Bitcoin te maken? Ik heb wel eens gelezen dat Coinbase de Bitcoin vrijgeeft aan de miner die een block vindt? Als dat zo is, dan bestond Coinbase dus vanaf hetzelfde moment dat Bitcoin is gaan bestaan?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 september 2017 @ 23:59:12 #96
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173881825
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 23:57 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Wat heeft Coinbase eigenlijk met het minen van Bitcoin te maken?
Niks.

Mooier kan ik het niet brengen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173881956
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 23:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Niks.

Mooier kan ik het niet brengen.
Mooi. Ik zat er al raar naar te kijken. Bitcoin ontstaat natuurlijk gewoon uit het algoritme van de blockchain.
pi_173881968
Ik zit trouwens oude posts van belangrijke karakters uit de Bitcoingeschiedenis te checken, kom ik op het profiel van Hal Finney uit: https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=2436.

Hoe is die man op 29 maart 2017 nog actief geweest op bitcointalk...?
pi_173882016
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 16:17 schreef Kmbkjb het volgende:

[..]

Wel een mooie prijs..?
Je hebt/had er 450K toch?
Ja, prima prijs.
quote:
Price 0.01550011 (Waves/$OCL Oceanlab)
Nee, heb er geen 450K. Een stuk minder.

Ja ik dubbelcheckte goed, maar klikte ook dubbel :') klikte toen ook weer op cancel, maar toen was ie blijkbaar direct uitgevoerd.
pi_173882094
Na ANS (nu dus NEO) is OCL wel mijn tweede 'misser' van het jaar zeg.
Zat er vol op, maar had er niet zo'n vertrouwen in.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2017 00:37:44 ]
pi_173882116
quote:
10s.gif Op woensdag 20 september 2017 00:37 schreef Typisch het volgende:
Na ANS (nu dus NEO) is OCL wel mijn tweede 'misser' van het jaar zeg.
Zat er vol op, maar had er niet zo'n vertrouwen in.
Coins komen en gaan, geen spijt hebben.
pi_173882124
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 00:42 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Coins komen en gaan, geen spijt hebben.
Heb ik ook niet, maar het is wel een beetje zuur.
pi_173882129
quote:
10s.gif Op woensdag 20 september 2017 00:44 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heb ik ook niet, maar het is wel een beetje zuur.
I know the feeling. Maar heb je verder niets aan. Niet terugkijken, toen was het in jouw ogen de beste beslissing.
pi_173882135
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 00:47 schreef kthxbye het volgende:

[..]

I know the feeling. Maar heb je verder niets aan. Niet terugkijken, toen was het in jouw ogen de beste beslissing.
Ach ik zie het zo, als OCL uiteindelijk de projecten op Waves naar een hoger niveau tilt dan heb ik daar met Waves, MRT, WCT e.d. ook nog wat aan.
  woensdag 20 september 2017 @ 00:56:57 #105
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173882169
Fucking bitcoin trekt alles weer omlaag, bah.

Morgen weer ff bullish pls.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  woensdag 20 september 2017 @ 01:19:45 #106
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173882245
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 00:56 schreef VeX- het volgende:
Fucking bitcoin trekt alles weer omlaag, bah.

Morgen weer ff bullish pls.
Nice. Buy order gezet
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_173882354
https://paragoncoin.com/en#teamSlide

https://london.keynote.ae/speaker/jessica-versteeg/





SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_173882539
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 02:29 schreef chroestjov het volgende:
https://paragoncoin.com/en#teamSlide

https://london.keynote.ae/speaker/jessica-versteeg/

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ver van wegblijven
pi_173882992
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 00:12 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Ik zit trouwens oude posts van belangrijke karakters uit de Bitcoingeschiedenis te checken, kom ik op het profiel van Hal Finney uit: https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=2436.

Hoe is die man op 29 maart 2017 nog actief geweest op bitcointalk...?
Account gehackt? Database is ooit gekraakt van Bitcointalk, heb toen wachtwoord aangepast. Dat kon hij niet zo goed meer doen.

Of hij staat gewoon nog ergens ingelogd, al is hij zelf voorgoed uitgelogd...
pi_173883038
Misschien familie van hem? Was hij getrouwd? Kinderen?
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator woensdag 20 september 2017 @ 08:06:02 #111
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173883070
SEPTEMBER IS DE WAVES MAAND.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173883090
quote:
9s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:06 schreef onlogisch het volgende:
SEPTEMBER IS DE WAVES MAAND.
Ik mag het hopen. Heb die nog vrij duurt gekocht na een dipje, maar hij daalde verder. _O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173883097
Waves shilling :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator woensdag 20 september 2017 @ 08:16:00 #114
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173883149
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:09 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik mag het hopen. Heb die nog vrij duurt gekocht na een dipje, maar hij daalde verder. _O-
Ik denk dat je je Waves beter weg kan zetten en over een week of 40/45 weer eens erbij pakt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173883385
Volgende maand komt Waves met nieuwe dingen op de markt zoals NG. Daarnaast gaf het marketing vrouwtje in de ama aan dat er in de nabije toekomst veel te gebeuren staat. Helaas vond ik haar maar weinig concreet in haar uitspraken. Als Waves eind oktober nog niks gedaan heeft verkoop ik ze en koop ik ze terug wanneer ze bijna komen met de nieuwe DEX.

Geruchten over het feit dat Chinese miners er op den duur van de overheid ook mee moeten kappen zwengelen ook aardig aan. Mocht dat gaat plaatsvinden en Rusland zet hun regulatie door, kunnen we nog wel eens in een aardige bear market terecht komen :(

[ Bericht 17% gewijzigd door fckdedeurkruk op 20-09-2017 10:07:32 ]
  woensdag 20 september 2017 @ 09:50:23 #116
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_173884336
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:38 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Volgende maand komt Waves met nieuwe dingen op de markt zoals NG. Daarnaast gaf het marketing vrouwtje in de ama aan dat er in de nabije toekomst veel te gebeuren staat. Helaas vond ik gaar kaar weinig concreet in haar uitspraken. Als Waves eind oktober nog niks gedaan heeft verkoop ik ze en koop ik ze terug wanneer ze bijna komen met de nieuwe DEX.

Geruchten over het feit dat Chinese miners er op den duur van de overheid ook mee moeten kappen zwengelen ook aardig aan. Mocht dat gaat plaatsvinden en Rusland zet hun regulatie door, kunnen we nog wel eens in een aardige bear market terecht komen :(
Chill man, zolang je met cyptocoins illegale activiteiten kan betalen zal het altijd blijven.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 20 september 2017 @ 09:58:27 #117
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173884471
Wie is hal finney?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_173884677
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 09:58 schreef Sosa het volgende:
Wie is hal finney?
De man die als eerste 10 stuks Bitcoin via een transactie ontvang van Satoshi Nakamoto. Heeft behoorlijk wat bijgedragen in het coderen van Bitcoin en als ik de comments mag geloven op bitcointalk was iedereen lovend over hem als persoon en het werk dat hij heeft gedaan voor Bitcoin.

Hij is een paar jaar geleden overleden door de gevolgen van ALS. Ik kan je de documentaire 'Banking on Bitcoin' aanraden, staat op Netflix.
pi_173884711
quote:
10s.gif Op woensdag 20 september 2017 00:37 schreef Typisch het volgende:
Na ANS (nu dus NEO) is OCL wel mijn tweede 'misser' van het jaar zeg.
Zat er vol op, maar had er niet zo'n vertrouwen in.
Gelukkig wel (met maar een beetje, das dan weer jammer) op de OCL trein. NEO had ik ook gedumpt na het slechte nieuws, maar die trok (volkomen tegen m'n verwachting in) wel weer bij.
  woensdag 20 september 2017 @ 10:26:03 #120
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173884955
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 09:50 schreef nils7 het volgende:

[..]

Chill man, zolang je met cyptocoins illegale activiteiten kan betalen zal het altijd blijven.
De vraag is even met welke waarde. Toch wel handig om te weten als je er geld in investeert.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173885067
quote:
10s.gif Op woensdag 20 september 2017 00:44 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heb ik ook niet, maar het is wel een beetje zuur.
je toch weer kopen? zo duur zijn ze niet.
  woensdag 20 september 2017 @ 10:39:12 #122
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173885130
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 10:10 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

De man die als eerste 10 stuks Bitcoin via een transactie ontvang van Satoshi Nakamoto. Heeft behoorlijk wat bijgedragen in het coderen van Bitcoin en als ik de comments mag geloven op bitcointalk was iedereen lovend over hem als persoon en het werk dat hij heeft gedaan voor Bitcoin.

Hij is een paar jaar geleden overleden door de gevolgen van ALS. Ik kan je de documentaire 'Banking on Bitcoin' aanraden, staat op Netflix.
\oooh hij. Ja heb die docu gezien. thanks
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  woensdag 20 september 2017 @ 10:44:29 #123
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173885221
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:38 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Volgende maand komt Waves met nieuwe dingen op de markt zoals NG. Daarnaast gaf het marketing vrouwtje in de ama aan dat er in de nabije toekomst veel te gebeuren staat. Helaas vond ik haar maar weinig concreet in haar uitspraken. Als Waves eind oktober nog niks gedaan heeft verkoop ik ze en koop ik ze terug wanneer ze bijna komen met de nieuwe DEX.

Geruchten over het feit dat Chinese miners er op den duur van de overheid ook mee moeten kappen zwengelen ook aardig aan. Mocht dat gaat plaatsvinden en Rusland zet hun regulatie door, kunnen we nog wel eens in een aardige bear market terecht komen :(
Ik heb het idee dat Waves af en toe met wat nieuws komt, maar dat het niet zo heel veel invloed heeft op de prijs. ik zit een beetje te twijfelen wat ik er mee ga doen.

Lisk heb ik wel veel vertrouwen in. Hopelijk wordt het niet beschaamd...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173885269
WAVES blijft wel een beetje een shitcoin ja, zoveel potentie, maar het komt er steeds niet echt lekker uit. Als hij een keer +10% gaat kan je er vergif op innemen dat het een dag/dagen later weer -12% is :')
pi_173885367
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 10:44 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat Waves af en toe met wat nieuws komt, maar dat het niet zo heel veel invloed heeft op de prijs. ik zit een beetje te twijfelen wat ik er mee ga doen.

Lisk heb ik wel veel vertrouwen in. Hopelijk wordt het niet beschaamd...
Nog wat nieuws over Lisk voor de liefhebbers:

19-9: Lisk team uitgebreid;

https://blog.lisk.io/intr...team-members-4f1cc5ae52e5

14-9: Lisk Nano (wallet) update --> 1.1.0:

https://blog.lisk.io/lisk...ed-performance-3b9d11a739

50 000 volgers op Twitter:

https://twitter.com/LiskHQ/status/908027328177025025

Het Lisk team is momenteel bezig met hun ´Asia tour´:

https://i.redd.it/h65vc6ibmbmz.jpg

13-17 sept: Shanghai: https://i.redd.it/hvcavoaa2gmz.jpg

18-20 sept: Zuid-Korea: morgen te gast bij tv show: https://twitter.com/LiskHQ/status/909960198076239872

21-24 sept: Japan Tokyo

24-27 sept: India

1e / 2e week oktober; rebranding!!

YouTube: Lisk Rebranding! What You Need To Know!

Nov/Dec SDK lancering !!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
2s.gif Op woensdag 20 september 2017 10:46 schreef Cyanide- het volgende:
WAVES blijft wel een beetje een shitcoin ja, zoveel potentie, maar het komt er steeds niet echt lekker uit. Als hij een keer +10% gaat kan je er vergif op innemen dat het een dag/dagen later weer -12% is :')
Daarom ga ik Waves ook dumpen bij de eerste de beste stijging :') Koop het wel weer terug zodra er weer goed nieuws op de agenda staat.
pi_173885380
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 10:51 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Nog wat nieuws over Lisk voor de liefhebbers:

19-9: Lisk team uitgebreid;

https://blog.lisk.io/intr...team-members-4f1cc5ae52e5

14-9: Lisk Nano (wallet) update --> 1.1.0:

https://blog.lisk.io/lisk...ed-performance-3b9d11a739

50 000 volgers op Twitter:

https://twitter.com/LiskHQ/status/908027328177025025

Het Lisk team is momenteel bezig met hun ´Asia tour´:

https://i.redd.it/h65vc6ibmbmz.jpg

13-17 sept: Shanghai: https://i.redd.it/hvcavoaa2gmz.jpg

18-20 sept: Zuid-Korea: morgen te gast bij tv show: https://twitter.com/LiskHQ/status/909960198076239872

21-24 sept: Japan Tokyo

24-27 sept: India

1e / 2e week oktober; rebranding!!

YouTube: Lisk Rebranding! What You Need To Know!

Nov/Dec SDK lancering !!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Daarom ga ik Waves ook dumpen bij de eerste de beste stijging :') Koop het wel weer terug zodra er weer goed nieuws op de agenda staat.
koop alle coinS!
pi_173885491
Lisk probeer ik voor het einde van deze maand nog in te zitten ja. :) Ik heb heb er al een aantal staan, die ik heel goed heb ingekocht. :)
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 20 september 2017 @ 11:00:59 #128
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173885524
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 10:51 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Nog wat nieuws over Lisk voor de liefhebbers:

19-9: Lisk team uitgebreid;

https://blog.lisk.io/intr...team-members-4f1cc5ae52e5

14-9: Lisk Nano (wallet) update --> 1.1.0:

https://blog.lisk.io/lisk...ed-performance-3b9d11a739

50 000 volgers op Twitter:

https://twitter.com/LiskHQ/status/908027328177025025

Het Lisk team is momenteel bezig met hun ´Asia tour´:

https://i.redd.it/h65vc6ibmbmz.jpg

13-17 sept: Shanghai: https://i.redd.it/hvcavoaa2gmz.jpg

18-20 sept: Zuid-Korea: morgen te gast bij tv show: https://twitter.com/LiskHQ/status/909960198076239872

21-24 sept: Japan Tokyo

24-27 sept: India

1e / 2e week oktober; rebranding!!

YouTube: Lisk Rebranding! What You Need To Know!

Nov/Dec SDK lancering !!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Daarom ga ik Waves ook dumpen bij de eerste de beste stijging :') Koop het wel weer terug zodra er weer goed nieuws op de agenda staat.
Staat ook op de Lisk support website.
ik ben heel benieuwd naar wat die rebranding gaat doen.

Ze zijn in ieder geval goed bezig. Proberen ook veel exposure te krijgen. Zelfs op televisie.

[ Bericht 2% gewijzigd door Komakie op 20-09-2017 11:08:20 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 20 september 2017 @ 11:07:40 #129
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173885620
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 10:58 schreef dimmak het volgende:
Lisk probeer ik voor het einde van deze maand nog in te zitten ja. :) Ik heb heb er al een aantal staan, die ik heel goed heb ingekocht. :)
Hij gaat nu weer iets omlaag, maar ik verwacht niet dat hij echt een duik naar beneden neemt. Het is wel 1 van de meest stabiele coins de laatste weken. Bij mij tenminste.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173885642
quote:
10s.gif Op woensdag 20 september 2017 00:37 schreef Typisch het volgende:
Na ANS (nu dus NEO) is OCL wel mijn tweede 'misser' van het jaar zeg.
Zat er vol op, maar had er niet zo'n vertrouwen in.
Ik heb stiekem nog wel wat gamblevertrouwen in NEO. Heb rond de 40 verkocht en na de daling weer gekocht dus het zal allemaal wel. Yolo ja tog??

Maak mij meer zorgen om OMG. Zit ook niet echt schot in, veel hype maar meh.
pi_173885816
wanneer wordt btc sneller? het duurt nog steeds een uur om er 1 te verzenden, met normale fees.
pi_173885954
Op BTC-E (heet nu WEX) kan ik weer bij mn funds. Voelt nu toch een beetje als gratis geld. O-)
pi_173886069
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 11:24 schreef Fotolijst het volgende:
Op BTC-E (heet nu WEX) kan ik weer bij mn funds. Voelt nu toch een beetje als gratis geld. O-)
Damn wat een gedrocht van een site.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173886963
Ik las hier over russische regulaties
Dit is toch wat beter nieuws .
http://insidebitcoins.com(...)tal-currencies/73821
  woensdag 20 september 2017 @ 12:49:36 #135
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173887512
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 12:19 schreef chantalxx het volgende:
Ik las hier over russische regulaties
Dit is toch wat beter nieuws .
http://insidebitcoins.com(...)tal-currencies/73821
Ik vind dit toch niet echt heel erg geruststellend:
"the deputy finance minister of Russia stated, they “believe it is possible for individuals to participate in the purchase of these instruments, but these purchases should be clearly regulated, identified and settlements in these digital currencies must be controlled by the relevant authorities.”"

Dat gaat dan weer tegen het blockchain idee in.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173888395
Iemand al gelezen over Storiqa? Zij willen het mogelijk maken voor iedereen snel een webshop online te zetten op de blockchain. Zijn er eerder zulke initiatieven in crypto geweest of is dit de eerste?

Hier meer https://goo.gl/PrVfHG
pi_173888492
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:30 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Iemand al gelezen over Storiqa? Zij willen het mogelijk maken voor iedereen snel een webshop online te zetten op de blockchain. Zijn er eerder zulke initiatieven in crypto geweest of is dit de eerste?

Hier meer https://goo.gl/PrVfHG
https://www.openbazaar.org/

Zoiets?
pi_173888621


[ Bericht 100% gewijzigd door chantalxx op 20-09-2017 17:48:14 ]
pi_173888692
quote:
Ja lijkt het wel op. Nooit van gehoord. Ga ik eens induiken.

Ooenbazaar gebruikt dus geen eigen coin, dat kan dus ook. https://cointelegraph.com(...)t-till-kingdom-comes
pi_173889132
Zijn er mensen die iets met DeepOnion doen? Best een goede wallet en de coin maakt volledig via TOR connectie dus je bent niet te traceren (zeggen ze). Grote community inmiddels met 18 miljoen coins totaal, momenteel $0.85 Risk worth taking?
  woensdag 20 september 2017 @ 14:26:52 #141
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173889390
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:42 schreef chantalxx het volgende:

[..]

Ah dat stukje had ik gemist,irritant dat overheden zich altijd met alles willen bemoeien omdat ze denken dat het beter is
Jammer alleen dat zodra de overheid ergens aanzit het met 3000 regels aan elkaar zit en niet meer werkt.
Het is ook wel logisch. Wij vinden het allemaal fantastisch, maar in het grotere plaatje zijn er zowel voordelen als nadelen te benoemen als overheden en banken zich er niet mee zouden gaan bemoeien.

Ik heb sowieso nooit de illusie gehad dat dit niet op termijn zou gaan gebeuren. De vraag is even wanneer en in welke mate. Volgens mij is dat ook wel een goed moment om er uit te stappen. Een "echte" strenge regulering laat de markt zoals hij er nu is in elkaar klappen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 20 september 2017 @ 14:29:52 #142
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_173889719
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 04:49 schreef kthxbye het volgende:

[..]

ver van wegblijven
Sowieso, mensen die hun neukertje tot CEO promoveren, moet je geen cent toevertrouwen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_173889814
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 10:51 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Nog wat nieuws over Lisk voor de liefhebbers:

19-9: Lisk team uitgebreid;

https://blog.lisk.io/intr...team-members-4f1cc5ae52e5

14-9: Lisk Nano (wallet) update --> 1.1.0:

https://blog.lisk.io/lisk...ed-performance-3b9d11a739

50 000 volgers op Twitter:

https://twitter.com/LiskHQ/status/908027328177025025

Het Lisk team is momenteel bezig met hun ´Asia tour´:

https://i.redd.it/h65vc6ibmbmz.jpg

13-17 sept: Shanghai: https://i.redd.it/hvcavoaa2gmz.jpg

18-20 sept: Zuid-Korea: morgen te gast bij tv show: https://twitter.com/LiskHQ/status/909960198076239872

21-24 sept: Japan Tokyo

24-27 sept: India

1e / 2e week oktober; rebranding!!

YouTube: Lisk Rebranding! What You Need To Know!

Nov/Dec SDK lancering !!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Daarom ga ik Waves ook dumpen bij de eerste de beste stijging :') Koop het wel weer terug zodra er weer goed nieuws op de agenda staat.


Ze moeten wel ophouden met van die ongemakkelijke groepsfoto's te maken.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  woensdag 20 september 2017 @ 14:46:28 #145
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173889850
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:44 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ze moeten wel ophouden met van die ongemakkelijke groepsfoto's te maken.
Binnenkort gaan ze weer mensen aannemen. Tijd voor een nieuwe klassenfoto! :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173889872
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:40 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Sowieso, mensen die hun neukertje tot CEO promoveren, moet je geen cent toevertrouwen.
In paragoin stap je met een paar BTC, in haar stap je met een BBC.... keuze snel gemaakt
Up Up Up
pi_173889922
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:44 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ze moeten wel ophouden met van die ongemakkelijke groepsfoto's te maken.
Virginia Tech 2.0 xd
Up Up Up
pi_173890671
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:47 schreef Bitfinesse het volgende:

[..]

In paragoin stap je met een paar BTC, in haar stap je met een BBC.... keuze snel gemaakt
Ik heb een interview met haar gezien op de Amerikaanse tv, ze heeft wel andere bedrijven gehad dus ik denk wel dat ze iets goed doen daar. Maarja een coin voor drugs, legaal of niet, is moeilijk in Amerika denk ik. Het feit dat ze iemand als The Game erbij halen om reclame te maken zorgt er wel voor dat er veel media aandacht komt. Voor het eerst heb ik daarom 50 euro erin gegooid, kijken wat er gebeurt, you never know.
pi_173890866
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:22 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ik heb een interview met haar gezien op de Amerikaanse tv, ze heeft wel andere bedrijven gehad dus ik denk wel dat ze iets goed doen daar. Maarja een coin voor drugs, legaal of niet, is moeilijk in Amerika denk ik. Het feit dat ze iemand als The Game erbij halen om reclame te maken zorgt er wel voor dat er veel media aandacht komt. Voor het eerst heb ik daarom 50 euro erin gegooid, kijken wat er gebeurt, you never know.
The Game zit er naar mijn idee in omdat hij in het verleden al in de medicinale wiet business is gestapt. Lijkt een logische link te zijn. Overigens is de wietindustrie in Amerika alleen maar gebaat bij de huidige situatie. De staten die legaliseren innen recordbedragen aan belastingen en tegelijkertijd kan toch handhaving plaatsvinden...
Daarbij zullen er genoeg kudde stoners zijn die hier voor de hype van Paragoin etc. meedoen, dus het kan nog wat gaan opleveren.
Up Up Up
pi_173890984
Steem Met Peper In De Reet Hoezo Gaat Die Opeens Moon? Sorry Voor De Hoofdletters, mobiele Browser. . .
pi_173891045
Kan iemand mijn technische vraagje beantwoorden?
Stel je hebt een bitcoin wallet met daarin 5 adressen. Op adressen 1 en 2 stond BTC saldo ten tijde van de fork. Dat wil zeggen dat ik met die twee adressen BitcoinCash kan binnen halen.
Het is een Electrum wallet.
Nu hoor ik altijd dat je eerst BTC moet verplaatsen naar een nieuwe wallet om daarna pas je oude wallet te gebruiken voor BitcoinCash (de adressen)
Maar wat nou als je BTC verplaatst naar adressen 3 en 4 binnen je eigen wallet.
Kun je dan veilig de privatekeys van adres 1 en 2 exporteren en alleen die gebruiken? Zo gebruik je dus niet de hele wallet seed waardoor je alle adressen importeert (dus ook de adressen waar momenteel wel BTC saldo op staat)
snappie?
pi_173891128
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:37 schreef metallicelmo het volgende:
Kan iemand mijn technische vraagje beantwoorden?
Stel je hebt een bitcoin wallet met daarin 5 adressen. Op adressen 1 en 2 stond BTC saldo ten tijde van de fork. Dat wil zeggen dat ik met die twee adressen BitcoinCash kan binnen halen.
Het is een Electrum wallet.
Nu hoor ik altijd dat je eerst BTC moet verplaatsen naar een nieuwe wallet om daarna pas je oude wallet te gebruiken voor BitcoinCash (de adressen)
Maar wat nou als je BTC verplaatst naar adressen 3 en 4 binnen je eigen wallet.
Kun je dan veilig de privatekeys van adres 1 en 2 exporteren en alleen die gebruiken? Zo gebruik je dus niet de hele wallet seed waardoor je alle adressen importeert (dus ook de adressen waar momenteel wel BTC saldo op staat)
snappie?
Als je alleen de private keys van adres 1 en 2 gebruikt kan dat inderdaad zonder risico.

[ Bericht 0% gewijzigd door Atlantis- op 20-09-2017 15:53:08 ]
pi_173891457
viacoin twitterde op woensdag 20-09-2017 om 15:37:11 We have released the new $VIA whitepaper:https://t.co/laV5OWOuL9More announcements coming soon! reageer retweet
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 20 september 2017 @ 16:01:51 #154
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173891563
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:34 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Steem Met Peper In De Reet Hoezo Gaat Die Opeens Moon? Sorry Voor De Hoofdletters, mobiele Browser. . .
:?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173891867
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:01 schreef Komakie het volgende:

[..]

:?
Niet bekend met de coin Steem? :P Die staat plus 20 procent.
pi_173891898
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:14 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Niet bekend met de coin Steem? :P Die staat plus 20 procent.
Ik zie hem op -4 staan?
pi_173892316
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:15 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik zie hem op -4 staan?
Dan kijk je in fiat en ik in btc denk ik. Inmiddels is het ook al geen 20 maar 14 procent.
pi_173892355
VIA gaat wel hard
pi_173892682
OCL gaat ook maar door :)
pi_173892880
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
OCL gaat ook maar door :)
Jammer dat 'ie nog niet op Trex staat
  woensdag 20 september 2017 @ 17:04:09 #161
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173892881
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
OCL gaat ook maar door :)
Ik ben stiekem teleurgesteld dat ie niet al 2k sat als bodem heeft.

Misschien dat ik nog wat wat bij koop nog bij een dip.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173893845
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:38 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Dan kijk je in fiat en ik in btc denk ik. Inmiddels is het ook al geen 20 maar 14 procent.
True.
pi_173893851
Nu baal ik dat ik nét te laat was voor de airdrop destijds van Decred. dat waren toch 280 gratis coins, vandaag de dag toch $10.000,- waard jammerrr. lucky voor de mensen die er heel vroeg bij waren.
  woensdag 20 september 2017 @ 18:06:31 #165
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_173894447
Hoppa, daar gaat OCL
The best firms advertise the least...
  woensdag 20 september 2017 @ 18:27:17 #166
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173894785
Rise staat ook al op bijna x10 van sinds ik em in mn watchlist heb. Vandaag +40%.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Eindredactie Games woensdag 20 september 2017 @ 18:39:26 #167
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173895010
$OCL Oceanlab
Wat moet ik daarmee :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 20 september 2017 @ 19:05:58 #168
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173895462
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 17:41 schreef metallicelmo het volgende:
Nu baal ik dat ik nét te laat was voor de airdrop destijds van Decred. dat waren toch 280 gratis coins, vandaag de dag toch $10.000,- waard jammerrr. lucky voor de mensen die er heel vroeg bij waren.
AirDrop decred? Wanneer was dat hoe en waar kreeg je ze?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_173895694
quote:
4s.gif Op woensdag 20 september 2017 18:39 schreef Oscar. het volgende:
$OCL Oceanlab
Wat moet ik daarmee :P
hahha heb ook geen idee! ben al een tijdje met de vijfde van mijn OCL aan het daytraden. van 15 waves ondertussen 65 gemaakt. Toch een leuk spelletje buy low sell high in het dunne orderbook van afgelopen tijd. Maar van mij mag die wel even door! En ben erg benieuwd naar de airdrops van de ico's die ze komende tijd gaan begeleiden.

Edit: Owja ik heb ook geen 450K maar een schamele 10k :) Inleg ondertussen verdubbeld en 10k gratis OCL gemaakt. Met dank aan de tips van darealdude ^^
pi_173895937
Poeh hoeveel OCL kreeg je ook alweer voor 1 Waves?
pi_173896115
ik had er 126XX voor 40 waves toen :) iig 1.9ct per ocl gingen ze voor uiteindelijk :)
pi_173896492
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 18:06 schreef edcetera het volgende:
Hoppa, daar gaat OCL
ik heb vanmiddag toen ik van huis ben gegaan een order geplaatst voor 0,016 waves voor ocl. ben benieuwd of ie er door is gekomen.
pi_173896517
Ik duim voor je! Vanochtend is het mij wel gelukt. Nu ben ik al een uur of 2 aan het wachten op een buy voor 0.018 :)
pi_173896547
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 19:51 schreef Dicing het volgende:
Ik duim voor je! Vanochtend is het mij wel gelukt. Nu ben ik al een uur of 2 aan het wachten op een buy voor 0.018 :)
vaak denk ik achteraf dat ik gewoon voor de sell order prijs moet kopen, want het scheelt vaak niet eens zoveel.
pi_173897178
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 19:53 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

vaak denk ik achteraf dat ik gewoon voor de sell order prijs moet kopen, want het scheelt vaak niet eens zoveel.
ach hij stoomt nu wel goed door, had ik in iig niet aan zien komen :)
  woensdag 20 september 2017 @ 21:11:30 #176
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_173898224
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 19:17 schreef Dicing het volgende:

[..]

hahha heb ook geen idee! ben al een tijdje met de vijfde van mijn OCL aan het daytraden. van 15 waves ondertussen 65 gemaakt. Toch een leuk spelletje buy low sell high in het dunne orderbook van afgelopen tijd. Maar van mij mag die wel even door! En ben erg benieuwd naar de airdrops van de ico's die ze komende tijd gaan begeleiden.

Edit: Owja ik heb ook geen 450K maar een schamele 10k :) Inleg ondertussen verdubbeld en 10k gratis OCL gemaakt. Met dank aan de tips van darealdude ^^
Wat Oceanlab doet: Zie het WAVES topic. Is een mooie opsomming te vinden. Samengevat komt het erop neer, dat ze allerlei toepassingen rondom het WAVES platform ontwikkelen om het nog gebruikersvriendelijker te maken en nieuwe toepassingen bieden, die WAVES "out of the box niet heeft".

Jij daytrade zeker via de OCL/WAVES pair? Zo weinig volume, dat je zelfs bots kunt testen waar ze op reageren :) en de marge tussen bus/sell orders groot genoeg is om daar winst uit te halen. Vanavond gaat dat niet meer lukken, gisteravond nog wat WAVESjes mee verdiend.
The best firms advertise the least...
pi_173898518
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 21:11 schreef edcetera het volgende:

[..]

Wat Oceanlab doet: Zie het WAVES topic. Is een mooie opsomming te vinden. Samengevat komt het erop neer, dat ze allerlei toepassingen rondom het WAVES platform ontwikkelen om het nog gebruikersvriendelijker te maken en nieuwe toepassingen bieden, die WAVES "out of the box niet heeft".

Jij daytrade zeker via de OCL/WAVES pair? Zo weinig volume, dat je zelfs bots kunt testen waar ze op reageren :) en de marge tussen bus/sell orders groot genoeg is om daar winst uit te halen. Vanavond gaat dat niet meer lukken, gisteravond nog wat WAVESjes mee verdiend.
Exact de rede waarom ik ingestapt ben en wat typisch ook zei. Ik zag wel meerwaarde in het geven van een boost aan waves. zowel hierin gestapt als in wavesnodes.net. Vind het wel sympathieke projecten. Wat betreft daytraden, inderdaad precies wat ik doe. Alleen orderbook wordt steeds voller, dus de mogelijkheid is er een beetje uit. Maar was leuk verdienen, toen voelde ik me opeens ook echte trader ;)
pi_173898709
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 19:05 schreef Sosa het volgende:

[..]

AirDrop decred? Wanneer was dat hoe en waar kreeg je ze?
Toen Decred werd gelanceerd in 2016 kon je vlak voor het live gaan van het netwerk meedoen aan een airdrop, je moest wel aantonen dat je bezig was met minen, beetje helpen met gebruikersvragen etc. Je kreeg dan een wallet seed die werd voorgeprogrammeerd in het eerst block dat werd gemined ofzo. Zo kon je dus een wallet openen die al wat coins bevatte. Er zijn zelfs mensen geweest die het hebben gefaked en hebben het voor elkaar gekregen om de airdrop wel 10x te krijgen onder valse namen, wat niet was toegestaan. Er zijn dus mensen die wel $100.000 "gratis" hebben gekregen als ze die coins nog hebben bewaard.... damn
pi_173899146
_O-

VIA +20% verkocht, binnen 10 minuten gedaald naar +4%, gekocht en nu net weer 18% verkocht. Lijkt wel whack-a-mole.
  woensdag 20 september 2017 @ 22:01:34 #180
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_173899646
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 21:29 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Toen Decred werd gelanceerd in 2016 kon je vlak voor het live gaan van het netwerk meedoen aan een airdrop, je moest wel aantonen dat je bezig was met minen, beetje helpen met gebruikersvragen etc. Je kreeg dan een wallet seed die werd voorgeprogrammeerd in het eerst block dat werd gemined ofzo. Zo kon je dus een wallet openen die al wat coins bevatte. Er zijn zelfs mensen geweest die het hebben gefaked en hebben het voor elkaar gekregen om de airdrop wel 10x te krijgen onder valse namen, wat niet was toegestaan. Er zijn dus mensen die wel $100.000 "gratis" hebben gekregen als ze die coins nog hebben bewaard.... damn
Dat is een keuze van Decret geweest, toen ze die airdrop deden. Niemand behalve Decret kan zeggen, dat je maar 1 account mag aanmaken, behalve dat ze je accounts kunnen sluiten: De tokens zijn wettelijk "niets waard". De enige cryptocoin (en dan spreek over NL), die wettelijk als betalingsoptie wordt geaccepteerd is Bitcoin (fraude-monitoring als je opgelicht bent, een wettelijk geschil hebt). Bitcoin heeft de status van iDEAL/Paypal: Betalingsopties, covered by banks/intermediars.

Decret, Airmiles, Amazon/Google/Apple vouchers etc NIET!

[ Bericht 2% gewijzigd door edcetera op 20-09-2017 22:15:51 ]
The best firms advertise the least...
pi_173900583
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 20:23 schreef Dicing het volgende:

[..]

ach hij stoomt nu wel goed door, had ik in iig niet aan zien komen :)
mn buy van 0,016 is doorgekomen vanmiddag _O_
pi_173902209
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:22 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ik heb een interview met haar gezien op de Amerikaanse tv, ze heeft wel andere bedrijven gehad dus ik denk wel dat ze iets goed doen daar. Maarja een coin voor drugs, legaal of niet, is moeilijk in Amerika denk ik. Het feit dat ze iemand als The Game erbij halen om reclame te maken zorgt er wel voor dat er veel media aandacht komt. Voor het eerst heb ik daarom 50 euro erin gegooid, kijken wat er gebeurt, you never know.
Ze heeft één ander bedrijf gehad, een luxe cannabisproducten deliver bedrijf. :') cannabis zeep, shampoo, dat soort onzin. Daarom is ze nu ineens "expert" in de legale cannabis sector. Dat bedrijf is al opgedoekt trouwens.

Je moet dit maar eens lezen:

https://www.reddit.com/r/(...)_some_proof_in_this/

en ook de clusterfucks van AMAs. Echt waar, ver van wegblijven.
pi_173902296
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 22:01 schreef edcetera het volgende:

[..]

De enige cryptocoin (en dan spreek over NL), die wettelijk als betalingsoptie wordt geaccepteerd is Bitcoin (fraude-monitoring als je opgelicht bent, een wettelijk geschil hebt). Bitcoin heeft de status van iDEAL/Paypal: Betalingsopties, covered by banks/intermediars.
Bron? Voorzover ik weet is BTC nog steeds geen legale betalingsoptie in NL hoor, en al helemaal niet gedekt door banken.

In Japan is het wel officieel erkend door de overheid.
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2017 @ 00:00:17 #184
230491 Zith
pls tip
pi_173902589
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 21 september 2017 @ 00:18:06 #185
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173902849
lol OCL word effe omlaag gepest. Van 2500 sat naar 1650 in iets meer als een uur. :')
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173904170
Blij dat ik gisteren wat ark tijdelijk voor Vtc heb weggedaan
pi_173905205
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 23:45 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Bron? Voorzover ik weet is BTC nog steeds geen legale betalingsoptie in NL hoor, en al helemaal niet gedekt door banken.
Je kunt er online gewoon mee betalen hoor, zie dit bij 1 van de grootste payment providers van Nederland
https://www.mollie.com/nl/payments/bitcoin

Enige nadeel is dat Mollie de webwinkel eigenaar in euro's uitbetaald:
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_173905219
quote:
Nogal wat open deuren toch?
pi_173905518
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 09:01 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Nogal wat open deuren toch?
Het geeft met een wat alu-hoedje inval een idee van wat afgelopen 2 weken is gebeurd...
De manier van schrijven en gebruikte verwijzingen naar films enzo vind ik wel grappig...
pi_173905878
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 09:00 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Je kunt er online gewoon mee betalen hoor, zie dit bij 1 van de grootste payment providers van Nederland
https://www.mollie.com/nl/payments/bitcoin

Enige nadeel is dat Mollie de webwinkel eigenaar in euro's uitbetaald:
Dat zeg ik niet.
pi_173905893
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 09:58 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet.
begrijp ik, maar mollie heeft weer een vergunning van de AFM, en als men die activiteiten goedkeurt, dan lijkt het mij niet illegaal
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_173905974
Het verschil zit er volgens mij in dat Bitcoin wel een legaal betaalmiddel is, maar geen wettig betaalmiddel. Je mag er dus gewoon mee betalen bij winkeliers die de mogelijkheid aanbieden, maar je kunt er geen belasting of boetes aan de overheid mee betalen.
pi_173905989
Ik probeer iemand aan de hand van dit artikeltje uit te leggen hoe een hardware wallet werkt.

So far so good, maar ik krijg het niet voor elkaar ze uit te leggen dat je met je seed ook ergens anders bij je wallet kan. Iemand suggesties hoe je dat begrijpelijk uit kunt leggen? :+
"Je moet het zien als inloggen met je Raboreader, dat kan ook op verschillende computers met behulp van o.a je pincode" helpt niet.
pi_173906056
quote:
99s.gif Op donderdag 21 september 2017 10:06 schreef Typisch het volgende:
Ik probeer iemand aan de hand van dit artikeltje uit te leggen hoe een hardware wallet werkt.

So far so good, maar ik krijg het niet voor elkaar ze uit te leggen dat je met je seed ook ergens anders bij je wallet kan. Iemand suggesties hoe je dat begrijpelijk uit kunt leggen? :+
"Je moet het zien als inloggen met je Raboreader, dat kan ook op verschillende computers met behulp van o.a je pincode" helpt niet.
Ja ik zou zeggen dat je coins altijd op de blockchain staan geparkeerd (online) en dat je daar van diverse plekken bij kunt komen door het juiste wachtwoord (seed) in te vullen. Ik kan vanuit het buitenland ook bij de ING inloggen en mijn saldo checken. Mensen snappen denk ik niet dat coins, ook al zet je die in een offline wallet of hardware wallet dat die niet fysiek OP dat ding staan toch
pi_173906448
Japan is nu toch de grootste Bitcoinmarkt omdat China weg is? Wat zijn de grootste Japanse exchanges?
pi_173906527
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 10:31 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Japan is nu toch de grootste Bitcoinmarkt omdat China weg is? Wat zijn de grootste Japanse exchanges?
https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/#markets
bitflyer waarschijnlijk.
pi_173906530
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 10:31 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Japan is nu toch de grootste Bitcoinmarkt omdat China weg is? Wat zijn de grootste Japanse exchanges?
https://www.buybitcoinworldwide.com/japan/
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173906576
Zou het nou veel werk zijn om zelf een exchange te starten? Ik zie veel exchanges die op elkaar lijken. Als je toch handig bent met programmeren dan kun je daar wel rijk van worden. Zelf zou ik m'n vingers er niet aan branden denk ik, niet genoeg ervaring
pi_173906860
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 10:37 schreef metallicelmo het volgende:
Zou het nou veel werk zijn om zelf een exchange te starten? Ik zie veel exchanges die op elkaar lijken. Als je toch handig bent met programmeren dan kun je daar wel rijk van worden. Zelf zou ik m'n vingers er niet aan branden denk ik, niet genoeg ervaring
gewoon copy paste toch?
pi_173907148
OMG en Stratis niets behalve disappointment tot nu toe _O-
  donderdag 21 september 2017 @ 13:02:42 #203
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173908816
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 10:37 schreef metallicelmo het volgende:
Zou het nou veel werk zijn om zelf een exchange te starten? Ik zie veel exchanges die op elkaar lijken. Als je toch handig bent met programmeren dan kun je daar wel rijk van worden. Zelf zou ik m'n vingers er niet aan branden denk ik, niet genoeg ervaring
Moet je niet dan een serieus start kapitaal hebben om te kunnen exchangen en dergelijke? Dat moet vanuit je leden komen, neem ik aan, maar in het begin heb je nog niet zo veel leden dus moet je toch ergens mee kunnen ruilen?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173908946
Ik vind het maar saai op Trex momenteel :o ook laag BTC/ETH volume.
pi_173912131
https://www.ad.nl/economi(...)blockchain~a3f3903f/

tijdens het surfen was ik deze tegengekomen --> https://300cubits.tech/
hebben niets met elkaar te maken zover ik weet :)
pi_173912391
Lambo of Rekt
  donderdag 21 september 2017 @ 16:03:01 #207
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173912549
Iemand die gebruik maakt van trading bots?
Collega van mij heeft er zelf 1 gemaakt en die schijnt het best goed te doen. Haalt daar iets van 70 euro per dag uit.

Iemand hier die dat ook doet?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173912579
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:03 schreef Komakie het volgende:
Iemand die gebruik maakt van trading bots?
Collega van mij heeft er zelf 1 gemaakt en die schijnt het best goed te doen. Haalt daar iets van 70 euro per dag uit.

Iemand hier die dat ook doet?
Ik heb het geprobeerd met Gekko, maar het was nogal een gekloot en kreeg het niet echt werkend.

Een andere gast hier heeft ook zijn eigen en zweert erbij.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173912846
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:03 schreef Komakie het volgende:
Iemand die gebruik maakt van trading bots?
Collega van mij heeft er zelf 1 gemaakt en die schijnt het best goed te doen. Haalt daar iets van 70 euro per dag uit.

Iemand hier die dat ook doet?
Hoe heeft die collega hem gemaakt dan?
Lambo of Rekt
pi_173912967
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:03 schreef Komakie het volgende:
Iemand die gebruik maakt van trading bots?
Collega van mij heeft er zelf 1 gemaakt en die schijnt het best goed te doen. Haalt daar iets van 70 euro per dag uit.

Iemand hier die dat ook doet?
Ik (we) zijn ermee bezig. Sommige platforms geven je de code zodat de data binnenkomt. Moet je alleen aanpassen en zaken toevoegen/regelen.

Maar wat je eruit haalt is ook afhankelijk met wat je erin stopt...

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 16:24:15 ]
pi_173913131
Zie: https://themerkle.com/top-6-bitcoin-trading-bots/

En onthoud vooral dat velen vooral een framework zijn wat de diverse Exchange api's kan voeden. Er zit vaak niet meer dan een paar basisstrategieen in, en zeker de gratis varianten zal je zelf veel moeten 'leren'. Reken ook niet op enorme winsten met die dingen, die zijn meer ingericht op structureel een paar procentjes binnenharken dan de grote klappers doorzien.
pi_173913861
rode kaarsen op de taart incoming?
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
  donderdag 21 september 2017 @ 17:39:20 #213
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_173914143
Mijn sells op Bittrex worden telkens gecanceled. Ik kies altijd de Ask price en wil al mijn WAVES-coins verkopen, ze gaan downhill. Wat doe ik fout?
pi_173914317
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:39 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Mijn sells op Bittrex worden telkens gecanceled. Ik kies altijd de Ask price en wil al mijn WAVES-coins verkopen, ze gaan downhill. Wat doe ik fout?
Een lagere prijs instellen zodat je een marketsell doet?
pi_173914399
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:39 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Mijn sells op Bittrex worden telkens gecanceled. Ik kies altijd de Ask price en wil al mijn WAVES-coins verkopen, ze gaan downhill. Wat doe ik fout?
heb je een immidiate or cancel toegevoegd?
met een immidiate moet de sell order in 1x uitgevoerd worden
bijv. jij biedt er 250 aan en er staat een kooporder van 175 tegenover
jouw sell order overtreft de buy order en wordt gecanceld
als dit niet is ingesteld dan zou je dus de buy order van 175 invullen en blijft er een rest order voor dezelfde sell prijs van 75 staan (dit is dan een partial fill)
pi_173914447
BTC haalt de boel weer eens omlaag ik word er helemaal schijtziek van :(

Borderline coin
  donderdag 21 september 2017 @ 18:10:28 #217
11102 knep
Mountainfreak
pi_173914588
Beetje vroege weekend dip zo ;).
  donderdag 21 september 2017 @ 18:11:22 #218
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173914610
Kutzooi inderdaad.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173914614
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:11 schreef VeX- het volgende:
Kutzooi inderdaad.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 september 2017 @ 18:15:27 #220
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173914674
Ik word echt scheitziek van al die pump'n'dump coins in de listing van Bittrex. Iets met bomen en bos.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173914693
Darcrus ;(
Lambo of Rekt
  donderdag 21 september 2017 @ 18:22:00 #222
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_173914781
Jullie "introduceren" dan ook elk half uur wéér dé beste ICO van het moment.
pi_173914842
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:16 schreef EggsTC het volgende:
Darcrus ;(
Darcrus wordt constant gepompt door middel van een bot op en neer op neer :')

Reden te meer om het niet te kopen tenzij je een goede timing hebt voor swing trades :Y
pi_173914911
quote:
11s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:10 schreef knep het volgende:
Beetje vroege weekend dip zo ;).
Ja treurig! :') nouja wachten op de opleving!

Nog mensen hier die het aandurven in red pulse te stappen de 8ste? Ik heb er wel een goed gevoel over
pi_173914971
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik word echt scheitziek van al die pump'n'dump coins in de listing van Bittrex. Iets met bomen en bos.
Juist. Vraag me sowieso af waarom bepaalde coins dit doen trouwens.
pi_173914985
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:26 schreef fukforce het volgende:

[..]

Darcrus wordt constant gepompt door middel van een bot op en neer op neer :')

Reden te meer om het niet te kopen tenzij je een goede timing hebt voor swing trades :Y
Of een bot met een goed algoritme *)
  donderdag 21 september 2017 @ 18:38:04 #227
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173915051
Waves :') :')
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173915112
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:38 schreef VeX- het volgende:
Waves :') :')
Hoezo Waves alle alts worden omlaag getrokken door grote broer BTC met zijn borderline trekjes.

Aan dan moet de fork van november nog komen grote kans dat er dan weer een split komt in het netwerk :')

BTC, BCH en BCM :r
pi_173915168
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:26 schreef fukforce het volgende:

[..]

Darcrus wordt constant gepompt door middel van een bot op en neer op neer :')

Reden te meer om het niet te kopen tenzij je een goede timing hebt voor swing trades :Y
Hij was een tijdje vrij hoog hoor. Toch een aantal dagen.
Lambo of Rekt
  donderdag 21 september 2017 @ 18:45:14 #230
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_173915186
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:58 schreef SMS303 het volgende:

[..]

heb je een immidiate or cancel toegevoegd?
met een immidiate moet de sell order in 1x uitgevoerd worden
bijv. jij biedt er 250 aan en er staat een kooporder van 175 tegenover
jouw sell order overtreft de buy order en wordt gecanceld
als dit niet is ingesteld dan zou je dus de buy order van 175 invullen en blijft er een rest order voor dezelfde sell prijs van 75 staan (dit is dan een partial fill)
Thanks, nu snap ik het :)

quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:38 schreef VeX- het volgende:
Waves :') :')
De waarde van Waves gaan ook fucking hard naar beneden, mijn wallet is wel sterk geshrinked.Maar dit is niet geheel aan WAVES te wijten, ookal zou ik ze safe gaan sellen voor BTC. BTC, ETH en LTC zijn niet veel beter en veel andere shitcoins ook niet.
pi_173915202
Mijn portfolio in BTC is ook aardig dalende. Gewoon -5%. In fiat zelfs -13% :')
pi_173915206
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:45 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]

Thanks, nu snap ik het :)

[..]

De waarde van Waves gaan ook fucking hard naar beneden, mijn wallet is wel sterk geshrinked.Maar dit is niet geheel aan WAVES te wijten, ookal zou ik ze safe gaan sellen voor BTC. BTC, ETH en LTC zijn niet veel beter en veel andere shitcoins ook niet.
Is die DEX nog steeds zo achterlijk duur met traden?
Lambo of Rekt
  donderdag 21 september 2017 @ 18:50:32 #233
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_173915277
Je kan eigenlijk alleen maar terug naar tether of fiat momenteel als je winst wil pakken. Als je het in een andere willekeurige coin steekt, gaat ie net zo hard naar beneden.
  donderdag 21 september 2017 @ 18:51:13 #234
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173915294
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:41 schreef fukforce het volgende:

[..]

Hoezo Waves alle alts worden omlaag getrokken door grote broer BTC met zijn borderline trekjes.

Aan dan moet de fork van november nog komen grote kans dat er dan weer een split komt in het netwerk :')

BTC, BCH en BCM :r
Veel alts zijn de afgelopen maanden eerst nog een stuk omhoog gegaan, dus de daling wordt gecompenseerd. Waves is alleen maar gedaald en blijft vooralsnog verder dalen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173915315
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:51 schreef VeX- het volgende:

[..]

Veel alts zijn de afgelopen maanden eerst nog een stuk omhoog gegaan, dus de daling wordt gecompenseerd. Waves is alleen maar gedaald en blijft vooralsnog verder dalen.
Volgende maand, ergens rond 10 oktober, moet het écht gaan gebeuren voor Waves. Anders zet ik ze om naar Bitcoin.
  donderdag 21 september 2017 @ 18:53:03 #236
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_173915329
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:51 schreef VeX- het volgende:

[..]

Veel alts zijn de afgelopen maanden eerst nog een stuk omhoog gegaan, dus de daling wordt gecompenseerd. Waves is alleen maar gedaald en blijft vooralsnog verder dalen.
Is heul niet waar joh. Ik heb waves nog geen 2 maanden geleden gekocht voor minder dan waar ie nu op staat.
pi_173915402
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:51 schreef VeX- het volgende:

[..]

Veel alts zijn de afgelopen maanden eerst nog een stuk omhoog gegaan, dus de daling wordt gecompenseerd. Waves is alleen maar gedaald en blijft vooralsnog verder dalen.
Zou ik toch nog eens goed naar de charts van andere alts kijken als ik jou was :Y
  donderdag 21 september 2017 @ 18:57:42 #238
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173915417
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:52 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Volgende maand, ergens rond 10 oktober, moet het écht gaan gebeuren voor Waves. Anders zet ik ze om naar Bitcoin.
Ach, ik wacht al sinds juli op Waves z'n grote break. Toen augustus, nu september. Straks oktober. Ik geef het nog een kwartaal maar ik ben wel pessimistisch geworden.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173915444
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:52 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Volgende maand, ergens rond 10 oktober, moet het écht gaan gebeuren voor Waves. Anders zet ik ze om naar Bitcoin.
En daarna gaan ze moon :P
Lambo of Rekt
pi_173915516
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:57 schreef VeX- het volgende:

[..]

Ach, ik wacht al sinds juli op Waves z'n grote break. Toen augustus, nu september. Straks oktober. Ik geef het nog een kwartaal maar ik ben wel pessimistisch geworden.
Maar in april/mei tot nu is ie toch goed x10 tot x15 gegaan. Helaas heb ik ze zelf pas gekocht in juni/juli :')
  donderdag 21 september 2017 @ 19:08:09 #241
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_173915593
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:03 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Maar in april/mei tot nu is ie toch goed x10 tot x15 gegaan. Helaas heb ik ze zelf pas gekocht in juni/juli :')
Troost je, mijn eerste - en duurste - waves komen van 0.002 btc.
pi_173915621
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:52 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Volgende maand, ergens rond 10 oktober, moet het écht gaan gebeuren voor Waves. Anders zet ik ze om naar Bitcoin.
Als je denk dat Waves zal gaan moonen vanaf 10 oktober dan kan je ze beter nu al gaan verkopen. Ik verwacht niet dat de release van NG veel impact zal hebben op de prijs.

Zelf heb ik nog steeds veel vertrouwen in het project er word volop gewerkt aan het platform door het team. Daarnaast komen er steeds meer projecten bij die boven op het Waves Platform gaan ontwikkelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door fukforce op 21-09-2017 19:45:06 ]
pi_173916102
De markt is terughoudend op dit moment, ik verwacht er eigenlijk ook weinig van op korte termijn.

Maar wat de prijs van Lisk of Waves ook is, de teams werken er aan door.
Het moet gek lopen willen deze projecten falen.

Ik zit sowieso al ruim een jaar in deze projecten dus een half jaar extra is dan ook niet zo'n bezwaar.

Als je die tijd niet hebt of het die tijd niet gunt kan je misschien beter nu je winst / verlies pakken en verder kijken.
pi_173916714
Oh leuk, een heel subforum nu.

Komt er een Bitcoin crash?
Gefeliciteerd
pi_173916773
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:54 schreef Goudgeil het volgende:
Oh leuk, een heel subforum nu.

Komt er een Bitcoin crash?
Oja nice, nu je het zegt. De afkorting is ook zeer inventief :)
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_173918549
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:57 schreef VeX- het volgende:

[..]

Ach, ik wacht al sinds juli op Waves z'n grote break. Toen augustus, nu september. Straks oktober. Ik geef het nog een kwartaal maar ik ben wel pessimistisch geworden.
:')

Dus je bent pessimistisch omdat de prijs niet een veelvoud is geworden in drie maanden?
  donderdag 21 september 2017 @ 21:27:54 #247
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173918800
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:16 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

:')

Dus je bent pessimistisch omdat de prijs niet een veelvoud is geworden in drie maanden?
Nee.

Nice try though. :')
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173919292
Net ff wat MGO ingeslagen met fiat.

Nu hopen dat BTC niet verder daalt :7
pi_173919360
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:27 schreef VeX- het volgende:

[..]

Nee.

Nice try though. :')
Ok wat ik lees geen andere argumenten.
  donderdag 21 september 2017 @ 22:07:13 #250
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173919767
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:08 schreef Repeating het volgende:

[..]

Troost je, mijn eerste - en duurste - waves komen van 0.002 btc.
ja, toen was btc ook de helft waard ;)
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_173919795
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:33 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Juist. Vraag me sowieso af waarom bepaalde coins dit doen trouwens.
voor het geld
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_173919873
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 22:08 schreef Thezappa het volgende:

[..]

voor het geld
Op korte termijn inderdaad.
  donderdag 21 september 2017 @ 22:12:14 #253
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173919908
quote:
7s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hoe heeft die collega hem gemaakt dan?
Goede vraag. Ik hoorde het ook weer via een collega. Zal het hem eens vragen.

Uiteraard is die 70 euro per dag om afhankelijk van de hoeveelheid geld waarmee je "speelt".
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173919964
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 22:12 schreef Komakie het volgende:

[..]

Goede vraag. Ik hoorde het ook weer via een collega. Zal het hem eens vragen.

Uiteraard is die 70 euro per dag om afhankelijk van de hoeveelheid geld waarmee je "speelt".
Daarom zijn %en interessanter.
  donderdag 21 september 2017 @ 22:18:33 #255
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173920084
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 22:14 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Daarom zijn %en interessanter.
Is ook zo. Maar in fiat uitdrukken blijft vaak leuker om te zeggen :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173920405
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:51 schreef VeX- het volgende:

[..]

Veel alts zijn de afgelopen maanden eerst nog een stuk omhoog gegaan, dus de daling wordt gecompenseerd. Waves is alleen maar gedaald en blijft vooralsnog verder dalen.
SEPTEMBER IS WAVES MAAND! WE GAAN KNALLEN!! -!1
pi_173920421
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:52 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Volgende maand, ergens rond 10 oktober, moet het écht gaan gebeuren voor Waves. Anders zet ik ze om naar Bitcoin.
OKTOBER IS WAVES MAAND!! HET GAAT DAN ECHT GEBEUREN!! 11
pi_173920502
Ondanks al het rood toch nog een behoorlijke winst gemaakt door al mijn SAFEX op 350 te verkopen, hopelijk stort het nu weer in.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_173920628
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 22:30 schreef kthxbye het volgende:

[..]

OKTOBER IS WAVES MAAND!! HET GAAT DAN ECHT GEBEUREN!! 11
APRIL 2018 _O_
pi_173920681
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 22:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

Is ook zo. Maar in fiat uitdrukken blijft vaak leuker om te zeggen :P
True :)
pi_173922174
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 22:30 schreef kthxbye het volgende:

[..]

OKTOBER IS WAVES MAAND!! HET GAAT DAN ECHT GEBEUREN!! 11
Dat was september toch :').

Shitcoin waves.
pi_173922300
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:42 schreef xminator het volgende:

[..]

Dat was september toch :').

Shitcoin waves.
Nee juli!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173923970
Is de weekend dip deze week vroeg of is er weer een één of andere CEO die weer wat heeft lopen roepen?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173924484
quote:
Haha, aanpakken :D

Als je trouwens wil dat je URL's niet verkort worden:

1[url=http://www.cityam.com/272451/jamie-dimon-faces-market-abuse-report-after-his-comments]http://www.cityam.com/272451/jamie-dimon-faces-market-abuse-report-after-his-comments[/url]

En dat ziet er zo uit:

http://www.cityam.com/272451/jamie-dimon-faces-market-abuse-report-after-his-comments
pi_173924544
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 07:04 schreef dimmak het volgende:
Is de weekend dip deze week vroeg of is er weer een één of andere CEO die weer wat heeft lopen roepen?
Nog even geduld, de marktmakers hebben al hun profits eruitgehaald en zijn momenteel bezig om de prijzen nog wat verder naar beneden te duwen zodat het pump-en-dump circus (90% rondom futuristische projecten zonder 'organic demand') straks weer overnieuw kan beginnen.



Luister ondertussen gerust naar een Twitter shill naar keuze, die weten immers altijd de 'good entry points for long term hold' te vinden tussen hun zorgvuldig gekrabbelde lijntjes... zelfs als zo'n 'entry' bovenaan de top van de cycle blijkt te zijn. "Gewoon doen!"

Zo kunnen ze zo'n cycle nog net iets hoger pushen en zitten alle trouwe nieuwe 'investeerders' straks weer maandenlang verkrampt 'onderwater' te bagholden (met verlies welteverstaan = Cost of Opportunity). HODL cult = Stockholm Syndrome. Kunnen ze hun vrienden ook aanmoedigen om in te stappen, "want kijk, je hebt nu zelfs een betere inkoopprijs dan ik! Gewoon doen!" Je lacht je ondertussen toch goed rot om dit hele circus (zolang je maar op tijd in/uitstapt), maar goed voor mijn karma zal het niet zijn. :D

quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:33 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Juist. Vraag me sowieso af waarom bepaalde coins dit doen trouwens.
Ik heb werkelijk waar geen idee. :s)

[ Bericht 6% gewijzigd door Panzermaus op 22-09-2017 08:52:33 ]
pi_173924826
Ik heb de eerste verhalen ook alweer gelezen dat Bitcoin straks naar $6k zal gaan. Gaat vast gebeuren, zodra de marketmakers daar zin in hebben zoals Panzermaus hier boven al aangeeft.

Is Siacoin trouwens een hype geweest rond april - juni? Ik heb toen gekocht en ik geloof nog steeds in het concept. Decentraal data opslaan lijkt mij persoonlijk ideaal. Al waren het alleen al mijn seeds, keys en wachtwoorden. Ik gebruik Lastpass, maar voor hen zou het ook ideaal zijn als zij de gegevens van hun klanten decentraal zouden kunnen opslaan.
  vrijdag 22 september 2017 @ 09:19:37 #268
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173925057
quote:
Op zich heb je dan best wel lef... :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173925386
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 september 2017 08:28 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Nog even geduld, de marktmakers hebben al hun profits eruitgehaald en zijn momenteel bezig om de prijzen nog wat verder naar beneden te duwen zodat het pump-en-dump circus (90% rondom futuristische projecten zonder 'organic demand') straks weer overnieuw kan beginnen.

[ afbeelding ]

Luister ondertussen gerust naar een Twitter shill naar keuze, die weten immers altijd de 'good entry points for long term hold' te vinden tussen hun zorgvuldig gekrabbelde lijntjes... zelfs als zo'n 'entry' bovenaan de top van de cycle blijkt te zijn. "Gewoon doen!"

Zo kunnen ze zo'n cycle nog net iets hoger pushen en zitten alle trouwe nieuwe 'investeerders' straks weer maandenlang verkrampt 'onderwater' te bagholden (met verlies welteverstaan = Cost of Opportunity). HODL cult = Stockholm Syndrome. Kunnen ze hun vrienden ook aanmoedigen om in te stappen, "want kijk, je hebt nu zelfs een betere inkoopprijs dan ik! Gewoon doen!" Je lacht je ondertussen toch goed rot om dit hele circus (zolang je maar op tijd in/uitstapt), maar goed voor mijn karma zal het niet zijn. :D

[..]

Ik heb werkelijk waar geen idee. :s)
Jaja, we hebben nu wel gehoord dat je zo'n super trader bent. Laat iedereen lekker in z'n waarde, ook de hodlers. Volgens mij moet er nog bewezen worden dat met cryptos daytraden meer oplevert dan laag kopen en hodlen. Slechts een heel klein percentage lukt dat en een fijn leven is het niet. En, zoals al eerder vermeld, niet iedereen heeft de luxe om niet te werken en de hele dag met cryptos bezig te kunnen zijn. Of zo'n stoere bot als jij hebben gebouwd.
  vrijdag 22 september 2017 @ 09:59:25 #270
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_173925664
Zo net weer ff lekker 10k verdiend

:B
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_173925693
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:44 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Jaja, we hebben nu wel gehoord dat je zo'n super trader bent. Laat iedereen lekker in z'n waarde, ook de hodlers. Volgens mij moet er nog bewezen worden dat met cryptos daytraden meer oplevert dan laag kopen en hodlen. Slechts een heel klein percentage lukt dat en een fijn leven is het niet. En, zoals al eerder vermeld, niet iedereen heeft de luxe om niet te werken en de hele dag met cryptos bezig te kunnen zijn. Of zo'n stoere bot als jij hebben gebouwd.
Zijn bot is niet zo bijzonder hoor, gebruikt gewoon CryptoPing om volume toename te achterhalen en dan automatisch in te stappen om na een x percentage weer eruit te stappen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173925809
Iemand hier een mening over?
https://votesplatform.com/

Ik vind het niet zo betrouwbaar overkomen. Overal kom je hun 3 'speerpunten' tegen met Adidas, Samsung en Bosch, maar ik zie de toegevoegde waarde er niet van.
  vrijdag 22 september 2017 @ 11:08:51 #273
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_173926950
quote:
Is PoW^2 in testing yet? https://gulden.com/pow2
quote:
they are all in the testingfase. Today there will be an update and the other one probably before the end of this month
Uit de Gulden slack.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_173926964
Gulden :’)
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173927043
Gulden of Waves?
  vrijdag 22 september 2017 @ 11:18:30 #276
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_173927067
Ik heb ze beiden. Ooit ooit ooit ooit schieten ze vast wel omhoog.

Toch? :'(
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 22 september 2017 @ 11:46:58 #277
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173927482
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb ze beiden. Ooit ooit ooit ooit schieten ze vast wel omhoog.

Toch? :'(
Waves misschien wel, Gulden kan ik me niet voorstellen...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173927996
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:46 schreef Komakie het volgende:

[..]

Waves misschien wel, Gulden kan ik me niet voorstellen...
Marketing en hype kan een hoop doen.
Wil niet zeggen dat ik iets in Gulden zie, maar het kan...
pi_173928052
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:59 schreef Rozevla het volgende:
Zo net weer ff lekker 10k verdiend

:B
Mooi, maar hoe?
pi_173928053
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:46 schreef Komakie het volgende:

[..]

Waves misschien wel, Gulden kan ik me niet voorstellen...
Vandaag gratis guldens gekregen op Waves Dex
pi_173928095
Benieuwd of de koers van BTC dit weekend nog onder de 3k daalt!
pi_173928101
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 12:31 schreef Fotolijst het volgende:
Benieuwd of de koers van BTC dit weekend nog onder de 3k daalt!
Leuk koop momentje.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173928341
OTC = on the counter. Maar wat moet ik me daar bij voorstellen als we het over crypto hebben?
  † In Memoriam † vrijdag 22 september 2017 @ 12:53:11 #284
230491 Zith
pls tip
pi_173928393
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 12:49 schreef fckdedeurkruk het volgende:
OTC = on the counter. Maar wat moet ik me daar bij voorstellen als we het over crypto hebben?
Niet in exchanges, localbitcoin enzo.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_173928399
Trouwens, steeds meer geruchten over Wallstreet dat Bitcoin in gaat duiken, maar niet eerder dan 4 oktober.

Dus de grote clubs met whales hebben de maand september gebruikt om flink wat FUD te verspreiden, China ICO & exchange ban hielp hen daar nog wat meer bij. Vanaf ~ half oktober -> MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON! Fasten your seatbelts :o

https://www.reddit.com/r/(...)in_futures_exchange/

Mocht dit waar zijn, vraag ik me af hoe erg de pro's de markt gaan verneukeriseren en manipuleren.
pi_173928660
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 12:53 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Trouwens, steeds meer geruchten over Wallstreet dat Bitcoin in gaat duiken, maar niet eerder dan 4 oktober.

Dus de grote clubs met whales hebben de maand september gebruikt om flink wat FUD te verspreiden, China ICO & exchange ban hielp hen daar nog wat meer bij. Vanaf ~ half oktober -> MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON! Fasten your seatbelts :o

https://www.reddit.com/r/(...)in_futures_exchange/

Mocht dit waar zijn, vraag ik me af hoe erg de pro's de markt gaan verneukeriseren en manipuleren.
De markt wordt verziekt door mensen die maar al te graag willen luisteren en geloven wat bankiers en zogenaamde analisten te zeggen hebben.

Ik begrijp sowieso niet wat die mensen in crypto doen
pi_173929261
Mag hopen dat dit de weekenddip is toch
Lambo of Rekt
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:10:22 #288
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_173929689
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 12:23 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Marketing en hype kan een hoop doen.
Wil niet zeggen dat ik iets in Gulden zie, maar het kan...
Vandaag kwam er weer een item over gulden op BNR voorbij. Volgens mij gaan ze eindelijk wat meer aan marketing doen. Nationaal dan toch
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_173929731
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 12:31 schreef Fotolijst het volgende:
Benieuwd of de koers van BTC dit weekend nog onder de 3k daalt!
Nu al...Euro dan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2017 14:13:24 ]
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:14:40 #290
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173929765
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:12 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Nu al...Euro dan.
Euro :') Shitcoin.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173929998
https://twitter.com/SatoshiLite/status/911067464796053506

quote:
Charlie Lee‏ - I have a trusted source that says that there's no truth to China banning mining or network. FYI, I haven't made any trades on this info.
Geen idee of het waar is, maar zou mij niets verbazen. Gewoon weer wat Chinezen die de boel lopen te irriteren met onzin nieuws.
pi_173930022
Beter doeken ze dat hele China op. Kutland.
pi_173930157
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:10 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Vandaag kwam er weer een item over gulden op BNR voorbij. Volgens mij gaan ze eindelijk wat meer aan marketing doen. Nationaal dan toch
Ze zouden toch gewoon Boef man inhuren voor hun campagne>
pi_173930427
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:27 schreef Scrummie het volgende:
Beter doeken ze dat hele China op. Kutland.
_O- Dat kan ook ja. Wel irritant, bijna geen safety coins anders dan gewoon FIAT op dit moment.
pi_173930452
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:46 schreef Faeroer het volgende:

[..]

_O- Dat kan ook ja. Wel irritant, bijna geen safety coins anders dan gewoon FIAT op dit moment.
Tether...
Lambo of Rekt
  vrijdag 22 september 2017 @ 14:55:20 #296
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173930615
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:47 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Tether...
Tot het instort.

https://hackernoon.com/the-curious-tale-of-tethers-6b0031eead87

Tethers zijn super sketchy...
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173930928
WeTrust _O_ mijn enige lichtpuntje op deze rode dag.
pi_173931372
Nog een tip, als je nou veel actief bent op Bitcointalk.org dan kun je je aanmelden voor de DeepOnion airdrop. Een aantal pre-mined coins worden in fases verspreid aan trouwe volgelingen :) Je moet er wel e.e.a voor doen, o.a. allerlei profielinstellingen aanpassen, koppelen etc. Vandaag ruim 600 gratis DeepOnion coins ontvangen. Het bitcointalk forum van DeepOnion is echt heel actief, dit is echt een coin die ik er wel bij wil hebben
pi_173931494
https://gyazo.com/93a458a31c102bd94a027be5001f3f8a

Europe is ook maar pussy in vergelijking met USA en Japan.
pi_173931890
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 12:49 schreef fckdedeurkruk het volgende:
OTC = over the counter. Maar wat moet ik me daar bij voorstellen als we het over crypto hebben?
FTFY
pi_173932200
dicht!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')