abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174233519
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:28 schreef Sneakie het volgende:

[..]

Mijn moeder is qua gezondheid helaas niet in staat hiervoor al zou ze dit wel graag willen doen. Mijn vader werkt zelf ook fulltime helaas. Gezien zij qua verzorging altijd een goede moeder is geweest vind ik niet dat ik haar de kinderen kan ontnemen.
Ga dit niet invullen.

Leg ze de hele situatie uit.

Als je het niet kan of durft te verwoorden: desnoods knip en plak je alles wat jij in dit topic hebt geschreven en mail je dat naar hen. Maar zorg dat ze op de hoogte zijn van alles.

Doe dit zo snel mogelijk!
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:36:58 #177
26048 Sneakie
what goes around comes around
pi_174233609
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:33 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Ga dit niet invullen.

Leg ze de hele situatie uit.

Als je het niet kan of durft te verwoorden: desnoods knip en plak je alles wat jij in dit topic hebt geschreven en mail je dat naar hen. Maar zorg dat ze op de hoogte zijn van alles.

Doe dit zo snel mogelijk!
Mijn ouders zijn volledig op de hoogte van de situatie gezien ik juist 1,5 week daar heb overnacht toen mijn vrouw aangaf tijd voor zichzelf nodig te hebben.
.. The truth is already writen, so lies are obvious to read
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:38:02 #178
26048 Sneakie
pi_174233632
quote:
4s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:33 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ben je er van overtuigd dat zij op dit moment er wel voor de kinderen kan zijn? Zij zit namelijk ook structureel niet goed in haar vel om het zomaar te zeggen. Ben je niet bang dat zij hen zal gaan manipuleren nu jij afstand van haar neemt? (ook over hun mening van jou) Wat gaat er gebeuren met die vriend met een gewelddadig verleden. Ik heb m'n twijfels na dit topic gelezen te hebben over de omgeving die bij hun moeder gaat onstaan en waar ze dan erg veel zullen zijn. Kijk alsjeblieft uit... en probeer je kinderen toch vaker bij je hebben zou ik zeggen.
Dat is de kunst van haar ziekte. De verzorging en interactie met de kinderen doet ze gewoon alsof er niks aan de hand is als ik eerlijk mag zijn..
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:42:48 #179
351614 ijs_beer
zwierend pasje vooruit.
pi_174233741
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:38 schreef Sneakie het volgende:

[..]

Dat is de kunst van haar ziekte. De verzorging en interactie met de kinderen doet ze gewoon alsof er niks aan de hand is als ik eerlijk mag zijn..
Dat zal ongetwijfeld, blijven mijn andere vragen nog staan? Weet jij wat ze doet als jij niet thuis bent, gezien ze niet vies is van een leugentje. (Niet om te zeggen dat ze daarover per s oneerlijk is, maar echt wees wat sceptischer in het belang van je kinderen!)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:13:07 #180
26048 Sneakie
pi_174234412
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:42 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Dat zal ongetwijfeld, blijven mijn andere vragen nog staan? Weet jij wat ze doet als jij niet thuis bent, gezien ze niet vies is van een leugentje. (Niet om te zeggen dat ze daarover per s oneerlijk is, maar echt wees wat sceptischer in het belang van je kinderen!)
Ik weet niet precies wat ze doet als ik niet thuis ben wel zo ongeveer.. Helaas kan ik haar ook niet meer op haar woord vertrouwen. Verder ben ik zeker sceptisch anders zou ik mij ook geen zorgen maken over de situatie. Wel geeft zij aan dat zij niet gaan samenwonen mocht het misgaan in onze relatie maar ik heb haar ook gezegd dat verliefdheid veel gekke dingen kan doen (+ de combinatie van haar instabiliteit op dit moment).
pi_174235470
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:04 schreef Sneakie het volgende:
Verder heb ik ook haar therapeut tegen me omdat zij heeft gezegd dat ik liep te dreigen om verdere stappen te ondernemen wanneer ik zou merken dat zij of de kinderen dreigen in gevaar te komen.
Dit snap ik niet helemaal. Wat voor stappen? Als zij en/of de kinderen in gevaar komen, dan is het toch logisch dat je stappen gaat ondernemen?

Of lees ik hier meer uit dat zij heeft gezegd dat je haar en de kinderen dreigt iets aan te doen? Dan speelt ze wel een heel vies spelletje! :r

En wat een vreemde psycholoog. Is dat familie van Greet Hofmans?
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:04:29 #182
26048 Sneakie
pi_174235573
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:59 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Dit snap ik niet helemaal. Wat voor stappen? Als zij en/of de kinderen in gevaar komen, dan is het toch logisch dat je stappen gaat ondernemen?

Of lees ik hier meer uit dat zij heeft gezegd dat je haar en de kinderen dreigt iets aan te doen? Dan speelt ze wel een heel vies spelletje! :r

En wat een vreemde psycholoog. Is dat familie van Greet Hofmans?
Zij heeft gezegd dat ik dreigde de kinderen van haar af te nemen.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:09:39 #183
351614 ijs_beer
zwierend pasje vooruit.
pi_174235671
Echte actie die wel past in het straatje van een borderliner.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
pi_174236279
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:04 schreef Sneakie het volgende:

[..]

Praat ik evenmin goed, maar dat kan ik nog wel begrijpen. Ze is bang dat dat zou kunnen gebeuren. Zelfs als ze weet dat jij dat niet zou doen. Typerend voor borderline is om zoiets al meteen voor waar aan te nemen en defensief te worden naar dingen die uberhaupt niet zijn gebeurd.

Dit is iets waar behandelaars rekening mee moeten houden. Borderliners hebben geen opzettelijke intentie om te liegen, maar door hun emoties kunnen ze de werkelijkheid wel vervormd gaan zien.

Als je in haar hoofd zou kunnen kijken en die beschuldigingen zou proberen te doorgronden, grote kans dat je dan de kerngedachte tegen zou komen: "Ik ben een slecht persoon. Ik verdien het dat de kinderen van mij mogen worden afgepakt, bij mijn ex terechtkomen en dat ik ze nooit meer in mijn leven te zien zal krijgen."

Die zelfhaat projecteert ze op jou

Kan je zo'n gedachteredenering bij haar plaatsen?

Die psycholoog zou hier doorheen moeten prikken.

Ze vindt het enerzijds fijn om erkenning en bijval te krijgen van haar. Ze wil niet zozeer de strijd met jou aangaan. Ze wil dat mensen eens een keertje aan haar kant staan in plaats van altijd maar geconfronteerd te worden met dat ze alles fout doet.

Daaronder sluimert denk ik wel het gevoel "Gatverdamme, wat ben ik toch een manipulatief kutwijf! Ik hoop dat ze mij doorzien, allemaal ontzettend boos worden op mij en mij laten barsten. Want ik ben gewoon stront en niemand zou van mij moeten houden."
pi_174236881
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:04 schreef Sneakie het volgende:

[..]

:')

Maarja, psycholoog is geen beschermde titel. Volgens mij heeft deze psycholoog een NTI cursusje gedaan voor ze haar praktijk opende :')
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:53:03 #186
26048 Sneakie
pi_174237642
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:43 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Praat ik evenmin goed, maar dat kan ik nog wel begrijpen. Ze is bang dat dat zou kunnen gebeuren. Zelfs als ze weet dat jij dat niet zou doen. Typerend voor borderline is om zoiets al meteen voor waar aan te nemen en defensief te worden naar dingen die uberhaupt niet zijn gebeurd.

Dit is iets waar behandelaars rekening mee moeten houden. Borderliners hebben geen opzettelijke intentie om te liegen, maar door hun emoties kunnen ze de werkelijkheid wel vervormd gaan zien.

Als je in haar hoofd zou kunnen kijken en die beschuldigingen zou proberen te doorgronden, grote kans dat je dan de kerngedachte tegen zou komen: "Ik ben een slecht persoon. Ik verdien het dat de kinderen van mij mogen worden afgepakt, bij mijn ex terechtkomen en dat ik ze nooit meer in mijn leven te zien zal krijgen."

Die zelfhaat projecteert ze op jou

Kan je zo'n gedachteredenering bij haar plaatsen?

Die psycholoog zou hier doorheen moeten prikken.

Ze vindt het enerzijds fijn om erkenning en bijval te krijgen van haar. Ze wil niet zozeer de strijd met jou aangaan. Ze wil dat mensen eens een keertje aan haar kant staan in plaats van altijd maar geconfronteerd te worden met dat ze alles fout doet.

Daaronder sluimert denk ik wel het gevoel "Gatverdamme, wat ben ik toch een manipulatief kutwijf! Ik hoop dat ze mij doorzien, allemaal ontzettend boos worden op mij en mij laten barsten. Want ik ben gewoon stront en niemand zou van mij moeten houden."
Ik zou niet zeggen dat die gedachteredenering helemaal bij haar past omdat ze zelf vindt dat ze niet veel verkeerd heeft gedaan en dat ze er ook niks aan kan doen dat ze gevoelens heeft voor die ander. Zij vind eerder dat ik er maar alle begrip voor moet hebben en als ik t niet meer trek ik maar moet gaan.

Maar op andere momenten blijkt wel weer haar andere zijde die van spijt en begrip. Dat maakt juist de hele situatie zo moeilijk. Ik zie letterlijk twee verschillende (tegenstrijdige) personen met hun eigen gevoelens, denkwijzen en houdingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sneakie op 06-10-2017 17:01:00 ]
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:00:32 #187
26048 Sneakie
pi_174237807
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')

Maarja, psycholoog is geen beschermde titel. Volgens mij heeft deze psycholoog een NTI cursusje gedaan voor ze haar praktijk opende :')
Volgens mijn vrouw heeft haar psychologe toch echt een afgeronde master. Verder is deze vrouw een tijd werkzaam geweest bij PsyQ maar maakt ze nu onderdeel van een wijkteam.
pi_174239194
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 17:00 schreef Sneakie het volgende:

[..]

Volgens mijn vrouw heeft haar psychologe toch echt een afgeronde master. Verder is deze vrouw een tijd werkzaam geweest bij PsyQ maar maakt ze nu onderdeel van een wijkteam.
Wijkteam, dat is geen psycholoog hoor,althans ze kan een opleiding hebben gedaan maar ze is nu dus gewoon maatschappelijk werker.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 09:21:32 #189
26048 Sneakie
pi_174250183
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 18:24 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Wijkteam, dat is geen psycholoog hoor,althans ze kan een opleiding hebben gedaan maar ze is nu dus gewoon maatschappelijk werker.
Toch vervult zij nog officieel de rol van psycholoog waarschijnlijk nog steeds vanuit PsyQ.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 09:22:44 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174250203
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 09:21 schreef Sneakie het volgende:

[..]

Toch vervult zij nog officieel de rol van psycholoog waarschijnlijk nog steeds vanuit PsyQ.
Heeft ze een BIG-registratie?
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 09:27:07 #191
26048 Sneakie
pi_174250250
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 09:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Heeft ze een BIG-registratie?
Dat durf ik niet te zeggen. Mijn vrouw vermoedt van wel..
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 09:30:43 #192
26048 Sneakie
pi_174250287
Verder heb ik op z'n zachtst gezegd een aparte avond beleefd gisteren. Ik heb volgens haar een gesprek gehad met een van haar man alters die zich presenteerde als mijn best buddy (wat duidelijk te merken was in zowel houding als t perspectief waaruit de gesprekken plaatsvonden). Hij sprak over de recente gebeurtenissen vanuit een 3e persoons perspectief en heeft mij tips gegeven over hoe ik met die persoon moet omgaan/wat haar nu eigenlijk beweegt.

Vanuit deze ervaring en ook eerdere ervaringen heb ik sterk het idee dat er meer aan de hand is dan borderline.

[ Bericht 6% gewijzigd door Sneakie op 07-10-2017 09:37:13 ]
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 09:51:18 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174250538
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 09:27 schreef Sneakie het volgende:

[..]

Dat kun je zelf opzoeken h.
Wullie bin KOEL Soneal
pi_174250667
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 09:30 schreef Sneakie het volgende:
Verder heb ik op z'n zachtst gezegd een aparte avond beleefd gisteren. Ik heb volgens haar een gesprek gehad met een van haar man alters die zich presenteerde als mijn best buddy (wat duidelijk te merken was in zowel houding als t perspectief waaruit de gesprekken plaatsvonden). Hij sprak over de recente gebeurtenissen vanuit een 3e persoons perspectief en heeft mij tips gegeven over hoe ik met die persoon moet omgaan/wat haar nu eigenlijk beweegt.

Vanuit deze ervaring en ook eerdere ervaringen heb ik sterk het idee dat er meer aan de hand is dan borderline.
Ik zou je kinderen niet bij haar achterlaten.
Some people tell me that I need help
Some people can fuck off and go to hell
God damn, why they criticize me
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 10:20:27 #195
461713 Terminuz
El Patron Del Mal
pi_174250899
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 09:27 schreef Sneakie het volgende:

[..]

Waarom bel je zelf de psyq niet om dit te achterhalen!

Wrm moet alles van je vrouw afhangen?
Plata o Plomo?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:08:50 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174251528
Wullie bin KOEL Soneal
pi_174251613
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 09:30 schreef Sneakie het volgende:

Heb je dit nooit eerder gemerkt aan haar?

PS: een nagebootste stoornis is niet een heel vreemd verschijnsel.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:33:55 #198
26048 Sneakie
pi_174251905
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:15 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Heb je dit nooit eerder gemerkt aan haar?

PS: een nagebootste stoornis is niet een heel vreemd verschijnsel.
Wel eerder maar niet zo duidelijk.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:34:32 #199
26048 Sneakie
pi_174251917
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:20 schreef Terminuz het volgende:

[..]

Waarom bel je zelf de psyq niet om dit te achterhalen!

Wrm moet alles van je vrouw afhangen?
Omdat ik eerst de informatie via haar probeer te achterhalen.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:44:47 #200
26048 Sneakie
pi_174252088
quote:
Ik heb haar gevonden onder gezondheidspychologen in het BIG register.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')